DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 14 15 16 17 18 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

alexys
post 12 Mar 2007, 22:03
Post #451


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Foarte folositoare comentariile tale aici, imi pare rau ca nu am chef sa le citez pe toate ca sa le mai citeasca lumea odata mai ales ala cu climatronicul, iti raspun eu, o sa se puna orice se va considera "la moda" necesar, moft, sic scaune incalzite sau husa de scarpinat in partea dorsala, daca asta ajuta sa se vanda si inregistreaza profit si daca se gaseste un nebun la ei sa vina cu ideea inclusiv instalatie GPL. Cat despre motorul ala combinat sau nu cu GPL, nu vad ce avantaje le-ar aduce daca e 1,2 litri. Taxele pana in 1.6 l sunt relativ la fel, asigurarile cam tot asa. Diferenta ar fi ca motorul probabil e mai complicat, mai scump si s-ar feri multi de el fiindca foarte multi nu compara decat capacitatea, si nu vrea sa-l faca vecinu' cu 1300 cc. Si acum raspunsul la postul precedent, daca chiar era nevoie, ar fi ca forma e exact aia pe care o vezi tu, deci aia ramane. In schimb poate va diferi softul continut, uneori i se spune firmware, si ar putea influenta ce scrie pe acel ECU. In plus 1.4 ala nu o bate in cuie, o poti pune si pe motor de 5 litri daca ii gasesti unul in 4 pistoane si eventual 16 valve...
Si ca o observatie si acest producator poate fi schimbat cum a fost si cel initial, sunt multi factori ce pot influenta asta, insa GPL din fabrica tot o sa ai...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Mar 2007, 09:24
Post #452


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(alexys @ 12 Mar 2007, 22:03)
si nu vrea sa-l faca vecinu' cu 1300 cc
Din cauza asta isi cumpara lumea masini mai scumpe ca Logan-ul cu motor de 1.2 litri. Vrei si exemplu ? Opel Corsa.

PS. ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 13 Mar 2007, 10:23
Post #453


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Puteai sa zici de Mitsubishi Colt, cu numai 1335 cmc sau pe acolo, sa vezi acolo diferenta de pret fata de logan. Si sa-ti zic de ce nu se cumpara Corsa cu motoare de 6 litri: fiindca nu se fabrica, altfel s-ar gasi cate unul dar asta nu ar fi contra a ce sustii tu... Fiindca pana la urma care e ideea pe care o sustii sau vrei sa o demonstrezi ca sa ma luminez si eu? Deja s-a scris totul despre GPL si trebuie sa deschidem topic despre motorase aici?


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Mar 2007, 10:58
Post #454


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Tu ai o problema cu mine ? Ca eu nu m-am prins ce vrei sa-mi demonstrezi cu postul asta.

This post has been edited by IRONICK: 13 Mar 2007, 11:29


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 13 Mar 2007, 11:23
Post #455


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Mai eu unul nu am fost pe faza. Sa inteleg ca de varianta pe GPL nu vor beneficia toate motorizarile pe benzina pe care le are Logan-ul acum? Bine poate mai putin 1.6 16v; in rest toate celelalte motoare pe benzina ar putea fi "dotate" cu GPL. Lamuriti-ma si pe mine. Si ce garantie va fi la echiparea GPL??? Cati km este garantat motorul???

This post has been edited by ionutctn: 13 Mar 2007, 11:23


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Mar 2007, 11:28
Post #456


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(ionutctn @ 13 Mar 2007, 11:23)
Sa inteleg ca de varianta pe GPL nu vor beneficia toate motorizarile pe benzina pe care le are Logan-ul acum?
*
Pai aici este problema din punctul meu de vedere.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 13 Mar 2007, 16:05
Post #457


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




La modul cum ne-au obisnuit cei de la Dacia-Renault de a da cu taraita, mai un buton de portbagaj, mai un spatiu de depozitare la baza consolei sau un airbag lateral, probabil ca o sa bage doar pe 1.4 la inceput, si apoi si la restul. In felul asta se asigura ca o sa avem mereu ceva de discutat pe forum ...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Mar 2007, 16:46
Post #458


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




1.jpg ( Size: 196.67k ) Number of downloads: 309
2.jpg ( Size: 56.13k ) Number of downloads: 271


D4F

Se observa ca 1.2 16v-ul este mai putin complicat ca 1.4 16v, 1.6 16v, .. adica o singura axa cu came, o singura bobina de inductie, etc ...

This post has been edited by IRONICK: 14 Mar 2007, 10:12


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 13 Mar 2007, 17:05
Post #459


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




OK, e ca tine. Deci zici ca e mai putin complicat si ar trebui si mai ieftin. Ce tampiti primii ingineri care au facut motoare cu doar 8 supape si complicat, cand puteau sa-l faca mai simplu si cu 16 sau 20. Da' sa stii ca fiecare "gaura " costa chiar daca ai supapa gratis fiindca trebuie timp si cineva sa se ocupe de ea. Si fiecare prelucrare. In plus s-au gandit ei sa modifice aliajul la scaunele de supape ca sa reziste la GPL. Asa ca daca vrei tu pe comanda speciala iti pun eu GPL pe loganul tau de 1.2 ca in fabrica. Din informatiile mele nu ai dreptate si ma opresc aici cu comentariile despre motorul ala sau daca vrei facem topic separat sa discutam despre el.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Mar 2007, 17:22
Post #460


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




De ce te deranjeaza afirmatile mele ? Doar am adus in discutie motorul asta si atat. De ce o iei ca pe competitie in care unul dintre noi trebuie sa aiba dreptate ? Este doar o simpla discutie.



--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 13 Mar 2007, 17:40
Post #461


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Apropo de GPL, cei care ați mai ieșit prin UE, există la stații posibilitatea alimentării și cu GPL? Mulțumesc.


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IulianP
post 13 Mar 2007, 19:17
Post #462


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 28 October 05




Da Ursamajor, fara probleme. Sunt statii GPL foarte des; cel putin pe autostrazi este cate una la macar 1-200 km. Pe drumuri nationale... trebuie sa la mai cauti. Cred ca exista niste harti cu implantarile GPL din toata Europa, gasisem eu la un moment dat... vezi si tu cu "pretenul" Google.

This post has been edited by IulianP: 13 Mar 2007, 19:19


--------------------
Dacia Logan 1.6 Ambition - B 02 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 13 Mar 2007, 20:55
Post #463


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Sunt dar nu la tot coltul. Ce ma mira oarecum este ca GPL-ul nu a prea prins in vest. OK, sa zicem ca au avut pana acum destui bani sa bage mai degraba benzina in rezervor decat gaz, insa zic eu ca nici cei din vest nu o mai duc cum o duceau inainte. Plus ca GPL-ul si polueaza mai putin...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kri1970
post 14 Mar 2007, 16:28
Post #464


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 5 November 05




In Olanda aproape orice statie Peco are si pompa ptr GPL.Costa cam 0,6 euro/litru.
Sunt multi olandezi care au montate instalatie GPL.Benzina este cam 1,2 euro/l.
Problema este ca gura de umplere este diferita de cea din Romania.Si in Austria si germania este aceeasi problema.
Trebuie intrebat la lucratorul de la statie daca nu are adaptor ptr Gpl model italian.Cam in 50 % din cazuri au asemenea adaptor.
In Ungaria au acelasi tip de gura de umplere ca si in Romania.....si sunt suficiente statii Gpl....si tot 0,6 euro/l


--------------------
dacia supernova - is -017997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 15 Mar 2007, 07:59
Post #465


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Mulțumesc pentru informații. smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 15 Mar 2007, 09:11
Post #466


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Pentru fanii GPL: ar fi bine sa aruncati un ochi si pe la http://www.reno.ro/GPL-pro-contra-t68509.html


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 16 Mar 2007, 14:24
Post #467


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Mai bine ii pui pe ei sa bage un ochi aici, cred ca se face o confuzie, eu zic ca nu am vazut decat scaune afundate in chiulasa de Al ce devine ca mamaliga la o temperatura mai mare. Supapele se ard dupa ce nu mai au joc. Iar pe GPL nu prea poti merge cu supape fara joc, nu iti permite performanta sa le arzi ca pe benzina, decat daca vrei si te straduiesti fiind constient ca motorul are o problema. Fiindca la acelasi tip de motor nu este fenomen general, plus ca poti gasi doar o evacuare lasata, plus ca am vazut fenomenul si la benzina, nu pot da vina pe GPL exclusiv. Eu nu as schimba scaune, supape si alte chestii. Doar termostatul cu unul mai rece, cu sa zicem 5 grade mai grabit. Apoi ar mai fi de evitat restul motivelor ce incalzesc exagerat scaunul de supapa cum ar fi soferul care da talpa ca nu-l mai ustura la pompa, amestecul sarac ca sa faca economie, alimentarea neuniforma (aparuta la secventiale, ce au injectoare proaste si cu debit diferit de GPL), cartoane in fata, etc.... Materialul care conteaza ar fi cel al chiulasei sa nu devina maleabil asa repede, iar cel al scaunelor de supapa si supapelor doar in masura in care este izolant termic ar ajuta putin.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IulianP
post 19 Mar 2007, 11:47
Post #468


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 28 October 05




Alexys, iti adresez mesajul acesta in special tie -- pt ca imi pari cel mai competent dintre toti cei care au postat pe aici in materie de GPL. Ii rog si pe alti cunoscatori ce ar putea rapunde sa o faca, sa nu se abtina. smile.gif

Am mai detinut 3 masini pe GPL, deci sunt oarecum familiarizat cu problematica gepelista, dar sa spunem ca la un nivel de "utilizator". Asa ca sar repede peste fobiile/temerile "folclorice" de genul "omoara motorul", "ardere uscata", "bomba in portbagaj" &Co , pt a ajunge la o chestiune in care nu am reusit sa imi formez o opinie clara: asa-zisa "obligatie" de a porni pe benzina si de a trece, ulterior, pe gaz. Nu prea am gasit un argument care sa ma convinga, fara dubii, de acest lucru.

Expun, pe rand, unele argumentele aflate pe ici si pe colo, precum si opinia mea in legatura cu fiecare dintre ele:

1. obligatie legala : nu cred ca exista asa ceva, de altfel, numeroase sisteme aspirate permit pornirea direct pe gaz, aparent fara probleme;

2. evitarea sau limitarea riscului de flashback: e adevarat ca acesta se produce mai degraba pe gaz decat pe benzina; si, oricum, priveste mai mult sistemele aspirate decat pe cele recente, cu injectie gazoasa secventiala;

3. evitarea inghetarii vaporizatorului : in principiu, intr-o masina corect intretinuta, prin vaporizator circula un lichid cu proprietati anti-gel, nu apa chioara. Cat de mult poate raci vaporizatorul, a.i. sa ajunga la limitele lichidului anti-gel ? putin probabil... Sa sufere oare vaporizatoarele instalatiilor secventiale gazoase din cauza asta ?

4. usurarea pornirii : daca motorul si sitemul GPL sunt in buna stare pornirea direct pe GPL nu ar trebui sa constituie deloc o problema (eu, personal, porneam pana la -10°C un Oltcit direct pe gaz). Ba chiar, motorul fiind rece si arderea in regim imbogatit si incompleta, la pornirea pe benzina aceasta se poate condensa pe peretii cilindrilor -- lucru care nu se intampla in cazul pornirii pe gaz. Pe gaz, la regimul rece (tranzitoriu, e adevarat), cred ca ar fi protejat mai bine si catalizatorul (ma insel?).

5. protejarea motorului (supape...) : la capitolul "pornire" nu pot sa imi dau seama la ce se refera acest argument. Nu vad "raul" provocat de GPL... As fi curios sa aflu mai multe.

6. protejarea injectoarelor GPL : mi s-a spus ca injectoarele GPL nu ar aprecia temperaturile scazute generate de alimentarea cu GPl la rece... Any idea ?

7. mentinerea sistemului de alimentare cu benzina : aici ar putea fi, cred singura ratiune mai consistenta. Pornirea pe benzina ar permite sa te asiguri ca circuitul de benzina este operational si in stare buna; evita stagnarea benzinei si o "innoire" relativ regulata a continutului rezervorului.
Totusi: nu ar fi mai sanatos si util pt motor/injectoare &Co sa functioneze pe benzina in conditii mai prietenoase, cum ar fi la o temperatura normala de functionare (motor cald), la drum intins (regim mai ridicat al motorului ce permite si o relativa curatire a injectoarelor) etc. ? Disclaimer: consider ca responsabilitatea "civica" fata de motor/masina ne obliga sa facem acest lucru absolut regulat, nu ca unii taximetristi care uita ca mai au si benzina prin rezervor. Ma intreb numai daca mersul pe benzina nu ar fi mai binevenit in alte conditii decat "la rece" ?

Va multumesc pt rabdarea de a citi tot ce este mai sus si va rog ca raspunsurile sa faca referire la punctele enumerate, altfel riscam sa amalgamam ideile si sa cream un nou Babel... al GPL-ului biggrin.gif

This post has been edited by IulianP: 19 Mar 2007, 11:53


--------------------
Dacia Logan 1.6 Ambition - B 02 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 19 Mar 2007, 17:55
Post #469


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Daca trebuie sa ma refer la puncte as zice asa: 1. Singurul lucru obligatoriu legal este ca transformarea pe GPL sa nu afecteze functionarea pe benzina, cu exceptia posibilitatii de omologare individuala daca vrei sa brevetezi ceva smile.gif)... 2. Intr-adevar, exista un oarecare risc de rateu, daca nu porneste destul de repede. Oricum e un procentaj mic de risc, trebuie sa cumuleze o serie de factori, cum ar fi sofer insistent si motor uzat, instalatie prost reglata, deci scoatem si asta din calcul. 3. Nu de antigel era vorba. Dau un exemplu, iarna trecuta, masina personala de atunci, Rekord, 2.2 i. Fiind frig a pornit pe benzina trecand peste 2000 rpm si s-a stabilizat la 1500 rpm, dar a trecut pe GPL. Am lasat-o si am plecat de pe loc... Am facut 200 m, si acolo a murit. Aveam ceva sanse daca nu eram nevoit sa merg incet. Am incercat sa o pornesc, dar era inecata, nu am insistat fiindca ma grabeam, am desfacut capota si am scos stutul de purjare a impuritatilor din GPL de pe regulator. A curs cam o jumatate de litru de GPL lichid, m-am rugat de el sa se evapore de pe lonjeron sa pot porni motorul. Probabil era doar butan, nu stau sa ii fac analiza la pompa. A ingheta inseamna de fapt ca GPL ramane lichid, asta e fenomenul care te afecteaza in final, poate ajunge asa chiar in admisie si sa se evapore acolo, caz in care la pornire ramai fara aer. Cat despre antigel prost, am vazut vaporizatoare crapate fiindca a inghetat apa in ele...
4. Instalatia de GPL se regleaza de obicei cu motorul in regim normal de functionare, adica termostat deschis, ulei cald, etc... La combustibilii lichizi, calculele de cantitate nu sunt afectate prea mult de temperatura, fiindca densitatea nu variaza cu temperatura chiar asa de mult la lichide. La o pornire la rece pe GPL nu poti sti nici macar la ce punct se evapora amestecul butan propan si chiar daca ai sti, iti mai trebuie si un senzor de temperatura rapid care sa nu aiba erori si nu poti garanta nici asa ca aia e temperatura gazului. Densitatea variabila a gazului este problema care impune pornirea pe benzina. Daca trecem la calcule s-ar putea sa dai mai mult pe mersul la rece pe GPL fiindca nu ai controlul raportului GPL-aer.
5. Amestecul bogat poate oarecum sa uzeze catalizatorul, supapele nu cred ca sufera la rece si poate mai vin si alte idei, nu cunosc insa argumente practice...
6. Este posibil daca ai injectoare sa sufere putin la diferenta de temperatura, unele instalatii chiar isi preincalzesc injectoarele de GPL.
7. E un motiv bun, in plus pot spune ca macar ii trezeste pe cei care spun ca de la GPL sa intampla toate, inclusiv penele de cauciuc. Multi vin cu platinile gaurite, contact de chei defect, etc... si fara benzina in rezervor si reclama ca "nu mai merge instalatia". Intrebi de ce a venit remorcat daca pe benzina merge perfect cum spune el, la care raspunsul e ca nu mai are rezervor, da' merge sigur daca ii pune...
8. Un alt motiv serios ar fi ca la un motor uzat, e mai sigur sa pornesti la rece pe benzina, gazele care scapa pe langa segmenti la rece ajung rapid in admisie, pot ineca motorul, mai ales cand volumul lor este comparabil cu cel al amestecului aspirat la pornire. Macar benzina daca scapa nearsa se mai amesteca cu uleiul rece.
9.La pornirea unui motor pe stand, in sarcina maxima pe GPL, desi s-a pornit de la peste 20 grd C, temperatura GPL a scazut pana la -3 grd C. Au fost necesare corectii mari, deci fara un circuit de preincalzire (cunosc pe cineva cu un proiect dragut gen termos cu incalzire) e mai greu sa te inscrii in norme, fiindca un alt motor poate cere alta corectie iar in regim de atelier nu prea te intereseaza cum ii porneste la iarna. Astept si eu continuarea listei....


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyyy2003
post 19 Mar 2007, 20:14
Post #470


R.I.P. Marli


Group: Members
Posts: 736
Joined: 19 December 04
From: Bucuresti




Observ ca pregturile la instalatiile GPL au mai scazut. Parca m-ar batea si pe mine gandu', doar ca avand portbagajul mic (206SW) as vrea o butelie care sa fie in locul rotii de rezerva.
Oare se gasesc oferte si pentru instalatii cu astfel de butelie?

This post has been edited by cristyyy2003: 19 Mar 2007, 20:31


--------------------
Suzuki SX4 2008 - B 67 TMK
"Greierii" ma innebunesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 20 Mar 2007, 10:04
Post #471


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




@alexys Am reusit pana la urma sa aflu: Injectoare JET15, consum in regim de autostrada la maxim 100km/h - 9l/100km. TREBUIE sa facem ceva cat mai curand. Cei de la Majore sunt total depasiti. Au reusit decat sa imi deregleze culbutorii, sau mai rau, sa imi arda vreo supapa\scaun printr-un amestec foarte sarac in incercarea de a reduce consumul.
@cristyyy2003 La orice instalatie de gaz platesti in plus cca 50E si iti pune rezervor toroidal.

This post has been edited by adiya: 20 Mar 2007, 10:05


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IulianP
post 20 Mar 2007, 11:29
Post #472


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 28 October 05




@alexys : merci pt rabdarea de a raspunde si pt lamuririle aduse. Foarte utile unora mai putin "initiati", asa ca mine.
Te asigur ca te voi mai deranja cu cate o intrebare si altadata
wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 Ambition - B 02 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 22 Mar 2007, 10:01
Post #473


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




adiya, asta complica putin datele problemei, sunt cam mari, in rest, ce sa zic, nu-i cunosc personal, dar e interesant sa vad parerea ta si reclama lor in acelasi loc, sper sa nu te afecteze ca au reclama aici smile.gif)...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 22 Mar 2007, 10:42
Post #474


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Se pare ca am gasit (sau nu) raspunsul la problema mea:



L.E. Daca ar fi sa ma apuc de povestit mai multe nu s-ar simti prea bine respectivii.

This post has been edited by adiya: 22 Mar 2007, 10:46

Attached thumbnail(s)
IMG_3669.jpg ( Size: 171.38k ) Number of downloads: 368
IMG_3670.jpg ( Size: 143.97k ) Number of downloads: 335


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 23 Mar 2007, 09:32
Post #475


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Si eu colectionez foto cu asa ceva, testul aprinderii ar fi: tr. V-a, franare pana la 40 kph, apoi acceleratia la maxim, daca trepideaza si smuceste cand este pe gpl iar pe benzina este mai putin evident fenomenul, atunci este aprinderea. Daca ai crapaturile alea, chiar daca nu face mereu, cand e umed afara se va observa.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 23 Mar 2007, 19:57
Post #476


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Nu face in niciun fel. Nici pe benzina nici pe GPL. Tremura insa nu intrerupe. Cred ca am so inlocuiesc totusi. Are cineva idee cat costa?


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radus
post 24 Mar 2007, 22:31
Post #477


-Membru cu atributii....-


Group: Members
Posts: 102
Joined: 16 August 05
From: Jidvei




.....intreb si eu, ce este piesa aceea? si daca s-a defectat din cauza instalatiei GPL sau a montarii defectuoase a acesteia. ]
Multumesc


--------------------
dacia logan Laureat,2005 - AB xx RMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 25 Mar 2007, 01:06
Post #478


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




blink.gif

This post has been edited by adiya: 25 Mar 2007, 01:07


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Mar 2007, 01:39
Post #479


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Piesa aia e bobina de aprindere, si usor cam crapata.
adiya, bobina era prinsa in 4 suruburi sau doar in 3, asa cum se monteaza din fabrica?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 25 Mar 2007, 01:43
Post #480


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




A zis pe alt topic ca n-a umblat deloc la ea si ca nici n-a pus al 4-lea surub.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 07:35
Forum Renault