DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

Ak-47
post 2 May 2007, 20:53
Post #511


Soacra profesionista!


Group: Members
Posts: 103
Joined: 11 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(mark`` @ 2 May 2007, 20:07)
Ok dar daca conduci o toyota de 100 de cai si urci in masina prietenei pe care n-ai mai condus-o si primest isurpriza asta cu pedala la pamant nu stiu daca e inconstienta sau incepator!
*


Eu cred ca e incepator inconstient daca nu stie sa-si adapteze maniera de condus la posibilitatile masinii, dar e doar parerea mea...
off-topicul meu se incheie aici.


--------------------
Dacia Logan Preference - B 14 PVB
[B]NU mai dati SPAGI, si asa PLATIM prea MULT![/B]
Mi-am luat Logan... Dacie in curs de evolutie!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 May 2007, 21:08
Post #512


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




E, toti zic asa: eu conduc herghelia lui peste de 1793402340 cai putere, cand m-am urcat pe martoaga asta de logan nu am putut sa o conduc. Era eu sa zic cum se spune la cei de nu mai pot...
Doar nu o sa recunoasca ca nu stie, evident, masina e de vina intotdeauna.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinasd.
post 2 May 2007, 21:26
Post #513


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 2 June 06




Parerea prietenei: gazu' pute si e periculos, da' cica iesi mai bine la bani icon_mrgreen.gif . Cica mai ales la Solenza huh.gif Deci, pt o economie la buzunar pe GPL e ok Si cca nu stie cata garantie au buteliile alea...


--------------------
dacia 1300 1980 - cs 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 2 May 2007, 22:50
Post #514


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




QUOTE
Parerea prietenei: gazu' pute

eu in 1.5 ani nu l-am ''mirosit'' niciodata
QUOTE
si e periculos,

Corect. Daca nu faci ce trebuie poti face ocluzie intestinala.
QUOTE
Si cca nu stie cata garantie au buteliile alea...

18 luni; la fel ca si restul instalatiei:)
La subiect iti spun ca au o siguranta mai mare decat un rezervor de benzina sa zicem...
Deci se poate trage o singura concluzie: Scapa de prietena radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 2 May 2007, 23:16
Post #515


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Nici eu nu "l-am mirosit" in cei 2 ani si ceva de cand am GPL pe berlina si cam 30000 km rulati.Si intr-adevar o butelie e mult mai rezistenta decat rezervorul de benzina.Dar folclorul....
Iar la capitolul putere diferentele sunt mici.Depasirile le fac absolut normal,viteza de croaziera pe autostrada 120-130km/h.Si asta cu berlina cu motor de 1289cm3 si cutie cu 5 tr cu rap la a V-a de 0,76.Si trage fara probleme,cu un consum aproape insesizabil mai mare decat pe benzina.Si e o instalatie obisnuita, biggrin.gif ptr carburatie.Cele ptr inj secv au rezultate mai bune,deci un Logan pe GPL ar trebui sa se miste f bine.Scuze de off topic.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 May 2007, 23:43
Post #516


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Deci voi ziceti ca nu pute? Da' io de ce simt un puternic miros naspa cand merg in spatele unei masini cu GPL, de aproape imi vine rau?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinasd.
post 2 May 2007, 23:50
Post #517


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 2 June 06




Adiya: mai ce raspunsuri ai dat. Ai muncit nu gluma. Toti au dreptu' la o parere, tu chiar ai luat-o in serios tare (nici eu nu o iau chiar asa) si esti un pic impertinent, da' vad ca p-aci e loc pt toata lumea. Poate si de aia nu simti tu ca la unele chiar pute (vezi taxi mai ales). Dar raman la aceeasi parere: pt economie de cost pt combustibil, pe GPL e ok, parerea mea si mi-o respect.


--------------------
dacia 1300 1980 - cs 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 3 May 2007, 07:11
Post #518


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Daca miroase poate fi de vina un reglaj defectuos. Bine .. acum depinde si de sensibilitatea fiecaruia. Mai ales cei care nu au gpl vad ca sunt foarte sensibili.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 May 2007, 08:30
Post #519


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Gazul miroase din cauza de mercaptan. Asa cum miroase si gazul de la bucatarie. Dupa cum stiti insa, la bucatarie, daca aragazul merge, nu miroase "a gaz" (de fapt a mercaptan). Deci daca acel gaz e ars complet, el nu miroase. Dar daca nu e ars complet...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 3 May 2007, 08:37
Post #520


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




You're right. Problema e ca aproape orice masina pe GPL lasa o putooooaare dupa ele de numa'. Si cand imi intra mie in masina, imi sa dau afara.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 May 2007, 08:58
Post #521


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(mark`` @ 2 May 2007, 19:11)
Nu va spun de alta dar un prieten de al meu era sa faca infarct cand s-a urcat pe loganul prietenei lui si intr-o depasire de tir si-a dat seama (cu pedala la fund) ca nu o sa poata face depasirea aflandu-se pe la mijlocul camionului si o masina venind din fata. Noroc ca nea camionagiul a vazut si a franat violent sa-l lase
Prietenul tau ar face bine sa circule cat mai putin, ca sa nu puna in pericol restul de participanti la trafic.

This post has been edited by IRONICK: 3 May 2007, 09:00


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 3 May 2007, 09:00
Post #522


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(PaulT @ 3 May 2007, 00:16)
[...]
  Iar la capitolul putere diferentele sunt mici.Depasirile le fac absolut normal,viteza de croaziera pe autostrada 120-130km/h.Si asta cu berlina cu motor de 1289cm3 si cutie cu 5 tr cu rap la a V-a de 0,76.Si trage fara probleme,cu un consum aproape insesizabil mai mare decat pe benzina.Si e o instalatie obisnuita, biggrin.gif ptr carburatie.Cele ptr inj secv au rezultate mai bune,deci un Logan pe GPL ar trebui sa se miste f bine.Scuze de off topic.
*



Tatal meu are GPL pe 1300-le lui si merge constant cu 110 km/h (deci cam 100km/h in realitate). Cutie in 4 trepte. Consum "echivalent benzina" de 5.5-6l/100 km in exterior.

QUOTE(driverx @ 3 May 2007, 00:43)
Deci voi ziceti ca nu pute? Da' io de ce simt un puternic miros naspa cand merg in spatele unei masini cu GPL, de aproape imi vine rau?
*


Pute dupa orice masina care nu are carburatia corespunzatoare. La alea pe benzina pute a benzina, la alea pe GPL pute a gaz.
Am mers dupa masina lu' tata ca sa vad cu ce viteza merge el (vitezometrul lui nu trece de 100 km/h nu stiu de ce) si nu am simtit deloc miros de gaz. Si nu mergeam cu ventilatia pe recirculare.

A, si un mic amanunt. Masina tatalui meu nu a mai mers pe benzina de vreo 6 luni. Toba de esapament e uscata (doar urme de rugina)

This post has been edited by Illusi0n: 3 May 2007, 09:01


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 3 May 2007, 10:41
Post #523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Asa e,daca arderea e incompleta,raman"mirosuri placute" dupa ambele variante de combustibil.
Si daca mergi numai pe gaz toba ramane curata,ptr ca GPL-ul nu prea lasa "urme" dupa ardere(nici pe bujii,nici pe supape,nici in camera de ardere si nici pe traseul de evacuare a gazelor).Nici nu altereaza calitatile de ungere ale uleiului(atat de repede cum o face benzina).


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 3 May 2007, 20:07
Post #524


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Ca sa incheiem subiectul cu mirosuri: Invit pe oricine in spatele meu la o proba.

Daca eu sunt impertinent ca ti-am dat niste raspunsuri tu cum esti ca faci afirmatii FARA sa ai GPL?

radmasa.gif asa de serios am luat-o...


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinasd.
post 3 May 2007, 21:52
Post #525


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 2 June 06




Adyia: Deci chiar si un cunoscator absolut in domeniu iti spune o treaba -Dl. Klaus-spunune ca... (cred ca masina ta chiar nu pute smile.gif ) si tu o susti tot pe a ta. Pt ca fomeile (poate) au un miros mai (sigur) fin ca al tau...tu crezi ca e vorba de alte treburi. Nu mai manca atata fasole mai baiete. Sustin in continuare: pt o economie de bani la combustibil GPL e ok. Stima


--------------------
dacia 1300 1980 - cs 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 4 May 2007, 07:57
Post #526


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Spune ca ce? Ca NU pute. Poate ai citit printre randuri ''baiete''. Ai dreptate o sustin pe-a mea. Eu am incheiat aici. Astept cu narabdare replica ta. Sper ca daca o sa ai ultimul cuvant sa inchei flame-ul asta.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 6 May 2007, 08:19
Post #527


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




driver x si costinasd sa stiti ca nici la mine mine nu pute. supernova pe gpl. si sa nu imi spuneti ca pute pe gaz mai mult decat pute la pornire la rece wink.gif Am mers in spatele mai multor masini pe gpl si nu toate put sau cel putin nu la toate am simtit eu. cred ca totusi depinde si de aprindere si starea motorului la fel cum depinde si la benzina. Oricum azi o sa pun nasul la teava sa vad daca rezist dar raman totusi la parerea mea initiala : pe gaz nu are cum sa puta asa cum o face dimineata la pornirea la rece pe benzina.

ps: daca va bagati la testul cu mersul in spatele lui adiya aveti grija ca omu ie jmecher si vrea sa isi inlocuiasca spoilerul de pe spate pe cheltuiala voastra.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 6 May 2007, 08:29
Post #528


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Deci sa lamurim.... "putoarea" este gaz ars incomplet. O reglare corecta, eventual cu un analizator de gaze (dar se face si dupa o ureche formata) elimina acest impediment.
Haideti sa mai discutam si altceva decat la cine pute si la cine nu. smile.gif


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 7 May 2007, 10:36
Post #529


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Si eu care la un moment dat ma gandeam sa strang gazele arse si sa le vand pe post de sifon mai ales la motoarele EURO4. De fapt sunt sigur ca daca condensez vaporii de apa in anumite conditii, multi nu or sa faca diferenta intre apa asta si cea plata decat daca gusta. Daca ai amestecul bogat sau alte tampenii, intr-adevar mori sufocat langa ea. Cat despre depasiri, condu ce ai... Daca nu ai putere recomand sa nu stai la 10 cm de cel din fata si apoi sa-i dai talpa cand e liber, deoarece dureaza si poate ii vin idei sa accelereze si el. Cand nu ai putere la indemana cred ca e mai bine sa vii lansat deja cu plusul de viteza necesar. Daca ai peste 140 CP poti incerca si starturi, dar mai raman cativa ce-ti pot face probleme ca sa arate ca au cu ce. Cat despre pierderea de putere pe GPL, am inteles ca ar fi maxim 1,2kw la instalatia asta. Si pierderea asta e mai mica decat diferenta intre ce scrie in talon si puterea obtinuta pe stand. Daca ai motorul strans (in rodaj) si o benzina aranjata la pompa, plus AC pornit si supravietuiesti, atunci nu ai de ce sa te plangi nici pe GPL. Si de fapt asteptati Drive-Testul si incercati sa aflati pe ce sunteti fara sa priviti comutatorul. E posibil sa demarezi pe GPL si sa schimbi in regim de accelerare pe benzina si sa simti in continuare diferenta. Care o sa fie insesizabila, nu cum cred unii, de parca au dat pe NOS.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snak3
post 13 May 2007, 17:08
Post #530


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 November 03
From: Bucharest




Daca cineva are ceva insides despre versiunea cu GPL, as fi foarte interesat.

Sunt pe punctul de a imi lua un Logan insa nici unul din modele actuale nu e chiar ce vreau eu. As putea sa deschid alt topic cu asta, sau daca e posibil am sa spun si aici ce vreau, pana una alta... ramanem la prima intrebare.. despre GPL ce se stie?

Tot ce am auzit eu este ca va fi cu 500 Eu mai scumb decat fara GPL insa altceva nimic.





--------------------
Dacia Logan 2007 Ambition 1.5 Dci - B ----
A GOOD friend will come and bail you out of jail but a TRUE friwnd will be next to you in the cell saying: " GOD it was good "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 13 May 2007, 22:15
Post #531


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




a fost la pro motor un reportaj ziceau ceva de genu ca va avea o autonmie de peste 1200km cu ambele rezervoare pline...


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motoradu
post 15 May 2007, 14:14
Post #532


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 September 06




Si mi-e mi-a mirosit de cateva ori a GPL in masina,dar am schimbat mai multe statii de alimentare si acum nu mai am probleme din astea.Stie cineva care ar fi compozitia corecta % a GPL-ului?Pentru ca probabil e cum ati zis voi-nu arde complet.Oricum,ma felicit pentru instalatia de gpl MILANO-probabil ca o fi cea mai ieftina,dar am depasit 15.000 de km pe gaz fara NICI O PROBLEMA!


--------------------
dacia logan 1.4 mpi 2005 preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 15 May 2007, 14:33
Post #533


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




Va dau un hint: gazul in sine nu miroase. Miroase mercaptanul sau "aditivii" care se pun in el. Deci ca sa miroasa mai depinde cum e tratat gazul. Si iarasi, mai miros componentele rezultate in urma arderii.

This post has been edited by dRg: 15 May 2007, 14:34


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LLX
post 17 May 2007, 15:14
Post #534


autentic


Group: Members
Posts: 34
Joined: 4 June 03
From: Bucuresti




Dar nu o mai lanseaza astia de la DACIA. Ca trece May si nimic.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - LLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teleii07
post 17 May 2007, 23:28
Post #535


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 18 February 06




Poate ca gresesc dar parca Loganul este primul care o sa fie dotat cu GPL din fabrica dintre toate modele fabricate pana acum de Dacia!!
De ce sunt asa putini care sunt interesati de Logan GPL?
Este promis pe luna Mai, a trecut deja jumatate si nimeni nu sare in sus unde este Logan cu GPL!!!
Daca aici pe DaciaClub nu stie nimeni nimic, macar niste zvonuri..la dealeri nici nu are rost sa intreb...

This post has been edited by teleii07: 17 May 2007, 23:32


--------------------
Dacia 1300, Logan 1.4 ABS+ '07-'16, Lodgy 1.6 8V GPL GFI '16- - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 19 May 2007, 09:15
Post #536


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Vrem poze cu instalatia de fabrica, pozitia rezervorului, conducte si modificari in compartimentul motor. Pentru cine are....


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih95
post 20 May 2007, 17:44
Post #537


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 22 October 05




QUOTE(cristi.r @ 19 May 2007, 09:15)
Vrem poze cu instalatia de fabrica, pozitia rezervorului, conducte si modificari  in compartimentul motor. Pentru cine are....
*



....si daca s-au facut modificari la motor, ceva....


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GicaPopescu
post 21 May 2007, 10:49
Post #538


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 18 October 05




Articol aparut azi in Cotidianul:

"11:05 | Automobile Dacia lanseaza doua versiuni Logan cu alimentare alternativa cu GPL

Automobile Dacia va lansa, miine, versiunile Logan Preference si Laureate cu motor de 1,4 litri, echipate cu instalatie de alimentare cu gaz petrolier lichefiat (GPL) la preturi de 8.000 de euro, respectiv 8.800 de euro, a anuntat, azi, compania.

Sistemele de alimentare vor fi furnizate si montate de compania italiana Landi Renzo, specializata in productia de sisteme alternative de propulsie cu GPL si gaz natural.

Rezervorul GPL este realizat dintr-un material rezistent, echipat cu cinci dispozitive de siguranta, testat la 550 grade celsius, conform standardelor in vigoare, se arata intr-un comunicat al Dacia.

In conditiile functionarii atat cu benzina cat si cu GPL, masina va avea o autonomie de peste 1.500 kilometri, afirma constructorul auto.

Potrivit datelor Dacia, in lume circula peste zece milioane de vehicule alimentate cu GPL, din care 150.000 in Romania. Reteaua de distributie GPL cuprinde 25.000 de statii de alimentare in Europa din care aproape 1.000 in Romania.

Automobile Dacia a vandut, anul trecut, 196.708 vehicule, cu 19,6% mai mult decat in 2005, dar usor sub estimari, in conditiile cresterii exporturilor si scaderii vanzarilor in Romania. Mediafax ".


Mi se pare cam mare diferenta de 900 euro la versiunea pe GPL fata de cea pe benzina. Cred ca mizeaza pe faptul ca clientii vor plati mai mult decat costa o instalatie GPL secventiala de pe piata, ca sa aiba garantie.
Din pacate, si pe benzina motorul de 1,4 MPI are putere cam mica, iar pe GPL va fi si mai lenes.

This post has been edited by GicaPopescu: 21 May 2007, 11:00


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6MPI - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 21 May 2007, 11:44
Post #539


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Chiar si la ora actuala unde euro nu e in cel mai fericit moment, 2000 RON pretul unei instalatii secventiale pe gaz inseamna 600 de euro. Probabil ca au mai folosit niste materiale mai speciale pe aceasta versiune, mai e o manopera in plus, mai vor sa isi scoata si un profit. Tousi dupa parerea mea diferenta de pret intre Laureate 1.4 (7900) si Laureate 1.4 GPL (8800) e prea mare zic eu si o sa faca produsul nevandabil. Eu ma asteptam la 500 de euro in plus, maxim 700. Daca 8800 de euro ar fi fost pentru Laureate-ul 1.6 se merita, asa ... nu stiu .... pe mine personal nu ma atrage. Si ma enerveaza iarasi ca nu pot opta pentru o masina cu ABS care sa aiba GPL-ul. Introducerea lui pe Laureate Plus era o chestiune cel putin de bun simt fata de client. Parerea mea.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 21 May 2007, 11:49
Post #540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu ma gandeam ca pot comanda orice versiune, la care sa am optional GPL.
Probabil o sa se ajunga aici in scurt timp, daca piata o cere.
De asemeni cred ca or sa scada scorurile.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 02:01
Forum Renault