Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
minny |
![]()
Post
#541
|
||
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
------
------
------
|
|||
doctorasul |
![]()
Post
#542
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Dacia lansează Logan GPL Începând cu 22 mai 2007, modelul Logan berlină este disponibil în varianta cu alimentare alternativă, benzină / GPL (gaz petrolier lichefiat), în toată rețeaua comercială Dacia. Dacia lansează modelul Logan berlină cu GPL, un vehicul economic și ecologic, disponibil în versiunile Preference 1.4MPI și Laureate 1.4 MPI. În parteneriat cu Landi Renzo, lider mondial pentru piața de GPL, Dacia oferă un vehicul fiabil și economic la cel mai bun raport calitate/preț. GPL este un carburant economic și ecologic, al cărui preț la pompă este deosebit de atractiv. Emisiile de CO² ale vehiculelor care utilizează carburantul GPL sunt cu 18% mai mici față de cele echipate cu motoare pe benzină. În plus, GPL este cu 50% mai ieftin decât benzina. Cele două versiuni Logan GPL pot fi comandate, începând din data de 22 mai, în toată rețeaua de agenți autorizați Dacia, la prețuri avantajoase: 8 000 euro (Preference 1.4 MPI), respectiv 8 800 euro (Laureate 1.4 MPI). Instalația specifică alimentării cu GPL este furnizată și montată în proces industrial de compania italiană Landi Renzo - lider mondial în producția de sisteme alternative de propulsie cu GPL și gaz natural. Calitatea instalației și a procesului de montaj asigură vehiculului un excelent raport performanțe/consum și o deplină siguranță în exploatare. Datorită funcționării alternative, benzină/GPL, vehiculul beneficiază de o autonomie considerabilă, de peste 1 500 km. GPL este un carburant a cărui utilizare oferă o siguranță deplină. Instalația specifică este supusă unor reglementări severe la nivel european. Rezervorul GPL este realizat dintr-un material deosebit de rezistent, echipat cu cinci dispozitive de siguranță, testat la 550°C, conform standardelor în vigoare. Logan cu GPL se adresează atât companiilor, cât și persoanelor fizice care parcurg anual un număr important de kilometri și sunt interesate de optimizarea costurilor cu carburanții. Nu în ultimul rând, oferta GPL se adresează clienților care sunt sensibili la impactul vehiculului asupra mediului înconjurător. Peste 10 milioane de vehicule alimentate cu GPL circulă astăzi în lume, din care 150 000 în România. Rețeaua de distribuție GPL numără peste 25 000 de stații de alimentare în Europa din care aproape 1 000 în România. Odată cu comercializarea Logan GPL, Dacia își reafirmă grija permanentă pentru protecția mediului înconjurător, lansând vehicule cu emisii poluante reduse, deci mai ecologice și mai economice. Toate vehiculele comercializate din gama Dacia Logan respectă exigențele reglementărilor Euro 4. |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
adiya |
![]()
Post
#543
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Diferenta de pret poate nu reflecta numai instalatia GPL ci si ceva modificari pe la motor.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
mih95 |
![]()
Post
#544
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 October 05 ![]() |
Nimic depre modificari la motor?
Stie cineva ? Oficial? |
--------------------
.
.
.
|
|
minny |
![]()
Post
#545
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
DACIA LOGAN GPL
Versiuni Euro RON Preference 1.4 GPL 8000 26194,40 Laureate 1.4 GPL 8800 28813,84 Opționale DACIA LOGAN GPL Radio CD 180 589,37 ABS 450 1473,44 |
--------------------
------
------
------
|
|
aliuta2000 |
![]()
Post
#546
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 17 April 07 ![]() |
am mai zis .
mai sunt si ceva modificari si la motor , motoarele nu sunt 100%identice ca cele pe benzina, ele au cate ceva diferit ce e modificat??? eee..... ![]() |
--------------------
Renault
-Megane 3
2014
- -
|
|
LLX |
![]()
Post
#547
|
![]() autentic Group: Members Posts: 34 Joined: 4 June 03 From: Bucuresti ![]() |
Are cineva poze?
Se pare ca butelia e in locul rotzii de rezerva. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- LLX
|
|
funstation |
![]()
Post
#548
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 22 May 07 ![]() |
Primul post .... nu am citit prea atent regulile ....
![]() Sal ppl. Avand in vedere ca nu aveam ce sa frec menta pe la birou am facut o calculatie cu gaz alea alea..... Concluzia mea personala e ca ar merita Loganu cu GPL ..... Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Clima @ 87K km
2003
- B 95 SFB
|
|
smmileyy2002 |
![]()
Post
#549
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 14 January 07 ![]() |
Salutare! Acum ca a aparut logan pe GPL. Se poate monta GPL pe loganul personal, fiind in garantie si luat in leasing? Multumesc!
|
--------------------
Dacia
Logan Berlina
2006
|
|
DFA |
![]()
Post
#550
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Rog a se căuta și citi înainte de a se deschide topic-uri noi!
De exemplu... http://www.daciaclub.ro/Logan-pe-GPL-t7531.html și http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=72801 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
DFA |
![]()
Post
#551
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Informații despre instalația de injecție secvențială multi-port LANDIRENZO Omegas Plus.
Attached File(s) ![]() |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
valdur |
![]()
Post
#552
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 April 07 ![]() |
salutare tuturor
ce pot sa va spun despre Logan GPL este ca ambele versiuni vor veni fara radio-casetofon cu posibilitatea de a opta pentru radio-cd (2 boxe fata la preference, 4 boxe la laureate) si abs optional la laureate. radio-cd 180 de euro, abs 450 de euro. deasemenea vor mai fi 4 versiuni de MCV care vor avea GPL: preference si laureate de 5 si 7 locuri cu motorizari 1.6 MPI. This post has been edited by valdur: 22 May 2007, 15:02 |
--------------------
dacia
logan
2006 laureate plus
|
|
cyy |
![]()
Post
#553
|
... Group: Members Posts: 4 Joined: 3 August 05 ![]() |
|
--------------------
DACIA LOGAN
GPL
..
- ....
|
|
Fisicooo |
![]()
Post
#554
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 06 From: Constanta ![]() |
Cam mult consuma pe afara fata de varianta pe benzina cu un litru mai mult.Oare de ce prin oras consuma doar cu 0,4 l mai mult gaz si pe afara +1 l de gaz nu trebuia sa fie cam invers?
![]() Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1,5 dci
2006, laureate
- CT-02-SEY
|
|
adiya |
![]()
Post
#555
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca datele sunt sau nu exacte dar ca posesor de GPL iti spun ca diferenta de consum intre GPL si benzina este mai mare afara decat in oras exact cum zic ei. Si pe mine m-a mirat. Dar cu timpul am observat ca diferenta intre benzina si GPL este cu atat mai vizibila cu cat turatia motorului este mai mare. Extraurban, la viteza mai mari, aerodinamica (care nu e stralucita la Logan) joaca un rol destul de important iar daca motorul functioneaza cu GPL resimte asta in consum.
This post has been edited by adiya: 22 May 2007, 18:25 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
Tibi_ |
![]()
Post
#556
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 26 November 06 ![]() |
Pai diferenta asta de consum mai mare afara decat in oras mi se pare inbucaroate tinand cont ca vreau sa imi pun gaz pe masina, adica momentan in oras imi consuma 10 daca pe gaz nu trece de 11 e excelent chiar daca afara ajunge la 8.5 cu tot cu clima vara.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate 1.4MPI
|
|
adiya |
![]()
Post
#557
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Mie motor de 1.6l imi consuma 7.5-8.5 afara, functie de incarcatura iar urban cca 11-12.5 functie de aglomeratie.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#558
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Ce rost are sa puna GPL pe Ambiance...? Ca sa iasa ieftin firma/persoana si clientul sa se coaca vara..... sau sa stea in curent din cauza a cel putin 2 geamuri lasate peste jumatate..... zgarcenie .... in UE cu taxi sauna.....
![]() |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
minny |
![]()
Post
#559
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Ca parca in preference nu se pot coace.... si sa vad eu taximetristul ce cumpara Laureate. Sunt dar nu asa multi.
|
--------------------
------
------
------
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#560
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
Cred ca e mai bine sa cumperi Logan pe benzina, fara garantie extinsa, si dupa un an - doi sa pui instalatie gpl, daca mergi minim 10.000-15.000 km pe an.
O instalatie secventiala similara cu cea montata de Dacia o gasesti cu circa 550 euro (montajul inclus), in loc de 1.080 euro, cat te taxeaza ei, tinand cont ca nu-ti mai dau nici radio-cas si trebuie sa-l platesti separat. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6MPI
- DJ-XX-XXX
|
|
aliuta2000 |
![]()
Post
#561
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 17 April 07 ![]() |
@GicaPopescu
sti care e problema???? la cel montat direct in fabrica ai mai multe avantaje..... unu ar fi ca motoarele nu sunt 100% identice , daca tu iti cumperi pe benzina si pui gaz s-ar putea sa te cam lase dupa vreo 100, 150 mii km (sa te lase rau) dar ce stiu eu...... ideea e ca la aceleasi scule puse , eu nu cred ca e mai avantajos sa iti pu tu pe el dupa, pentru ca trebuie sa tii cont si de celelalte aspecte nu doar de instalatiein sine . si apoi si la pretul la care ai zis tu ca e , tot iti i-a ceva timp sa zici ca ti-ai scos instalatia moca si scutesti din bani. aceste masini se merita pt taximetristi, si pentru cei care fac peste 30-40 mii km /an pentru noi care facem 10 -15 mii .... parerea meqa ca nu se merita, dar asta e numai parerea mea. This post has been edited by aliuta2000: 23 May 2007, 15:02 |
--------------------
Renault
-Megane 3
2014
- -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#562
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Aliuta nu trebuie sa te iei dupa GicaPopescu. El si-a luat cel mai scump Logan la vremea aia si merge 5000 km pe an. Sa nu mai zic ca are transportul gratuit pe cfr ...
This post has been edited by IRONICK: 23 May 2007, 15:00 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#563
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
Cred ca o optiune mai buna era 1,6 sau chiar 1,6 16V. Dar oare pretul? Sincer sunt fan GPL, dar am indoieli de succesul versiunii
|
--------------------
Renault
Megane
2007
- Cl-02-xxx
|
|
Tibi_ |
![]()
Post
#564
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 26 November 06 ![]() |
Pretul putea sa fie 700Euro in cel mai fericit caz fiindca mai putin de atat nu ar mai fi adus profit consistent parerea mea.Si tinand cont ca motoru diesel e cu 1500Euro in plus fata de cel pe benzina si asta doar cu 900Euro eu cred ca multi vor opta pt gpl, mai ales ca din punct de vedere al cheltuielilor(carburant+intretinere) un Logan diesel nu e cu nimic mai ieftin decat unu pe gpl.Asa ca cei 900Euro se amortizeaza mult mai repede decat cei 1500Euro in primu rand si in al doilea rand unii poate nu au diferenta aia de 600Euro aici ma refer la cei ce platesc cash masina cum am fost eu si multi altii.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate 1.4MPI
|
|
ady85btz |
![]()
Post
#565
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Trofin Liviu @ 23 May 2007, 21:23) Cred ca o optiune mai buna era 1,6 sau chiar 1,6 16V. Dar oare pretul? Sincer sunt fan GPL, dar am indoieli de succesul versiunii Sunt de acord! Dupa ce ca 1,4 e puturos,l-a mai trecut si pe gaz...tare curios sunt sa merg cu un 1,4 gpl sa vad de ce e in stare...eventual cu 5 oameni+ac ![]() This post has been edited by ady85btz: 23 May 2007, 23:24 |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
Tibi_ |
![]()
Post
#566
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 26 November 06 ![]() |
Sunt convins ca va fi cel putin la fel de bun ca si dieselu la depasiri atata timp cat nu are de urcat si o panta intre timp
![]() This post has been edited by Tibi_: 24 May 2007, 11:52 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate 1.4MPI
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#567
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Date tehnice Logan GPL.
|
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
minny |
![]()
Post
#568
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Nu am vazut sa se poata opta insa pentru airbaguri laterale si mai ales nu am vazut nimic de posibilitatea optarii pentru garantie extinsa. Ce inseamna asta ? Ca nu prea au schimbat nimic in motor si nu isi asuma riscuri ?
|
--------------------
------
------
------
|
|
v.b. |
![]()
Post
#569
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 9 May 05 ![]() |
intervalul de revizii ramane tot 15.000 km?
|
--------------------
Dacia
1300
- B-51-BDV
|
|
alexys |
![]()
Post
#570
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Cred ca inca nu s-a inventat revizia asa de lunga incat sa nu reziste instalatia asta GPL o perioada asa lunga. Unii isi aduc aminte de revizia la GPL dupa 180 000 km parcursi si se intreaba daca trebuie sa-i faca ceva.
Cat despre consum cred ca daca mergi intr-a doua la 50 kmph (exagerez, dar cam asta e situatia reala) nu prea conteaza ce consumi, putere la roata ai destula pt oras indiferent pe ce mergi. Nu inteleg care-i faza cu casetofonul ca nu interfereaza cu instalatia nici daca-i pui subwoofer in portbagaj, la prima impresie si eu ajunsesem la concluzia ca se monteaza GPL doar pe culoarea gri. Astept cu nerabdare impresiile altora dupa drive-test, personal in cateva zile o sa fac si eu un test in privinta consumului GPL la Logan, cat pot de strict si pe o distanta foarte mare si o sa adun si dovezi si intern si extern si gol si .... si gu AC si cu ce-o mai fi... |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 02:16 |