planetare Solenza
![]() ![]() ![]() |
planetare Solenza
rratzoiusexos |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|||
gabyu |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
si mie imi face la fel colegu ....identic.... metoda e cea de sus pentru verificare.... si la mine a zis ca e buna planetara...acu naiba stie... o intrebare tis duse bucsele de la bara de torsiune ca mie mis duse si is curios daca mai face dupa poate e deacolo ..... da oricum daca rezolvi ceva postezi din nou te rog ms
This post has been edited by gabyu: 12 May 2010, 22:32 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
ozzzy |
![]()
Post
#363
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 18 November 07 ![]() |
bucsele de la bara de torsiune sunt bune iar sunetul de la acestea e distinct , se aude lovitura de metal pe metal si se manifesta mai ales pe teren accidentat (locuiesc la tara si cunosc bine sunetul )
deasemenea si pivotii de la bascule sunt noi au mai ramas pivotii (bieletele sau cum se numesc ) de la directie de verificat oare si de aici ar putea sa vina zgomotul? repet se aude mai ales in panta si la viraj strans spre dreapta |
--------------------
dacia
solenza
clima 2003
- PH-xx-LHK
|
|
gabyu |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
cat de curand o sati mai faca si pe drum drept uneori nu viraj neaparat strans dar pe acceleratie in viraj dreapta:)) da asta mai rar ....sincer nu stiu ce poate sa fie...
chiar nu stie nimeni ce poate sa fie, dativa cu parerea fie ea si mai putin la obiect ![]() This post has been edited by gabyu: 13 May 2010, 22:32 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#365
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
capetele de bara,rulmentii de sarcina alaturi de flansele de la amortizor le-ai verificat?
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
ozzzy |
![]()
Post
#366
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 18 November 07 ![]() |
Nu , pe acestea nu le-am verificat si nici nu cred ca ma pricep mai ales in cazul rulmentilor Tocmai de asta intrebam ce ar trebui sa mai verific si ce credeti ca ar mai putea da zgomote asemanatoare cu acel cloncanit de planetara |
--------------------
dacia
solenza
clima 2003
- PH-xx-LHK
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#367
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
fratilor lamuriti-ma si pe mine intr-o problema careia nu-i dau de cap de cateva luni
banuiesc ca unii dintre voi ati citit postari de-ale mele cu privire la smuciturile de la motor...ei bine am observat ca acestea nu sunt datorate tampoanelor motor ci fie din grupul conic(diferential) fie vreo planetara...masina are 57000 km cu masina in viteza,motorul oprit,frana de mana netrasa misc fata-spate de masina si aceasta se misca 3-4 cm si face clanck-clanck cu motorul pornit cand e in viteza masina si dau drumul la ambreiaj exact cand cupleaza se aude clanck....totodata schimbatorul se misca in fata cand plec de pe loc...iar in mers cand apas si iau piciorul de pe acceleratie masina smuceste, schimbatorul se misca rapid fata-spate vreo 3 cm si se aude clanck-clanck...exact acelasi sunet ca atunci cand e oprita in viteza si misc de ea...acel clanck la debraiere se aude in orice viteza as fi am incercat sa urmaresc roata cand plec de pe loc doar din ambreiaj...pleaca usor si lin...masina nu vibreaza....dar se aude acel clanck credeti ca e din planetara ceva....s-au mancat dintii planetarei care intra in cutie?...sau din grupul conic are ceva?....mentionez ca doar in viraj maxim stanga in forja se aude un cloncanit slab parca de la planetara dreapta daca vreau sa plec cu scart parca am roti patrate nu rotunde asa se simte am dat roata stanga jos si am miscat de disc fata-spate si se auzea dinspre cutie clanck-clanck destul de tare cum pot verifica daca planetara e de vina si nu grupul conic care din ce am citit pe aici ar avea un oarecare joc? This post has been edited by canea_dragos: 26 May 2010, 19:14 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
i96nds |
![]()
Post
#368
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Dragos, eu schimbasem planetarele dar cloncanitul a ramas... Bine, nu e cloncanit asa tare ca la tine.. dar nu s-a schimbat dupa ce am inlocuit ambele planetare.
Nu vad cum planetara ar putea determina miscarea manetei schimbator de viteza... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Stefan la tine cloncanitul e doar cand misti de masina cu motorul oprit in viteza sau si cand dai drumul la ambreiaj cand dai sa pleci?...am mai vorbit cu alte persoane si au spus ca nu au acel clanck cand debraieaza...chiar eu am condus o solenza de firma si mergea impecabil. Smucituri ai cand apesi acceleratia sau iei piciorul de pe ea?
Cand accelerez se simte ca si cum se sare un dinte si prinde la al doilea dinte astfel rezultand smuciturile....de asemenea cand e pe frana de motor la fel se simte ca si cum se sare un dinte(stiu ca m-am exprimat prost...dar sper sa se inteleaga)....daca ati mers cu bicicleta nu vi s-a intamplat sa sara lantul de pe un pinion pe altul si cand a facut asta sa smuceasca atunci cand prinde dintele la pionion?...fenomenul este acelasi la mine Cred ca singura solutie e sa o duc un service...platesc o constatare si stiu exact cauza problemei...iar cand e de schimbat merg tot in acel service si in caz ca nu e de acolo buba le dau in cap cu piesa respectiva si nu le dau nici un ban...nu de alta dar sunt destui mecanici dobitoci care iau pe bajbaite pana afla adevarata cauza a problemei! This post has been edited by canea_dragos: 26 May 2010, 20:31 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
i96nds |
![]()
Post
#370
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
eu am observat asta doar cand scade turatia si masina e in frana de motor si ajunge la 1200 rpm. In treapta a doua la cocoasele de pe sosea e cel mai evident. In rest.... nu am stat sa vad exact cand mai face in alte ocazii. Cum ti-am zis, e acolo problema de zeci de mii de km si de ani buni - asa ca m-am obisnuit cu ea.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#371
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
dar in mers cand accelerezi se simte vreo mica smucitura si/sau schimbatorul se misca vreun pic?
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
gabyu |
![]()
Post
#372
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
la mine da ...cum am zis si mai sus...se duce in fata:))
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
kmeleonu3 |
![]()
Post
#373
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
salut, ce marca e mai buna in afara de cea de origine? trebuie sa schimb planetara din dreapta.
|
--------------------
Pejos
2.0
83
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#374
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
gkn, skf,
|
--------------------
...
...
...
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#375
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Am cautat si eu planetara stanga si mi s-a aratat una marca "Extra" 180 roni. Tara de fabricatie neidentificabila iar pretul cam mic. Ati mai vazut asa ceva?
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
canea_dragos |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
am aflat sursa problemei in legatura cu smuciturile pe care le am
ca sa nu mai repet si aici cititi va rog topicul "Cand nu bagam bine in viteza"...acolo am explicat in detaliu postul numarul 46 This post has been edited by canea_dragos: 5 Jun 2010, 23:08 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
Dan89 |
![]()
Post
#377
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Fiind posesor de Solenza, cred ca era inevitabil sa nu ajung aici, ca sa fiu la obiect, azi in curte la servici dupa ce am completat ulei la servo am zis sa nu iau stg. - dr. maxim pe loc si sa iau mergand (curtea mare), zis si facut si la viraj stanga se simte ceva gen planetara dar nu foarte accentuat, de parca as fi pe pietre si cand trec cu roata peste ele le arunca, nu se aude foarte tare, nu se simte foarte tare, vreau daca se poate sa aud un prognostic, care planetara sa fie nasoala si cam cat ma mai duce? Sanatate la toata lumea!
|
--------------------
Dacia
Solenza / Scala
2003
- B 136 DAN Drumuri bune!
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
zic si eu...bucsile de la bara stabilizatoare in ce stare sunt?...se aude un sunet putin metalic sau infundat?
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
Dan89 |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Desi am masina la servici si am canal nu am apucat sa o bag, pe la 15:30 sper sa ii fac si ei loc, se aude infundat.
8 Jun 2010, 17:35: Asa, am bagat-o azi pe canal, si vesti sumbre, am tras de ambele planetare si au joc cat cuprinde, si la cat sunt de ruginite as zice ca sunt planetarele originale si probabil au fost rectificate de fostul propietar pt. ca burdufurile par noi, bun... prima teapa, si pe langa toate astea, asa la prima vedere din ce am reusit sa vad, discurile uzate probabil ca si placutele, si nu am mai vazut de mult, toate tampoanele de la evacuare rupte sau pe cale sa se rupa. Ploua pe sub ea cu ulei de servo, si nu prea imi dau seama dar e ud in spatele motorului undeva pe bloc, Maine am sa dau scutul jos si carcasa la filtrul de aer sa ma lamuresc exact care e treaba, dar pana acum sunt sigur de planetare, discuri, placute, tampoane evacuare si sper din tot sufletul sa nu fie caseta. Asa ca acum sunt intr-o mare dilema sa o fac sa o dau... parca as face-o, dar imi e ca fara 2000RON nu prea scap din povestea asta. Vreo parere, sugestie? ![]() This post has been edited by Dan89: 8 Jun 2010, 17:35 |
--------------------
Dacia
Solenza / Scala
2003
- B 136 DAN Drumuri bune!
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#380
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai la caseta de directie daca nu-ti curge tare, las-o asa. Mai completezi uneori.
Planetarele daca nu bat pe viraje, inseamna ca nu are probleme. Cati km are masina? Pe la 60-70k km ar trebui sa inceapa sa se uzeze planetarele. Depinde si pe unde a mers masina. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Dan89 |
![]()
Post
#381
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Iti multumesc frumos nh1980ro pt. raspuns, masina are aprox 71700 am luat-o la 70626 cam acum o luna, treaba e ca mi se par planetarele originale, stii cum e cu lupul intre oi. planetarele sunt ruginite si burdufurile par noi, ce sa mai zic... mie imi da de inteles ca ar fi fost rectificate. Cat despre zgomot se aud un pic in viraj maxim stanga, azi am luat de volan in curte cu vreo 10-15km/h in curte la servici maxim stg. si dr. si se aude pe viraj stg. Eu mor de oftica pt. ca merg frumos cu masina, nu am ambitii la semafoare nu caut sa impresionez gagicile cu scatzuri la roti etc. Maine am sa dau scutul jos sa ma lamuresc exact dc polua cu ulei de servo, asta am sa fac la prima ora pt. ca am lasat masina pe canal, si daca e ceva care se poate face in privinta asta si ma incadrez in budget maxim 100RON, zic asta pt. ca am pus mana sub vasul de ulei pt. servo si era ud, deci ma mai duce gandul si poate la un furtun sau chiar vasul. Sper totusi sa am de schimbat in urmatoarele 3-4 luni doar planetarele, altfel m-a terminat. Sanatate la toata lumea si sper ca nu am facut offtopic:)
|
--------------------
Dacia
Solenza / Scala
2003
- B 136 DAN Drumuri bune!
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#382
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Am mers eu cu un taximetrist caruia ii bateau in linie dreapta cum pornea de pe loc. Nu stiu cum mai avea curaj, dar ideea e ca se mai poate astepta pana la vremuri financiare mai bune.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
desi mie mi-a zis acel mecanic ca se simte la mana ca planetara stanga e pe duca(bate doar in viraj stanga strans, in viraj larg sau linie dreapta nu bate)...credeti ca la mine s-a stricat unde intra in cutie?...intreb deoarece cand plec de pe loc se simte cand face clanck cum prinde si apoi pleaca..de asemenea in mers cand schimb vitezele sau dau sa accelerez cand imi smuceste schimbatorul la fel se simte ca prinde si apoi pleaca...ceva de genu pana sa prinda are o foarte mica cursa moarta sa-i spun asa
credeti ca planetara e responsabila?...eu zic ca da...intreabrea e: cauza problemelor este ca ar fi uzata la roata sau unde intra in cutie? |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#384
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Chiar acum cateva zile mi-a spus cineva care a umblat la planetare ca lui i se uzasera rolele care intra in cutie si facea clanc. A descoperit mecanicul. Asa ca a cumparat role si le-a schimbat. Cica se gasesc....
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#385
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Sa va iau pe rand:
QUOTE(Dan89 @ 8 Jun 2010, 12:51) Desi am masina la servici si am canal nu am apucat sa o bag, pe la 15:30 sper sa ii fac si ei loc, se aude infundat. <span class='edit'>8 Jun 2010, 17:35:</span> Asa, am bagat-o azi pe canal, si vesti sumbre, am tras de ambele planetare si au joc cat cuprinde, si la cat sunt de ruginite as zice ca sunt planetarele originale si probabil au fost rectificate de fostul propietar pt. ca burdufurile par noi, bun... prima teapa, si pe langa toate astea, asa la prima vedere din ce am reusit sa vad, discurile uzate probabil ca si placutele, si nu am mai vazut de mult, toate tampoanele de la evacuare rupte sau pe cale sa se rupa. La achizitionarea oricarei masini SH, se face schimbul de consumabile: ulei, filtre, placute de frana (de dorit distributie). Nu te poti baza pe ce spune predecesorul. Deci eu te sfatuiesc sa iti faci niste banuti si sa le schimbi: filtrele 50 amandoua, placutele de frana intre 30 si 100 lei(depinde de care iti doresti, iti recomand pe la vreo 40 lei FERODO), ulei cutie si motor: 200 lei. Ti-am spus de ulei pt cutie, pt ca daca spui ca ai impresia ca te-a fraierit cu planetarele, sa nu cumva sa nu fi facut nimic la ea, si uleiul de cutie trebuie schimbat pe la 60k. aaaaa.. fa-ti un pic de timp si uita-te si la sabotii din tambur, sunt sanse mari sa nu fie schimbati(putini ii schimba si pe aia). Nu iti fa griji de tampoanele de la evacuare. Costa 2 lei bucata. si sunt 5 tampoane de toate. QUOTE(canea_dragos @ 9 Jun 2010, 09:13) desi mie mi-a zis acel mecanic ca se simte la mana ca planetara stanga e pe duca(bate doar in viraj stanga strans, in viraj larg sau linie dreapta nu bate)...credeti ca la mine s-a stricat unde intra in cutie?...intreb deoarece cand plec de pe loc se simte cand face clanck cum prinde si apoi pleaca..de asemenea in mers cand schimb vitezele sau dau sa accelerez cand imi smuceste schimbatorul la fel se simte ca prinde si apoi pleaca...ceva de genu pana sa prinda are o foarte mica cursa moarta sa-i spun asa credeti ca planetara e responsabila?...eu zic ca da...intreabrea e: cauza problemelor este ca ar fi uzata la roata sau unde intra in cutie? consider ca ar fi capatul dinspre roata. Motivul: jocul mare la roata, induce joc mare la cutie -> si joc la schimbator. La mine planetara are joc de 5 cm in circumferinta, cu partea metalica a planetarei blocata. Am pus mana pe partea mediana a planetarei, apoi am incercat sa invart roata pana cand simt soc la mana stanga... eii.. sunt aproximativ 5 cm, ceea ce e IMENS, de unde poti deduce ce joc imi produce in cutie.. nu? poate fi cazul si al tau. Bieleta antibasculare nu trebuie sa tina motorul sa nu joace, ci trebuie sa ii atenueze anumite miscari normale ale motorului, Dar motorul se misca foarte tare din cauza unei planetare uzate rau, ceea ce iti conduce la o uzura prematura si a bieletei antibasculare. (Am auzit istorioare precum ca ti-ar strica si ambreiajul planetara, hmmm.. nu ma pot pronunta.) QUOTE(augustin87r @ 9 Jun 2010, 09:25) Chiar acum cateva zile mi-a spus cineva care a umblat la planetare ca lui i se uzasera rolele care intra in cutie si facea clanc. A descoperit mecanicul. Asa ca a cumparat role si le-a schimbat. Cica se gasesc.... Componente ale planetarelor se gasesc, intrebarea este daca se merita sa le schimbi sau sa o iei noua. EX: planetara de origine 450 lei capat de planetara de origine(laleaua cu tot cu burduf): 250 lei cu inca 200 de lei iti iei una noua completa si nu te chinui sa schimbi laleaua, care nu este pentru incepatori. De rulment nu stiu ce sa zic. Dar consider ca amicul tau a fost unul norocos. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
un amanunt important pe care am uitat sa-l mentionez, care mi-a adus aminte azi in trafic:
sa zicem ca plec de pe loc cu a I-a,dau a II-a si sa zicem si a III-a...desi ceea ce voi continua sa spun se simte si in treptele I si mai ales in II...sa revenim...sunt cu III-a pe la 50 km/h...cam 2400 rot/min parca si incetez accelerarea(normal,nu iau piciorul brusc de pe acceleratie)...in timpul asta se simte fffoarte putin frana de motor care este normala....masina coboara in ture respectiv in km/h si cand ajunge sub pragul de 1800-1500 rot/min acea frana normala de motor se tripleaza ca intensitate pentru o secunda...se simte ca o frana de motor puternica/brusca nu stiu cum s-o numesc...ceva de genu cand tractezi pe cineva si ala atinge rapid si pentru o secunda frana...in acel moment cand face acea frana de motor pronuntata daca vreau sa accelerez masina smuceste alaturi de schimbator(zici ca accelerez si franez foarte repede in interval de o secunda)...daca nu accelerez atunci ci o las sa coboare catre relanti si abia apoi accelerez(fie la relanti,fie la 1000-1200 rot/min...strict nu in momentul franei de motor) masina se accelereaza frumos fara pic de smucitura de asemenea exact cu o secunda inainte sa se simta acea frana de motor pronuntata se simte foarte bine cum motorul parca vine spre mine...se observa si la schimbator cum se apropie de mine...acest lucru e simtit si vazut pentru o secunda...dupa care se simte acea frana de motor pronuntata la mine ambreiajul tine la jumatatea cursei...cand plec de pe loc sau schimb in orice treapta de viteza exact in momentul dupa ce bag in viteza si incep sa eliberez ambreiajul la jumatatea cursei cand prinde se aude un clanck metalic si schimbatorul are o smucitura puternica...cand dau a I-a sau marche-arriere se aude cel mai bine clanck-ul si se simte+vede schimbatorul cum face pe nebunu....o fi uzata unde intra in cutie planetara in caz ca e de la ea? o intrebare: credeti ca daca ar fi sa zicem prea apropiate tablele de la suportul de bieleta antibasculare ar putea freca atat de tare de rama bieletei astfel incat sa produca acele smucituri?...ma gandesc ca desi are o limita de apropiere sa nu atinga prea rau si sa nu permita miscarea libera a bieletei in limita de actionare de 3 mm cat are ea sper ca nu v-am adormit cu povestea scrisa...dar exact asa se intampla credeti ca planetara e de vina pentru acest lucru? This post has been edited by canea_dragos: 9 Jun 2010, 16:56 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
Dan89 |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Iti multumesc Marius de raspuns, asa am sa si fac am sa astept un pic pana ce mai fac rost de niste banuti si am sa o iau batraneste la puricat si am sa schimb totul de nou si original, cat despre planetare uzura este totusi la inceput asa ca sper sa ma mai tina cateva luni, evident am sa caut sa merg cat mai putin cu ea, Cel mai ingrijorat sunt acum cu servodirectia pt. ca imi tot pierde ulei, chestia e ca imi pierde destul de mult de pe o zi pe alta dar nivelul in vas e ok. Dragos, planetarele au joc? si eu am planetarele cu ceva uzura dar masina se comporta absolut normal in situatile descrise de tine. Ti-as recomanda un test-drive cu testerul pe ea daca se poate, macar sa excluzi o posibila functionare anormala a motorului.
|
--------------------
Dacia
Solenza / Scala
2003
- B 136 DAN Drumuri bune!
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#388
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Dan, eu am avut probleme cu servodirectia, insa la mine se fisurase conducta de inalta presiune. In cazul tau nu stiu ce poate fi de iti curge ulei-ul pe sub rezervorul de lichid de servo. E vreo garnitura pe acolo?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
Dan89 |
![]()
Post
#389
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Sa stii ca la aia ma gandeam si eu, tie pe unde iti picura, cum stai in masina in stanga fata la motor?
|
--------------------
Dacia
Solenza / Scala
2003
- B 136 DAN Drumuri bune!
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#390
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Mie imi picura la prima conducta dupa ce lichidul pleaca din pompa de servodirectie. Daca stii unde e pompa de servodirectie, atunci iti vei da seama de care vorbesc. E o conducta formata din 3 bucati de aluminiu (sau un metal) si 2 furtunuri GROASE.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 13:10 |