DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Revitalizarea unei Dacii - sugestii si pareri, Cat costa tinichigeria unei Dacii

Un_dus
post 29 May 2007, 11:58
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




Am fost la AMG si a fost foarte amuzant... 100 de milioane estimare.. Ma bufnit un ras atat de profund ca nu mai nimeream portiera... Am vorbit si cu un particular care mi-a zis ca o mica carpeala cat sa nu ma ia politia la ochi m-ar costa 20 de milioane.
Am zis bun, si mergand spre casa cu tanara masina a inceput sa scartaie rulmentii pe fata, pacanea ceva in portbagaj (care era gol...) si tot asa...
Concluzia finala a mea e ca nu ma bag. De ce ?
Pentru ca puteam sa jur ca totul e ok mecanic (verificata acuma 2 luni la sange) iar acuma vad ca motorul face urat la marsarier...


--------------------
Renault Symbol 2008, 1.5 DcI, Fidji - B xx xxx
10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009
15.000 km - 05.05.2009
30.000 km - 16.01.2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 29 May 2007, 12:01
Post #32


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Frate, daca motorul face urat in marsarier e foarte intelept sa nu te bagi radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 May 2007, 12:50
Post #33


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




radmasa.gif

Va rog, nu-mi dati warn radmasa.gif

Dati-i lu' vizavi blush.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 29 May 2007, 12:58
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




@Un_dus erai dispus sa bagi in ea 2000 de euroi si acum te-ai sucit doar pt ca motorul face urat la marsarier. rulmentii pe fata scartaie...te uiti la ei, poate trebuie pusa decat vaselina. mai aveai sa spui ca nu te bagi ca trebuie facut unghiu de fuga!


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 29 May 2007, 13:48
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




Fratilor e incredibil ce se-ntampla cu tablaraia la berlinele astea mai noi... sad.gif
A mea e din februarie 1980 si afara de aripile fata n-am schimbat niciodata nici-o alta tabla de pe ea...intradevar acum urmeaza sa-i schimb pragul pe dreapta si sa carpesc putin podeaua in dr fata dar are si 27 de ani...
Ideea e ca nu se mai fac masini cum se faceau odata,cel putin Dacii iar ca o solutie pt tine UN DUS ar fi sa cauti o 1300 cu caroseria buna si sa iei mecanica de pe a ta..crede-ma ca sunt destule 1300 la vanzare,cu bani putini, care se prezinta la caroserie mult mai bine decat a ta si asta pt ca au fost facute cu mult simt de raspundere.. wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1979 - BR 98 NIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 29 May 2007, 14:10
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




QUOTE(Bogdan 1300 @ 29 May 2007, 14:48)
Fratilor e incredibil ce se-ntampla cu tablaraia la berlinele astea mai noi... sad.gif
A mea e din  februarie 1980 si afara de aripile fata n-am schimbat niciodata nici-o alta tabla de pe ea...intradevar acum urmeaza sa-i schimb pragul pe dreapta si sa carpesc putin podeaua in dr fata dar are si 27 de ani...
Ideea e ca nu se mai fac masini cum se faceau odata,cel putin Dacii iar ca o solutie pt tine UN DUS ar fi sa cauti o 1300 cu caroseria buna si sa iei mecanica de pe a ta..crede-ma ca sunt destule 1300 la vanzare,cu bani putini, care se prezinta la caroserie mult mai bine decat a ta si asta pt ca au fost facute cu mult simt de raspundere.. wink.gif
*


mogande masina nu e facuta sa te tina o viata! sincer in 98 inainte de a achizitiona masina multi ziceau sa cumpar una din anii '80 ca e tabla mai buna, ca e motorul mai bine facut si multe si multe. am luat masina in '98 noua si nu am umblat la tabla pana acum! cred ca taba o sa ma mai tina inca 2 ani, cu toata ca daca as avea bani as schimba pragurile. nu am bagat in ea niciun gram de ulei sau vaselina. am vecini care au daciile din 80-85 si majoritatea cel putin au vopsit masina dupa 9 ani! cred ca masina arata dupa cum este intretinuta!


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 29 May 2007, 14:19
Post #37


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




La dacie daca nu ai bagat ulei, vaselina la greu nu poti sa ai pretentii. Si asta trebuia facut cand era noua si nu a apucat-o rugina. Mai sunt si cazuri cand nu s-a bagat ulei si vaselina si a rezistat dar nu sunt multe cazurile alea asa ca solutia garantata asta e si nu ai ce face asta sa fii sigur ca nu ai probleme. Nu merita sa risti, sa zici lasa dom'le ca asta a fost un lot mai bun sau ca mie nu o sa mi se intample; nu stii niciodata.

This post has been edited by ionutctn: 29 May 2007, 14:21


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 May 2007, 14:24
Post #38


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Problema e ca sunt gandite prost si executate si mai prost. Noroiul si nisipul nu au ce cauta in interiorul aripilor, sa se depuna acolo si sa tina umed, se fac varza aripile, contraaripile si oalele. In mod normal trebuiau bagate carenaje de plastic in aripi deasupra rotilor. Asta e doar un exemplu....Dacia are multe alte locuri unde "tine" apa, asta combinat cu o tabla proasta face ravagii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 29 May 2007, 14:26
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




QUOTE(ionutctn @ 29 May 2007, 15:19)
La dacie daca nu ai bagat ulei, vaselina la greu nu poti sa ai pretentii. Si asta trebuia facut cand era noua si nu a apucat-o rugina. Mai sunt si cazuri cand nu s-a bagat ulei si vaselina si a rezistat dar nu sunt multe cazurile alea asa ca solutia garantata asta e si nu ai ce face asta sa fii sigur ca nu ai probleme. Nu merita sa risti, sa zici lasa dom'le ca asta a fost un lot mai bun sau ca mie nu o sa mi se intample; nu stii niciodata.
*


nu ma intelege gresit! sint multumit de masina, ti-am zis dupa 9 ani nu am schimbat nimic de pe ea. e adevarat ca a inceput sa se vada rugina pe praguri si pe aripa fata stanga, dar totusi are 9 ani si e tabla e cea din fabrica fara sa fi pus ceva vaselina sau ulei pe ea! probabil ca in toamna o sa schimb pragurile pt ca nu vreau sa ajung sa am pragurile gaurite!
@argon de curiozitate am bagat mana pe aripa sus spre parbriz si am observat ca apa si nispul umed sint pana sus! asa este masina gandita si nu ai ce sa ii faci!

This post has been edited by andreiutzu: 29 May 2007, 14:28


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 29 May 2007, 14:34
Post #40


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(andreiutzu @ 29 May 2007, 14:26)
nu ma intelege gresit! sint multumit de masina, ti-am zis dupa 9 ani nu am schimbat nimic de pe ea. e adevarat ca a inceput sa se vada rugina pe praguri si pe aripa fata stanga, dar totusi are 9 ani si e tabla e cea din fabrica fara sa fi pus ceva vaselina sau ulei pe ea! probabil ca in toamna o sa schimb pragurile pt ca nu vreau sa ajung sa am pragurile gaurite!
*



Mai si masina mea e din ianuarie '99 dar am bagat ulei si vaselina la greu. Asta e principalul motiv pentru care s-a pastrat. Eu am bagat ulei si pe la capota motorului si pe la capota porbagajului (berlina), nu mai zic praguri, lonjeroane (am tras capota la motor si are loc lonjeronul acolo sa torni in el) plus la aerisirile alea de plastic de la aripile spate (am demontat cele 2 suruburi si am pus si eu cum am putut asta e); vaselina (mai ales pe interiorul usilor si se prelinge pe la coltul usilor vara pe caldura mare);
Si eu si taica-meu stiam de boala daciei cu rugina si de noua am pus ulei si vaselina si e intreaga in prezent fara nici o problema. A luat-o acum un pic.... am vazut la aripile fata; le dau jos si le curat in vara asta; si mai are la scutul la rezervor....il dau jos si il rezolv si pe ala.

LATER EDIT: Ce inseamna REPUTATIE???? Am vrut mai demult sa intreb. In functie de ce se acorda??? Nu inteleg.

This post has been edited by ionutctn: 29 May 2007, 14:39


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikkai
post 29 May 2007, 15:39
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 12 June 06




O idee buna pentru un_dus a avut-o bogdan 1300 zic eu.Mai bine ia o Dacia 80-90 maxim o restaureaza si ii pune toata mecanica de pe asta pe ea.Are si cu ce sa mearga pana face tablaria si cand e gata numai sa puna motorul cutia planetarele si ce mai crede el.Eu asa as face,BINEINTELES, daca as avea si bani.


--------------------
Dacia 1310 1983 1984 - B 87 CLR B 888 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 29 May 2007, 17:41
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Of grea alegere, am fost pus in situatia asta acum 3 ani: sa o fac sau nu! Am decis sa o fac, a costat vopsitul 10 milioane, manopera tinichigiu cca 7 mil, tablele cca 7 mil, alte maruntisuri chedere, uleiuri, antifon etc cca 5mil= 19 mil, cat a durat? trebuia sa dureze tinichigeria 4 sapt , a durat 4 luni, vopsitul a durat 2 sapt. concluzie, daca vrei sa o tii mai mult de 4 ani merita, asta schimband tot ce este de schimbat fara peticeala, altfel unde ai lasat va fi mancat din nou.
Anul trecut am luat decizia sa o vand, Dacia daca este facuta ca la carte, intretinuta ca la carte costa mai putin ca o masina straina.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 29 May 2007, 19:59
Post #43


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




asa e,eu am bagat vaselina si ulei de cand am avut-o pe mana.pb mare este la aripi.si fata si spate.daca ar fi avut de NOI niste protectii de plastic;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 29 May 2007, 23:25
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(mihai1677 @ 29 May 2007, 19:41)
Of grea alegere, am fost pus in situatia asta acum 3 ani: sa o fac sau nu! Am decis sa o fac, a costat vopsitul 10 milioane, manopera tinichigiu cca 7 mil, tablele cca 7 mil, alte maruntisuri chedere, uleiuri, antifon etc cca 5mil= 19 mil, cat a durat? trebuia sa dureze tinichigeria 4 sapt , a durat 4 luni, vopsitul a durat 2 sapt. concluzie, daca vrei sa o tii mai mult de 4 ani merita, asta schimband tot ce este de schimbat fara peticeala, altfel unde ai lasat va fi mancat din nou.
Anul trecut am luat decizia sa o vand, Dacia daca este facuta ca la carte, intretinuta ca la carte costa mai putin ca o masina straina.
*




dar nici nu o sa se apropie vreodata de o masina straina!
un drum pe autostrada cu o berlina e un cosmar.
la cea mai mica depasire te trezesti cu flash uri si injuraturi, mai mult de 95 la ora e riscant(si puteti sa ziceti care cum merge cu 130, da stiti la fel de bine ca dupa o franare brusca de la viteza aia a doua oara nu mai ai frane ca lumea, si a treia oara schimbi si discurile daca mai iei o balta)!

strange banii tata, si ia-ti ceva mai nou, macar o solnita la mana a doua, si daca nu a fost omorata la culme, o sa iti ofere un mare plus de confort.

si daca va avea nevoie de 1 rulment, ceva, n-o sa pice cate ceva la ea la fiecare 1500 de km!

ceea ce, ne place sau nu, maruntisuri sau nu, la berline se intampla!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 29 May 2007, 23:28
Post #45


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Fugi tare cumetre ca prea aberezi! biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 29 May 2007, 23:31
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




serios?unde cumetre?

argoane, acum am vazut postul tau cu cheltuielile:

nu te contrazic, da vreau sa spun ca mereu mi s-a parut nerelevanta comparatia vis a vis de paramentrul timp.


daca o tii pe loc 3 ani, nu bagi in ea nimic.
intrebarea care se pune, sincer: cati km ai facut in anul acela?
eu as zice ca sub 7000-8000!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 29 May 2007, 23:39
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




@horsewhisperer27 berlina nu e masina ideala dar iti faci treaba cu ea. cred ca iti permiti cu o berlina in 5 trepte sa o alergi cu 110km/h pe autostrada. e o masina simpla si zic eu ca e usor si ieftin de intretinut. hai sa facem o comparatie ci solenza...cat e un far de solenza si cat e unul de berlina? solenzele crezi ca peste 2-3 ani nu o sa aiba anumite "consumabile"?


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 29 May 2007, 23:43
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




consumabilele sunt consumabile, si defectele defecte.
la cati km se duce o planetara la berlina?dar la solenza?diferenta de pret e minima.

un cap de planetara de passat e 4 milioane, si doar printr-un ghinion tine sub 100000 km.
eu nu am zis ca solnita e mai ieftina, e normal sa fie mai scump un far.
dar cu berlina daca dai in gard, si a fost si sudata pe ici colo, se muceste jumate de motor.
la solnita se indoaie muult mai subtire.

sigur ca e mai scumpa solnita, dar cu putini bani peste ce baga in aia veche, care, sa fim onesti, desi o sa deranjeze afirmatia asta, TOT veche ramane, omul ar avea o masina mai noua si mai buna!

p.s. schimbi farurile des? radmasa.gif


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 29 May 2007, 23:51
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




QUOTE(horsewhisperer27 @ 30 May 2007, 00:43)
consumabilele sunt consumabile, si defectele defecte.
la cati km se duce o planetara la berlina?dar la solenza?diferenta de pret e minima.

un cap de planetara de passat e 4 milioane, si doar printr-un ghinion tine sub 100000 km.
eu nu am zis ca solnita e mai ieftina, e normal sa fie mai scump un far.
dar cu berlina daca dai in gard, si a fost si sudata pe ici colo, se muceste jumate de motor.
la solnita se indoaie muult mai subtire.

sigur ca e mai scumpa solnita, dar cu putini bani peste ce baga in aia veche, care, sa fim onesti, desi o sa deranjeze afirmatia asta, TOT veche ramane, omul ar avea o masina mai noua si mai buna!

p.s. schimbi farurile des? radmasa.gif
*


le am pe masina pe cele originale! smile.gif referitor la planetare....tot alea originale pe ea! si eu sant de principiu ca masina noua ramane sfanta indiferent cat de proasta ar fi! sincer nu cred ca mai mult de 300 de euro o sa ia pe masina! din cate stiu eu o solenza buna e undeva pe la 4500 de euro....asa ca diferenta e destl de mare. sincer as baga 500 de euro in masina as mai trage de ea 2 ani si dupa direct programul rabla ar scrie pe ea!


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 30 May 2007, 00:22
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




pai 2000 de euro zicea oricum ca ii are deja!
ma rog , fiecare e cu socoteala lui, eu asa as face, as incerca sa strang niste bani.
sigur ca noua e si mai buna!asta este incontestabil.
insa nici cu 500 euro investiti in aia veche nu cred ca iese mare lucru, o sa mai mearga, dar cu griji si probleme la tot pasul.numai gaurile alea ce greu sunt de carpit.

iar in caz de accident, doamne fereste, masina aia versus un tampit cu vreun mertan/audi, bagat aiurea in depasire, nu are nici o sansa!ala trece la propriu prin ea!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROV`
post 30 May 2007, 02:14
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 10 March 07




N-am postat de mult timp asa ca va rog sa va abtineti de la commenturi aiurea.
1. eu unu nu suport sa aud ca Dacia nu va merge niciodata klumea fara probleme si asa mai departe.Depinde de posesor atunci cand o face sa o faca cap coada nu sa carpeasca. Eu unu am facut supspensie (f dura) articulatii si cam tot ce e de cauciuc . motor cap coada ca la carte chiar am riscat putin acum avand compresie de 12 la 1 . cutie de viteze cap coada , plantare rectificate ca la carte sa zic asa pe 60 de cp rezista insa as fi preferat unele noi. Ideea este ca in prezent am mai mult de 40 de mii cu suspensia si 28 de mii cu motoru refacut . fara nici un fel de troncanit sau mai stiu eu ce sa umblu la ea sa sa o duk in service . a vazut si gropi si drumuri de tzara si VTM . motoru merge pe 10w60 vede frecvent plafonari si nu are bataie sau sa consume ulei ,in acest moment am 28 de mii timp in care am deschis capota doar sa schimb filtru de aer benzina si sa fac schimbu de ulei (ATAT!)

2. In vara asta ma apuc de exterior , piese de origine nu se mai gasesc pt modelu 1300 asa ca ma voi duce frumos la dezmembrari unde pe toata tablaria dau vro 10 mil maxim asta inseamna portiere echipate complet. vopsea se gaseste pe toate drumurile ..cu maxim 5 sau 6 mil iti iei vopesea de calitate , mai dai sa zicem 8 mil la un tinichigiu bun si inca 8 mil pe vopsit . Rezulta ca la 1000 de euro ti-ai refacut caroseria complet si pe langa asta cred ca nu te costa cine stie ce sa o protejezi anticoroziv cu cateva starturi ..ca se gasesc destule produse pe piata si cu maxim 100 de euro rezolvi toata masina pt 5 ani minim daca treaba e facuta corect.

3. Am vazut sfaturi ...ca ar trebui sa cumperi una second straina .....sa fim seriosi ca sa o faci sa te tina cat poate te mai tine dacia sa-ti faci treaba tre sa bagi bani ..si doamne ferete de probleme electrice ..calculatoare injectie sonde pompe electrice sau vr-o ciudatenie. o masina second sa nu bagi bani in ea o iei peste 7000 de euro nu la 4000 ca la 4000 iei tot un fel de dacie dar putin mai evoluata...chestia asta o spun raportat la anu 2007 nu la 1998 .

Sfatul meu e sa o refaci ...tragi de ea 40 de mii o vinzi sau o dai la rabla si deja ti-ai recuperat o parte din bani...ti-ai facut si treaba si nici nu ti-ai batut capu cu probleme tehnice....ca din moment ce iei o masina second...afli pe parcurs problemele si sincer nimanui nu cred ca-i convine sa se plimbe prin service-uri sau sa ii dea programu peste cap ca nu stiu ce s-a mai intamplat la minunata masina second luata.



--------------------
Dacia 1300 22 sept 1982 - DJ-85-ROV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 30 May 2007, 06:30
Post #52


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Eu unul am cumparat o Dacia din '95 rosu metalizat,si sunt multumit de ea mai ales la caroserie, a fost a unui impatimit al pescuitului si va imaginati pe ce drumuri a mers si cate a vazut .Am observat inca inainte de a o cumpara ca masina chiar daca nu era pregatita pt vanzare arata super ,in primul rand m-am uitat la caroserie (antifonata din fabrica ,la imbinarile exterioare si interioare avea o pasta tare si vopsea originala de 12 ani pe ea fara ulei in usi sau ceva de genu .Parerea mea este ca Dacia este o masina buna si daca este u pic intretinuta o sa isi faca treaba bine si o sa arate si bine !!!
Masina este cea din poza,dotata din fabrica cu geamuri ionizate ,trapa,halogene,si bord CN. smile.gif

This post has been edited by Minel: 30 May 2007, 06:34


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 May 2007, 06:45
Post #53


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




@horsewhisperer27, nu stiu ce vrei sa demosntrezi, dar ma rog. Daca ai o rabla in care bagi bani cu carul ai dreptate, nu merita, dar daca ai una buna e altceva.


Ca sa-ti raspund, fac ~15 000 km/an, si masina merge la 120 km/h constant daca drumul permite. Merg des pe autostrazi, si aici si in Ungaria, si iti garantez ca nu e cu nimic mai prejos decat nici o masina moderna dpdv al incurcatului circulatiei, cum incurca camioanele la 90-100 km/h, nu incurc eu mai mult cu 120. Sta cot la cot cu multe masini, Tico, Matiz, Fabia, Lupo, si multe altele cu motor <60 de cai.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 30 May 2007, 07:56
Post #54


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Sunt de acord cu Argon 100%,daca Dacia este intretinuta dpdv al caroseriei si in special al partii tehnice merge brici.Daca chiar te lasa in drum ,(avand dacie ""trebuie"" sa fi si mecanic) ,ii dai de cap si pleci mai departe dar cu una straina cat de buna sa fie sau "solnita" ,am citat te uiti la ea si atat .Parerea mea daca ai o dacie cat de cat buna merita sa o ti,iti faci treaba si este ieftina de intretinut,in fond si la urma urmei totul se reduce la bani .Daca ai dacie si este buna tineti bine de ea domnilor wink.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 30 May 2007, 10:38
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




Multumim Minel! Corect! wink.gif
eu lucrez la reprezentanta Peugeot din Br si vad zi de zi ce scoruri sunt la piese si cum se schimba oamenii la fata cand li se comunica valoarea facturii..si cate probleme apar la partea electronica..ca masinile astea moderne sunt pline de calculatoare de-ti dau niste batai de cap de nu te vezi 052.gif

Stiti ce-mi mai place mie f mult la Dacie?...ca poti sa-ti exersezi imaginatia pe ea fara nici-o problema..daca ai idei si pricepere poti modifica multe la partea mecanica in scopul cresterii performantelor fara sa stai cu frica ca dai peste cap nu stiu ce calculator..eu unul sunt pasionat de 1300-tara mea si sfatuiesc pe toti posesorii de Dacii(bineinteles care nu sunt irecuperabile) sa nu renunte la ele si sa le ingrijeasca pt ca Dacia a ramas printre f putinele masini pe care le poti repara si "prepara" singur. 053.gif


--------------------
Dacia 1300 1979 - BR 98 NIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Un_dus
post 30 May 2007, 11:14
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




Ca sa lamuresc cateva chestii. Nu eram dispus sa bag 2000 de euro in masina asta, ci undeva in in jur de maxim 20-25 de milioane, in ideea ca macar o vreme nu mai sunt nevoit sa ii pun decat ulei si benzina. Avand in vedere ca imi da impresia ca ar manca bani la foc continuu, am decis ca prefer sa pun bani de o parte si sa incep sa strang pentru una noua.
Pe masina asta nu am siguranta la drum lung, lucru care ma deranjeaza cel mai tare (din 5 iesiri din Bucuresti, de 3 ori s-a defectat). Nu a fost ingrijta de la bun inceput si lucru asta se vede...


--------------------
Renault Symbol 2008, 1.5 DcI, Fidji - B xx xxx
10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009
15.000 km - 05.05.2009
30.000 km - 16.01.2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 May 2007, 11:24
Post #57


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




desi masina mea a fost ingrijita de la inceput mereu schimb ceva la ea.bag piese de calitate dar singura pb mare este cea cu trepidatiile.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 30 May 2007, 11:35
Post #58


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Un_dus mai pune frate 1500-2000 euro si-ti iei un cielo de plangi langa el, piese mult mai ieftine decat la solenze, loganuri, mecanica usoara!
Cu asta veche mai trage de ea pana cade de tot, dezmembreaz-o si vinde-o bucati ca vei lua mai multi bani pe ea decat in starea care este acum!


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 30 May 2007, 13:25
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(ROV` @ 30 May 2007, 04:14)
N-am postat de mult timp asa ca va rog sa va abtineti de la commenturi aiurea.

*




amigo, ai 3 posturi cu totul radmasa.gif radmasa.gif !


argon, eu nu vreau sa demonstrez nimic, este doar parerea mea legata de faptul ca dintr-o masina veche nu se mai poate face bici, si de ideea ca dacia daca vreai sa mergi cu ea, si sa merga perfect are nevoie de bani in continuu!

minel, cate solnite ramase in pana ca le-au murit calculatoarele sau mai stiu eu ce ai vazut?

eu unul nu am vazut...asta e conceptia aia invechita ca e buna dacia fiindca se pricepe oricune, lasa-ma cu prostia asta!

nu mai stiu cine scria ca in zeci de mii de km nu a bagat decat ulei si filtre: asta nu o cred iarasi!

nici macar platini/bujii/un capac de delco/un condensator?
nici macar un jigler infundat?un filtru decantor?

asa sa fie!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 30 May 2007, 17:00
Post #60


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Desi am o dacie bine intretinuta, imi pare rau sa spun dar are dreptate "horsewhisperer27". Adevarul ca nu se merita sa mai tii dacie. Daca analizezi intr-un interval de 30.000 km sa zicem parcursi hai sa fim seriosi schimbi mult mai multe la o dacie decat la o masina cu tehnologie mai noua. Poate la bani iesi ieftin dar si siguranta, confortul si etc. etc. nu se compara cu o masina de generatie mai noua. Asta e mentalitate invechita cu domne' dacia masina romanului; hai sa fim seriosi.
Parerea mea: ai bani, iti iei o masina mai buna, alta tehnologie, alta mancare de peste; nu ai bani: intretii ce ai deja. Te descurci intr-un fel sau altul.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 01:54
Forum Renault