Revitalizarea unei Dacii - sugestii si pareri, Cat costa tinichigeria unei Dacii
![]() ![]() ![]() |
Revitalizarea unei Dacii - sugestii si pareri, Cat costa tinichigeria unei Dacii
AC |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|||
tgg2k |
![]()
Post
#62
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
edited
![]() This post has been edited by tgg2k: 31 May 2007, 12:32 |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
ROV` |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 10 March 07 ![]() |
eu am dat omului o solutie eficienta , cat despre faptul ca romanu in loc sa ceara detalii da cu parerea .......ma asteptam si ca reply..chiar n-am deschis capota decat pt filtre si ulei timp de 30 de mii . poate ai auzit si tu de filtre de benzina apropo de jigloare infundate sau de platina de sacele sau afermarket ca sa nu mai stai ca bunicu cu lera pe ea in fiecare duminica . da deh daca tu in dacia ta bagai platini de metaplast cu 20 jdemii cred si eu ca o schimbai cam des...apropo de condensator...stii ala il arunci cand pui aprindere tranzistorizata..e 300 de mii ....da n-ai dureri de cap
|
--------------------
Dacia
1300
22 sept 1982
- DJ-85-ROV
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AC @ 31 May 2007, 13:47) OK si totusi de ce mai postezi pe acest forum (care apropos, se numeste DACIA)? Asta-i chestie de PASIUNE frateee!! Sunt curios ce parere ai de cei care sunt pasionati de vechile IMS-uri........... am sa iti raspund eu in locul lui: nu cred ca scrie undeva ca trebuie sa ai dacie ca sa postezi aici. in afara de asta forumul este deja comun cu cel de la renault. in afara de asta sunt de parere ca exista intr-adevar multi pasionati de dacie, dar si foarte multi care nu au alta, macar pentru moment , si au nevoie de informatii de aici. rov, nu te supara pe mine:am avut mai multe dacii noi, si vreo 2 vechi! 30000 de km fara altceva decat filre nu mergea nici una. am avut aprindere cu senzor, de la omul din vitan.mergea impecabil, asa ca nici vorba sa imi spui tu mie de platini. schimbam la ea cel mai mic capetel de ata daca se strica, dar dacia se strica des, pentru ca piesele pe cat sunt de ieftine si gasibile, pe atat sunt de proaste. nu exista garnituri de praf la etriere sa nu se duca in 15000 si sa le scoti de acolo facute praf. nu exista la berlina sa nu cureti macar bujiile in 30000. fltre de benzina aveam mereu cate 2. un amarat de inel de la toba, si tot schimbi in 30000. poate ca nici becurile nu se ard la masina ta. poate ca asa iti place sa crezi, ca la dacie bagi numa benzina si ulei, dar wake up man, existenta acestui forum si a topicurilor de probleme tehnice sta marturie ca nu este asa! si pe acest topic mi-am expus parerea, consider ca un second strain, chiar nu foarte nou, si cat de cat intretinut este mult mai rentabil decat repararea unei dacii vechi facute praf. fie si pentru ca politaiul cm te ocheste cu o dacie te trage pe dreapta, sa te "caute " putin.poate poate iese ceva! doresc succes initiatorului si tuturor colegilor de forum, si nu vreau nicidecum sa se inteleaga ca subestimez pasiunea sau munca cuiva de aici! aici suntem in familie, si de aceea ne ajutam si ne am cu parerea, cei care iau lucrurile altfel, la modul personal, exagereaza! cu stima, calul vorbitor! |
-------------------- fan VAG!
|
|
Ov |
![]()
Post
#65
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ideea e ca daca n-ai bani, n-ai si cu asta b-asta.
Una e sa dai pe un set de garnituri de frana de dacie 1,5 RON si sa mai mergi cu ea pana mai pica ceva, alta e sa dai la un golf2 250RON pe un capac de pompa de apa. Ca sa zic asa, cu dacia mergi "in rate". Nu neg ca exista dacii care nu pica (am avut si io 2), dar asta inseamna sa le intretii cu obsesie (adica in fiecare saptamana sa mai surubaresti ceva prin spatele blocului), si cateodata e amuzant, dar cand nu mai ai timp de asta e cam nasol |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Muttley |
![]()
Post
#66
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Good point, Ov.
Scriam mai in urma ca o Dacie in buna stare merita pastrata si renteaza. Dar omisesem partea cu surubaritu', statu-n fiecare vara cate 1 luna cu ea in curte, desfacut juma' de masina, mici reparatii si remedieri, etc. Dar la urma urmei... Ce poate fi mai placut?!? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mai, ca o Dacie veche merita sau nu, e o idee; dar omul a reparat-o deja, ma refer la tgg2k. caz in care asa remarca e de prisos; in cazul lui poate un alt sfat: "zugraveste ce ai construit", adica intretine cit mai bine ce ai facut, altfel va "cadea" in doi ani. Bine, la "meseriasii" de la noi, care azi vopsesc si miine pica coaja de vopsea, te poti astepta la orice.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
InSekT |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 11 April 07 ![]() |
dacia este o masina care cat de bine incerci sa o intretzi tot cade ceva la ea. Dacia mea mostenire de la tata...a cumparat-o in '89 , ea fiind fabricata in '87 pentru export dar a stat vreo 2 ani in port la constanta ,cei de afara au refuzat lotul si le-au pus in vanzare...anyway...fiind pentru export a fost facut mai cu grija tabla sanatoasa...prima urma de rugina a aparut dupa aprox. 10 ani..motor facut calumea...i-a facut o segmentare prin '96 in rest deastea mici cate o vopsitorie asa de "hai sa arate noua"... acesta masina cred ca are cel putin 500k de km...s-a mers cu ea incontinu'timp de 16 ani...a fost taxi vreo 2 ani...a fost masina de marfa la un magazin alimentar..vreo 4 ani (in fiecare dimineatza se umplea porbagajul cu paine fierbine...condenst iarna la greu)...din 98'pana anu'trecut a fost folosita incontinu chiar daca nu mai facea taxi din cauza meseriei trebuia sa se plimbe in tot bucurestiul zilnic...si tot a rezistat...pana asta'vara cand a facut trans-fagaraseanul...cu dacia...apoi a stat pe loc 8 luni nemiscata...cand am luat-o eu acum vreo 2 luni...au inceput problemele...presiune ulei nema...am mers cu ea...a inceput sa bata ceva in motor...nu stiu inca ce...o sa aflu'in weekend...placa de presiune face figuri...in treapa 1...si marsalier...stand pe loc a luat-o rugina la prag stanga spate...la parbriz...si multe altele...nu stiu inca daca sa bag bani in ea sau sa-mi i-au ceva strain...dacia intradevar nu te plictisesti niciodata cu ea tot timpul ai ceva sa repari la ea...dar pe partea cealalta...tata are Audi A4 1.9 TDI 2004...face figuri turbina...1000 euro plus vreo 200-300 schimbarea
![]() Asa...in concluzie dacia merita sa o tzii doar daca esti pasionat si nu te superi cand repari pe parte si se strica pe alta. 8 Jun 2007, 10:00: sau nu itzi permitzi sa dai bani pe altceva si atunci vrei nu vrei trebuie sa te descurci cu ce ai. This post has been edited by InSekT: 8 Jun 2007, 10:00 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#69
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() Unde ai tinut-o de este in halul asta ? Uite un 22 Decembrie 1997 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
aalinte |
![]()
Post
#70
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
da cine spunea ca a mesrs cu ea 30000 de km si nu a facut altceva decat sa schimbe filtre si ulei are dreptate. se poate asa si io am mers asa cu batrana mea. pana sa ii dau de cap am avut multe belele(asta pentru ca masina vre-o 10 ani era miscata doar 2-3km pe saptamana si facea pe an cam 2-3 mi) acum de cand a inceput sa faca cam 1500 2000 pe saptamana parca merge din ce in ce mai bine. dupa ce am inlocuit tot ce a picat merge ceas. toata treaba e ca masina sa nu zaca in parcare ci sa ruleze zilnic.asta face bine la masini si da senszatia ca nu se strica. in fond ea se strica dar una e sa dai 10 roni in 3000 de km pe io stiu ce garnitura si una e sa dai 1000 de roni pe mai multe piese daca masina zace saraca. oricum o masina care ruleaza si este tinuta din scurt nu o sa faca niciodata probleme majore.
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
da, sigur...
|
-------------------- fan VAG!
|
|
norby |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 November 06 ![]() |
Intr-o Dacie tot timpul trebuie investit.....eu anul trecut mi-am cumparat Dacia si am refacut totul din nou,cu speranta ca nu o sa mai am probleme.Dar nu a fost asa cum am crezut si sa nu imi spuna nimeni ca merge numai cu ulei si benzina.Eu am investit 2500 de euro in tot si mereu mai apare cate ceva,in mod normal nu se merita,dar daca esti pasionat da!!!
16 Jun 2007, 23:35: Intr-o Dacie tot timpul trebuie investit.....eu anul trecut mi-am cumparat Dacia si am refacut totul din nou,cu speranta ca nu o sa mai am probleme.Dar nu a fost asa cum am crezut si sa nu imi spuna nimeni ca merge numai cu ulei si benzina.Eu am investit 2500 de euro in tot si mereu mai apare cate ceva,in mod normal nu se merita,dar daca esti pasionat da!!! This post has been edited by norby: 16 Jun 2007, 22:35 |
--------------------
dacia 1410 Break
break
1996 break
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Un_dus ,daca n-ai reparat masina iti propun o solutie foarte ieftina dupa cum fac eu la tot ce imi pica :
-daca cumperi 2 foi de tabla ( una de 1 si una de 1,5 mm) , cu ele vei face tot interiorul masinii( poduri , contrapraguri , etc) iti mai si ramane (1,5 mil ambele) -daca vrei ,dintr-o foaie de tabla poti face 4 praguri , mai groase decat cele din magazin -patru fete de usi , doua aripi de fatza , sprancenele si pasajele de la rotile din spate le cumperi ( maxim 5 mil) -manopera 10 la tinichigerie , vopsitul 3 mil , vopseaua costa 2,5 mil cu toate materialele ( diluant , lac , spritz , chit , hartie, smirghel etc),antifonat 2mil cu antifon cu tot Aduna-le si vezi cam cat te duce ! This post has been edited by PH-06-BOA: 19 Jun 2007, 15:29 Attached thumbnail(s) nice_car.JPG ( Size: 115.54k ) Number of downloads: 86 the_best.JPG ( Size: 144.41k ) Number of downloads: 95 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Maximilian100 |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 December 05 ![]() |
Acum chiar daca suntem un pic offtopic.
1.Daciile vechi(inainte de '85, de preferat la incpeutul anilor '70 intr-adevar erau mult mai bine facute). Vedeti o Dacie din '70 bine intretinuta, si comparati-o cu una din 2000. Este mult mult mai buna. Tabla...nu e posibil ca o masina dupa 10 ani sa fie rupta de rugina, oricum am analiza-o. 2. Intr-adevar, daca ai o Dacie intretinuta bine(adica sa nu fi fost lasata sa cada toata), intretinerea e mult mai iefina. Chiar daca stai cu mana in ea, sau cu masina in service mai mult decat cu masini noi(asta nu poate nega nimeni), tot iesi mult mai ieftin. Cand conduceam Dacia (aveam si am obsesia ca masina sa mearga impecabil), ajungeam deseori in service sau mesteream la ea, tot timpul apareau belele si ma plangeam de asta. Insa in cateva luni adunat daca puneam tot ce am bagat in ea nu atingeam 10 milioane. Cu masini straine...daca ai o problema fara 15 milioane in service greu scapi. 3. Dacia(berlina) face fata pe drumurile Romaniei(dar nu spuneti ca e bine pe autostrada, merge 110-120 constant, dar daca vrei forta, adios). Una este sa ai rezerva sa urci macar la 160 lejer(aici fac comparatie cu Solenza, ca sa nu spuneti ca ma iau de cine stie ce masini mai puternice), si alta este sa vina oameni sa spuna ca ei iau 150 cu Dacia, insa aia azi ia, maine nu ia, la vale ia 160 , la drum drept 140, etc. 4. Ca tinuta de drum sta foarte prost, iar asta nu o poate nega nimeni. Ca sa conduci Dacia mai taricel pe anumite drumuri trebuie sa ai talent si ceva experienta, pentru ca altfel garantat la viteze la care altii in masini mai noi(ca sa nu zic straine, ca sunt masini clasice care stau superb pe drum) se scobesc in nas tu ajungi in gard. Dacia nu e masina in care sa investesti daca vrei: -sa ai o masina comoda, pe care sa te poti baza la viteze mai mari, -sa depasesti lejer(fara sa fii nevoit sa o forjezi pana o iau toti dracii....adica poti, dar pana iesi din depasire mori de 10 ori, eu cu a 2-a ma duc 70, a 3-a 100 in depasiri ca sa nu stau 100 de ani in depasire, iar dupa 120 hai sa fim seriosi...viata nu prea mai are). Nu zic sa o alergam, dar totusi rezerva de putere trebuie sa existe. -sa zici ca ai o climatizare omeneasca(un ventilator pe care sa il si simti ca functioneaza, nu numai ca face zgomot), -sa nu trancane(rareori reusesti sa faci Dacia sa nu trancane nimic in ea si sa dureze starea asta de liniste mai mult de cateva saptamani), sa nu vibreze, s.a.m.d. -sa fie silentioasa -sa conduci relaxat, sa nu fie nevoie tot timpul pentru orice panta mai solida sa schimbi treapta(aveam 120, mergeam spre Cluj, am dat de o panta destul de dura, am calcat-o, iar in varful dealului aveam 100, nu a avut suficient cuplu sa faca fata, si totusi am un motor zic eu peste medie, are 15.000 de km, set borgo, usor alezat la chiluasa. Poti sa o faci sa indeplineasca toate conditiile astea dar tot Dacie va fi, cu o tabla sub orice critica, si cu toate problemele ei de fiabilitate. Ea merge daca nu o bagam in service, greu se intampla sa se strice intr-adevar urat, dar de mers nu va merge bine...pentru a functiona bine tot timpul trebuie sa bagi mana in ea. In schimb, in Dacie merita sa investesti daca vrei itnr-adevar sa o folosesti la activitati mai solicitante, in care ti-ar fi mila sa bagi bani in alte masini, sa o trancani unde drumurile sunt mai proaste, pentru ca piesele de inlocuit sunt mult mai ieftine, sa de duca de la A la B fara prea mari pretentii... dar pretentii de limuzina nu va avea niciodata. Cu tabla...ce pot spune este ca riscul e mare. O faci azi, peste 3-6 luni daca te uiti atent apare ceva pe ea, mai sare vopseaua, mai umfla undeva vopseaua...e greu sa ii dai de cap. Dar daca nu esti perfectionist, fa-o unde gasesti mai ieftin, si iti faci treaba cu ea. Oricum, pentru ca scartaie niste rulmenti si are motorul un zgomot ciudat in marsarier, nu e motiv sa schimbi masina. |
--------------------
Dacia
Berlina
- B-10-XSM Ford Granada 2.3 V6 GL 1982 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 02:08 |