DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Un accident grav, din cauze complexe (viteza?)

mikeb
post 29 May 2007, 17:16
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 24 September 05




Am mers amu' vreo' luna cam 9 ore din care 1 am stat prin semafoare din zone cu lucrari. Trebuia sa fii ticnit in harababura aia si gramada de masini sa gonesti. Dar:
-la un semafor primim noi verde, eu cap de coloana, in spate vreo 50, cuminti toti. Plecam. Dupa 200m, surpriza: un tir mare si lat din fata; taiase rosul, ca era singur la semafor. In stanga - banda in lucru, imposibil de urcat pt masinute mici plus fier-betoane plantate din 5 in 5 metri. In dreapta: sant de peste juma de metru. Culmea culmilor, ala din tir incepe sa urle la noi ca n-are loc; eu zic: "dom-le, aveam verde, nu puteai sa ai si tu!" Tace. Vin drumarii, se pune tirul crucis la limita, trecem la mustata pe langa el, eu uitandu-ma verde la santul ce vroia sa ma inghita.
-alt semafor, sedem cuminti la rosu, logane, dacii si alti "saracuti". Apare BASTANU! din spate: mertan de teren, mare, negru, geamuri la fel; baga faruri, claxoane si o ia printre noi, ba urca si pe celalalt sens de unde ia pe roti asfaltul inca neuscat; nu ma doare cat avea el de curatat rabla lui; dar drumarii trebuiau sa toarne din nou asfaltul dupa el.
-intre Turda si Cluj, ambele sensuri si toate benzile pline, peste 100 la ora toata lumea ca drumul permite; apar smecherii pe doua roti; slalom printre noi ceilalti, indiferent de sens! trec 'nainte, trec 'napoi; la o curba, era unu' cu genunchiul pe asfalt. daca scapa bolidu' intra direct intr-o masina din sensul celalalt.
Si pot scrie cu gramada; cum naiba sa nu fie accidente? Eu toate drumurile in lucru pe care am trecut le-am gasit cat de cat marcate; dar la unii NU LE PASA! De aceea noi, ceilalti, trebuie sa fim de doua ori mai atenti; faza cu bordura am patit-o si eu, am urcat la timp ca sa nu ma pup cu un camion; problema era la o bucata in lucru unde, pur si simplu, trebuia sa cobori de pe carosabil, dar la urcare bordura era cam prea inalta.


--------------------
Dacia Logan 1.4MPI Ambiance-2006 - HRxx---
Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 29 May 2007, 17:20
Post #32


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




Dumnezeu sa ii ierte si sa ii ocroteasca. Si pe conducatoare deasemnea.

O serie de evenimente au dus la un dezastru. Un ingredient important a fost viteza. Acesta era si controlabil. Denivelarea tot acolo ar fi fost, dar poate la o viteza mai mica tipa ar fi trecut prin fata daciei si nu prin ea.

gdm, inca o perla monumentala din partea ta. ce conexiuni poti sa faci, ma crucesc. apropo, n-am nici un fel de simpatie pt razgandeanu, da inventatorul rotii nu e vinovat?

avand in vedere ca pe topicul unde ti-am cerut argumente n-ai raspuns, nu te obosii nici acum.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 29 May 2007, 17:20
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Iese mai repede daca intra.Dar,de obicei,primesc cu suspendare sau chiar deloc,ca de,"e smecheri".


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 29 May 2007, 17:48
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




codul rutier, cel putin cel vechi, atribuia responsabilitate si drumarilor pentru starea carosabilului. si mi se pare normal. daca mi se cere sa respect norme si mi se cer bani pentru drumuri ma astep ca ele sa fie de buna calitate.

De multe, muuulte ori lucrarile in afara nu sunt semnalizate asa cum ar trebui. Drumul Arad Oradea e de notorietate pentru acest lucru. Intr-o noapte am rupt janta de la vechiul meu M2 pe acolo.

In alte situatii insa drumarii fac alta faza geniala. Daca e drumul rupt sau cu denivelari mari cum e in multe locuuri in tara, trantesc o restrictie de 30km la ora cu 500m inainte si gata. Si se ocupa de reparatii peste o luna sau doua. Aceasta iresponsabilitate mi se mare periculos de aproape de comportament criminal.

Sigur ca daca observi ca un drum e varza mergi mai prudent, mai incet. Si aici alocam vina si celor de la volan. Cat despre soferite va rog fara misoginisme aiurite si prejudecati de secolul trecut.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zippy
post 29 May 2007, 22:21
Post #35


Membru din 2003


Group: Members
Posts: 917
Joined: 26 October 03
From: Bucuresti




QUOTE
codul rutier, cel putin cel vechi, atribuia responsabilitate si drumarilor pentru starea carosabilului. si mi se pare normal. daca mi se cere sa respect norme si mi se cer bani pentru drumuri ma astep ca ele sa fie de buna calitate.



Si acum e la fel, e scris clar in codul rutier, iar daca prin expertize tehnice (in urma unui accident) se ajunge la concluzia ca datorita declivitatii sau a racordarilor verticale sau a curbelor cu raze necorespunzatoare autoturismul respectiv a facut accident, inginerul proiectant excl.gif raspunde penal.

Dar atunci cand se proiecteaza un drum primul element care se ia in considerare este viteza de proiectare.Viteza de proiectare este de obicei limita maxima de viteza pe tronsonul respectiv (ex: localitate 50, autostrada 130 ..etc). Deci daca acolo era limita 50 pt drumu in lucru si cucoana cu clio avea 100, drumarul (respectiv inginerul proiectant/ing executant - sa nu va ganditi ca raspunde penal muncitorul necalificat) nu este responsabil pentru producerea evenimentului.

De asemenea daca nu exista semn de avertizare a drumului in lucru (+ limita de viteza) poate raspunde penal cel care are grija ca semnele de circulatie sa existe pe drumuri.

p.s: eu n-am nimic cu femeile la volan, probabil de multe ori sunt mai preventive decat barbatii dar in cazul de fata e clar cine e vinovat pentru moartea celor 4. Dumnezeu sa-i odihneasca!


--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.| VW JETTA 2014 - B 97 Z I P ]
Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 29 May 2007, 22:41
Post #36


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(Zippy @ 29 May 2007, 22:21)
De asemenea daca nu exista semn de avertizare a drumului in lucru (+ limita de viteza) poate raspunde penal cel care are grija ca semnele de circulatie sa existe pe drumuri.
*



Uite, cam astea ar putea fi celelalte potentiale conditii pt accident.

Daca e drumul prost, sa puna un indicator de limitare a vitezei. Trebuie sa fii nebun sa mergi cu 100 unde e limitare la 40 (pe semn galben).

Exemplu clasic de vina a nimanui: ce s-a probat in cazul Teo Peter, cu acel puscas marin ? Nu a fost gasit vinovat din cauza unui semn de STOP care nu se vedea din cauza coroanei unui copac. Copacul e de vina ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zippy
post 29 May 2007, 23:10
Post #37


Membru din 2003


Group: Members
Posts: 917
Joined: 26 October 03
From: Bucuresti




Cazul lui Theo Peter e unul atipic din cauza nationalitatii/functiei inculpatului.Am trecut si eu prin intersectia aia si am vazut STOP-ul de fiecare data.

Nimeni nu e ingeras, si toti mai incalcam limite de viteza cu 5-15 km/h..dar problema e ca trebuie sa ai tu niste limite pe care ti le da ratiunea si bunul-simt, limite pe care sa le cunosti si sa nu treci peste ele. Nu mai vorbesc de limitele masinii.


--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.| VW JETTA 2014 - B 97 Z I P ]
Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 30 May 2007, 01:55
Post #38


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




Am trecut pe la acolo chiar in ziua accidentului.. se exagereaza cu bordura de 10 cm si alte chestii.. dupa parerea mea intreaga vina ii revine stimatei "soferite".. Inainte cu vreo 2 zile o alta masina a lovit un muncitor care "dirija" traficul..

Dumnezeu sa ii ierte sad.gif


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 30 May 2007, 09:19
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




QUOTE(AlexV @ 29 May 2007, 19:20)

gdm, inca o perla monumentala din partea ta. ce conexiuni poti sa faci, ma crucesc. apropo, n-am nici un fel de simpatie pt razgandeanu, da inventatorul rotii nu e vinovat?

avand in vedere ca pe topicul unde ti-am cerut argumente n-ai raspuns, nu te obosii nici acum.
*




Masinile moderne au habitaclul rigid iar la rasturnare rezista si de obicei pasagerii scapa. Dacia n-are nici o treaba cu principiul asta de constructie. Plafonul este facut pentru a apara doar de ploaie.

O masina pe care o iei de dincolo la sub 1000 de Euro respecta acest principiu.
Poate daca ar fi fost intr-o masina adusa (de gen golf3 sa zicem) ar fi scapat 2 sau 3 pasageri. Dacia nu a oferit nici o sansa niciunuia.


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 30 May 2007, 09:37
Post #40


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Probabil ca iti doresti o alta masina decat cea din dotare si din pacate nu-ti permiti, din cauza asta esti asa de frustat.

O masina la mai putin de 1000E nu-ti ofera o securitate mai sporita decat o dacie veche.

Daca ar fi fost masina de care zici aia 2-3 ar fi scapat tot pe lumea cealalta.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 30 May 2007, 09:43
Post #41


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




in exact aceeasi idee e vina lui ca nu face un fond de 50 de mii de euro pentru fiecare posesor de carnet sa ne luam toti touareg-uri, in caz de impact sa avem aceleasi sanse. la fel e vina lui ca n-au bani carutasii sa isi cumpere platforme......

exemplul cu golful este absolut pueril, nu a fost niciodata testata masina la euroncap, a, dar stai, tu nu "crezi" in testele euroncap, sunt doar marketing. ... hmmm, oare ce altceva mai e marketing?


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 30 May 2007, 09:49
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




AlexV si dil, chiar daca sunteti moderatori si administratori si poate iau ban sau mi se sterge postul, nu ma abtin sa va spun ca sunteti ridicoli. excl.gif


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 30 May 2007, 10:05
Post #43


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




bineinteles, cum vine cineva si te contreaza in idei, e ridicol sau penibil.

e usor sa scrii despre altu, dar la tine e mai usor sa arati asta.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 30 May 2007, 10:09
Post #44


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Mai, va contrati de parca ar fi singurul accident de pe anul asta...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
santieco
post 30 May 2007, 10:09
Post #45


Conduc de placere


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 May 05
From: Bucuresti-Ilfov




Incetati sa mai acuzati drumarii sau ministrii sau masinile vechi!!!
Aici nu e decat un singur vinovat: scroafa aia de "soferita" ! Cum sa mergi cu viteza cand vezi drum in lucru???? Trebuie sa fii idiot sa faci asa ceva!! Dupa mine as vrea sa scape aia cu viata si sa o linseze familiile celor decedati!

Dumnezeu sa ii odihneasca in pace!


--------------------
Logan 1.4MPI Preference 2007 - IF-XX-COX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 30 May 2007, 10:22
Post #46


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(santieco @ 30 May 2007, 11:09)
Aici nu e decat un singur vinovat: scroafa aia de "soferita" ! ................. Dupa mine as vrea sa scape aia cu viata si sa o linseze familiile celor decedati!
*


Tu crezi ca ii va fi usor?
Drama pe care o va trai de acu' incolo eu cred ca e mai rea decat moartea...

Mai condamnabili sunt cei care acorda permise de conducere unor asemenea persoane... Chiar in dimineata asta a iesit o cucoana din coloana cu o masina d-asta scumpa si-n ciuda servodirectiei a scapat volanul din mana si era sa ma ia pe sus.

In concluzie n-avem ce face... Nu noi. Autoritatile (ma refer aici la politie) da!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 30 May 2007, 10:45
Post #47


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Dumnezeu sa-i odihneasca!

Chiar nu va inteleg galceava (de fapt nu-i nimic de inteles).
De ce tot speculati pe tema "daca era o MASINA ... daca nu era femeie ... scroafa, etc".
1. Cei care circulati suficient ati avut, cu siguranta, parte de "senzatia bordurii"! Daca nu esti suficient de calm sa urci bordura usurel, eventual reducand viteza, ai parte de "rasucire" cand rotile din fata sunt in aer iar spatele loveste bordura. Nefericita doamna in cauza de asta a avut parte, din pacate!
2. La impact lateral, stiti bine cu totii, nu ai aceeasi protectie, cu atat mai mult fara airbag-uri, ca la impact frontal. Nu cred ca un Golf 2-3, ar fi oferit mai multa protectie cu atat mai putin daca avea structura "coapta" de rugina, cum cred ca era cazul acelei dacii. Apoi, nu uitati ca imaginile din articol sunt rezultatul accidentului + interventia descarcerarii (care taie tot).
3. Daca analizati prima imagine din articol, se poate vedea ca asfaltul este "ridicat" (aproximativ 10 cm, nu 20) numai in zona masinii avariate, nu si inainte asa ca este posibil ca acolo (respectiv pe partea cealalta, de unde a plecat) sa fi fost o largire de carosabil netreminata sau o necompletare cu pamant a zonei de langa carosabil (si poate nesemnalizata) asa ca "iesirea de pe carosabil" la un viraj usor sa fi fost rezultatul "terminarii" nesemnalizate a carosabilului largit (sau semnalizat cu o piatra de pavaj si un bat !).
4. Daca priviti atent imaginile veti vedea ca sasiul este deformat pana la 1/3-1/2 din latimea masinii, foarte asemanator cu deformarea de la crash-test la impact lateral si acolo nu este vorba de viteze foarte mari.
Dupa parerea mea articolul nu ofera suficiente detalii iar abordarile pasionale nu-si au rostul!
Este dramatic accidentul, fara indoiala, dar cu siguranta este rezultatul unui cumul de factori si nu o actiune deliberata (de genul: "conducea cu 1,5 la mie alcolemie" sau "a intrat in depasire desi era evident ca nu o poate finaliza") care sa fi determinat accidentul, asa ca exagerati cu linsajul si alte asemenea.
In cazul accidentului de la Costesti nu s-a ajuns la asemenea concluzii desi acolo era mai multa actiune deliberat prosteasca!

This post has been edited by adi_ar: 30 May 2007, 10:49


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 30 May 2007, 10:54
Post #48


Haha


Group: Members
Posts: 8.947
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(Lostboy @ 29 May 2007, 11:31)
tr severin - timisoara e în construcție=crimă.....bine, sper să nu dureze 81 de ani așa cum zicea DriverX, că mă duc la master cu avionul de carton smile.gif)
*




de Paste eu am zburat cu clio-ul meu pe acest drum. de la Strehaia la Turnu S este turnat asfalt nou dar din loc in loc mai este cate un damb.

Sa va fereasca D-zeu sa luati cate un damb dala in depasire si masina din fata sa franeze.
Eu am avut noroc ca am tinut volanul bine in mana mellow.gif si s-a redresat de fund.

de la T.S. la Tim. este crima si pedeapsa pe drumul de piatra (da drum european de piatra)+ gropi cat cuprinde


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 30 May 2007, 11:07
Post #49


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Dragi colegi,

1. am modificat titlul topicului (care suna ca misogin);
2. va rog sa va ponderati atitudinea in general si...;
3. ...in special in ce priveste cauzele si cine_ce-ar_fi_facut_mai_bine



--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
santieco
post 30 May 2007, 11:33
Post #50


Conduc de placere


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 May 05
From: Bucuresti-Ilfov




Eu tot pe soferita Renaultului o gasesc vinovata indiferent de drum... Sa va dau niste exemple:

Daca vad o bordura in fata nu ma infig ca dementul in ea, pun frana!
Daca vad drum in lucru nu incerc sa vad daca pot sa merg cu viteza maxima pe el!
Daca vad polei pe jos pun frana din timp sa nu ma dau cu sania!
Daca vad drum ingustat reduc viteza chiar daca am prioritate !
Daca vad o curba in fata ,reduc iarasi viteza sa nu intru in derapaj!
Daca vad o trecere de pietoni reduc viteza sa nu omor vreun om!
Daca vad un autobuz/tramvai in statie reduc iarasi viteza !
Daca mi-e somn trag pe dreapta si fac nani!

Eu lucrurile astea le fac din instinct si vreau sa cred ca multa lume le face...daca nu din instinct macar pentru a evita un accident!

Dar nu, soferita noastra ce face cand vede drum in lucru?? Accelereaza!!!!!
Sa ne gandim putin: ce poate sa iti scoata in fata un drum in lucru ?? - pericole!!


--------------------
Logan 1.4MPI Preference 2007 - IF-XX-COX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 30 May 2007, 14:12
Post #51


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Alo, domnu', mai incet ca nu suntem pe camp sau in padure, da ?

Atatia "daca" ... de ma doare capul !

Dar daca nu vezi ca e drum in lucru ? Intotdeauna ai condus masina dupa ce-ai "beneficiat" de 8-10 ore de somn ? Niciodata n-ai condus obosit ? Si intotdeauna au fost intrunite toate conditiile ca sa tragi pe dreapta si sa faci "nani" ?

Asa este, soferita are o mare parte din vina ! Ciudat, insa, este faptul ca niciodata drumarii nu sunt vinovati ! Atitudine tipic balcanica sau ... cum s-o mai numi ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
santieco
post 30 May 2007, 14:59
Post #52


Conduc de placere


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 May 05
From: Bucuresti-Ilfov




@cristi.r

Nu am cum sa nu vad ca e drum in lucru,ar insemna ca sunt chior si nu as conduce.

Am condus masina si fara sa dorm 24 de ore, dar cand am simtit ca nu mai pot am oprit in prima parcare si am atipit atat cat sa imi revin.

Si drumarii normal ca nu sunt vinovati! eu iti spun sincer,cu toate ca am numai 27 de ani, conduc de 9 ani foarte mult, mai ales in tara si crede-ma ca inca nu am intalnit un drum in lucru fara nici un avertisment oricat de mic si neinsemnat ar fi...
Asa sa nu imi spuna nimeni ca drumul ala nu a avut nici un indicator...

Si ce sa faca drumarii sa nu mai repare nimic ca daca vine o fraiera si nu vede ca ei repara drumul si omoara lumea????


--------------------
Logan 1.4MPI Preference 2007 - IF-XX-COX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 30 May 2007, 17:28
Post #53


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Pe Clio3 se poate pune ESP? Pe configuratorul de la Serus nu am vazut asa ceva, cel putin pe motorul 1.4 16V. Cred ca si-ar fi facut treaba in situatia asta.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcristina
post 30 May 2007, 19:07
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 18 April 07
From: Ploiești/Tîrgu Mureș




Am citit topicul cap-coada si m-am crucit, pe cuvant! Daca era un barbat la volan, ce-ati fi zis, stimabililor?

Lasand misoginismele la o parte, nu scrie pe nicaieri ce viteza avea femeia. iar de ziarele astea locale de doi lei sunt satula pana-n gat, auzi "Lui Marian Voicu i se facuse mila de ei si oprise sa-i ia cu masina. Destinul avea, insa, sa-i opreasca din drum. La iesirea din Apahida inspre Dej, vietile celor patru ocupanti ai unei masini construite parca pentru un alt secol au fost curmate intr-o clipita."

Nu pot sa ma abtin si sa nu observ ca cei inversunati sunt posesori de dacii, poate va ganditi ca o sa patiti si voi acelasi lucru de la posesori de masina "scumpe", asa, ca a mea... Hm!

Doamne-fereste sa fiti in situatia femeii, sa va vad cum va tavaliti prin fata unui judecator, doar doar scoateti o pedeapsa mai mica, o suspendare a executarii pedepsei sau o liberare conditionata... deh, doar ati gresit si voi, i se putea intampla oricui, nu v-ati gandit, era vina altcuiva...

Si faze de genul "eu sunt guru al soselei, sunt un nemaipomenit care nu greseste orice-ar fi" sunt fara rost, zau...

Acu ce sa zic, astept sa sariti cu totii la gatul meu...


--------------------
Renault Clio III 1.2 2006 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zippy
post 30 May 2007, 20:18
Post #55


Membru din 2003


Group: Members
Posts: 917
Joined: 26 October 03
From: Bucuresti




Domnisoara, cred ca fiecare avem dreptul la o opinie, iar faptul ca avem dacii nu cred ne impiedica sa ne-o si exprimam. Sectiunea "Stiri" este comuna pentru cele 2 forumuri reno.ro si daciaclub.ro, probabil cei cu dacii au mai mult timp liber de pierdut cu postatul pe forum.

Si daca nu ati observat aici nu era vorba de sexul conducatorului auto vinovat de uciderea celor din dacie. Se face o paralela, cine e vinovat, drumarul ca nu si-a terminat lucrarea sau soferita ca a apasat prea tare pedala de acceleratia. Bineinteles, coplesiti de emotia citirii vestii, unii au continuat ideea aparuta de mult pe acest forum ca femeile nu stiu sa conduca, " femeile la cratita, nu la volan", idee pe care nu o sustin.

Referitor la viteza reno-ului, va las sa va uitati putin pe pozele urmatoare, sa analizati caroseria renoului implicat in accident, sa observati cum arata usa la un reno clio 3 testat la euro-ncap ( impact frontal cu obiect dur - ciocnire plastica, viteza 64 km/h) si sa observati si usa fata a clioului alb implicat in accident, apoi sa revedeti si urmele de franare lasate pe asfalt si traiectoria acestora. Sa nu-mi spuneti ca masina avea sub 100 km/h in momentul in care soferita a pierdut controlul..si ma iertati dar sa mergi cu viteza asta pe un drum de 7 m latime care mai e si in lucru, nu e nebunie..e prostie!

De asemeni spuneam in posturile de mai sus ca:

Zippy:
QUOTE
p.s: eu n-am nimic cu femeile la volan, probabil de multe ori sunt mai preventive decat barbatii dar in cazul de fata e clar cine e vinovat pentru moartea celor 4. Dumnezeu sa-i odihneasca!


QUOTE
Nimeni nu e ingeras, si toti mai incalcam limite de viteza cu 5-15 km/h..dar problema e ca trebuie sa ai tu niste limite pe care ti le da ratiunea si bunul-simt, limite pe care sa le cunosti si sa nu treci peste ele. Nu mai vorbesc de limitele masinii.



asa ca mai usor cu:xcristina:
QUOTE
Si faze de genul "eu sunt guru al soselei, sunt un nemaipomenit care nu greseste orice-ar fi" sunt fara rost, zau...

ca mai bine sa fii misogin si ipocrit decat sa sa fii zmeu pe sosea si sa omori oameni nevinovati.


clio_ncap.jpg ( Size: 25.63k ) Number of downloads: 76
09accident.jpg ( Size: 56.17k ) Number of downloads: 103


De asemenea vedeti impact intre clio 3 si renaul scenic (pentru a compara viteze si deformari ale masinii):



O seara buna wink.gif


--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.| VW JETTA 2014 - B 97 Z I P ]
Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
santieco
post 30 May 2007, 20:30
Post #56


Conduc de placere


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 May 05
From: Bucuresti-Ilfov




xcristina,
am folosit termenii de scroafa,soferita,fraiera pt ca la volan era o femeie,daca era barbat la volan foloseam porc,sofer,fraier... sper sa intelegi ca eu nu am zis nimic de soferite volan, m-am legat strict de cazul acesta,unde,din pacate era o femeie la volan...

This post has been edited by santieco: 30 May 2007, 20:34


--------------------
Logan 1.4MPI Preference 2007 - IF-XX-COX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcristina
post 30 May 2007, 20:38
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 18 April 07
From: Ploiești/Tîrgu Mureș




Sunt convinsa ca se va face o expertiza tehnica pentru a se masura vitezele celor doua autovehicule, precum si modul exact de producere a accidentului. Pana atunci, nu putem decat sa ne dam cu parerea.

Evident ca fiecare dintre noi are dreptul la o opinie, tocmai de aceea am indraznit sa imi expun si eu gandurile, sunt si forumisti care au fost moderati in aprecieri, nu neg, ba chiar majoritari, daca stau sa ma gandesc. Eu am selectat parerile care-mi sustineau spusele. Si sunt vreo cateva....

Nu stiu de ce, dar stirea asta parca e culeasa din sumarul stirilor de la ora 5. Chiar, a fost ca stire pe vreun post national?

Eu as astepta o informare oficiala despre cele intamplate, eventual chiar de la un reprezentant al politiei. Din pacate, de obicei se dau bombe de-astea, lumea face supozitii, ramane cu niste concluzii si apoi nu mai urmareste subiectul. Dar ce s-a intamplat de fapt, nu mai asteapta nimeni sa vada.

Asta gandesc eu, e defect profesional...

L.E.: Am inteles, santieco...

This post has been edited by xcristina: 30 May 2007, 20:40


--------------------
Renault Clio III 1.2 2006 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 30 May 2007, 20:47
Post #58


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Acum vreo 4 ani, abia aparuse renault symbol pe soselele noastre, era in mare voga ca masina de firma, mergeam la mare. Coloana, toata lumea cuminte .. cine facea scheme si depasiri, si o calca zor-nevoie ? Un renault symbol, de Orange. Ma rog, ne depaseste, graba mare ... (viteza ilegala). Dupa vreo 20 de minute, cine era oprita pe dreapta, dand explicatii ? O tipa la costum, nu mai tin minte exact, numai ca mi-a ramas in minte profilul - pana in acel moment crezusem ca numai barbatii sunt in stare de atare 'performante' E, din acel moment, s-a terminat pentru mine cu mitul femeii prudente. Probabil de-aia am tinut minte amanuntele astea. Extrema cealalta o tin minte, acu' vreo 2 ani, o blonda cu un X5 albastru care, pe drumul BV-SB, a intors in fata mea, intr-o curba, pe dunga continua ... m-am crucit, nu mai patisem asa ceva. Putea sa vina unu' tare grabit din sens opus, si atunci aveam 1300 ...

Dezavantajul vostru, doamnelor, ca sunteti in minoritate, va tinem minte cand gresiti, ca barbati teribilisti la volan sunt cu duiumul si nu ne mai obosim cu ei ..


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 31 May 2007, 07:04
Post #59


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(hash @ 30 May 2007, 20:47)
Dezavantajul vostru, doamnelor, ca sunteti in minoritate, va tinem minte cand gresiti, ca barbati teribilisti la volan sunt cu duiumul si nu ne mai obosim cu ei ..
*


Voi printa cu font de 72 si voi inrama faza asta !!!


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 31 May 2007, 07:52
Post #60


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Muttley @ 29 May 2007, 15:26)
Insa in cazul de fata avem de-a face cu alta specie de soferita. Aia care nu constientizeaza lipsa de experienta ce o caracterizeaza, lipsa de talent nativ si de orice urma de aptitudini la volan si care merge cu viteza cu masinuta ei cocheta si capabila. Girl power!
*


xcristina, ca tot ai invocat pasajul asta in reputatia pe care mi-ai acordat-o...
Poate nu s-a-nteles ideea mea. Exista o concordanta intre limitele unui sofer si riscurile pe care acesta si le asuma. Astfel incat un oarecare nu merge mai tare de 100 daca el simte ca la 110 in caz de ceva moare iremediabil.

Constientizarea acestor riscuri tine de instinctul de conservare (p-asta-l au si doamnele), de experienta, dar mai ales de interesul pe care fiecare-l acorda procesului conducerii din orice punct de vedere. Pe doamne nu le intereseaza lucrurile astea. Ele au altele pe cap. Ele nu stiu cum se schimba o roata, nu stiu de unde se deschide capota, cand e de vazut un film cu mortaciuni rezultate-n urma unui accident rutier nu se uita, nu le intereseaza, ele nu stiu cum si cand se taie o curba, ele nu cunosc nici macar in cel mai rudimentar mod ce se intampla cand o masina derapeaza samd.
Pt multe din ele, cu cat apesi mai tare pedala din dreapta masina merge mai repede => ajungi mai devreme.

La polul opus se afla cele carora 40 la ora li se pare enorm si la sub 10 metri distanta la mersul in coloana se vad cu masina terci. Personal le prefer p-acestea.
Or fi existand si entitati care nu se incadreaza in nici una dintre categorii. Eu n-am intalnit.

Oricat de dobitoc si misogin as parea, nu pot si nu vreau sa cred ca multi barbati iesiti pe aratura in partea dreapta a drumului intr-o curba spre stanga ar putea sa sara pe contrasens dup-aia. Eu inteleg perfect ce s-a petrecut acolo. Si ceea ce s-a petrecut e incredibil de stupid!

This post has been edited by Muttley: 31 May 2007, 07:59


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 16:11
Forum Renault