Un accident grav, din cauze complexe (viteza?)
![]() ![]() ![]() |
Un accident grav, din cauze complexe (viteza?)
mikeb |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 24 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
Ambiance-2006
- HRxx--- Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
|
|||
AlexV |
![]()
Post
#32
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Dumnezeu sa ii ierte si sa ii ocroteasca. Si pe conducatoare deasemnea.
O serie de evenimente au dus la un dezastru. Un ingredient important a fost viteza. Acesta era si controlabil. Denivelarea tot acolo ar fi fost, dar poate la o viteza mai mica tipa ar fi trecut prin fata daciei si nu prin ea. gdm, inca o perla monumentala din partea ta. ce conexiuni poti sa faci, ma crucesc. apropo, n-am nici un fel de simpatie pt razgandeanu, da inventatorul rotii nu e vinovat? avand in vedere ca pe topicul unde ti-am cerut argumente n-ai raspuns, nu te obosii nici acum. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Iese mai repede daca intra.Dar,de obicei,primesc cu suspendare sau chiar deloc,ca de,"e smecheri".
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Turkish |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
codul rutier, cel putin cel vechi, atribuia responsabilitate si drumarilor pentru starea carosabilului. si mi se pare normal. daca mi se cere sa respect norme si mi se cer bani pentru drumuri ma astep ca ele sa fie de buna calitate.
De multe, muuulte ori lucrarile in afara nu sunt semnalizate asa cum ar trebui. Drumul Arad Oradea e de notorietate pentru acest lucru. Intr-o noapte am rupt janta de la vechiul meu M2 pe acolo. In alte situatii insa drumarii fac alta faza geniala. Daca e drumul rupt sau cu denivelari mari cum e in multe locuuri in tara, trantesc o restrictie de 30km la ora cu 500m inainte si gata. Si se ocupa de reparatii peste o luna sau doua. Aceasta iresponsabilitate mi se mare periculos de aproape de comportament criminal. Sigur ca daca observi ca un drum e varza mergi mai prudent, mai incet. Si aici alocam vina si celor de la volan. Cat despre soferite va rog fara misoginisme aiurite si prejudecati de secolul trecut. |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
Zippy |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE codul rutier, cel putin cel vechi, atribuia responsabilitate si drumarilor pentru starea carosabilului. si mi se pare normal. daca mi se cere sa respect norme si mi se cer bani pentru drumuri ma astep ca ele sa fie de buna calitate. Si acum e la fel, e scris clar in codul rutier, iar daca prin expertize tehnice (in urma unui accident) se ajunge la concluzia ca datorita declivitatii sau a racordarilor verticale sau a curbelor cu raze necorespunzatoare autoturismul respectiv a facut accident, inginerul proiectant ![]() Dar atunci cand se proiecteaza un drum primul element care se ia in considerare este viteza de proiectare.Viteza de proiectare este de obicei limita maxima de viteza pe tronsonul respectiv (ex: localitate 50, autostrada 130 ..etc). Deci daca acolo era limita 50 pt drumu in lucru si cucoana cu clio avea 100, drumarul (respectiv inginerul proiectant/ing executant - sa nu va ganditi ca raspunde penal muncitorul necalificat) nu este responsabil pentru producerea evenimentului. De asemenea daca nu exista semn de avertizare a drumului in lucru (+ limita de viteza) poate raspunde penal cel care are grija ca semnele de circulatie sa existe pe drumuri. p.s: eu n-am nimic cu femeile la volan, probabil de multe ori sunt mai preventive decat barbatii dar in cazul de fata e clar cine e vinovat pentru moartea celor 4. Dumnezeu sa-i odihneasca! |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
hash |
![]()
Post
#36
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
QUOTE(Zippy @ 29 May 2007, 22:21) De asemenea daca nu exista semn de avertizare a drumului in lucru (+ limita de viteza) poate raspunde penal cel care are grija ca semnele de circulatie sa existe pe drumuri. Uite, cam astea ar putea fi celelalte potentiale conditii pt accident. Daca e drumul prost, sa puna un indicator de limitare a vitezei. Trebuie sa fii nebun sa mergi cu 100 unde e limitare la 40 (pe semn galben). Exemplu clasic de vina a nimanui: ce s-a probat in cazul Teo Peter, cu acel puscas marin ? Nu a fost gasit vinovat din cauza unui semn de STOP care nu se vedea din cauza coroanei unui copac. Copacul e de vina ? |
--------------------
-
-
-
|
|
Zippy |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Cazul lui Theo Peter e unul atipic din cauza nationalitatii/functiei inculpatului.Am trecut si eu prin intersectia aia si am vazut STOP-ul de fiecare data.
Nimeni nu e ingeras, si toti mai incalcam limite de viteza cu 5-15 km/h..dar problema e ca trebuie sa ai tu niste limite pe care ti le da ratiunea si bunul-simt, limite pe care sa le cunosti si sa nu treci peste ele. Nu mai vorbesc de limitele masinii. |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
jaf |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru din mijloc Group: Members Posts: 641 Joined: 25 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am trecut pe la acolo chiar in ziua accidentului.. se exagereaza cu bordura de 10 cm si alte chestii.. dupa parerea mea intreaga vina ii revine stimatei "soferite".. Inainte cu vreo 2 zile o alta masina a lovit un muncitor care "dirija" traficul..
Dumnezeu sa ii ierte ![]() |
--------------------
trotineta
tri roti
2012 ful vidaut chiele "ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
|
|
gdm |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
QUOTE(AlexV @ 29 May 2007, 19:20) gdm, inca o perla monumentala din partea ta. ce conexiuni poti sa faci, ma crucesc. apropo, n-am nici un fel de simpatie pt razgandeanu, da inventatorul rotii nu e vinovat? avand in vedere ca pe topicul unde ti-am cerut argumente n-ai raspuns, nu te obosii nici acum. Masinile moderne au habitaclul rigid iar la rasturnare rezista si de obicei pasagerii scapa. Dacia n-are nici o treaba cu principiul asta de constructie. Plafonul este facut pentru a apara doar de ploaie. O masina pe care o iei de dincolo la sub 1000 de Euro respecta acest principiu. Poate daca ar fi fost intr-o masina adusa (de gen golf3 sa zicem) ar fi scapat 2 sau 3 pasageri. Dacia nu a oferit nici o sansa niciunuia. |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
dil |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.372 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Probabil ca iti doresti o alta masina decat cea din dotare si din pacate nu-ti permiti, din cauza asta esti asa de frustat.
O masina la mai putin de 1000E nu-ti ofera o securitate mai sporita decat o dacie veche. Daca ar fi fost masina de care zici aia 2-3 ar fi scapat tot pe lumea cealalta. |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
AlexV |
![]()
Post
#41
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
in exact aceeasi idee e vina lui ca nu face un fond de 50 de mii de euro pentru fiecare posesor de carnet sa ne luam toti touareg-uri, in caz de impact sa avem aceleasi sanse. la fel e vina lui ca n-au bani carutasii sa isi cumpere platforme......
exemplul cu golful este absolut pueril, nu a fost niciodata testata masina la euroncap, a, dar stai, tu nu "crezi" in testele euroncap, sunt doar marketing. ... hmmm, oare ce altceva mai e marketing? |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
gdm |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
AlexV si dil, chiar daca sunteti moderatori si administratori si poate iau ban sau mi se sterge postul, nu ma abtin sa va spun ca sunteti ridicoli.
![]() |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
AlexV |
![]()
Post
#43
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
bineinteles, cum vine cineva si te contreaza in idei, e ridicol sau penibil.
e usor sa scrii despre altu, dar la tine e mai usor sa arati asta. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#44
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai, va contrati de parca ar fi singurul accident de pe anul asta...
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
santieco |
![]()
Post
#45
|
![]() Conduc de placere Group: Members Posts: 69 Joined: 18 May 05 From: Bucuresti-Ilfov ![]() |
Incetati sa mai acuzati drumarii sau ministrii sau masinile vechi!!!
Aici nu e decat un singur vinovat: scroafa aia de "soferita" ! Cum sa mergi cu viteza cand vezi drum in lucru???? Trebuie sa fii idiot sa faci asa ceva!! Dupa mine as vrea sa scape aia cu viata si sa o linseze familiile celor decedati! Dumnezeu sa ii odihneasca in pace! |
--------------------
Logan
1.4MPI
Preference 2007
- IF-XX-COX
|
|
Muttley |
![]()
Post
#46
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(santieco @ 30 May 2007, 11:09) Aici nu e decat un singur vinovat: scroafa aia de "soferita" ! ................. Dupa mine as vrea sa scape aia cu viata si sa o linseze familiile celor decedati! Tu crezi ca ii va fi usor? Drama pe care o va trai de acu' incolo eu cred ca e mai rea decat moartea... Mai condamnabili sunt cei care acorda permise de conducere unor asemenea persoane... Chiar in dimineata asta a iesit o cucoana din coloana cu o masina d-asta scumpa si-n ciuda servodirectiei a scapat volanul din mana si era sa ma ia pe sus. In concluzie n-avem ce face... Nu noi. Autoritatile (ma refer aici la politie) da! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Dumnezeu sa-i odihneasca!
Chiar nu va inteleg galceava (de fapt nu-i nimic de inteles). De ce tot speculati pe tema "daca era o MASINA ... daca nu era femeie ... scroafa, etc". 1. Cei care circulati suficient ati avut, cu siguranta, parte de "senzatia bordurii"! Daca nu esti suficient de calm sa urci bordura usurel, eventual reducand viteza, ai parte de "rasucire" cand rotile din fata sunt in aer iar spatele loveste bordura. Nefericita doamna in cauza de asta a avut parte, din pacate! 2. La impact lateral, stiti bine cu totii, nu ai aceeasi protectie, cu atat mai mult fara airbag-uri, ca la impact frontal. Nu cred ca un Golf 2-3, ar fi oferit mai multa protectie cu atat mai putin daca avea structura "coapta" de rugina, cum cred ca era cazul acelei dacii. Apoi, nu uitati ca imaginile din articol sunt rezultatul accidentului + interventia descarcerarii (care taie tot). 3. Daca analizati prima imagine din articol, se poate vedea ca asfaltul este "ridicat" (aproximativ 10 cm, nu 20) numai in zona masinii avariate, nu si inainte asa ca este posibil ca acolo (respectiv pe partea cealalta, de unde a plecat) sa fi fost o largire de carosabil netreminata sau o necompletare cu pamant a zonei de langa carosabil (si poate nesemnalizata) asa ca "iesirea de pe carosabil" la un viraj usor sa fi fost rezultatul "terminarii" nesemnalizate a carosabilului largit (sau semnalizat cu o piatra de pavaj si un bat !). 4. Daca priviti atent imaginile veti vedea ca sasiul este deformat pana la 1/3-1/2 din latimea masinii, foarte asemanator cu deformarea de la crash-test la impact lateral si acolo nu este vorba de viteze foarte mari. Dupa parerea mea articolul nu ofera suficiente detalii iar abordarile pasionale nu-si au rostul! Este dramatic accidentul, fara indoiala, dar cu siguranta este rezultatul unui cumul de factori si nu o actiune deliberata (de genul: "conducea cu 1,5 la mie alcolemie" sau "a intrat in depasire desi era evident ca nu o poate finaliza") care sa fi determinat accidentul, asa ca exagerati cu linsajul si alte asemenea. In cazul accidentului de la Costesti nu s-a ajuns la asemenea concluzii desi acolo era mai multa actiune deliberat prosteasca! This post has been edited by adi_ar: 30 May 2007, 10:49 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
wolfin |
![]()
Post
#48
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.947 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Lostboy @ 29 May 2007, 11:31) tr severin - timisoara e în construcție=crimă.....bine, sper să nu dureze 81 de ani așa cum zicea DriverX, că mă duc la master cu avionul de carton ![]() de Paste eu am zburat cu clio-ul meu pe acest drum. de la Strehaia la Turnu S este turnat asfalt nou dar din loc in loc mai este cate un damb. Sa va fereasca D-zeu sa luati cate un damb dala in depasire si masina din fata sa franeze. Eu am avut noroc ca am tinut volanul bine in mana ![]() de la T.S. la Tim. este crima si pedeapsa pe drumul de piatra (da drum european de piatra)+ gropi cat cuprinde |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
os |
![]()
Post
#49
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Dragi colegi,
1. am modificat titlul topicului (care suna ca misogin); 2. va rog sa va ponderati atitudinea in general si...; 3. ...in special in ce priveste cauzele si cine_ce-ar_fi_facut_mai_bine |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
santieco |
![]()
Post
#50
|
![]() Conduc de placere Group: Members Posts: 69 Joined: 18 May 05 From: Bucuresti-Ilfov ![]() |
Eu tot pe soferita Renaultului o gasesc vinovata indiferent de drum... Sa va dau niste exemple:
Daca vad o bordura in fata nu ma infig ca dementul in ea, pun frana! Daca vad drum in lucru nu incerc sa vad daca pot sa merg cu viteza maxima pe el! Daca vad polei pe jos pun frana din timp sa nu ma dau cu sania! Daca vad drum ingustat reduc viteza chiar daca am prioritate ! Daca vad o curba in fata ,reduc iarasi viteza sa nu intru in derapaj! Daca vad o trecere de pietoni reduc viteza sa nu omor vreun om! Daca vad un autobuz/tramvai in statie reduc iarasi viteza ! Daca mi-e somn trag pe dreapta si fac nani! Eu lucrurile astea le fac din instinct si vreau sa cred ca multa lume le face...daca nu din instinct macar pentru a evita un accident! Dar nu, soferita noastra ce face cand vede drum in lucru?? Accelereaza!!!!! Sa ne gandim putin: ce poate sa iti scoata in fata un drum in lucru ?? - pericole!! |
--------------------
Logan
1.4MPI
Preference 2007
- IF-XX-COX
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#51
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Alo, domnu', mai incet ca nu suntem pe camp sau in padure, da ?
Atatia "daca" ... de ma doare capul ! Dar daca nu vezi ca e drum in lucru ? Intotdeauna ai condus masina dupa ce-ai "beneficiat" de 8-10 ore de somn ? Niciodata n-ai condus obosit ? Si intotdeauna au fost intrunite toate conditiile ca sa tragi pe dreapta si sa faci "nani" ? Asa este, soferita are o mare parte din vina ! Ciudat, insa, este faptul ca niciodata drumarii nu sunt vinovati ! Atitudine tipic balcanica sau ... cum s-o mai numi ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
santieco |
![]()
Post
#52
|
![]() Conduc de placere Group: Members Posts: 69 Joined: 18 May 05 From: Bucuresti-Ilfov ![]() |
@cristi.r
Nu am cum sa nu vad ca e drum in lucru,ar insemna ca sunt chior si nu as conduce. Am condus masina si fara sa dorm 24 de ore, dar cand am simtit ca nu mai pot am oprit in prima parcare si am atipit atat cat sa imi revin. Si drumarii normal ca nu sunt vinovati! eu iti spun sincer,cu toate ca am numai 27 de ani, conduc de 9 ani foarte mult, mai ales in tara si crede-ma ca inca nu am intalnit un drum in lucru fara nici un avertisment oricat de mic si neinsemnat ar fi... Asa sa nu imi spuna nimeni ca drumul ala nu a avut nici un indicator... Si ce sa faca drumarii sa nu mai repare nimic ca daca vine o fraiera si nu vede ca ei repara drumul si omoara lumea???? |
--------------------
Logan
1.4MPI
Preference 2007
- IF-XX-COX
|
|
prody |
![]()
Post
#53
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Pe Clio3 se poate pune ESP? Pe configuratorul de la Serus nu am vazut asa ceva, cel putin pe motorul 1.4 16V. Cred ca si-ar fi facut treaba in situatia asta.
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
xcristina |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 18 April 07 From: Ploiești/Tîrgu Mureș ![]() |
Am citit topicul cap-coada si m-am crucit, pe cuvant! Daca era un barbat la volan, ce-ati fi zis, stimabililor?
Lasand misoginismele la o parte, nu scrie pe nicaieri ce viteza avea femeia. iar de ziarele astea locale de doi lei sunt satula pana-n gat, auzi "Lui Marian Voicu i se facuse mila de ei si oprise sa-i ia cu masina. Destinul avea, insa, sa-i opreasca din drum. La iesirea din Apahida inspre Dej, vietile celor patru ocupanti ai unei masini construite parca pentru un alt secol au fost curmate intr-o clipita." Nu pot sa ma abtin si sa nu observ ca cei inversunati sunt posesori de dacii, poate va ganditi ca o sa patiti si voi acelasi lucru de la posesori de masina "scumpe", asa, ca a mea... Hm! Doamne-fereste sa fiti in situatia femeii, sa va vad cum va tavaliti prin fata unui judecator, doar doar scoateti o pedeapsa mai mica, o suspendare a executarii pedepsei sau o liberare conditionata... deh, doar ati gresit si voi, i se putea intampla oricui, nu v-ati gandit, era vina altcuiva... Si faze de genul "eu sunt guru al soselei, sunt un nemaipomenit care nu greseste orice-ar fi" sunt fara rost, zau... Acu ce sa zic, astept sa sariti cu totii la gatul meu... |
--------------------
Renault
Clio III
1.2 2006 Dynamique
|
|
Zippy |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Domnisoara, cred ca fiecare avem dreptul la o opinie, iar faptul ca avem dacii nu cred ne impiedica sa ne-o si exprimam. Sectiunea "Stiri" este comuna pentru cele 2 forumuri reno.ro si daciaclub.ro, probabil cei cu dacii au mai mult timp liber de pierdut cu postatul pe forum.
Si daca nu ati observat aici nu era vorba de sexul conducatorului auto vinovat de uciderea celor din dacie. Se face o paralela, cine e vinovat, drumarul ca nu si-a terminat lucrarea sau soferita ca a apasat prea tare pedala de acceleratia. Bineinteles, coplesiti de emotia citirii vestii, unii au continuat ideea aparuta de mult pe acest forum ca femeile nu stiu sa conduca, " femeile la cratita, nu la volan", idee pe care nu o sustin. Referitor la viteza reno-ului, va las sa va uitati putin pe pozele urmatoare, sa analizati caroseria renoului implicat in accident, sa observati cum arata usa la un reno clio 3 testat la euro-ncap ( impact frontal cu obiect dur - ciocnire plastica, viteza 64 km/h) si sa observati si usa fata a clioului alb implicat in accident, apoi sa revedeti si urmele de franare lasate pe asfalt si traiectoria acestora. Sa nu-mi spuneti ca masina avea sub 100 km/h in momentul in care soferita a pierdut controlul..si ma iertati dar sa mergi cu viteza asta pe un drum de 7 m latime care mai e si in lucru, nu e nebunie..e prostie! De asemeni spuneam in posturile de mai sus ca: Zippy: QUOTE p.s: eu n-am nimic cu femeile la volan, probabil de multe ori sunt mai preventive decat barbatii dar in cazul de fata e clar cine e vinovat pentru moartea celor 4. Dumnezeu sa-i odihneasca! QUOTE Nimeni nu e ingeras, si toti mai incalcam limite de viteza cu 5-15 km/h..dar problema e ca trebuie sa ai tu niste limite pe care ti le da ratiunea si bunul-simt, limite pe care sa le cunosti si sa nu treci peste ele. Nu mai vorbesc de limitele masinii. asa ca mai usor cu:xcristina: QUOTE Si faze de genul "eu sunt guru al soselei, sunt un nemaipomenit care nu greseste orice-ar fi" sunt fara rost, zau... ca mai bine sa fii misogin si ipocrit decat sa sa fii zmeu pe sosea si sa omori oameni nevinovati. clio_ncap.jpg ( Size: 25.63k ) Number of downloads: 76 09accident.jpg ( Size: 56.17k ) Number of downloads: 103 De asemenea vedeti impact intre clio 3 si renaul scenic (pentru a compara viteze si deformari ale masinii): O seara buna ![]() |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
santieco |
![]()
Post
#56
|
![]() Conduc de placere Group: Members Posts: 69 Joined: 18 May 05 From: Bucuresti-Ilfov ![]() |
xcristina,
am folosit termenii de scroafa,soferita,fraiera pt ca la volan era o femeie,daca era barbat la volan foloseam porc,sofer,fraier... sper sa intelegi ca eu nu am zis nimic de soferite volan, m-am legat strict de cazul acesta,unde,din pacate era o femeie la volan... This post has been edited by santieco: 30 May 2007, 20:34 |
--------------------
Logan
1.4MPI
Preference 2007
- IF-XX-COX
|
|
xcristina |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 18 April 07 From: Ploiești/Tîrgu Mureș ![]() |
Sunt convinsa ca se va face o expertiza tehnica pentru a se masura vitezele celor doua autovehicule, precum si modul exact de producere a accidentului. Pana atunci, nu putem decat sa ne dam cu parerea.
Evident ca fiecare dintre noi are dreptul la o opinie, tocmai de aceea am indraznit sa imi expun si eu gandurile, sunt si forumisti care au fost moderati in aprecieri, nu neg, ba chiar majoritari, daca stau sa ma gandesc. Eu am selectat parerile care-mi sustineau spusele. Si sunt vreo cateva.... Nu stiu de ce, dar stirea asta parca e culeasa din sumarul stirilor de la ora 5. Chiar, a fost ca stire pe vreun post national? Eu as astepta o informare oficiala despre cele intamplate, eventual chiar de la un reprezentant al politiei. Din pacate, de obicei se dau bombe de-astea, lumea face supozitii, ramane cu niste concluzii si apoi nu mai urmareste subiectul. Dar ce s-a intamplat de fapt, nu mai asteapta nimeni sa vada. Asta gandesc eu, e defect profesional... L.E.: Am inteles, santieco... This post has been edited by xcristina: 30 May 2007, 20:40 |
--------------------
Renault
Clio III
1.2 2006 Dynamique
|
|
hash |
![]()
Post
#58
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Acum vreo 4 ani, abia aparuse renault symbol pe soselele noastre, era in mare voga ca masina de firma, mergeam la mare. Coloana, toata lumea cuminte .. cine facea scheme si depasiri, si o calca zor-nevoie ? Un renault symbol, de Orange. Ma rog, ne depaseste, graba mare ... (viteza ilegala). Dupa vreo 20 de minute, cine era oprita pe dreapta, dand explicatii ? O tipa la costum, nu mai tin minte exact, numai ca mi-a ramas in minte profilul - pana in acel moment crezusem ca numai barbatii sunt in stare de atare 'performante' E, din acel moment, s-a terminat pentru mine cu mitul femeii prudente. Probabil de-aia am tinut minte amanuntele astea. Extrema cealalta o tin minte, acu' vreo 2 ani, o blonda cu un X5 albastru care, pe drumul BV-SB, a intors in fata mea, intr-o curba, pe dunga continua ... m-am crucit, nu mai patisem asa ceva. Putea sa vina unu' tare grabit din sens opus, si atunci aveam 1300 ...
Dezavantajul vostru, doamnelor, ca sunteti in minoritate, va tinem minte cand gresiti, ca barbati teribilisti la volan sunt cu duiumul si nu ne mai obosim cu ei .. |
--------------------
-
-
-
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#59
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Muttley |
![]()
Post
#60
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Muttley @ 29 May 2007, 15:26) Insa in cazul de fata avem de-a face cu alta specie de soferita. Aia care nu constientizeaza lipsa de experienta ce o caracterizeaza, lipsa de talent nativ si de orice urma de aptitudini la volan si care merge cu viteza cu masinuta ei cocheta si capabila. Girl power! xcristina, ca tot ai invocat pasajul asta in reputatia pe care mi-ai acordat-o... Poate nu s-a-nteles ideea mea. Exista o concordanta intre limitele unui sofer si riscurile pe care acesta si le asuma. Astfel incat un oarecare nu merge mai tare de 100 daca el simte ca la 110 in caz de ceva moare iremediabil. Constientizarea acestor riscuri tine de instinctul de conservare (p-asta-l au si doamnele), de experienta, dar mai ales de interesul pe care fiecare-l acorda procesului conducerii din orice punct de vedere. Pe doamne nu le intereseaza lucrurile astea. Ele au altele pe cap. Ele nu stiu cum se schimba o roata, nu stiu de unde se deschide capota, cand e de vazut un film cu mortaciuni rezultate-n urma unui accident rutier nu se uita, nu le intereseaza, ele nu stiu cum si cand se taie o curba, ele nu cunosc nici macar in cel mai rudimentar mod ce se intampla cand o masina derapeaza samd. Pt multe din ele, cu cat apesi mai tare pedala din dreapta masina merge mai repede => ajungi mai devreme. La polul opus se afla cele carora 40 la ora li se pare enorm si la sub 10 metri distanta la mersul in coloana se vad cu masina terci. Personal le prefer p-acestea. Or fi existand si entitati care nu se incadreaza in nici una dintre categorii. Eu n-am intalnit. Oricat de dobitoc si misogin as parea, nu pot si nu vreau sa cred ca multi barbati iesiti pe aratura in partea dreapta a drumului intr-o curba spre stanga ar putea sa sara pe contrasens dup-aia. Eu inteleg perfect ce s-a petrecut acolo. Si ceea ce s-a petrecut e incredibil de stupid! This post has been edited by Muttley: 31 May 2007, 07:59 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 16:11 |