DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motiv Bun De Mers Cu Cat Te Tine Masina

Watchful snake
post 12 Oct 2004, 08:14
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 4 June 03
From: București




QUOTE(hair @ 11 Oct 2004, 00:23)
El sustine ca : de oprit motorul nu putea, ca Velsatis are cartela in loc de cheie si respectiva era blocata 2) franele nu reuseau sa opreasca masina si a mancat placutele in scurt timp


Eu am învățat pe vremuri, la școală, că la proiectarea unui motor, caracteristica de putere a acestuia trebuie să fie în interiorul caracteristicii de putere a frînelor vehiculului pe care se pune motorul respectiv. Este o normă simplă, elementară și obligatorie. Mai pe înțeles, totdeauna frînele vor putea opri autovehiculul, indiferent în ce regim lucrează motorul. Nu cred că o firmă ca Renault nu respectă una dintre primele cerințe de securitate apărute încă de la începuturile epocii automobilelor, indiferent de ce sarcini preia "diabolicul" de computer de bord în zilele noastre...


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virus2150
post 12 Oct 2004, 12:41
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 September 04




Bai da nu e nevoie sa mergi cu o masina scumpa sa se intample asta.
Acest lucru se poate intampla si cu o masina autohtona.
Uite eu am o berlina pe injectie din oct 2000 si pana in prezent am 16000Km.
Si vreau sa zic ca am patit acelasi lucru. La motorul pe injectie al daceiei berline langa filtru de aer, acolo la ramificatie cu motorul sub ciuperca aia rotunda cam pe unde ar fi carburatorul la alea vechi se afla doua capacele de rahat. Care au rolul de a astupa 2 gaurele. In 2002 mi-a sarit un capacel din ala si nu mai i-mi mergea motorul mergea inecat pufaia de il gasea dracii cand era turat si cand il lasai la relanti se oprea. Am cautat capacelele alea si nu se gaseau nicaieri asa ca am facut comanda de VC pitesti sa-mi aduca 20. Pe factura am primit 20 la service-ul adras dar baietii mi-au dat 2 pe motiv ca le-au pierdut sau nustiu pe unde leau pus.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virus2150
post 12 Oct 2004, 13:06
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 September 04




Dar tinetiva bine. Acum urmeaza poveste bolidului romanesc.
Veneam sambata seara din Bolentin Vale de la mosie spre bucuresti si mergeam cu 110Km/h cu 3000 rot/min. Toate bune pana cand ma aflam in depasire. Am incercat sa depasesc un camion cand de o data in timp ce eram pe banda 2 a venit unu cu un pasat si mi-a dat semnale si claxoane si nici nu ma asteptat sa termin depasirea ca a trecut pe langa mine si parapet de protectie. Eu am instalata o camera de filmat pe bord care a surprins momentul asa ca am dat si eu bataie sa ma tin dupa el sa-l injur si sa-i dau la bot cum ii romanu inervat. Am accelerat pana la 140 km m-am tinut dupa el dar el avansa mai repede cand a vazut ca il ajung din urma.
Eu cel mai mult am mers cu dacia mea pana acum 4000 rot/min 140km/hm.
Asa ca ai sa vad cat poate si ma sina mea si am bagat talpa in podea. Fratilor am ajuns la 145 apa era normala totul ok masina accelar frumos cand am depasit 147km am auzit un trosc sub capota dar nu a metal ci cum suna un dop de sampanie aruncat intr-un zid. Si masina mea a inceput sa accelereze singura fratilor.
M-am speriat rau cand am vazut ca am urcat la 160 km si inca continua sa urce asa ca ma vedeam oprit undeva am incercat sa franez dar credetima ca masina incepea sa ma arunce adica sa nu o mai pot sa controlez asa ca am scoso din viteza si am franat linisti. In timpu turometru meau accelera la maxim dupa care rmai cobora iar accelera etc. Dar faza este ca il cam depasisem pe ala cu masina si a oprit si el cand a vazut ca ma duc ca idiotu cu o biata dacia si apoi ma opresc.
Am oprit motoru si cand cobor jos ala i-mi zice razand gata poti sa o arunci.
Eu eram alb ca varu si i-am zis ca nu dar banui de unde ar fi si din curiozitate a ramas si ala cu mine sa vada daca o rezolv. M-am uitat la ea de 100 de ori si nu stiam ce are pan ala urma mi-a venit idee sa ma uit la capacul ala de evacuare al doilea de care vorbeam si ala lipsea. Atunci l-am inlocuit si am dat ocheie si motorul meu mergea ca si nou. Am avut noroc ca nu sa stricat si motoru mi-a zis ala. Ulterior am pornit si am mers cu 140Km normal pana in bucuresti. La intrare acolo la trolebuze mai exact la liceul opt la stop ala mi-a facut semn sa deschid geamu si mi-a zis ca nu a mai vazut dacia sa mearga asa fara sa pateasca nimic.
Io i-am zis ca de regula merg cu 120 si mai dau si 140 cand ma grabesc si cred ca am fortato de sa intamplat faza aia. La cara asta zice: dar totusi nu puteau sa infunde si ei teava aia cu ceva metalic in loc de doua capacele care nu costa mai mult de 10 mii lei. Daca nu ma credeti am filmat cand am mer cu 145 si va pot dovedi dar numai pana in momentul zgomotului respect pentru ca am lasat camera atunci pe bancheta si se aude doar ce se intampla si pe caseta apare doare picoarele mele si maneta de viteza.
Ai mei mi-au zis ca daca filmam si cum aratam si bordul as fi avut sanse sa intru in cartea recordurilor. Eu i-am spus lu taicamiu ce mi sa intamplat si el a afirmat ca crede ca peste 1000sau 2000km o sa-i fac segmentarea deoarece la dacie daca mergi cu 160 de mai multe ori ii faci praf motoru dar el se referea la alea pe carburator. Dar dupa ce a vazut caseta si a consultat motoru a zis ca sunt sanse sa nu ii fac curand segentarea dar sa nu mai merg decat cu maxim 140.
Voi ce credeti de faza asta cu doapele alea?
Daca nu credeti scoateti doapele pe rand si o sa vedeti ce se intampla.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 12 Oct 2004, 21:17
Post #34


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Eu zic:
1. Vitezometru indica eronat sad.gif
2. Exista poze cu masini (Dacii) care au pe bord peste 160, dar ele sunt modificate radical: motor, bare stabilizatoare, frane smile.gif , carburator supraalimentat.. etc.
3. Iti recomand sa o lasi mai moale, eu am facut odata o liniuta cu un matiz si la 125 in a3a a inceput sa puta si peste 2 zile verdictul: garnitura de chiulasa arsa .. Rezultat: Matizu m-a facut si io am ramas fara caldura si aerisire la Berlina sad.gif
4. O sa ii faci motoru, uita-te mai des la nivelul uleiului: daca nu papa ulei inseamna ca Dacia ta nu are nimic si poate fugi in continuare... Asta e valabil la motor, dar restu poa' sa cada sad.gif

Relativ on topic:
Orice e posibil la Computer Car's astea ! Am vazut odata un film, in care o tipa a gonit pe autostrada cu 130 mile pe ora ca i se blocase pedala si cheia nu iesea smile.gif Cred ca stiti si voi filmu, unu de Hollywood!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 12 Oct 2004, 21:30
Post #35


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




QUOTE(Adrian_Solenza @ 12 Oct 2004, 22:17)
Orice e posibil la Computer Car's astea ! Am vazut odata un film, in care o tipa a gonit pe autostrada cu 130 mile pe ora ca i se blocase pedala ...

Aha, am vazut si eu. Tragea UCE decodor cu dintii de pedala si mai si maraia. Razbunarea ECU-urilor partea a doua. Si sa vezi ma chestie, ala care respira greu, cu masca aia ... era tasu biggrin.gif


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 12 Oct 2004, 21:43
Post #36


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)





laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Nu mai, era cu o tipa care tocmai isi reparase masina(un chevy de prin 70, una jegoasa rau) si se blocase pedala, si comunica tipa cu politia prin radio, astia la radio ii ziceau ceva si ea daca intelegea dadea flashuri... Intersant oricum cum americanii aia paralizau o intreaga autostrada numai pt gagica aia... La noi mai degraba lasau camionu cu Pepsi sa treaca (sa nu intarzie la Carrefour) decat sa salveze vreo tipa in Dacie biggrin.gif

Speed Rulez! ohmy.gif

This post has been edited by Adrian_Solenza: 12 Oct 2004, 21:47


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 13 Oct 2004, 08:27
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Asa le trebuie, 'le-ar transmisia automata azi si maine! Sa puna mana pe mestecaul comunist sa vada cum e!


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 13 Oct 2004, 16:06
Post #38


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Tot spuneti ca daca avea cheie o oprea. Si ce rezolva? Oprea motorul = raminea fara frina = se bloca volanul.
Eu zic ca in astfel de situatii, o scoti din viteza, ii dai frina si daca nu si nu tragi de aia de mina pina lasi cauciucul pe asfalt. E posibil sa te invirti cu ea dar, o opresti, looool.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 13 Oct 2004, 16:10
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




radmasa.gif A dracu masina, o scoti la punctul mort si ea tot se infige de nebuna.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 13 Oct 2004, 16:20
Post #40


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




La 200km/h normal ca se infige, dar in altceva..... 243.gif LolLolLo.gif


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 13 Oct 2004, 18:54
Post #41


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




...și Marmota învelea ciocolata...


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 14 Oct 2004, 11:57
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




Va spun eu .. omul a vrut publicitate smile.gif daca mai avea si motorul de 3.5L in V6 pe benzina smile.gif mi-ar placea sa ma fure si pe mine masina


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 17 Oct 2004, 23:13
Post #43


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




am vorbit azi si ieri cu unu' de la Rino...inginer de testare, cadru cu Velsatis in garaj saptamana asta, cu care am si strabatut vreo 200 de km, cunostinta a unei cunostinte, las' ca va spun alt' data ce avea pe Velsatis, sau ce n'-avea...revenind la incident, am informatii in premiera si pentru presa de aici chiar: au expertizat masina (parametrii mai multot componente sunt inregistrati pe o anumita perioada, asemanator cutiei negre) concluzia...nu are/avut nimic, ala a mintit, delatfel pe autostrada nici nu putea sa mearga cu 190 ct. ca erau niste viraje imposibile, politia confirma ca viteza aluia a variat intre 100 si 200 pe durata nebuniei...glumetului i se pregateste un proces daca nu retracteaza public bazaconiile si asta nu pentru bani, ci pentru a reface prestigiul modelului si marcii...pam, pam!!!

Cu Logan,
- nici ei nu au decis sa o vanda pe piata occ decat de curand, nu s-a intentionat asta initial, perioada estimata iulie 2005, pretul de 7500 nu e batut in cuie...daca concnurenti directi nu vor exista in gama ei, atunci o s ao vanda mai scump la inceput in occ,
- toate Logan vandute in occ vor fi FABRICATE IN RO si spera ca nivelul de calitatate actual sa fie mentinut, i-am povestit istorioara cu motorul neprins bine si cam ce as fi facut eu cu muncitorii aia, nu stia exact de incident, insa mi-a confirmat ca daca e adevarat, se merge pe fir in sus pana se ajunge la mauncitorii vinovati care zbora.
- pozele camuflate cu Logan-ul din iarna asta provin de la testele din Finlanda, a ras si el cand i-am explicat cum e cu pisica si etanseitatea si prelata de camuflaj pe dacia smile.gif
- in RO a fost in MArtie, loganul se testa noaptea prin sate si dn-uri de pe langa pitesti, loganul fiind permanent incadrat de 4 masini dacia si urcat si cborat in camion, asa intrand si iesind pe poarta uzinei ca sa nu poata fi asociat
- nici lui nu i s-a parut ca motorul de 1,6 ar fi prea mare branza fata de 1,4 care are cel mai bun raport calit-pret-economie
- sunt f. amndri ca Dacia+Rino vand anul asta mai mult de jumatate din masinile noi din Ro si impresia mea sincera e ca Dacia e pe drumul cel bun
-Lacrima lui Ovidiu (aia ieftina de 5 ani) a fost extrem de apreciat in colectivul francez in mijlocul caruia mi-am petrecut WE asta, si tineti cont ca m-am dus cu ea in Champagne si oamenii erau cunoscatori, deci si la export pe linia asta avem perspective !!



--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 13:11
Forum Renault