DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mi-am luat SN si eu

mihai24
post 6 Jul 2007, 14:39
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 11 October 06




Intre timp am mai fost cu masina la service si scartaiala a fost identificata cu acel pivot inferior pe care l-am schimbat ocazie cu care am pus si bucsi la bara stabilizatoare.Problema la partea electrica cu ventilatorul era de la faptul ca se topisera niste fire acolo si dadeau curent continuu.In rest masina merge in paramentri zic eu, trage bine,uneori subturata (tr-3 cu 30km/h) daca dau in ea si e mai rece da in nas,e normal zic eu, nu?
Ce nu imi e clar sunt 2 probleme.
1.Nu porneste la prima cheie la CALD.La rece imi pleaca perfect de fiecare data, dar la cald dupa ce mers 5min cu ea dupa ce pornesc prima data nu o ia, trebuie sa dau la cheie intre 2-8 ori.Si in final o ia cu accleratia apasata.De unde poate proveni problema?Am citit pe forum de celebrul motoras pas cu pas, dar acesta nu e responsabil de reglatul relantiului, turatie adica in mers ?Ce e clar e ca ceva se intampla dupa ce plec cu ea,si culmea se intampla uneori mai des daca o las in soare.
2.Iar faza a 2 e ca daca incerc sa plec de pe loc de la semafor turand-o ff putin eventual numai din ambreiaj imi tremura volanul si se aude sub ea cum tremura toba in colier(probabil nu e stras bine?).Poate fi ceva de genul injector infundat?repet e vb de pornire ff fina,fara accelratie aproape deloc,in forja trage ,in ture urca bine nu se plafoneaza.


--------------------
volvo s60 2.0T 2002 - sv-09-gkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 6 Jul 2007, 15:54
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




1. Motorasul pas cu pas ii responsabil cu reglarea cind ai piciorul de pe acceleratie ridicat. 95% din cauza lui ii (mai ales daca esti nevoit sa calci putin acceleratia)
2. Ii normal sa tremure. Daca auzi zgomote...ii foarte probabil sa-ti fie scutul desprins/toba desprinsa. Mergi si o ridica pe o rampa undeva...si verifica daca totul ii prins bine...si toba nu loveste in ceva.


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai24
post 7 Jul 2007, 14:46
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 11 October 06




Curatat senzorul de pe volanta, pana acum porneste perfect, nu mi-a mai facut nici o surpriza si am pornuit-o de vreo 10 ori azi.Am cumparat kit distributie ptr masinuta,e o cutie galbena cu Reno scris pe ea si are inauntru o curea si o rola, asta e tot?Sau ma prostit tanti aia de la magazin,nu-mi venea sa cred ca dau 165ron pe astea.
Si mai am o curiozitate roata de rezerva cum se monteaza, momentan o am in portbagaj dar urmezza sa plec la drum si o sa am nevoie de spatiu pentru bagaje,am vazut ca dedesubt e locul ei dar e un surub care trebuie desfiletat cred(la mine e intepenit pe la jumate in filet am vazut) pentru ca daca pun roata numai ajunge carligul ala sa il agat.


--------------------
volvo s60 2.0T 2002 - sv-09-gkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 7 Jul 2007, 15:32
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




o sa te coste mult mult mult mai mult manopera la cureaua de distributie cat tespre acel surub de la roata de rezerva probabil ca este blocat pt ca si eu il am blocat cauta pe forum pt ca s-a mai discutat despre aceasta problema. Sa ne spui cat a fost manopera la schimbat curea distributie dupa ce o montezi.


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai24
post 8 Jul 2007, 16:14
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 11 October 06




Am intrebat la un service aici in oras, a zis 100 ron manopera la distributie.
Eu am luat 2 gume noi si am echilibrat pe fata,dar la franare de la viteza mare mai brusc trage stanga masina, are tendinta de a fugi de spate putin si tremura volanul.Mentionez ca am siguranta sarita de la placuta pe partea stg si in timp ce merg aud un scartaiat care se accentueaza si repeta mai des in functie de cand maresc viteza.
Poate si foare cauza siguranta aia sarita?


--------------------
volvo s60 2.0T 2002 - sv-09-gkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuliutz
post 8 Jul 2007, 16:57
Post #36


No Signal


Group: Members
Posts: 309
Joined: 9 April 07
From: Alba Iulia




daca trage intr- o parte la franare inseamna ca nu iti mai prinde frana pe directia opusa, adica dreapta. Pune pe cineva sa verifice la ce roata nu iti mai prinde in timp ce franezi. Poate e blocat etrierul


--------------------
Dacia Super Nova 2001 Confort - AB05XTP
Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505
Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina
Matiz 2003 798 cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 8 Jul 2007, 17:47
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pe langa kitul de distributie s-ar putea sa ai nevoie si de pompa de apa. Daca asta curge e nevoie sa o schimbi cu totul ca sa nu ai alte probleme dupa. Si nu e foarte ieftina (cam 200RON).


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai24
post 8 Jul 2007, 18:07
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 11 October 06




Daca curge nu as vedea ca am lipsa antigel?Nu imi e clar cu ce se ocupa pompa de apa


--------------------
volvo s60 2.0T 2002 - sv-09-gkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 8 Jul 2007, 18:44
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Nu curge tare. La mine cand am schimbat-o avea foarte putin prelins pe langa ea,dar ideea e sa schimbi distributia la 4 ani sau 60.000km. Daca se strica mai tare pompa de apa dupa ce schimbi distributia bagi alti bani sa cumperi alta distributie si sa platesti manopera. Nu mai zic de riscul sa-ti curga apa pe cureaua de distributie sau sa se blocheze pompa de apa.

Pompa de apa e antrenata de cureaua de distributie si ea plimba antigelul prin motor, radiator etc. pentru a asigura racirea..smile.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blackbox
post 16 Jul 2007, 22:42
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 5 May 07




radeti de masina baiatului acela ca a luat tzeapa ..etc dar sa imi spuna si mie cati dintre voi si-a luat masina cu bani lui si nu ai lui mamica si taticul????????


--------------------
LIGHEAN CU VASLE 2009 Limited edition - B.99.LIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 16 Jul 2007, 23:06
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Eu.. smile.gif

Dar lasand asta la o parte. Ce rost are sa dai banii pe o masina terminata si apoi sa bagi inca o gramada de bani in ea si sa pierzi vremea tot mesterind la ea?


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blackbox
post 17 Jul 2007, 00:20
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 5 May 07




daka nu ai bani de ajuns sa iti iei masina buna si iti doresti masina asta se intampla (ceva mai nasol) dar forumul asta e un help pentru proprietarii dacia si nu un tribunal unde niste "da-mi mama bani sa imi iau masina "sunt judecatorii .........nu stii sa ajuti in respectiva problema taci in ...mea din gura si abtinete de la remarci


--------------------
LIGHEAN CU VASLE 2009 Limited edition - B.99.LIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 17 Jul 2007, 08:20
Post #43


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




On-topic vă rog, și fără irc-isme că începem să împărțim warn-uri!


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 17 Jul 2007, 18:01
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




Fiecare are motivele lui cand face o alegere referitoare la masina pe care si-o cumpara. La fel si eu, am luat o Supernova Europa 2001 cu 2000 Euro, constient fiind de urmatoarele:
DEZAVANTAJE:
- avea la bord 240.000 km. si, da, a fost si taxi, dar il cunosc pe tip si stiu ca avea grija de masina; pana la acesti km. a suferit o segmentare
- inainte de a mi-o vinde mie, masina a stat nemiscata 4 luni prin Spania si, pe drumul spre Romania a cedat radiatorul => s-a ars garnitura de chiulasa, de asemenea, din cauza nefolosirii s-au oxidat o gramada de contacte
- ceva rugina la capota si la aripile spate
- interiorul destul de obosit, uzat, necesita cosmetizare (am reparat un scaun, trebuie huse, covoare cauciuc...)
AVANTAJE:
- am dat pe loc 1000 Euro si urmatorii 1000 Euro urmeaza sa-i dau intr-un an de zile
- cauciucuri noi
- acumulator nou
- CD-player Pioneer DEH 3730 MP (cu boxe coaxiale Pioneer pe spate, una din ele a cedat si am renuntat in favoarea unui sistem DLS pe fata)
- sistem alarma instalat (dar telecomanda a uitat-o in Spania sad.gif , o voi recupera la urmatoarea intalnire)
- casco platit in avans pe inca 3 luni, apoi l-am preluat eu

Piese, lucrari executate pana acum:
- schimbat distributia si garnitura de chiulasa
- schimbat ulei motor + filtru, ulei cutie, filtru aer, filtru benzina
- schimbat discuri frana, placute frana, ferodouri pe spate, tot lichidul de frana
- schimbat radiator, corp termostat, toba finala, planetara pe stanga
- bucsa bara stabilizatoare 4 buc, cap bara 1 buc
- schimbat bieleta antirotire, releu semnalizare, buton avarii
- echilibrat rotile, facut geometria
- schimbat parasolar fata-dreapta, de fapt era lipsa, destul de scump - 55 RON
- montat bricheta
- dat cu spray contacte la greu pe unde a fost cazul
- curatat injectoare (in regie proprie, conform indicatiilor de pe acest forum smile.gif )
- reparat usa cutie acte, erau rupte balamalele
- improvizat un furtun filtru aer dintr-un furtun aspirator, cel original fiind prea scump
- insonorizat portierele fata cu Aluband (de fapt doar una, la urmatoarea ii vine randul acum)
Unele din lucrarile simple de mai sus le-am executat eu (ajutat de membrii forumului biggrin.gif ), altele la un mecanic care lucreaza super-ieftin.
Urmeaza:
- stoparea intrarii apei pe la parbriz (cred ca necesita demontare-montare cu schimbarea chederului si siliconare)
- eliminarea unora (care se pot) din zgomotele, scartaielile din spate: polita, haion...
- probabil o vopsea in toamna, inainte de a intra in iarna
- inlocuirea suportului rotii de rezerva (l-am cumparat, 19 RON), necesita autogen pentru taiere ca s-a intepenit de tot
- altele ce-or mai aparea
Una peste alta, nu-mi pare rau de achizitie. Am fost la mare cu ea, nu m-a lasat si a si consumat 5,02 %. O varianta era sa iau o alta masina care arata mai bine, sa dau pe ea 3000 - 3500 euro, dar cine-mi garanta ca nu aveam aceleasi probleme pe care le-am descris mai sus? Macar asa sunt sigur ca, cu diferenta de bani pe care as fi dat-o, am pus piese noi.
Aaa, si inca un motiv pentru care am luat o masina mai "naspa" - nevasta-mea urmeaza sa-si ia permisul, macar n-o sa plang foarte tare cand o sa vad cum chinuie sau indoaie masina wink.gif .
Deci, ratiunile pentru care cumparam masini intr-o anume stare, la anumite preturi pot fi diverse.
Scuze mihai24 ca m-am bagat pe postul tau dar.... mi-am luat si eu Supernova smile.gif .


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marco24
post 18 Jul 2007, 10:15
Post #45


Membru...


Group: Members
Posts: 592
Joined: 22 February 06
From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea




luciank ....felicitari, nota 10 pentru un post de mult mult bun simt. Bine ai venit printre noi pentru amandoi.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16v / BMW E46
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 18 Jul 2007, 12:05
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@luciank Nu te supara pe mine, oricum fiecare face ce vrea cu banii lui. Tu ai facut un calcul cat te-au costat reparatiile? Probabil ca ai ajuns tot pe la 3000-3500E, dar motorul deja are peste 240.000km si la fel si caroseria masinii. De obicei nu motorul cedeaza primul la numar mare de km. Si apoi cat timp ai pierdut pentru reparatii si umblatura dupa piese cat te-a costat? La sfarsit daca tragi linie s-ar putea sa iesi mai scump si daca vinzi masina oricum pierzi la revanzare iar pentru ca numarul de km e foarte mare.

Eu am incercat sa dau un sfat, nu am dat cu parul.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blackbox
post 18 Jul 2007, 12:34
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 5 May 07




Bravo tie LUCIANK...


--------------------
LIGHEAN CU VASLE 2009 Limited edition - B.99.LIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 18 Jul 2007, 16:28
Post #48


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




nu e neaparat o varianta... luciank a avut noroc sa schimbe DOAR atatea - si fara sa jignesc pe nimeni, SRN de 240.000 km cu 2000euro este cam scumpa... dar daca faptul ca a luat-o de la un cunoscut (!) si a putut da banii in rate conteaza pt el, atunci e ok...

sincer povestea de la inceputul topicului imi aduce aminte de un cunoscut de-al meu care (habarnist in ale masinilor) care nu a avut rabdare sa ma astepte doua zile sa vad masina care voia sa o ia - si s-a pricopsit cu o SRN confort cu (1/2)43.000km la bord pe care a dat 3000e si pana acum cred ca a mai bagat aproape 1000 si nu s-a terminat... tot are bube destule...

e o vorba faina: "sunt prea sarac sa ma zgarcesc" (sau asa ceva) ...


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 18 Jul 2007, 16:39
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




@Marco24 si @blackbox, multumesc pentru incurajari dar nici prin gand nu mi-a trecut sa raspund "obraznic" celor care sunt de parere ca mihai24 ar fi procedat mai bine cumparand o alta masina. Am vrut doar sa subliniez faptul ca anumite imprejurari ne pot determina sa procedam altfel dacat ar fi normal si, sa ne procopsim cu o masina mai mult sau mai putin intretinuta. La mine principalul motiv au fost banii, ca de altfel, cred, la majoritatea celor care isi cumpara o masina. Daca tipul cerea 1 euro in plus, il refuzam politicos. Am incercat sa ma documentez inainte de face "afacerea" si, cea mai ieftina Supernova pe care am gasit-o pe Internet, fusese si aia taxi, era pe la 2850 euro. Asta era prin februarie-martie, iar eu am luat masina prin aprilie. Dar, se pare ca nu m-am documentat indeajuns, ori au scazut preturile in ultimele 3 luni ?
@nh1980ro - no offence, sincer n-am facut nici o aluzie la parerea ta si a altora referitor la faptul ca mihai24 mai bine n-ar fi cumparat masina sau mai bine ar face daca ar vinde-o. Cred ca aveti dreptate, experienta voastra isi spune cuvantul, dar fapta e consumata si nu ne ramane decat sa reparam ce se mai poate, si asta cu ajutorul celor de-aici de pe forum. Habar n-aveam de mecanica Supernovei, inainte am avut o Berlina pe care am dat-o acum 4 ani, tot ce stiu (inca nu prea multe, e drept) am aflat de pe acest forum.
O sa fac, de curiozitate, un calcul aproximativ al costului pieselor si manoperei bagate pana acum in masina.
Numai bine tuturor, si cat mai multe posturi in ajutorul celor ca mine, cu mai putina experienta smile.gif


<span class='edit'>18 Jul 2007, 18:28:</span>
@madcatweb - cel putin tipul a fost fair-play si nu a dat kilometrajul inapoi. Mai rau e cand crezi ca ai 40.000 km. si ai 140.000 sau, si mai rau 240.000. Acum serios, il cunosc pe tip si stiu ca tinea la masina si-i facea intretinerile la timp si de calitate dar in ultimul timp nu prea a mai avut timp de ea. Multi km. din cei 240.000 au fost facuti pe drumuri pana in Spania si inapoi, ceea ce e altceva decat prin orasele din Romania. Si da, mi-a convenit ca m-a lasat in 2 rate, mai ales ca acum a scazut euro smile.gif
Am calculat cam cati bani am bagat pana acum in masina si am iesit la un cost aproximativ de 1900 RON. Aceasta suma nu e foarte relevanta deoarece anumite operatiuni oricum le faci cand iei o masina, ca masura de siguranta (kit distributie, uleiuri, filtre, frane...), altele nu erau obligatorii si mai sufereau amanare iar altele oricum apar pe parcurs (planetare, bucse, bielete, echilibrare roti, geometrie directie, tobe, radiator....). Cel putin acum stau linistit o perioada privitor la piesele schimbate si lucrarile executate. Ca inevitabil vor aparea si altele... asta e, apelam la forum si le rezolvam smile.gif
Principalul e ca masina functioneaza bine si, mai mult, am spus si mai sus, m-a dus pana la mare si inapoi cu un consum de 5% wub.gif .

Atasez un calcul aproximativ cu cheltuielile efectuate pana acum
cheltuieli.jpg ( Size: 98.8k ) Number of downloads: 166


This post has been edited by luciank: 18 Jul 2007, 21:16


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 18 Jul 2007, 21:51
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Mai, de-acum ai luat-o, ai si reparat-o. S-o stapanesti sanatos!

O mica remarca: pentru circuitul de frana iti trebuie cam 0.45l lichid, deci probabil ai cumparat 2 bidoane de 0.5l si nu 2l cum ai trecut in lista.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 19 Jul 2007, 19:53
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




@nh1980ro - imi aduc bine aminte, am cumparat 2 l de ulei de frana. E drept ca la schimbare s-a pierdut ceva lichid. Tipul a procedat astfel:
- a scos cu o pompita lichidul din vasul cu lichid de frana
- a scos vasul si l-a golit de tot apoi l-a spalat si l-a pus inapoi
- a umplut vasul cu noul noul lichid de frana
- a desfacut conductele de la toate rotile pana a iesit din instalatie vechiul lichid si si-a facut aparitia cel nou - aici cred ca s-a pierdut din lichid, diferenta dintre 0,45 l cat zici tu ca intra normal si 1,2 l, cam cat s-a consumat in total
- a facut o mica aerisire undeva in spate, nu stiu daca la roti sau la limitator pentru ca eu eram la "pedale", dar scurt de tot, ceva de genul: apasa, tine apasat, lasa, fa pedala, s-a intarit?, da?, bine, e ok.
Adevarul e ca acum am frane mult mai bune decat inainte, odata cu schimbul de lichid de frana am schimbat si ferodourile pe spate si inainte cu 2-3 saptamani am schimbat si discurile si placutele de frana. Nu stiu daca mecanicul a procedat bine, o sa caut pe forum procedura corecta pentru schimbarea lichidului. Ma intreb totusi ce s-a intamplat cu lichidul care actioneaza ambreiajul, am inteles ca acelasi lichid de frana actioneaza si ambreiajul dar la acesta nu s-a umblat. S-o fi amestecat cu noul lichid de frana blink.gif .


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 19 Jul 2007, 20:05
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




0.45l scrie in carte ca intra la Solenza in circuitul de franare. E posibil ca la SN sa fie mai mult daca are legatura si cu ambreiajul hidraulic, desi nu vad de ce ar folosi lichid de frana si nu un alt ulei hidraulic.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 19 Jul 2007, 20:18
Post #53


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




foloseste lichid de frana si pentru ambreaj. Pompa e asemanatoare cu pompa centrala de frana.

This post has been edited by Amedeus: 19 Jul 2007, 20:19


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai24
post 24 Jul 2007, 12:12
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 11 October 06




He he he fusei plecat si eu 1 sap in concediu si repede s-a umplut topicul de posturi.
blackbox le zice bine, e usor sa arunci vorbe mai greu e sa te pui in locul celui fortat de imprejurari trebuie sa ia o decizie in privinta unui lucru pe care si il doreste ff mult, dar e constient ca poate lua teapa.Tocmai de aceea nu am vrut sa dau curs discutiilor in acest sens de aici, evident am facut topicul ptr ca cere ajutorul vechilor proprietari carora tin sa le multumesc pana acum la tot ce mau invatat chair daca nu au ezitat unii sa ma urecheasca in privinta alegerii facute.
Cum spuneam mai sus am fost plecat intr-un mic concediu de 1000de km pe traseul Bc-Bv-Cartisoara-Trasfagarasan-Curtea de Arges-Campulung-Rucar-Bran-Sinaia.Intre timp am schimbat distributia(150ron manopera-160ron kit),filtre-aer,ulei-benzina,placute noi(am scapat de scartaiala),ulei Mobil 10w-40.
Masina a mers impecabil si a consumat mediu 7% pe acest tip de traseu si vreau sa spun ca nu am menajat-o deloc,4 pers si bagajele aferente in sensul ca numai vedeam nimic in luneta.
Singura prob care mi-a facut-o a fost un kkt de senzor cred ca cel de pe volanta care era desprins si numai facea contact si masina a refuzat sa mai porneasca,a inceput sa smunceasca in mers si apoi a murit.Am tractat-o 1h la un service si acolo mi-a prins mufa aia.
Pana acum sunt multumit de ea,trage bine,consuma bine,la service cand am fost sa schimb distributia discurile erau OK,planetare ok,nu bate nimic la roti.
Insa simt o revenire grea a volanului la loc cand iar stanga sau dreapta.Si daca trag spre maxim in curbe tare si accelrez simt un pac fin in el.



--------------------
volvo s60 2.0T 2002 - sv-09-gkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai24
post 2 Aug 2007, 17:28
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 11 October 06




Hmmm....
Deci de vreo 2 zile ori sunt eu paranoic ori nu stiu,dar cand pornesc la rece dimineta masina imi pare ca trage mai bine,raspunde la pedala altfel.
Cum trec 10-20min de mers cu ea se puturoseste.Ce poate sa insemne asta ca chiar nu am nici o idee?Deci la cald trage mai prost.Practic daca e subturata asa un pic da in nas.
Bujii??Nu le-am schimbat.


--------------------
volvo s60 2.0T 2002 - sv-09-gkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virtualu
post 2 Aug 2007, 18:43
Post #56


om_serios


Group: Members
Posts: 198
Joined: 6 June 06




bujii, curatat senzor turatie, filtru aer si cel de benzina.. astea ar fi simple!

This post has been edited by virtualu: 2 Aug 2007, 18:44


--------------------
dacia supernova 2001 - clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuliutz
post 2 Aug 2007, 18:56
Post #57


No Signal


Group: Members
Posts: 309
Joined: 9 April 07
From: Alba Iulia




si eu patesc la fel. La rece trage bine, dar dupa ce se incalzeste.......nu ca nu trage dar trage mai rau un pic. Eu am schimbat toate lucrurile mentionate de virtualu singurul lucru pe care trebuie sa il mai fac este sa curat injectoarele


--------------------
Dacia Super Nova 2001 Confort - AB05XTP
Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505
Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina
Matiz 2003 798 cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai24
post 2 Aug 2007, 19:11
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 11 October 06




QUOTE(virtualu @ 2 Aug 2007, 19:43)
bujii, curatat senzor turatie, filtru aer si cel de benzina.. astea ar fi simple!
*




Curatat senzor turatie,filtru aer si benzina schimbate acum 1k km.Bujii urmeaza.
Puturosenia asta daca e de la injectoare de ce nu se manifesta si la rece?
Cineva mi-a zis ca poate e sonda lambda stricata,800 ron am inteles ca e,sau calculatorul da informatii aiurea.


This post has been edited by mihai24: 2 Aug 2007, 19:30


--------------------
volvo s60 2.0T 2002 - sv-09-gkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 3 Aug 2007, 12:24
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Cand e mai rece motorul trage putin mai bine pentru ca si aerul care intra in el nu e incalzit de nimic. Dupa ce se incalzeste e doar o senzatie ca trage mai prost. Daca insa e o diferenta mare fata de cand e rece atunci ai probleme, altfel lasa-l in pace ca e bine.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 3 Aug 2007, 12:28
Post #60


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




ar mai fi o treaba
furtunul prin care motorul trage aer in filtru sa fie spart sau desprins - si motorul sa traga aer de langa motor - nu de langa baterie unde este ceva mai rece

de exemplu la actuala masina - aveam un furtun de aer fisurat - de la filtru spre turbina - si tragea super pana ajungea sa se incalzeasca radiatorul - iar furtunul fiind foarte aproape de acesta tragea aer mai cald decat era normal...
problema s-a rezolvat temporar cu lipire cu "duct tape" argintie biggrin.gif - si schimbarea racordului va veni in scurt timp...

This post has been edited by madkatweb: 3 Aug 2007, 12:31


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 12:21
Forum Renault