Probleme mers inecat, demaraj slab, Dacia Nova GTI 1998
![]() ![]() ![]() |
Probleme mers inecat, demaraj slab, Dacia Nova GTI 1998
paulica |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Pegas
22
- TL 11 PAA
2006
|
|||
apollo |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
mereu uit sa-mi arunc un ochi si pe la semnatura
![]() ![]() Executron, lasa doar Nova in semnatura ![]() scuze..chiar am uitat |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
Executron |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
@paulica mersi mult de sfaturi, sa fii sigur ca nu ma bag singur la reglat avans si chestii d-astea
![]() Mama mea are o Octavia 2 1.6 FSI si stai linistit si ea are esapamentul usor negru (si masina e in stare impecabila) si vorbind pe forum am vazut ca e o chestie comuna. Asta e mersul in oras. @apollo. Cum adica uiti sa arunci un ochi... Am nova clar ![]() ![]() This post has been edited by Executron: 8 Nov 2007, 22:36 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
apollo |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(Executron @ 8 Nov 2007, 22:34) @paulica mersi mult de sfaturi, sa fii sigur ca nu ma bag singur la reglat avans si chestii d-astea ![]() Mama mea are o Octavia 2 1.6 FSI si stai linistit si ea are esapamentul usor negru (si masina e in stare impecabila) si vorbind pe forum am vazut ca e o chestie comuna. Asta e mersul in oras. @apollo. Cum adica uiti sa arunci un ochi... Am nova clar ![]() ![]() dar a ta e GTi cum mi-a atras atentia Paulica si a mea e GT |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
paulica |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Ei lasa ca oricum multe belele sunt comune si la GT si la GTi. Din pacate nu in topicul acesta.
In legatura cu datul in nas. La rece si a mea mai da rateuri. Incearca sa schimbi putin stilul de condus. Adica la rece nu "baga piciorul in blana" ci apasa acceleratia progresiv. Eventual, dar trebuie sa exersezi , accelerezi in trepte, adica apesi acceleratia, mai lasi din ea, dar nu de tot, apesi iar, de data asta ceva mai mult, iar o lasi mai moale, e.t.c. Cum sa-ti zic eu sa ma intelegi? Ceva de genul 1->2->1,5->2,5->2->3->2,5->3,5 e.t.c. Aici cu datul in nas ma gândesc la 2 cauze: 1. La rece cursorul potentiometrelor nu mai face contact cum trebuie, desi e mai creu de crezut si aproape imposibil de verificat. 2. Un asa zis "bug" in softul lui BOSCH MonoMotronic. Adica sub X grade daga "bagi blana" calculatorul de injectie "da in bâlbâiala". This post has been edited by paulica: 10 Nov 2007, 13:58 |
--------------------
Pegas
22
- TL 11 PAA
2006
|
|
Executron |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Mersi Paulica, prima oara cand aud si eu o explicatie asupra fenomenului. Este exact ce patesc eu la rece cand dau blana. E enervant uneori cand vrei sa pleci rpd cand e rece esti mort acolo.... Patinez ambreiaju si revine la viata si o ia eventual dar e f. enervant.
Desi eu tot ma indoiesc ca este o problema de software pentru ca acum 4-5 ani parca nu facea asa sau nu observasem eu. Da, m-am invatat sa o apas in trepte, exact cum imi recomanzi tu, problema e ca eu merg cu ea putin si in general cat e erece si probabil de aceea ma deranjeaza mai mult aspectul asta. Eh lasa, sa ma mai mearga 10 ani asa ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
paulica |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
De, acuma sa-ti mai zic. Cica injectia asta tine cont si de uzura motorului. Oare? Daca tabelele de injectie de când era noua nu se mai pupa cu ce este acum, eventual si sonda lambda nu mai este in parametrii? Si mai tine cont si de avans si aici putini se baga. Ca pâna la urma amicul Apollo daca ii da in nas a lui trebuie sa umble la reglaje, adica delcou, carburator, avans. Basca la mine nu mai functioneaza bine nici clapeta aia de aer din "nasul" carcasei filtrului de aer. Deci nu prea mai comuta cum trebuie intre aer cald si rece.
Cât priveste despre regimuri de turatie nu ma intreba ca eu am un esapament "home made". Nu prea l-am nimerit si daca incerc sa plec repede de la 1800 rpm nu vrea nici d-a dracu. Adevarat in a 4-a la 2500 ma baga in scaun . Deci am pierdut cuplu la turatii joase si am câstigat ceva la turatii inalte. This post has been edited by paulica: 10 Nov 2007, 14:12 |
--------------------
Pegas
22
- TL 11 PAA
2006
|
|
volint |
![]()
Post
#68
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
QUOTE(paulica @ 8 Nov 2007, 20:25) 4. Reglat avans. Aici e belea, nu te baga singur. Se slabesc cele 4 suruburi TORX (de fapt e bot de soricioaica, e Torx care are un cui in mijlocul florii de Torx) de la dublul potentiometru al ansamblului corp-clapeta si se misca ff usor in sens orar sau antiorar. ATENTIE: sonda lambda sa fie functionala (la mine cam pauza) si se face si cu motor rece si cu motor cald. Reglat avans?? NOPE!! Avansul nu se regleaza!! E "scris" in diagrama "calculatorului" si n-ai ce sa-i faci. De la potentiometru poti modifica DOAR timpii de injectie. Se simte la turatia de ralanti si face cam acelasi lucru cu reglajul amestecului la carbul obisnuit de dacie. Nu e recomandat sa umbli la potentiometrul ala decat daca face intr-adevar "figuri" (e intrerupt sau murdar). O dereglare a pozitiei te poate aduce la un consum mare de benzina la acelasi regim de functionare al motorului. Daca tii neaparat sa modifici avansul o poti face numai "hardware", anume modificand pozitia senzorului de turatie (largesti gaura respectiva prin ovalizare si inventezi un alt sistem de prindere al senzorului). Rezultatele sunt oarecum multumitoare, dar la final nu merita chinuiala. Asta o spun din experienta proprie! Spor!!.. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
- B-22-YFL /
2000 / 2011 Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
Executron |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
O noua intrebare
![]() In seara asta am pornit-o sa dau zapada jos de pe ea si cred ca mergea in 3 cilindrii (cred). Adica motorul era mult zgomotos si parca avea o bataie asa pronuntata. Dupa 5 minute disparuse aceasta bataie. Posibil sa fie de vina o bujie/fisa? Adica dupa 5 minute sa-si revina? Mentionez ca s-a mai intamplat asta o data sau de doua ori INTOTDEAUA cand era frig afara. Pareri? |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
apollo |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
asa vei pati mai mereu cand e frig.
si a mea dupa 2 zile tot in 3 a pornit, dar si-a revenit imediat. fiind mai rece, urca mai greu uleiul in rampa.de asta aveai si acea bataie. indicat ar fi, cum o pornesti sa si pleci de pe loc.in mers se incalzeste o masina. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
Executron |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(paulica @ 10 Nov 2007, 01:39) Ei lasa ca oricum multe belele sunt comune si la GT si la GTi. Din pacate nu in topicul acesta. In legatura cu datul in nas. La rece si a mea mai da rateuri. Incearca sa schimbi putin stilul de condus. Adica la rece nu "baga piciorul in blana" ci apasa acceleratia progresiv. Eventual, dar trebuie sa exersezi , accelerezi in trepte, adica apesi acceleratia, mai lasi din ea, dar nu de tot, apesi iar, de data asta ceva mai mult, iar o lasi mai moale, e.t.c. Cum sa-ti zic eu sa ma intelegi? Ceva de genul 1->2->1,5->2,5->2->3->2,5->3,5 e.t.c. Aici cu datul in nas ma gândesc la 2 cauze: 1. La rece cursorul potentiometrelor nu mai face contact cum trebuie, desi e mai creu de crezut si aproape imposibil de verificat. 2. Un asa zis "bug" in softul lui BOSCH MonoMotronic. Adica sub X grade daga "bagi blana" calculatorul de injectie "da in bâlbâiala". Sa stii c-am incercat toata chestia asta cu acceleratul progresiv. Dar cand e f. rece afara deja fenomenul este f.f.f enervant. Adica efectiv daca nu sunt FOARTE atent cu accelerarea, gata da in nas. De genu mergeam cu cu a III-a la 1800 rpm si daca apasam pe acceleratie, cat accelerez, deja se balbaia. Ridicam cat sa mentin viteza constanta isi revenea. Deci nu stiu, chiar incep sa ma indoiesc ca e de la bujii cat timp gravitatea evenimentului e invers proportionala cu temperatura. Cu alte cuvinte cand e f. rece e dezastru si dupa ce incalzeste dispare. Tind sa cred ca e management defectuos din partea calculatorului, pana acum 2 ani sigur nu facea asa. Vara e cald deci iar nu sunt probleme. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#72
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Și a mea tot din '98 e, tot 1.6 GTi, deci probabil același soft are, că n-am făcut update de firmware
![]() Și, ce să vezi, de vreo 132.000 km nu face așa... Eu spun că buba e la bujii-fișe-bobină... This post has been edited by Catalin Marinarul: 19 Dec 2007, 23:33 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Executron |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ah...
![]() Pai oricum la primavara schimb uleiul, uleiul din cutie asa ca cu ocazia aia o sa schimb tot ce trebuie la aprindere. II facem si un chip, ceva ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Executron |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ehe dragii mosului a trecut timpul de cand am initial acest topic, si dupa ce am citit un numar semnificativ de topicuri pe forum cred c-am prins macar unele chestiuni care ma ajuta sa estimez mai bine problemele masini.
Am schimbat bujiile cu bujii WR8BC+. 3 erau OK, una era afumata bine. Dupa ce am schimbat bujiile am observat un comportament in bine in sensul ca nu mai balbaie si reprizele de acceleratie sunt constante. DAR.... Azi am avut niste timp liber si m-am trezit cu nova prin Militari si hai sa-i dau si eu 15-20 km de autostrada, i-am schimbat si uleiul bla bla ![]() Ei bine comportamentul descris acum 9 luni a ramas, in sensul ca NU am putut sa urc peste 120-125. Cateva observatii: - ambreiajul NU patineaza. Aveam 120 si aprox 3100 rpm. - vibreaza mult dupa 100 (roti neechilibrate, nu prea e relevant) - DACA la 120 iau piciorul de acceleratie de tot vibreaza FOARTE mult masina, mult mai mult ca-n acceleratie, si are o tendinta (aparent) stanga-dreapta usoara. Dar oricum vibratia e f. puternica in volan cand ridic piciorul de pe acceleratie. - a III-a si a IV-a se duc no prob pana la 4000-4500 (ma rog.. no prob e relativ ca face zgomot si vibratie infernala). P.S. Joja s-a patat negru de la ultimul ulei (WTF) si am frecat cu carpa si n-am reusit sa scot negreala... Sfaturi? Multumesc mult. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#75
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
diluant 506 sau nitrosolvent
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
- 1-B-5550
1997 GT Rosu 1600cc
|
|
paulica |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mihai te tii de glume. Sau daca stau strâmb sa ma gândesc drept poate nu.
Dom' Exe: 1. Echilibreaza rotile. Eventual mai schimba gumele intre ele si doamne feri sa nu fie vorba de roluit vreo janta. 2. Mai verifica si altele si anume: pivoti, bucsi, bucsi bara anti ruliu care oricum ar trebui schimbate de 2 ori pe an, joc directie adica axul volan. 3. Un plin de benzina de 98 (ti-as recomanda LUK desi are sulf cu ghiotura) cu 500 ml izopropilic si vreo 100 ml metiletilcetona. Daca ai toluen baga si d-asta vreo 100 ml. Si dupa aia o talpa nene. 4000 rpm, probabil doar a 4-a. 4. Si nu in ultimul rând ulei semisintetic. Desi s-ar putea sa fie cam târziu. This post has been edited by paulica: 22 Mar 2008, 15:15 |
--------------------
Pegas
22
- TL 11 PAA
2006
|
|
Executron |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
1. Bun sfat. Dar nu explica de ce cand luam piciorul de acceleratie vibra semnificativ mai mult.
2. De 2 ori pe an? Heh n-au mai fost schimbate de mult, deci cel mai probabil de aici e problema. 3. Corect. Will do. 4. Uleiul a fost schimbat acum 2 sapt cu Aral 10W40 semisintetic. A costat 1 mil si mecanicu a zis ca e f. bun. Multumesc. ![]() This post has been edited by Executron: 22 Mar 2008, 16:41 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
refuz |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 March 08 From: Focsani ![]() |
spray de contacte, ia toate contactele si da cu spray-ul, pune ulei 15-40 e mai gros, uleiul se schimba la nr de km pe care il faci, scrie pe bidon cat e garantat si incearca sa pui acelasi ulei, s-ar putea sa iti faca spuma daca il schimbi . benzina 98, e mai buna, vibreaza de la ungiul de fuga, sa il faci, dar inainti sa te duci sa se uite si la bucse+pivoti daca e ceva sa iti schimbe inainte sa faci unghiul......
This post has been edited by refuz: 22 Mar 2008, 19:16 |
--------------------
Dacia
Nova 1.6 GTi
2000 If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
|
|
volint |
![]() ![]()
Post
#79
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
QUOTE(refuz @ 22 Mar 2008, 17:31) spray de contacte, ia toate contactele si da cu spray-ul, - Efect pozitiv garantat!!! pune ulei 15-40 e mai gros - pt anotimpul cald e ok, uleiul se schimba la nr de km pe care il faci - sau la 4 luni chiar daca nu pornesti motorul deloc !!!, scrie pe bidon cat e garantat - depinde mai mult de tipul motorului/uzura/stilul de mers si incearca sa pui acelasi ulei, s-ar putea sa iti faca spuma daca il schimbi . - inainte de schimbul de ulei e recomandat diluarea celui vechi (spalarea) cu "ceva" (exista tot soiul de substante pe baza de naftalina care fac treaba asta, eu personal folosesc - sa nu radeti - GAZ LAMPANT 500 ml , invartit pompa de ulei cam 30 de secunde fara sa pornesc motorul si lasat 1 ora la scurs) benzina 98, e mai buna, - benzina e de la loteria romana ![]() vibreaza de la ungiul de fuga, sa il faci, dar inainti sa te duci sa se uite si la bucse+pivoti daca e ceva sa iti schimbe inainte sa faci unghiul...... - adica revizie totala la "fatza" ![]() Scuze de quote ![]() Spor!!.. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
- B-22-YFL /
2000 / 2011 Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#80
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
apropo de luat piciorul de pe acceleratie si inceputul tremuratului.
acum vre-o 2 ani , am patit aceasi chestie la 120 am lasata acceleratia si a inceput tremuratul , verdictul a fost , joc excesiv la caseta de directie in pinionul cremalierie acolo unde se prinde axul volan inverior , reconditionarea ei nu a dat rezultate prea bune , dar cu alta caseta noua am rezolvat problema. de 2 ani nu mai am gram de joc la volan , testat chiar azi , la 100 km 'h pe autostrada pori tine volanul cu un deget ca nu vibreaza (conditia ca drumul sa fie drept) si tot ce tine de directie sa fie bun , capete de bara bielete , pivoti si bucsi. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
- 1-B-5550
1997 GT Rosu 1600cc
|
|
paulica |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Pegas
22
- TL 11 PAA
2006
|
|
Executron |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce? A fost scump? Poate gaseam la 850-900 mii dar nu m-am mai obosit sa caut prin oras pentru 100 mii.
Vroiam sa iau un ulei calumea pentru ca eu merg max 1-2 km/drum si nu prea apuca motorul sa ajunga la temperatura optima. This post has been edited by Executron: 25 Mar 2008, 21:17 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Alexito |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 27 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 23 Mar 2008, 17:07) apropo de luat piciorul de pe acceleratie si inceputul tremuratului. acum vre-o 2 ani , am patit aceasi chestie la 120 am lasata acceleratia si a inceput tremuratul , verdictul a fost , joc excesiv la caseta de directie in pinionul cremalierie acolo unde se prinde axul volan inverior , reconditionarea ei nu a dat rezultate prea bune , dar cu alta caseta noua am rezolvat problema. de 2 ani nu mai am gram de joc la volan , testat chiar azi , la 100 km 'h pe autostrada pori tine volanul cu un deget ca nu vibreaza (conditia ca drumul sa fie drept) si tot ce tine de directie sa fie bun , capete de bara bielete , pivoti si bucsi. sper sa nu am aceeasi problema ![]() |
--------------------
Dacia
NOVA
- B99GNM
1999 GT
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#84
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
si eu sper sa nu fie acceasi problema ca la mine , o caseta noua este destul de scumpa , ~300 ron , montaj bielete si multe altele...dar verifica nu neglija acest aspect ca viata ta este in joc...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
- 1-B-5550
1997 GT Rosu 1600cc
|
|
smecheras |
![]()
Post
#85
|
![]() Tuning Fanatic ... Dacia rullz Group: Members Posts: 268 Joined: 18 September 06 ![]() |
ca tot e vorba de dat in nas si demaraj slab
asa se manifesta si a mea trage greu dar nu mereu cateodata fuge de rupe pamantul...dar are si momente cand zici ca e moarta ![]() am desfacut carcasa la filtru sa curat filtru de aer(desi era curat) si am observat o chestie in capatul carcasei spre exterior are o clapeta prinsa pe un arc ce o impinge in exterior in capatul arcului e un loc de "surub" (filet) dar nu e nimic in el clapeta este inchisa si tre sa apesi mai tare sa se deschida este normal?? trebuie sa stea deschisa clapeta? sau inchisa?? nu am incercat sa vad simptomele fara carcasa pusa ar afecta cu ceva?? |
--------------------
Dacia
Nova GTi
- B 60 FGD
2000 1.6
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
smecheras, acela este sistemul de comutare a aerului de admisie in functie de temperatura aerului.
In locul de "surub" se infileta, in mod normal, o capsula termosensibila(seamana cu capsula termostatului din circuitul de racire al motorului.) Acea capsula are o tija care impinge sau lasa sa se retraga clapeta(sub actiunea arcului) in functie de temperatura aerului de admisie. Cand temp. aerului este scazuta(iarna) clapeta obtureaza partial capatul furtunul de admisie normala(cel prins de oala amortizor stanga fata) si deschide canalizatia pentru aer cald(un furtun gofrat care trebuie sa vina de la priza de aer cald(o tabla prinsa de galeria de evacuare). Vara se intampla invers. Fara carcasa filtrului de aer pusa, toata mizeria si praful din aerul aspirat de motor va intra....in motor! Nu te sfatuiesc sa mergi asa! Afecteaza in sens rau, evident. Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 7 Apr 2008, 18:13 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Alexito |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 27 December 07 From: Bucuresti ![]() |
smecheras, nu o ai reglata bine, asa era si la mine, ziceam ca prinde aer, nu se tura, si nu acelera, oricat de incet apasam sau tare pe acceleratie, am umblat la delcou putin, l-am invartit spre stanga si gata rezolvata problema, masina are"vena" din nou, binenteles am schimbat si bujiile, dar asta nu e ceva noula mine, eu le schimb cam la 1 luna, se strica, sau motorul meu s-a dus
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
NOVA
- B99GNM
1999 GT
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#88
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
adica in sens invers acelor cum privesti de deasupra nu ? cam cat l-ai dat? am o problema oarecum asemanatoare la berlina
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Alexito |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 27 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 12 Apr 2008, 23:58) adica in sens invers acelor cum privesti de deasupra nu ? cam cat l-ai dat? am o problema oarecum asemanatoare la berlina pai cam 1 cm ata a fost nevoie, de fapt eu l-am dat si in sanga si in dreapta, am dat in stanga-prea mult= a murit motorul, am dat in dreapta-prea mult= turatia s-a dus la 500-600 rot/min, am zis ca este ok, imi comvenea, mai ales ca statea la aceasta turatie, dar mergand am vazut ca aveam aceeasi problema-nu tragea, deci combinatia a fost intre ele, unde aveam turatia cea mai mare, de 900, am schimbat bujiile, turatia s-a modificat la 1000, nu am mai umblat la delcou ca ma duceam in "REAL"(scuze de publicitate) m-am intors pe la 21.20, cand am constatat ca termocupla mi s-a dus, temperatura mult prea ridicata, aproape de rosu,am verificat pe la panoul de sigurante, este totul ok, ma uit maine sa vad care este buba, daca nu imi cumpar alta termocupla (sper sa fie ieftina) |
--------------------
Dacia
NOVA
- B99GNM
1999 GT
|
|
smecheras |
![]()
Post
#90
|
![]() Tuning Fanatic ... Dacia rullz Group: Members Posts: 268 Joined: 18 September 06 ![]() |
buba e ca io am gti
![]() bujiile le-am schimbat mai demult...o sa incerc sa le schimb din nou ca vad ca imi cam porneste "in 3", adica porneste in tremurat si apoi isi revine dupa 2 secunde...cat a fost frig trebuia sa dau o pedala sa o turez sa isi revina relantiul... |
--------------------
Dacia
Nova GTi
- B 60 FGD
2000 1.6
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 13:00 |