Probleme mers inecat, demaraj slab, Dacia Nova GTI 1998
![]() ![]() ![]() |
Probleme mers inecat, demaraj slab, Dacia Nova GTI 1998
C a t a l i n |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
Executron |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu... Stiu si eu diferenta intra contact( e undeva mai jos pozitionat in dreapta motorului cum te uiti din fata), iar electromotorul e... ala care invarte motorul cu ajutorul curelei respective. Macar atat stiu si eu
![]() QUOTE 3. Schimbă "bornele" ce se leagă la baterie... Asta nu mai inteleg. Adica cand leg cu clestisorii la alta baterie sau pur si simplu le inversez pe masina? Nu se poate strica alternatoru? QUOTE 1. Cheia are 4 sau 5 poziții, niciuna nefiind "intermediară"... Stii la ce ma refer. ![]() 1. cand bag cheia in contact. 2. cand porneste partea electrica 3. cand dau la automat sa pornesc motorul ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#33
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Știi pe naiba..
![]() CONTACTUL e butucul în care introduci cheia. ELECTROMOTORUL e cel care antrenează motorul pentru a porni. De o curea sunt învârtite ALTERNATORUL și pompa de apă. Prin schimbarea bornelor mă refeream la ÎNLOCUIREA terminațiilor de pe firele ce vin la baterie (cele 2 urechi de plumb sau bronz cu șuruburi pe ele) cu altele pe care le cumperi. Se pare că cele vechi nu mai strâng bine... ÎN NICIUN CAZ NU LE INVERSA... Mai caută, poate mai găsești poziții... ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Executron |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Georginho |
![]()
Post
#35
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Pai concluzia mea asta e: ori are probleme cu electrica, ori electromotorul.
|
--------------------
***
***
***
|
|
paulica |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Executron apropo de ce ai postat ieri, citeste la:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=48578&hl= de pe la postul 20 incolo,si vezi daca ce am descis eu se intâmpla si la tine. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
Executron |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Da ultimele tale posturi arata exact ce patesc. Bateria nu e sigur de vina. I-am pus bateria de la passat si tot la fel face. Azi din nefericire am fost f. ocupat si maine voi fi plecat din buc dar sper sa am timp s-o rezolv ca ma enerveaza problema asta.
Va tin la curent. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
paulica |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nasol domne.
Din pacate nu-ti pot da nici un sfat. Eu am schimbat electromotorul, oricum altele au fost motivele si de atunci nu mai am probleme. Dar nu cred ca este de la electromotor. Asa ca inainte de a da motorul jos pentru ambreiaj il iei pe electrician si ii arati ce simptome are. Da vezi ca exact atunci, conform legilor lui Murphy, ca un facut, o sa mearga brici. Si daca tot e motorul dat jos electricianul are acces ca lumea la fire, sa puna mâna sa le ia cap coada. Si la fel la electromotor, ca tot e dat jos. Si inca o chestie, daca la "doctor" face masina asa pune-l pe elctrician sa faca by-pass la contact, sa fiti siguri. Dar parca la mine am verificat si nu era din contact. Dar ca sa stii o treaba tu pune-l sa verifice. Bafta This post has been edited by paulica: 17 Jul 2007, 00:46 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
paulica |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Executron ia vezi aici:
http://www.daciaclub.ro/Probleme-Instalati...ica-t80159.html |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
Executron |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Hehhe cred ca e happy ending. Acum am fost cu electricianul la nova si f. rapid a pus alta baterie, tot la fel facea. A legat printr-un cablu de ala cu crocodili o chestie de pe motor la borna masinii si a luat-o no prob. Aparent e o problema cu borna negativa (adica metalul ala...) cum a mentionat f. bine Catalin Marinarul
![]() Electricianul a luat masina (speriindu-se intai ca nu intra in viteza ![]() Multumesc toturor care si-au consumat timpul ajuntandu-ma! Tnx all! |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Executron |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Si concluiza problemelor anterioare.
S-au curatat contactele pe acolo, s-a incarcat bateria si s-a umblat la ambreiaj (habar nu am ce i-a facut pentru ca mama s-a dus sa ia masina). In concluzie m-a costat totul inclusiv spaga omului 500 mii ![]() ![]() Intra in viteza mult mai bine decat in ultimii ani si becurile de bord dau o lumina mult mai puternica. Dar a uitat sa-mi faca termoclupla si a venit electricianul cu apa fierband. Sincer dupa cate probleme am nu ma intereseaza ca nu accelereaza calumea sau ca mai fierbe apa cand uit sa dau drumul manual la ventilator ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Executron |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Update.
A doua zi dupa ce am reparat-o s-a rupt cablul de ambreiaj si a trebuit schimbat (nu m-a costat mult). Cert este ca acuma intra SUPER lin in viteze, nu mai tin minte de cand nu mai intra asa in viteza. Respectivul a mai reglat acolo ambreiajul si acum cupleaza f. bine ![]() De asemenea a mai mesterit la electrica masinii, toate problemele erau electrice, a reparat racirea si acum nu mai trebuie sa apas pe buton, fiindca intra automat in functiune ventilatorul principal cand se incalzeste. Oricum am vazut ca se cam plimba acul de temperatura dar intotdeaua ramane in primul cadran acela negru, nu ajunge la portiunea hasurata ![]() Turometru de asemenea merge, cred ca erau pe acolo niste contacte care se loveau. In schimb nu mai merg proiectoarele acum (cred c-a luat relelul respectiv si l-a pus in alta parte). O sa ma dus sa le repar pentru ca faza scurta intrerupe asa ca m-a prins noaptea cu pozitii si e cam periculos. In orice caz usor, usor rezolv niste probleme care de mult trebuiau rezolvate (cablul ala era varza rau de mult cred). |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Georginho |
![]()
Post
#43
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Asa da tot sa intretii o Nova
![]() |
--------------------
***
***
***
|
|
paulica |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Executron, in afara de releul de proiectoare ( a mea le are in dreapta lânga baterie, am auzit ca la altele ar fi lânga farul pasagerului) ia mai desfa proiectoarele din bara. S-ar putea sa ai o mare surpriza. RUGINAAAAAAA.
Si cel mai bine dupa ce cureti rugina la becurile alea de proiector pui vaselina. ATENTIE numa' pe "oala" proiectorului care face contact cu "talpa" becului. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
apollo |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
eu am releul de la proiectoare sub farul de langa baterie.in cealalta parte e releul de la ELV.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Executron |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Deci dupa ce mi-a reparat acuma ventilatorul standard s-o ia singur fara sa trebuiasca sa actionez eu din buton pe cel auxiliar am vazut c-a aparut un nou releu in stanga masinii cum te uiti din fata. Ma rog... Nu ma bag ca e prea complicat. O sa merg la electrician sa mai umble putin la ea ca e naspa sa merg noaptea si s-astept sa intrerupa faza scurta si sa raman cu pozitiile gen Logan (no offence dar asta e).
Acum problema arzatoare e torpedoul care s-a rupt ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
apollo |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Torpedo = altu.
problema de nu iti pornea tie ELV-ul era din termocupla.Nu mai cupla la 95 de grade. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Executron |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai ca mi-a zis electricianu ca NU era de la termocupla, chiar l-am intrebat in special de asta. Mi-a zis ca era de la circuite pe acolo.
Despre torpedou... Ai mai auzit sa se rupa? Cat costa unu? Credeam ca sunt eu mai idiot c-am reusit sa-l rup. De fapt i-am rupt o balama la un accident cand am dat cu genunchiul de el ![]() 7 Aug 2007, 16:53: ![]() P.S. Sunt in continuare uimit de calitatea execrabila a materialelor si constructiei. Macar de erau plastice urate dar durabile. Dar nu e nici una din ele. This post has been edited by Executron: 7 Aug 2007, 16:53 Attached thumbnail(s) HPIM2859.JPG ( Size: 30.45k ) Number of downloads: 170 HPIM2860.JPG ( Size: 32.12k ) Number of downloads: 180 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#49
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dar crezi că la "reno" sunt mai bune plasticele?
![]() Pozele le-ai făcut cu un webcam Dacia? ![]() This post has been edited by Catalin Marinarul: 7 Aug 2007, 16:56 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Executron |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu am avut niciodata frantuzesti deci nu stiu, dar din ce-am vazut si eu sunt f. varza la francezi materialele dar parca la nova e crima. Sincer parca dacia 1300 '78 a lui tata e lux.
Pozele sunt facute cu un HP 735 care a costat 10 mil acum vreo 3 ani... Dar cum traim intr-o economie de piata si cum eu sunt varza la facut poze... Asta e rezultatul ![]() 8 Aug 2007, 14:48: QUOTE(paulica @ 6 Aug 2007, 19:18) Executron, in afara de releul de proiectoare ( a mea le are in dreapta lânga baterie, am auzit ca la altele ar fi lânga farul pasagerului) ia mai desfa proiectoarele din bara. S-ar putea sa ai o mare surpriza. RUGINAAAAAAA. Si cel mai bine dupa ce cureti rugina la becurile alea de proiector pui vaselina. ATENTIE numa' pe "oala" proiectorului care face contact cu "talpa" becului. M-apuc de alea astazi daca am timp. Azi le-am reparat adica am fost la electrician si era dus releul sau asa ceva mi le-a facut pe loc si e ok. Dar am observat ca desi au fost schimbate acum 5 ani (pietris din fata de la un camoin le-a spart) s-au ingalbenit urat si o sa vad daca pot sa le desfac sa le curat. This post has been edited by Executron: 8 Aug 2007, 14:48 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
apollo |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
daca bagi un deget in oglinda proiectorului, o sa iti iasa degetul pe cealalta parte.
se fac varza din cauza ruginii, cu tot cu protectia lor.eu le am de un an de acum si tyrebuie sa le schimb. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Executron |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Am incercat sa le scot dar aparent sunt stil VW
![]() ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Executron |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Hhehe revenim la topicul deschis acum vreo 3 luni. Citind asiduu pe forum am invatat multe despre masinuta si intre timp am rezolvat multe din problemele ei
![]() ![]() Desi cu schimbarea filtrului de aer care era serios compromis comportamentul masinii in accelerare si mai ales in frana de motor s-a imbunatatit tot mai am unele "probleme" nu f. deranjante (fac cu masina vreo 1-200 km lunar de obicei deci nu ma deranjeaza ![]() Cand e rece (<50 grade) tot a ramas comportamentul de "a da in nas". Exemplu clasic 2200 rpm vit I, schimb a doua, accelez... gata.. moarta... Ca si cum s-ar fi inecat (acceleratia e la fund). apas pe ambreiaj accelerez mai mult si o ia. Cand se incalzeste nu mai se prezinta astfel. O alta problema este dupa ce se incalzeste bine motorul si turatia de relanti ajunge la 750 cat e de obicei are nici variantii enervante... Adica scade cu cam vreo 10 rpm fiecare 3-4 sec in mod neregulat. Nu tremura mult masina dar as vrea sa stiu de la ce e tremuratul asta. Si o problema veche, dar ignorata. Oglinda dreapta cred c-a fost data peste cap sau ceva pentru ca pot sa misc de ea cu mana. Daca bate vantul se misca. Efectiv o reglezi cu mana fara probleme. E rupt ceva sau iesit? Numai bine! This post has been edited by Executron: 24 Oct 2007, 22:29 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
codrin_ando |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 March 07 From: Sv ![]() |
Tocmai m-am confruntat cu asemena problema saptamana trecuta, cu o amploare muuuuuuult mai mare.
Eu nici macar nu reuseam sa accelerez pt ca pusca ceva (credeam ca e de la delco)Ei as!! Am pus delco nou fise, bujii etc tot asa.Am mers asa de am zis ca o sparg si gata nu ma mai interesa (practic mergea in 3..sau nu chiar in 2 timpi -am un topic asemanator pe undeva legat de bobina si delco) Asa ca am plecat pe drum intins si i-am dat cat am putut blana. Ei bine dragi telespectatori dupa 20 -30 km statea acu la relanti la 1000 rpm fix fix, si sta si in ziua de azi.SI DOAMNE DA SA TINA. Dar totusi am schimbat cate ceva. -un arc mai moale la vacuum - bujii noi sinterom de exact DACIA NOVA -reglat aer la carb dublu -reglat avans putin mai mare si platini noi Totusi cand e rece, rece nu mai vrea sa trag socul pt ca se poticneste, lucru pe care nu il facea inainte. Daca trageam socul un sfert in sarcina cand era motorul pornit de 2 minute se acelera frumos avea demaraj..acu nu mai vrea... da sa se opreasca. |
--------------------
DACIA
NOVA
1999 GT, 1,6l
- SV 04 PMU <<CODRIN_A>>
|
|
apollo |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
eu am gasit o metoda de a NU mai da in nas.
e ceva simplu ![]() calc pedala de acceleratie 5-10 ori, depinde de frig(nu se ineaca), apoi ii dau cheie. porneste si ii dau 2-3 sprituri cu pedala pana la fund dupa care ii trag putin socul si am plecat. nu mai face probleme si cand vad ca s-a incalzit pe drum, am impins socul la loc. am sa incerc sa mai tai din aer si sa dau mai multa benzina, sa vad daca mai da in nas.dar prefer sa dea in nas decat sa toace benzina. ![]() dimineata, plecati cu 5 minute mai devreme de acasa ca sa incalziti masina ![]() stau si ma gandesc , ca daca se intampla astea acum, la 0-5 grade afara, dar la -20 , -15 grade afara, ce vom face?stam cu lampa de pârlit porcul sub masina ? ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Executron |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot am facut topicul multivalent sa continuam cu doua noi intrebari:
1. Claxonul cred ca este in stanga masinii jos de tot nu? De ceva vreme s-a stricat (relativ) in sensul ca se aude numai o frecventa joasa asa, de abia auzibila... Trebuie schimbat claxonul sau o fi de la fire ceva? 2. Distributia la cati km/perioada se schimba la nova? Am 57000 de km, sa nu-mi ziceti 60 de mii ca masina face cam 5-800 km anual... ![]() 6 Nov 2007, 17:33: Daca tot am facut topicul multivalent sa continuam cu doua noi intrebari: 1. Claxonul cred ca este in stanga masinii jos de tot nu? De ceva vreme s-a stricat (relativ) in sensul ca se aude numai o frecventa joasa asa, de abia auzibila... Trebuie schimbat claxonul sau o fi de la fire ceva? 2. Distributia la cati km/perioada se schimba la nova? Am 57000 de km, sa nu-mi ziceti 60 de mii ca masina face cam 5-800 km anual... ![]() This post has been edited by Executron: 6 Nov 2007, 17:33 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
apollo |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
cred ca ti-a intrat apa in el si acum e innecat.resusciteaza-l
![]() vezi ca pe claxon ai un reglaj.pune pe cineva sa tina apasat pe maneta si tu umbli la reglaj.verifica papucii, contactii. eu am 2 claxoane si o sirena ![]() ![]() cand zici distributie , te referi la lant sau la curea.stiu ca erau 2 termeni dar am uitat unu din ele. la lant nu stiu cand se schimba.stiu dacii din 86 care nu-l au schimbat.deci la nova ne mai tine. cat despre curea, te uiti putin la ea vezi daca s-a slabit, incerci sa mai ridici alternatorul din reglaj.daca e mancata cureaua...mai bine o schimbi. la fel si in caz de ridici alternatorul de tot si cureaua nu se intinde bine. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
paulica |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai Executron dar de ce ai pus de 2 ori acelasi lucru in post?
Oricum distributia este pe lant, asa ca este "for ever". This post has been edited by paulica: 6 Nov 2007, 20:31 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
Executron |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
@paulica. Imi cer scuze am apasat de doua ori pe post, ca prostu
![]() @apollo & paulica Chiar nu stiam ca e pe lant, atunci stau linistit. Teoretic e pe viata, dar stiu pe un domn cu un Ford Mondeo (tot pe lant) si la 200k km a schimbat-o in mod prevezator ![]() Cureaua sincer nu mi se pare mancata, dar nici tocmai noua nu pare ![]() @apollo. Zici sa ma uit la contacte la claxon. Asta se face "de sub" masina sau e pe undeva mai "accesibil"? |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
apollo |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
se mai intampla sa sara de pe punct.
nu compara o treaba sanatoasa, cum e dacia...cu un ford mondeo, de care sa zice sa-ti iei si bani de taxi cu tine, ca nu se stie cand te lasa.e doar o vorba ![]() cureaua sa fie intinsa bine. un claxon il ai pe sub baterie.nu stiu sa iti zic exact.la mine daca te uiti sub capota, nu vezi claxonul.e un anumit unghi din care il vezi. si pe deasupra poti.trebuie doar sa nimeresti firele. si eu am un papuc care tot sare ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 11:18 |