DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 115 116 117 118 119 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pneuri Logan, pneu = anvelopa pentru cine nu stie

dr_mKe
post 8 Jul 2014, 22:38
Post #3481


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Pe suspensia stock de Logan nici pomeneala de asa ceva. La viteze maricele are sa iasa un mare dezastru comportamentul cand rupe aderenta. Nu mai vorbesc ca dupa asta ma mai trezesc ca-mi trebe si alte frane radmasa.gif
Bucse de poliuretan nu-mi pun si nici suspensie sport, ca tin la plombele mele. Era cat p-aci sa-mi iau Prafster anu asta, asa de rau este drumul de naveta sad.gif



--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 Jul 2014, 22:45
Post #3482


-


Group: Members
Posts: 22.558
Joined: 19 April 05
From: Romania




Cand o sa aiba macar bascule in forma de L si bucse de axe diferite, atunci mai vb. de suspensie la Logan. Aaa, si evident pe alt cadru.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 9 Jul 2014, 07:33
Post #3483


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(IRONICK @ 8 Jul 2014, 23:13)
Profilul și flancul anvelopei au fost concepute de către biroul de proiectare Italian Giugiaro Design, astfel conferindu-se anvelopei și mai mult stil.

Nu trebuie sa scrie ca au fost concepute pentru aderenta?
*


Au cumva si cristale Swarovski pe flancuri?

This post has been edited by cristio_79: 9 Jul 2014, 07:34


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 9 Jul 2014, 21:12
Post #3484


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(dr_mKe @ 8 Jul 2014, 23:38)
Pe suspensia stock de Logan nici pomeneala de asa ceva. La viteze maricele are sa iasa un mare dezastru comportamentul cand rupe aderenta.
*


Nț! Nț! Se lipesc de drum, in special daca-s incalzite - asa, dupa o speciala de serpentine. icon_mrgreen.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 9 Jul 2014, 22:20
Post #3485


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Si atunci cand pleaca la.plimbare cum o.sa.fie ?

Ps > franarea incalzeste cel mai rapid gumele.

This post has been edited by dr_mKe: 9 Jul 2014, 22:21


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 9 Jul 2014, 23:04
Post #3486


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Esti sigur? De ce la unele competitii automobilistice exista zona de incalzire a cauciucurilor? tongue.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 10 Jul 2014, 07:47
Post #3487


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Pen' ca asa zice regulamentul. La BV de exemplu, in asa zisa zona de incalzire ce apuci sa faci in afara de ceva slalom si ala la viteze nu prea mari ? Multa caldura reusesti sa pui in gume in cateva sute de metri, iar de franat, nici pomeneala.

Pentru autostrada, la 10-15 grade temperatura asfaltului, o anvelopa din categoria asta poate fi de-a dreptul periculoasa, chiar daca-i legala. Daca mai si ploua putin, nu mai zic nimic.

Aderenta prea multa strica la un sistem de suspensie neadaptat corespunzator, cred ca suntem de acord tongue.gif Dupa mine, ideea este ca masina sa fie cat mai previzibila la limita si sa aiba un comportament progresiv cand pleaca/revine in/din derapaj. Cum anumite gume de strada, de calitate buna, reuseste sa faca asta, mai mult sau mai putin, pentru ca recuperarea dupa drapajul puntii spate al viteze mari este violent, cu tendinta mare de a pendula si a pleca-n derapaj din nou pe cealalta parte, daca depasesti o anumita limita. La Logan ma refer aici.

Michelinurile EnergySaver+ mai au maxim 20.000 km de vietuit pana ajung la cca 3 mm, le masor zilele astea din nou.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 10 Jul 2014, 07:54
Post #3488


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen





QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 08:47)
Pen' ca asa zice regulamentul.
*


Exact! Care nu e degeaba conceput astfel. tongue.gif
QUOTE
Pentru autostrada, la 10-15 grade temperatura asfaltului, o anvelopa din categoria asta poate fi de-a dreptul periculoasa, chiar daca-i legala. Daca mai si ploua putin, nu mai zic nimic.

Daca mai si ninge... rolleyes.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 10 Jul 2014, 08:05
Post #3489


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Nu pleci cu ele ''stone cold'', dar nici nu te poti bizui pe ele in primele viraje. Un fel de frectie la picior de lemn, de dragul regulilor. Mai multa caldura pui in ele daca demarezi cu ceva derapaj al puntii motoare, decat in 15 secunde de slalom.

Michelinurile Energy sunt sensibil mai afectate de incalzirea benzii de rulare dupa cateva viraje la viteza relativ mare, luate in forta, decat erau Bridgestone Ecopia, care sunt tot din clasa ''econonomy''. Conti EcoContact erau pe langa din start.

Ieri am avut un drum de Petrosani de facut, dimineata foarte devreme am mers cam tare pe ud. Michelinurile erau ramase la presiunea de autostrada, recte 2.4 bari. Mereu sunt surprins de diferentele minime intre 2.0 si 2.4 la manevrabilitatea in viraje sau franare. Fiind dimineata foarte devreme, trafic zero, la intrare in Petrosani mi-am permis 2 serpentine-n derapaj regulamentar, initiat la 80-100 kmh. Pe ud imi place progresivitatea lor la treburile astea. De asemnea, cred ca sunt cele mai bune la capitolul rezistenta la formarea de flat spoturi dupa folosirea franei de mana, din tot ce am avut pana acum pe Logan tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 10 Jul 2014, 10:17
Post #3490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 08:47)
Michelinurile EnergySaver+ mai au maxim 20.000 km de vietuit pana ajung la cca 3 mm, le masor zilele astea din nou.
*


Si pana acum cat ai facut cu ele?


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 10 Jul 2014, 11:29
Post #3491


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




35-40k, aproximativ.

LE> masurat Michelinurile, 4.5 / 5 mm dupa maxim 40.000 km rulati. In mod clar, la uzura nu stau mai bine decat concurenta. Cand fata ajunge la 4 mm se trece pe spate si la 3 mm se inlocuiesc.

This post has been edited by dr_mKe: 11 Jul 2014, 08:36


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 11 Jul 2014, 09:40
Post #3492


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 08:05)
......serpentine-n derapaj regulamentar..
*





radmasa.gif .....ăsta e buna.....Am notat-o


This post has been edited by user123: 11 Jul 2014, 09:45


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Jul 2014, 10:26
Post #3493


-


Group: Members
Posts: 22.558
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 08:05)
demarezi cu ceva derapaj al puntii motoare
*
asta ti-a scapat


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 11 Jul 2014, 10:58
Post #3494


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Se potriveste ca raspuns, tocmai semnatura lui IRONICK tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIL
post 15 Jul 2014, 22:57
Post #3495


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 July 14




Vă rog să-mi faceți o recomandare. Vreau să cumpăr adidași pentru sezonul rece. Fiind vorba de 4 perechi jantă aliaj/ gumă, sper să obțin un preț decent pentru niște produse care să permită rularea în condiții bune. Mulțumesc.


--------------------
dacia logan MCV 2014 dci 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 15 Jul 2014, 23:09
Post #3496


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Ar fi util de precizat suma maxima pe care doresti sa o platesti pentru o anvelopa.
Recomandari sunt multe, de la ~200 la 400 de lei anvelopa.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris06
post 16 Jul 2014, 08:36
Post #3497


Mester


Group: Members
Posts: 597
Joined: 7 October 08
From: Iasi




Cate anvelope si cate jante doresti? 4 perechi inseamna 8 roti.


--------------------
Daewoo TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/ 2006 - IS.06.---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 16 Jul 2014, 10:43
Post #3498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




Continental ContiWinterContact TS850
preturi de la aprox 250 ron in sus
sau mai de buget BFGoodrich G-Force Winter de la vreo 210 ron


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DR.M
post 16 Jul 2014, 13:58
Post #3499


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 14 August 10




Cumpara NUMAI anvelope premium. Sunt mai scumpe decat cele din "Liga a 3-a", dar si mai sigure. Ele reprezinta calitate. Le cumperi o data si 6-8 ani sau 40 - 50.000km nu ai treaba cu ele. Matador (cum am eu acum - de vara-) si alte minuni ieftine nu lua, ca te mananca nervii (si galmele).


--------------------
Dacia Logan Ambiance 2005/1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 16 Jul 2014, 16:00
Post #3500


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(DR.M @ 16 Jul 2014, 14:58)
si 6-8 ani nu ai treaba cu ele
*


huh.gif Vrei sa spui 4, max. 5 ani. Ca in timp cauciucul imbatraneste si isi pierde din proprietati.

This post has been edited by AR-18-MOS: 16 Jul 2014, 16:01


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 20 Jul 2014, 10:19
Post #3501


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




Continentalurile orginale la 7 ani dar 48000km...mai merg tinute?



This post has been edited by brigada_diverse: 20 Jul 2014, 10:20


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIL
post 20 Jul 2014, 13:54
Post #3502


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 July 14




cris, am precizat o pereche= janta aliaj+ cauciuc, adica o roata complet echipata.
Am deja pentru vara jante aliaj, dar si pentru sezonul rece vreau tot aliaj. Din cate am observat, pretul celor din aliaj este dublu fata de cel al jantelor din tabla. Ca sa protejezi tablitele este nevoie de capace, idee care-mi repugna. Fara capace! Legat de buget, sper sa ma incadrez la 2000-2200 pentru 4 roti cu echipare de iarna. Vreau cauciucuri care sa ma tina pe drum in conditii de sofat normale, adica viteza adaptata carosabilului, fara pretentii de sportivitate, cu atentia necesara. Chiar si in asemenea conditii este insa nevoie de cauciucuri cu aderenta buna si care sa minimizeze riscul de a derapa in caz ca ai un reflex de evitare a unei pisici, bruscand astfel directia. Sau nevoile din trafic te determina sa apesi mai brusc pe frana. Sau iti luneca piciorul pe ambreiaj datorita talpii umede...


--------------------
dacia logan MCV 2014 dci 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DR.M
post 25 Jul 2014, 14:17
Post #3503


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 14 August 10




Pt. BD: Media in UE este de 45000km pentru anvelopa. Adancimea benzii de rulare sa fie de 1,6mm in UE, 2mm in RO pt anv. de vara , 4mm pt cele de iarna. Varsta recomandata de producatori cand sa schimbi anvelopa este de 6-8- max 10 ani. Ramane sa judece fiecare si sa ia decizia ce i se pare cea mai buna, dar sa fie constient ce are sub masina.
Pt. CIL: Cumpara pt iarna jante de otel originale KFZ ( vezi site-ul best-tires.ro sau altele). Iarna (sarea mai ales, dar si gropile) deterioreaza jantele de aliaj, care sunt sunt mult mai scumpe si mai sensibile.Nu arunca banii pe ele! Cumpara anvelope premium : Goodyear UG8, Pirelli, Dunlop, Continental, Michelin sau Bridgestone si vei avea parte de tot ce ai enumerat in postarea ta.


--------------------
Dacia Logan Ambiance 2005/1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 5 Sep 2014, 09:45
Post #3504


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Dintre posesori, are careva anvelope de iarna de la motrio(winter far away)? Ce parere aveti despre ele? Isi merita pretul? Sau ar fi mai bine sa ma indrept catre o alta marca, gen Goodyear UG9, Nokian si altele?


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 5 Sep 2014, 13:09
Post #3505


-----------------------


Group: Members
Posts: 464
Joined: 25 June 07




Am Motrio Winter de 4 ani. La pretul pe care l-am platit atunci (166 lei / anvelopa) erau "best buy". Pentru utilizare "normala" ca sa zic asa sunt super ok. Prin "utilizare normala" ma refer la viteaza adaptata la drum inzapezit, fara ambitii de mers sportiv (nu sunt genul, mai ales pe zapada). Nu m-au lasat pana acum la greu, am trecut si prin nameti cu ele, am urcat si pante fara sa pierd aderenta.
Nu am avut ocazia sa le compar cu alte anvelope, sunt doar curios cum or sa se comporte iarna care urmeaza (a patra pt. ele).

This post has been edited by robbie_ro: 5 Sep 2014, 13:13


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinXp
post 7 Sep 2014, 22:56
Post #3506


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 30 June 05




Eu pentru iarna pe logan am Dunlop WinterSport 3D, iar parintii mei tot pe logan au Debica Frigo 2.

Conduse ambele de mine, pot spune (le-am comparata sa vad de ce am platit cu 50% mai mult pe Dunlop):
Pe zapada afanata: Diferenta infima intre ele, as tinde sa zic ca Debica Frigo 2 parca ar roade mai bine.
Pe zapada bataturita: Aici un plus parca la Dunlop, cred ca de la profilul cu mai multe taieturi
Pe gheata: Nu am testat sa zic asa, dar as spune ca sunt sanie amandoua.
Pe astfalt ud la temperatura peste 0C (sa zicem un 5-10C, cum e in noiembrie, inceput de decembrie): Aici Dunlop castiga detasat, diferenta mare de aderenta.
Pe astfalt ud la temperatura sub 0C (sarea cu zapada permit sa fie ud, -5 -10C): Dunlop si Debica franeaza bine
Pe astfal uscat la temperaturi peste 0C ( sa zic peste 10C): Dunlop ofera o stabilitate mai buna, o franare mai buna fata de Debica.
Pe astfalt uscat la temperaturi sub 0C (sa zic la -10C): Dunlop si Debica franeaza ok
Pe astfal uscat dar la temperaturi negative gen (-25C) sau pozitive (25C): Dunlop franeaza mai bine ca Debica.

Dunlop isi pastreaza proprietatile mai bine pe plaja de temperaturi -25C pana la +25C, comparativu cu Debica care la -25C sunt tari la apasarea cu unghia si foarte moi la +25C.
In plus fata de aderenta, Dunlop ofera un zgomot la rulare ceva mai mic, o stabilitate laterela mai buna si ceva mai putini plumbi (cred ca si asta, dar nu garantez deoarece nu au fost puse pe aceleasi jante)

Dunlup vs Debica: Nu merita daca nu e o situatie mai speciala, dar cand esti la volan pot aparea si situatii neprevazute... Mai ales in cel mai aglomerat oras numit Bucuresti.







--------------------
DACIA LOGAN Prestige 1.6 16v Dec2008 - B97GCT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Sep 2014, 23:21
Post #3507


-


Group: Members
Posts: 22.558
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(bogdan_dsn @ 5 Sep 2014, 09:45)
Dintre posesori, are careva anvelope de iarna de la motrio(winter far away)? Ce parere aveti despre ele? Isi merita pretul? Sau ar fi mai bine sa ma indrept catre o alta marca, gen Goodyear UG9, Nokian si altele?
*


Foarte bune pentru pretul lor. Depasea la comportament cauciucuri mult mai scumpe. Acum nu mai stiu la ce pret sunt.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 8 Sep 2014, 10:02
Post #3508


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Acum motrio-urile sunt 200lei/bucata. Asa mi-au spus cei de la dacia.


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 Sep 2014, 11:45
Post #3509


-


Group: Members
Posts: 22.558
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu este diferenta mare de pret fata de cat erau in trecut, daca au pastrat calitatea in timp.
Un cauciuc bun cred ca trece de 300. Gen yokohama, bridge.., conti..

This post has been edited by IRONICK: 8 Sep 2014, 11:46


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 8 Sep 2014, 13:42
Post #3510


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




gasesti si mai eftin de 300
de ex eu am luat conti ts850 cu 275 bucata in iarna de la euromaster
la o cautare scurta gasesti preturi de la 245 de lei
http://www.compari.ro/anvelope-c3615/conti...88t-p103153517/


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 115 116 117 118 119 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd May 2025 - 12:56
Forum Renault