Aer Conditionat pe nova
![]() ![]() ![]() |
Aer Conditionat pe nova
refuz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 March 08 From: Focsani ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova 1.6 GTi
2000 If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
|
|||
scania |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Suna tentant dar unde sa`l mai pui si pe ala?, dupa ce e ea asa inghesuita, trecand peste asta unde am putea monta "caloriferul" ar fii frumos daca se poate monta langa cel de caldura cumva fara a face modificari majore in interior zic eu ca nu ar da bine, si radiatorul in fata ar merge fii pus inaintea celui de apa, iar pompa ar putea fi pusa langa pompa de apa langa evacuare:) ce ziceti?
Cred ca ar fi mai usor de modificat o instalatie de solnitza seamana cat de cat la aranjamentul caroserriei. |
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
refuz |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 March 08 From: Focsani ![]() |
problema la GT e urmatoarea, cand pornesti AC-ul si cuplezi compresorul, scade turatia motorului:) aici ar fi o problema, in rest nu prea ar fi probleme, cum ai spus, radiatorul in fata radiatorului de apa, si mai e cu adaptarea din bord, aici ar mai putea fi o problema .... astept idei ...
|
--------------------
Dacia
Nova 1.6 GTi
2000 If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
|
|
scania |
![]()
Post
#4
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Ai dreptate cu scazutul relantiului dar nu cred ca`i asa de grav, se poate rezolva dat putin mai mare si cred ca se rezolva problema, asta ar fi la relantiu, ca in timpul mersului sta altfel treaba, bine ca se pierde putin din putere, creste putin consumul dar asta e, nu poti sa le ai pe toate:)
|
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
refuz |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 March 08 From: Focsani ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=62085
ar fi schema de la logan luata dupa forum, de la dacia 13xx acolo se vb tot de AC..... nu stiu ce sa spun nu pare prea complicat, dar cand ajungi la fata locului .... |
--------------------
Dacia
Nova 1.6 GTi
2000 If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ia zii repede unde pui compresorul...
Sunt poze cu poziția compresorului montat pe Berlină, puse de mine pe forum, dar la Nova n-ai loc... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
scania |
![]()
Post
#7
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
asta e partea cea mai dificila amplasrea compresorului:(
|
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
refuz |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 March 08 From: Focsani ![]() |
bine zis, o sa ma uit azi, o sa studiez, si o sa va zic daca vad vrun loc cat de cat bun pentru amplasarea lui
![]() |
--------------------
Dacia
Nova 1.6 GTi
2000 If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
N-ai ce vedea, că nu e...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
refuz |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 March 08 From: Focsani ![]() |
nu ma dezamagi, mai am o ora jumate de program, si cand termina direct ma duc sa ma uit, adik cand ma duc sai mi schimb filtru de aer..
![]() |
--------------------
Dacia
Nova 1.6 GTi
2000 If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
|
|
Executron |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Intrebare, poate aiurea si cu raspunsul evident. Supernovele care au venit cu AC unde au compresorul? Fiind practic aceeasi masina.... Nu ar merge tot p-acolo?
|
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#12
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Motorul de SN este mai mic!
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#13
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Dsn are motor de 1390 de cm3 .... si ramane loc suficient
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#14
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
cosmin_2300 ai dat cu bata-n balta.
ce treaba are capacitatea cilindrica cu marimea motorului ???????? ![]() catalin vrea sa spuna ca BLOCUL MOTOR este mai mic din constructie. Dacia 1300 are blocul motor mai mic ca 1310 ? si 1310 mai mic ca Nova ? Tu ce zici ? loc pentru compresor ai avea la Nova GT. in partea stanga cum stai in fata motorului (opus bateriei) langa far , in asa fel incat compresorul sa poata fi antrenat de cureaua de accesorii |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
si care-i faza cu motorul de 1390cc
ca doar blocul de nova e la fel ca ala de 1300 ,1400 ,etc motorul de sn e renault si de asta e mai mic adica altfel decat de dacie nu are legatura cu capacitatea cilindrica ca si solutie ma gandeam la un arbore care sa duca miscarea spre o alta zona decat zona alternatorului This post has been edited by MIHAI8888: 20 Mar 2008, 21:37 |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
apollo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
daca iei dsn sau slz fara compresor si ii cumperi unul, parca 2 sau 3 suruburi iti trebuie ca sa-l prinzi.pe motor sunt gaurile cu filet gata facute, doar ca nu are aerul in dotare.
am vazut dsn cu aer si fara. pe cand la nova trebuiesc facute adaptari. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#17
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 20 Mar 2008, 22:34) cosmin_2300 ai dat cu bata-n balta. ce treaba are capacitatea cilindrica cu marimea motorului ???????? ![]() catalin vrea sa spuna ca BLOCUL MOTOR este mai mic din constructie. Dacia 1300 are blocul motor mai mic ca 1310 ? si 1310 mai mic ca Nova ? Tu ce zici ? loc pentru compresor ai avea la Nova GT. in partea stanga cum stai in fata motorului (opus bateriei) langa far , in asa fel incat compresorul sa poata fi antrenat de cureaua de accesorii Am crezut ca daca are motor de 1600 are si alt bloc motor ![]() ![]() Asa cum am mai scris si pe celalalt topic , un prieten avea nova cu AC ... dar a vandut masina si nu stiu cum avea ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
refuz |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 March 08 From: Focsani ![]() |
Ma bacur ca aveti idei si spuneti ca se poate MAERSK ma dezamagise, oricum, m-am uitat si eu, adevarul e ca nu prea e loc, e foarte greu sa adaptat un compresor cat ar fi el de mic, si asta ar fi doar una din probleme, mai e radiatorul chiar daca ar fi ceva loc in fata radiatorului de lichid de racire, si bordul unde sa vina evaporizatorul.....
![]() |
--------------------
Dacia
Nova 1.6 GTi
2000 If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#19
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ai uitat canistra pentru deshidratare, încă un ELV...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#20
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
o idee simpla ar fi o pompa de apa electrica care sa circule apa in circuit, un radiator in fata care sa o raceasca la mers (cu aerul rece primit in bot) si un ventilator care sa trimta aerul in cabina prin niste coloane asta dupa ce a fost preluat prin acel radiator de racire. metoda este eficienta la mersul in afara orasului , in oras ca bucuresti diferenta este cam inexistenta intre ce am scris eu cu un ventilator normal .
am vazut asta pe o dacia 1310 , in vara am de gand sa un si eu in practica tehnica costuri : calorifer de DSN (intern dar montat afara) tubulatura FI 6 un electroventilator de papuc (are 2 trepte si este mai puternic) o electropompa pentru a evita complicatiile adaptarii uneia de mecanica care implicit ar si langa motor deci ar incalzi apa care teoretic ar trebui sa stea rece montajul este relativ simplu |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#21
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Îmi pare rău să-ți spun, dar e o prostie!
Nu poți obține prin sistemul descris de tine o temperatură mai mică decât cea a aerului din fața mașinii!!! Și asta echivalează cu un geam deschis, sau o gură de admisie pusă pe capotă, în dreptul compartimentului aerotermei... Temperaturi mai mici poți obține numai printr-un sistem cu freon, presiune, destindere endotermă etc... This post has been edited by MAERSK: 20 Mar 2008, 22:40 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#22
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
stiu ca este o prostie , dar am mers cu acea masina si pe autostrada chiar se simtea un aer mai rece, decat un simplu ventilator , adica era placut , in schimb in oras nu prea se simtea diferenta, o sa incerc , macar asa sa imi satisfac curiozitatea
"Nu poți obține prin sistemul descris de tine o temperatură mai mică decât cea a aerului din fața mașinii!!!" nu chiar , stim cu totii ca viteza de deplasare influenteaza in mod direct temperatura aerului, care va fi mai mica intr-un mod direct proportional cu viteza. 40 grade afara nu este tot una 40 g la 90 km la ora ![]() This post has been edited by mihai0070: 20 Mar 2008, 22:48 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
refuz |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 March 08 From: Focsani ![]() |
el se referea ca mai are un electroventilator care raceste radiatorul ala, dar nu cred ca prea tare, nu cred ca la 45grade ai sa racesti prea mult apa aia
![]() Eu si asa mi-am mai pus un electroventilator pentru la vara, sa nu mi se incalzeasca prea tare apa din motor, iti dai seama cat trebuie sa racesti apa aia sa iti faca putin racoara in masina ![]() tot freonul ramane baza, dar ![]() ![]() This post has been edited by refuz: 20 Mar 2008, 22:47 |
--------------------
Dacia
Nova 1.6 GTi
2000 If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#24
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E doar o senzație de aer rece, dată de viteza lui! Exact ca un ventilator.
Mai ușor forțezi să intre mai mult aer în compartimentul aerotermei, și izolezi cu cheder muchiile compartimentului față de capotă... Efectul e același - minuscul. Cu freonul e altă poveste... E vorba de presiuni mari, acea diuză unde se destinde, iar apoi ABSOARBE caldura prin vaporizator... Cu apa învârtită nu se va obține nimic... Acea apă nu se va răci, se VA ÎNCĂLZI, încet dar sigur! This post has been edited by MAERSK: 20 Mar 2008, 22:50 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
refuz |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 March 08 From: Focsani ![]() |
QUOTE(MAERSK) Cu apa învârtită nu se va obține nimic... Acea apă nu se va răci, se VA ÎNCĂLZI, încet dar sigur! se va incarzi pe parcursc asta e una, dar cand te sui in masina si afara sunt 45 de grade oara apa aia ce temperatura are ? ![]() |
--------------------
Dacia
Nova 1.6 GTi
2000 If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#26
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(refuz @ 21 Mar 2008, 00:00) QUOTE(MAERSK) Cu apa învârtită nu se va obține nimic... Acea apă nu se va răci, se VA ÎNCĂLZI, încet dar sigur! se va incarzi pe parcursc asta e una, dar cand te sui in masina si afara sunt 45 de grade oara apa aia ce temperatura are ? ![]() initial are temperatura apei este cea de afara , la drum are chiar o temperatura mica ca nu vorbim de un circuit cu 6 litri de apa , si pe loc nu se incalzeste se raceste incet si sigur ca deasta ai acel elv montat pe radiatorul prin care circula aceasta apa ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#27
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Unde va fi acel radiator? Cumva lângă cel al motorului?
![]() Conductele vor trece prin compartimentul motor? Pompa aceea, chiar electrică, pentru a asigura acel debit necesar, va genera căldură... Deci se va încălzi... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
refuz |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 March 08 From: Focsani ![]() |
sincer daca imi mai pun un ventilator si o poma electrica imi bubuie instalatia electrica
![]() |
--------------------
Dacia
Nova 1.6 GTi
2000 If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
|
|
scania |
![]()
Post
#29
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Am ajuns la concluzia ca a monta AC pe nova e cam imposibil si asta din cauza amplasari compresorul care nu prea ai unde sa`l pui. In rest cred ca se poate adapta relativ uso,r eu ma gandeam in schimbarea climatizari in totalitate de nova cu una de solenza, si tot cred ca, compresorul ar putea fi monatat in partea din spate a motorului si anume sub carburator, ce ziceti ar merge pus acolo? ar fii un pik de loc:)
|
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
apollo |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
@scania : GRESIT - "sa`l" ; CORECT - "sa-l"...IRC-isme?
![]() Nu ai cum sa-l pui sub carburator oricat de mult loc ar fi acolo.Cum ii faci adaptare ca sa se si invarta? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 07:28 |