Tuning motor 1.4 MPI, Avantajos/pret?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4 MPI, Avantajos/pret?
geo.meg |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|||
valisupernova |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
|
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
alexR |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 24 October 04 ![]() |
Salutare la toti!
Ma tot roade ideea sa-mi cumpar Solenza dupa ce am condus Scala unui prieten. Despre motor: Motor Logan 1.4 vs motor SLZ (din toamna). Daca va uitati la datele tehnice de pe site-ul www.dacia.ro, alezajul si cursa difera intre motoare. Cel de pe Logan care se pare ca acum se monteaza si pe SLZ (dupa tel la Adras) respecta normele de poluare EUR3 si pierde cel putin 2Nm si pe langa asta atinge cuplul maxim si puterea mai sus cu cel putin 2000 de ture. Evident din cifre reiese ca este mai puturoasa (nu spun care este diferenta de greutate intre pistoane si biele ![]() Intrebarea este: si-a cumparat cineva una cu acest motor si simte penalizarea? M-ar cam oftica sa ma faca altul cu o SLZ "de fabrica" doar ca a cumparat-o mai devreme !!! Asta este off-ul meu .... pt ca nataraii de francezi ( francezii sunt niste inganfati!!!) nu baga motorul de 1.4 16v pe care-l astept de an juma' ... iar cu namila de logan cu 1.6 16v cu siguranta o sa ma rastorn ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2010 dci
- AG ?????
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#34
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Daca va uitati la datele tehnice de pe site-ul www.dacia.ro, alezajul si cursa difera intre motoare. Cel de pe Logan care se pare ca acum se monteaza si pe SLZ (dupa tel la Adras) respecta normele de poluare EUR3 si pierde cel putin 2Nm si pe langa asta atinge cuplul maxim si puterea mai sus cu cel putin 2000 de ture. adica atinge puterea maxima la 7500 rpm ? |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
alexR |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 24 October 04 ![]() |
Mea culpa: un zero este in plus .
Extras fara copyright din spec-urile oficiale de pe site-ul dacia: Logan 1.4: Solenza ( Euro 2): - cuplu: 112Nm/3000 - cuplu: 114Nm/2850 - putere 75CP/5500 - putere: 75CP/5250 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 dci
- AG ?????
|
|
Gabi |
![]()
Post
#36
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
AlexR doua mici probleme:
1. Asa zisul "puturos" este datorat tabelelor de injectie. si nu altor mecanistme. Tin sa iti amintesc ca acest motor se pune si pe Clio symbol ( cu o alta cutie insa) si trage mai bine dupa cum spun unii. 2. EUR3 poti sa faci si la SLZ insa trebuie sa pui o inca o sonda si sa ii spui si computerului de injectie acest lucru. Acum revenind la topic se pare ca s-a deviat de la siubiect asa cava rog ori reveniti ori incep sa fac curatenie cu stergerea posturilor care nu sunt la subiect. |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
zzero |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
QUOTE(valisupernova @ 24 Oct 2004, 17:03) baieti scuze ca am lipsit putin(o raceala);sunt gata sa va prezint masina;o sa va deschid si capota(totul standard) Auzi....da' de unde stii cati cai are acum motorul?L-ai masurat sau atat "apreciezi" tu?Serios vorbesc.Ca am vazut multi care cu un chip, filtru sport si o evacuare "sport" cred ca au peste 90 CP. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
zzero |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Baieti, omu are dreptate.Am fost in Buc sa o modific pe a mea.Apropo...a iesit demential.Si m-am intalnit cu el.A modificat-o tot la cine am facut-o si eu.Am si mers cu masina lui.O sa vina joi(sper) la intalnire sa o vedeti ca sa va faceti o idee de ce poate sa faca inginerul care ni le-a facut.E super meserias.Si btw, a mea e si mai "rea".
![]() ![]() Din pacate am fost azi impreuna cu Vali si Florin(fratele lui) sa ii facem un nou test de putere la cei care am facut chipul si vroiau iar bani.Asa ca am renuntat.Ce putere are acum motorasul asta ramane un mister si pt mine.Oricum s-a schimbat complet. P.S. Sincere felicitari pentru CLAUDIU!!! ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Si cam ce i-a facut? Sau nu se poate spune?
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
cristimm |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
zzero |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Sorry Sergiu, este secret.Doar cativa stiu pe care i-as ruga sa tina pt. ei.Le-as fi foarte recunoscator.
P.S. Nu am cuvinte sa va spun cum merge masinuta asta.Pur si simplu zi de zi experimentez ceva nou la volanul ei....La plecare de pe loc in forta simti cum rotile se dezlipesc de pe asfalt si se invart in gol, se ridica toata fata, e demential.Nu exagerez.Dar acum sa nu va imaginati ca se ridica o juma'de metru.Este sesizabil in volan ca pierzi aderenta.Dar tre' schimbate acum amortizoarele ca sa o tina pe sosa. |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
Dsign |
![]()
Post
#42
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ceva preturi????
se ocupa de 1.6 mpi made in Dacia?? |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#43
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
zzero |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Nu cred ca se ocupa deocamdata de 1.6 MPI.Iar ca preturi...depinde de ce vrei.
|
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
Dsign |
![]()
Post
#45
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai ma gindeam ca poate imbunatateste randamentul motoarelor de 1.6
(adica sa ramina la aceeasi putere dar sa consume mai putin) cred ca pe manitocs l-au scos afara de la sectiunea de glume/glumite/bancuri, ca prea e glumet... regret aceasta greseala made IN Dsign.. hihihi |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
stefanflorin77 |
![]()
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 1 June 04 From: Bucuresti ![]() |
zerro,spune si tu ca murim de curiozitate,ce ai modificat la motor??daca nu ai brevetat vreo super inventie si l-a modificat altu' ce tot atata secret?forumul e pt expus idei,nu pt ascuns idei.
![]() This post has been edited by stefanflorin77: 5 Nov 2004, 01:59 |
--------------------
DACIA
SOLENZA CLIMA
- B.. SOFERIA E MAI TARFA DECAT VIATA..!
|
|
zzero |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Imi pare rau!!! Ideile bune costa bani.Eu am dat bani pt ele.Asa ca nu am cum sa le divulg.Poate o sa te intalnesti cu Claudiu sau Vali intr-o joi la Acadmie si daca ei iti vor spune, asta e? Intelegi?Ei de-abia m-au lasat pe mine sa ma uit la ce fac....
|
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut eu motorul de la Vali , si ce a modificat , si nu pot spune decat ca arata la fel ca unu de fabrica , detaliile doar la intalnire.
![]() Are alt sunet. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#49
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
daaaaaaaa.... foarte frumos ... pai spuneti ce s-a facut concret sau papa topic !
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Marty |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#51
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
dar am prieteni
![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
klaus |
![]()
Post
#52
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
O fi vorba de vreo axa ceva...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#53
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
alezat chiulasa , bla bla bla ... dar mai exact CE ?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Marty |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#55
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
mai , mie imi vin niste idei , DOAR ca ar costa peste 1000E ce idei imi vin mie ...
![]() sau chiar mai bine. schimbat pistoane , schimbat axa cu came, supape samd ... injectoare bla bla bla , acum vin si eu cu o intrebare , cu chip ul cum ramane ? ca asta trebe sa stie de modificarile aduse ... relantiul va sta pe la 1500, consumul va fi de vreo 20 , si puterea de vreo 110. cu car acc prog am calculat un demaraj de 10 sec, fata de 10.5 in cazul in care ai 95 cp . la 95 cp ajungi relativ repede , dar pana la 110 faci ce am enumerat eu mai sus . not worth it . |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
zzero |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Hai mai Georgele ca esti aproape.Acum caut pistoane de Clio.Ca sa le modifice Claudiu.
Cat priveste chipul....am fost la baiatul unde l-am facut.Mi-a zis ca e mult mai bine acum ca am modificat si motorul.Setarile facute de el au un efect mai accentuat acum. Acum ce ai enumerat tu: -- Relantiul daca stii tu cum sa il faci sa stea la 1500 sa imi dai si mie de veste.Te rog.Ca este setat de computer si nu vrea nici mort sa treaca de 800.Chiar daca il cresti un pic mecanic, tot il aduce inapoi automat.Trebuie un program care sa poata modifica parametrii astia in chip. -- Consumul este de ~10 l/100 in oras.Cu urcari frecevente(zilnic de cateva ori) in 6000 ture. -- Nu am calculat demaraj 0-100, dar mi se pare mai rapid.Repet mi se pare. P.S. Acum relantiul il am la 1200-1300 ture si nu se mai balbaie.Dar a fost nevoie de un baiat sa pacaleasca un pic un senzor.Treaba am facut-o tot mecanic.Pe tija ce actioneaza clapeta de aer este un surub care poate fi actionat doar cu un imbus.De acolo se regleaza.Tot timpul insa isi revenea la 800, acum i-a decuplat un senzor si vad ca nu mai am probleme.O sa ma ai interesez daca e vreo prob. cu senzorul ala.El zicea ca nu ar fi nimik. |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#57
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
well, axa sportiva cere un relanti mai ridicat si limite de turatie tot asa de sus. problema este ca daca treci de 7000rpm iti trebuie alte pistoate , camasi samd.
mie imi la 11.2-11.3 in oras cu urcari frecvente la 6000rpm ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(zzero @ 8 Nov 2004, 15:10) Hai mai Georgele ca esti aproape.Acum caut pistoane de Clio.Ca sa le modifice Claudiu. Cat priveste chipul....am fost la baiatul unde l-am facut.Mi-a zis ca e mult mai bine acum ca am modificat si motorul.Setarile facute de el au un efect mai accentuat acum. Acum ce ai enumerat tu: -- Relantiul daca stii tu cum sa il faci sa stea la 1500 sa imi dai si mie de veste.Te rog.Ca este setat de computer si nu vrea nici mort sa treaca de 800.Chiar daca il cresti un pic mecanic, tot il aduce inapoi automat.Trebuie un program care sa poata modifica parametrii astia in chip. -- Consumul este de ~10 l/100 in oras.Cu urcari frecevente(zilnic de cateva ori) in 6000 ture. -- Nu am calculat demaraj 0-100, dar mi se pare mai rapid.Repet mi se pare. P.S. Acum relantiul il am la 1200-1300 ture si nu se mai balbaie.Dar a fost nevoie de un baiat sa pacaleasca un pic un senzor.Treaba am facut-o tot mecanic.Pe tija ce actioneaza clapeta de aer este un surub care poate fi actionat doar cu un imbus.De acolo se regleaza.Tot timpul insa isi revenea la 800, acum i-a decuplat un senzor si vad ca nu mai am probleme.O sa ma ai interesez daca e vreo prob. cu senzorul ala.El zicea ca nu ar fi nimik. Scuze ca ma bag si eu, cu intrebari si raspunsuri... La chiulasa ti-a facut ceva? Gen port shaping? Relanti-ul daca e mai sus e perfect! Probabil ca ti-a scos mufa de la motorasul pas cu pas, asa ca calculatorul saracul nu mai regleaza el nimic. Numai ca o sa consume ceva mai mult. Insa daca ai alte profile la ax, nu sta bine la relanti, asta e. Masinile de curse la relanti au totdeauna un rateu, o aprindere corecta (la fiecare cilindru) si zici ca motorul e terminat cand il auzi. Nu e bun amestecul, nu e bun timingul la supape pentru functionare corecta la relanti (dar nici nu sunt facute motoarele alea pentru relanti). Crezi ca daca zici ideile ar putea si altii sa faca modificarile? Eu tot sunt curios, desi nu cred ca m-as baga sa modific chiar asa masina... Dar macar de dragul cunoasterii, tot sunt curios ce ti-a facut... |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
zzero |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Ai dreptate Sergiu.La relanti zici ca e varza motorul daca il auzi.Stiam asta de la masinile de raliu.Pt mine nu e o problema.Incearca tu insa sa ii convingi pe prietenii mei cum sta treaba.Eu am lasat-o moarta.Oricum cand m-am urcat cu cineva care se pricepea in masina...imediat m-a intrebat de axa.
Chiulasa nu am modificat-o, inca!! Asa e, e vorba de mufa de la motorasul pas cu pas.Sa vedem cu consumul.Oricum s-a imbunatatit comportamentul pt ca sta turata cum trebuie acum si nu se mai balbaie.Iar la plecatul de pe loc asta conteaza.Pleaca mult mai usor. This post has been edited by zzero: 8 Nov 2004, 13:26 |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
X-28-TRA |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 November 04 ![]() |
scuze ca ma bag si eu in discutzie dar daca masina lui vry trage de nu se poate dupa cum spune el eu imi iau gitu'l
dupa mine nu e asa aproape ca nu se simte cea ce a facut .eu unu m-am plimbat cu acea masina si ma asteptam la ceva fenomenal dar......... dupa aceea l-am facut o tura si cu amea si acum astept raspuns de la el sa zica care mere mai bine respect si sper sa nu se supere depre cea ce am zis |
--------------------
DACIA SOLENZA
- CT-28-TRA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:57 |