DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4 MPI, Avantajos/pret?

zzero
post 9 Nov 2004, 15:55
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




In nici un caz nu ma supar Andu!!! Fiecare cu parerea lui, d'aia este forum.Oricum a ta in nici un caz nu treage mai bine!!! Si mai aveai si tobele scoase.
DNT zicea ca v-ati facut si ati mers bara la bara pana intr-a patra cand el zice ca a schimbat aiurea.Si a lui este stock.Sa nu mai zic ZMA, parca (,) care te-a facut cu SRN nemodificata.
Eu am mers si cu SRN lui Vali modificata si ne-am facut un pic prin Buc.Parerea unanima (Claudiu,Vali,Florin si a mea) a fost ca SLZ trage mai bine.
Faza e ca la axa asta se schimba povestea la condus.Trebuie sa te obisnuiesti cu ea, nu mai e ca si cu una stock.
Dar ce iti zic eu tie...cand tu schimbai treptele la 4000 ture....asta trage pana la 6000.Si mai incolo, dar ii taie compu gazu....
Nici tu nu te supara pe mine!!! Dar trebuie sa inveti sa conduci altfel cu axa asta.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 9 Nov 2004, 16:58
Post #62


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(X-28-TRA @ 9 Nov 2004, 17:46)
uite ca tot se lauda lumea ca ma face pe mine daca te simtzi asa de bazat pe masina facem o liniutza dar o facem pe banii .si cu dnt sa nu se mai laude ca in ziua aia eu chiar faceam mistoo de el ptr ca in primu rind el a plecat  inainte si dupa l-am ajunss si dupa il tzineam in paralel si .............restu il las pe el sa vb
*



1. Nu incurajam pe forum activitatile ilegale gen "liniute"!
2. Nu incurajam pe forum stilcirea limbii romane intr-un mod atit de barbar!
3. Nu incurajam pe forum scrierea cu SH si TZ!
4. Nu incurajam pe forum nefolosirea semnelor de punctuatie atunci cind e cazul!
4. Ia un warn mic!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 9 Nov 2004, 22:16
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(GeorgeB @ 7 Nov 2004, 18:53)
daaaaaaaa.... foarte frumos ... pai spuneti ce s-a facut concret sau papa topic !
*



Domnule George , din fericire nu e topicul meu ,nu eu l-am deschis .
Despre ce a modificat cred ca ai aflat din raspunsurile lui ZZERO . Fata de cele ce s-au scris aici pe forum nici eu nu stiu mai mult , nu am mers cu masina dar stiu ca nu am mai auzit acel zgomot infernal de tacheti > alta axa .
Cam atat .


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Nov 2004, 08:55
Post #64


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(X-28-TRA @ 10 Nov 2004, 00:05)
apropo am uita sa zic ceva : nu se merita cip  pe masini cu motor aspirat ptr ca se simte ff putin. cel mai bine mai bine se simte pe cele turbo
*


Asta sa-i spui si lu' Valisupernova! Eu cind i-am zis ca din chip la o Calibra Turbo (204 CP) s-au adaugat inca 60 CP a zis ca nu se poate si ca singurele masini la care se simte chip tuningul sunt dieselurile aspirate, masinile turbo neavind de unde sa scoata asa multi cai. blink.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 11 Nov 2004, 00:15
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Romanii vorbesc mult si prost. Titlul topicului este Tuning motor 1.4 MPI, Avantajos/pret?. Citi bani ati dat si ce ati obtinut in final? Simplu si la obiect.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 11 Nov 2004, 13:11
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE(zzero @ 11 Nov 2004, 15:01)
Da....hai sa o lasam moarta.Poate nu ii intereseaza pe toti, ce vb noi aici.Oamenii vor sa stie atat....pret/rezultat....Pai voi credeti ca e chiar asa usor?
P.S. Nu ma suparam in nici un caz....eu  o "chinui" zilnic asa.Eu iti ziceam sa ii dai, ai uitat?
*



Anexez si eu o oferta de tunning de motor:
"1.000.000 lei - una dupa ceafa de te urci in masina si o calci sa dispari, merge de rupe.
2.000.000 lei - doua dupa ceafa - double benefits, poate incepe cu o ameteala si ai senzatii marite (merita mai mult varianta asta)"

La nivel de cip-cirip:
"100 euro - 10 cai in plus
200 euro - un cip de 20 cai in plus sau 2 cipuri de cate 10 cai (cat dai, atata face)
300 euro - aici se impute, ca nu mai incap caii sub capota... Eu iti dau 30, dar o sa-ti moara."

Hai sa fim seriosi, tuningul este pentru pasionati, care sigur nu discuta de pret (cel putin lasa pretul la sfarsitul discutiei, sa nu ii ia pe ceilalti cu dureri de cap). Zzero - te incurajez sa-i dai mai departe.

Despre came: se stie ca pentru castig la turatii mari, pierzi cuplu la turatii mici. Sacrifici drivability pentru top power. Plus relanti-ul... Asa ca exista fast cams pentru strada (pipercams au mai multe grade) si rally si race. Evident, la cele cu castig mare banda de putere este limitata superior la 7000-8000 rpm (si inferior la 4000 uneori, chiar 5000 pentru race). Deci - alte componente schimbate (inclusiv arcuri supape) si cip-cirip ca sa scoata limitarea.

Desi nu am inca axul schimbat, ca sa pun sare pe rana (si mie dar mai ales celorlalti): axul ii separa pe baietii care isi fac schimbari pentru a mari puterea motorului de barbati... laugh.gif


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 11 Nov 2004, 16:03
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




QUOTE(Sergiu @ 11 Nov 2004, 14:11)
Desi nu am inca axul schimbat, ca sa pun sare pe rana (si mie dar mai ales celorlalti): axul ii separa pe baietii care isi fac schimbari pentru a mari puterea motorului de barbati...  laugh.gif
*


biggrin.gif tongue.gif I'm the MAN......Ma bucur sa vad ca mai sunt si unii care se pricep, p'aici.Si nu cred ca daca si-au pus un chip nu le mai sta nimeni in fata pe sosea.Mai ales la amaratul asta de motor.
Sergiu....asta incercam si eu sa ii explic lui TRA....dar el o tine pe a lui, ca a mea e mai puturoasa.Pai normal ca e...la 2000 de ture sau daca pleci de pe loc fara 4000 ture.Sper ca intelegi, Andule ce s-a scris pe aici.Daca poti sa accepti adevarul... cool.gif
Oricum eu ce am avut de zis, am zis.Multumesc Sergiu pt aprecieri.Si sa fi sigur ca vor mai urma si alte modificari.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 29 Nov 2004, 15:47
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Aseara am cronometrat 0-100 km/h cu start de pe loc.Am facut 11.5sec.Fata de 13.1sec cat zic cei de la Dacia.Eu zic ca e destul de bine.Pacat ca nu am avut curiozitatea sa cnometrez si inainte sa ma apuc de modificari.
Oricum sper ca in curand sa cobor sub 10.Sau macar la 10.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 29 Nov 2004, 16:01
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Lasa c-am avut eu. 15 sec. M-am descurcat cam greu sa si schimb sa si cronometrez dar cam p-acolo era si daca era altcineva cu cronometrul.


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 29 Nov 2004, 19:36
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(zzero @ 29 Nov 2004, 17:47)
Aseara am cronometrat 0-100 km/h cu start de pe loc.Am facut 11.5sec.Fata de 13.1sec cat zic cei de la Dacia.Eu zic ca e destul de bine.Pacat ca nu am avut curiozitatea sa cnometrez si inainte sa ma apuc de modificari.
Oricum sper ca in curand sa cobor sub 10.Sau macar la 10.
*


Pai 11,5 sec scot eu fara ax modificat, fara chip, cu un motor proiectat acum 20 de ani, carburatorul original si 11l/100km consum urban.
biggrin.gif


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 29 Nov 2004, 19:50
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Bine ca ai specificat si cu ce masina faci treaba asta.Aici era vorba de timpul scos cu o SLZ.Care fabricantul prevede 13.1 sec de serie.Dar, cred ca din plictiseala ai postat si tu.Sau ca sa te bagi in seama.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 29 Nov 2004, 20:10
Post #72


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Pai scrie mare cu bold ce masina am. Nova GT (din 98). Despre care acelasi fabricant spunea ca ia 0-100 in 14 sec. Ma bag in seama si eu ca nu inteleg ce mare tuning ai facut la motor. Pentru asta e forumul sa "se bage in seama" oamenii cand se plictisesc.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 29 Nov 2004, 20:16
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Pai tocmai ca am vazut ca ai NOVA GT.
Eu vorbeam de SLZ.
Iar in alta ordine de idei poate ca nu ai cronometrat tu cum trebuie.
Iar despre ce modificari am eu la motor chiar nu vad de ce ai intelege.La ce ti-ar folosi....?


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 29 Nov 2004, 20:49
Post #74


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Ne-ar folosi la toti sa intelegem ce modificari ai facut la motor. Ne-am mai lumina si noi putin... Daca spui ca ai facut niste modificari dar sunt secrete mie mi se pare ca doar te lauzi. De ce sa fie secret?
Despre cronometrat eu cred ca am cronometrat bine. Am repetat de 6 ori cronometrarea si media a fost 11,5 sec. Oricum eu pot dovedi oricand ce poate masina mea cui nu ma crede pe cuvant.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 29 Nov 2004, 21:00
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Nu ma laud.Pentru ce?
Unii stiu ce modificari am la masina.Uite despre ce e vorba:
Alta axa came(pe 285 grade), alte injectoare, catalizator dat jos,evacuare inox fara galerie(care este in lucru),chip,filtru aer deschis.
Cam astea ar fi.Astept sa imi vina acum alt set motor.Facut la comanda.Si mai am cateva modificari de facut la chiulasa.
Esti multumit?Dar, iar va trebui sa ma crezi pe cuvant.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 29 Nov 2004, 21:15
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




se pot scoate cu gt 11,5. am reusit si eu prin 99
oricum are un merit ca a incercat, fata de multi altii......


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 29 Nov 2004, 21:17
Post #77


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Asta vroiam sa aud. Si eu am esapament de inox borla pe 45, galerii lustruite, Chiulasa cu camerele de ardere lustruite, intrarile si portiunea din spatele supapelor polizate fin si eliminate toate muchiile, usor marite intrarile in chiulasa, Jicloare inlocuite la carburator, alt reglaj al avansului, Eliminata priza de aer cald de la filtrul de aer si inlocuit furtunul de la filtru cu unul mai gros dar de aceeasi lungime, segmenti goetze, aprindere electronica.
Urmeaza un carburator mai mare (weber dublu sincron de 36 as vrea dar inca nu am gasit unul nou sau aproape) si pinioanele de la treapta 5 care e prea lunga cu unele cu raport mai mic pentru viteza maxima mai mare.
Toate modificarile sunt facute personal.
Cand vii in Bucuresti spune-mi si mie,sa ne cronometram in paralel biggrin.gif


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 29 Nov 2004, 21:21
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




daca termin masina saptamana asta sigur cealalta sunt la buc.


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 29 Nov 2004, 21:24
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




mai ai loc de multe pe la cel motor. incearca si la galerie acelasi lucru ca la chiul.comprimare cevachiul , nu mult ca apoi tre sa mergi cu benz f buna sa nu detoneze .


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 30 Nov 2004, 00:43
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Momentan, asa cum vorbeam si cu Dudu, strang piesele de care o sa am nevoie.Si pe urma ma apuc de desfacut motorul.Astept sa imi vina pistoanele, camasile, segmentii, alta garnitura la chiulasa largita.Apoi iau alte supape(mai mari), sa vad cat imi permite distanta dintre sup admisie si evacuare, ca sa le largesc mai mult.Cand le am pe toate ma apuc de treaba, o sa imi ia ceva timp....dar merita.Zic eu.....


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 30 Nov 2004, 09:36
Post #81


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




In afara topic-ului (scuze):

dudy iti spune ceva masina din imagine?


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 30 Nov 2004, 23:32
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Este cumva a lui Dudu?El zicea ca alearga pe un Peugeot 206...E beton oricum.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 1 Dec 2004, 12:56
Post #83


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




Asta intrebam daca dudy e Dudu S.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 5 Dec 2004, 23:38
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




scuzati ca ma bag si yo in seama dar pe langa ce ati scris voi de :

-chip
-filtru sport
-evacuare
-injectoare 1.6

...nu se mai poate adauga si o turbina pe lant sau pe gaze , cu cateva modificari ?


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 6 Dec 2004, 00:14
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




turbina pe lant????Nu am mai auzit pana acum de asa ceva....poate un compresor mecanic vrei sa zici.....
Atat pt turbina cat si pt compresor trebuiesc facute multe modificari pt a le adapta pe motoarele de SLZ.Ma refer la alte galerii de admisie si evacuare, circuitul de ulei pt ca turbina are nevoie de ungere, micsorata compresia.....si in eventalitatea in care le vei face sa zicem....crezi ca rezista piesele din motor la solicitari mult mai mari???
Si pe mine ma batea gandul la un compresor....dar e o varianta pe care o voi lua in calcul peste mai multe zeci de mii de km.Sper.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 6 Dec 2004, 17:16
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




da! pt cei7pitici


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 6 Dec 2004, 17:18
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




pana la sfrsitul saptamanii sper sa termin si motorul de sn, sunt cu el bucati si treaba decurge bine. va anunt rezultatul final(pret- performante)


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 6 Dec 2004, 18:12
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




cei7pitici tu ziceai ceva de ceasuri de bord de sn parca...?treci pe la mine cand ai timp.


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 6 Dec 2004, 18:31
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




"Turbina pe lant" , compresor (presupun ca asta e turbina pe lant ) nu ma pricep la astea dar cert e ca unul pe o nova gti avea asa ceva si fuge de rupe asfaltu .
Iar motoarele de 1.4 de la FIAT UNO sau RENAULT 5 care au turbo cum rezista ? ce are motorul ala in plus de are TURBO?


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 7 Dec 2004, 09:04
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE(rtrd_dud @ 6 Dec 2004, 20:31)
"Turbina pe lant" , compresor (presupun ca asta e turbina pe lant ) nu ma pricep la astea dar cert e ca unul pe o nova gti avea asa ceva si fuge de rupe asfaltu .
Iar motoarele de 1.4 de la FIAT UNO sau RENAULT 5 care au turbo cum rezista ? ce are motorul ala in plus de are TURBO?
*



Mai rtrd_dud, tu singur ai spus-o ca nu prea te pricepi... Treburile nu sunt chiar asa de simple, nu cred ca e cazul sa facem aici un tutorial despre turbine, si mai ales noi care nici noi nu cred ca avem multe turbine montate la activ. Abordarea mea (si cred ca ar trebui sa fie a oricui, e universal valabila) ar fi as intru pe google si sa caut. Sap, sap, citesc, si incet incet nu mai visez turbine pe lant, si mai ales nu pe motorul asta.

Rezumat - da, cu mari modificari si probabil cu probleme ulterioare de fiabilitate se poate pune. Dar nu prea stiu cat renteaza, si cine se pune sa faca asa o treaba...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 12:29
Forum Renault