Tuning motor 1.4 MPI, Avantajos/pret?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4 MPI, Avantajos/pret?
zzero |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|||
Marty |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(X-28-TRA @ 9 Nov 2004, 17:46) uite ca tot se lauda lumea ca ma face pe mine daca te simtzi asa de bazat pe masina facem o liniutza dar o facem pe banii .si cu dnt sa nu se mai laude ca in ziua aia eu chiar faceam mistoo de el ptr ca in primu rind el a plecat inainte si dupa l-am ajunss si dupa il tzineam in paralel si .............restu il las pe el sa vb 1. Nu incurajam pe forum activitatile ilegale gen "liniute"! 2. Nu incurajam pe forum stilcirea limbii romane intr-un mod atit de barbar! 3. Nu incurajam pe forum scrierea cu SH si TZ! 4. Nu incurajam pe forum nefolosirea semnelor de punctuatie atunci cind e cazul! 4. Ia un warn mic! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 7 Nov 2004, 18:53) Domnule George , din fericire nu e topicul meu ,nu eu l-am deschis . Despre ce a modificat cred ca ai aflat din raspunsurile lui ZZERO . Fata de cele ce s-au scris aici pe forum nici eu nu stiu mai mult , nu am mers cu masina dar stiu ca nu am mai auzit acel zgomot infernal de tacheti > alta axa . Cam atat . |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
Marty |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(X-28-TRA @ 10 Nov 2004, 00:05) apropo am uita sa zic ceva : nu se merita cip pe masini cu motor aspirat ptr ca se simte ff putin. cel mai bine mai bine se simte pe cele turbo Asta sa-i spui si lu' Valisupernova! Eu cind i-am zis ca din chip la o Calibra Turbo (204 CP) s-au adaugat inca 60 CP a zis ca nu se poate si ca singurele masini la care se simte chip tuningul sunt dieselurile aspirate, masinile turbo neavind de unde sa scoata asa multi cai. ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Romanii vorbesc mult si prost. Titlul topicului este Tuning motor 1.4 MPI, Avantajos/pret?. Citi bani ati dat si ce ati obtinut in final? Simplu si la obiect.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(zzero @ 11 Nov 2004, 15:01) Da....hai sa o lasam moarta.Poate nu ii intereseaza pe toti, ce vb noi aici.Oamenii vor sa stie atat....pret/rezultat....Pai voi credeti ca e chiar asa usor? P.S. Nu ma suparam in nici un caz....eu o "chinui" zilnic asa.Eu iti ziceam sa ii dai, ai uitat? Anexez si eu o oferta de tunning de motor: "1.000.000 lei - una dupa ceafa de te urci in masina si o calci sa dispari, merge de rupe. 2.000.000 lei - doua dupa ceafa - double benefits, poate incepe cu o ameteala si ai senzatii marite (merita mai mult varianta asta)" La nivel de cip-cirip: "100 euro - 10 cai in plus 200 euro - un cip de 20 cai in plus sau 2 cipuri de cate 10 cai (cat dai, atata face) 300 euro - aici se impute, ca nu mai incap caii sub capota... Eu iti dau 30, dar o sa-ti moara." Hai sa fim seriosi, tuningul este pentru pasionati, care sigur nu discuta de pret (cel putin lasa pretul la sfarsitul discutiei, sa nu ii ia pe ceilalti cu dureri de cap). Zzero - te incurajez sa-i dai mai departe. Despre came: se stie ca pentru castig la turatii mari, pierzi cuplu la turatii mici. Sacrifici drivability pentru top power. Plus relanti-ul... Asa ca exista fast cams pentru strada (pipercams au mai multe grade) si rally si race. Evident, la cele cu castig mare banda de putere este limitata superior la 7000-8000 rpm (si inferior la 4000 uneori, chiar 5000 pentru race). Deci - alte componente schimbate (inclusiv arcuri supape) si cip-cirip ca sa scoata limitarea. Desi nu am inca axul schimbat, ca sa pun sare pe rana (si mie dar mai ales celorlalti): axul ii separa pe baietii care isi fac schimbari pentru a mari puterea motorului de barbati... ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
zzero |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Sergiu @ 11 Nov 2004, 14:11) Desi nu am inca axul schimbat, ca sa pun sare pe rana (si mie dar mai ales celorlalti): axul ii separa pe baietii care isi fac schimbari pentru a mari puterea motorului de barbati... ![]() ![]() ![]() Sergiu....asta incercam si eu sa ii explic lui TRA....dar el o tine pe a lui, ca a mea e mai puturoasa.Pai normal ca e...la 2000 de ture sau daca pleci de pe loc fara 4000 ture.Sper ca intelegi, Andule ce s-a scris pe aici.Daca poti sa accepti adevarul... ![]() Oricum eu ce am avut de zis, am zis.Multumesc Sergiu pt aprecieri.Si sa fi sigur ca vor mai urma si alte modificari. |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
zzero |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Aseara am cronometrat 0-100 km/h cu start de pe loc.Am facut 11.5sec.Fata de 13.1sec cat zic cei de la Dacia.Eu zic ca e destul de bine.Pacat ca nu am avut curiozitatea sa cnometrez si inainte sa ma apuc de modificari.
Oricum sper ca in curand sa cobor sub 10.Sau macar la 10. |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
Marius |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Lasa c-am avut eu. 15 sec. M-am descurcat cam greu sa si schimb sa si cronometrez dar cam p-acolo era si daca era altcineva cu cronometrul.
|
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
cristidb |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zzero @ 29 Nov 2004, 17:47) Aseara am cronometrat 0-100 km/h cu start de pe loc.Am facut 11.5sec.Fata de 13.1sec cat zic cei de la Dacia.Eu zic ca e destul de bine.Pacat ca nu am avut curiozitatea sa cnometrez si inainte sa ma apuc de modificari. Oricum sper ca in curand sa cobor sub 10.Sau macar la 10. Pai 11,5 sec scot eu fara ax modificat, fara chip, cu un motor proiectat acum 20 de ani, carburatorul original si 11l/100km consum urban. ![]() |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
zzero |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Bine ca ai specificat si cu ce masina faci treaba asta.Aici era vorba de timpul scos cu o SLZ.Care fabricantul prevede 13.1 sec de serie.Dar, cred ca din plictiseala ai postat si tu.Sau ca sa te bagi in seama.
|
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
cristidb |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai scrie mare cu bold ce masina am. Nova GT (din 98). Despre care acelasi fabricant spunea ca ia 0-100 in 14 sec. Ma bag in seama si eu ca nu inteleg ce mare tuning ai facut la motor. Pentru asta e forumul sa "se bage in seama" oamenii cand se plictisesc.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
zzero |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Pai tocmai ca am vazut ca ai NOVA GT.
Eu vorbeam de SLZ. Iar in alta ordine de idei poate ca nu ai cronometrat tu cum trebuie. Iar despre ce modificari am eu la motor chiar nu vad de ce ai intelege.La ce ti-ar folosi....? |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
cristidb |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Ne-ar folosi la toti sa intelegem ce modificari ai facut la motor. Ne-am mai lumina si noi putin... Daca spui ca ai facut niste modificari dar sunt secrete mie mi se pare ca doar te lauzi. De ce sa fie secret?
Despre cronometrat eu cred ca am cronometrat bine. Am repetat de 6 ori cronometrarea si media a fost 11,5 sec. Oricum eu pot dovedi oricand ce poate masina mea cui nu ma crede pe cuvant. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
zzero |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Nu ma laud.Pentru ce?
Unii stiu ce modificari am la masina.Uite despre ce e vorba: Alta axa came(pe 285 grade), alte injectoare, catalizator dat jos,evacuare inox fara galerie(care este in lucru),chip,filtru aer deschis. Cam astea ar fi.Astept sa imi vina acum alt set motor.Facut la comanda.Si mai am cateva modificari de facut la chiulasa. Esti multumit?Dar, iar va trebui sa ma crezi pe cuvant. |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
dudy |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
se pot scoate cu gt 11,5. am reusit si eu prin 99
oricum are un merit ca a incercat, fata de multi altii...... |
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
cristidb |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Asta vroiam sa aud. Si eu am esapament de inox borla pe 45, galerii lustruite, Chiulasa cu camerele de ardere lustruite, intrarile si portiunea din spatele supapelor polizate fin si eliminate toate muchiile, usor marite intrarile in chiulasa, Jicloare inlocuite la carburator, alt reglaj al avansului, Eliminata priza de aer cald de la filtrul de aer si inlocuit furtunul de la filtru cu unul mai gros dar de aceeasi lungime, segmenti goetze, aprindere electronica.
Urmeaza un carburator mai mare (weber dublu sincron de 36 as vrea dar inca nu am gasit unul nou sau aproape) si pinioanele de la treapta 5 care e prea lunga cu unele cu raport mai mic pentru viteza maxima mai mare. Toate modificarile sunt facute personal. Cand vii in Bucuresti spune-mi si mie,sa ne cronometram in paralel ![]() |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
dudy |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
daca termin masina saptamana asta sigur cealalta sunt la buc.
|
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
dudy |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
mai ai loc de multe pe la cel motor. incearca si la galerie acelasi lucru ca la chiul.comprimare cevachiul , nu mult ca apoi tre sa mergi cu benz f buna sa nu detoneze .
|
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
zzero |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Momentan, asa cum vorbeam si cu Dudu, strang piesele de care o sa am nevoie.Si pe urma ma apuc de desfacut motorul.Astept sa imi vina pistoanele, camasile, segmentii, alta garnitura la chiulasa largita.Apoi iau alte supape(mai mari), sa vad cat imi permite distanta dintre sup admisie si evacuare, ca sa le largesc mai mult.Cand le am pe toate ma apuc de treaba, o sa imi ia ceva timp....dar merita.Zic eu.....
|
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#81
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
In afara topic-ului (scuze):
dudy iti spune ceva masina din imagine? |
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
zzero |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Este cumva a lui Dudu?El zicea ca alearga pe un Peugeot 206...E beton oricum.
|
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#83
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
Asta intrebam daca dudy e Dudu S.
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
scuzati ca ma bag si yo in seama dar pe langa ce ati scris voi de :
-chip -filtru sport -evacuare -injectoare 1.6 ...nu se mai poate adauga si o turbina pe lant sau pe gaze , cu cateva modificari ? |
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
zzero |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
turbina pe lant????Nu am mai auzit pana acum de asa ceva....poate un compresor mecanic vrei sa zici.....
Atat pt turbina cat si pt compresor trebuiesc facute multe modificari pt a le adapta pe motoarele de SLZ.Ma refer la alte galerii de admisie si evacuare, circuitul de ulei pt ca turbina are nevoie de ungere, micsorata compresia.....si in eventalitatea in care le vei face sa zicem....crezi ca rezista piesele din motor la solicitari mult mai mari??? Si pe mine ma batea gandul la un compresor....dar e o varianta pe care o voi lua in calcul peste mai multe zeci de mii de km.Sper. |
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
dudy |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
da! pt cei7pitici
|
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
dudy |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
pana la sfrsitul saptamanii sper sa termin si motorul de sn, sunt cu el bucati si treaba decurge bine. va anunt rezultatul final(pret- performante)
|
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
dudy |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
cei7pitici tu ziceai ceva de ceasuri de bord de sn parca...?treci pe la mine cand ai timp.
|
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
"Turbina pe lant" , compresor (presupun ca asta e turbina pe lant ) nu ma pricep la astea dar cert e ca unul pe o nova gti avea asa ceva si fuge de rupe asfaltu .
Iar motoarele de 1.4 de la FIAT UNO sau RENAULT 5 care au turbo cum rezista ? ce are motorul ala in plus de are TURBO? |
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(rtrd_dud @ 6 Dec 2004, 20:31) "Turbina pe lant" , compresor (presupun ca asta e turbina pe lant ) nu ma pricep la astea dar cert e ca unul pe o nova gti avea asa ceva si fuge de rupe asfaltu . Iar motoarele de 1.4 de la FIAT UNO sau RENAULT 5 care au turbo cum rezista ? ce are motorul ala in plus de are TURBO? Mai rtrd_dud, tu singur ai spus-o ca nu prea te pricepi... Treburile nu sunt chiar asa de simple, nu cred ca e cazul sa facem aici un tutorial despre turbine, si mai ales noi care nici noi nu cred ca avem multe turbine montate la activ. Abordarea mea (si cred ca ar trebui sa fie a oricui, e universal valabila) ar fi as intru pe google si sa caut. Sap, sap, citesc, si incet incet nu mai visez turbine pe lant, si mai ales nu pe motorul asta. Rezumat - da, cu mari modificari si probabil cu probleme ulterioare de fiabilitate se poate pune. Dar nu prea stiu cat renteaza, si cine se pune sa faca asa o treaba... |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 12:29 |