DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Exista cumva limitator pe dacia solenza ?, exista?

metrix4you
post 13 Mar 2007, 11:50
Post #1


Pasionat de Solenza


Group: Members
Posts: 505
Joined: 13 March 07
From: Giurgiu




am o solenza rapsodie si vreau sa va spun ca pana la 150Km/h merge perfect (vibreaza putin si se aude motorul cam turat , dar nu e problema) , insa cand am ajuns la 150Km/h nu se mai apasa nici pedala si nici nu vrea mai mult.Am mers cu 150km/h ceva drum , chiar si la o vale tot nu a depasit 150K/h.

Exista cumva vreun limitator? mi se pare suspect pt ca am mers si cu alte solenze si am prins si 180km/h



--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie - Gr-03-EGV
... doar eu si "Solnitza" mea ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 13 Mar 2007, 11:52
Post #2


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Poate a inceput sa se infunde catalizatorul. Vezi ca mai erau alte subiecte deja deschise pe aceasta tema.

P.S. Care e treaba cu poza ? mai bine o pui avatar !


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Mar 2007, 11:52
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Mai schimba si mata filtru de aer, mai verifica esapamentul...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Mar 2007, 12:08
Post #4


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(metrix4you @ 13 Mar 2007, 11:50)
nu se mai apasa nici pedala si nici nu vrea mai mult
Deci stai un pic sa ma asez, ca eu nu inteleg. Daca nu se mai apasa pe pedala, cum vrei mai mult ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 13 Mar 2007, 13:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Nu exista limitator electronic de viteza la Dacie! La un motor de 75 de cai putere ce limitator mai vrei in plus ??

Pentru cei care au partenera pe scaunul din dreapta, e deajuns limitatorul ala verbal...

Cablul ala de la acceleratie, o fi intins? pedala oare ajunge pana jos? filtrul de aer o fi infundat? esapamentul sau catalizatorul o fi infundat? cati km ai? da si tu ceva detalii, ca ar fi mai utile decat poza aia sexy in compania autoturismului pe care il critici...

Si vezi ca daca te lasi pe capota, se indoaie tongue.gif

This post has been edited by bolek_bolek: 13 Mar 2007, 13:21


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
metrix4you
post 13 Mar 2007, 14:42
Post #6


Pasionat de Solenza


Group: Members
Posts: 505
Joined: 13 March 07
From: Giurgiu




masina are 37.000 km.
filtrul de aer il schimb la fiecare 10.000 cu unul Mann sau ceva de genul asta.
esapamentul ... am schimbat toba de la mijloc si cred ca urmeaza si cea finala.nu a avut niciuna gauri dar s-au dus sitele din ea.
tot ma preocupa chestia cu viteza , nu ca as merge eu cu 150km/h , dar totusi


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie - Gr-03-EGV
... doar eu si "Solnitza" mea ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
metrix4you
post 13 Mar 2007, 14:46
Post #7


Pasionat de Solenza


Group: Members
Posts: 505
Joined: 13 March 07
From: Giurgiu




si cum imi pot da seama daca este cumva de la catalizator ?


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie - Gr-03-EGV
... doar eu si "Solnitza" mea ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 15 Mar 2007, 23:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Dai jos sistemul de evacuare de la tine si il schimbi cu unul de la un prieten a carui masina fuge mai mult... biggrin.gif
Pe Solenza exista limitator de turatie undeva la 6000 rpm , dar in treapta a 5-a nu ajungi niciodata la turatia aia.

This post has been edited by ionutt daniel: 15 Mar 2007, 23:20


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 16 Mar 2007, 01:45
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




acum depinde si cum ai incercat sa ajungi la 150
eu am mers cu 155 pe gps, mai mult nu cred ca mergea trebuiau multi km, dar am turat-o pana la 130 in a 4-tra.
oricum nu-mi fac probleme , solenza nu e pt viteze din astea.


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jake
post 16 Mar 2007, 10:56
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 24 May 04




La viteza vintului s-a gindit cineva ?
Una e sa ai vint din spate de 30-40 km /h si alta e sa-l ai din fata !
Rezistenta la inaintare a masinii in mers este proportionala cu patratul vitezei relative dintre aer si masina. Eu am prins momente cind de 110 km /h nu am putut trece cu masina muult mai puternica decit Solenza, dar afara era un vint din fata de abia puteai sta in picioare.


This post has been edited by jake: 16 Mar 2007, 10:57


--------------------
Corolla 2.0 DTD - B-0xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 16 Mar 2007, 15:02
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Verifica daca nu cumva plasticul de sub pedala nu este cumva prea sus si avand si cavoras sa nu poti face toata cursa completa . Apoi nu cred ca in vre-o situatie ajuta ca apesi toata pedala , sau mai lasi 2 cm neapasati . Apoi incearca si la vale , si in alte situatii de drum .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotuning
post 19 Mar 2007, 21:41
Post #12


Australanthropus olteniensis


Group: Members
Posts: 337
Joined: 18 June 04
From: pe langa Buridava




exista mai multe "limitatoare" pe Solenza, cum ar fi aerul conditionat care functioneaza ca o frana de motor, exista limitatorul aerodinamic care face masina sa danseze la 130kmh si pe urma sa se aseze pe asfalt cum treci de 140, de ala verbal despre care spunea bolek nici numai vorbesc: vezi ca eu nu am airbag!!!!!!! ce sa-i mai explici ca la peste 100kmh airbagul e la fel de bun ca florile pe piept.......of...i-am promis un megane cu 10 airbaguri da' cica n-avem bani.


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16V CD 2006
TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D
ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi
ex:AlfaRomeo33 1.5 ie
ex:DaciaNovaGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 19 Mar 2007, 22:36
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Un alt limitator ar mai fi si benzina. Am mers cu 160km/h si AC pornit, pus benzina din alta parte nu mai trecea de 140km/h nici tractata. Vantul nu era o problema....
Catalizatorul infundat mai duce si la o incalzire destul de puternica si anormala a motorului.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 19 Mar 2007, 22:44
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Era vorba despre un fel de piedici in calea vitezei . Calitatea benzinei este doar un mic fapt pe care-l suportam toti . Piedici sunt multe : vantul , cauciucurile care nu sunt umflate cat trebuie , A/C-ul da , geamurile deschise la peste 60 km/h , greutatea in plus , cauciucurile de proasta calitate , ne-echilibrate , geometria proasta , un ulei prea vascos in motor si cutie , injectoare infundate si muuult altele ... Of si daca ne gandim mai mult ajungem sa ne intrebam cum oare mai pleaca de pe loc masina asta icon_mrgreen.gif
On topic : singurul limitator real instalat pe masina , din fabrica este limitatorul de turatie , care se gaseste intre 5.500 ( dupa cum spun unii ) si 6200 ( dupa cum stiu eu ) . Asta pentru motorul 1.4 pe benzina !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Mar 2007, 23:05
Post #15


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.355
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(jake @ 16 Mar 2007, 10:56)
La viteza vintului s-a gindit cineva ?
Una e sa ai vint din spate de 30-40 km /h si alta e sa-l ai din fata !
Rezistenta la inaintare a masinii in mers este proportionala cu patratul vitezei relative dintre aer si masina. Eu am prins momente cind de 110 km /h nu am putut trece cu masina muult mai puternica decit Solenza, dar afara era un vint din fata de abia puteai sta in picioare.
*


E proportionala chiar cu cubul acestei viteze dupa anumite formule! Si e vorba de rezistenta la inaintare din partea aerului, nu cea totala.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 7 Apr 2007, 20:04
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Si totusi cum se poate stabili daca e dus cataliztorul? Numai daca il schimbam? Nu e prea practic.


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
metrix4you
post 8 Apr 2007, 08:30
Post #17


Pasionat de Solenza


Group: Members
Posts: 505
Joined: 13 March 07
From: Giurgiu




si pe mine m-ar interesa sa stiu cand se duce catalizatorul.
Banuiesc ca o metoda este sa ma duc la toamna cand fac ITP-ul si or sa-mi spuna aia ca nu mai corespunde la noxe si trebu8ei schimbat catalizatorul


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie - Gr-03-EGV
... doar eu si "Solnitza" mea ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 8 Apr 2007, 17:49
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




O metoda ar fi sa-i faci un test CLIP.Asta in cazul in care nu a fost lovit si elementul nu este facut bucati.Daca este spart,zdrangane bucatile in el.


"Scopul diagnosticarii catalizatorului este detectarea disfunctionalitatilor ce provoaca depasirea unui prag OBD datorita emisiilor poluante HC.
Capacitatea de stocare a oxigenului de catre catalizator este indicatorul starii acestuia. Atunci când catalizatorul începe a “îmbatrâni”, capacitatea de stocare a oxigenului se diminueaza, în acelasi timp cu micsorarea capacitatii de tratare a gazelor poluante.

CONDITII IMPUSE PENTRU ÎNCEPEREA DIAGNOSTICARII
Diagnosticarea catalizatorului nu poate fi efectuata decât dupa un anumit timp de functionare a motorului si numai daca conditiile preliminare, la punerea
contactului, sunt îndeplinite si conservate:
- nici un defect electric sa nu existe,
- recunoastere cilindri efectuata,
- nici un rateu de combustie detectat,
- sa nu se fi facut diagnosticarea catalizatorului dupa ce s-a pus contactul,
- sa fi fost efectuate corect “învatarile” de catre UCE injectie,
- bucla principala si dubla bucla a îmbogatirii sa fie active,
- temperatura apei sa fie peste 75°C.

DETECTIA PENELOR
Diagnosticarea se efectueaza pe un palier stabilizat în viteza a V-a, la viteza de 70 Km/h.
Atunci când conditiile de începere a diagnosticarii sunt realizate, vârfuri de excitatie a îmbogatirii sunt aplicate, ceea ce are ca efect trimiterea de bule de oxigen în catalizator. Daca catalizatorul este bun, acesta va absoarbe oxigenul si tensiunea sondei oxigen aval va ramâne la o valoare medie. Daca catalizatorul este uzat, acesta va respinge oxigenul, iar sonda oxigen va interpreta eronat fenomenul. Tensiunea sondei oxigen va oscila. Daca pana este confirmata de trei ori consecutiv, martorul OBD se va aprinde.
Durata testului nu va putea depasi o durata de 52 secunde.
ATENTIE: dupa efectuarea acestui test se impune a mentine contactul pus (cheia în pozitia M) înainte de a citi rezultatele cu testerul CLIP. Orice luare a contactului înainte de a citi rezultatele testului va avea drept consecinta o interpretare eronata a acestora.
Daca dupa efectuarea testului, testerul CLIP indica prezenta rateurilor de combustie,consultati metoda de diagnosticare acociatã acestui simptom.

CONFIRMAREA REPARATIEI
Verificati cu testerul CLIP starile de mai jos, care trebuie sa aiba configuratia urmatoare:
-ET103: Diagnosticare catalizator luata în
considerare.........................................ACTIV
-ET107: Diagnosticare catalizator efectuata.......................................................:ACTIV
- nici o pana functionala a catalizatorului nu este detectata cu testerul CLIP."


Regimurile maxime de turatie pentru Solenza sunt:
-6200 rot/min pentru vitezele I, a-II-a si a-III-a
-6000 rot/min pentru vitezele a-IV-a si a-V-a.

This post has been edited by cristio_79: 8 Apr 2007, 18:05


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mtomescu
post 16 Apr 2007, 16:47
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 16 April 07




metrix4you, cand e fabricata masinutza?

Deoarece:

Am o Solnitza dintre primele modele (apr 2003).

Nu fuge peste 140 nici s-o bati.

Fost la pretin mecanic. Testat pe autostrada.

Concluzia:

Primele modele au avut injectoare mai finutze.
Consuma mai putin.
E mai lenesa.
Nu merge cu viteza prea mare.
Am mers pina la mare si inapoi cu 5,25 % de m-au injurat toti forumishtii!

Reparare:

Schimba injectoarele, daca vrei sa mergi mai tare.




--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
metrix4you
post 16 Apr 2007, 20:00
Post #20


Pasionat de Solenza


Group: Members
Posts: 505
Joined: 13 March 07
From: Giurgiu




mersi pt informatii "mtomescu" , dar am reusit sa prind si 170km/h
Eu credeam ca este limitata , dar era doar din cauza la benzina ...


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie - Gr-03-EGV
... doar eu si "Solnitza" mea ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Apr 2007, 20:07
Post #21


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.355
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Chiar daca injectoarele au debit mai mic, pot avea durata de deschidere mai mare si deci cantitatea de carburant pe ciclu e identica. Altfel, la aceiasi cilindree, motorul tau ar avea amestec sarac si emisie mare de NOx.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 18 Apr 2007, 16:48
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Am prins eu pe autobanda cu o solnitza 190Km/h (pe bord). Asta la 50.000Km. Fabricatie 2003. Excelenta masina si destul de fiabila.


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 18 Apr 2007, 19:48
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@Kojak Si de curiozitate, de ce ti-ai luat Logan? (in schimbul Solenzei)


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotuning
post 25 Apr 2007, 18:47
Post #24


Australanthropus olteniensis


Group: Members
Posts: 337
Joined: 18 June 04
From: pe langa Buridava




l-a speriat viteza!


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16V CD 2006
TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D
ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi
ex:AlfaRomeo33 1.5 ie
ex:DaciaNovaGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebastianu
post 26 Apr 2007, 08:45
Post #25


feel good on weels


Group: Members
Posts: 591
Joined: 26 April 07




Am o problema cu slz-a ... in a 5-a la 90km .. 100 km ... am peste 3000/rot ... mi se pare cam mult ? ii ok treaba asta ? ati mai patit ?


--------------------
dacia solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dangun03
post 26 Apr 2007, 09:53
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 24 April 07
From: Pitesti




Nu-i Ok. La 3000 de ture intr-a 5-a trebuie sa ai cam 108 km/h.Vezi ca poate nu ai indicatie reala pe bord (poate ai schimbat dimensiunea la cauciucuri).

Ia un prieten cu alta masina si incearca sa faci o comparatie.


--------------------
Dacia Solenza 2005/Confort+AC - AG-xX-GUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
metrix4you
post 27 Apr 2007, 22:29
Post #27


Pasionat de Solenza


Group: Members
Posts: 505
Joined: 13 March 07
From: Giurgiu




la mine in viteza a5-a la 3000 turatii am fix 115Km/h pe bord


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie - Gr-03-EGV
... doar eu si "Solnitza" mea ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UDI
post 29 Apr 2007, 12:54
Post #28


membru posterior


Group: Members
Posts: 144
Joined: 21 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(metrix4you @ 8 Apr 2007, 08:30)
si pe mine m-ar interesa sa stiu cand se duce catalizatorul.
Banuiesc ca o metoda este sa ma duc la toamna cand fac ITP-ul si or sa-mi spuna aia ca nu mai corespunde la noxe si trebu8ei schimbat catalizatorul
*




in cazul asta ai cam imbulinat-o prietene...daca tot ai ganduri d-astea sinucigase, intra la un magazin de piese si dupa ce te-ai asezat pe scaun intreaba cam cat costa catalizatorul... 173.gif 166.gif .. piretenii stiu de ce!


--------------------
DACIA/RENO - Logan/Symbol - Ambition 1.5 dCI 65 CP / Fidji 1.5dCi 85 CP - B 57 UDI
Fat and Curious
<<<RockMachine Hurricane 50 / Corratec Corones 105>>>
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei041
post 29 Apr 2007, 17:02
Post #29


2/E


Group: Members
Posts: 165
Joined: 28 April 07
From: Constanta




Azi am dat o fuga pana in statiuni ... si am vazut ca pe la 160 da semne de oboseala motorul. La drum drept a mea nu cred ca ar mai trece de 170km/h (Clima '04 - 23k km).
Cat despre limitatorul de turatie ... confirm ca exista. Cel putin pentru treapta I ... am plecat o data mai tare si mi'a taiat alimentarea undeva dupa 6000rpm, insa imediat cum am ridicat piciorul de pe acceleratie, motorul a repornit (a fost vb de fractiuni de secunda, insa e ciudata senzatia sa te trezesti cu motorul oprit)


--------------------
Ford Fiesta 1.4 tdci 2008 - Ghia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebastianu
post 3 May 2007, 21:25
Post #30


feel good on weels


Group: Members
Posts: 591
Joined: 26 April 07




probleme turometru' . nu am avut ocazia sa vad si la altele . am o scala relantiu' nu mi se pare mare cand pornesc sub 1000 .800 cam asa ceva . dar de ex: in viteza a 4-a la 60km/h am deja 3000 ... in a 5-a 90km ... peste 3000 ~ 3200 . mi se pare cam mare.voi ceva de genu probleme ? pls


--------------------
dacia solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 12:37
Forum Renault