Senatorii vor sa mareasca limita de viteza, in localitate
![]() ![]() ![]() |
Senatorii vor sa mareasca limita de viteza, in localitate
deconectat |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
60 in localitate legal inseamna 69, daca facea 70 insemna aproape 80...astia sunt nebuni la cap.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Sunt destule sate la drum european la care merge foarte bine o limita de 70 sau 80, dar in care e limita de 50. Ghici unde sta radarul. Nu e permis ca pr E85 sa ai atatea restrictii din cauza satelor.
|
--------------------
.
.
.
|
|
ferrari |
![]()
Post
#4
|
![]() membru de treaba Group: Members Posts: 118 Joined: 29 November 06 From: CLUJ ![]() |
e binevenita majorarea vitezei pt ca pe f multe sectoare de drum se poate circula in conditii de siguranta cu viteza asta.
|
--------------------
dacia
1310 CL (BK)
1995 all the best and f*ck the rest
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
In majoritatea localitatilor 50 km/h mi se pare suficient.
Acolo unde se poate merge cu viteza mai mare exista deja prevedere in codul rutier ca autoritatile locale pot pune o limita de viteza mai mare, nu trebuie o lege noua pentru asta (sa dau exemplu cu 70km/h pe DN1 doar si e suficient de concludent). Eu cred ca este mai degraba un amendament pentru ei, pentru parlamentari, sa se plimbe mai cu vana prin oras in legalitate (ca acum depasirea de cu 50 km va insemna 110 km/h, deci pot da linistiti cu 100 km/h prin oras) Treaba cu examenul este fara doar si poate electorala (propusa de PNL), ca doara in 2 luni sunt alegeri europarlamentare... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
deconectat |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Daca stam un pic sa ne gandim, acum multi ani era 60 si din cauza traficului din ce in ce mai aglomerat s-a redus la 50. La infrastructura nu prea s-a lucrat intre timp, dar revenim la limita de 60km/h...
E adevarat ca sunt unele zone unde se poate merge lejer cu 60, dar sunt si zone unde si la 50 e riscant. Daca se vor pune limitari la 50 in acele zone, atunci e ok. Daca nu, presimt ca vom vedea mai multe accidente in care vor fi implicati pietoni. |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#7
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(valentin.dumitran @ 11 Oct 2007, 09:56) Daca stam un pic sa ne gandim, acum multi ani era 60 si din cauza traficului din ce in ce mai aglomerat s-a redus la 50. La infrastructura nu prea s-a lucrat intre timp, dar revenim la limita de 60km/h... Este adevarat, dar si masinile au evoluat si ele foarte mult. Si intr-un fel franeaza meganu meu si in altul breakul lui argon. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
driverx |
![]()
Post
#8
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
In orasele mari e foarte bine 50. In anumite cazuri, pe artere mai mai se poate pune limita de 60. La fel in multe sate chiar 70. Dar sa ridici asa de la 50 la 60 peste tot mi se pare o tampenie. Alt lucru romanesc, alta prostie electorala de luat ochii la prostime.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ssilviu, exemplu e cam aiurea , franeaza ca orice masina fara ABS, si sunt sigur ca proportia masinilor fara ABS este mai mare la noi. Poti sta linistit ca Break-ul il folosesc doar in oras la mine mai nou, sa ma deplasez spre servici.
La exemplu mai bine bagai o Dacie 1300 fara servofrana care a luat ITP-ul pe o sticla de coniac. This post has been edited by argon: 11 Oct 2007, 09:07 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
deconectat |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Si cate break-uri ca al lui argon sunt pe strazi si cate megane-uri ca al tau?
Da, au evoluat masinile, dar avem inca foarte multe masini vechi pe strazi. Dupa cum am mai zis, in unele zone e mai bine cu limita la 60, dar in altele nu e o idee foarte buna. Omul daca stie ca are voie cu 60 o calca pana pe la 70 chiar daca la viteza aia nu mai poate opri la timp in caz de ceva. Daca se vor pune limitari in zonele unde au fost multe accidente in ultima vreme, atunci e o decizie buna. LE: se pare ca mi-au luat-o altii inainte. This post has been edited by valentin.dumitran: 11 Oct 2007, 09:05 |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
hash |
![]()
Post
#11
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Si cu armonizarea codului rutier cu legislatia europeana cum ramane ? Parca in Ungaria, Austria, limitarea e de 50.
|
--------------------
-
-
-
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#12
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
O idee inteleapta, toti ceilalti care nu sunteti de acord, puteti merge in continuare cu 50 in localitate.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
pentru orasele mari 50 km/h mi se pare suficient, insa pentru drumuri europene gen E85 cum zicea cineva mai sus mi se pare aberant sa mergi cu 50 prin toate satele.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Lucman |
![]()
Post
#14
|
![]() Cogito ergo doleo Group: Members Posts: 664 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
In Croatia am vazut o chestie facuta cu cap, in sensul ca erau sate in care era si limita 90. Limitarile erau date in special de configuratia drumului. Nu exista o limita unica in localitati, ci in functie de pericole si configuratie se stabileau limite de viteza personalizate.
|
--------------------
Renault
1.5 DCi 80CP
Fidji Bianchi Super Grizzly
|
|
Log-on |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 28 April 07 ![]() |
Faceti, va rog, diferenta dintre o propunere de modificare a Codului Rutier si de o modificare adoptata si publicata in Monitorul Oficial.
Nu de alta, dar "Senatorii au marit limita de viteza in localitate" imi suna a certitudine. E un titlu prost, care nu e conform cu ce scrie in restul articolului. Oricum, sunt convins ca politistii de la Rutiera o sa aiba parte de contraveninenti care o sa se scuze cu "Am auzit de la televizor ca s-a marit limita de viteza". |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS Plus 1.4
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Mie nu mi se pare de bun augur. E suficient 50. Unde se poate sa mergi mai tare, zic ei: Iuliu Maniu, Bd. Unirii, DN1 etc. Cand vor avea toate masinile abs si alte alea, mai vorbim.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Mie personal mi s-ar parea mult mai interesant un proiect de lege prin intermediul caruia sa se analizeze fiecare drum in parte , iar in urma analizei acestui drum sa i se stabileasca restrictiile.
|
--------------------
None
None
N/A
|
|
tudor. |
![]()
Post
#18
|
![]() satisfied renault owner Group: Members Posts: 132 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Sunt deacord ca ar fi frumos, dar necesita asa o cantitate mare de munca
![]() Mie imi este de un singur lucru, cum majoritatea acum merg cu 60, ca deh muscam putin acolo, pe viitor o sa mearga cu 70? |
--------------------
Renault/Volvo/BMW
Clio III/S40/X5
2007 Dynamique dci 85/2009 1.6D/2011 xDrive35i
|
|
IsNa |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Mda! Exact de asta avem nevoie: mai multa viteza!
Cum numarul accidentelor rutiere di .ro scade alarmant ca urmare a calitatii excelente a soselelor, a educatiei soferilor si a muncii impecabile a politiei rutiere, e timpul sa apasam un pic mai mult pe pedala! Deci, eu propun un proiect de lege de a incrimina cretinia la nivel inalt! Pai ce mesaj trimit astia tuturor vitezomanilor din romania?? Nu le-a trecut prin minte sa oblige administratille locale sa-si analizeze tronoanele de drum prin localitati si sa stabilieasca local limite justificate, ca sunt destul portiuni "in localitate", unde nu mai e o casa locuita, dar e cretinu cu cap de creta ascuns dupa un grajd parasit cu jucaria din dotare, dar crestem limita de viteza pe strazi aglomerate din orase... Bine de tot!!! ![]() |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
roland |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Unele stiri prezinta si 120km/h in loc de 100km/h in afara. E si asta prea mult. Infrastructura nu permite nici cu 100 sa mergi in siguranta. Cand or fi drumuri brici cu 2 benzi pe sens peste tot... atunci s-ar putea, pana atunci cred ca va fi un pericol in plus pentru ca unii dintre cei care merg legal o fac din cauza limitei de viteza, nu din cauze legate de siguranta. Si unii vor zice ca daca se poate cu 120 o sa merg cu 120. Si zbang.
Iar in oras, pe strazile mai mici si inguste... 60 e mult. Si 50 e mult. Si nu vad politia impanzind toate strazile cu indicatoare diferite: 50, 60, 45, ... |
--------------------
.
.
.
|
|
bear_mc |
![]()
Post
#21
|
![]() Half-Life 2 Fan Group: Members Posts: 678 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
E o propunere buna numai ca nu peste tot e nevoie de o limita de 60km/h. Ar trebui sa o mai gandeasca putin. Sunt sate unde se poate merge lejer cu 70 si sate unde ar fi necesare limite de 40. Cat despre cei cu masini vechi fiecare merge cu cat poate . Daca limita e de 90 si tu stii ca masina ta nu franeaza bine sau are alte probleme nu te apuci sa-i dai ca dementu doar pentru ca ai voie.
|
--------------------
Renault
Megane II
2005
- B-43-ZHY (sau 42) Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++) |
|
roland |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Inca un exemplu...
In Cluj, la intrarea dinspre Turda, drumul are 4 benzi (2 pe sens) si e in panta (spre Cluj). Mai demult viteza a fost reglementata pentru o perioada la 70km/h pentru autoturisme si 50km/h pentru camioane. Dupa o vreme, s-a revenit la 50 si s-a permis 70 doar in rampa (spre Turda). Dupa o vreme s-a revenit la 50 si in rampa. Ghici de ce? Drumul e bun, lat si permite 70 dar... vitezele reale ajungeau la 80... 90... si chiar mai mult (deh, 10 in plus nu se amendeaza, 20 nu doare prea tare...) iar aglomeratia e destul de mare, de multe ori se merge bara-n bara la viteze maricele. Accidente... nesiguranta... si asa am revenit la 50. |
--------------------
.
.
.
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#23
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
asa, si pentru ca la intrarea dinspre Turda in CJ e aglomeratie si e mai bine sa se impuna limitarea de 50, ia neamule si bag-o in toata tara?
Sint curios cu cit merg prin sate cei ce zic ca 50 e tocmai ok ![]() |
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
gibonu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.197 Joined: 29 May 06 ![]() |
Deja in Bucuresti sunt multe artere pe care se circula legal cu 60km/h.
Pe DN 1 sunt acele pasarele pe care pietonii pot travesa in siguranta si nici nu se mai fragmenteaza traficul cu o trecere de pietoni. De ce oare nu se fac acele pasarele si in Bucuresti, pe arterele fragmentate de trecerile de pietoni, asa cum este in Militari de exemplu. Probabil ca aspectul estetic al orasului nu va fi mai frumos, dar macar s-ar circula mai lejer si mai in siguranta pentru pietoni. La fel, acele pasarele ar trebui sa aibe si lifturi, dar deja cred ca vizez prea mult. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
klaus |
![]()
Post
#25
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu pasarele ar trebui ci pasaje pietonale subterane. Ca la Budapesta.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
deconectat |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Sau ca prin Brasov, ca sa dam un exemplu de pe la noi. Tare bune sunt pasajele alea. Ai si tu de unde sa iei un covig, un suc, ceva, nici nu te ploua si esti si in siguranta atat ca pieton, cat si cu masina cand treci pe acolo.
Si ca sa nu inceapa un flame, nu e ca pe la casa presei libere sau unde am vazut in Bucuresti de iti e scarba sa cobori; chiar poate fi curat si lumina in acele pasaje. @gibonu: Tare as vrea sa te vad traversand iarna pe zapada si viscol pe o pasarela d'aia...daca traiam intr-o tara tropicala, pasarelele poate erau o solutie, dar asa... This post has been edited by valentin.dumitran: 11 Oct 2007, 12:51 |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
balanel |
![]()
Post
#27
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Eu nu sunt vitezoman, si respect intotdeauna limitele de viteza. Tocmai de aceea, consider ca 60 kmh in localitate este exact ce trebuie. 70 e prea mult, 50 prea putin.
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
adi_ar |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
1. Limita de viteza intr-o zona oarecare trebuie sa fie in directa concordanta cu starea infrastructurii, conditiile specifice si alti parametri.
A spune ca 50 este mult sau putin in localitati este ca si cum ai spune ca daca stii sa inoti (eventual ai atestat un curs pe aceasta tema, chiar prin corespondenta), poti sari in orice apa ! ![]() 2. In timp se vor construi, probabil, cel putin eu sper ca asa va fi, subtraversari, pasarele, plus diverse amenajari pentru limitarea vitezei autovehiculelor (giratorii, rotonde si scuaruri) dar pana atunci conditiile sunt cele care sunt. Disputele astea cu "sa fie 50, ba nu, sa fie 60 !" sunt chiar puerile. Este 50 ... si ce daca !? Va fi 60 (+10) ... si ce daca, noi avem detectoare de radar si tot cu 90 - 245 ![]() Eu zic sa ramana limita de viteza, in general, asa cum este iar in particular intr-o relatie logica si obiectiva cu conditiile si sa fie respectata, ar fi de-ajuns! Cum scriam in alt post, in unele localitati limita este deja de 70 iar in altele de 40 !!! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
DnI |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 22 November 03 From: bucuresti DR.TABEREI ![]() |
cati dintre noi merg cu 50 in oras acum sa fim seriosi...
daca merg cu 50km/h de langa Herastrau unde lucrez pana in Dr.Taberei numai injuraturi si carne imi iau... sa nu mai zic de cei care iti taie fata mai mai sa-i lovesti daca te misti ca melcu. 70 ar fi ok ![]() |
--------------------
.
.
. Megane 2 1.5 dCi
ex. Opel Astra Bertone TURBO ex. Clio 2 bicorp 1.5 dCi ex. Reno 5 GT TURBO ex. Opel Calibra C20XE |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#30
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta cu pasajele subterane pt. pietoni nu mi se pare o solutie viabila, cu toate ca mi-as dori-o. Ca sa faci asa ceva, trebuie sa treci pe sub toate conductele, toate firele, sa rigidizezi pasajul de sosea de deasupra. Pe langa asta, sistemul de canalizare este undeva mai sus si ca sa racordezi un astfel de pasaj, ar trebui motopompe.
Cat despre semnalizarea cu indicatoare rutiere, se pun de catre firme private, in urma unor licitatii ale administratiei locale, cu acordul politiei. Doar nu se apuca gaboru' de pus semne de la el de-acasa ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 03:30 |