Noul Logan Renault eco2, cu 3,8% consum
![]() ![]() ![]() |
Noul Logan Renault eco2, cu 3,8% consum
einstein1984 |
![]()
Post
#751
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#752
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Toate s-au mai facut pana acum. Fundu' este deja la Chiron, difuzor variabil foloseste Ferrari. Restul sunt deja implementate chiar si la masini mai ieftine.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#753
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=Cipry8uV5QY Modificari aero pe un passat, un pic cam extreme pt mine dar eficiente.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#754
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu a facut cine stie ce solutii complicate. Si le-a facut si la disperare (in sensul ca nu sunt ingrijite).
Tavi de pizza la roti, se poarta la greu la hamericani. A acoperit doar niste gauri si a dat jos barele de pe plafon. Nu a tratat carenajele rotilor, nu a tratat partea din spate (montantii laterali), nu a tratat basculele fata, nu a tratat ambele brate ale rotilor spate (sunt niste carenaje specifice montate chiar pe modelul ala din fabrica), nu a tratat partea din fata puntii spate, nu a tratat partea centrala ... images.jpeg ( Size: 8.07k ) Number of downloads: 146 bvw.jpg ( Size: 367.64k ) Number of downloads: 146 Adica de la tine si cu accesul tau la informatii, aveam mai multe pretentii sa ne prezinti ceva nou. This post has been edited by IRONICK: 20 Nov 2023, 12:25 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#755
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am o vaga banuiala ca stia ce face si a aplicat principiul lui PAreto. Da, se mai puteau face si altele, dar i-o fi ajuns ca a facut intai pe cele cu impact mai mare. Si vroia sa fie toate reversibile.
Nici eu nu prea incing franele sau nu merg cu masina de asa natura incat sa am nevoie de toata capacitatea de racire, insa la cum a astupat el nu m-as incumeta. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#756
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu stia ce face, ci doar a copiat niste informatii de pe niste forumuri americane.
Fix astea sunt solutiile folosite de aia. Toate modifcarile de care ziceam eu mai sus sunt modificari chiar de fabrica, carenajele trebuiau doar montate. De exemplu, gaurile alea de admisie aer pentru frane sunt imense si nu eficiente 100%, deoarece chiar daca intra aer, nu este directionat. Efect mai mare au ghidaje de S3 pe bascule. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#757
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#758
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 09:24 |