Caldura slaba in masina
![]() ![]() ![]() |
Caldura slaba in masina
opreagheorghe |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 13 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2012 / Laureate 1.2
- AG11***
|
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Cu aceiasi problema ma confrunt si eu ,bord CN, Dacia din '95, inainte aveam cat de cat dar acum pauza ,azi o sa curat toate furtunele de la instalatia de racire si cea de climatizare care duc la aeroterma sper sa fie doar mizerie si sa se poata curata ,apoi un antigel nou si o aerisire si speram sa avem caldura ca vara
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=669879 cam asa trebuie rezolvat la cele fara bord cn
la cn trebuie verificate capsulele vacumatice care comanda clapetele This post has been edited by bygy007: 15 Oct 2007, 12:27 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Scriind in numele meu ,la mine functioneaza sistemul de capsule si comenzile aferente doar ca baga aer rece,tocmai de jos vin de la masina si furtunele cele 2 de la aeroterma sunt pline de depuneri grosolane,o sa curat toate furtunele colmatate (sau dupa caz schimbate )si radiatorul si sper sa fie ok !!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
opreagheorghe |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 13 September 07 ![]() |
Pentru Minel. Spune-mi te rog cum faci aceste operatiuni in detaliu (demontare furtune, calorifer avand in vedere bordul CN) si care au fost rezultatele.
|
--------------------
Dacia
Logan
2012 / Laureate 1.2
- AG11***
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#6
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Aceeasi problema o am si eu,caldura slabuta.Aeroterma baga slab de tot si caraie in draci.Ideea mea ar fii sa o schimb cu alta de pe alta masina---exclus tot una romaneasca.Problema e ca n-am avut timp sa studiez de pe ce masina s-ar putea "lua" una si adapta.Daca are cineva vreo idee sau a facut treaba asta,il rog sa ne zica ce si cum.In afara de asta ar trebui cumva "etanseizat" sistemul ca aerul sa intre inauntru si nu il alte parti.
![]() |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
In ideea ca instalatia este OK, puneti un termostat mai de iarna (sa deschida pe la 92-96 grade)
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#8
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
am avut aceeasi problema pe bord normal scoica... am schimbat caloriferul cu unul mai nou si desfundat si tot ce tine de furtune de la clima si acum conduc in maneca scurta
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Paca |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
la mine dupa ce merg cativa km cu masina...incepe sa trimita aer cald de la calorifer in habitaclu fara sa dau drumu la ventilatorul acela....e normal ?
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
deconectat |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Depinde cat aer trimite si cat de tare iti bate vantul prin masina. E normal sa se incalzeasca in masina si daca nu dai drumul la ventilator, dar foarte greu.
LE: La mine solutia cu husele incalzite a mers de minune pentru minutele alea pana se incalzeste masina! ![]() This post has been edited by valentin.dumitran: 15 Oct 2007, 20:52 |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
La mine erau colmatate furtunele care duc la aeroterma ,dupa o spalare zdravana a tuturor furtunelor si radiatorului,si o aerisire, am caldura super in masina de iti este drag sa stai in ea cand se incalzeste motorul ,va doresc multa caldura tuturor forumistilor cu astfel de probleme !!!
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nici eu nu folosesc aeroterna niciodata. Nici nu stiu daca mai functioneaza. In mers pana la 20-30 km/h se incalzeste mai greu in masina, cam 10 minute, dar peste, in 5 minute , si cand zic incalzit ma refer ca stai la maneca scurta. Binenteles doar daca setez levierele alea 2 de comanda maxim dreapta.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Argon ,ai cumva bord CN,??
![]() ""'Binenteles doar daca setez levierele alea 2 de comanda maxim dreapta."" din cate stiu eu la bordul CN setand ambele leviere spre dreapta o sa circule aerul doar central si o sa fie aer rece ![]() This post has been edited by Minel: 16 Oct 2007, 08:17 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu, scoica, are trei leviere, robinetul, aerul sus , si aerul la picioare.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
FLP |
![]()
Post
#15
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Sfatul meu :
1) Desfunda caloriferul 2) Sub grila aia cu stropitori de parbriz fa curat si scoate toate frunzele pamantul, etc, 3) Termostatul sa functioneze corect 4) Inchide toate geamurile ![]() Am auzit de multa lume care se plange de caldura la bordul scoica insa eu personal nu am avut probleme. La fel ca argon baga caldura de stai in maneca scurta |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
thedragon |
![]()
Post
#16
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
masinuta mea este din `89 si i sa schimbat bordu si nu stiu unde este caloriferu , am aeroterma dar aia nu baga nimic, nu simt nimic la mana ,
|
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
Minel |
![]()
Post
#17
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Dar ce tip de bord ai ??? ai cumva aeroterma cu 4 trepte de viteza ???
sau vreuna adaptata pe masina ta ??? |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
opreagheorghe |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 13 September 07 ![]() |
Va rog sa-mi spuneti la Dacia 1310 cu bord CN cum se ajunge la calorifer si cum se demonteaza (o descriere amanuntita a operatiilor). As putea mai usor, fara a demonta caloriferul, sa desfac cele 2 furtune care vin de la motor si sa introduc apa sub presiune pe rind in ambele sensuri?
|
--------------------
Dacia
Logan
2012 / Laureate 1.2
- AG11***
|
|
Minel |
![]()
Post
#19
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@opregheorghe
ca sa ajungi la cele 2 furtune de la aeroterma trebuie sa dai jos cutia de acte ,apoi sa iti identifici unul dintre furtune ca sa nu ai probleme la motaj,(sa nu le inversezi) probabil daca nu sigur sunt colmatate si la tine furtunele ,dar parerea mea ar fi sa iti cureti absolut toate furtunele de la sistemul de racire inclusiv radiatorul ,antigel nou si o aerisire ca la carte si nu ar mai trebui sa ai probleme cu caldura . Verifica si starea capsulelor vaccumatice care iti dirijeaza aerul (sunt 3 in total ,2 in zona cutiei de acte o sa le vezi si una dubla in stanga locasului brichetei ) si a blocului de comanda .bafta multa si caldura pe masura !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
thedragon |
![]()
Post
#20
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
minel da este cu aeroterma cu 4 viteze bordul este cn4 (asa zic eu ) si fata a fost schimbata ( mufa lu` ilici
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
Bullix |
![]()
Post
#21
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Dar ca solutii inovatoare pentru cresterea fluxului de aer ce iese din grila de sub parbriz, ce idei aveti?
M-am gandit la un mic artificiu: montarea mai multor ventilatoare de calculator. De exemplu, imediat sub grila de plastic montata sub parbriz, ar veni perfect niste ventilatoare din alea de 2" de pe coolerele de procesor. Pe partea cealalta, insa, dincolo de gaurile de aerisire din tabla (pe dinafara cum ar veni, cu grila exterioara scoasa), s-ar putea monta paralel cu caloriferul, de-a lungul sau, cateva ventilatoare de sursa ATX, acelea mai mari, de 9~10cm latime. In toate cazurile, ele se alimenteaza fix la 12V, deci se pot cupla frumusel in paralel, trecute printr-un intrerupator din bord, poate chiar direct la intrerupatorul aerotermei. Avantaje= consum extrem de mic (~0.15-0.25 A fiecare) plus ca-s ale naibii de silentioase. Ce ziceti? |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
slaiciprian |
![]() ![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
fac drumuri lungi in fiecare zi, si merg in tricou si cu geamul deschis din cauza caldurii. si asta fara sa dau drumul si la ventilatoare. de inchis de tot, de la robinet, nu prea am chef. nici chiar asa. ce lipseste? sau ce solutii am sa scap de problema?
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.637 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
am incercat eu sa pun ventilatoare de calc... de toate tipurile... cand dadeam drumul la cel original alea erau degeaba
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Bullix |
![]()
Post
#24
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai da. Prima varianta din cele pe care le-am descris: sub grila de plastic, sau chiar in grila (taiat din ea fix pe contur) sau chiar peste grila.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.637 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
ar fi de preferat sa nu le pui peste
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Bullix |
![]()
Post
#26
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
"Manetelor din bord"?
![]() ![]() ![]() Nu, caloriferul merge chiar misto. Fluxul de aer e problema la mine. Intr-o jumatate de ora sa zicem ca se incalzeste binisor masina, insa eu vreu un flux de aer mai puternic ca sa-mi incalzeasca bine parbrizul. M-am saturat sa dau cu carpa la fiecare stop ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
thedragon |
![]()
Post
#27
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
da unde gasesc si eu caloriferu
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.637 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
dai jos grila dintre parbriz si capota motor si il vezi acolo. imposibil sa il ratezi
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Merced |
![]()
Post
#29
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.295 Joined: 24 June 07 ![]() |
O problema similara am si eu. Robinetul s-a cam dus de mult, din cate stiu eu e cam blocat pe deschis, d-aia toata vara am umblat cu furtunul care intra in calorifer ingatuit si strans cu o sarma. Acum l-am desfacut, caldura sa zicem ca ar fi, dar parca nu intra destula decat daca am viteza, si cand zic viteza ma refer de la 70km/h in sus. Aeroterma merge, se invarte dar nu baga mai nimic. La drumuri lungi nu ma vait, eu si asa am macaraua de la geamul soferului facuta varza si merg cu el crapat mereu ca sa pot fuma fara sa ma afum
![]() De ce dau drumu la aeroterma si nu baga nimic, in ciuda faptului ca ea se invarte saracuta? Mentionez ca am bord O-O-O si ca sub grila din fata parbrizului nu-s gunoaie, frunze sau mai stiu eu ce, ca am verificat(scria asta prin alt topic). ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
scoateti robinetul ala cu o intrare si 2 iesiri si facrti asa http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=700929
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 03:47 |