motociclisti, cati dintre noi suntem atenti la motociclisti?
![]() ![]() ![]() |
motociclisti, cati dintre noi suntem atenti la motociclisti?
maxxlg3100 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 21 June 06 From: Targoviste ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- DB - 03 - VTP
|
|||
Kruger |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Intervine problema perceptiei. Soferii au senzatia ca motociclistii se strecoara, evita mult mai usor, accelereaza mult mai bine, franeaza bine, si se pot scoate dintr-o situatie dificila mult mai repede. Complet fals. O motocicleta nu face decat un singur lucru mai bine decat o masina...si anume accelereaza. Cam aici se termina superioritatea lor, si daca ne-am gandi ca ultimul racnet de motor se opreste de 3 ori mai greu decat orice jaf de dacie cu franele varza, poate ne-am uita mai bine in parti si in spate inainte de a schimba o banda de mers.
Sunt uscaturi de ambele parti. Dar motociclistii stiu sa se fereasca intr-o proportie mult mai mare decat automobilistii. Ei stiu ca cea mai mica acrosare intre o masina si un motor, se poate termina cu o zgarietura infima pe de-o parte, si o viata pierduta pe cealalta parte. E un subiect discutat si paradiscutat, fiecare poate veni cu x exemple, si eu pot veni, dar nu am s-o fac. E inutil. Lucrul ce ramane de facut e sa deschidem ochii, si sa respectam participantii la trafic, indiferent ca merg in dacii, maybach-uri, motociclete sau biciclete. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
maxxlg3100 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 21 June 06 From: Targoviste ![]() |
exact ala este cuvantul potrivit "RESPECT". haideti sa deschidem ochii bine cand suntem pe asfalt, sa ne uitam in oglinzi (ca nu au fost montate sa ne facem freza in ele) si sa ne gandim ca sub casca aia poate fi prietenul sau copilul nostru. aici vroiam sa fac apel la acel tip de sofer care este obisnuit sa sicaneze ceilalti participanti la trafic (motociclisti sau nu)
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- DB - 03 - VTP
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.633 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
eu sunt atent in egala masura la toti participantii la trafic... ca daca nu eram atent mai calcam vreun pieton, mai tavaleam vreun motociclist etc... dar cand se alearga cu ele printre masini... n`au nici o scuza! mai era vorba aia: te uiti stanga -dreapta si te mai uiti o data ca poate vine un motociclist si nu il omori.
chiar azi m`am uitat stanga dreapta cum ies eu de obicei de pe o straduta, ma mai uit o data in dreapta ca nu eram sigur... libera toata strada dau sa ies cand din stanga apare un scuter, norocul lui m`a facut sa franez ca sa ma mai uit o data! ca acum poate era la morga si eu la puscarie! vorbesc de cateva secunde... atunci ce vina aveam? sau astia nu pot sa mearga legal? viteza legala e doar pt masini? asiguratul e doar pt masini? si gandita dupa postul tau: sub casca aia poate fi copilu nepotu meu etc dar tu te gandesti ca daca ai 120 pe o strada si eu ma asigur de 50 de ori si ies si intri in mine si mori si ma bagi si pe mine in puscarie ce ai castigat? daca in masina in care intra unu cu moto e fratele, sora, nepotu tau si se duce la puscarie pt un flash ? |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Kruger |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
In ideea asta nu sunt de acord cu dreptul de a conduce scutere fara permis. Pot sa aiba si 2 cc, ar trebui sa ai permis si sa stii legislatie, sa porti casca si tot tacamul atata timp cat circuli pe un drum public, sa dai examen si sa ai permis. Vad din ce in ce mai multi copii si pokemoni din astia de cartier cu scutere mai scumpe decat dacia mea, care merg cum ii taie capul.
This post has been edited by Kruger: 7 Jul 2007, 21:43 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Marty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Ma uit dupa motociclisti ca Borcea dupa butelii! De pietoni si de motociclistii mi-e cel mai frica.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Kruger @ 7 Jul 2007, 21:40) Vad din ce in ce mai multi copii si pokemoni din astia de cartier cu scutere mai scumpe decat dacia mea, care merg cum ii taie capul. Sa vezi daca iti indoaie un pokemon d'asta masina distractie si procese cu parintii.... mi-a povestit un amic ca unu copil d'asta ia botit o aripa, cand s-a dat jos la el a fugit, asta ia luat scuteru in portbagaj, si ia dat drumul de pe pod la Mures ![]() This post has been edited by argon: 8 Jul 2007, 10:16 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Sincer si fara urma de misto' , in Timisoara nu am vazut motociclist (nu ma refer la scuteristi) sa mearga cu viteza legala, nici macar unul. Sa nu mai vorbim de zgomotul produs de "bolid", care in mod sigur nu se incadreaza in limitele legale.
![]() Cand o sa-i vad circuland cu 50 km/h ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#9
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Kruger @ 7 Jul 2007, 20:15) O motocicleta nu face decat un singur lucru mai bine decat o masina...si anume accelereaza. Cam aici se termina superioritatea lor, si daca ne-am gandi ca ultimul racnet de motor se opreste de 3 ori mai greu decat orice jaf de dacie cu franele varza QUOTE(Kruger @ 7 Jul 2007, 20:15) ![]() O motocicleta franeaza mai bine ca un porsche (despre care se spune ca are cele mai bune frane) dar asta in conditii ideale, adica asfalt uscat si in linie dreapta. De ce? Pentru ca au greutate mica si cauciucuri foarte aderente si de cele mai multe ori un sistem de franare mult superior masinilor. Problema intervine cand suprafata de contact devine mai putin aderenta, praf, nisip, pietris, apa, ulei. Pai da, ati zice voi, dar astea nu le gasesti mereu pe o strada sau pe o sosea. Da, dar tinand cont ca cele mai frecvente accidente cu motociclisti din vina soferilor, sunt: - cand se intoarce masina de pe un sens pe altul (in general fara asigurare in oglinzi si de obicei de pe o banda nu de langa axul drumului), - cand se iese de pe o straduta laterala (chiar daca se pune frana, ea e prea brusca si masina deja a intrat mult pe strada principala) - la schimbarea brusca de banda (in general fara asigurare si fara semnalizare). In cazurile astea, motociclistul v-a trebui sa evite prin degajare si franare... si va intra pe suprafata de carosabil cu praf, pietris...etc.. Cum frana pe fata e de baza la motocicleta si neavand aderenta tocmai pe aceasta roata, rezultatul e pierderea controlului si caderea motocicletei. Daca pe 4 roti poti evita gen "testul elanului" destul de sigur si repede, la o motocicleta sa schimbi centrul de greutate de pe o parte pe alta se face mult mai greu . Concluzionand, pentru a proteja cat mai multe vieti (nu numai de motociclisti),
Va multumesc pentru intelegere. This post has been edited by vis-a-vis: 8 Jul 2007, 10:46 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
rue |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.724 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
si eu am mai mers pe motocicleta si tendinta de speedy este foarte prezenta.
nu mai poti schita mare lucru la peste 60 la ora la un eveniment brusc. eu am cazut din cauza unei gropi in asfalt la 70-80 la ora fiind incidentul cu groapa. parerea mea ca singurii care se pot feri sunt motociclistii deoarece soferii sunt in ignoranta creata de rutina conducerii de fiecare zi. nu sunt preventivi suficient, asa cum un sofer prudent reduce viteza sau opreste la fiecare colt de strada cu /fara indicator rutier, asa cum ar trebui un sofer sa reduca atunci cand vede o minge, o caruta (poate sa apara si manzul liber), la fumul de pe autostrada etc... |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
Kruger |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 8 Jul 2007, 10:45) ![]() O motocicleta franeaza mai bine ca un porsche (despre care se spune ca are cele mai bune frane) dar asta in conditii ideale, adica asfalt uscat si in linie dreapta. De ce? Pentru ca au greutate mica si cauciucuri foarte aderente si de cele mai multe ori un sistem de franare mult superior masinilor. Imi pare rau, dar trebuie sa te contrazic. O sa-mi fac timp sa-ti calculez exact distantele de franare intre o dacia 1300 si o honda cb600f (motocicleta reprezentativa dupa parerea mea) in conditii ideale, de la 100km/h la 0, luand in calcul cauciucuri stoc, asfaltul comun, franarea motocicletei in proportie de 75% pe roata fata, franarea daciei tot 75% pe fata, (daca gresesc la aceste proportii, corectati-ma) si limita unde se rupe aderenta. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
In noul cod am impresia ca au introdus RCA obligatoriu si pentru scuterele pokemonilor.
In rest, nu cred ca am vazut vreun motociclist care sa nu mearga intre benzi si sa nu faca alte porcarii din astea care i-ar putea scurta viata. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Kruger |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Motociclistii merg intre benzi tocmai ca sa fie vazuti de automobilisti. In general, vezi in oglinzile laterale mai bine decat in cea mediana, cu toate ca aceasta din urma acopera un camp mai larg. In conditiile date, un motociclistg e mult mai vizibil intre benzi, pentru ca intra in campul vizual al oglinzilor laterale automobilistului din fata lui. Evident ca si mersul asta intre benzi trebuie facut cu cap, si doar atunci cand situatia traficului o permite.
RCA obligatoriu ? Superb. Din puctul meu de vedere, ar trebui introdus si pentru biciclete. Stiti ca daca un biciclist e implicat intr-un accident si a baut ceva, raspunde exact ca si un sofer ? This post has been edited by Kruger: 8 Jul 2007, 18:11 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
PaulT |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#15
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Kruger @ 8 Jul 2007, 18:10) Imi pare rau, dar trebuie sa te contrazic. O sa-mi fac timp sa-ti calculez exact distantele de franare intre o dacia 1300 si o honda cb600f (motocicleta reprezentativa dupa parerea mea) in conditii ideale, de la 100km/h la 0, luand in calcul cauciucuri stoc, asfaltul comun, franarea motocicletei in proportie de 75% pe roata fata, franarea daciei tot 75% pe fata, (daca gresesc la aceste proportii, corectati-ma) si limita unde se rupe aderenta. Nu stiu daca esti vreun pui de cyborg, sa poti doza frana atat de fin, incat sa stii exact ca ai 75% dozaj pe fata.Si la dacie procentul e variabil, in momentul in care pui brusc frana, suspensia se lasa mult pe fata si se ridica de spate, blocand astfel repartitorul aproape de 100% pe puntea fata ![]() Hornetul de 600 de la 100 km/h la 0 are o distanta de franare de 40 de metri, la dacie vei obtine distanta asta doar daca o ancorezi precum la aterizarile pe portavioane. Spor la teste, dar ai pierdut din start ![]() QUOTE(nh1980ro @ 8 Jul 2007, 18:43) La fel fac si soferii de automobile cand au loc, se strecoara printre masini, cat mai aproape de semafor... latimea constituie un impediment de fiecare data, dar mentalitatea este aceeasi. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
YO4RLP |
![]()
Post
#16
|
![]() membru radioactiv Group: Members Posts: 331 Joined: 20 December 05 From: Galați ![]() |
Personal, respect motociclistii si biciclistii ca pe oricare alti participanti la trafic. Dar, in vreme ce biciclistii se straduiesc sa stea pe cea mai din dreapta parte a drumului, motociclistii se strecoara printre masini.
Va jur, am 18 luni de soferie, merg zilnic cu masina la servici, virez destul de des la stanga (pierdem orice prioritate, nu?): biciclistii fac aceasta manevra plecand de langa trotuar, motociclistii (fara nici o exceptie) pleaca de langa axul drumului. |
--------------------
Dacia
SuperNova
Confort 2002
- GL-06-EAF Cine vrea, găsește posibilitați; cine nu vrea, găsește scuze.
|
|
HapleaSRL |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 March 06 ![]() |
Si ce e gresit?
Vehiculele lente merg pe dreapta, cele rapide, pe stanga. Bicicletele sunt cele mai lente, motocicletel cele mai rapide. Asemanarea intre ele sunt doar cele doua roti. |
--------------------
-
-
- - Multumescu-ti Tie Doamne, am mancat si iar mi-e foame!
|
|
YO4RLP |
![]()
Post
#18
|
![]() membru radioactiv Group: Members Posts: 331 Joined: 20 December 05 From: Galați ![]() |
Nu stiu cat de corect sau de gresit este, cert e ca unii se feresc sa intre in coliziune cu altii.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
Confort 2002
- GL-06-EAF Cine vrea, găsește posibilitați; cine nu vrea, găsește scuze.
|
|
satori |
![]()
Post
#19
|
![]() "wherever i may roam"-er Group: Members Posts: 214 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Marty @ 8 Jul 2007, 12:02) Asa, asa.... ![]() Motociclistii stau intre benzi sau circula acolo pentru ca asa este specificat in conduita preventiva. Tot din acelasi motiv pleaca primii de la semafor si pleaca tare - este mai usor sa te concetrezi doar la masinile din fata fara sa iti faci grija la valul de masini ce vine din spate. O fii distanta de franare mai mica la motoare, dar se obtine cu piloti experimentati si 95% din cei ce merg pe strazi nu se apropie de valorile de franare ale acelor teste. In caz ca masina din fata franeaza brusc, daca tu stai pe mijlocul ei si esti pe motor, ai mai putine sanse de a o evita. La concluziile lui vis-a-vis as adauga si: - pastrati distanta fara de motocicleta din fata. In primul rand, s-ar putea sa cada si cazatura sa nu ii fie fatala, dar o bara de masina in cap rezolva tot. In al doilea rand, daca va fi nevoie sa franeze brusc si stie sa o faca, va frana mai bine ca voi. - daca observati vreun dement ce isi incearca norocul cu 100kmh prin oras, nu incercati sa va dati la o parte din fata lui. Pastrati directia de mers (asta nu inseamna sa pastrati DOAR BANDA) si lasati-l pe el sa se fereasca. Macar, in cazul nefericit in care i se intampla ceva, nu veti avea probleme cu legea. - folositi oglinzile retrovizoare temeinic. Chiar daca stiti ca o masina nu poate sa vina pe partea aceea, nu mai sunt doar masini in orase si chestiile pe 2 roti sunt facute pentru a se strecura in trafic. Daca sunteti martorii unui accident in care este implicat un motociclist, va vor fi de folos: - intrerupeti functionarea motorului. Nu cautati cheia, s-ar putea sa nu o gasiti prea usor. Pe ghidonul drept este un buton rosu, apasati-l. E de ajuns si poate preveni un incendiu. - nu scoateti casca motociclistului sub nici o forma. Daca tine neaparat, si-o scoate singur(a), daca mai e in stare. Puteti insa sa ii deschideti viziera si sa ii deschideti geaca. |
--------------------
Chevrolet
Kalos SXPP 04, Spark 06
2004, 2006
- BxxBUH
|
|
HapleaSRL |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 March 06 ![]() |
Nu sunt atat de multi biciclisti si motociclisti, ca sa se incurce atat de mult unii pe altii.
Poate n-ai vazut ce este in China sau in Taiwan de scutere si biciclete. |
--------------------
-
-
- - Multumescu-ti Tie Doamne, am mancat si iar mi-e foame!
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#21
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.569 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Apropo motociclisti! Pe o sosea cu un singur sens de mers pe sens, pe unde se realizeaz a depasirea unei masini? Pe partea stanga? Pe partea dreapta? Sau pe un de vrea muschiul vostru? Pe un drum cu 50 Km/h cu cat se circula? 120, 140 etc? Parerea mea casunt un pericol iar cel putin 80% dintre accidentele dintre masini si motociclete se datoreaza acestora din urma care , parerea mea sfideaza cele mai reglementare reguli de circulatie si de bun simt.
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
satori |
![]()
Post
#22
|
![]() "wherever i may roam"-er Group: Members Posts: 214 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Depasirea este manevra prin care devansezi un alt vehicul prin schimbarea benzii sau iesirea din sirul initial de vehicule.
Depasirea se executa pe partea stanga (cu cateva exceptii). Daca motociclistul, scuteristul, biciclistul sau ce o fi fost circula pe aceiasi banda cu tine si te depaseste pe aceiasi banda cu tine, manevra lui nu intra in definitia legala a depasirii si, de aceea, nu trebuie executata neaparat pe partea stanga. O sa ai supriza sa se intample asta chiar langa masina politiei si nu o sa le faca nimic. O sa ai surpriza sa faca asta chiar motociclistul politist si fara sa aiba sirena sau luminile pornite. Misto, nu? Asigura-te in ambele oglinzi! |
--------------------
Chevrolet
Kalos SXPP 04, Spark 06
2004, 2006
- BxxBUH
|
|
vijelie |
![]()
Post
#23
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sau lectura placuta la codul rutier.
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
HapleaSRL |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 March 06 ![]() |
Problema cea mai mare intervine atunci cand, din cauza mentalitatii, nu se acorda atentie motociclistilor si survine clipa fatala, motociclistul moare, soferul nu pateste nimic de natura fizica, dar afla ca a incalcat o regula de circulatie si a savarsit un omor din culpa. Regretele sunt tardive.
|
--------------------
-
-
- - Multumescu-ti Tie Doamne, am mancat si iar mi-e foame!
|
|
YO4RLP |
![]()
Post
#25
|
![]() membru radioactiv Group: Members Posts: 331 Joined: 20 December 05 From: Galați ![]() |
Mi-e greu sa concretizez acum toate situatiile dificile pe care le-am avut cu motociclistii. Dar toate le-am avut in intersectii, la plecarea de la semafor sau dupa ce m-am asigurat.
Se moare si cu legea in mana, nu? Si ce folos ca unul ajunge sa raspunda in fata legii cand o viata de om e distrusa? |
--------------------
Dacia
SuperNova
Confort 2002
- GL-06-EAF Cine vrea, găsește posibilitați; cine nu vrea, găsește scuze.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#26
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai asta e faza, ca nu merita sa fii tu ala
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#27
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
Am trait cativa ani printre motociclisti.. am facut si eu scoala moto, dar am considerat ca nu merita sa dau examen.. am mers destul de mult pe saua din spate.. baietii care au murit (cel putin cel care s-a accidentat mortal in fata Spit.Colentina) mi-au fost amici.. cu masina am 11 ani de experienta efectiva, in care am parcurs cam 300 de mii de km, majoritatea prin Bucuresti... ce concluzii pot trage?
1. Majoritatea motociclistilor sunt niste pustani inconstienti.. sau daca nu mai sunt pustani, raman inconstienti pana o incurca (e inevitabil pe 2 roti); cunosc si motociclisti, oameni la 40-50 de ani, care merg cu 60 la ora in Bucuresti in rand cu masinile si nu au avut niciun eveniment de cand se stiu.. dar sunt putini 2. Pustani inconstienti sunt si la volan, care au impresia ca motociclistul nu trebuie lasat "sa-i faca", prin urmare fac tot felul de manevre periculoase numai de-ai dracu... 3. Nu ai cum sa eviti un motociclist care trece printre benzi cu mult peste suta... poti sa ai 5 oglinzi laterale, degeaba... 4. Foarte important: ai voie sa depasesti pe dreapta numai in conditiile in care ai loc si cel din fata ta semnalizeaza stanga.. altfel ti-o iei si fizic si legal. 5.Scuza clasica a motociclistului accidentat: "mi-a taiat un tampit cu masina fata" (toti zic asta, am auzit replica de zeci de ori) - arata inca o data inconstienta lor; nu am auzit pe nimeni sa spuna "mergeam cu 150 si mi-a taiat un tampit cu masina fata" 6.Motocicleta franeaza mai bine decat o masina moderna (nu ma refer la Dacie care e praf la capitolul asta) NUMAI in conditii de drum cu asfalt uscat, curat, si in linie dreapta, cu cineva experimentat in sa.. pe doua roti e o limita ingusta rau intre o frana eficienta si o cazatura zdravana. In concluzie, cei cu "conservele" trebuie sa fie foarte vigilenti, sa se uite de 2 ori in oglinda inainte sa schimbe directia de mers, si sa nu se mai puna "la ambitie" cu motociclistii, oricum nu au nicio sansa.. Cat despre motociclisti, acceleratia e in mana lor.. daca ar merge si ei cu viteza legala, iar cand trec printre benzi la semafor ( ca de, e pacat sa ai moto si sa stai la coada, recunosc..) sa mearga la pas, nu ca ghiulelele.. This post has been edited by nambanidealtceva: 9 Jul 2007, 00:03 |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
minny |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Nu stiu la noi care e treaba, ca vad ca motoarele sunt abia acum in plin avant dar in Germania a fost un studiu si acolo soferii de motoare erau destul de disciplinati insa accidente tot se intamplau iar vina apartinea in 80 la suta din cazuri soferilor de automobile care nu ii observau sau se asigurau deficitar. Asa cum s-a mai spus la noi nu exista asa multi motociclisti si nu suntem obisnuit cu ei in trafic. Acest lucru e un mare dezavantaj in primul rand. Apoi si modul lor de a conduce e prea periculos. Pana la urma si ca sofer, de orice categorie de vehicul trebuie si un dram de noroc cred. Atata timp cat spui "era sa" in loc de "s-a intamplat" e foarte bine. Spun asta ca ieri era sa calc si eu unul ... vina era impartita zic eu ... insa doamne ajuta ca s-a terminat cu bine ...
This post has been edited by minny: 8 Jul 2007, 23:58 |
--------------------
------
------
------
|
|
maxxlg3100 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 21 June 06 From: Targoviste ![]() |
sunt destule motive pentru care motocicletele fac acel zgomot ... "LOUD PIPES SAVES LIVES" ... scot acel zgomot pentru a'l informa pe sofer de prezenta unei motociclete. de ce credeti ca motociclistii se imbraca in culorile unui papagal ? sau de ce motocicletele lor arata ca niste curcubee ??? tocmai pentru vizibilitate, pentru a fi observati in trafic. intr'adevar fenomenul moto nu e atat de dezvoltat la noi, dar motociclistii exista si se afla printre noi si sunt din ce in ce mai multi
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- DB - 03 - VTP
|
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni...vad ca o tineti una si buna...cu asiguratul e una...dar nu mai incercati sa faceti voi loc motociclistilor ''dementi'' ca ei au gandit dinainte miscarea pe care o fac pe langa voi...eu am avut o paraitoare ruseasca de tot rahatul...la 60 la ora deja era cam mult pt urechile mele...si am observat ca multi vor sa iti faca loc fix aiurea...tu dintr-o masina nu iti calculezi gabaritul asa cum o face un motociclist intre benzi...retineti chestia asta...
|
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 08:28 |