DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme incalzire si dezaburire

opreagheorghe
post 27 Oct 2007, 10:51
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Poate aveti o schema cu pozitionarea aerotermei si a caloriferului din bordul CN. Am caldura foarte slaba in masina si o schema m-ar ajuta foarte mult la operatia de demontare a caloriferului.


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 28 Oct 2007, 18:00
Post #32


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Eu pentru dezaburire folosesc un spray de dezaburire, dar nu am timp sa-l folosesc in fiecare zi. Da rezultate, doar pentru o zi ce-i drept.
Insa in septembrie parca, a fost o ploaie pe aici si chiar in momentul ala am facut o cursa, iar pe geamuri era apa, nu erau aburite, pur si simplu era apa, oricat as fi dat cu carpa degeaba, mai rau nu vedeam.
De la ce ar putea fi?


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Oct 2007, 09:35
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




De la apa din canaletul de scurgere, aia care intra prin grila, se stabileste partial in acel canalet si e antrenata ca vapori prin calorifer spre parbriz. Nu te gindi acuma ca balteste acolo (desi nu e exclus), e de ajuns sa fie ud in zona de dinaintea caloriferului.
In plus, mai si respiri, preponderent spre parbriz. Parbrizul e rece, apare condens.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu05
post 3 Nov 2007, 22:11
Post #34


Membru din Brasov


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 May 05
From: brasov




QUOTE(Bullix @ 22 Oct 2007, 08:24)
Ar putea cineva sa posteze o modalitate cunoscuta de aerisire a instalatiei de incalzire, asa cum a facut Bygy pentru probleme cu alternatorul? Nu zic sa fie chiar lucrare de doctorat, dar sa fie descris exact modul in care cineva dintre voi a facut treaba asta si i-a reusit. Evident ca in linii mari ne inchipuim cu toti in ce consta ideea, dar intr-adevar, treaba e bine de facut ca la carte.

PS: eu zic ca e un subiect destul de important, dat fiind ca e vorba de vizibilitatea la volan. Trebuie dezbatut!
*



Fa plinul instalatiei de racire, inclusiv vasul de expansiune si apoi pleaca la drum!
Sau tureaza motorul pe loc, pana ajunge la regim termic normal, DAR LASA CAPACUL DE LA VASUL DE EXPANSIUNE DESFACUT (SLABIT) PANA CAND TOT AERUL ESTE EVACUAT ACOLO!!!!
Este o metoda verificata de nenumarate ori si de nenumarati automobilisti
Fara palnii si palniute si alte auxiliare care iau ochii la neaveniti
Metoda era folosita si in uzina la Campulung(ARO-10) cand lucram acolo!


--------------------
DACIA /Citroen 1300/ Xsara 1978(1989)2003 - BV05PAI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 15:16
Forum Renault