Probleme incalzire si dezaburire
![]() ![]() ![]() |
Probleme incalzire si dezaburire
opreagheorghe |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 13 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2012 / Laureate 1.2
- AG11***
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#32
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Eu pentru dezaburire folosesc un spray de dezaburire, dar nu am timp sa-l folosesc in fiecare zi. Da rezultate, doar pentru o zi ce-i drept.
Insa in septembrie parca, a fost o ploaie pe aici si chiar in momentul ala am facut o cursa, iar pe geamuri era apa, nu erau aburite, pur si simplu era apa, oricat as fi dat cu carpa degeaba, mai rau nu vedeam. De la ce ar putea fi? |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De la apa din canaletul de scurgere, aia care intra prin grila, se stabileste partial in acel canalet si e antrenata ca vapori prin calorifer spre parbriz. Nu te gindi acuma ca balteste acolo (desi nu e exclus), e de ajuns sa fie ud in zona de dinaintea caloriferului.
In plus, mai si respiri, preponderent spre parbriz. Parbrizul e rece, apare condens. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
liviu05 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
QUOTE(Bullix @ 22 Oct 2007, 08:24) Ar putea cineva sa posteze o modalitate cunoscuta de aerisire a instalatiei de incalzire, asa cum a facut Bygy pentru probleme cu alternatorul? Nu zic sa fie chiar lucrare de doctorat, dar sa fie descris exact modul in care cineva dintre voi a facut treaba asta si i-a reusit. Evident ca in linii mari ne inchipuim cu toti in ce consta ideea, dar intr-adevar, treaba e bine de facut ca la carte. PS: eu zic ca e un subiect destul de important, dat fiind ca e vorba de vizibilitatea la volan. Trebuie dezbatut! Fa plinul instalatiei de racire, inclusiv vasul de expansiune si apoi pleaca la drum! Sau tureaza motorul pe loc, pana ajunge la regim termic normal, DAR LASA CAPACUL DE LA VASUL DE EXPANSIUNE DESFACUT (SLABIT) PANA CAND TOT AERUL ESTE EVACUAT ACOLO!!!! Este o metoda verificata de nenumarate ori si de nenumarati automobilisti Fara palnii si palniute si alte auxiliare care iau ochii la neaveniti Metoda era folosita si in uzina la Campulung(ARO-10) cand lucram acolo! |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 15:16 |