Uleiul vegetal. Metanol.Etanol.Combustibili, Pentru motoare diese si nu numai
![]() ![]() ![]() |
Uleiul vegetal. Metanol.Etanol.Combustibili, Pentru motoare diese si nu numai
1055 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu te mai gandi, Petrol este suficient pana iesi la pensie
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
djasu82 |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Esti optimist daca crezi ca mai apuca dacia ta terminarea rezervelor de petrol.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru benzinare, alcooli vor fi suficienti. Etanol sau metanol din porumb, sfecla, prune...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
deconectat |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Adica sa pun eu bunatate de tuica in rezervor? Mai bine o beau si nu mai plec nicaieri...
![]() |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
dizzy |
![]()
Post
#7
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Ba pardon, ala din prune e pt mine, la fel si corcoduse
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Problema asta o sa si-o puna stranepotii tai dupa zeci de generatii. Mai e destul titei pt cateva sute de ani, nu apuci tu.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#9
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(argon @ 23 Oct 2007, 19:21) QUOTE(B-34-SGM @ 24 Oct 2007, 01:06) Problema asta o sa si-o puna stranepotii tai dupa zeci de generatii. Mai e destul titei pt cateva sute de ani, nu apuci tu. la ritmul actual in care se consuma petrolul peste 50 de ani daca o sa mai gasim strop de petrol o sa fie bine (pe glob)....... avand in vedere ca in urmatorii ani numarul de masini o sa creasca (deci si consumul) s-ar putea ca timpul in care o sa dispara petrolul sa fie mai mic de 50 de ani...... de ex. sua in momentul de fata daca isi inchide portile poate rezista doar 2 ani la ritmul actual de consum de petrol de la ei din tara.....(rezerve+ce este in pamant) This post has been edited by AAlpine1: 24 Oct 2007, 07:25 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
1055 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
sa nu ne bazam pe faptul ca au fost etalate noi pungi petroliere sub Alaska sau Groenlanda.
Biocombustibilul este o alternativa mult mai la indemina utilizatorului de rind. Nu este toxic ( ca in varianta alcoolilor ) si poate fi produs in gospodarie. Sint multe exemple in care se vede clar tendinta de inceput de a inlocui motorina cu uleiuri vegetale. Fiind mai ieftine ( sub 50% decit pretul la pompa si ne accizabile in cazul in care sint produse in gospodaria propie ) cred ca sunt o buna alternativa de viitor. Din cite se stie petrolul nu este folosit doar la producerea combustibiilor, de accea rezerva de petrol va tine mult mai putin de 20 de ani. Dacia diesel pe baza de ulei vegetal este un vis prea indepartat ? Vi se pare imposibil de realizat asa ceva ? KIt pentru biodiesel oferit la vinzare NU zic sa credem tot ceea ce scrie prin ziare , este frumos sa ne uitam cu placere la Dacia retro, sa ii punem piese originale si sa o restauram, dar de ce nu hai sa o pregatim pentru viitor. Consider normal ca baietii care au masini de parca acum au iesit din fabrica, care se lupta sa le aduca cit mai aproape de original sau cei care vor v6 sub capota sa considere folosirea biodiselului ca fiind ceva foarte indepartat. ![]() This post has been edited by 1055: 24 Oct 2007, 08:13 |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 24 Oct 2007, 07:17) la ritmul actual in care se consuma petrolul peste 50 de ani daca o sa mai gasim strop de petrol o sa fie bine (pe glob)....... avand in vedere ca in urmatorii ani numarul de masini o sa creasca (deci si consumul) s-ar putea ca timpul in care o sa dispara petrolul sa fie mai mic de 50 de ani...... de ex. sua in momentul de fata daca isi inchide portile poate rezista doar 2 ani la ritmul actual de consum de petrol de la ei din tara.....(rezerve+ce este in pamant) dupa rezervele cunoscute ai dreptate, dar tine cont ca mai este de n ori mai mult petrol in zacaminte nedescoperite, cum avanseaza tehnologia o sa se gasesca tot mai multe, problema o constituie gazele cu efect de sera ce duc la incalzirea globala, nu lipsa petrolului. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
1055 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 23 Oct 2007, 20:09) Vad ca pina si pe la americani exista aceasta tendinta. Exemplu aici Oare ce modificari se poate aduce la motor pentru a utiliza metanolul ? Care este structura noxelor emise ? Daca merg la RAR cu metalon in loc de benzina ( si facind legatura cu topicul Aici sau la cel cu GPL-ul ) o sa mi se ceara omologari ? |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
driverx |
![]()
Post
#13
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
1055
Eu cred ca esti cu mintea cramponata undeva in trecut. Vorbesti de solutii care se pot face in gospodarie. Adica tu crezi ca in ziua de azi oamenii ar sta sa isi produca combustibilul pentru masina? Solutii pentru extractie de gaz de sub pamantul casei ai? Ce mai trebuie sa ne producem singuri? Sa stiu cat timp sa aloc. Ca daca n-ai aflat, nu prea mai e ca pe vremea lui ceasca cand mereai la cooperativa sa te faci cateva ore sa muncesti si dupa aia in conditiile in care aveai prea mult timp si prea putine chestii interesante de facut, te apucai de facut tuica in spatele casei.... De ce sa nu ne bazam pe petrolul proaspat descoperit? In continuu se descopera. Nu trebuie sa ne facem griji.....deocamdata. Si oricum....THINK...daca ajungem repede la o criza (repede inseamna un timp suficient astfel incat cazanu tau inca sa mai existe pe sosele, ca vezi ca deja ai o recarosare) nu mai conteaza daca masina ta e pregatita sau nu pentru combustibili facuti in grajdu porcului ca inainte de asta o sara pretul la petrol, o sa sara totul in sus, si o sa traim o criza din care PUTINI o sa scape intregi (ma gandesc chiar la razboaie). In concluzie...poti sa iti dezvolti tu in capul tau cate teorii apocaliptice si conspirationiste doresti tu, poti face tu super instalatii de combustibili home made in grajdu porcului cat vrei. Tot o sa depinzi de petrol.....toti depindem de el. Ca laptele care il cumperi a ajuns la tine cu muuuulti litri de petrol consumati, ca televizorul cumparat cu foooooooooarte multi litri de petrol s-a produs si a ajuns la tine in casa, etc, etc, etc. Stati flexati. Petrol este o gramada. Da' o gramada. Da' nu la locuri accesibile. Da' tehnologia evolueaza si DEJA atacam zone greu accesibile (zone inghetate, vezi prospectarile foarte recente in care se bat SUA, Canada Danemarca si nu mai stiu cine), de ani de zile se foreaza la muuuuuuuuulti km deja sub mare. Stati flexati. Petrol o sa avem. O sa avem asa de mult incat o sa murim innecati in poluarea lui si de efectul de sera care il ducem la cote alarmanate. Astea is probleme reale, nu cum sa transformam grajdul porcului in unealta de pentru castigarea independetei fata de petrol... This post has been edited by driverx: 24 Oct 2007, 08:42 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la cafenea inainte
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
deconectat |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
@1055: Eu cred ca tu ai bagat etanol d'ala de prune in ea, ti s-a imbatat capacul de la delcou si ieri era mahmur...
![]() Sper ca asta nou sa nu ti se mai inverzeasca. ![]() |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
1055 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Driverx, multumesc, esti un dragut, daca zici tu m-am linistit o sa fie petrol si benzina la greu.
La chestia cu grajdul porcului ( subiect atins, dar nu discutat ) banuiesc ca nu mai ai ce adauga. Iar lectia de viitor pe care ai trasat-o este ok. Toti depindem de petrol dar putem plati mai mult sau nu pentru a ne deplasa de colo colo. As dori sa compar preturile utilizarii GPL-ului cu cel al biocombustibilului.Faptul ca am dat niste exemple care arata ca este pretabil " home made" nu elimina posibilitatea ..... ![]() Daca am 10 ha de teren arabil de ce nu as pune si vreo doua ha de soia sau rapita ? la 3 tone de seminte scot 1000 litri de ulei adica ar fi ceva km de facut... Mai mult daca iau uleiul cu 0.52 euro si mai pun altele de inca .02 euro tot ies mai ieftin decit sa pun motorina. Ei abia acum parca vad rostul unui motor diesel pe dacie.... Despre metanol si modificarile care trebuiesc facute , poti raspunde sincer si cu mina pe inima....nu stii ce trebuie facut...nu-i nimic, o sa aflam , o sa descoperim...... Sper ca sa am aprobarea moderatorilor de a mentine topicul deschis, in speranta gasirii unor raspunsuri in ceea ce priveste utilizarea biocombustibililor pe Dacie. |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
radian |
![]()
Post
#17
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
QUOTE(1055 @ 23 Oct 2007, 17:49) ... Uleiul de rapita, de porumb, de ricin, de soia... Promovarea biocarburantilor este una din prioritatile majore ale UE. La aderare, Romania si-a asumat obligatia ca pana in 2015 (parca...) biocarburantii sa reprezinte 5% din carburantii vanduti la pompa in benzinarii. Apropo, pentru cei interesati, chiar se dau subventii si inca consistente, pentru cei care cultiva plante energetice si in special rapita. |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
deconectat |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
@1055: Ai vreo 10 ha de teren arabil pe undeva pe aproape?
![]() |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
1055 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
QUOTE(valentin.dumitran @ 24 Oct 2007, 09:04) @1055: Eu cred ca tu ai bagat etanol d'ala de prune in ea, ti s-a imbatat capacul de la delcou si ieri era mahmur... ![]() Sper ca asta nou sa nu ti se mai inverzeasca. ![]() Neh, era de la o bujie, am scos bosch-ul si am pus provizoriu sinterom-ul din cutia cu scule... ![]() Si apropo de offtopic...ma asteapta destule ha ..la tara, sa vad daca se merita cultivate... This post has been edited by 1055: 24 Oct 2007, 09:26 |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
sebybv |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 8 August 05 From: Brasov ![]() |
driverx, din pacate asa ingust ca si tine gandesc si cei de care depinde "schimbarea macazului" catre surse de energie curate. E chiar atat de greu sa accepti si alta varianta? Daca un om vrea sa fie altfel - si nici macar nu te incurca pe tine sa u pe altii - de ce sa ii dam in cap sa vrea sa faca altfel, ca vrea ceva mai bun pentru copii lui? Urmareste filmul "Who killed the electric car" si incearca sa gandesti "out of the box" cateva minute... Dar, intr-adevar, pentru unii "ce nu stiu nu-i omoara"
|
--------------------
Mazda
6 2.0 CD 143CP SPORT
2006 "...The force is strong with this one..."
- Seat Leon 1,6 16v 105 CP - 2001 |
|
Highwayman |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Biodieselul doar mai lungeste un pic agonia. Viitorul il constituie hidrogenul si electricitatea.
Suprafata care trebuie cultivata ca sa mearga o masina un an este mai mare decta cea necesara pentru a hrani un om timp de una an. ASta inseamna de exemplu defrisari masive ca sa se faca loc culturilor pentru uleiuri. In al doilea rand, metoda de producere a biodieselului "clasica" foloseste drept catalizator hidroxid/metoxid de sodiu. Sodiul ala ataca in timp motorul. Deocamdata inca nu s-au gasit catalizatori care sa-l inlocuiasca cu succes. Acum se incearca sa se faca biodiesel din biomasa ce se gaseste in apele reziduale. Dar inca nu s-au pus la punct metodele. Asa ca deocamdata tot combustibilul fosil este la mare cautare. |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
sebybv |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 8 August 05 From: Brasov ![]() |
Masina electrica exista si a circulat pe strazi. Se chema EV1. Dar se pare ca GM n-a dorit ca ea sa aiba viata lunga. Asa ca le-a adunat pe toate si le-a casat. Nici una nu avea mai mult de 3-4 ani vechime. A, stiti cine a cumparat brevetul de inventie pentru bateriile performante care alimentau motorul masinii? Texaco... I rest my case.
|
--------------------
Mazda
6 2.0 CD 143CP SPORT
2006 "...The force is strong with this one..."
- Seat Leon 1,6 16v 105 CP - 2001 |
|
driverx |
![]()
Post
#23
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(sebybv @ 24 Oct 2007, 10:34) driverx, din pacate asa ingust ca si tine gandesc si cei de care depinde "schimbarea macazului" catre surse de energie curate. E chiar atat de greu sa accepti si alta varianta? Daca un om vrea sa fie altfel - si nici macar nu te incurca pe tine sa u pe altii - de ce sa ii dam in cap sa vrea sa faca altfel, ca vrea ceva mai bun pentru copii lui? Urmareste filmul "Who killed the electric car" si incearca sa gandesti "out of the box" cateva minute... Dar, intr-adevar, pentru unii "ce nu stiu nu-i omoara" Da' io cum gandesc? Sau nu e bine ca gandesc realist? La nivel global nu cred ca o sa avem noi biocombustibili ca inlocuitori ai petrolului. Asemenea solutii sunt foarte viabile (dar tare ma intreb cat de mult pentru Diesel E5) si reprezinta surse alternative, NU SOLUTII ALTERNATIVE. Ca uita-te la contextul in care a pus 1055 problema.....dependenta de petrol. Si cum ca masinile noastre dragi nu ar mai putea fi folosite....saracele de ele. Ok, azi ma uit la "Who killed the electric car", maine la alte teorii gen filmele cu Monsanto, poimaine la ala cum ca america nu a fost pe luna sau mai stiu eu ce alte tampenii de "deschis ochii" la prostime si duminica ma impusc fiindca totul e o conspiratie impotriva mea. cenzuratul ala de masina io nu ma mir ca a murit. Avea 3 probleme mari. Nu era momentul, americanii nu aveau cultura pentru asa ceva (ei o au doar cand sare pretul petrolului, dupa aia, back to old habits), dar peste toate astea, era prea urata ca americanii sa se uite la ea si sa dea niste dolari in plus sa aleaga supozitorul ala in locul unui Explorer. Nu contest ca nu ar fi existat anumite presiuni, dar chiar nu cred ca conteaza....oricum murea. Lumea repede sare sa injure corporatiile pentru tot felul de probleme, dar prea putini oameni realizeaza ca de multe ori corporatiile vin cu un marketing baban cu care ia ochiul la fraieri, si exact fraierii "decid" indirect cursul pietei dupa aia. E cam ca si faza cu magarul si cu batul atarnat deasupra capului lui drept momeala. Si masini electrice se fac si acum. Ba chiar si super-cars. Si nu le omoara nimeni. De ce oare? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
1055 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Cum discutia a fost mutata la cafenea, banuiesc ca nu o sa apara prea curind detalii despre utilizarea metanolului.
@Highwayman, intotdeauna trebuie sa existe o cale de mijoc, nu s-ar putea face brusc trecerea de la un sistem la altul. |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
driverx |
![]()
Post
#25
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Lasati prostiile si conspiratiile. EV exista si vegheaza si (SPER)...evolueaza
http://evtransportal.com/ Uitati si Twingo electric. http://www.avt.uk.com/page7.html E adevarat ca nu e din fabrica, ca ar fi mai ieftin daca s-ar pune la punct un proces tehnologic viabil economic, da' ia uitati-va cat costa replacement batteries. Si unii plang dupa EV1. Da' curentu din casa cum credeti ca e produs in cele mai multe tari. Nu cumva din....PETROL? <span class='edit'>24 Oct 2007, 11:41:</span> @1055 Daca chiar te preocupa problema, poti incepe chiar un mic business prin colectarea uleiului de bucatarie folosit, faci o instalatie (nu cred ca ar costa prea mult, documentatie ai la tona pe internet) si vezi cum se misca treaba. Dar mai ales piata....cum ar percepe romanul treaba asta. Acuma suna fain, par interesati, da' sa ii vedem ca si cumpara. Si ai si retea de distributie (cat de cat). Si ca rezisti si la Patriciu (hehe, glumesc ![]() ![]() This post has been edited by driverx: 24 Oct 2007, 10:42 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
1055 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Pentru dacie avem citeva variante.....
1.punem motor diesel, dar dupa cite citesc pe aici....mai bine pas. 2.folosim metanol ( ASTA ESTE CEEA CE MA INTERESEAZA CEL MAI MULT) 3.Alti combustibili. 4.le lasam asa cum sint Ideea este ca imi place Dacia si forma spartana care o are, simplitatea ei, altfel ce sens ar mai avea discutiide de aici ? |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
argon |
![]()
Post
#27
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pentru pct. 2, vezi PM
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
QUOTE(1055 @ 23 Oct 2007, 15:49) Ma gindesc cu tristete la vremurile cind, masinutele noastre, asa cum le stim noi azi nu mai vor putea fi folosite.Depindem de petrol. Uleiul de rapita, de porumb, de ricin, de soia, chiar uleiul ars de la bucuatarie poate fi folosit ca si combustibil in locul motorinei.Ce sanse de transformare avem pentru benzinarele noastre ? Sanse exista,de fapt sunt masini care circula pe ulei vegetal. Singura problema pe care o vad este ca ai o anume dependenta de motorina,pornirea si orpirea trebuie facute pe motorina,dupa ce se incalzeste motorul faci trecerea pe ulei,inainte de oprire trebuie trecut inapoi pe motorina. Mai multe info gasesti aici Si aici Nu ar fi o problema mare treaba cu dependenta mica de motorina,bagi bio-diesel pana se incalzeste si o treci apoi pe ulei vegetal,deci nu e o problema asa mare. Treaba se pare ca e verificata,ai TUV pe ea. LE. Asta era ptr cei cu motoare diesel ![]() This post has been edited by LC_TM: 24 Oct 2007, 11:18 |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
1055 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
@driverx, nostim ceea ce zici tu....
![]() Pina sa intre altii mai mari pe piata, ( ex ARGUS) este destul timp si pentru noi cei mici sa ne facem " micile afaceri" .Documentatie am gasit, dar este in limba germana ( se pare ca si pe acolo numarul preselor de ulei a crescut fff mult). Stau foarte rau cu limba germana.... ![]() Rasfoind pe site-uri am gasit ca alcoolul fiind foarte toxic si pe deasupra si accizabil....face ca sa fie mai rentabila folosirea uleiului... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
deconectat |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Dar nu mai bine o lasi asa cum e? Sau eventual ii pui un gpl, ca pentru a ta sigur gasesti ieftin o instalatie...
|
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:39 |