Aeroterma, Probleme cu frigul , caldura si ventilatia ...
![]() ![]() ![]() |
Aeroterma, Probleme cu frigul , caldura si ventilatia ...
cannis88 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|||
burtik4u |
![]()
Post
#32
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
cum ai facut?;;)
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
cristi.huci |
![]()
Post
#33
|
Dodutu Group: Members Posts: 33 Joined: 14 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Am inlocuit paleta si motorasul. Acum este o alta viata. Se pare ca cine mai umblase la ea a montat elicea invers si de aceia era decalibrata
![]() Acum o sa incerc sa-i pun un filtru asa cum am vazut pe un alt topic. |
--------------------
Dacia
Nova
98, benzina 1600
- B 34 HJI criss
|
|
mutulica_ionutz |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 October 09 ![]() |
salut baieti..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2010
- secret
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#35
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
pai, vezi ca e butonul care actioneaza clapeta de pe aer cald pe aer rece.. poate du dai de buton, dar dai degeaba.. actioneaza manual.. daca dai capacul jos.. cel care e pa partea dreapta a aerotermei. adica a consolei centrale.. nu stiu cum sa ii zic.. gasesti acolo unde intra acele cabluri sau shufe.. si actioneaza-le tu manual si ai sa vezi ca baga si la tine caldura daca zici ca e cald caloriferul
![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
mutulica_ionutz |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 October 09 ![]() |
pay da.. caloriferul se incalzeste super tare..
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2010
- secret
|
|
elm |
![]()
Post
#37
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Daca se incinge caloriferul o fi de la ventilator, cum zicea bygy in celalalt topic, se roteste invers. Totusi verifica prinderea cablurilor de otel la butoanele de pe consola, mie imi sare chiar cel de caldura.
Apropos de asta, se poate intari butonul ala cu ceva? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
adysan |
![]() ![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 18 December 07 ![]() |
sal,eu am pus plasa de fibra de sticla,de aia de se pune pe polistiren,am taiat-o mai mare si am scos chederele ,am pus plasa si am pus chederele la loc,am taiat un locas pentru a umple spalatorul de parbriz si acum nu mai am probleme cu frunze,carpe si alte chestii.
|
--------------------
dacia
nova gt
1997+1998
- b-74-awr/b-17-caw
|
|
mutulica_ionutz |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 October 09 ![]() |
de ieri.. a inceput sa imi bage caldura:)))) e bolnava.. o sa ma uit acolo sus .. sub cheder.. sa bag mana pe acolo.. o fii mizerie..
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2010
- secret
|
|
elm |
![]()
Post
#40
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Citeam topicul "rizind de voi" dar am bagat si eu mina la ventilatorul de la aeroterma, asa, sa vad ce-o fi pe-acolo.
Si am gasit o cirpa infipta acolo ![]() |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Exista cumva posibilitatea sa se fi infundat caloriferul din cauza ca am pus praf(stop leak) pentru a opri o scurgere din radiator?Daca da ! as vrea sa stiu cum pot verifica lucrul acesta fara sa scot de tot calorifierul.
Nu prea mai e aerul asa fierbinte cum era inainte desi temperatura e normala, plus ca aerul care vine pe la aeratoarele laterale e mult mai rece ca cel de la aeratorul central. Cum as putea desfunda caloriferul daca cumva e infundat?Am auzit ca e posibil sa se desfunde automat calorifierul daca scot lichidul de racire?! e adevarat? This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 2 Nov 2009, 17:36 Attached thumbnail(s) index1.jpg ( Size: 340.27k ) Number of downloads: 784 |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
cel indicat e sal cureti cu apa sub presiune, daca poti cu el pe masina, desfacand numai furtunele de racord, daca bagi iara niste solutii minune ajungi sa curga pe la garnitura, al meu era mancat un element de aluminiu poate de antigel si de timp ... ca am bagat deala ieftin, am luat unul nou 76 lei si am pus antigel dacia glaceol rx d 3 litri 60 lei, sa nu mai zic ca aveam un radiator mai mic de berlina care si ala era spart si supra-incalzea motorul asa ca am luat unu nou 470 (varianta de uzina din cupru) cu suportii de prindere inca 30, asta era prin septembrie, iar in octobrie la bagatu antigelului (ala de 2 lei) a urmat caloriferul in octombrie...
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
apa sub pressiune pot sa bag doar la presiunea care mi-o ofera apa de la chiuveta(1.5- 2 bari parca).....cum pot verifica daca se incalzesc toti elementii caloriferului fara sa desfaca prea multe pe sub bord?
This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 2 Nov 2009, 18:27 |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
nu se poate decat daca te complici sa desfaci aeroterma = dat jos
nu recomand sa desfaci aeroterma mai ales pe vremea asta, incearca doar spalatura cu apa ce vine de la robinet ca daca bagi mai multa presiune poate curge dupaia ca e cam slabut |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Multumesc pentru sfaturi.....ma duc maine si vad ce pot face acolo.
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
cu placere
sa nu uiti ca poate ar fi bine sa pui antigel care nu contine silicati ca nu ataca aluminiul, gen dacia glaceol rx d |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ahyle_blue_eyes @ 2 Nov 2009, 17:34) Exista cumva posibilitatea sa se fi infundat caloriferul din cauza ca am pus praf(stop leak) pentru a opri o scurgere din radiator? Da, este posibil. Mai ales stop-leak in combinatie cu noroi/rugina+resturi de silicon de etansare,etc. QUOTE(ahyle_blue_eyes @ 2 Nov 2009, 17:34) as vrea sa stiu cum pot verifica lucrul acesta fara sa scot de tot calorifierul. Nu prea se poate. O varianta ar fi sa ii desfaci conductele de la circuitul de racire(in compartimentul motor) si sa bagi pe conducta de tur a caloriferului apa sub presiune urmand apoi sa urmaresti cu ce presiune iese apa pe returul caloriferului. QUOTE(ahyle_blue_eyes @ 2 Nov 2009, 17:34) Cum as putea desfunda caloriferul daca cumva e infundat?Am auzit ca e posibil sa se desfunde automat calorifierul daca scot lichidul de racire?! e adevarat? Nu se prea desfunda din inertie atunci cand golesti circuitul de racire. Ori il cureti cu lichid(apa) sub presiune ori il desfaci, exact ca in topicul de unde ai luat poza. ![]() BTW, ce rost are poza postata aici? ![]() Spor la reparatii! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
clncatalin |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 November 09 ![]() |
Salut!
Am si eu probleme cu aeroterma. Nu mai merge Am fost la "mester", a infipt mana pana la umar prin clapeta de aer si a zis ca motorasul este de vina, dar nu a avut rabdare sa desfaca. Mi-a zis sa cumpar altul. Nu stiu insa pe unde se desface mai usor, ca sa demontez aeroterma. Ma puteti ajuta cu aceste informatii? Sa desfac capacul acela de plastic de sub stergatoare, sau panoul cu butoane de la bord? Respecte |
--------------------
Dacia
Nova GTI
2000
|
|
cristi.huci |
![]()
Post
#49
|
Dodutu Group: Members Posts: 33 Joined: 14 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Eu am desfacut capacul de plastic de sub stergatoare.Dar ca sa-l poti scoate trebuie sa desfaci tabla din fata sa (cea care delimiteaza compartimentul motorului si este prisa cu multe surubele de 10). Dupa care ar trebui sa iasa, eventual demontezi si mecanismul stergatoarelor. Spor la treba ![]() |
--------------------
Dacia
Nova
98, benzina 1600
- B 34 HJI criss
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
pana la urma l-am scos de pe masina l-am adus in casa si l-am desfacut.In poza de mai sus sunt doar 2 randuri de celule(nu stiu exact cum se cheama acei elementi-sorry daca am gresit termenul) la mine sunt 3 randuri iar in fiecare din ele exista o bucata lunga de cupru care se poate scoate.Din toate (cred ca vreo 24) mergeau doar 6 restul erau infundate rau de tot.Abia am reusit sa scot toata mizeria aia "stop-leak in combinatie cu noroi/rugina+resturi de silicon de etansare" cum spunea colegu'.Desi am muncit o zi intreaga rezultatul e ffff bun.Aerul e foarte fierbinte acum........trebuie sa combin jumate aer rece si jumate aer cald.De asemeni nu stiu din ce motiv pana acum aerul care venea pe la aeratoarele laterale era mult mai rece ca cel de la aeratorul central.....odata cu ce am mai fixat eu pe la ansamblul de caldura s-a rezolvat si cu aeratoarele laterale care baga acelasi debit de aer ca si cel central si la aceiasi temperatura.
Multumesc tuturor pentru sfaturi. This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 4 Nov 2009, 08:43 |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(ahyle_blue_eyes @ 4 Nov 2009, 10:12) pana la urma l-am scos de pe masina l-am adus in casa si l-am desfacut.In poza de mai sus sunt doar 2 randuri de celule(nu stiu exact cum se cheama acei elementi-sorry daca am gresit termenul) la mine sunt 3 randuri iar in fiecare din ele exista o bucata lunga de cupru care se poate scoate.Din toate (cred ca vreo 24) mergeau doar 6 restul erau infundate rau de tot.Abia am reusit sa scot toata mizeria aia "stop-leak in combinatie cu noroi/rugina+resturi de silicon de etansare" cum spunea colegu'.Desi am muncit o zi intreaga rezultatul e ffff bun.Aerul e foarte fierbinte acum........trebuie sa combin jumate aer rece si jumate aer cald.De asemeni nu stiu din ce motiv pana acum aerul care venea pe la aeratoarele laterale era mult mai rece ca cel de la aeratorul central.....odata cu ce am mai fixat eu pe la ansamblul de caldura s-a rezolvat si cu aeratoarele laterale care baga acelasi debit de aer ca si cel central si la aceiasi temperatura. Multumesc tuturor pentru sfaturi. aceeasi chestie am facut si eu week-endul trecut, insa dupa ce l-am lipit, am constatat ca este "stropitoare", fapt care m-a indemnat sa imi iau un calorifer nou, insa varianta de import...inca nu am ajuns acasa, sa il montez, si de aceea va cer parerea...e bun, sau nu in comparatie cu unul original?!? plus ca am mai gasit unul la mana a doua, de origine, la pret comparabil cu cel nou de import....am facut bine ca l-am luat pe cel de import, nou?!? astept parerile voastre... |
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
iti dai seama ca daca e nou nu ai riscul sa-l cumperi infundat sau semi-spart, cum era al meu de mirosea urat cand dadeam pe aer cald, nu curgea doar statea umed caloriferul atata timp incat sa pietrificat locul
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
mutulica_ionutz |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 October 09 ![]() |
ahyle.. pls lasa`mi un id.. k vreau sa vb ceva cu tine
![]() 4 Nov 2009, 18:16: va rog.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by mutulica_ionutz: 4 Nov 2009, 17:16 |
--------------------
Dacia
Logan
2010
- secret
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(danciusergiu84 @ 4 Nov 2009, 12:08) iti dai seama ca daca e nou nu ai riscul sa-l cumperi infundat sau semi-spart, cum era al meu de mirosea urat cand dadeam pe aer cald, nu curgea doar statea umed caloriferul atata timp incat sa pietrificat locul abia astept sa ajung acasa in week-end, sa montez caloriferul.... sper sa va anunt numai de bine...ca altfel... o sa am de-a face cu "mogulul".... o sa ma balacareasca de moarte... |
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Zi-mi si mie la ce pret te-a ajuns cel de import?unul Sh cat costa?
Multumesc. |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
eu am luat nou la 75 lei, mi se pare ca e romanesc, am in masina garantia cu marca...
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Multumesc de informatie.mi-am cumparat azi unul nou cu 65 de lei din Iasi....am si eu garantie doar daca il montez la un service autorizat!Prefer sa lucrez eu cu rabdare la masina si sa mi-l montez singur.O sa scot tot antigelul pe care l-am infestat cu stop leak si o sa pun alt antigel spaland toata instalatia in prealabil.
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
Johnnyt |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 5 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Sal'tare,
si eu am aceeasi problema cu mirosurile din aeroterma. Am incercat "sa'mi bag mana pana la genunchi" in cautare de carpe, frunze si alte obiecte producatoare de duhori. N'am gasit nimic asa ca pana la primavara o sa ma obisnuiesc cu mirosul, dar alta problema ma framanta: cum scapam de aburire? Am incercat cu clapeta deschisa, inchisa si cu spray antiaburire. Cu spray-ul a mers vreo 2 zile, dupa aia s'a obisnuit geamul cu el si a revenit la aburire. Cum scapam?? |
--------------------
Dacia
Nova
1998 GTI
- OT-01-XCK Dacia Nova... daca o ai nu'ti vine sa o dai. Daca nu o ai... mai bine sa nu o ai...
|
|
cristi.huci |
![]()
Post
#59
|
Dodutu Group: Members Posts: 33 Joined: 14 October 09 From: Bucuresti ![]() |
SAL'
undeva pe un topic, se spunea ca sa folosit cu succes spalarea geamurilor cu spuma de ras. Eu nu am probat dar cine stie... ![]() |
--------------------
Dacia
Nova
98, benzina 1600
- B 34 HJI criss
|
|
Johnnyt |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 5 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Sa incerc cu spuma de ras?
Daca nu e buna razatoarea ce fac? ![]() Dar maine incerc cu spume de geamuri cu alchool, deoarece se face pe geam de parca are vapori de la motor. O chestie unsuroasa. Poate iese. |
--------------------
Dacia
Nova
1998 GTI
- OT-01-XCK Dacia Nova... daca o ai nu'ti vine sa o dai. Daca nu o ai... mai bine sa nu o ai...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 12:49 |