dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
bozzo |
![]()
Post
#3281
|
||
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|||
CRICOCI |
![]()
Post
#3282
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(bozzo @ 1 Jul 2010, 13:23) La daciile din 2003 si 2004 au lasat un singur beculet, la care este legat contactul franei de mana cat si sonda ICP. nu am stiut , dar ce o fii avut cu modelele astea lea luat si turometru si din becuri, si daca nu ma insel cred ca nu mai au nici acul ala de incarcare, ca sa o mentina la acelasi pret au scos astea si au bagat o canistra de benzina ![]() ![]() This post has been edited by CRICOCI: 1 Jul 2010, 18:07 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3283
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Si tabla e mult mai subtire si nu ma refer la aripi si usi ci la lonjeroane si podea , la mine pur si simplu s-a "crapat" podeaua unde sunt prinse scaunele
![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#3284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Lucian dor @ 30 Jun 2010, 13:55) Da, se aprinde becul de la injectie la punerea contactului iar dupa invartirea motorului pompa de benzina isi termina ciclul, dupa care becul se stinge. Clapeta din carburator ramane uscata. desfa mufa de la calculator si vezi daca in ea la pinul 23 iti vine minus. si mai verifica ca firele care pleaca din mufa de la injector(este aceea gri)au continuitate pana in calculator.(toate 4 fire) |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
ghitza |
![]()
Post
#3285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
undeva mai in susu cu cateva posturi se vorbea de treaba cu adaptarea turometrului la modelele din 2003-4 care sun fara ,STC_CTLN ziceai ca ,se ia semnal din mufa cilindrica de sub pompa de frana dar vezi ca sunt 2 versiuni de cablaje (cel putin asa stiu eu ) pune o poza te rog daca ai sa vad care fir mai exact e cel cu semnal si pe urma ma apuc de modificat turometrul de carburatie
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
DaII |
![]()
Post
#3286
|
![]() DaII Group: Members Posts: 159 Joined: 24 September 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 29 Jun 2010, 13:53) Ov,exista pe masina unul care nu functioneaza.Se aude clic doar cand il treci pe pozitia ON in rest pe toata plaja lui de actionare nu se mai aude ca si la cele in trepte,deci ce sa inteleg? sa-ti raspund eu poate te ajut...eu i-l am cu un singur clic cand se porneste...daca i-l dau la maxim pornesc stergatoarele cam din 3-3 secunde..si cum i-l misc scade adica din 4-5 -6 si tot asa porneste din ce in ce mai greu eu asa i-l am temporizatorul... Attached thumbnail(s) DaII_105__600_x_450_.jpg ( Size: 61.52k ) Number of downloads: 514 |
--------------------
Dacia
1310
berlina 2004
- IF-31-CLA
|
|
daniel1980 |
![]()
Post
#3287
|
Daniel Group: Members Posts: 16 Joined: 7 November 06 From: Targoviste ![]() |
Salutare Colegi
Am o problema cu Dacia break injectie fabricatie 2004 lot pentru export km reali 149.500 De ceva vreme cam de pe la 80.000 km injectia se comporta ciudat in sensul ca in momentul in care accelerez se aude un zgomot ca un tacanit,( zgomot asemanat ca cel produs de scanteie cand puneam sa verificam bobina de inductie ) dar foarte puternic ca si cum ai avea un diesel Masina trage normal nu se aprind becuri in bord Astept un raspuns din partea dumneavoastra in sensul ca trebuie pusa pe testes si calibrat injectorul sau de la ce poate fi Multumesc frumos pentru ajutor mentionez ca filtrul de aer a fost schimbat pe la 100.000 km iar bujiile pe la 80.000 km cu aproximatie |
--------------------
renault
Symbol
2012 model Prima
- db 30 DRE
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3288
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Nu stiu cauza problemei tale dar sigur trebuie sa schimbi bujiile , ai 69.000 km cu actualele bujii ceea ce mie mi se pare foarte mult , eu le schimb la maxim 20.000km .
|
--------------------
-
-
-
|
|
daniel1980 |
![]()
Post
#3289
|
Daniel Group: Members Posts: 16 Joined: 7 November 06 From: Targoviste ![]() |
alte cauze probaile nu a mai intalnit nimeni asa ceva?
|
--------------------
renault
Symbol
2012 model Prima
- db 30 DRE
|
|
bozzo |
![]()
Post
#3290
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Se aude ca un rontait de diesel?
Oare ai mai reglat culbutorii? Poate sunt foarte slabi si ii auzi doar la turatii mai mari. In ralanti nu se aude acest zgomot? Nu ai incercat sa asculti motorul, pui urechea prin diferite locuri, poate il localizezi. Injectorul cum se aude, are acelasi zgomot caracteristic, sau poate el face asa cand pulverizeaza mai multa benzina. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
daniel1980 |
![]()
Post
#3291
|
Daniel Group: Members Posts: 16 Joined: 7 November 06 From: Targoviste ![]() |
la motor nu sa umblat in acesti 149.000 km pt ca a facut probleme (probabil ca a fost lot de export
![]() |
--------------------
renault
Symbol
2012 model Prima
- db 30 DRE
|
|
Lucian dor |
![]()
Post
#3292
|
Lucian2 Group: Members Posts: 3 Joined: 28 June 10 ![]() |
Am verificat pinul 23 si are masa. toate firele de la injector la calculator au continuitate.
Va rog sa imi spuneti ce mai pot verifica, sau ce valori trebuie sa fie Multumesc |
--------------------
dacia
1307 dubla cabina injectie
2002
- TM 08 YNK
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3293
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(DaII @ 2 Jul 2010, 00:33) sa-ti raspund eu poate te ajut...eu i-l am cu un singur clic cand se porneste...daca i-l dau la maxim pornesc stergatoarele cam din 3-3 secunde..si cum i-l misc scade adica din 4-5 -6 si tot asa porneste din ce in ce mai greu eu asa i-l am temporizatorul... Merci. Problema e ca la mine nu mai face nimic,probabil s-a defectat.Se mai poate resurcita?O schema electrica interna a lui,daca ar avea cineva, mi-ar fi de folos. This post has been edited by Paulorossi: 2 Jul 2010, 11:05 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
TRK |
![]()
Post
#3294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
daniel1980 de unde stii tu ca a fost lot pentru export sau cum ti-ai dat seama !?
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
daniel1980 |
![]()
Post
#3295
|
Daniel Group: Members Posts: 16 Joined: 7 November 06 From: Targoviste ![]() |
Cand am fost la fabrica sa imi cumpar masina nu mai aveam pe stok decat de export fapt pt care am platit mai mult ca bani atunci au scos solenzele
|
--------------------
renault
Symbol
2012 model Prima
- db 30 DRE
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3296
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
[quote=daniel1980,2 Jul 2010, 09:01]
Salutare Colegi mentionez ca filtrul de aer a fost schimbat pe la 100.000 km iar bujiile pe la 80.000 km cu aproximatie [/quot nu stiu cat de normal iti mai poate merge tie masina , dar o parere personala si nu numai cred ca e timpul sa schimbi toate astea , un set de bujii este 32 lei si un filtru 10 lei, daca te zgarcesti acum sa le schimbi (ca altfel nu vad motivul) o sa scoti mult mai mult sa ti faci motorul, si bag mana in foc indiferent de ce zici tu ca ai un consum marit de conbustibil. bafta numai bine This post has been edited by CRICOCI: 2 Jul 2010, 13:40 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#3297
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Salutare posesori de injectate.
O intrebare la voi : Am Dacia mea Break din 2004 Iulie, si este dotata cu acea porcarie de "condensator de gaze" (sub capota). Din rezervor, din partea spre masina a rezervorului, deasupra pompei, am o supapa cu un furtun, care se duce intr-un T : o bucata de T se duce la buson, pe langa teava de carburant, si o parte la condesatorul de gaze. Problema e ca imi face presiune mare in rezervor (cand deschid busonu` face PUF tare), si bineinteles ca am si un mic por pe undeva pe la rezervor, astfel incat sa imi dea batai de cap si miros de benzina. Intrebarea mea: este normal sa creeze presiune in rezervor ? (destul de maricica) |
--------------------
r
m
2
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3298
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu e normal ,dar poti face o gaurica mica in buson si gata treaba si acea supapa este (supapa antirasturnare)
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#3299
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Pai si acea supapa ar trebui sa lase sa iasa aer/lichid din rezervor, dar nu ar trebui sa lase sa intre; in cazul unui accident sa iasa combustibilul ?
[editat] Si nu ar trebui din fabrica un loc facut unde sa iasa gazele ? This post has been edited by Ciorapel: 4 Jul 2010, 11:27 |
--------------------
r
m
2
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai aia e ,dar nu mai merge la tine dai o gaurica in buson si nu mai ai treaba nu te stresa aiurea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikunic |
![]()
Post
#3301
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 July 10 ![]() |
salutare fratilor,
am o nenorocire de dacie a unui prieten care a scapat masina fara antigel si a mers asa vreo 20-30 km.... bineinteles ca a terminat supape, chiulasa, garnitura. a aus masina la mine sa o fac am schimbat cele spuse mai sus, am reglat motorul (culbutori), am verificat sa nu fi sarit de la punct (distributie). dupa toate astea am incercat sa pornesc. rezultat a pornit la relantii 3-4 secunde dupa care sa inecat si sa oprit am reincercat sa o pornesc si acelasi rezultat. la fiecare incercare am acelasi rezultat. in consecinta am incercat sa schimb calculator, carburator, distribuitor de scanteie. acestea le-am montat pe alta masina identica si functioneaza perfect. am verificat si pompa din rezervor..... functioneaza relee, sigurante sunt in regula (verificate) in rest nu mai stiu "sa cam terminat mecanica la mine ![]() va rog cu respect pe cei care ati intalnit asemenea cazuri sa-mi dati si mie un mail de ajutor. va multumesc anticipat. |
--------------------
dacia
berlina
2002
- gl03lgt
|
|
whitecar |
![]()
Post
#3302
|
Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 6 January 07 From: BUCURESTI ![]() |
Uite un link http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t90...ml#entry2514470 , pina vine o parere mai documentata poti lectura aici si poate gasesti rezolvarea.Bafta
|
--------------------
ex Dacia Break
1310 Cli
2000 Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile"" |
|
ghitza |
![]()
Post
#3303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ii din chiulasa zic eu problema caci la in injectate nu cade asa deodata .vezi ai reglat bine culbutorii ?verifica partea de alimentare sa nu fie veo buba ceva acolo .ai planat chiulasa?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bozzo |
![]()
Post
#3304
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Sau mai bine schimbi supapa respectiva decat sa dai gaura in buson.
daniel1980 verifica totusi si culbutorii. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
daniel1980 |
![]()
Post
#3305
|
Daniel Group: Members Posts: 16 Joined: 7 November 06 From: Targoviste ![]() |
Am sunat la un dealer dacia din targoviste si mi-a spus foarte mirat cum de nu am fost cu masina sa regleze culbutorii pina acum (P.S.masina este a socrului meu care o cam neglijeaza)
|
--------------------
renault
Symbol
2012 model Prima
- db 30 DRE
|
|
nikunic |
![]()
Post
#3306
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 July 10 ![]() |
salutare fratilor,
am o nenorocire de dacie a unui prieten care a scapat masina fara antigel si a mers asa vreo 20-30 km.... bineinteles ca a terminat supape, chiulasa, garnitura. a aus masina la mine sa o fac am schimbat cele spuse mai sus, am reglat motorul (culbutori), am verificat sa nu fi sarit de la punct (distributie). dupa toate astea am incercat sa pornesc. rezultat a pornit la relantii 3-4 secunde dupa care sa inecat si sa oprit am reincercat sa o pornesc si acelasi rezultat. la fiecare incercare am acelasi rezultat. in consecinta am incercat sa schimb calculator, carburator, distribuitor de scanteie. acestea le-am montat pe alta masina identica si functioneaza perfect. am verificat si pompa din rezervor..... functioneaza relee, sigurante sunt in regula (verificate) in rest nu mai stiu "sa cam terminat mecanica la mine " va rog cu respect pe cei care ati intalnit asemenea cazuri sa-mi dati si mie un mail de ajutor. va multumesc anticipat. |
--------------------
dacia
berlina
2002
- gl03lgt
|
|
andras |
![]()
Post
#3307
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 11 September 07 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 1 Jul 2010, 22:00) undeva mai in susu cu cateva posturi se vorbea de treaba cu adaptarea turometrului la modelele din 2003-4 care sun fara ,STC_CTLN ziceai ca ,se ia semnal din mufa cilindrica de sub pompa de frana dar vezi ca sunt 2 versiuni de cablaje (cel putin asa stiu eu ) pune o poza te rog daca ai sa vad care fir mai exact e cel cu semnal si pe urma ma apuc de modificat turometrul de carburatie Ghitza.Daca nu ai firul ptr turometru sub pompa de frina.trebuie desfacut mufa de la calculatorul de injectie si pus papuc la pinul 24. La turometrul de carburatie am modificat urmatorul: din asta am facut asta This post has been edited by andras: 5 Jul 2010, 18:59 Attached thumbnail(s) turometru.jpg ( Size: 41.31k ) Number of downloads: 1498 turometru_injectie.JPG ( Size: 44.2k ) Number of downloads: 1596 |
--------------------
dacia
1310 Li
2004
- cv ** jza
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
multumesc frumos ,super ma apuc si eu de modificat
![]() ![]() 5 Jul 2010, 21:41: sa inteleg ca trebuie micsorata?de la 82K la 1K nu? care ar fi din poa piesa ce trebuie schimbata?si ai o poza cu mufa cilindrica si firul de semnal? This post has been edited by ghitza: 5 Jul 2010, 20:41 Attached thumbnail(s) SDC11474.JPG ( Size: 490.99k ) Number of downloads: 1634 SDC11471.JPG ( Size: 496.31k ) Number of downloads: 1597 SDC11470.JPG ( Size: 490.8k ) Number of downloads: 1518 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
andras |
![]()
Post
#3309
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 11 September 07 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 5 Jul 2010, 20:28) multumesc frumos ,super ma apuc si eu de modificat ![]() ![]() <span class='edit'>5 Jul 2010, 21:41:</span> sa inteleg ca trebuie micsorata?de la 82K la 1K nu? care ar fi din poa piesa ce trebuie schimbata?si ai o poza cu mufa cilindrica si firul de semnal? Da trebuie micsorata si se mai pune un condensator de 100n inainte de rezistenta.Eu la masina nu am avut tras semnalul pina la mufa de sub pompa de frina.A trebuit sa desfac mufa de la calculator si sa pun papuc acolo.In poza nu se vede prea bine care este,eu am modificat mai de mult. |
--------------------
dacia
1310 Li
2004
- cv ** jza
|
|
nmarinae |
![]() ![]()
Post
#3310
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 19 May 08 ![]() |
Salutare!!!
AM o berlina din 2000 pe injectie si a inceput sa faca figuri si nu stiu de la ce este. Turatia de relanti este acum la 1100, in mod normal la mine statea la 900. De cand imi sta turatia la 1100 am vazut ca dupa ce o accelerez si o las sa revina la relanti motorul se decelereaza brusc pana pe la 1400 si apoi usor pana la 1100. Am schimbat motorasul de relanti + reset de computer+reglajul motorasului si tot asa face. Voi ce parere aveti? |
--------------------
Dacia
1310Li
2000
- AG-30-BIM Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 17:30 |