DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 109 110 111 112 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

bozzo
post 1 Jul 2010, 13:23
Post #3281


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Cu extractorul, asa este tongue.gif
La daciile din 2003 si 2004 au lasat un singur beculet, la care este legat contactul franei de mana cat si sonda ICP.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 1 Jul 2010, 18:06
Post #3282


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(bozzo @ 1 Jul 2010, 13:23)
La daciile din 2003 si 2004 au lasat un singur beculet, la care este legat contactul franei de mana cat si sonda ICP.
*


nu am stiut , dar ce o fii avut cu modelele astea lea luat si turometru si din becuri, si daca nu ma insel cred ca nu mai au nici acul ala de incarcare, ca sa o mentina la acelasi pret au scos astea si au bagat o canistra de benzina tongue.gif smile.gif)

This post has been edited by CRICOCI: 1 Jul 2010, 18:07


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 1 Jul 2010, 18:28
Post #3283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Si tabla e mult mai subtire si nu ma refer la aripi si usi ci la lonjeroane si podea , la mine pur si simplu s-a "crapat" podeaua unde sunt prinse scaunele sad.gif .Bine macar ca au lasat rotile radmasa.gif .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 1 Jul 2010, 20:41
Post #3284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(Lucian dor @ 30 Jun 2010, 13:55)
Da, se aprinde becul de la injectie la punerea contactului iar dupa invartirea motorului pompa de benzina isi termina ciclul, dupa care becul se stinge. Clapeta din carburator ramane uscata.
*





desfa mufa de la calculator si vezi daca in ea la pinul 23 iti vine minus.
si mai verifica ca firele care pleaca din mufa de la injector(este aceea gri)au continuitate pana in calculator.(toate 4 fire)


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Jul 2010, 21:00
Post #3285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




undeva mai in susu cu cateva posturi se vorbea de treaba cu adaptarea turometrului la modelele din 2003-4 care sun fara ,STC_CTLN ziceai ca ,se ia semnal din mufa cilindrica de sub pompa de frana dar vezi ca sunt 2 versiuni de cablaje (cel putin asa stiu eu ) pune o poza te rog daca ai sa vad care fir mai exact e cel cu semnal si pe urma ma apuc de modificat turometrul de carburatie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaII
post 2 Jul 2010, 00:33
Post #3286


DaII


Group: Members
Posts: 159
Joined: 24 September 09
From: Bucuresti




QUOTE(Paulorossi @ 29 Jun 2010, 13:53)
Ov,exista pe masina unul care nu functioneaza.Se aude clic doar cand il treci pe pozitia ON in rest pe toata plaja lui de actionare nu se mai aude ca si la cele in trepte,deci ce sa inteleg?
*



sa-ti raspund eu poate te ajut...eu i-l am cu un singur clic cand se porneste...daca i-l dau la maxim pornesc stergatoarele cam din 3-3 secunde..si cum i-l misc scade adica din 4-5 -6 si tot asa porneste din ce in ce mai greu eu asa i-l am temporizatorul...

Attached thumbnail(s)
DaII_105__600_x_450_.jpg ( Size: 61.52k ) Number of downloads: 514


--------------------
Dacia 1310 berlina 2004 - IF-31-CLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel1980
post 2 Jul 2010, 09:01
Post #3287


Daniel


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 November 06
From: Targoviste




Salutare Colegi

Am o problema cu Dacia break injectie fabricatie 2004 lot pentru export km reali 149.500

De ceva vreme cam de pe la 80.000 km injectia se comporta ciudat in sensul ca in momentul in care accelerez se aude un zgomot ca un tacanit,( zgomot asemanat ca cel produs de scanteie cand puneam sa verificam bobina de inductie ) dar foarte puternic ca si cum ai avea un diesel
Masina trage normal nu se aprind becuri in bord

Astept un raspuns din partea dumneavoastra in sensul ca trebuie pusa pe testes si calibrat injectorul sau de la ce poate fi

Multumesc frumos pentru ajutor

mentionez ca filtrul de aer a fost schimbat pe la 100.000 km iar bujiile pe la 80.000 km
cu aproximatie


--------------------
renault Symbol 2012 model Prima - db 30 DRE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 2 Jul 2010, 09:12
Post #3288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Nu stiu cauza problemei tale dar sigur trebuie sa schimbi bujiile , ai 69.000 km cu actualele bujii ceea ce mie mi se pare foarte mult , eu le schimb la maxim 20.000km .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel1980
post 2 Jul 2010, 09:18
Post #3289


Daniel


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 November 06
From: Targoviste




alte cauze probaile nu a mai intalnit nimeni asa ceva?


--------------------
renault Symbol 2012 model Prima - db 30 DRE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 2 Jul 2010, 09:19
Post #3290


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Se aude ca un rontait de diesel?
Oare ai mai reglat culbutorii? Poate sunt foarte slabi si ii auzi doar la turatii mai mari. In ralanti nu se aude acest zgomot?
Nu ai incercat sa asculti motorul, pui urechea prin diferite locuri, poate il localizezi.
Injectorul cum se aude, are acelasi zgomot caracteristic, sau poate el face asa cand pulverizeaza mai multa benzina.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel1980
post 2 Jul 2010, 09:33
Post #3291


Daniel


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 November 06
From: Targoviste




la motor nu sa umblat in acesti 149.000 km pt ca a facut probleme (probabil ca a fost lot de export smile.gif ) deci zgomotul se aude si cand este motorul rece tacane si la ralanti plus ca masina dupa a doua revizie cand a fost in garantie nu a mai fost pusa pe tester


--------------------
renault Symbol 2012 model Prima - db 30 DRE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian dor
post 2 Jul 2010, 10:31
Post #3292


Lucian2


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 June 10




Am verificat pinul 23 si are masa. toate firele de la injector la calculator au continuitate.

Va rog sa imi spuneti ce mai pot verifica, sau ce valori trebuie sa fie

Multumesc


--------------------
dacia 1307 dubla cabina injectie 2002 - TM 08 YNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 2 Jul 2010, 11:05
Post #3293


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(DaII @ 2 Jul 2010, 00:33)
sa-ti raspund eu poate te ajut...eu i-l am cu un singur clic cand se porneste...daca i-l dau la maxim pornesc stergatoarele cam din 3-3 secunde..si cum i-l misc scade adica din 4-5 -6 si tot asa porneste din ce in ce mai greu eu asa i-l am temporizatorul...
*


Merci.
Problema e ca la mine nu mai face nimic,probabil s-a defectat.Se mai poate resurcita?O schema electrica interna a lui,daca ar avea cineva, mi-ar fi de folos.

This post has been edited by Paulorossi: 2 Jul 2010, 11:05


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 2 Jul 2010, 11:39
Post #3294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




daniel1980 de unde stii tu ca a fost lot pentru export sau cum ti-ai dat seama !?


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel1980
post 2 Jul 2010, 11:41
Post #3295


Daniel


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 November 06
From: Targoviste




Cand am fost la fabrica sa imi cumpar masina nu mai aveam pe stok decat de export fapt pt care am platit mai mult ca bani atunci au scos solenzele


--------------------
renault Symbol 2012 model Prima - db 30 DRE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 2 Jul 2010, 12:33
Post #3296


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




[quote=daniel1980,2 Jul 2010, 09:01]
Salutare Colegi

mentionez ca filtrul de aer a fost schimbat pe la 100.000 km iar bujiile pe la 80.000 km
cu aproximatie
*

[/quot
nu stiu cat de normal iti mai poate merge tie masina , dar o parere personala si nu numai cred ca e timpul sa schimbi toate astea , un set de bujii este 32 lei si un filtru 10 lei, daca te zgarcesti acum sa le schimbi (ca altfel nu vad motivul) o sa scoti mult mai mult sa ti faci motorul, si bag mana in foc indiferent de ce zici tu ca ai un consum marit de conbustibil. bafta numai bine

This post has been edited by CRICOCI: 2 Jul 2010, 13:40


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 4 Jul 2010, 11:08
Post #3297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Salutare posesori de injectate.

O intrebare la voi :

Am Dacia mea Break din 2004 Iulie, si este dotata cu acea porcarie de "condensator de gaze" (sub capota). Din rezervor, din partea spre masina a rezervorului, deasupra pompei, am o supapa cu un furtun, care se duce intr-un T : o bucata de T se duce la buson, pe langa teava de carburant, si o parte la condesatorul de gaze.

Problema e ca imi face presiune mare in rezervor (cand deschid busonu` face PUF tare), si bineinteles ca am si un mic por pe undeva pe la rezervor, astfel incat sa imi dea batai de cap si miros de benzina.

Intrebarea mea: este normal sa creeze presiune in rezervor ? (destul de maricica)


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Jul 2010, 11:17
Post #3298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu e normal ,dar poti face o gaurica mica in buson si gata treaba si acea supapa este (supapa antirasturnare)


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 4 Jul 2010, 11:27
Post #3299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Pai si acea supapa ar trebui sa lase sa iasa aer/lichid din rezervor, dar nu ar trebui sa lase sa intre; in cazul unui accident sa iasa combustibilul ?

[editat]

Si nu ar trebui din fabrica un loc facut unde sa iasa gazele ?

This post has been edited by Ciorapel: 4 Jul 2010, 11:27


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Jul 2010, 11:45
Post #3300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai aia e ,dar nu mai merge la tine dai o gaurica in buson si nu mai ai treaba nu te stresa aiurea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikunic
post 4 Jul 2010, 12:24
Post #3301


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 July 10




salutare fratilor,
am o nenorocire de dacie a unui prieten care a scapat masina fara antigel
si a mers asa vreo 20-30 km.... bineinteles ca a terminat supape, chiulasa, garnitura.
a aus masina la mine sa o fac
am schimbat cele spuse mai sus, am reglat motorul (culbutori), am verificat sa nu fi sarit de la punct (distributie).
dupa toate astea am incercat sa pornesc.
rezultat a pornit la relantii 3-4 secunde dupa care sa inecat si sa oprit
am reincercat sa o pornesc si acelasi rezultat.
la fiecare incercare am acelasi rezultat.
in consecinta am incercat sa schimb calculator, carburator, distribuitor de scanteie.
acestea le-am montat pe alta masina identica si functioneaza perfect.
am verificat si pompa din rezervor..... functioneaza
relee, sigurante sunt in regula (verificate)
in rest nu mai stiu "sa cam terminat mecanica la mine smile.gif "
va rog cu respect pe cei care ati intalnit asemenea cazuri sa-mi dati si mie un mail de ajutor.
va multumesc anticipat.


--------------------
dacia berlina 2002 - gl03lgt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitecar
post 4 Jul 2010, 12:29
Post #3302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 6 January 07
From: BUCURESTI




Uite un link http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t90...ml#entry2514470 , pina vine o parere mai documentata poti lectura aici si poate gasesti rezolvarea.Bafta


--------------------
ex Dacia Break 1310 Cli 2000
Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile""
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Jul 2010, 17:40
Post #3303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ii din chiulasa zic eu problema caci la in injectate nu cade asa deodata .vezi ai reglat bine culbutorii ?verifica partea de alimentare sa nu fie veo buba ceva acolo .ai planat chiulasa?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 5 Jul 2010, 08:34
Post #3304


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Sau mai bine schimbi supapa respectiva decat sa dai gaura in buson.

daniel1980 verifica totusi si culbutorii.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel1980
post 5 Jul 2010, 08:51
Post #3305


Daniel


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 November 06
From: Targoviste




Am sunat la un dealer dacia din targoviste si mi-a spus foarte mirat cum de nu am fost cu masina sa regleze culbutorii pina acum (P.S.masina este a socrului meu care o cam neglijeaza)


--------------------
renault Symbol 2012 model Prima - db 30 DRE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikunic
post 5 Jul 2010, 16:13
Post #3306


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 July 10




salutare fratilor,
am o nenorocire de dacie a unui prieten care a scapat masina fara antigel
si a mers asa vreo 20-30 km.... bineinteles ca a terminat supape, chiulasa, garnitura.
a aus masina la mine sa o fac
am schimbat cele spuse mai sus, am reglat motorul (culbutori), am verificat sa nu fi sarit de la punct (distributie).
dupa toate astea am incercat sa pornesc.
rezultat a pornit la relantii 3-4 secunde dupa care sa inecat si sa oprit
am reincercat sa o pornesc si acelasi rezultat.
la fiecare incercare am acelasi rezultat.
in consecinta am incercat sa schimb calculator, carburator, distribuitor de scanteie.
acestea le-am montat pe alta masina identica si functioneaza perfect.
am verificat si pompa din rezervor..... functioneaza
relee, sigurante sunt in regula (verificate)
in rest nu mai stiu "sa cam terminat mecanica la mine "
va rog cu respect pe cei care ati intalnit asemenea cazuri sa-mi dati si mie un mail de ajutor.
va multumesc anticipat.


--------------------
dacia berlina 2002 - gl03lgt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andras
post 5 Jul 2010, 18:58
Post #3307


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 11 September 07




QUOTE(ghitza @ 1 Jul 2010, 22:00)
undeva mai in susu cu cateva posturi se vorbea de treaba cu adaptarea turometrului la modelele din 2003-4 care sun fara ,STC_CTLN ziceai ca ,se ia semnal din mufa cilindrica de sub pompa de frana dar vezi ca sunt 2 versiuni de cablaje (cel putin asa stiu eu ) pune o poza te rog daca ai sa vad care fir mai exact e cel cu semnal si pe urma ma apuc de modificat turometrul de carburatie
*


Ghitza.Daca nu ai firul ptr turometru sub pompa de frina.trebuie desfacut mufa de la calculatorul de injectie si pus papuc la pinul 24.
La turometrul de carburatie am modificat urmatorul:
din asta
am facut asta

This post has been edited by andras: 5 Jul 2010, 18:59

Attached thumbnail(s)
turometru.jpg ( Size: 41.31k ) Number of downloads: 1498
turometru_injectie.JPG ( Size: 44.2k ) Number of downloads: 1596


--------------------
dacia 1310 Li 2004 - cv ** jza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Jul 2010, 19:28
Post #3308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




multumesc frumos ,super ma apuc si eu de modificat smile.gif 124.gif

5 Jul 2010, 21:41:
sa inteleg ca trebuie micsorata?de la 82K la 1K nu? care ar fi din poa piesa ce trebuie schimbata?si ai o poza cu mufa cilindrica si firul de semnal?

This post has been edited by ghitza: 5 Jul 2010, 20:41

Attached thumbnail(s)
SDC11474.JPG ( Size: 490.99k ) Number of downloads: 1634
SDC11471.JPG ( Size: 496.31k ) Number of downloads: 1597
SDC11470.JPG ( Size: 490.8k ) Number of downloads: 1518


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andras
post 5 Jul 2010, 21:32
Post #3309


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 11 September 07




QUOTE(ghitza @ 5 Jul 2010, 20:28)
multumesc frumos ,super ma apuc si eu de modificat smile.gif  124.gif

<span class='edit'>5 Jul 2010, 21:41:</span>
sa inteleg ca trebuie micsorata?de la 82K la 1K nu? care ar fi din poa piesa ce trebuie schimbata?si ai o poza cu mufa cilindrica si firul de semnal?
*


Da trebuie micsorata si se mai pune un condensator de 100n inainte de rezistenta.Eu la masina nu am avut tras semnalul pina la mufa de sub pompa de frina.A trebuit sa desfac mufa de la calculator si sa pun papuc acolo.In poza nu se vede prea bine care este,eu am modificat mai de mult.


--------------------
dacia 1310 Li 2004 - cv ** jza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 6 Jul 2010, 08:14
Post #3310


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




Salutare!!!

AM o berlina din 2000 pe injectie si a inceput sa faca figuri si nu stiu de la ce este.
Turatia de relanti este acum la 1100, in mod normal la mine statea la 900.
De cand imi sta turatia la 1100 am vazut ca dupa ce o accelerez si o las sa revina la relanti motorul se decelereaza brusc pana pe la 1400 si apoi usor pana la 1100. Am schimbat motorasul de relanti + reset de computer+reglajul motorasului si tot asa face.
Voi ce parere aveti?


--------------------
Dacia 1310Li 2000 - AG-30-BIM
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 109 110 111 112 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th June 2025 - 17:30
Forum Renault