dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
tynn |
![]()
Post
#5101
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#5102
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
tynn,daca toate necazurile tale au aparut in urma demontarii pompei de benzina atunci aproape sigur necazul e de acolo.Nu sugerez insa ca nu trebuie sa te ocupi si de celelalte eventuale probleme,insa incepe mai intai cu ce am sugerat.
Succes! nikuniku,manualul spune ca pompa scoate aprox. 65l/h de unde concluzia ca trebuie sa scoata minim in jur de 1l,suficient deoarece consumul e de maxin 20% /h in cea mai nefericita situatie,deci mare parte se intoarece pe retur.Presiunea e absolut necesar sa o verifici,un manometru e usor de procurat,alfel nu stii daca ai regulatorul de presiune decalibrat si in consecinta poti cauta defectul in alta parte,deci iti creezi si mai multe probleme. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
tynn |
![]()
Post
#5103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Nu am reusit sa mai fac nicio verificare aseara, deoarece am ajuns tarziu acasa si trebuia sa fac un drum pana la gara in Eforie la 8. Bineinteles ca am luat Dacia, sa vad cum mai se comporta. Am mers batraneste, ca sa nu sea in nas. La intrare in Eforie am prins bariera si am oprit motorul (mare greseala...). Dupa ce trece trenul, dau sa pornesc, porneste si cand sa plec de pe loc ( drumul e in rampa acolo) se opreste. Dau sa pornesc din nou, nu mai pornea. Va dati seama claxoane din spate si altele... Pana la urma a luat-o si am plecat cu chiu cu vai.
Ajung la gara, cand dau sa plec, da sa porneasca si se opreste imediat, dupa care nici gand sa o mai ia. Bateria e foarte buna, electromotorul invarte foarte bine. Am zis ca poate a murit pompa, insa cand puneam contactul se auzea bazait la rezervor. Scot mufa de la motorasul de relanti (ca stiam ca e cu probleme) si incerc asa. Da sa porneasca si se opreste imediat si iarasi mort - invarte de rupe, dar nu da niciuin semn sa o ia. Desfac borna de masa si o las vreo 7 minute sa-si faca ECU reset, poate cine stie... Pun la loc, dau la automat si face ca toti draci, parca mergea intr-un piston, asa facea. De pornit normal in niciun caz... n-am mai auzit pana acum vreo masina sa faca asa la pornire, sincer nu pot sa descriu cum facea. In fine, o ultima incercare - scot mufa de la potentiometrul de clapeta, dau sa pornesc asa, o ia si se opreste iar. Pun mufa la loc si surpriza: porneste normal si reusesc sa ajung inapoi acasa, insa bineinteles cu vechile simptome (dat in nas, lipsa de putere). Ajung acasa si opresc motorul sa deschid portile sa bag masina in curte. Porneste imediat si motorul merge mai bine, urc rampa de acces in curte fara probleme, mai fac cateva manevre inainte/ inapoi si se pare ca merge normal, nu mai da sa se opreasca la plecarea de pe loc. Si gandindu-ma bine, la masina asta uneori la pornire motorul merge rotund, alte ori se cam balbaie, depinde de cum o apuca. Sincer sa fiu nu stiu ce sa mai cred, o fi de vina ceva la pompa, dar de ce a mers bine aseara la ultima pornire? E clar ca odata e vinovat motorasul de relanti, insa problema cu datul in nas eu tind sa cred ca este de la potentiometrul de clapeta. Ma gandesc ca ar putea fi ceva si de la senzorul de turatie motor de nu vroia sa porneasca. Am incercat eu odata sa-l dau jos sa-l curat, insa dupa ce a desfacut surubul nici gand sa se miste. E bagat prin presare sau s-a format un strat de oxid care l-a sudat acolo? Mi-a fost frica sa fortez de el sa nu il rup. Una peste alta, nu pot sa zic decat ca m-a disperat masina asta, am zis sa iau una pe injectie ca nu mai ai probleme cu aprinderea si pornirea, dar se pare ca m-am inselat amarnic. Cele pe carburator zic eu ca sunt mult mai fiabile. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5104
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Salut!
Eu cred ca e ceva de la pompa de benzina! Vezi ca este un furtunas acolo mic intre pompa si conducta de benzina, verifica ala. La mine tot asa facea, dadea in nas puternic, si am desfacut acolo, si furtunasul respectiv avea o gaurica mica de 2 mm, am schimbat ala si gata treaba! Ca sa verifici, dupa ce o pornesti, scoate furtunul de benzina de la return, de la clapeta de acolo, si vezi daca-ti arunca benzina pe acolo, la mine, nu arunca deloc benzina pe return. Bafta! |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5105
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Paulorossi nu prea le am cu matematica dar sar putea sa ai dreptate,am scos 30l benzina cam in 15-20 minute,a trebuit sa golesc rezervoru
probleme nu am avut cu injectia din 2004 de cand o am,e drept ca in fiecare toamna curat injectoru+senzoru turatie cu sprey si in mufe dau cu sprey de contacte electrice,singurul lucru ce a picat a fost MMP,dar lam desfacut bucati curatat si asamblat la loc+reinitializat si merge bine |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
tynn |
![]()
Post
#5106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Care din furtunele ce intra in corpul injectorului este de tur si care retur?
Si spuneti-mi si mie cu senzorul de turatie, e normal sa iasa prin fortare dupa ce desfaci surubul de fixare? Al meu e intepenit, am bagat o surubelnita intre el si carcasa ambreiajului dar n-a iesit. Nu am mai fortat ca mi-a fost frica sa nu-l sparg... This post has been edited by tynn: 4 Aug 2011, 11:04 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5107
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca te uiti bine o sa vezi niste sageti unde intra furtunele
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
tynn |
![]()
Post
#5108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
banuiesc ca pe corpul de clapeta sunt sagetile (e clar ca acolo...)
daca imi raspunde cineva si cum sta treaba cu senzorul de turatie, dau o bere virtuala ![]() This post has been edited by tynn: 4 Aug 2011, 11:10 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5109
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
cum te uiti sub bobina de inductie pe carcasa ambreiajului este o chestie neagra prinsa cu un surubel de 6(se desface cu cheia de 10mm),daca este gripat in locasu lui se da cu sprey degripant lasi 2-3 minute si se rasuceste usor stanga/dreapta tragind in sus(spre tine),dupa ce a iesit se curata cu o carpa curata de pilitura depusa pe capu lui,se curata locasu unde intra,de calamina,=jeg si se monteaza la loc
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
TYNN:nu dispeta tati ca nu ai de ce se mai intampla,acum cum zice si NIKU ai sageti pentru tur /retur dar sa stii ca furtunu dinspre radiator e turu celalalt returu.Senzoru de turatia nu are voie sa fie betonat acolo el iasa relativ usor ,desfa surubu si da in juru lui cu un spray degripant si cu un patent il apuci usor si misti stanga dreapta pana iasa ca nu are cum sa nu iasa si o sa te minunezi ce ii pe el dupa care il cureti cu un spray de contacte si montezi la loc.Eu asa ma patit in toamna si eraui de vina bujiile pe care le-am schimbat cu BERU care din nou l-eam schimbat cu Enguiem asa ceva si nu am mai avut treaba de atunci.
Acuma cu treaba cu GPL-u sa iti raspund ,merge de rupe si nu am nici o scadere de putere fata de benzina asta depinde cum reglezi instalatia de GPL,iarna la -15 porneam direct pe gaz ,scaderea de putere poate fin din alte parti numa de la gaz nu (ambreiaj pe duca ,tacheti dereglati ,supapa car nu lucreaza).bafta si nu dispera o pui la punct si uiti sa deschizi capota credema |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#5111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Merci de incurajari! Intr-adevar, trebuie sa-i dau de cap... Bujiile sunt noi BOSCH WR8BC+ (schimbate de vechiul proprietar inainte sa iau masina). Le-am dat si eu jos si le-am reglat ecartamentul ca la carte - 0,8mm
Problemele la masina asta se trag sigur de la faptul ca a stat mult pe dreapta in ultimii ani. Cel care a avut-o inainte nu a mai folosit-o de vreo 3-4 ani. Am pierdut destule zile cu ea, am luat-o la bani marunti, dar mai am inca de lucru. Nu mergeau luminile , semnalizarea, aarma. I-am curatat toate firele de masa de la motor (erau oxidate rau), i-am dat cu spray de contact la toate mufele, am refacut 2 fire intrerupte la instalatia electrica a farurilor etc. I-am reglat culbutorii (nu va mai zic ce namol avea in capac si in zona supapelor...). Stiu de la Renault-ul 19 care il mai am care pot fi belelele la injectia monopunct. Insa e adevarat ca am gaz de 5-6 ani si pe asta si cand o mai dau pe benzina nu mai merge asa frumos ca pe GPL. Ghitza, o intrebare off-topic: ce consum aprox. ai pe GPL oras/ extraurban/ mixt? |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Extern pot sa zic cu mana pe inima ca nu sare de 7 jumate,intern nush ca nu l-am facut,am scris odata aici cat am alimentat si cat am mers tre sa caut,ca idee anu trecut am alimentat de 100roni gpl(era atunci 2,5 litru parca) si am mers pana pe la BAlea lac sus pe transfagarasan si innapoi acasa langa arad la 25km oras Santana,3 persoan in masina +bagaj si cred ca sunt vreo 300 si ceva de km pana sus din Santana,si acolo din satu Cartisoara ai de urcat pana sus nu gluma maxim a 2-a mergi stiu ca merge Elv-u incontinuu aproape si era 12 noaptea
![]() This post has been edited by ghitza: 4 Aug 2011, 12:34 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stef_x |
![]()
Post
#5113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 July 11 ![]() |
Am si eu o problema..am o dacie pe injectie si nu imi porneste.Pun contactul ii totul bine si cand dau cheie pe langa faptul ca nu invarte electomotorul(care ii bun:scos si verificat) si aude un huruit la releele alea de pe partea stanga cum stai la volan(sunt trei la numar prinse pe caroserie).Nu stiu de la ce sunt dar unu(cel din mijloc) huruie.Ce sa fac??
Multumesc!! |
--------------------
Dacia
Break
2001
- MM02TFR
|
|
tynn |
![]()
Post
#5114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Daca nu invarte electromotorul inseamna ca ori e bateria dusa, ori contactul ori chiar electromotorul. Cum l-ai verificat, pe direct? Bobina cupleaza?
Releele de care zici tu nu au treaba cu electromotorul, sunt pt. pompa de benzina si injectie. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
TRK |
![]()
Post
#5115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
tynn: din ce povesteti tu aici, sa nu fie cumva si de la bobina. Eu am patit-o cu bobina, la fel facea, dadea in nas cand iti era lumea mai draga, mergea in 2, 3 pistoane, urat de tot. Mecanicii astia priceputi erau in stare sa imi demonteze toata masina, care mai de care cu pareri si ideii. Am tras concluziile singur, imi cunosc masina foarte foarte bine, m-am dus la piese auto, am cumparat o bobina de inductie si de atunci merge ceas...
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
Andrei53 |
![]()
Post
#5116
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 1 November 10 From: Bucuresti / Urziceni ![]() |
QUOTE(Andrei53 @ 2 Aug 2011, 20:26) Revin: Tynn: multumesc dar deja e prea tarziu..deja am schimbat pompa de ulei, am inlocuit sonda responsabila cu presiunea la ulei.. degeaba.. tot "palpaie " la ralanti si in ture joase... ce sa-i mai fac? o fi vibrochenul rectificat deficitar? astept un raspuns.. va multumesc un raspuns si pentru mine va rog? ce fac? ma apuc sa dau iar motorul jos sa bag alt arbore? ce recomandati?? |
--------------------
Skoda
Octavia 2.0i
2003
|
|
stef_x |
![]()
Post
#5117
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 July 11 ![]() |
AM scos electromotorul si merge asa .Bobina cupleaza.sare bendixul ii totul ok dar nu invarte.Cand dau cheie se aude un tacait si atat.Bateria ii buna.O sa ma uit la contacte.Multumesc
This post has been edited by stef_x: 5 Aug 2011, 08:10 |
--------------------
Dacia
Break
2001
- MM02TFR
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai verifica platou cu perii si rotoru,poate nu l-ai montat corect ma refer la fire
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stef_x |
![]()
Post
#5119
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 July 11 ![]() |
ii bun...turbez langa ea...
|
--------------------
Dacia
Break
2001
- MM02TFR
|
|
tynn |
![]()
Post
#5120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
@TRK - nu cred sa fie de la bobina, motorul merge destul de rotund la relanti. Problema apare in sarcina, cand se simte o lipsa de putere si da in nas sau chiar moare la plecarea de pe loc.
Sper sa-mi fac timp dupa-amiaza sa mai verific una-alta. This post has been edited by tynn: 5 Aug 2011, 09:07 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5121
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Deci,daca ar fi bobina dusa ar merge prost in orice situatie,deci exclus.Potentiometrul il poti verifica cu un ohmetru,asa iti faci macar o idee aproximativa.Repet,problema ta manifestandu-se doar dupa ce ai demontat pompa de benzina,defectul trebuie sa fie de acolo.Nu-ti merge in sarcina deoarece nu ai suficient debit de benzina.E atat de greu sa masori debitul pompei?Am spus destul de clar cum se face.Daca nu verifici riguros prin eliminare nu-ti vei repara masina in veci,iti tot putem da noi sugestii...,trebuie sa intelegi asta.
PS: faptul ca pompa bazaie nu inseamna ca si baga benzina This post has been edited by Paulorossi: 5 Aug 2011, 09:22 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#5122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(stef_x @ 5 Aug 2011, 09:26) Incepe atunci de la contact si vezi unde e problema,desfaci papucu ce duce la bobina si ii dai + direct de pe baterie cu contactu pus sa vezi in varte ?daca in varte atunci treci la contact ca de acolo e 5 Aug 2011, 11:04: TYNN:eu iti recomand un tester si stii o treaba nu toata ziua nervi si cu mainile prin ea ca nu o sa mai mearga nici ce a mers ,dute si da 50 roni si o pui pe test si acolo vezi exact ce are daca are ceva pe partea de injectie,BAFTA This post has been edited by ghitza: 5 Aug 2011, 10:04 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
andrewdrw |
![]()
Post
#5123
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 3 December 09 ![]() |
salut! azi am reusit sa duc la bun sfarsit instalatia de aer conditionat pe dacia mea
![]() jumatate din banii investiti in toata afacerea asta,i-am dat numai pe suduri...cine e curios,ma poate intreba,raspund cu cea ma imare placere;) imi cer scuze daca am deranjat pe cineva,dar simteam si eu nevoia sa spun la toata lumea ![]() This post has been edited by andrewdrw: 5 Aug 2011, 20:28 |
--------------------
dacia 1310
berlina
2004
|
|
tynn |
![]()
Post
#5124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Pune si tu niste poze sa ne minunam si noi
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
tynn |
![]()
Post
#5125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Am revenit cu problema mea: ieri mi-am facut timp si am facut niste verificari - am masurat debitul pompei dupa metoda descrisa de Paulorossi si scoate de rupe, am umplut un pet de 2 L intr-un minut. Tin sa fac o corectie la cele spuse de Paulorossi - prin suntarea pinilor 30 si 87 ai releului pompei de benzina (cel de langa cele 2 sigurante), aceasta incepe sa bage, fara sa mai fie nevoie de a pune contactul. Presiunea nu am masurat-o ca nu am avut cu ce, dar mai mult ca sigur e OK la acest debit (aproape dublu fata de cel specificat).
Am demontat motorasul de relanti si l-am desfacut: era bec inauntru, arata ca nou, practic totul parea in regula, insa si dupa ce l-al pus la loc face la fel, adica nu isi face cursa la punerea contactului. Insa dupa ce porneste motorul incepe sa se ridice relantiul pana la 1000-1200 ture. Care ar putea fi cauza pt. care nu isi face treaba corespunzator? Ca nu imi vine sa dau o gramada de bani pe unul nou... Am reusit sa desfac si senzorul de turatie arbore cotit, care arata destul de bine, l-am curatat si l-am pus la loc, insa nu s-a modoficat nimic. Nu am reusit sa desfac tocmai ce banuiesc eu ca e vinovat - potentiometrul de clapeta (neavand un torx gaurit de 20 pt. suruburile cu care este prins). Si ieri mi-a facut figuri, am ponit-o, a mers putin si s-a oprit din senin. Si apoi nu mai vroia sa porneasca. A luat-o abia dupa ce am scos mufa de la potentiometru clapeta, a pornit si s-a oprit iar. Am pus mufa la loc si a luat-o normal. Asta ma face sa cred ca acesta este de vina. Si bineinteles persista problema, daca calc brusc pedala la podea da sa se opreasca. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5126
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
tynn si eu am o problema asemanatoare cu dacia mea...daca apas brusc pedala la turatie mica da sa se opreasca ...cateodata se opreste...nu stiu ce sa fie...la carburatie mai ziceai ca o "ineci"...dar aici? iti recomand sa mergi mai sportiv...daca ai peste 3000 ture si ii dai podea reactioneaza imediat si nu face figuri.. . sunt si eu curios ce poate sa fie
|
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
tynn |
![]()
Post
#5127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Ehe, am avut si o Dacie pe carburatie noua acum vreo 12 ani si era o placere sa o calci, manca pamantul... Cu asta acum trebuie sa merg ca hodorogii, sa mangai pedala sa nu dea in nas. Dar a mea sigur are o problema, nu a facut asa de la inceput. Si nu ma las pana nu-i dau de cap...
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5128
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
mi-a spus cineva ca ar fi filtrul de benzina...momentan nu am bani de unul
![]() ![]() 7 Aug 2011, 21:45: detin si eu o dacie pe carburatie din 87...si intr-adevar...e o placere cand o calci... This post has been edited by AndreiMel92: 7 Aug 2011, 20:45 |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
vld22 |
![]()
Post
#5129
|
![]() membru daciot Group: Members Posts: 287 Joined: 5 February 11 From: iasi ![]() |
@tynn:aceeasi problema am avut-o si eu:porneam greu de pe loc,uneori se oprea,nu puteam urca un deal cu ea,calcam pedala si nu se accelera insa dupa vreo 3 sec pleca de ziceai ca s-a suparat pe tine...am gasit un mecanic si am pus-o pe tester si avea o clapeta dereglata sau cred ca ii clapeta...iti atasez o poza sa vezi...am dat 60lei(curatat mufe cu spray,sco senzor turatie curatat,reglat clapeta si verificare stare motor)
This post has been edited by vld22: 7 Aug 2011, 21:08 Attached thumbnail(s) red.JPG ( Size: 124.27k ) Number of downloads: 247 |
--------------------
Dacia
Logan
MCV 1.5 DCI
- B - 43 -MCJ
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5130
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
tynn,debitul si presiunea sunt doua lucruri diferite.Poti avea suficient debit dar sa nu ai presiune asta datorita regulatorului de presiune decalibrat.Sunt multi care au patit lafel si au avut simptomele descrise de tine.
Referitor la potentiometru il poti in prima faza masura fara sa-l demontezi.Acolo practic ai doua potentiometre,unul activ pana la 22 grade clapeta si celalalt de la 19 grade pana la sfarsit cursa clapeta.Poti pune un ohmetru si deschizi manual progresiv clapeta,ar trebui sa se modifice rezistenta,in caz contrar te gandesti sa-l desfaci. Succes! This post has been edited by Paulorossi: 7 Aug 2011, 21:11 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 22:12 |