DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 169 170 171 172 173 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

tynn
post 3 Aug 2011, 12:59
Post #5101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




M-am obisnuit cu ea de mult cu ezitarile la accelerare specifice Daciei 1310 pe injectie. Stiu ca asa fac toate, insa acum problema este destul de grava, abia ce reusesc sa urc o bordura sau o rampa, are niste ezitari urate la accelerare care au aparut brusc.
O sa mai fac verificari, daca nu-i dau de cap oricum am in plan sa o trec pe GPL. La Renault am de 5-6 ani si merge mult mai bine ca pe benzina.
Ghitza, am vazut ca si tu ai GPL, functioneaza mai bine motorul ca pe benzina (excluzand mica pierdere de putere) ? Am mai avut inainte o Dacie 1310 veche pe carburatie (care a ajuns la Remat) si mergeam cu ea numai pe GPL ( ii scosesem pompa de benzina) si mergea brici. Parca imi pare rau dupa ea... sad.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 3 Aug 2011, 21:00
Post #5102


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




tynn,daca toate necazurile tale au aparut in urma demontarii pompei de benzina atunci aproape sigur necazul e de acolo.Nu sugerez insa ca nu trebuie sa te ocupi si de celelalte eventuale probleme,insa incepe mai intai cu ce am sugerat.
Succes!
nikuniku,manualul spune ca pompa scoate aprox. 65l/h de unde concluzia ca trebuie sa scoata minim in jur de 1l,suficient deoarece consumul e de maxin 20% /h in cea mai nefericita situatie,deci mare parte se intoarece pe retur.Presiunea e absolut necesar sa o verifici,un manometru e usor de procurat,alfel nu stii daca ai regulatorul de presiune decalibrat si in consecinta poti cauta defectul in alta parte,deci iti creezi si mai multe probleme.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 4 Aug 2011, 08:30
Post #5103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Nu am reusit sa mai fac nicio verificare aseara, deoarece am ajuns tarziu acasa si trebuia sa fac un drum pana la gara in Eforie la 8. Bineinteles ca am luat Dacia, sa vad cum mai se comporta. Am mers batraneste, ca sa nu sea in nas. La intrare in Eforie am prins bariera si am oprit motorul (mare greseala...). Dupa ce trece trenul, dau sa pornesc, porneste si cand sa plec de pe loc ( drumul e in rampa acolo) se opreste. Dau sa pornesc din nou, nu mai pornea. Va dati seama claxoane din spate si altele... Pana la urma a luat-o si am plecat cu chiu cu vai.
Ajung la gara, cand dau sa plec, da sa porneasca si se opreste imediat, dupa care nici gand sa o mai ia. Bateria e foarte buna, electromotorul invarte foarte bine. Am zis ca poate a murit pompa, insa cand puneam contactul se auzea bazait la rezervor. Scot mufa de la motorasul de relanti (ca stiam ca e cu probleme) si incerc asa. Da sa porneasca si se opreste imediat si iarasi mort - invarte de rupe, dar nu da niciuin semn sa o ia. Desfac borna de masa si o las vreo 7 minute sa-si faca ECU reset, poate cine stie... Pun la loc, dau la automat si face ca toti draci, parca mergea intr-un piston, asa facea. De pornit normal in niciun caz... n-am mai auzit pana acum vreo masina sa faca asa la pornire, sincer nu pot sa descriu cum facea. In fine, o ultima incercare - scot mufa de la potentiometrul de clapeta, dau sa pornesc asa, o ia si se opreste iar. Pun mufa la loc si surpriza: porneste normal si reusesc sa ajung inapoi acasa, insa bineinteles cu vechile simptome (dat in nas, lipsa de putere). Ajung acasa si opresc motorul sa deschid portile sa bag masina in curte. Porneste imediat si motorul merge mai bine, urc rampa de acces in curte fara probleme, mai fac cateva manevre inainte/ inapoi si se pare ca merge normal, nu mai da sa se opreasca la plecarea de pe loc.
Si gandindu-ma bine, la masina asta uneori la pornire motorul merge rotund, alte ori se cam balbaie, depinde de cum o apuca.
Sincer sa fiu nu stiu ce sa mai cred, o fi de vina ceva la pompa, dar de ce a mers bine aseara la ultima pornire?
E clar ca odata e vinovat motorasul de relanti, insa problema cu datul in nas eu tind sa cred ca este de la potentiometrul de clapeta.
Ma gandesc ca ar putea fi ceva si de la senzorul de turatie motor de nu vroia sa porneasca. Am incercat eu odata sa-l dau jos sa-l curat, insa dupa ce a desfacut surubul nici gand sa se miste. E bagat prin presare sau s-a format un strat de oxid care l-a sudat acolo? Mi-a fost frica sa fortez de el sa nu il rup.
Una peste alta, nu pot sa zic decat ca m-a disperat masina asta, am zis sa iau una pe injectie ca nu mai ai probleme cu aprinderea si pornirea, dar se pare ca m-am inselat amarnic. Cele pe carburator zic eu ca sunt mult mai fiabile.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 4 Aug 2011, 10:43
Post #5104


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




Salut!
Eu cred ca e ceva de la pompa de benzina! Vezi ca este un furtunas acolo mic intre pompa si conducta de benzina, verifica ala. La mine tot asa facea, dadea in nas puternic, si am desfacut acolo, si furtunasul respectiv avea o gaurica mica de 2 mm, am schimbat ala si gata treaba!
Ca sa verifici, dupa ce o pornesti, scoate furtunul de benzina de la return, de la clapeta de acolo, si vezi daca-ti arunca benzina pe acolo, la mine, nu arunca deloc benzina pe return.
Bafta!


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 4 Aug 2011, 11:00
Post #5105


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Paulorossi nu prea le am cu matematica dar sar putea sa ai dreptate,am scos 30l benzina cam in 15-20 minute,a trebuit sa golesc rezervoru
probleme nu am avut cu injectia din 2004 de cand o am,e drept ca in fiecare toamna curat injectoru+senzoru turatie cu sprey si in mufe dau cu sprey de contacte electrice,singurul lucru ce a picat a fost MMP,dar lam desfacut bucati curatat si asamblat la loc+reinitializat si merge bine


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 4 Aug 2011, 11:01
Post #5106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Care din furtunele ce intra in corpul injectorului este de tur si care retur?
Si spuneti-mi si mie cu senzorul de turatie, e normal sa iasa prin fortare dupa ce desfaci surubul de fixare? Al meu e intepenit, am bagat o surubelnita intre el si carcasa ambreiajului dar n-a iesit. Nu am mai fortat ca mi-a fost frica sa nu-l sparg...

This post has been edited by tynn: 4 Aug 2011, 11:04


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 4 Aug 2011, 11:03
Post #5107


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




daca te uiti bine o sa vezi niste sageti unde intra furtunele


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 4 Aug 2011, 11:05
Post #5108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




banuiesc ca pe corpul de clapeta sunt sagetile (e clar ca acolo...)
daca imi raspunde cineva si cum sta treaba cu senzorul de turatie, dau o bere virtuala smile.gif !

This post has been edited by tynn: 4 Aug 2011, 11:10


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 4 Aug 2011, 11:18
Post #5109


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




cum te uiti sub bobina de inductie pe carcasa ambreiajului este o chestie neagra prinsa cu un surubel de 6(se desface cu cheia de 10mm),daca este gripat in locasu lui se da cu sprey degripant lasi 2-3 minute si se rasuceste usor stanga/dreapta tragind in sus(spre tine),dupa ce a iesit se curata cu o carpa curata de pilitura depusa pe capu lui,se curata locasu unde intra,de calamina,=jeg si se monteaza la loc


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Aug 2011, 11:25
Post #5110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




TYNN:nu dispeta tati ca nu ai de ce se mai intampla,acum cum zice si NIKU ai sageti pentru tur /retur dar sa stii ca furtunu dinspre radiator e turu celalalt returu.Senzoru de turatia nu are voie sa fie betonat acolo el iasa relativ usor ,desfa surubu si da in juru lui cu un spray degripant si cu un patent il apuci usor si misti stanga dreapta pana iasa ca nu are cum sa nu iasa si o sa te minunezi ce ii pe el dupa care il cureti cu un spray de contacte si montezi la loc.Eu asa ma patit in toamna si eraui de vina bujiile pe care le-am schimbat cu BERU care din nou l-eam schimbat cu Enguiem asa ceva si nu am mai avut treaba de atunci.
Acuma cu treaba cu GPL-u sa iti raspund ,merge de rupe si nu am nici o scadere de putere fata de benzina asta depinde cum reglezi instalatia de GPL,iarna la -15 porneam direct pe gaz ,scaderea de putere poate fin din alte parti numa de la gaz nu (ambreiaj pe duca ,tacheti dereglati ,supapa car nu lucreaza).bafta si nu dispera o pui la punct si uiti sa deschizi capota credema


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 4 Aug 2011, 12:14
Post #5111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Merci de incurajari! Intr-adevar, trebuie sa-i dau de cap... Bujiile sunt noi BOSCH WR8BC+ (schimbate de vechiul proprietar inainte sa iau masina). Le-am dat si eu jos si le-am reglat ecartamentul ca la carte - 0,8mm
Problemele la masina asta se trag sigur de la faptul ca a stat mult pe dreapta in ultimii ani. Cel care a avut-o inainte nu a mai folosit-o de vreo 3-4 ani. Am pierdut destule zile cu ea, am luat-o la bani marunti, dar mai am inca de lucru. Nu mergeau luminile , semnalizarea, aarma. I-am curatat toate firele de masa de la motor (erau oxidate rau), i-am dat cu spray de contact la toate mufele, am refacut 2 fire intrerupte la instalatia electrica a farurilor etc.
I-am reglat culbutorii (nu va mai zic ce namol avea in capac si in zona supapelor...).
Stiu de la Renault-ul 19 care il mai am care pot fi belelele la injectia monopunct. Insa e adevarat ca am gaz de 5-6 ani si pe asta si cand o mai dau pe benzina nu mai merge asa frumos ca pe GPL.
Ghitza, o intrebare off-topic: ce consum aprox. ai pe GPL oras/ extraurban/ mixt?


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Aug 2011, 12:27
Post #5112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Extern pot sa zic cu mana pe inima ca nu sare de 7 jumate,intern nush ca nu l-am facut,am scris odata aici cat am alimentat si cat am mers tre sa caut,ca idee anu trecut am alimentat de 100roni gpl(era atunci 2,5 litru parca) si am mers pana pe la BAlea lac sus pe transfagarasan si innapoi acasa langa arad la 25km oras Santana,3 persoan in masina +bagaj si cred ca sunt vreo 300 si ceva de km pana sus din Santana,si acolo din satu Cartisoara ai de urcat pana sus nu gluma maxim a 2-a mergi stiu ca merge Elv-u incontinuu aproape si era 12 noaptea smile.gif

This post has been edited by ghitza: 4 Aug 2011, 12:34


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef_x
post 4 Aug 2011, 14:45
Post #5113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 9 July 11




Am si eu o problema..am o dacie pe injectie si nu imi porneste.Pun contactul ii totul bine si cand dau cheie pe langa faptul ca nu invarte electomotorul(care ii bun:scos si verificat) si aude un huruit la releele alea de pe partea stanga cum stai la volan(sunt trei la numar prinse pe caroserie).Nu stiu de la ce sunt dar unu(cel din mijloc) huruie.Ce sa fac??
Multumesc!!


--------------------
Dacia Break 2001 - MM02TFR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 4 Aug 2011, 15:24
Post #5114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Daca nu invarte electromotorul inseamna ca ori e bateria dusa, ori contactul ori chiar electromotorul. Cum l-ai verificat, pe direct? Bobina cupleaza?
Releele de care zici tu nu au treaba cu electromotorul, sunt pt. pompa de benzina si injectie.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 4 Aug 2011, 17:20
Post #5115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




tynn: din ce povesteti tu aici, sa nu fie cumva si de la bobina. Eu am patit-o cu bobina, la fel facea, dadea in nas cand iti era lumea mai draga, mergea in 2, 3 pistoane, urat de tot. Mecanicii astia priceputi erau in stare sa imi demonteze toata masina, care mai de care cu pareri si ideii. Am tras concluziile singur, imi cunosc masina foarte foarte bine, m-am dus la piese auto, am cumparat o bobina de inductie si de atunci merge ceas...


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei53
post 5 Aug 2011, 00:50
Post #5116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 1 November 10
From: Bucuresti / Urziceni




QUOTE(Andrei53 @ 2 Aug 2011, 20:26)
Revin:
Tynn: multumesc dar deja e prea tarziu..deja am schimbat pompa de ulei, am inlocuit sonda responsabila cu presiunea la ulei.. degeaba.. tot "palpaie " la ralanti si in ture joase... ce sa-i mai fac? o fi vibrochenul rectificat deficitar? astept un raspuns.. va multumesc
*




un raspuns si pentru mine va rog? ce fac? ma apuc sa dau iar motorul jos sa bag alt arbore? ce recomandati??


--------------------
Skoda Octavia 2.0i 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef_x
post 5 Aug 2011, 08:07
Post #5117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 9 July 11




AM scos electromotorul si merge asa .Bobina cupleaza.sare bendixul ii totul ok dar nu invarte.Cand dau cheie se aude un tacait si atat.Bateria ii buna.O sa ma uit la contacte.Multumesc


This post has been edited by stef_x: 5 Aug 2011, 08:10


--------------------
Dacia Break 2001 - MM02TFR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Aug 2011, 08:24
Post #5118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai verifica platou cu perii si rotoru,poate nu l-ai montat corect ma refer la fire


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef_x
post 5 Aug 2011, 08:26
Post #5119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 9 July 11




ii bun...turbez langa ea...


--------------------
Dacia Break 2001 - MM02TFR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 5 Aug 2011, 09:06
Post #5120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




@TRK - nu cred sa fie de la bobina, motorul merge destul de rotund la relanti. Problema apare in sarcina, cand se simte o lipsa de putere si da in nas sau chiar moare la plecarea de pe loc.
Sper sa-mi fac timp dupa-amiaza sa mai verific una-alta.

This post has been edited by tynn: 5 Aug 2011, 09:07


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 5 Aug 2011, 09:22
Post #5121


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Deci,daca ar fi bobina dusa ar merge prost in orice situatie,deci exclus.Potentiometrul il poti verifica cu un ohmetru,asa iti faci macar o idee aproximativa.Repet,problema ta manifestandu-se doar dupa ce ai demontat pompa de benzina,defectul trebuie sa fie de acolo.Nu-ti merge in sarcina deoarece nu ai suficient debit de benzina.E atat de greu sa masori debitul pompei?Am spus destul de clar cum se face.Daca nu verifici riguros prin eliminare nu-ti vei repara masina in veci,iti tot putem da noi sugestii...,trebuie sa intelegi asta.
PS: faptul ca pompa bazaie nu inseamna ca si baga benzina

This post has been edited by Paulorossi: 5 Aug 2011, 09:22


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Aug 2011, 10:02
Post #5122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(stef_x @ 5 Aug 2011, 09:26)
ii bun...turbez langa ea...
*



Incepe atunci de la contact si vezi unde e problema,desfaci papucu ce duce la bobina si ii dai + direct de pe baterie cu contactu pus sa vezi in varte ?daca in varte atunci treci la contact ca de acolo e

5 Aug 2011, 11:04:
TYNN:eu iti recomand un tester si stii o treaba nu toata ziua nervi si cu mainile prin ea ca nu o sa mai mearga nici ce a mers ,dute si da 50 roni si o pui pe test si acolo vezi exact ce are daca are ceva pe partea de injectie,BAFTA

This post has been edited by ghitza: 5 Aug 2011, 10:04


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrewdrw
post 5 Aug 2011, 20:27
Post #5123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 3 December 09




salut! azi am reusit sa duc la bun sfarsit instalatia de aer conditionat pe dacia mea biggrin.gif nu vreau sa ma laud,dar sunt foarte entuziasmat ca merge super bine.momentan am tot bordul dat jos,aeroterma si toate cele. m-am chinuit destul de mult pana am reusit,mai ales la suduri.
jumatate din banii investiti in toata afacerea asta,i-am dat numai pe suduri...cine e curios,ma poate intreba,raspund cu cea ma imare placere;) imi cer scuze daca am deranjat pe cineva,dar simteam si eu nevoia sa spun la toata lumea biggrin.gif

This post has been edited by andrewdrw: 5 Aug 2011, 20:28


--------------------
dacia 1310 berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 6 Aug 2011, 10:06
Post #5124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Pune si tu niste poze sa ne minunam si noi


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 7 Aug 2011, 10:11
Post #5125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Am revenit cu problema mea: ieri mi-am facut timp si am facut niste verificari - am masurat debitul pompei dupa metoda descrisa de Paulorossi si scoate de rupe, am umplut un pet de 2 L intr-un minut. Tin sa fac o corectie la cele spuse de Paulorossi - prin suntarea pinilor 30 si 87 ai releului pompei de benzina (cel de langa cele 2 sigurante), aceasta incepe sa bage, fara sa mai fie nevoie de a pune contactul. Presiunea nu am masurat-o ca nu am avut cu ce, dar mai mult ca sigur e OK la acest debit (aproape dublu fata de cel specificat).
Am demontat motorasul de relanti si l-am desfacut: era bec inauntru, arata ca nou, practic totul parea in regula, insa si dupa ce l-al pus la loc face la fel, adica nu isi face cursa la punerea contactului. Insa dupa ce porneste motorul incepe sa se ridice relantiul pana la 1000-1200 ture. Care ar putea fi cauza pt. care nu isi face treaba corespunzator? Ca nu imi vine sa dau o gramada de bani pe unul nou...
Am reusit sa desfac si senzorul de turatie arbore cotit, care arata destul de bine, l-am curatat si l-am pus la loc, insa nu s-a modoficat nimic.
Nu am reusit sa desfac tocmai ce banuiesc eu ca e vinovat - potentiometrul de clapeta (neavand un torx gaurit de 20 pt. suruburile cu care este prins).
Si ieri mi-a facut figuri, am ponit-o, a mers putin si s-a oprit din senin. Si apoi nu mai vroia sa porneasca. A luat-o abia dupa ce am scos mufa de la potentiometru clapeta, a pornit si s-a oprit iar. Am pus mufa la loc si a luat-o normal. Asta ma face sa cred ca acesta este de vina.
Si bineinteles persista problema, daca calc brusc pedala la podea da sa se opreasca.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMel92
post 7 Aug 2011, 18:06
Post #5126


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




tynn si eu am o problema asemanatoare cu dacia mea...daca apas brusc pedala la turatie mica da sa se opreasca ...cateodata se opreste...nu stiu ce sa fie...la carburatie mai ziceai ca o "ineci"...dar aici? iti recomand sa mergi mai sportiv...daca ai peste 3000 ture si ii dai podea reactioneaza imediat si nu face figuri.. . sunt si eu curios ce poate sa fie


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 7 Aug 2011, 20:40
Post #5127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Ehe, am avut si o Dacie pe carburatie noua acum vreo 12 ani si era o placere sa o calci, manca pamantul... Cu asta acum trebuie sa merg ca hodorogii, sa mangai pedala sa nu dea in nas. Dar a mea sigur are o problema, nu a facut asa de la inceput. Si nu ma las pana nu-i dau de cap...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMel92
post 7 Aug 2011, 20:44
Post #5128


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




mi-a spus cineva ca ar fi filtrul de benzina...momentan nu am bani de unul radmasa.gif e 35 ron unul bosch nou...e prins in spate pe punte. daca nu altceva nu imi pot da seama...poate pompa de benzina sad.gif

7 Aug 2011, 21:45:
detin si eu o dacie pe carburatie din 87...si intr-adevar...e o placere cand o calci...

This post has been edited by AndreiMel92: 7 Aug 2011, 20:45


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 7 Aug 2011, 21:04
Post #5129


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




@tynn:aceeasi problema am avut-o si eu:porneam greu de pe loc,uneori se oprea,nu puteam urca un deal cu ea,calcam pedala si nu se accelera insa dupa vreo 3 sec pleca de ziceai ca s-a suparat pe tine...am gasit un mecanic si am pus-o pe tester si avea o clapeta dereglata sau cred ca ii clapeta...iti atasez o poza sa vezi...am dat 60lei(curatat mufe cu spray,sco senzor turatie curatat,reglat clapeta si verificare stare motor)

This post has been edited by vld22: 7 Aug 2011, 21:08

Attached thumbnail(s)
red.JPG ( Size: 124.27k ) Number of downloads: 247


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 7 Aug 2011, 21:11
Post #5130


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




tynn,debitul si presiunea sunt doua lucruri diferite.Poti avea suficient debit dar sa nu ai presiune asta datorita regulatorului de presiune decalibrat.Sunt multi care au patit lafel si au avut simptomele descrise de tine.
Referitor la potentiometru il poti in prima faza masura fara sa-l demontezi.Acolo practic ai doua potentiometre,unul activ pana la 22 grade clapeta si celalalt de la 19 grade pana la sfarsit cursa clapeta.Poti pune un ohmetru si deschizi manual progresiv clapeta,ar trebui sa se modifice rezistenta,in caz contrar te gandesti sa-l desfaci.
Succes!

This post has been edited by Paulorossi: 7 Aug 2011, 21:11


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 169 170 171 172 173 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 22:12
Forum Renault