DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consum marit, papa de rupe

djasu82
post 31 Jan 2009, 10:00
Post #121


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cu acel montaj indiferent de stilul de condus se injecteaza perfect amestecul ... iar injectare perfecta rezulta un consum mult mai mic de combustibil. Pe vremea aceasta cand e frig afara stai tu linistit ca nu scade sub 9% doar daca rulezi la 1100 de ture treapta 5. Monteaza-ti un tablou de bord logan si vezi consumul intant si mediu dupa aceea te convingi da infromatia mult mai bine decat sa tot incarci de la pompa. Pompa te poate pacali din cauza balbotari carburantului in rezervor asa ca ... trage concluzia.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
and_rei
post 31 Jan 2009, 10:11
Post #122


Membru multumit de fosta lui SupeRNova


Group: Members
Posts: 3.015
Joined: 20 November 08
From: Bucuresti




1100 de turatii in treapta 5? huh.gif pai deja motorul incepe sa huruie cerand o treapta inferioara


--------------------
Renault Megane 2.1 Silver 2005
"Concentrati in metropole, condusi de GPS, vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 Jan 2009, 13:04
Post #123


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




huruie daca apesi acceleratia si nu o menti contanta o sa vezi cand te avanti in viteza si scazi treptat turatia la 1100 de ture cum ruleaza lejer evident daca prinzi drum liber. Asa din inertie poti rula cu 1100 de ture mult... nu se recomanda sa apesi acceleratia violent in treptele mari de viteza... infunzi catalizatorul biggrin.gif



--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tince1290
post 31 Jan 2009, 15:22
Post #124


Membru cititor


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 19 September 08




asa este....eu folosesc aproape mereu frana de motor (impreuna cu frana normala cand e cazul)....si mereu las turatia sa scada pana la 1100-1200 inainte sa apas ambreajul....si uneori mai rulez asa subturat tinand piciorul nemiscat pe acceleratie..sau in miscare de ascensiune....si nu huruie deloc....dar daca apesi acceleratia si vrei sa o aduci la turatia "normala" de 2000 in a 5-a normal k huruie....ca fortezi motoru' de il iau toti dracii biggrin.gif...chiar si in a 3-a huruie daca vrei sa faci asa ceva....oricum nu cred k e tocmai bine sa mergi mult asa....din inertie....desi in a 5-a scoti un consuuuum....la 1100 ture....de te crucesti.....dar daca nu are drumul putina panta....nu stiu....eu nu as incerca asa ceva tongue.gif.....cu frana de motor e diferit....tongue.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 Jan 2009, 17:31
Post #125


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Multi colegi au condus daci pe carburator si sunt altfel familiarizati cu frana de motor si cu schimatorul. Pe carburator daca o lasai in frana de motor halea mai mult din cauza aspiratiei foarte mari si tragea mult mai mult pe circuitul de relantii daca o scoteai din viteza era consumul mai mic. La DSN e invers o lasi in frana de motor lund piciorul de pe acceleratie si injectia se taie iar daca o scoti din viteza consumul de relantii si injectia nu se taie deci consuma tongue.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 1 Feb 2009, 22:04
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@djasu82:
QUOTE
Efiul stabilizeaza perfect amestecul optim in asa fel in cat sa nu varieze de loc amestecul ci sa stea constant indiferent de turatie si alti parametrii.

Fals. Nu amestecul sta constant, ci indicatia "emulata" sondei lambda ramane "constanta"(adica scade/creste in "salturi" cand semnalul real al sondei scade/creste sub/peste acel "prag" setat, lucru total aiurea... o sa detaliez).
Te asigur ca UCE injectie modifica amestecul SI in functie de alti parametri(mai ales in functie de turatie, temperatura aerului aspirat si temperatura antigelului!)
Ba chiar semnalul sondei Lambda este cel mai "dispensabil" astfel incat daca UCE injectie primeste valori neconforme cu algoritmul intern si cu valorile primite de la ceilalti senzori, trece in bucla deschisa cat ai zice "EFI" tongue.gif
QUOTE
Face ca unitatea de control eletronic sa intre din prima in bucla inchisa astfel consumul scade.

Nu intra din prima in bucla inchisa! Din contra, are si un circuit de delay astfel incat sa intre in functiune numai dupa ce sonda lambda s-a incalzit, si asta din considerente de zgomot electric pe linia de semnal. Reciteste cu atentie de pe site-ul respectiv.
QUOTE
Sonda lambda genereaza o tensiune atunci cand e incalzita suficient si in functie de amestecul optim genereaza o tensiune variabila aia e prost .... cu EFI practic stabilizezi ca in oricare turatie vei avea o tensiune ficxa pentru un amestec optim chiar daca sonda genereaza pentru scurt moment varieti ...
Fara acel montaj calculatorul injecteaza si mai mult si mai putin amestec preparat de aceea s-a si facut acel EFI.

Nu e prost deloc! Asa a fost conceputa sa functioneze sonda Lambda. In acest fel evolueaza concentratia de oxigen in gazele arse, in functie de temperatura motorului! Raspunsul Sondei Lambda nu este liniar! Montajul respectiv, "liniarizeaza"(modifica) grosier(adica in stil barbar, in "salturi de potential")semnalul pe care UCE il primeste pe linia de semnal sondei, folosind sonda doar ca "referinta"...deci nu face altceva decat sa "pacaleasca" UCE injectie... Dupa parerea mea, lucrul asta "e prost", din multe alte considerente.
Acel "EFI", cum il numesti tu "s-a facut" fara a se lua in calcul anumite situatii si fara a se cunoaste in detaliu functionarea unui UCE injectie MULTIPUNCT(cum este Sirius N32), care functioneaza diferit de alte sisteme de injectie nesecventiale, MONOPUNCT,etc. Oricum, nu este o solutie buna, iar "economia" de combustibil este doar un plus fata de multiplele minusuri pe care le are solutia respectiva(intercalarea montajului).
Cei care l-au gandit nu au luat in considerare situatii frecvente,banale...cum ar fi aerul fals si nu au analizat modurile de raspuns ale UCE la modificarile pe care le face acel montaj. Nu am vazut nici o oscilograma, nici ceva curbe de evolutie a valorii semnalului furnizat de dispozitiv in functie de anumite praguri de reglaj sau in functie de variatia temperaturii gazelor de evacuare...Sau tabele de evolutie ale coeficientului(real) de exces de aer functie de pragurile setate din dispozitiv...Macar niste valori de tensiuni masurate, altele decat cea furnizata de sonda lambda pentru amestec stoichiometric, tensiune care se cunoaste din teorie...
Adica nimic care sa dovedeasca faptul ca s-au luat in calcul macar cateva din aspectele tehnice de functionare a ansamblului GMP(grup motopropulsor) si a sistemului de injectie cu acest dispozitiv in functiune.
Am vazut doar banala curba de dependenta "amestec - tensiune sonda lambda", curba arhicunoscuta.
CONCLUZIA este ca singurul aspect care s-a urmarit este modificarea semnalului primit de UCE de la sonda Lambda....si atat!
QUOTE
Daca erau francezi mai destepti intercalau direct in calculatorul masini EFI sau ECL

Noroc ca francezii aia "prosti" care nu "pacalit" UCE-ul cu un montaj din asta incorporat, s-au concentrat pe lucruri mai importante:
-au facut UCE sa intre in bucla inchisa pentru valori necorespunzatoare primite de la sonda Lambda(functionare proasta a sondei, montaj intercalat si setat aiurea, sonda deconectata, etc);
- au luat in calcul multitudinea de efecte ale functionarii unui motor cu amestec mai sarac decat necesar(lipsa de putere exact cand soferul are nevoie de ea, uzura prematura a organelor motorului, etc);
- au actionat pe alte cai pentru imbunatatirea consumului, cai elaborate in urma
unor teste si incercari in laborator si "pe teren".

IN CONCLUZIE: Daca se vrea "netezirea" variatiilor semnalului sondei Lambda(deci economie de combustibil), caile corespunzatoare de realizare sunt mult mai complexe decat acel montaj! Se poate incerca marirea timpului de integrare a intrarii respective(ADC-ul integreaza la un anume interval semnalul sondei Lambda) coroborat cu marirea numarului de medieri efectuate asupra semnalului(desi acest lucru este restrictionat de rezolutia si viteza ADC-ului din UCE injectie). Insa eu cred ca daca aceasta modificare s-ar fi dovedit corespunzatoare DIN CAT MAI MULTE PUNCTE DE VEDERE, ar fi fost implementata de mult in sistemele de injectie.

Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 1 Feb 2009, 22:12
Post #127


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06




Exact asa spuneam si eu biggrin.gif . Daca se putea face din fabrica mai bine oare nu ar fi facut ? Eu stiam ca sonda Lambda produce un curenr de aprox 0,4 V in functie de cantitatea de oxigen nu se temperatura si daca ai pus-o in scurt ai stricat-o pe loc


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Feb 2009, 12:01
Post #128


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




produce tensiune nu curent si e oscilatorie in functie de oxigen ... mai bine spus temperatura.E uite ca eu cu inca 3 amici ne-am pus in functiune asa ceva ... semnalul nu mai e oscilatoriu ci contant si cu asta basta . Sonda lambda se incalzeste cu propria rezistenta interna atata timp cat ledu de la antidemaraj sta aprins si dupa aceea pana cand atinge temperatura optima ca sa intre in bucla inchisa. Dar spuneam cu montajul extern realizat in 2 secunde motorul intra in bucla inchisa... practic tensiunea furnizata de sonda e stabilizata si calculatorul e prostit in asa fel variatia dispare si amestecul devine optim. Deci imbunatateste gazele face in asa fel sa scada noxele si mai mult plus protejeaza catalizatorul.
Daca nu era asa nu se mai realiza acel montaj la toata gama de renouri si alte marici. Dar asa suntem noi romani nu pune ca nu merge nu modifica ca se strica etc. Eu personal sunt satul de oameni care iti dau peste degete si cand colo chiar ei aplica asa ceva.

This post has been edited by djasu82: 2 Feb 2009, 12:03


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 2 Feb 2009, 12:42
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@djasu82:
Stimabile, tu afirmi sus si tare ca:
QUOTE
Dar spuneam cu montajul extern realizat in 2 secunde motorul intra in bucla inchisa...

iar cei care au realizat "minunea" zic ca:
QUOTE
We also include a delay circuit so that after start up, the output is held low [B]for a few minutes to simulate a cold sensor. The sensor must be operating correctly before we send signals to the computer.[/B] The most common problem, if we don't have this delay, is that the output will be high simply from the noise on the signal line.

Acum ti-e clar ca pentru cateva minute, chiar si gadget-ul respectiv trimite semnal de "sonda rece" UCE-ului, care va functiona in bucla DESCHISA?
Intelegi ca trebuie sa existe "referinta" corecta(semnalul real al sondei, cu sonda calda) pentru ca "controllerul" ala minune sa poata emula "cum trebuie" sonda Lambda?
QUOTE
practic tensiunea furnizata de sonda e stabilizata si calculatorul e prostit in asa fel variatia dispare si amestecul devine optim.

Ti-e clar ca NU AI CE SEMNAL SA STABILIZEZI pana cand tensiunea furnizata de sonda lambda nu ajunge la valoarea corecta, functie de TEMPERATURA SONDEI? Variatia tensiunii NU dispare! Montajul-minune o ignora insa, si trimite el UCE-ului o valoare de tensiune constanta!
QUOTE
E uite ca eu cu inca 3 amici ne-am pus in functiune asa ceva ... semnalul nu mai e oscilatoriu ci contant si cu asta basta .

Ai citit atent stimabile, riscurile la care tu si cei 3 prieteni ai tai va expuneti?
Uite ce zic creatorii acelui dispozitiv "revolutionar":
QUOTE
Remember, excess fuel will be burnt inside the catalytic converter which could cause a meltdown. Don't risk a fire under your seat.

Tu ti-ai montat(daca intr-adevar ti-ai montat) gadget-ul respectiv in speranta ca UCE va functiona in bucla inchisa din secunda 2 a pornirii motorului! Fals! Nici macar jucaria asta nu face ce vrei tu... fiindca ar fi total aiurea.
Ai inteles gresit care este "utilitatea" montajului. Montajul este facut pentru ca UCE sa nu mai raspunda prin imbogatire fluctuanta a amestecului la apasari bruste ale pedalei sau a diverselor regimuri de conducere a automobilului, ci sa injecteze o cantitate mai mult sau mai putin uniforma indiferent de regimul de sarcina, de exploatare a motorului, etc. insa in concordanta cu ce vrea soferul - chestie care iar are gradul ei de absurditate.
Iti fac o recomandare cat se poate de bine intentionata: Citeste cu atentie explicatiile si putinele detalii "tehnice" pe care le dau creatorii acestor gadget-uri.

Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 2 Feb 2009, 12:48


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Feb 2009, 16:08
Post #130


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




E nu lasa cand voi avea timp o prezint pe larg ... si face intant trecerea de la mers normal la mers sportiv .
Jucaria e facut in special pentru a introduce hidroxid ....
Azi am avut un consum de 7% si am parcurs tot 11 km.

This post has been edited by djasu82: 2 Feb 2009, 16:09


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 2 Feb 2009, 17:17
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE
... si face intant trecerea de la mers normal la mers sportiv.

blink.gif
QUOTE
Jucaria e facut in special pentru a introduce hidroxid ....

Hidroxid de ce? Calciu, Potasiu,etc.
Din putinul de chimie din care mi-l mai amintesc, hidroxidul(OH-) exista in compozitia unei baze. Tin minte ca daca se dizolva amoniacul in apa se obtinea hidroxid de amoniu.(NH4OH parca?!?!) Daca am gresit, scuzele mele si rog pe cei ce cunosc chimie sa ma corecteze...
Cred ca vrei sa zici ca acel gadget se foloseste in tandem cu un sistem de injectie de apa(abur), ceea ce este cu totul altceva.
Daca tu esti ferm convins ca gadget-ul respectiv face ce vrei tu sa faca....prea bine,stimabile.... no comment. laugh.gif
Astept cu interes sa ii descrii tu pe larg constructia si functionarea, bineinteles, cand vei avea timpul necesar. lurk0000.gif
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ti3sto
post 2 Feb 2009, 17:48
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti-Berceni




icon_mrgreen.gif gresesc daca zic ca in panta este bine sa las masina pe liber? sa actioneze doar gravitatia si inertia ? sunt chiar curios si nu am habar daca afecteaza masina in panta sa stea pe liber si sa se duca ea cat se duce si doar sa o mai incetinesc daca e vro curba laugh.gif


--------------------
Dsn SuperNova 2000 1.4
-----------Tractari Auto Non Stop -------
Cel mai mic pret, Bucuresti 100Lei

Tel :0769797963
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Feb 2009, 18:04
Post #133


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(variable_dynamics @ 2 Feb 2009, 18:17)
blink.gif

Hidroxid de ce? Calciu, Potasiu,etc.
Din putinul de chimie din care mi-l mai amintesc, hidroxidul(OH-) exista in compozitia unei baze. Tin minte ca daca se dizolva amoniacul in apa se obtinea hidroxid de amoniu.(NH4OH parca?!?!) Daca am gresit, scuzele mele si rog pe cei ce cunosc chimie sa ma corecteze...
Cred ca vrei sa zici ca acel gadget se foloseste in tandem cu un sistem de injectie de apa(abur), ceea ce este cu totul altceva.
Daca tu esti ferm convins ca gadget-ul respectiv face ce vrei tu sa faca....prea bine,stimabile.... no comment. laugh.gif
Astept cu interes sa ii descrii tu pe larg constructia si functionarea, bineinteles, cand vei avea timpul necesar. lurk0000.gif
Numai bine.
*


Ia sa faci tu eletroliza si vezi ce obti ... deci se descompune apa H2O iar gazele obtinute se folosesc pe post de combustibil. Nu folosesc abur.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 2 Feb 2009, 18:07
Post #134


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06




Din cate stiam eu panta se coboara in frana de motor in viteza cu care ai putea sa urci acea "rampa" . Daca esti pe liber motorul consuma benzina necesara pentru mersul la ralanti si nici nu vei avea posibilitatea de a accelera brusc in caz de nevoie . Un alt aspect este ca nu e bine sa utilizezi franele perioade indelungate ca nu mai au timp sa se raceasca si la temperaturi inalte placutele de frana se topesc si se formeaza vapori care imping placutele de pe discuri rezultand in franare deficitara .

djasu eu cred ca tu vrei sa arati filmul asta ?
&feature=related
Dar asta e o alta instalatie , ma gandeam sa fac si eu asa ceva pentru masina dar imi e frica sa nu iau foc in mers de la hidrogen .
Inca unul mai explicit
&feature=related
&feature=related
Si ultimul care explica cam cat e de periculos sistemul pe benzina unde scanteia de la bujie este data inainte de momentul in care supapa de admisie sa fie inchisa (avansul)

This post has been edited by AlinREHAU: 2 Feb 2009, 18:29


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 2 Feb 2009, 20:38
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE
Ia sa faci tu eletroliza si vezi ce obti ...

Scrie-mi si mie te rog relatiile chimice de descompunere pentru H2O... bilant energetic, tot ce trebuie. Zi-mi si mie care sunt legile electrolizei si cine le-a enuntat...Si explica-mi-le, te rog...Iti cer asta poate doar-doar le-oi citi si tu de curiozitate macar...cine stie poate si retii ceva...
Ca fapt divers: N-oi fi eu expert in electroliza sau chimist de meserie, dar de electroliza si electroforeza am auzit si eu si m-am documentat destul de temeinic in trecut...
Nu injectezi nici un HIDROXID..ci HIDROGEN. Daca tu esti convins ca injectezi HIDROXID in cilindri....n-ai decat.
Cand am pomenit de injectia de apa(sau abur), faceam referire la ce au spus inventatorii gadget-ului minune, si anume:
QUOTE
It is up to you to decide which setting you will use for normal driving. If you have not installed any other high mileage device or water injection then you should be conservative in your adjustment. We have installed water injection only and are driving on a setting around 240mV. We believe it is close to ideal at this setting.

QUOTE
deci se descompune apa H2O iar gazele obtinute se folosesc pe post de combustibil. Nu folosesc abur.
Care sunt GAZELE(mai multe) astea? E unul singur: HIDROGEN in stare gazoasa.
Da, descompui H2O si obtii HIDROGEN(in stare gazoasa), nu HIDROXID. Destul de clar? HIDROGENUL e una, HIDROXIDUL e alta. Documenteaza-te inainte sa faci afirmatii. Hidrogenul este folosit ca si combustibil(in cilindri) sau pentru conversie electrochimica(baterii cu hidrogen).
In situatia de fata, interesul meu fata de aceasta discutie tinde catre 0. Mult succes in continuare la dezbateri.
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Feb 2009, 21:03
Post #136


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Sti ceva nu ma cert cu tine ca tot din cauza ta m-au penalizat alti pe nedrept restu... istoria le v-a dovedi.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinaNalbaru
post 3 Feb 2009, 14:49
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 December 08




Buna, revin cu vechea mea problema. Am schimbat toate filtrle existente, bujii si cine stie ce or mai fi facut la ea, dat tot degeaba, acelasi consum marit.
Nu stiu ce sa ii mai fac. Rezervorul nu-i spart. Astept in martie acum sa ii schimb distributia, poate are si asta vreo influenta negativa aspura consumului.
Masina, nu trepideaza, merge perfect, are demaraj, se infige la drum, nu este infranata...o enigma totala.
Consumul este sigur calculat ok.


--------------------
Dacia Supe Nova 2002- comfort - B29CFW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Feb 2009, 16:16
Post #138


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca ai consumatorii porniti faza lunga , scurta poziti si aerotema-aer conditionat consumul e mai mare in jur de 13-14% Acum daca schimbi vitezele la 2500 de ture consumul stationeaza in jur la 8-9% exceptand consumatori si asta in oras ...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
and_rei
post 3 Feb 2009, 19:22
Post #139


Membru multumit de fosta lui SupeRNova


Group: Members
Posts: 3.015
Joined: 20 November 08
From: Bucuresti




sa consume o supernova 13 -14???eu seara mereu am parbrizu aburit si dau drumu la AC.da nu-mi consuma 13.am bagat 16 L de benzina saptamana trecuta si am facut pana acum in jur de 200 km biggrin.gif.schimb la 2000 de ture


--------------------
Renault Megane 2.1 Silver 2005
"Concentrati in metropole, condusi de GPS, vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Feb 2009, 22:28
Post #140


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eeee daca ai rula 100 km atunci iti haleste stai linistit . Vedeti ca si la pompa te poti pacali cu plinul... balbotare benzini in rezervor sau depasesti cantitatea si sta pe furtun.... Mai ales cand e rece motorul ...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
and_rei
post 3 Feb 2009, 22:52
Post #141


Membru multumit de fosta lui SupeRNova


Group: Members
Posts: 3.015
Joined: 20 November 08
From: Bucuresti




pai eu cand ii fac plinul benzina sta peste sita aia huh.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Silver 2005
"Concentrati in metropole, condusi de GPS, vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Feb 2009, 22:55
Post #142


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Consumul mediu l-am verificat si cu pompa si cu tabloul de logan si indica mai precis cel de logan cu 0.5L.

maine o sa fac 100 de km pana acuma am 90 de km parcursi si la consum total 6 litri pana acuma cred ca 7 litri imi ia la 100 de km 7,2 cam asa dupa calcule si dupa afiseaj . Azi am calcat-o pe coada si paca consumul era si mai mic cand rulam cu 3000 de ture evident si faran de motor pe unde s-a putut. Am intampinat semafoae pietoni aglumeratie . Cu un asemenea consum mai spun si eu ca respir biggrin.gif

This post has been edited by djasu82: 4 Feb 2009, 18:40


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 06:53
Forum Renault