Agata pedala sau cablul de acceleratia
![]() ![]() ![]() |
Agata pedala sau cablul de acceleratia
emil_t |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|||
mosu86 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 25 January 09 ![]() |
QUOTE(emil_t @ 5 Feb 2009, 00:22) Nu stiu de ce dar acceleratia se apasa greu la inceput, problema e ca o apas tare ca sa mearga si fiindca trebuie sa apas tare dupa ce isi da drumul pedala se tot duce si turatia ajunge pe la 2.200 rpm si mi se pare foarte mult pentru pornit de pe loc. Nu prea stiu ce probleme poate avea, am incercat sa ma uit sa vad pe unde trece cablu de acceleratie, sa il ung si nu am resuit ca 1. e sub capacu de la filtru de aer si 2. imi era frica sa nu dau ulei unde nu trebuie, vreau sa intreb, A mai avut cineva probleme asemanatoare ? Imi poate da cineva o poza cu partea din de sub filtru de aer a cablului ? Are cineva o parere ce ar putea fi ? Sa fie chiar de la pedala de accleratie nu de la cablu ? Cablul este de vina ai spire rupte in cablu si agata pe camasa |
--------------------
mazda
323f
-
- -
|
|
SYL |
![]()
Post
#3
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Cel mai probabil e de vina cablul de acceleratie. Ar fi bine sa il schimbi de urgenta, sa nu se rupa de tot si sa ramai in drum...Din ce stiu eu costa cam 20 lei...
This post has been edited by SYL: 6 Feb 2009, 02:27 |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
emil_t |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
e greu s-o schimbi "in spatele blocului" ?
si la service cat cere manopera ? |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cablul de acceleratie se schimba usor ... se da jos filtrul de aer complet ambele plastice se desface piulitele de la rezervorul care tine lichidul de racire ... se desface cablul de acceleratie de pe corpul clapeta... dupa aceea se trage siguranta de sub rezervorul lichidului de racire se baga sub bord si se desface cablul de acceleratie ...Se trage complet pe la compartimentul motor. Operatiunea e invers... S-ar putea sa ai belele cu arcul de la corpul clapeta... Verifica cu mana daca revine la loc accelerend pe loc tija de la corp clapeta. Daca nu revine ai probleme cu arcul care tine inchisa clapeta de acceleratie.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Marco24 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 592 Joined: 22 February 06 From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea ![]() |
Am schimbat cablul de acceleratie saptamana trecuta...nu ai nevoie sa dai jos carcasa filtrului de aer...asa cum zice djasu trebuie sa desfaci cele 2 piulite care tin vasul de expansiune. Cablul se schimba in 15-20 de minute si costa 15 lei. Portiunea cablului cu arc, care este montata pe tabla cu vasul de expansiune, se detasaza prin rotire.
P.S. Si mie imi agata cablul dar, spre surprinderea mea, nu avea "fire" rupte. Cred ca se formase pe undeva un canal..si acolo agata. |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v / BMW E46
|
|
Tonypardaf |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 15 December 08 From: Ianca Braila ![]() |
rezervorul de lichid de racire nu are nici o treaba cu cablul de acceleratie,dar dupa cum zic unii cred ca daca vrei sa schimbi cablul de acceleratie trebuie sa dai motorul jos
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Supernova
Confort
2002
|
|
Marco24 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 592 Joined: 22 February 06 From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea ![]() |
...am zis sa-l dea jos pentru a facilita accesul la mufa de prindere de pe tabla cu vasul de expansiune(poate nu se prinde din prima cum sa-l desfaca). Nu sunt toti asa experti ca tine, ironicule Tony.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v / BMW E46
|
|
ALY89STAR |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 6 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare!
Nu ca as fi eu Gica-Contra, dar in reteaua DACIA si CAVAR AUTO am gasit 2 tipuri de cablu de acceleratie de SUPERNOVA la uimitoarele preturi de 65RON si 80RON!!! Si eu am aceasi problema ...merge...gripat acolo unde am nevoie sa nu mearga asa...cel mai mult....la plecarea de pe loc! Cand am vazut scorurile....NO WAY! Daca tot sunt colegi ferm convinsi ca acel cablu exista la pretul asa...UNDER-20-RON...ii rog sa puna si locatia magazinului! Si da...cablurile le-am verificat pe amandoua tipurile si aveau nailon(strat protector) si pe sufa si pe prostia de arc elicoidal(camasa)!! Numai bine! |
--------------------
Dacia
SuperNova
Confort,Europa,Rapsodie,Clima
- DREPTUNGHIULAR 213
|
|
emil_t |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
stie cineva cum se prinde de pedala de acceleratie ?
|
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
Marco24 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 592 Joined: 22 February 06 From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea ![]() |
emil...cablul are la capatul dinspre pedala un clips(nu stiu cum sa-i zic), ca o sageata cu 2 aripioare si se baga in orificiul aflat pe tija pedalei de acceleratie prin presare.
aly...pentru Cluj-Napoca, cablul se gaseste la 15 ron pe strada Brancusi(se urca din P-ta Cipariu, pe dreapta). Mai mult ca sigur la banii astia nu e de origine..dar sa fim seriosi, la 80 ron imi cumpar cabluri pentru cate zile o avea msina asta(ce diferenta poate fi intre ele). This post has been edited by Marco24: 6 Feb 2009, 23:37 |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v / BMW E46
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(Tonypardaf @ 6 Feb 2009, 21:37) rezervorul de lichid de racire nu are nici o treaba cu cablul de acceleratie,dar dupa cum zic unii cred ca daca vrei sa schimbi cablul de acceleratie trebuie sa dai motorul jos ![]() ![]() ![]() ![]() Tu ar trebui sa fi concis la subiect nu la ce se scrie ... una la mana vas de expansiune sau rezervor recipient pentru lichidul de racire e acleasi drac. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Tonypardaf |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 15 December 08 From: Ianca Braila ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 7 Feb 2009, 09:42) Tu ar trebui sa fi concis la subiect nu la ce se scrie ... una la mana vas de expansiune sau rezervor recipient pentru lichidul de racire e acleasi drac. nu am spus eu treaba asta ,dar ma mir cum naiba sa rupt cablul ala de acceleratie ca doar nu e cine stie ce efort pe el ![]() |
--------------------
Supernova
Confort
2002
|
|
emil_t |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
am dat cu putin de wd-40 pe la niste piulite pe unde trece cablu de acceleratie prin spatele carcasei filtrului de aer, nu mai agata asa tare vreme de 30 min, si dupa iara incepe :|.
poate defapt sa nu se fi rupt fire din cablu si sa nu fie uns acolo la corpul clapet si arc ? |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
Marco24 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 592 Joined: 22 February 06 From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea ![]() |
emil..mai bine schimbi cablul ca nu e mare filosofie. Si eu l-am schimbat ca agata..dupa ce l-am dat afara nu avea nici un fir rupt. Eu cred ca se formeaza ceva sant pe interior si acolo se blocheaza.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v / BMW E46
|
|
S.Alex-F |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 4 February 09 From: Bucuresti S4 ![]() |
Sal'tare!
Mai baieti....cablul de acceleratie nu e mare inginerie! Nu mai dati sfaturi directe spre schimbare ca nu e cazul la toti! In primul rand...trebuie ca fiecare sa afle daca "buba" este de la cablu...si asta se face mai usor decat competarea vasului cu lichid pentru parbriz!gluma ![]() Desfaceti mai intai clipsul de pe parghia corpului clapeta ca sa se detensioneze cablul, Apoi se cauta o pozitie favorabila in interiorul masini cu jumate din corp si cu ajutorul unei lanterne se localizeaza ambele contre ale fluturasului din capatul cablului de acceleratie ce se fixeaza in "gaura din sarma" pedalei! Se scoate cablul de tot, eliberadu-l si din sistemul de fixare de pe caroseria masinii prin impingere si rasucire 90de grade(la stanga sau la dreapta-depinde de cum a fost rasucit la montare)e ca busonul de la rezervor Odata dat jos verificati daca se simt rezistente neobisnuite la culisarea acestuia in mod liber! De cele mai multe ori ca si in cazul meu alaltaieri cand l-am schimbat cablul nu are nimic in plus fata de starea initiala (scos din tipla) decat particule de praf(A SE DEGRIPA CU "MAI BINE NU") Acum ca l-am schimbat am realizat ca beleaua nu e de la cablu....nici de la corpul clapeta(l-am curatat si pe el cu ocazia asta)...ci de la PORCARIA aia de SARMA numita de DACOSERV pedala de acceleratie! Daca vrem ceva ca lumea trebuie ori sa schimbam pedaua dar e nonfezabil(dar cine are timp si bani ....recomand)...fie sa procedeze ca mine... Am lasat jocul cursei un pic mai mare(1-2mm la corp clapeta) si am montat pe SARMA AIA IDIOATA un arc de tip clema ce tine pedaua tesionata mereu...adica nu se mai "balangane"! Inainte de a incheia va mentionez ca nu am gasit decat de solenza-supernova si nu e bun sistemul de prindere in caroserie, si cel mai apropiat era la sistemul de prindere...cablul de nova...dar nu avea clipsul ala de la parghia corpului clapet...asa ca l-am imprumutat de la cel vechi! Am incredere ca va descurcati si intelegeti ce va zic! Din nefericire nu avem o pedala de acc ca si LOGANUL ca deh! Sanatate! |
--------------------
DACIA
SuperNova
2002Clima
- XX-XX-ALX "A gresi incepe din momentul in care nu incercam sa reparam ce am constatat ca am gresit!"
|
|
marcykone |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 29 December 08 From: Giurgiu ![]() |
Mda....problema asta o am si eu acum...oare cat o costa o pedala de acceleratie?
|
--------------------
Audi/Vw
A4/Scirocco
2014/2010
- GR-83-YSA
|
|
Remus66 |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 ![]() |
Problema expusa de catre initiatorul topicului am avut-o si eu la un moment-dat pe vremea cind aveam Supernova.
Ca sa nu las loc de indoieli mai explic cum se manifesta la mine. Pedala de acceleratie se intepenea, nu foarte tare, dar suficient cit sa simti la picior si sa fie deranjant, dar numai in pozitia de repaos, adica cu motorul la realnti. De aceea la plecarea de pe loc, aparea un fenomen deranjant si enervant, caci apasam si nu crestea turatia si deodata scapa brusc. Am verificat cablul, pe care l-am si uns cu aceasta ocazie, dar nu era el vinovat, ba chiar mergea frumos. De vina era clapeta de acceleratie, care datorita funinginii si mizeriei formate in jurul ei, mai ales sub ea, se intepenea in pozitia de repaos. Rezolvarea a venit prin demontarea corpului clapetei de acceleratie de pe masina si curatarea de jur-imprejur a scaunului clapetei, (un inel metalic) cu ajutorul unei cirpe fine umede si gresarea fina a lagarelor clapetei cu putin ulei. In tot timpul operatiei de curatare am tinut clapeta deschisa cu ajutorul unui deget. De atunci si pina cind am vindut masina nu a mai facut acest defect. |
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
2005
- B-71-KPD Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|
emil_t |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
eu am incercat sa vad daca e devina pedala ridicand-o in sus, astfel incat sa nu actioneze cablul si am observat ca are cursa libera, iar urmatoarea etapa o voi face saptamna viitoare cand schimb si planetarele (o duc la un nea mesterul) si am sa-l rog sa schimbe el cablul
|
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#20
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
de parca pe tine te doare mana sa desfaci vasul cu lichid de racire si sa introduci cablul in interior si sa-l cuplezi la pedala ...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#21
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Umbland la agrafa din compartimentul motor a cablului de acceleratie, se poate "regla" pedala astfel incat sa fie mai "tare" sau mai "moale". Cred ca cel mai bine este sa fie la mijloc, pe canelul central. Acum depinde si de uzura cablului. Poate ca daca reglezi cablul pe acelasi canel la 2 masini diferite, pedala nu va fi la fel de tare/moale. Deci se regleaza dupa preferinta. Va urcati in masina, mutati agrafa mai in fata mai in spate pana ajunge la cerintele dorite.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
emil_t |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 16 Feb 2010, 12:53) de parca pe tine te doare mana sa desfaci vasul cu lichid de racire si sa introduci cablul in interior si sa-l cuplezi la pedala ... da stiu ce zici, dar e rece afara si n-o sa-mi ceara mare lucru ptr schimbatul de cablu. nu ai niste poze cu afraga de la cablu ca nu prea imi dau seama, mersi |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#23
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Uita-te la motor in dreapta sub carcasa filtrului de aer. O sa vezi cablul care intra intr-un mustuc de plastic cu caneluri. Pe unul din caneluri se afla agrafa metalica. Nu ai cum sa nu o vezi.
Bafta. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#24
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pai cum e mustucul ala de plastic prins in corpul clapeta asa e si in cel de la acceleratie . Vechiul cablu de acceleratie de la super nova a fost prost era prea subtire si eu am avut probleme cu el s-a rupt si am ajuns cu ea acasa ruland la relantii... ambreaj frana
![]() Am cumparat altu 10 lei bucata si surpriza dau sa vad ca acel cablu cumparat era mult mai gros avea mai multe lite otelite pot spune fata de cel original ... am turnat putin ulei de motor pe interior pentru gresare si l-am montat. Rulez cu el de 3 ani fara probleme. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
serviccom |
![]()
Post
#25
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
QUOTE(Remus66 @ 15 Feb 2010, 23:15) Problema expusa de catre initiatorul topicului am avut-o si eu la un moment-dat pe vremea cind aveam Supernova. Ca sa nu las loc de indoieli mai explic cum se manifesta la mine. Pedala de acceleratie se intepenea, nu foarte tare, dar suficient cit sa simti la picior si sa fie deranjant, dar numai in pozitia de repaos, adica cu motorul la realnti. De aceea la plecarea de pe loc, aparea un fenomen deranjant si enervant, caci apasam si nu crestea turatia si deodata scapa brusc. Am verificat cablul, pe care l-am si uns cu aceasta ocazie, dar nu era el vinovat, ba chiar mergea frumos. De vina era clapeta de acceleratie, care datorita funinginii si mizeriei formate in jurul ei, mai ales sub ea, se intepenea in pozitia de repaos. Rezolvarea a venit prin demontarea corpului clapetei de acceleratie de pe masina si curatarea de jur-imprejur a scaunului clapetei, (un inel metalic) cu ajutorul unei cirpe fine umede si gresarea fina a lagarelor clapetei cu putin ulei. In tot timpul operatiei de curatare am tinut clapeta deschisa cu ajutorul unui deget. De atunci si pina cind am vindut masina nu a mai facut acest defect. Aceeasi problema o am si eu, am desfacut corpul clapeta si l-am curatat de cateva ori la intervale de timp diferite, se simte si la mine ca tine clapeta de acceleratie in pozitia de inchis (relanti), s-a uzat un pic si inchide aproape perfect si tine un pic cand vreau sa plec de pe loc, asta dimineata cand e rece motorul, daca se incalzeste nu mai face, e un pic deranjant dar nu am ce sa-i fac, am incercat direct corpul, am tras de clapeta cu mana s-o deschid si stiu sigur ca din cauza clapetei este, nu am de gand sa cumpar corpul ca e scump. De revenit imi revine pedala nu am astfel de probleme, iar la cei care le revine greu pedala de acceleratie, incercati sa demontati cablul de pe pedala si miscati pedala vedeti daca ea tine, daca ea tine e posibil sa fie de la bucsele alea de plastic sau teflon pe care culiseaza, nu stiu daca e ca la vechea dacie (putin spray degripant acolo sau vaselina si probabil se rezolva). 16 Feb 2010, 18:45: QUOTE(Maskatu @ 16 Feb 2010, 12:59) Umbland la agrafa din compartimentul motor a cablului de acceleratie, se poate "regla" pedala astfel incat sa fie mai "tare" sau mai "moale". Cred ca cel mai bine este sa fie la mijloc, pe canelul central. Acum depinde si de uzura cablului. Poate ca daca reglezi cablul pe acelasi canel la 2 masini diferite, pedala nu va fi la fel de tare/moale. Deci se regleaza dupa preferinta. Va urcati in masina, mutati agrafa mai in fata mai in spate pana ajunge la cerintele dorite. Din agrafa aia se regleaza pozitia pedalei unde sa stea, mai sus sau mai jos, cred ca asta ai vrut sa spui si tu, dar nu am inteles eu bine. This post has been edited by serviccom: 16 Feb 2010, 17:45 |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#26
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Da serviccom. La asta ma refeream. Cand pedala este "mai sus" automat este mai tare, cand pedala este "mai jos" este mai moale. Cu alte cuvinte se "regleaza" (daca putem sa spunem asta) atat pozitia cat si duritatea. Pozitia ideala este undeva la mijloc.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
serviccom |
![]()
Post
#27
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Corect.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
marcykone |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 29 December 08 From: Giurgiu ![]() |
Cum am spus mai sus am avut si eu probleme ...am akimbat cablul de acc,ala era de vina...nu pedala..20 de lei a costat montajul,acum cred k pot sa-l skimb si eu...atentie la simptome k pot fi inselatoare,eu am riscat sa skimb cablul si am avut noroc,el a fost de vina...dar la altiii...atentie!
|
--------------------
Audi/Vw
A4/Scirocco
2014/2010
- GR-83-YSA
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#29
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
L-a a mea e reglata mai jos nu o tin asa de sus , ideea e sa o reglezi in asa fel calcata la podea clapeta de acceleratie sa fie in pozitie verticala nu oblica data peste maxim sau oblica sub maxim.
@serviccom i-a sa te uiti tu putin la clapeta vezi ca are un mic surubel care o regleaza cat sa stea intredeschis... oricum cu ea inchisa tot isi face treaba motorasul pas cu pas se deschide la maxim sau ma rog in functie de cat are nevoie pentru imbogatire. Dupa ce ai reglat din acel surubel pune vopsea ca sa se intareasca sa nu sara la vibrati , oricum turatia trebuie sa se mentina la 750 de ture asta o verifici cu un turometru electronic cu motorul incalzit nu arunca banu pe alt corp clapeta ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
serviccom |
![]()
Post
#30
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Pai stiu de surubul care regleaza pozitia la clapeta si nu vreau sa umblu la el ca poate se deregleaza proportia de aer. Stiu ca motorasul vine si compenseaza dar am pus-o pe tester iar regimul de relanti era in valoarea prescrisa. In cazul unui exces de aer acesta se modifica (aer fals) si vine si compenseaza prin pozitionarea motorasului pas cu pas in pozitia optima unui mers la turatia de 750 rot/min la relanti, iar valoarea aia se modifica. Nu stiu daca e rau sau bine sa aiba alta valoare dar la mine e acolo unde trebuie. Surubul ala e reglat cu precizie si e si sigilat cu vopseaua aia rosie, acuma nu stiu daca nu o mai fi umblat cineva pe acolo. Mersi pentru sfat djasu, la urma urmei imi face la prima plecare de pe loc, e cam naspa ca nu e asa cum ar trebui dar asta e ma obisnuiesc cu ideea.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 07:15 |