DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Deblocarea Capitalei costă 10 miliarde de euro, Lucrările de fluidizare a traficului necesită 15 an

C@talin
post 18 Nov 2007, 13:45
Post #31


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




243.gif roman=sclavul negru din evul mediu 243.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady85btz
post 18 Nov 2007, 13:48
Post #32


Membru onorific


Group: Members
Posts: 3.803
Joined: 16 March 06
From: Bucuresti




solutia pentru un trafic foarte bine fluidizat = sa circulam numai in week-end wink.gif


--------------------
Kia Cee'd ~the BEST~ 1.4T 16V
"The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi
Ex- Dacia 1310 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 18 Nov 2007, 13:50
Post #33


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Si sa eliminam masinile,asa asa evu mediu,peste tot fac sosele mai largi and shit sa fie bine,la noi se cere sa nu se mai foloseasca masinile. Hmm ne intoarcem la comunism smile.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 18 Nov 2007, 13:56
Post #34


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




QUOTE
solutia pentru un trafic foarte bine fluidizat = sa circulam numai in week-end

Nu prea cred, mai degraba hai sa mai asteptam vreo 3 ore, pana se intorc oamenii din provincie. Bag mana in foc ca iar se blocheaza Colentina, Militariul si Baneasa. Si totusi e weekend.Mai corect cred ca era" hai sa circulam numai duminica dimineata, cand tot romanul doarme pana tarziu".


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 18 Nov 2007, 19:16
Post #35


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pana la urma, mai bine mergeti pe jos, mai faceti si putin sport.....
am vazut ca aveti mijloacele de trasmport arhipline...si vara e iadul pe pamant.....nu stiu cum or sa descurajeze pe cineva sa nu foloseasca amsina si safoloseasca RATB-ul....
singurul mijloc de transport care va avea un viitor in bucuresti va fi metroul(si poate tramvaiul...)...ratb-ul o sa aiba un sfarsit tragic
se ingramadesc in autobuze(si in cta la fel) toti pensionarii care nu au ce face acasa....si colac peste pupaza, au nesimtirea sa mai si ceara locul....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 18 Nov 2007, 19:21
Post #36


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




QUOTE(cristitranca @ 18 Nov 2007, 19:16)
...se ingramadesc in autobuze(si in cta la fel) toti pensionarii care nu au ce face acasa....si colac peste pupaza, au nesimtirea sa mai si ceara locul....
*



cristitranca, sper ca asta a fost o tentativa nereusita de sarcasm...


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 18 Nov 2007, 19:29
Post #37


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




doar realitate...adica...am pati-to personal sa imi zica un pensionar.....merg si eu sa ma plimb cu autobuzul dar n-am loc sa stau jos.... si eu sa stau in picioare, sa se ingramadeasca toti(mediu prielnic pentru hoti) ca sa se plimbe unii care n-au ce face acasa.....poate ca oi fi si eu obosit, ma doare un picior, o mana, mi-e rau......si am motiv sa stau jos....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 18 Nov 2007, 19:31
Post #38


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




QUOTE(ady85btz @ 17 Nov 2007, 15:28)
daca in fiecare an se lucra cate putin la infrastructura nu se ajungea la situatia asta de criza...dar cum traim in romania.... sleep.gif
*



Mă mir că mai comentați pe alte topicuri. Păi nu se lucrează de câțiva ani la infrastructură? icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 18 Nov 2007, 19:38
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Avand in vedere ca in curand voi termina definitiv cu TIR-ul am de gand sa vand laureat-ul + si sa imi cumpar o bunaciune.Garantat voi merge la serviciu doar cu tramvaiul!Ma jur!Cu bunaciunea voi iesi doar la plimbari in week-end si in special in Bulgaria ca sunt drumurile pustii sa pot savura astfel plimbarile nu sa ma tarasc in coloane fara de sfarsit.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 18 Nov 2007, 19:45
Post #40


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(cristitranca @ 18 Nov 2007, 20:16)

singurul mijloc de transport care va avea un viitor in bucuresti va fi metroul
*


ia vino tu la ora 17 18 in metro sa vezi ce fel e icon_mrgreen.gif
Ps si pe mine ma enercveaza pensionari care au gratis si fac radacini in scaunele autobuzelor,si se inghesuie si tipa la noi tinerica ca nu vezi ce nesimtit esti,pe vremea mea tineretu respecta batranetea radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 18 Nov 2007, 19:49
Post #41


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




eu am fost cu metruol doar dimineata intr 5 si 9 sau seara, dupa ora 20 icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Nov 2007, 21:02
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(C@talin @ 18 Nov 2007, 20:45)
tinerica ca nu vezi ce nesimtit esti,pe vremea mea tineretu respecta batranetea  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*


Am avut biroul la vechiul loc de munca la parterul unui bloc de garsoniere de pensionari. Sa vezi nene ce plin era spatiul verde in fata blocului de borcane si de pungi de gunoi... sad.gif
Asa ca...batranetul din ziua de azi...
Oricum, bostorogii n-au ce cauta la 7 dimineata in autobuz, chiar si cei ce se duceau ca turisti in alte tari (mai spalate, evident), erau sfatuiti sa foloseasca transportul in comun in afara orelor de varf, pentru a nu supraaglomera inutil mijloacele de transport.
A, si bunicul meu (dumnezeu sa-l ierte), cat a fost pensionar, a avut abonament la autobuz PLATIT si n-a mai facut gat ca de ce nu e gratis. Dar nu se ducea de la 7 dimineata cu autobuzul, ca nu se grabea nicaieri si n-avea rost sa se inghesuie. Mai am si acum acasa tichetele de abonament pe vreo 10 ani, de prin 90 incoace, chiar urmaream cum s-a modificat tariful in ani.
La fel a avut abonament pe autobuz si pe tramvai si pe vremuri, desi era inginer la Insula Mare a Brailei si avea masina (in anii 60-70), dar o tinea in garaj. Si pe atunci nu era consumul o problema, mai ales ca facea cam 10-11 mii de km anual doar din mers in week-end-uri.

This post has been edited by Laurentziu83: 18 Nov 2007, 21:10


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crintea1949
post 19 Nov 2007, 09:38
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 24 April 05




Domnilor colegi eu propun mai inainte sa se respecte culoarea galbena a semaforului pentru a nu se bloca intersectiile, lucru constatat chir si in cazul cand semaforul lucreaza pe culoare galbena sa se respecte proritatea de dreapta a drumului principal
Cu salutari sa auzim numai de bine
PS toate planurile sunt necesare dar sunt in stare de proiect.
Lucrarile actuale din bucuresti sunt foarte necesare dar sau suprapus ca timp si au creieat un haos ca urmare a lipsei unor variante de fuga, de ocolire a lucrarilor


--------------------
dacia solenza - B33HRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 19 Nov 2007, 09:47
Post #44


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Cat e de necesar sa schimbi un covor asfaltic de 10 cm cu unul de 5?


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 19 Nov 2007, 11:14
Post #45


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(C@talin @ 18 Nov 2007, 19:45)
ia vino tu la ora 17 18 in metro sa vezi ce fel e  icon_mrgreen.gif
*



asta voiam sa zic si eu.

Si io urlam ca din gura de sarpe ca ce bine e cu metroul, pana cand am avut masina 2 saptamani in service si chiar am mers cu el. E de-a dreptul amuzant sa vezi un peron absolut plin de oameni, nici macar un coltisor in fundul peronului, liber. La fel de amuzant e sa-ti ia 10 minute sa iesi de pe peron intr-o mare de oameni care se deplaseaza la unison. Daca cumva nu-ti sincronizezi pasul cu cei de langa tine, ai toate sansele ca in cel mai fericit caz sa-ti iei o caruta de injuraturi !

Si cu tramvaiele: sa mai cumpere tramvaie, mai ales pe linia lui 41 unde vine un tramvai la 30 de secunde si totusi statia Tricodava (a 3-a de la capat) e ultima la care ai sanse cat de cat reale sa incapi in conserva ! Unde dreaq or mai incapea tramvaie pe linia aia ca io nu stiu !

Mai bine in masina chiar daca-i blocat tot si fac 2 ore pana la munca!


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Nov 2007, 11:19
Post #46


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Ov @ 19 Nov 2007, 11:14)
sa mai cumpere tramvaie, mai ales pe linia lui 41 unde vine un tramvai la 30 de secunde
*




si vrei sa vina mai des? blink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady85btz
post 19 Nov 2007, 11:24
Post #47


Membru onorific


Group: Members
Posts: 3.803
Joined: 16 March 06
From: Bucuresti




cred ca era ironic tongue.gif


--------------------
Kia Cee'd ~the BEST~ 1.4T 16V
"The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi
Ex- Dacia 1310 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Nov 2007, 11:26
Post #48


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




unde era ironik?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 19 Nov 2007, 11:27
Post #49


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




QUOTE(bulan @ 17 Nov 2007, 13:07)
Mai bine cu alea 10 miliarde de euro ar muta capitala tarii la Deva ca sa mai sufere si altii!Bucurestiul s-ar aerisi la toate capitolele de a doua zi!
*



Nu e vorba de mutarea capitalei intr-un loc sau altul.
Ci ar trebui incurajate companiile multinationale care vin in Romania si au nevoie de multi angajati sa isi construiasca birouri si in alte orase. Nu au nici un avantaj in Bucuresti. Metrul patrat este foarte scump (daca vrei sa construiesti ceva), de inchiriat o cladire de birouri este iar foarte scump, traficul este infernal si toata lumea se plange etc. Pe cand in alte orase ar ridica cat de cat nivelul salariilor, ar crea locuri de munca si in orasul respectiv dar si pentru oamenii din zonele apropiate (judetele invecinate) etc. Nu inteleg de ce toata lumea vine sa investeasca in Bucuresti cand toti se plang de conditiile din capitala.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 19 Nov 2007, 11:46
Post #50


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Ov @ 19 Nov 2007, 12:14)
Si io urlam ca din gura de sarpe ca ce bine e cu metroul, pana cand am avut masina 2 saptamani in service si chiar am mers cu el. E de-a dreptul amuzant sa vezi un peron absolut plin de oameni, nici macar un coltisor in fundul peronului, liber. La fel de amuzant e sa-ti ia 10 minute sa iesi de pe peron intr-o mare de oameni care se deplaseaza la unison. Daca cumva nu-ti sincronizezi pasul cu cei de langa tine, ai toate sansele ca in cel mai fericit caz sa-ti iei o caruta de injuraturi !
*

Bingo! radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 19 Nov 2007, 14:12
Post #51


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




QUOTE(ATM @ 18 Nov 2007, 03:11)
1. pe unde se preconizeaza aceasta introducere? 2. cum ajuta ea la fluidizarea traficului, atat timp cat nu o coroborezi cu alte mijloace de a-i atrage pe oameni in autobuze?


Pai iti zic eu. Cum s-a fluidizat pe Elisabeta. Adica banda 1 este pentru autobuze, dar parcheaza pe ea smecherii care au treaba in zona. Si autobuzul ajunge invariabil pe 2.

Dintr-un bulevard cu 4 benzi (3 pe un sens, inclusiv cea de autobuz, plus una pentru autobuze in sens invers) s-a ajuns ca se circule claie peste gramada, masini cu autobuze doar pe doua.

Legat de pensionari, fara rautate, ar trebui ca gratuitatea sa fie valabila doar in week-end si intre orele din saptamana care nu sunt ore de varf. Cand eram in liceu, era asa de misto la 7:30 dimineata sa te bati pe un loc pe scara cu toate babele care coborau din berceni sa-si ia oua mai ieftine cu 100 de lei de la unirea sad.gif


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 19 Nov 2007, 17:24
Post #52


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Dupa cum a mai spus cineva in topicul asta, ar trebui sa se lucreze non stop la infrastructura. Sa angajeze mai multi muncitori si cu ocazia asta ar rezolva o parte din problema locurilor de munca.
@Ov: Eu nu inteleg de ce unii merg la metrou de parca s-ar plimba cu cainele prin parc. Nu zic sa alerge, dar macar sa grabeasca pasul. Sunt cazuri la victoriei, cand pierd de doua ori metroul pana traversez pe partea cealalta. Si asta numai din cauza mocaitilor care merita un sut in c*r ca sa se miste mai repede


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 19 Nov 2007, 17:52
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(vis-a-vis @ 17 Nov 2007, 14:58)
Nu e greu sa legiferezi o serie de reguli, treaba e cum le aplici intr-o tara unde chiar si politistul e roman? wink.gif


Eu zic sa importam politisti nemti sau austrieci, si sa nu-i invatam deloc limba romana, ca daca au invatat cuvantul spaga s-a dus dracu' toata treaba biggrin.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Nov 2007, 17:53
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(sorin_f39 @ 19 Nov 2007, 12:27)
Nu e vorba de mutarea capitalei intr-un loc sau altul.
Ci ar trebui incurajate companiile multinationale care vin in Romania si au nevoie de multi angajati sa isi construiasca birouri si in alte orase. Nu au nici un avantaj in Bucuresti. Metrul patrat este foarte scump (daca vrei sa construiesti ceva), de inchiriat o cladire de birouri este iar foarte scump, traficul este infernal si toata lumea se plange etc. Pe cand in alte orase ar ridica cat de cat nivelul salariilor, ar crea locuri de munca si in orasul respectiv dar si pentru oamenii din zonele apropiate (judetele invecinate) etc. Nu inteleg de ce toata lumea vine sa investeasca in Bucuresti cand toti se plang de conditiile din capitala.
*


Pai nu prea merge, ca firmele alea nu sunt autonome, au nevoie sa lucreze si cu alte firme, pana la urma tot "la Bucuresti" se ajunge.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 19 Nov 2007, 22:20
Post #55


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(Uncle-Sam @ 19 Nov 2007, 17:24)
Sa angajeze mai multi muncitori si cu ocazia asta ar rezolva o parte din problema locurilor de munca.
De unde sa-i iei bre? Cei care erau capabili si pusi cat de cat pe treaba is deja in zona cu apa calda a UE, la noi au ramas doar putorile.
Si despre ce problema a locurilor de munca vorbesti? Nu exista in Ro asa ceva in momentul asta, avem somaj de 4%, numai cine nu vrea nu munceste.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crintea1949
post 20 Nov 2007, 09:42
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 24 April 05




Domnilor colegi, majoritatea batranilor pe care-i vedem dimineata si seara prin mijloacele de transport merg sa stea cu ceva nepoti, copii ai nostri in cazyl cand avem locuinta in alta parte si nu dispunem de o bona de incredere contra unei sume de 5 6 sute de lei pe luna, cu abonament la itb cu tot tacamul, sau nu avem creesa sau gradinita.Cat despre respectul pentru dansii prin mijloacele de transport intreba-ti-va parintii , ca pe bunicul care l-a pierdut si avea abonament platit era pe vremea expirata. Sa stam drept si sa judecam tot drept.
Cu stima al dv partener de trafic.


--------------------
dacia solenza - B33HRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 20 Nov 2007, 10:06
Post #57


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Nov 2007, 17:53)
Pai nu prea merge, ca firmele alea nu sunt autonome, au nevoie sa lucreze si cu alte firme, pana la urma tot "la Bucuresti" se ajunge.
*


Sunt complet autonome. Nu ar avea nici o treaba cu Bucuresti, decat poate prin faptul ca aeroportul Otopeni este acolo.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 20 Nov 2007, 12:40
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.138
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




QUOTE(sorin_f39 @ 20 Nov 2007, 11:06)
Sunt complet autonome. Nu ar avea nici o treaba cu Bucuresti, decat poate prin faptul ca aeroportul Otopeni este acolo.
*



le mai trebuie si angajati, printre altele. si in bucuresti forta de munca (mai ales cea calificata) e ceva mai usor de gasit.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 20 Nov 2007, 13:00
Post #59


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Uite un exemplu.
Galatiul, ca si centru universitar, este mare. La Universitate vin tineri din toate zonele vecine: Braila, Tulcea, Vrancea, Vaslui, Bacau si Republica Moldova.
Daca ar veni si in GL una sau doua companii multinationale ar avea de unde alege pentru a angaja tineri cu pregatire superioara. Si crede-ma ca cei care vin sa faca facultatea in GL ar ramane cu placere sa lucreze aici decat sa plece la sute de km departare de casa pentru a avea un job bun. Eu am terminat facultatea de 3 ani si mor de ciuda ca nu vine nimeni in GL care sa ofere un salariu decent si totodata as fi si acasa.
Aceeasi situatie este similara si pentru alte orase, care sunt si centre universitare.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 20 Nov 2007, 13:07
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




Mie imi place mizeria asta cu "buvigneta" adica taxa de centru. tare cred ca o sa apara. sa stranga oamenii niste bani daca tot sunt acolo pe scaunul puterii. ca romanii or sa plateasca bouvineta aia oricum. asa suntem noi. ne supunem fara nici un protest.

eu as initia un protest foarte eficient. ne adunam toti bucurestenii si lasam masinile pe mijlocul tuturor strazilor importante din centru pana se scoate taxa de centru.


ps: intersectii cu poduri si sosea de centura eficienta ar fi singura solutie clara. dar costa mult. eu locuiesc in colentina prin zona depoului si e jale . te lasa nervii .


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 07:09
Forum Renault