Deblocarea Capitalei costă 10 miliarde de euro, Lucrările de fluidizare a traficului necesită 15 an
![]() ![]() ![]() |
Deblocarea Capitalei costă 10 miliarde de euro, Lucrările de fluidizare a traficului necesită 15 an
vijelie |
![]()
Post
#61
|
||
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|||
bolek_bolek |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Pai, pe ei nu ii deranjeaza asa tare, ca doar au girofar si blitz-uri si goarne din alea care fac carrr-carrr ... si ei trec, si noi ramanem ca imbecilii la o coada interminabila...
|
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(sorin_f39 @ 20 Nov 2007, 14:00) Uite un exemplu. Galatiul, ca si centru universitar, este mare. La Universitate vin tineri din toate zonele vecine: Braila, Tulcea, Vrancea, Vaslui, Bacau si Republica Moldova. Daca ar veni si in GL una sau doua companii multinationale ar avea de unde alege pentru a angaja tineri cu pregatire superioara. Si crede-ma ca cei care vin sa faca facultatea in GL ar ramane cu placere sa lucreze aici decat sa plece la sute de km departare de casa pentru a avea un job bun. Eu am terminat facultatea de 3 ani si mor de ciuda ca nu vine nimeni in GL care sa ofere un salariu decent si totodata as fi si acasa. Aceeasi situatie este similara si pentru alte orase, care sunt si centre universitare. Pai e mai simplu sa-si faca sediul pe axa Bucuresti-Ploiesti, ca e aeroportul aproape si tot bucuresteanul sau ploiesteanul se descurca sa ajunga la servici, decat sa scrasneasca din dinti 4 ore pana la Galati de la aeroport pe drumul Ploiesti-Buzau si mai apoi pulitaiul brailean sa-i bage instantu-n nas. Altfel ai dreptate cu ideea de a fi acasa, dar as pleca bucuros in alta parte pentru un salariu mai bun, pana la urma "patria ubi bene". In Galati (ca peste tot in provincie) daca iti ofera 10 milioane deja are pretentii sa te munceasca ca pe hotii de cai, d-aia care prinde ocazia sa plece la Bucuresti n-o rateaza, cum n-as rata si eu ocazia asta, parca e mai bine sa stai 3 ore zilnic in trafic decat in provincie unde nu iti permiti "luxul" asta din lipsa de bani. |
--------------------
.
.
.
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#64
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
E clar, banul conteaza, ca altfel n-ar veni nici dreaq in Bucuresti.
Tocmai de asta spun, ca toate companiile multinationale prefera Bucurestiul. ( Vad acum ca s-au orientat si catre Cluj. ) Daca s-ar duce si in alte orase, ar ridica clar nivelul salariilor si altfel ar sta treaba. "Pai e mai simplu sa-si faca sediul pe axa Bucuresti-Ploiesti, ca e aeroportul aproape si tot bucuresteanul sau ploiesteanul se descurca sa ajunga la servici, decat sa scrasneasca din dinti 4 ore pana la Galati de la aeroport pe drumul Ploiesti-Buzau si mai apoi pulitaiul brailean sa-i bage instantu-n nas." Ce treaba are bucuresteanul sau ploiesteanul daca s-ar construi ceva in Moldova? |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#65
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
QUOTE(bolek_bolek @ 20 Nov 2007, 16:12) Pai, pe ei nu ii deranjeaza asa tare, ca doar au girofar si blitz-uri si goarne din alea care fac carrr-carrr ... si ei trec, si noi ramanem ca imbecilii la o coada interminabila... ieri dupa o coloana oficiala de bemveuri ce gonea prin centru s-au infipt toti berbecii si uite asa unii au traverat din centru pana la metro in mai putin de 15 minute la ora de varf ![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#66
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(Smiley @ 20 Nov 2007, 13:40) le mai trebuie si angajati, printre altele. si in bucuresti forta de munca (mai ales cea calificata) e ceva mai usor de gasit. Ce te face sa crezi ca toti studentii sunt Bucuresteni sau ca vor sa ramana in Bucuresti sa munceasca? N-au de ales. Daca ai arunca un ochi prin marile companii private din Bucuresti, ai observa ca nici macar 50% din angajati nu sunt Bucuresteni ![]() E vorba de prestigiul firmei si de conditiile de lucru. Cum vrei sa vina o firma de software sau de consultanta in Vascautii din Deal daca acolo nu exista nici macar o cladire de birouri decenta? |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
O sa-si faca. Daca e firma decenta.
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#68
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Eu vorbeam de orase resedinta de judet, nu de sate ridicate la rang de oras.
Oriunde se pot construi cladiri moderne de birouri care pot deveni proprietate privata a unei companii sau se pot inchiria. Asa cum se intampla acum in Bucuresti. @nh1980ro: Ai dreptate. Am inteles ca in Bucuresti sunt oficial vreo 2 milioane de locuitori si neoficial inca vreo 1.5 milioane. Iar numarul de angajati de la multinationale care provin din provincie este mult mai mare decat al bucurestenilor care muncesc acolo. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
balanel |
![]()
Post
#69
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(ady85btz @ 17 Nov 2007, 00:55) O altă variantă de creștere a fluenței va fi interzicerea virajelor la stânga în anumite intersecții. „Această măsură va fi aplicată, de la caz la caz, acolo unde nu creează un disconfort prea mare șoferilor. Vom analiza fiecare mare intersecție în parte“, arată Gheorghe Udriște. Foarte inteligent acest domn Udriste. Cat de simplu rezolva el problema. Ce conteaza ca soferii trebuie sa ocoleasca kilometri intregi, ca sa ajunga unde au treaba. Nu cumva in astfel de cazuri e necesara o banda speciala pentru facut la stanga, cu semafor pe faza separata fata de mersul inainte? |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#70
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai s-ar consuma 2 benzin in felul asta: 1 ppentru virajul la stanga si una pentru smecherii care sunteaza coloana de virat la stanga pe banda alaturata care merge inainte .
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 04:47 |