DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Deblocarea Capitalei costă 10 miliarde de euro, Lucrările de fluidizare a traficului necesită 15 an

vijelie
post 20 Nov 2007, 13:45
Post #61


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Nu va fi nicio buvinieta.
Administratorii orasului sunt, pe de-o parte, incapabili de a organiza traficul ca in marile metropole la care trag cu ochiul, iar, pe de alta parte, sunt captivii unui electorat preponderent sarac si sensibil la noi taxe ca aceasta, care, cu siguranta, il va deranja EXACT unde il doare: sa se plimbe cu masina prin tot orasul si sa aiba masina sub geam cu orice pret.
Parerea mea.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 20 Nov 2007, 15:12
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Pai, pe ei nu ii deranjeaza asa tare, ca doar au girofar si blitz-uri si goarne din alea care fac carrr-carrr ... si ei trec, si noi ramanem ca imbecilii la o coada interminabila...


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Nov 2007, 15:12
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(sorin_f39 @ 20 Nov 2007, 14:00)
Uite un exemplu.
Galatiul, ca si centru universitar, este mare. La Universitate vin tineri din toate zonele vecine: Braila, Tulcea, Vrancea, Vaslui, Bacau si Republica Moldova.
Daca ar veni si in GL una sau doua companii multinationale ar avea de unde alege pentru a angaja tineri cu pregatire superioara. Si crede-ma ca cei care vin sa faca facultatea in GL ar ramane cu placere sa lucreze aici decat sa plece la sute de km departare de casa pentru a avea un job bun. Eu am terminat facultatea de 3 ani si mor de ciuda ca nu vine nimeni in GL care sa ofere un salariu decent si totodata as fi si acasa.
Aceeasi situatie este similara si pentru alte orase, care sunt si centre universitare.
*


Pai e mai simplu sa-si faca sediul pe axa Bucuresti-Ploiesti, ca e aeroportul aproape si tot bucuresteanul sau ploiesteanul se descurca sa ajunga la servici, decat sa scrasneasca din dinti 4 ore pana la Galati de la aeroport pe drumul Ploiesti-Buzau si mai apoi pulitaiul brailean sa-i bage instantu-n nas.
Altfel ai dreptate cu ideea de a fi acasa, dar as pleca bucuros in alta parte pentru un salariu mai bun, pana la urma "patria ubi bene". In Galati (ca peste tot in provincie) daca iti ofera 10 milioane deja are pretentii sa te munceasca ca pe hotii de cai, d-aia care prinde ocazia sa plece la Bucuresti n-o rateaza, cum n-as rata si eu ocazia asta, parca e mai bine sa stai 3 ore zilnic in trafic decat in provincie unde nu iti permiti "luxul" asta din lipsa de bani.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 20 Nov 2007, 15:58
Post #64


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




E clar, banul conteaza, ca altfel n-ar veni nici dreaq in Bucuresti.
Tocmai de asta spun, ca toate companiile multinationale prefera Bucurestiul. ( Vad acum ca s-au orientat si catre Cluj. ) Daca s-ar duce si in alte orase, ar ridica clar nivelul salariilor si altfel ar sta treaba.

"Pai e mai simplu sa-si faca sediul pe axa Bucuresti-Ploiesti, ca e aeroportul aproape si tot bucuresteanul sau ploiesteanul se descurca sa ajunga la servici, decat sa scrasneasca din dinti 4 ore pana la Galati de la aeroport pe drumul Ploiesti-Buzau si mai apoi pulitaiul brailean sa-i bage instantu-n nas."

Ce treaba are bucuresteanul sau ploiesteanul daca s-ar construi ceva in Moldova?




--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 20 Nov 2007, 16:04
Post #65


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




QUOTE(bolek_bolek @ 20 Nov 2007, 16:12)
Pai, pe ei nu ii deranjeaza asa tare, ca doar au girofar si blitz-uri si goarne din alea care fac carrr-carrr ... si ei trec, si noi ramanem ca imbecilii la o coada interminabila...
*



ieri dupa o coloana oficiala de bemveuri ce gonea prin centru s-au infipt toti berbecii si uite asa unii au traverat din centru pana la metro in mai putin de 15 minute la ora de varf icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 20 Nov 2007, 18:28
Post #66


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(Smiley @ 20 Nov 2007, 13:40)
le mai trebuie si angajati, printre altele. si in bucuresti forta de munca (mai ales cea calificata) e ceva mai usor de gasit.


Ce te face sa crezi ca toti studentii sunt Bucuresteni sau ca vor sa ramana in Bucuresti sa munceasca? N-au de ales.

Daca ai arunca un ochi prin marile companii private din Bucuresti, ai observa ca nici macar 50% din angajati nu sunt Bucuresteni biggrin.gif

E vorba de prestigiul firmei si de conditiile de lucru. Cum vrei sa vina o firma de software sau de consultanta in Vascautii din Deal daca acolo nu exista nici macar o cladire de birouri decenta?


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 20 Nov 2007, 18:32
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




O sa-si faca. Daca e firma decenta.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 21 Nov 2007, 08:38
Post #68


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Eu vorbeam de orase resedinta de judet, nu de sate ridicate la rang de oras.
Oriunde se pot construi cladiri moderne de birouri care pot deveni proprietate privata a unei companii sau se pot inchiria. Asa cum se intampla acum in Bucuresti.

@nh1980ro: Ai dreptate. Am inteles ca in Bucuresti sunt oficial vreo 2 milioane de locuitori si neoficial inca vreo 1.5 milioane. Iar numarul de angajati de la multinationale care provin din provincie este mult mai mare decat al bucurestenilor care muncesc acolo.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 23 Nov 2007, 16:04
Post #69


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(ady85btz @ 17 Nov 2007, 00:55)


O altă variantă de creștere a fluenței va fi interzicerea virajelor la stânga în anumite intersecții. „Această măsură va fi aplicată, de la caz la caz, acolo unde nu creează un disconfort prea mare șoferilor. Vom analiza fiecare mare intersecție în parte“, arată Gheorghe Udriște.


Foarte inteligent acest domn Udriste. Cat de simplu rezolva el problema. Ce conteaza ca soferii trebuie sa ocoleasca kilometri intregi, ca sa ajunga unde au treaba.
Nu cumva in astfel de cazuri e necesara o banda speciala pentru facut la stanga, cu semafor pe faza separata fata de mersul inainte?


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 23 Nov 2007, 16:20
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai s-ar consuma 2 benzin in felul asta: 1 ppentru virajul la stanga si una pentru smecherii care sunteaza coloana de virat la stanga pe banda alaturata care merge inainte .biggrin.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 04:47
Forum Renault