DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel ulei mare la prestige nou

eXtenSion
post 2 Dec 2007, 18:57
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Ar putea fi un topic exclusiv Prestige, la jurnalul nostru de bord. biggrin.gif


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atti
post 2 Dec 2007, 19:46
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 November 07




Eu am inteles ca "Dantes" care a initiat topicul "Jurnalul meu de bord", si-a vandut prestige-ul.

Este treaba lui, eu nu l-as schimba cu o masina straina folosita care te poate lasa oricand si oriunde pe drum.

Mi-am pus 4 anvelope de iarna Debica Frigo si am mers cu familia in munti la sfarsit de saptamana si unde a mers un Geep 4x4 am mers si eu.

Inainte de Logan am avut un Cielo Corean care a fost o masina foarte fiabila, insa dupa varsta de 10 ani au inceput sa pice piesele una dupa alta, lasandu-ma pe drum cu copii de 3 ori (delcou = 500 lei, distributia = 300 lei, pompa de benzina = 600 lei, arcuri spate = 300 lei).

Acum macar am un sentiment de siguranta ca macar 3 ani de zile nu o sa am probleme, cel putin cu motorul up.gif smile.gif

<span class='edit'>3 Dec 2007, 18:59:</span>
Are deja cineva Prestige diesel ?

M-ar interesa cum se comporta motorul de 85 cp si daca motorul este mai bine izolat fonic ca la celelalte versiuni.

This post has been edited by atti: 3 Dec 2007, 19:05


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 8 Dec 2007, 20:27
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Deschide alt topic referitor la asta, ca aici intra doar cei interesati de ulei. smile.gif


Pe mine ma nauceste joja aia. Citesc uleiul dupa ghicite, mai ales pentru ca, uleiul, are aceiasi culoare, galbena, ca si joja, iar in plus, pe o parte a jojei imi arata maxim si ceva, iar pe cealalta parte, tot cam asa, dar cu o parte goala. Mai bine uitati-va la poza. blush.gif Continuarea darei de ulei, in sus, care se vede si in poza, tine pana cam la 1/3 din lungimea jojei, pornind de jos in sus.

Asta dupa ce am scos din ulei..Intuiesc ca sunt cu un x sub maxim.Totusi, e greu de obsercat asta daca intorc joja pe verso, unde arata plin + cam ||.

Oricum, ideea e ca e enervanta joja!

This post has been edited by eXtenSion: 8 Dec 2007, 20:31

Attached thumbnail(s)
camasa.jpg ( Size: 12.78k ) Number of downloads: 214


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 8 Dec 2007, 22:29
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Pai .... sa te intreb cum masori? Eu fac asa: scot joja, o sterg cu o carpa, o bag la loc apoi o scot iar si ma uit. Nivelul e foarte clar definit.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atti
post 9 Dec 2007, 10:22
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 November 07




Mai baieti, am o alta problema acum ce m-a speriat deja de doua ori si nu am gasit nici un topic referitor la acest aspect.

Dupa ce am spalat masina, mai bine zis am si aruncat cate o galeata de apa rece pe jenti si am lasat masina in curte pe timp de iarna, insa fara sa trag frana de mana, cand am vrut sa plec dimineata am simtit de parca frana de mana ar fi trasa si nu am mai putut pleca de pe loc.
Dupa mai mult incercari am auzit o pocnitura mare la roata spate sanga (de parca s-ar fi rupt ceva) si a plecat de pe loc.
In mers am incercat daca tine frana de mana si am vazut ca nu este nici o problema.

Astept parerea voastra!

This post has been edited by atti: 9 Dec 2007, 10:22


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R
post 9 Dec 2007, 10:33
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 27 January 07




A inghetat apa pe frânele din spate. Chiar dacă nu ai tras frâna de mâna, între sabot și tambur intră apa și îngheață. Se recomandă ca după spălarea mașinii să se meargă imediat cu mașina și desigur să se frâneze de câteva ori, pentru a încălzi frânele ca apa să se poată evapora.
P.S.
Acest lucru însă nu prea are de a face cu nivelul uleiului din motor!


--------------------
Dacia Logan Preference 2005 - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 13 Dec 2007, 21:59
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Tot asa masor si eu uleiul.. La mine nu e bine definit deloc. Poate si de aia ca nu e colorat inca.


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atti
post 14 Dec 2007, 07:21
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 November 07




M-au linistit cei de la reprentanta Dacia, cica daca intra antigelul in ulei, uleiul era negru si calitatea era ca malul sau noroiul si disparea si restul antigelului.
La mine nu e cazul.
Am scos plusul de ulei si asa a ramas.
Oricum, se pune totusi intrebarea cum de a disparut din antigel si daca nu cumva a intrat benzina in ulei.

Pareri ?


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 14 Dec 2007, 09:02
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.101
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Acu' si tu esti prapastios rau. Totusi este masina noua, antigel in ulei sau benzina in ulei sunt defecte grave, putin probabil sa apara la tine.
La mine, la inceput, a fost cam asa:
-uleiul era mai sus de maxim cu aprox 3 mm pe joja. Nu s-a consumat, n-a iesit pe nicaieri pana la schimb.
-antigelul era cam 1 cm peste maxim, in urmatoarea saptamana a scazut imediat sub max. Banuiala mea este ca nu aerisesc prea bine circuitul in fabrica (ei pun cantitatea exacta si lasa sa se aseze in exploatare).

Sfatul meu este sa lasi nivelurile asa cum sunt si sa te alarmezi doar daca scad repede si in cantitate semnificativa. Mai bine urmareste distributia pentru scurgeri de ulei, este un defect mult mai raspandit.
Oricum, simptomele la ce ai spus tu ar fi urmatoarele:
antigel+ulei = spuma (emulsie)
benzina + ulei = ulei foarte subtire si care miroase a benzina (nearsa)


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Dec 2007, 09:54
Post #40


-


Group: Members
Posts: 22.741
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(YRX @ 14 Dec 2007, 09:02)
Banuiala mea este ca nu aerisesc prea bine circuitul in fabrica (ei pun cantitatea exacta si lasa sa se aseze in exploatare).
Ar insemna sa incalzeasca motorul pe loc pana porneste gmv-ul de cateva ori ... nici mie nu mi-ar place sa faca asta daca as fi producator.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 14 Dec 2007, 10:33
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.101
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




N-am zis ca ar fi ceva rau.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Dec 2007, 11:14
Post #42


-


Group: Members
Posts: 22.741
Joined: 19 April 05
From: Romania




Normal ca nu se intampla nimic. Circuitul se aeriseste singur in mers. Din punctul lor ar trebui sa consume niste benzina in plus pentru ceva care oricum se face in mod normal.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atti
post 15 Dec 2007, 09:35
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 November 07




Merci mult YRX pentru sfat, chiar la fel mi-a spus si baiatul de la service dupa ce s-a uitat la calitatea uleiului si a vazut ca este in regula, numai ca cei de la fabrica au pus mai mult ulei motor cu cca. 600 ml.


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 15 Dec 2007, 09:49
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.101
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Vezi ca si citirea jojei de ulei este pacatoasa rau. Trebuie sa indeplinesti o gramada de conditii, altfel erorile de citire pot fi mari. Oricum, l-ai scos, l-ai scos. Dar mi-e greu sa cred ca arunca Dacia 600 ml ulei aiurea, sigur au un sistem de dozare automata (aici poate sa ne lamureasca Ironick care pare a fi un fel de "inside man" biggrin.gif )


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atti
post 15 Dec 2007, 22:39
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 November 07




Nu prea cred in dozarea automata pentru ca, cantitatea de ulei nu este aceiasi la toate motoarele.

This post has been edited by atti: 16 Dec 2007, 19:02


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav83
post 29 Dec 2007, 17:21
Post #46


Logan == my first car


Group: Members
Posts: 58
Joined: 1 July 07
From: Bucuresti




Salut!

Astazi fac 10 zile de cand mi-am ridicat masinuta, adica Prestige, mai am putin si termin prima mie de km, toata facuta pe A1 si A2 cu distanta pana la ele de rigoare in Buc.

Am citit acest topic si m-a ingrijorat un pic ce am aflat de pe aici, mai ales repercursiunile grave asupra semeringurilor cauzate de un nivel peste maxim la joja.
Pot confirma deci faptul ca Prestige vine cu aprox 1 cm la joja ulei in plus. Am incercat sa fac citirea cat mai corect, cu masina pe loc drept insa ea sta tot cu fundul in sus tongue.gif

In cele din urma ingrijorarea m-a adus la o discutie cu unul din mecanicii de la AMG de unde am si luat masina. Sfat general obtinut de la ei - toti spuneau asta, in plus si tipii de la vanzari - ca nu tb sa umblu la ea ca asa e bine cum vine din fabrica. Mai mult, unul dintre ei, mi-a aratat un logan la care tocmai facuse revizia si - zicea el - a pus fix 4,8 litri exact ca la carte. Joja arata nivelul exact ca la mine adica 1 cm peste gradatia aceea de pe joja.

Intrebarea mea ar fi: poate cineva confirma acest fapt? Sa fie oare decalata indicatia de pe joja la toate Prestige-urile? A mai pus cineva fix 4,8 l si a citit indicatia imediat dupa sa confirme faptul ca noi de fapt avem exact cantitatea de ulei care ne tb?


--------------------
DACIA Logan 2007 Prestige 1.6 16V - B - ?? - ???
In fond ... masinile sunt d 2 feluri: LOGAN si alte masini ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 30 Dec 2007, 13:07
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.101
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Bine ar fi sa nu umblati la cantitatea de ulei cu care vine din fabrica. Or sti si aia cate ceva. In plus de asta, mai bine sa se sparga semering-urile in garantie decat dupa. biggrin.gif
Cat despre pus ulei fix cat scrie la carte, este cu dus si intors. La un schimb de ulei nimeni nu va reusi sa scoata intreaga cantitate de ulei vechi (pana la ultimul ml) si de aceea cantitatea data de producator este pur teoretica (orientativa). Metoda corecta de pus ulei este sa pui o cantitate mai mica (cat mai apropiata de cantitatea specificata) si apoi sa-l completezi in functie de joja. Sa pui 4,8 litri in motor direct nu este tocmai corect. (mai ales la service unde nu asteapta prea mult sa se scurga uleiul vechi)

This post has been edited by YRX: 30 Dec 2007, 13:09


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav83
post 30 Dec 2007, 23:41
Post #48


Logan == my first car


Group: Members
Posts: 58
Joined: 1 July 07
From: Bucuresti




Eu am inteles din topicu' asta ca semeringurile se sparg/deterioreaza in timp ... deci sanse mari sa nu se intample pe perioada garantiei la o exploatare moderata a masinii dpdv al km parcursi. De-asta as fi vrut sa aflu macar niste pareri de la alti posesori Prestige care au remarcat nivelul mare la ulei cand si-au primit masina, l-au lasat asa si au parcurs ceva gen 30-40 poate chiar 50k+ km.


--------------------
DACIA Logan 2007 Prestige 1.6 16V - B - ?? - ???
In fond ... masinile sunt d 2 feluri: LOGAN si alte masini ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 31 Dec 2007, 15:32
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.101
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Toata masina se deterioreaza in timp, se numeste uzura din exploatare. Normal ca dupa o vreme simering-urile se uzeaza si incep sa curga, problema aici era la cei cu ulei peste nivel exista pericolul spargerii lor premature (adica nu din uzura), spargere care se produce relativ repede, nu dupa o gramada de km.

Cat despre cat se pune la revizie pot sa dau un exemplu concret. Am facut revizia la MCV (1,6 16V) acu vreo 2 saptamani. Am avut 5 bidoane de 1 quart (946ml), deci 4.73 litri. Am schimbat evident si filtrul si mecanicul a lasat sa se scurga aproximativ 20 min (ne cunosteam si l-am tinut de vorba icon_mrgreen.gif ). A pus cu incredere 4 bidoane si jumatate, a asteptat putin sa se scurga si apoi a completat la maxim pe joja; i-au ramas in bidon cam 100 ml. A doua zi am mai pus eu un gat sa aduc iar nivelul la max, deci per total au intrat cam 4.60 - 4.65 litri


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav83
post 1 Jan 2008, 12:22
Post #50


Logan == my first car


Group: Members
Posts: 58
Joined: 1 July 07
From: Bucuresti




Ok, deci ai pus practic mai putin de 4,8 l in motor 16V, probabil cu ce mai ramasese si cu ce ai completat ulterior s-a ajuns la 4,8. Dar spune-mi te rog daca a venit cu nivel peste max si daca ai mers primii 7500 km cu el asa fara sa decompletezi tu.


--------------------
DACIA Logan 2007 Prestige 1.6 16V - B - ?? - ???
In fond ... masinile sunt d 2 feluri: LOGAN si alte masini ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 2 Jan 2008, 14:34
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.101
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Da, a venit cu mai mult ulei si l-am lasat asa pana pe la 3.000 km cand l-am schimbat (l-am schimbat eu inaintea reviziei).


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebastic
post 3 Jan 2008, 17:12
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 December 07




Da, pot sa confirm si eu nivelul de ulei era peste maxim cam cu 1 cm cand a venit masina in martie 2007. L-am lasat asa pina la ~ 7000 km cand am schimbat uleiul (cam prin iulie 2007). Acum am 19000 de km si nu s-a intamplat nimic cu motorul. Daca respecti ce scrie in carte nu ar trebui sa ai probleme.


--------------------
Dacia Logan Prestige 2007 1,6 16v - AR-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 4 Jan 2008, 11:57
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Voce Client: Intrebarea era de ce TOATE vin cu ulei mai mult:

------

Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre si pentru mesajul dumneavoastra din data de 30.12.2007.

Referitor la intrebarea dumneavoastra cu privire la nivelul uleiului de motor, va comunicam faptul ca autoturismele fabricate de compania Dacia sunt livrate cu materiale consumabile(ulei motor) care respecta nivelul maxim pe joja respectiva.

Daca dumneavoastra ati constatat la autoturismul detinut faptul ca nivelul uleiului de motor este depasit cu mult peste nivelul maxim, atunci va recomandam sa contactati o unitate service autorizata Dacia pentru rezolvarea acestui aspect.


---------


Va rog sa le scrieti si voi mail, pentru ca am impresia ca e vreun Vasile prin fabrica si are o placere in a pune mai mult ulei decat trebuie.


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Jan 2008, 12:47
Post #54


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(eXtenSion @ 4 Jan 2008, 11:57)
faptul ca nivelul uleiului de motor este depasit cu mult peste nivelul maxim,
*
Ce vrajeala si pe astia de la VC. Eu le-as trimite un mail sa-i intreb intre ce limite se incadreaza "depasit cu mult"... 1, 2, 3 cm? 1, 2, 3 metri?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 4 Jan 2008, 23:30
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Din acea formulare eu am inteles ca se poate intampla (total accidental, 1 la 1000 sanse) sa se puna ceva ulei in plus,dar asa de putin ca nu e important.

Dar, cum sunt atatia care au aceasta problema, inseamna ca nu e ceva intamplator si am spus ca nu mai are rost sa ii intreb ce e mult, pentru ca ar fi tinut-o cu varianta lor si, pe noi, ne intereseaza de ce e la toate asa.

Oricum, din raspunsul lor, putem deduce ca nu trebuie sa lasam uleiul la nivelul la care este din fabrica(adica mai mult), cum a spus Octav ca i-a fost recomandat.

De aceea, va rog, scrieti mail-uri! smile.gif

This post has been edited by eXtenSion: 4 Jan 2008, 23:31


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 8 Jan 2008, 01:17
Post #56


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




eu am un mcv 1.6 16v acelasi lucru l-am observat si eu si dupa parerea mea uleiul depasea cam cu 3-4cm nivelul maxim m-am dus in service au zis cei de acolo ca nu stiu sa citesc joja si mi-au ras in fata ca alea sunt dare de ulei... atunci uleiul era cam incolor , acum am 2500km uleiu sa mai inchis la culoare si cu tot cu dare si ce vor ei tot mi-se pare 1cm peste nivelul maxim , am fost in service(cu ocazia unei chemari neprogramate , a fost chemat foarte scretos la niste verificari , am aflat pana la urma ca au vrut sa verifice daca au pus mastic la praguri) si tot asa mi-au zis ca nivelul e ok , o sa atasez in curand niste poze sa va dati si voi cu parerea...


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atti
post 19 Jan 2008, 09:12
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 November 07




Pentru octav83:
Eu, după mai multe ezitări, am acceptat sfatul forumiștilor și am scos cu ajutorul unui furtun și a unei seringi surplusul de ulei (cca. 600-650 ml) și de atunci nu îmi mai fac griji. Chiar dacă joja nu ar indica corect, între minim și maxim există o diferență de cca. 1-1,5 l, așa că nu se întâmplă absolut nici o problemă dacă ai ulei mai puțin, invers însă te poți aștepta la creșterea presiunii și cu timpul la deteriorarea garniturilor și a semeringurilor. Este alegerea ta!
Atti

This post has been edited by atti: 19 Jan 2008, 09:14


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misul ploiesteanu
post 22 Jan 2008, 23:05
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 22 January 08




ce accidental si a mea a avut mult peste nivel max aproape 1cm, dupa prima revizie vad ca are nivel normal, ei stiu cit au pus


--------------------
dacia prestige 2006 - PH
VW 1300 1968, VW JETTA 2TDI, LOGAN PRESTIGE pe duca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian-logan
post 5 Feb 2008, 17:52
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 5 February 08




am fost azi in service in legatura cu ulei prea mult in baie!la prima vedere a mecanicului a bagat teoria cu ''masina e verificata inainte de vanzare!!!!!!''.cred ca ''baietasul'' nu realizeaza in ce tara traim!-Pe cine intereseaza nivelul uleiului la livrare decat pe propietar!!!!ok.a spus ca imi baga masina pe elevator si ca va fi ok.dupa ''operatie'' mi s-a inapoiat masinuta fara sa asist la ''operatie'',dar nu mi-a trecut in carte de garantie nimic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aveti grija cand mergeti in service si controlativa uleiul la primirea masinii!!!!!!!!!cred ca e unul la fabrica care o face ori ''matol'' ori e prost rau!nu o lasati cu ulei mai mult decat trebuie!e pericol..............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BAFTA!aaaaaaaaa si sa nu uit=mai vroaiau sa ma mai si programeze sa intru in sevice!''dar mie cine imi plateste benzina care o consum ,ca un angajat de la fabrica face misto de masini si de noi toti''!!!!!!!a tacut si mi-a spus sa astept..........


--------------------
dacia-logan prestige 2007 - GL73PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atti
post 12 Feb 2008, 19:34
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 November 07




Eu am înțeles de la alții că la Service au un fel de sondă sau aspirator cu care se scoate din ulei și durează 5 minute. Deci, cei care nu vor să se complice acasă cu siringa și cu furtun, să meargă la atelier pentru că nivelul obligatoriu trebuie să fie adus la/sub maxim.


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 21:03
Forum Renault