pompa injectie 1.9d, ss
![]() ![]() ![]() |
pompa injectie 1.9d, ss
HUMMER H1 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|||
alycrys_20 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 September 10 ![]() |
am intrebat si eu un mecanic de la reprezentanta ford care mi-a spus ca bujiile nu au nici o legatura cu problema mea ,zicea ce s-ar putea sa nu faca presiune pompa sau vreun injector sa faca figuri,nu stiu ce sa cred....
|
--------------------
,bmw 525 i
dacia papuc furgon 2 usi
2oo5
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#63
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Salut prieteni.
Imi poate spune cineva cu ce pompa de injectie de pe alta masina poate fi inlocuita cea de pe dacia papuc 4x4 1.9d? Multumesc anticipat! 12 May 2011, 06:55: Nimeni nici o idee? ![]() This post has been edited by Paulorossi: 12 May 2011, 06:55 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
stabil777 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Varianta mai ieftina e cea de schimbare a pompei cu una clasica. La dezmemebrari sunt in jur de 150 de euro si sunt mult mai fiabile. Se potrivesc de renault pt motoarele de 1,6 sau 1,9 si de vw de pe motorul de 1,9 (pompa trebuie sa fie neaparat bosch). Eu inca stau pe ganduri daca sa repar pompa (cu care merg asa de aprox 2 ani) sau sa o scimb cu una mecanica cand o cadea cea de pe masina de tot.
E un post de mai sus! Am copiat aci raspunsul, daca asta e. E aberant ,idiotenia cu secretele , nu au luat o data banii pe masina?!Ce atita secrete ,oamenii adevarati nu se ascund, sa eliminam odata societatea de consum din care s-a imbogatit dracu peste masura ,si sa o inlocuim cu una bazata pe calitate, pe viata daca se poate. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#65
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Multumesc pt informatii.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
rro |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 July 11 ![]() |
Pentru senzor rotor defect , nu mai este nici un secret. Iata care sunt pasii de urmat :
Inainte de a incepe ar fi bine sa aveti motorul cald pentru o pornire ulterioara mai usoara. 0.Se desfac contactele de la baterie 1.Se demonteaza conductele de motorina dintre pompa si injectoare 2.Se scoate senzorul (este prins cu 2 suruburi torx de 25 de corpul pompei - poza e01).Senzorul este situat pe pompa chiar intre ce 4 conducte de motorina pe care le-ati desfacut. 3.Se desurubeaza axul pe care intra senzorul - poza e02 cu ajutorul unei tevi cu un capat modificat ca in poza e04. 4.Se monteaza o saiba de plastic cu grosimea intre 0.1-0.4 mm ca in poza e03 -saiba din poza are culoarea bleo. 5.Se remonteaza axul , senzorul , conductele , contacte baterie , se pompeaza motorina cu ajutorul pompitei de la filtrul de motorina pina nu mai apar bule de aer. 6.Se pune contactul , se asteapta ca becul de la bujii sa nu se mai aprinda. Daca nu se aprinde se actioneaza demarorul 5-7 sec. Motorul porneste dupa 2-3 incercari pina se amorseaza pompa. Succes ! Attached thumbnail(s) E01.jpg ( Size: 870.32k ) Number of downloads: 10756 E02.jpg ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 12488 E03.jpg ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 12250 E04.jpg ( Size: 173.77k ) Number of downloads: 11480 |
--------------------
dacia
x5
2009
|
|
besche |
![]()
Post
#67
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Pentru cei cu dacia Diesel,e bine de stiut ca singura pompa de injectie clasica,ce se potriveste la motorul renault de 1.9l este cea de pe renault 19 sau 21 cu motor de 1.9l si trebuie sa fie neaparat bosch, pentru ca are talpa de prindere identica cu cea delphi. Pretul pompei la dezmembrari,in constanta e de 1.000 de lei,montatul si verificarea pompei,cam 350 de lei.Se elimina si comenzile electronice catre pompa de injectie si sa stiti ca se pierd aproximativ 8 cp. Toata afacerea costa cam multicel dar scapi garantat de problemele care apar de obicei la porcariile astea de delphi si care te costa o gramada de bani.
This post has been edited by besche: 5 Jul 2011, 20:21 |
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu Schema de punere la punct a distributiei la motorul de papuc diesel. Va rog mult!!! salut
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#69
|
![]() Nu ne tragem din maimuțã,dar ne îndreptãm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
diesel papuc punerea la punct
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Multumesc mult nikuniku. Iti raman dator. Salut.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#71
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(besche @ 5 Jul 2011, 20:15) Pentru cei cu dacia Diesel,e bine de stiut ca singura pompa de injectie clasica,ce se potriveste la motorul renault de 1.9l este cea de pe renault 19 sau 21 cu motor de 1.9l si trebuie sa fie neaparat bosch, pentru ca are talpa de prindere identica cu cea delphi. Pretul pompei la dezmembrari,in constanta e de 1.000 de lei,montatul si verificarea pompei,cam 350 de lei.Se elimina si comenzile electronice catre pompa de injectie si sa stiti ca se pierd aproximativ 8 cp. Toata afacerea costa cam multicel dar scapi garantat de problemele care apar de obicei la porcariile astea de delphi si care te costa o gramada de bani. din moment ce e acelasi motor mecanic vorbind, doar ca acesta e plin de fire, firele si catalizatoru iii dau acei 8 cp in plus?, ![]() la cea mecanica cata talpa ii dai atata amotorina ajunge in camera de ardere nu ca la cea semielectrionica , evident scoate mai mult fum dar nici asa sa porneasca la a 10 chee! This post has been edited by ct-03-tvy: 6 Jul 2011, 18:52 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
mercenar56 |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 July 11 ![]() |
Salut "rro" si multumiri pentru informatiile foarte la obiect pe care le-ai impartasit cu noi dar am si eu o intrebare...
Ce problema se rezolva in felul in care ai explicat tu...!!!??? 1 - problema intreruperilor dese ale acceleratiei cu aprinderea martorului de bujie; sau 2 - motorul se opreste des si pornesta greu cand este rece... sau...etc. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Senzorul de rotire al axului pompei sta la baza mai multor defecte dar cei care au explicat pana acum cam cum se rezolva treaba si cat costa au vorbit despre o interventie electronica iar tu vorbesti despre o interventie mecanica... Te rog sa specifici ce defecte se rezolva prin adaugarea unei saibe de plastic de 0,1-0,4mm in locul indicat de tine si de unde facem rost de o astfel de saiba sau "laina". In cazul prezentat de tine nu se intampla altceva decat modificarea pozitiei axului metalic de-a lungul axei de rotatie a pompei. Sa fie asta cea mai simpla rezolvare a erorii de citire transmise de acest senzor catre calculator...!!!??? Daca este doar atat esti GENIAL si iti multumim cu totii. Astept un raspuns pe forum. 11 Jul 2011, 21:00: Pe la prima pagina cineva a scris ca si-a rezolvat problema la Pitesti: ------------------------------------------------------------------------------------------------- "Am si eu un papuc la firma care a avut aceeasi simptoma, reparatia am facut-o la Pitesti, acu 1 an, la un inginer care lucreaza la uzina - mi-a schimbat acel senzor. Treaba complicata: tester, penseta pt acei pini de la cablurile senzorului, se pun la loc cablurile pe culori, trebuie pus senzorul intr-o anumita pozitie...... E super meserias omu', are cu ce, cu asta se ocupa la uzina....eu ma duc cu masini de la Craiova la Pitesti sa mi-le rezolve cand astia de la concesiune nu-i dau de cap....... Iti da si garantie la lucrare, si face 10 mil....... Lucrarea dureaza aprox o ora, si poti sa stai sa vezi ce face, singura chestie este ca omu lucreaza dupa 5 seara cand vine de la uzina, si trebuie sa-ti faci programare inainte cu o sapt. ca este foarte ocupat.... " ----------------------------------------------------------------------------------------- As dori si eu sa stiu, daca ma poate ajuta cineva sa gasesc un senzor de rotire al axului pompei, defect, sau nou, oricum ar fi este bun de studiat. Va multumesc anticipat pentru ajutor. This post has been edited by mercenar56: 11 Jul 2011, 21:00 |
--------------------
Dacia
Papuc 1,9D
2005
- CT 37 MER
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#73
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(mercenar56 @ 11 Jul 2011, 21:36) As dori si eu sa stiu, daca ma poate ajuta cineva sa gasesc un senzor de rotire al axului pompei, defect, sau nou, oricum ar fi este bun de studiat. are o pandlica (un fel de cliseu) inauntru.... |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
mercenar56 |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 July 11 ![]() |
Multumesc Logan_Stepway pentru raspuns si sincer pare interesant...
Ce rol joaca acel "cliseu"; ce forma are; este conectat electric sau doar lipit...!!!??? Daca ai putea sa-mi dai mai multe informatii ar fi nemaipomennit. Imi place sa studiez fenomenul iar Internetul si in special forumul asta ma ajuta f. mult. Sincer,...daca voi descoperi ceva concret in legatura cu defectul acesta voi face cunoscuti tuturor, toti pasii facuti de mine in acest studiu. Va multumesc ca existati si ca,...COMUNICATI...!!! |
--------------------
Dacia
Papuc 1,9D
2005
- CT 37 MER
|
|
rro |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 July 11 ![]() |
Salut , mercenar56
Este rezolvarea problemei lui Piff(primul post pagina 1) si nu numai a lui : [/B]am si eu o problema cu un papuc 1.9d nu am acceleratie la prima cheie si imi ramane martorul aprins de la pompa de injectie dar dupa ce ii dau a 2 cheie merge ff bine care sa fie problema?? Deasemenea din lista ta se rezolva si : 1 - problema intreruperilor dese ale acceleratiei cu aprinderea martorului de bujie; |
--------------------
dacia
x5
2009
|
|
GL 01 NJL |
![]()
Post
#76
|
![]() Banned Group: Members Posts: 194 Joined: 16 January 11 ![]() |
Cautati la sectiunea solenza cei cu dieselurile ca si ei au probleme parca , trebuie lipiti niste pini sau nu am inteles bine , la pompa de injectie si se rezolva problema.
|
--------------------
Audi
A4
1.9TDI/B5/1996
|
|
mercenar56 |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 July 11 ![]() |
Multumesc"rro" pentru raspuns dar, problema ta cu "a 2-a cheie " este la inceput...
![]() Asa se intampla si la mine pana anul acesta iar acum se intrerupe acceleratia si in mers si se aprinde martorul de bujie incandescenta. Daca ai sa citesti de la prima pagina pana la postul tau, vei vedea ca sunt mai multe rezolvari si cu diferite coststuri la aceasta problema care in viitor va fi din ce in ce mai acuta pana la oprirea totala a functionarii pompei. Problema la tine ca si la mine este acest "senzor de rotatie a axului pompei" senzor care trimite informatii in calculatorul de injectie dar cu o erroare aleatorie. Eu am crezut ca tu ne dai rezolvarea in explicatia ta dar nu este asa. Te va costa ceva daca vrei sa rezolvi problema dar pana sa ai tu nevoie de rezolvare mai dureaza poate un an sau doi ca esti la inceput cu defectul. Cand iti va intrerupe in mers atunci sa vezi problema. Continuam sa sapam. BAFTA...!!! 19 Jul 2011, 19:40: Scuza-ma rro, cred ca am inteles gresit... ![]() Tu chiar mi-ai dat raspunsul CORECT...!!! Te rog sa-mi spui de unde fac rost de o saiba de plastic de grosimea aceea...??? Mii de Multumiri...!!! This post has been edited by mercenar56: 19 Jul 2011, 19:40 |
--------------------
Dacia
Papuc 1,9D
2005
- CT 37 MER
|
|
4x4 |
![]()
Post
#78
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
In Iasi mai exista acel John? Unde trebuie sa merg ca sa rezolv tipul asta de problema?
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
mercenar56 |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 July 11 ![]() |
Mai baieti "rro" are dreptate cu reparatia si va voi aduce argumente dar cineva cu Solenta a scris ca la el nu a mers chiar daca reparatia a avut loc in service...
Aveti in acest material (in limba franceza) descrierea modului de actiune la depanarea defectului de care toti vorbim aici de ani de zile. Va mai aduc in imagini si kitul de depanare dar costul lui este marisor pentru noi romanii, cam 275lei (ca l-am gasit in Euro) fara plata transportului din Franta. Din ce am mai studiat si eu pe internet unii din domeniu spun ca s-ar mai face o interventie pe partea electrica in asa fel incat pinii 76 si 77 ai calculatorului sa fie strapati cu o siguranta de 10A si-n acelasi timp se verifica tensiunea intre +baterie si motor sa fie aceeasi cu cea dintre +baterie si sasiu si daca nu, se intervine ca aceste doua masuratori sa coincida, iar tensiunea trebuie sa fie peste 12V daca alternatorul incarca bine iar bateria este in parametri. Nu este asa de simplu acest defect si nici depanarea lui dar daca aveti rabdare si pricepere si studiati ceva mai mult pe internet veti reusi. Fara bani chiar nu se poate dar nici sa dai 500 - 1200 Lei unora care, sincer, presteaza o munca nu sunt chiar niste manevranti fara studii... ![]() Eu nu vreau sa blamez pe nimeni si asta pentruca este corect ca cineva care munceste si este mai priceput ca altul sa fie remunerat iar cine nu se pricepe la nimic si este un "Fitipaldi" la volan,...sa plateasca...!!! Nu va suparati dar asa-i corect. Va doresc BAFTA...!!! Attached thumbnail(s) kit_reparatie_captor_rotor.png ( Size: 465.7k ) Number of downloads: 10182 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Papuc 1,9D
2005
- CT 37 MER
|
|
slev |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 September 07 ![]() |
eu am incercar cu saiba.. printre multi altii
![]() e exact kitul avut si de mine, deci cu saiba dintr-insul.. repet, eroarea s-a rezolvat, martorul de bujii nu se mai aprindea, pornea la prima cheie, dar nu se mai accelera normal, iar la relanti, la semafor, se smucea direct proportional cu timpul cat asteptai culoarea verde. cum am scos saiba, a revenit la normal, cel putin de la a 2-a cheie.. as fi vrut sa fie asta solutia, dar nu e, cel putin in cazul meu. ![]() This post has been edited by slev: 23 Jul 2011, 20:03 |
--------------------
dacia
solenza
2003/1,9D
|
|
mercenar56 |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 July 11 ![]() |
Draga "slev" daca citesti ce spune "rro" ai sa vezi ca saiba aceea poate fi intre 0,1 si 0,4 mm ceea ce inseamna ca poti incerca cu o alta saiba nu cea din kit care este de 0,25mm.
Si am mai aflat ceva de la un vecin,...cum ca cei de la Dacia Service rezolva problema asta si mai simplu. Faptul ca motorina noastra este de proasta calitate si are in compunere sa ingrediente ce nu ar trebui sa fie, chiar daca noi schimbam des filtrul ea tot murdareste acel senzor si se pare ca erroarea vine de la depunerile de pe el. cei de la Dacia Service il scot il dau cu spray degresant, il lasa sa se usuce si il pun la loc si cica scapi de problema asta pentru vreo 10.000 - 15.000 Km. Asa ca poti incerca si asa simplu fara sa te mai duci la service. Daca ai rezultate dane de stire...!!! BAFTA...!!! |
--------------------
Dacia
Papuc 1,9D
2005
- CT 37 MER
|
|
4x4 |
![]()
Post
#82
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
La mine a aparut din nou problema, prima data, pe la 12000km sa rezolvat cu turatul mototrului, presupun ca era murdar senzorul. Acuma la 22000km se manifesta la fel, desi uneori a pornit bine si la prima cheie. Acum ploua afara, dar cand se opreste ma duc si desfac senzorul sa il curat. Ma intorc cu rezultate.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
slev |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 September 07 ![]() |
@ mercenar56, senzorul a fost curatat tot atunci, suflat cu aer sub presiune. in +, mecanicul a folosit si solutie de curatat. stiu ca a scos filtrul, care oricum avea 1 luna de cand a fost schimbat, l-a imbibat cu solutia de curatat si la pus inapoi, motivand ca da randament mai bun curatarea in felul asta.
e o idee si dimensiunea mai mica a saibei. sa gasesc una de grosime mai mica, sau eventual 2 3 de dimensiuni diferite, sa nu trec de 3 ori pe la mecanic.. |
--------------------
dacia
solenza
2003/1,9D
|
|
mercenar56 |
![]()
Post
#84
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 July 11 ![]() |
Baieti,...ma bucur ca acest forum devine un "LABORATOR STIINTIFIC" necesar fiecaruia dintre noi pentru a ne dezvolta abilitatile si a evita cheltuieli inutile (pentru cei cu abilitati si dedicatie pentru munca) asa ca va rog din suflet sa puneti pe net fiecare pas pe care-l faceti si cu explicatii cat mai amanuntite pentru a fi de ajutor real tuturor celor interesati.
Oricum, cei care sunt in bransa nu trebuie sa se supere si sa ne creeze probleme ca sunt o gramada de "FITIPALDI" care nu se pricep sa faca nimic la masina si tot la ei ajung. "slev", fii atent ca este posibil ca in cazul tau sa fie si alte implicatii ale bolii si tu sa dai vina pe saiba de 0,25mm... Trebuie sa stii exact ce a facut baiatul ala la service ca sa tragi o concluzie. Daca faceai tu era altceva dar asa numai el stie ce a facut acolo si cum s-o dreaga. Este bine sa incerci singur ca vei avea satisfactii mari. BAFTA...!!! |
--------------------
Dacia
Papuc 1,9D
2005
- CT 37 MER
|
|
slev |
![]()
Post
#85
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 September 07 ![]() |
pai am fost la 3 mecanici, 2 de la dacia, unul si electrician, pusa pe tester, verificat injectoare, calculator... e problema clasica 100%. alta problema decat cea a pompei nu e.
am curatat si egr ul, m am uitat si la catalizator, am ajuns sa schimb pana si tobele, care oricum trebuiau schimbate. eram de fata cand a pus saiba..nu e cine stie ce complicat..scoti conductele spre injectoare, pui de siguranta capacelele alea de plastic din kit, scoti cu cheia aia capul, apoi axul , cureti, pui saiba, si montezi la loc..amorsezi si cam asta e, din ce mi amintesc. nu e vb de existenta altei probleme, dar probabil pozitia senzorului se modifica in timp, in functie de uzura axului aluia cred. si de aici probabil nepotrivirea saibei de 0,25 la toti..la unii cu uzura mai pronuntata e o rezolvare, la altii probabil tr una mai mica. de asta cred ca cei care rezolva pb asta nu se complica cu saiba, ca nu au de unde sa stie cat de uzat e axul ala, fiind vb de zecimi de mm, ci inlocuiesc din prima sursa problemei, axul. parerea mea.. oricum, m am saturat de dacii si de lucruri romanensti, sau ma rog, facute pt romani.. |
--------------------
dacia
solenza
2003/1,9D
|
|
Andrey90 |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 September 09 ![]() |
Reparatii pompe injectii 1.9 pentru DACIA PAPUC 1.9, DACIA SOLENZA 1.9, RENAULT KANGO 1.9
TEL: 0755017935 0744618936 This post has been edited by Andrey90: 3 Aug 2011, 12:33 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
4x4 |
![]()
Post
#87
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Azi am desfacut pompa, am curatat senzorul cu spray de carburator, toate problemele au disparut, masina trage foarte foarte bine.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
pogo80 |
![]()
Post
#88
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 14 September 11 ![]() |
4x4 - e complicata operatiunea de demontare a senzorului? sau poate fi facuta si "in fata blocului"?
|
--------------------
Dacia
DoubleCab
2005 1.9D
- GL06MZF
|
|
mercenar56 |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 July 11 ![]() |
Salut 4x4,...spune-mi si mie daca inainte de a curata senzorul cu spray ti se aprindea martorul la prima cheie iar dupa ce ai curatat, motorul porneste de la prima cheie si nu se mai aprinde martorul de loc...!!!???
|
--------------------
Dacia
Papuc 1,9D
2005
- CT 37 MER
|
|
4x4 |
![]()
Post
#90
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Operatia e usoara, aveam problema clasica, se aprindea la prima cheie si in frana de motor.
Acuma depinde de situatie, la sa imbunatatit mult fata de inainte. Daca inainte de curatare facea asa 100% din cazuri, acuma sub 20% din cazuri porneste aiurea dar nu a mai facut figuri de loc in frana de motor. This post has been edited by 4x4: 15 Sep 2011, 18:13 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 11:13 |