pompa injectie 1.9d, ss
![]() ![]() ![]() |
pompa injectie 1.9d, ss
mercenar56 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 July 11 ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
Dacia
Papuc 1,9D
2005
- CT 37 MER
|
|||
dodi.1402 |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 October 11 ![]() |
salut
am si eu o problema cu un papuc cu motor renault. ieri la 12 l-am oprit si la 2 nu mai vroia sa porneasca, am "polizat" degeaba o gramada. am verificat sigurantele si rampa - ultimul injector. sigurantele bune dar nu vine motorina la injector. Vreun ajutor, oare pot sa o repar singur? Multumesc! |
--------------------
dacia
1307 4x4
2007
|
|
Floryn_Cis |
![]()
Post
#93
|
![]() Daciar Razboinic Group: Members Posts: 342 Joined: 21 June 08 From: cisnadie ![]() |
am si eu o problema ...am un papuc 19d si nu se accelereaza si s-au ars cele doua fire care imi intra in filtru de motorina cel de dupa pompita de cauciuc ,....
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300 Berlina
1972 berlina
- Sb03cjs Dacia 1300 1,4L 5 trepte , 1972
Ford Escort Ghia 1,6 16v C.L.X. combi, 1999 |
|
dany198622 |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 8 July 11 ![]() |
maine incerc si eu...........
o sa vedem ce iese va anunt ![]() insa tin sa mentionez ca la mine se aprinde doar in mers,adik doar cu frana de motor,in rest nu am treaba o sa incerc maine cu spray de degresat sa il curat si sa vad ce iese This post has been edited by dany198622: 1 Dec 2011, 17:31 Attached thumbnail(s) DSC00009.JPG ( Size: 287.38k ) Number of downloads: 4272 |
--------------------
dacia
pick up
2003
|
|
GL 01 NJL |
![]()
Post
#95
|
![]() Banned Group: Members Posts: 194 Joined: 16 January 11 ![]() |
Scuze de off-topic : Nu inteleg de ce puneti capace la papucii diesel ca jantele cad bine tare pe masina cu capace arata urat.
|
--------------------
Audi
A4
1.9TDI/B5/1996
|
|
dextercos |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 9 December 11 From: Iasi ![]() |
Salutare tuturor.
Cu aceeasi problema se confrunta si tatal meu la un papuc 1.9D din 2005 cu 130.000 km. La inceput pornea doar la a doua cheie, mai nou se aprinde martorul protocaliu si in frana de motor, dupa care pierde acceleratia (problema arhi cunoscuta de voi spre surpinderea mea). Problema o are cam de un an dar nu mi-am dat interesul sa ma documentez despre ce este vorba, doar acum cand mi-a zis ca s-a hotarat sa schimbe pompa cu una clasica m-am gandit sa caut despre ce este vorba. Din ce am vazut din discutiile voastre exista mai multe rezolvari ale problemei si anume: -diferenta de potential intre motor si caroserie cauzata de proasta conectare electrica a "masei" intre acestea doua, si care se rezolva foarte simplu prin refacerea conexiunii -curatarea senzorului de rotatie a pompei cu solutii degresante -montarea acelei saibe distantier pe axul senzorului. As vrea sa incerc sa execut si eu aceste operatiuni in aceasta ordine, sperand sa elimin problema, insa as avea nevoie de niste lamuriri cu privire la curatarea senzorului: -ce anume se curata? acel ax metalic, sau senzorul propriu-zis in care intra acel ax. -cum se demonteaza acel ax, cineva spunea de o teava modificata, insa asta nu spune prea multe. Daca imi puteti da cateva detalii mai exacte, ce cheie exact se foloseste, cat de tare trebuie strans la loc, daca trebuie remontat intr-o anumita pozitie. Multam! |
--------------------
Dacia 1310 - 1984,
BMW e46 320d touring - 2003,
Dacia 1307 1.9D - 2005
-
|
|
dextercos |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 9 December 11 From: Iasi ![]() |
Mimeni?
|
--------------------
Dacia 1310 - 1984,
BMW e46 320d touring - 2003,
Dacia 1307 1.9D - 2005
-
|
|
andyyy_77 |
![]()
Post
#98
|
DK Group: Members Posts: 127 Joined: 5 January 08 From: Gorj ![]() |
Mai imi apare si mie din cand in cand eroarea la pornire. Rezolvare simpla, cel putin la mine: miscat de mufa la calculator de cateva ori si mers pe forja cativa km. Ieri mi-a dat erori la pornire, am facut vreo 30km mers turat, azi nu a mai facut probleme deloc. Incercati si vedeti.
|
--------------------
Dacia
Double Cab 1.9D
2005
- GJ
|
|
alumicu |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 4 March 11 ![]() |
QUOTE(stabil777 @ 12 May 2011, 15:06) Varianta mai ieftina e cea de schimbare a pompei cu una clasica. La dezmemebrari sunt in jur de 150 de euro si sunt mult mai fiabile. Se potrivesc de renault pt motoarele de 1,6 sau 1,9 si de vw de pe motorul de 1,9 (pompa trebuie sa fie neaparat bosch). Eu inca stau pe ganduri daca sa repar pompa (cu care merg asa de aprox 2 ani) sau sa o scimb cu una mecanica cand o cadea cea de pe masina de tot. Care pompa, asta: http://www.forum-auto.com/pole-technique/m...sujet293129.htm QUOTE(mercenar56 @ 17 Sep 2011, 11:06) Un link daca se poate ![]() |
--------------------
(OO-
x
-OO)
- DJ
|
|
mercenar56 |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 July 11 ![]() |
Raspuns pentru "dextercos"
Ai in primul meu topic explicatia modului de actiune, in limba franceza, si este valabil si pentru cazul in care vrei sa faci doar o curatare cu spray. De curatat se curata si axul metalic si interiorul senzorului, dupa care se usuca si cu mare atentie si maxima curatenie se pune la loc in ordinea logica dezasamblarii. BAFTA...!!! p.s. dupa ce executi operatiunea si faci proba ne scrii si noua impresiile testului, dar cu lux de amanunte. |
--------------------
Dacia
Papuc 1,9D
2005
- CT 37 MER
|
|
mihaiyo |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 28 February 08 From: Bucuresti/Calarasi ![]() |
Salut! stie cineva de unde pot cumpara acel ax? un cod un reper ceva? Am incercat reparatia cu saiba dar nu facea decat sa functioneze mai prost motorul, si din cauza asta ma gandea ca ar fi mai bine sa schimb axul direct.
|
--------------------
Fiat
Stilo 1.2
2002
- CL-87-MXD
|
|
ALM1 |
![]()
Post
#102
|
![]() PIESE ORIGINALE DACIA RENAULT Group: Members Posts: 14 Joined: 23 February 11 ![]() |
Salut,va pot ajuta eu...am de vanzare o pompa de injectie 1.9 diesel,originala delphi
pompa este noua si vine insotita de garantie 18 lunii+factura Mai multe informatii ma gasiti la 0752504046 Multumesc,Catalin PRET 1400 LEI!!!! This post has been edited by ALM1: 14 Mar 2012, 18:43 Attached thumbnail(s) 43755_pompa_injectie_dacia_papuc_solenza_1_9_d_52851_335x250.jpg ( Size: 16.1k ) Number of downloads: 4269 |
--------------------
Dacia
Logan
2009 -----------------PIESE DACIA RENAULT----------------
|
|
mercenar56 |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 July 11 ![]() |
Inca o observatie tehnica legata de acest defect al pompei de injectie,...
Am observat ca atunci cand aerul este mai rece, pompa nu mai da eroarea care taie acceleratia in timpul mersului si va spun sigur asta pentruca am observat-o vara in Iunie cand am plecat din Constanta catre munte si cand am trecut de bariera dinaintea Ploiestiului nu mi-a mai intrerupt pana la destinatie (Cornu) iar cand m-am intors intreruperile au reinceput chiar din zona de dupa bariera si au tinut pana in Constanta. Am facut aceeasi observatie pe timpul iernii si vreau sa va spun ca ASA ESTE, adica, atunci cand aerul este mai rece nu se mai manifesta acel defect in timpul mersului. Cum au inceput caldurile de primavara a inceput sa se manifeste si defectul...!!!??? Trebuie sa ne gandim si la cum actioneaza "temperatura aerului" in procesul de functionare al Pompei de Motorina si daca studiati putin intrarile calculatorului principal veti vedea ca si el tine cont de aer si temperatura lui. Daca cineva mai are vreo observatie pertinenta sau se pricepe sa traga o concluzie la ceea ce v-am relatat eu aici este bine venit. Va multumesc de participare. |
--------------------
Dacia
Papuc 1,9D
2005
- CT 37 MER
|
|
bogdan2000 |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Am si eu o problema cu papucul diesel. Porneste uneori la a doua cheie, dar nu asta e problema. Problema e ca motorul incepe sa mearga prost la relanti, sa tremure si sa scoata fum cand incepe sa se incalzeasca. Accelerat merge binisor dar tot scoate fum. Cand se incalzeste pana aproape sa porneasca ventilatorul iar incepe sa mearga bine si continua sa mearga bine pana opresc motorul si il las sa se raceasca. Umbland la senzori am vazut ca problema dispare daca scot mufa de la senzorul temperatura aer. Am masurat senzorul si ca valoare e bun conform manualului si chiar daca ar fi de schimbat cred ca se scoate cu tot cu capacul ala de la filtru ca mie mi se pare ca e lipit acolo cumva. Are legatura simptomul asta cu pompa de injectie? Sau cu calculatorul ceva? Si un filmulet cum "fumeaza" motorul. This post has been edited by bogdan2000: 25 Jun 2012, 18:26 |
--------------------
dacia
logan mcv
2006 1.6/16v
|
|
andyyy_77 |
![]()
Post
#105
|
DK Group: Members Posts: 127 Joined: 5 January 08 From: Gorj ![]() |
Scoate mufa la EGR vezi ce se intampla.
La tine fumul e cam alb, nu ai probleme cu garnitura de chiuloasa? |
--------------------
Dacia
Double Cab 1.9D
2005
- GJ
|
|
bogdan2000 |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Am scos toate mufele fara rezultat, doar cand scot mufa la senzorul de temperatura aer merge bine. Nu are legatura fumul cu garnitura pentru ca atunci cand merge normal nu scoate deloc fum.
|
--------------------
dacia
logan mcv
2006 1.6/16v
|
|
harby ;)) |
![]() ![]()
Post
#107
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
bogdan2000 : asa merge si dacia mea !!...eu inclin mult spre injectoare ptr ca :
odata nu pornea si am desfacut putin conducta de la injectoare si cu chiu cu vai a pornit . -am curatat injetoarele cu o solutie speciala dar tot prost merge ![]() -am deconectat si muza de la egr ...si tot asa face .. |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
vl83aur |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 6 May 12 ![]() |
sal. prieteni!sunt mai nou pe-aici,dar am si eu aceeasi arhicunoscuta si mult dezbatuta problema:pornire in 2 chei!vinovatul,normal,un papuc care trage bine,consuma putin,dar nu vrea din prima nici de-al dracului!recent,la oprirea motorului se aude un fluierat sub bord timp de 3-5 secunde,stie cineva ce ar putea fi?mentionez ca masina porneste asa de cand am luat-o si am facut aprox. 10000 km fara nici o alta problema.personal cunosc doua cazuri care spun multe:stiu un papuc care porneste asa de aproape 100000km si merge brici incarcat la refuz cu carbune+remorca dupa el si mai stiu unul care are pompa mecanica bosch de pe un golf si are peste 500000km fiind la o brutarie!zau ca nu stiu ce sa fac,cred ca o sa trag pe el pana crapa in sfarsit pompa si apoi,logic,pun pompa clasica,la noi in zona(horezu vl) fiind un meserias care face asa ceva cu garantie pentru vreo 700 lei cu pompa lui!asa ca nu aruncati bani pe fereastra pe asa zise piese si kit-uri ''originale'' renault,singura varianta sigura tot pompa clasica ramane!la urma urmei,daca hotii aia de francezi puneau pompa bosch ca pe laguna sau renault 21,cum mai luau banii de la fraierii de romani,nu-i asa?
|
--------------------
dacia 1.9d
drop side
2003 drop side 1.9d
- vl05bof
|
|
Bon1978 |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 July 12 ![]() |
Buna Domnilor, am si eu o problema la papucul meu diesel din 2005 cu motor 1.9. Problema persista de la 40000km si acum am 53000 pe el. Problema consta in faptul ca acesta indiferent in ce viteza este si daca se accelereaza normal scutura "de il ia naiba", mai putin daca il accelerez la maxim atunci se pare ca acesta ia avans bun. Masina a stat la service destul de mult din aceasta cauza si a fost dus in cateva locuri inclusiv Dacia service dar nu i-a fost gasita problema, pina acuma ce a fost schimbat pe el sunt urmatoarele : placa ambreiaj s-au pus 3 fabricatii diferite inclusiv de renault, cruce cardan, pompa injectie, volanta, ... cu toate astea schimbate si testate masina tot scutura in toate vitezele posibile. Am avut problema clasica si la pornire cu a doua cheie si acela s-a rezolvat de niste baieti ingineri din Pitesti. Mentionez ca pina la 40000 masina mergea frumos fara astfel de ghinioane. Acest lucru i inceput deodata lent doar in anumite viteze. Poate ma ajuta cineva cu un sfat bun.
Va multumesc 20 Jul 2012, 20:25: Inca ceva, am schimbat si sonda EGR si inainte cu si fara sonda tot la fel mergea la fel si acum, nu exista nici o diferenta. Poate sa fie din cauza catalizatorului in care de vreo 4 ani s-a spart ceramica, Aceste bucati de ceramica au fost scoase din teava si resudat fara. Poate fi din aceasta cauza? Nu mai stiu ce poate fi, ma dispera masina asta. sad.gif sad.gif |
--------------------
Dacia Pick.up
1.9 diesel 1304
2005
|
|
bogdan2000 |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Mai citisem pe aici ca un coleg avea rulmentul de sustinere a arborelui cardanic gripat si facea urat. Dar presupun ca e verificat daca au schimbat crucea cardanica.
|
--------------------
dacia
logan mcv
2006 1.6/16v
|
|
andyyy_77 |
![]()
Post
#111
|
DK Group: Members Posts: 127 Joined: 5 January 08 From: Gorj ![]() |
Aveam si eu problema sa nu se tureze la pornire si mai nou se aprindea becul de bujii si in frana de motor. Defectul s-a reparat de un baiat din Pitesti, problema este din calculatorul de injectie si s-a rezolvat totul din laptop fara sa umble la pompa de injectie. Deci merge reparata din calculator, nu va mai chinuiti sa umblati la pompa de injectie.
Programul folosit a fost DDT2000, incercati si voi daca puteti sa stergeti eroarea, cei care aveti interfata. |
--------------------
Dacia
Double Cab 1.9D
2005
- GJ
|
|
flickflack |
![]()
Post
#112
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 31 March 12 ![]() |
Pentru colegul andyyy_77 :
Sunt si eu in aceeasi situatie cu pompa la papuc. Imi poti da sau trimite pe mesaj privat cu numarul de telefon al domnului de la Pitesti care a reparat pompa. Si un pret daca se poate. Multumesc. |
--------------------
dacia
Slogan
2006
|
|
andyyy_77 |
![]()
Post
#113
|
DK Group: Members Posts: 127 Joined: 5 January 08 From: Gorj ![]() |
Pretul a fost 400 de lei. Nr de telefon nu il am, o sa incerc sa fac rost de el.
|
--------------------
Dacia
Double Cab 1.9D
2005
- GJ
|
|
sorin3 |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 September 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
papuc-diesel
2005
|
|
bayron |
![]()
Post
#115
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 April 13 ![]() |
Stimati colegi,
Voi, cei care ati incercat sau chiar a-ti reusit sa eliminati aceste anomalii sunteti rugati sa mai postati, sa ne impartsoiti si noua celor care suntem in aceasta situatie, din eperienta voastra. Ce sa facen (nu facem) ca sa nu ajungem pe mana celor de la service?Sa stiti ca si francezii se comfrunta cu aceste probleme! Reprodud o postare dint-un topic de pe un forum francez. Hai sa le aratam ca noi suntem mai breji! Bonjour a tous Je me permet de créer un topic "officiel" pour la simple est bonne raison que sur la toile, sa regorge de sujet traitant de la pompe Delphi Epic, et au final ont est perdus dans tout ce bord...e! Etant nombreux sur FA je pense bien ne pas être le seul à avoir des soucis avec cette pompe a injection. Je precise que je suis pas mécano, j'ai des connaissances de base, alors si je me trompe dans ce qui suit dites-le moi. Déjà pour la petite histoire (d'après un garage renault) renault aurait utilisé ce type d'injection pour répondre à la norme européen en matiere de pollution en attendant la sortie de DCI. C'est pour cela qu'on les retouve sur les Kangoo, Mégane et Clio de la même époque.Voila D'aprés mes recherches il existe trois phase de pompe Epic. En gros (tjr d'après Renault) ce système est tout électronique. En gros plus de cable d'accelérateur, mais juste un capteur sous la pédale d'accelérateur, qui envoie des infos à la pompe épic. Les pannes les plus fréquentes que j'ai vu sur la toile son: - des problèmes de démarage accompagné de fumée - le moteur qui broute de manière intempestive et se coupe en roulant (comme moi) Au niveau des diversses solutions sitées sur la toile: - on parle d'un kit de reparation pour les pompes Epic phase 3 (en vente sur liron.fr pour une soixante d'euros) - de changer le capteur rotor (compter 290€ chez Autodiesel13.com) - de changer le kit avance débit (compter environ 180€ sur liron.fr) - de probleme venant du calculateur qui se met en défault si il ne recoit pas les infos assez vite - de mauvais callage de la distri (je viens d'apprendre, par un dieseliste, que renault a pondu une note à ce sujet donnant la méthode de "triche", je vais essayer de l'avoir) - ou bien tout simplement la méthode renault, changer la pompe 2000€. Et pour certain sa n'a rien changé!!! Donc j'espère que ce topic va ns servir pour trouver les solutions à nos pannes. |
--------------------
Dacia
DOUBLE CAB 4X4 1.9D
2005/D4F67
|
|
tivolian |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 July 13 ![]() |
Buna seara,si eu am avut probleme cu pompa de injectie la 1307 , si am rezolvat-o prin shimbarea ei cu una mecanica clasica 1.9 Bosch astazi si merge ok,si cum se rezolva problema cu bujiile si ventilatorul?nu stiu cum as putea sa le modific schema si sa functioneze la fel ca si inainte de a schimba pompa.Daca sar putea face aceasta modificare fara sa tai fire ,butoane multe in plus.Stie cineva cum as putea rezolva aceasta problema ??Multumesc anticipat
|
--------------------
dacia papuc
4x4 1.9diesel
------------------------------------
- b 100 eud
|
|
mariusmoraru |
![]()
Post
#117
|
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
problema cu ventilatorul se poate rezolva prin montarea unei termocuple de dacie
![]() |
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Va scap eu definitiv de problema acceleratiei la a 2-a, a 3-a cheie.
Pretul.... 300 lei. Alte detalii pe PM sau la telefoanele din profil. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
rro |
![]()
Post
#119
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 July 11 ![]() |
[SIZE=7]
UNA DIN VARIANTELE ELETRONICE DE REPARARE ESTE URMATOAREA: 1.SE DEBRANSEAZA BATERIA 2.SE DEMONTEAZA CONDUCTELE DINTRE POMPA SI INJECTOARE 3.SE SCOATE SENZORUL (E PRINS CU 2 SURUBURI TORX DE 25 DE CORPUL POMPEI) 4.SE INDEPARTEZA MASTICUL BLEO MAI ALES IN ZONA CU CHENAR ROSU DIN POZA E01 PENTRU A AJUNGE LA MEMORIA POMPEI CARE ARE CODUL 93C46 SI ESTE DE TIP SMD.INDEPARTATI CU ATENTIE , NU FOLOSITI OBIECTE ASCUTITE SAU TAIOASE.(POZA E01) 5.SE DEZLIPESTE MEMORIA 93C46 DE PE PLACUTA UNDE E LIPITA 6.SE CITESTE MEMORIA CU UN PROGRAMATOR .EXEMPLU : AD-MEMO01C DE LA WWW.ADELAIDA.RO - PRET 49LEI 7.SE SCHIMBA EXTENSIA FISIERULUI ATASAT CALIB.PDF IN CALIB.BIN 8.SE SCRIE O MEMORIE NOUA DE TIPUL 93C46 CU AJUTORUL PROGRAMATORULUI , CU CONTINUTUL FISIERULUI CALIB.BIN 9.SE LIPESTE NOUA MEMORIE IN LOCUL CELEI VECHI 10.SE MONTEAZA SENZORUL ,CONDUCTELE DE MOTORINA , SE AMORSEAZA POMPA, SE FACE O PROBA DE PORNIRE MOTOR 11.ULTERIOR SE ACOPERA MEMORIA 93C46 CU UN SILICON NEUTRAL ,DE EXEMPLU CS26 12.DACA IN MERS MASINA NU ARE PUTERE SUFICIENTA , SE VA MAI STRANGE AXUL DIN POMPA DE INJECTIE CARE INTRA IN SENZOR CU APROX. UN SFERT DE TURA SUCCESS! Attached thumbnail(s) E01.JPG ( Size: 43.77k ) Number of downloads: 459 Attached File(s) ![]() |
--------------------
dacia
x5
2009
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am incercat si varianta asta, cu modificarea eeprom.
In unele cazuri merge, in altele nu. Nu e o solutie sigura, dar poate fi probata. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:32 |