DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Caut un mecanic bun, nu stiu ce sa-i mai fac!!!

GOLUM
post 27 Nov 2007, 17:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 August 07




MII DE SCUZE PT CA AM MAI SCRIS DAR SUNT DISPERAT


Salut.Am si eu o dacia berlina tot din '97 si am o problema care nimeni nu i-a dat de cap.Nu sat la relanti sau daca sta se simte cum intrerupe motorul ( ascileaza) iar cand accelerez nu are putere ma ales cand intra in sarcina ( cand vreau sa plec ), da si cu rateuri in carburator si cand plec cu ea ,merge numai in suturi de zici ca se rupe.Ce i-am facut pana acum: schimbat cu piese noi noute: pompa benzina,fise,cateva randuri de jigloare,filtru de benzina ,chiar si un alt carburator cu totul,bujii,delcou cu totul,bobina,furtun cu diuza,totate furtunele de la motor,capac delcou(vreo 3),distributie, segmenti si refacut chiuloasa( planat ,supape noi ),reglat tachetii.Dupa ce am facut toate astea TOT ACELEASI SINTOME! I-am mai pus acum si aprindere electronica si baterie noua, i-am mai verificat si returul spre rezervor si e bun.Ce sa-i mai fac?!Caut un mecanic bun sa mi-o faca.


--------------------
dacia 1410 berlina - GR 05 MAY 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 17:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




culbutorii sau pinionul de la delcou.

altfel nu vad problema.

cred ca de fise inversate nu se poate vorbi.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L - VN - ?? - ??? 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLUM
post 27 Nov 2007, 17:51
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 August 07




Culbutorii nu sunt tachetii? Sunt facuti la 0,2 iar pinionul de la delcou ce trebuie sa-i fac? Fisele sunt puse bine.

This post has been edited by GOLUM: 27 Nov 2007, 17:54


--------------------
dacia 1410 berlina - GR 05 MAY 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 17:58
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




nu stiu care trebuie sa fie distanta.

melcul acela de la delco, pinionul, e acela care angreneaza si pompa de benzina.ti-a umblat cineva pe acolo?l-a scos si l-a pus gresit la loc?

o ai sarita de pe punct?ceva trebuie sa fie


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L - VN - ?? - ??? 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Nov 2007, 18:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Furtunul cu duza de la carburator are... duza?
Nu cumva trage aer fals pe la servo?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLUM
post 27 Nov 2007, 18:16
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 August 07




Am schimbat furtunul si supapa aia alba de la servo in care intra furtunul ce vine la motor iar furtunasul ala de la carburator are diuza ca e luat nou cu totul.La delcou a umblat cineva ca l-am schimbat cu totul de pe o masina care mergea bine iar acum este tot al meu ca facea la fel.Sa fie sarita de la PUNCT? Cum vad daca e sarita si cum o pun la PUNCT?

This post has been edited by GOLUM: 27 Nov 2007, 18:18


--------------------
dacia 1410 berlina - GR 05 MAY 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 18:25
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




daca zici ca a fost schimbat delocul e clar.

acolo nu s-a tinut cont de o regula foarte importanta.

CUM IL SCOTI ASA IL BAGI.daca ai apucat sa-l rotesti putin e gata.de asta se si comporta asa si bag mana in foc ca asta e problema.

du-te la un mecanic intr-un service autorizat si zii ca a fost scos delcoul si bagat gresit la loc.

Logic, acum ai alta ordine de aprindere.de asta se si comporta asa.Atat voiam sa aud.

bafta multa


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L - VN - ?? - ??? 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Nov 2007, 18:29
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu cred sa aiba treaba delcoul. Chiar daca nu este pus exact la pozitia normala, prin rotire stanga-dreapta ajunge sa mearga ok.
Bine.. o sa stea mai ciudat dar motorul merge.

Mai incearca o bobina imprumutata de la un prieten.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 18:31
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




e delcoul.scanteie foarte intarziata sau prea rapida, de asta nu are putere si demaraj si variaza si relantiul.

plus consum mare, ratari multe pentru aprinderea benzinii, detonari la teava de esapament...

chiar si azi m-am interesat ca si eu voiam sa schimb melcul(pinionul) dar cand am aflat care-s problemele, am lasat-o balta.ma gandeam ca pot de unul singur.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L - VN - ?? - ??? 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLUM
post 27 Nov 2007, 19:08
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 August 07




Muntumesc anticipat pt sfaturi . Exact cum zice apollo asa face si a mea. Parca nici bujia de la 3 nu functioneaza bine. Am sa caut sa o duc la cineva sa o pun la punct. Sanatate si La Multi Ani de SARBATORI fratilor.


--------------------
dacia 1410 berlina - GR 05 MAY 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Nov 2007, 19:11
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Scoate furtunul din supapa de la servo, astupa-l cu un surub sau ceva fix, porneste motorul, si daca merge normal( bine),e servo de vina. Se poate repara. Rateuri in carburator =benzina putina(aer fals), rateuri in toba=curent putin(baterie,bobina,platina ,C).Pinionul de la delco se schimba foarte usor, cu un surub mai lung,sau chiar cu o surubelnita mai lata, se extrage din locasul lui, dar nu inainte de a pune motorul in faza de aprindere la nr.1(sa se vada semnul de pe volanta, si luleaua sa fie orientata catre fisa de la nr.1). Fanta de pe pinion, care se cupleaza cu delcoul, este impartita in parti inegale. Acea fanta (ca pentru surubelnita) trebuie sa fie orientata perpendicular pe blocul motor, partea mica spre stanga operatorului. Privind partea de cuplare a delcoului, se va vedea doi pini ce intra in fanta pinionului, la fel, asezati excentric, tocmai pentru a nu se putea monta altfel. Nu se aseaza in locasul lui , daca e pus gresit.


--------------------
Dacia 1310 - ph-99-aob 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2007, 19:14
Post #12


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(GOLUM @ 27 Nov 2007, 19:51)
Culbutorii nu sunt tachetii? Sunt facuti la 0,2 iar pinionul de la delcou ce trebuie sa-i fac? Fisele sunt puse bine.
*


Culbutori se regleaza in la distanta in felul urmator pentru admisie 0.15mm pentru evacuare 0.2mm. Daca zici ca nu ati merge bine delcoul poti face asa ai desfaci surubul de sub el il scoti afara desfaci bujiile desfaci capacul de la culbutori invarti de elice in asa fel primul piston adica dinspre volanta adica primul de langa baterie sa fie sus de tot adica la maxim cum ar veni in capul bujiei il poti ferifica si cu o mica surubelnita ( admisia deschis evacuarea inchisa de obicei) daca observi semnul pe volanta jos la fereastra de langa cuie trebuie sa coincida semnul de pe folanta cu semnul stantat de pe cutia de viteza ( e o liniuta dreapta). Dupa aceea iei frumos delcoul ai dai capacul jos lasi luleaua ( rotorul de distribuire scantee) il privesti indrepti pala spre aripa adica aceea armatura de cupru o indrepti spre aripa si il intoduci usor in locasul lui . Dupa aceea pui capacul de culbutori la loc bujiile si si tot ce trebuie fise dai o cheie daca nu porneste mai dai de delcou spre dreapta pana cand o ia la sfert de cheie.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Nov 2007, 19:17
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Rectific: fanta imparte pinionul(privindu-l de deasupra)in doua parti inegale.

27 Nov 2007, 19:29:
Cand pistonul este sus, luleaua orientata spre plotul fisei nr.1 , asta-i faza de aprindere si n-are cum sa fie o supapa deschisa. Delcoul (si pinionul) pot fi montate si la 180 de grade, dar numaratoarea se va face de la distributgie si fisa nr.1 va fi cea de langa capac. Motorul merge normal, numai ca va fi altfel decat la ceilalti.

This post has been edited by PH-06-BOA: 27 Nov 2007, 19:29


--------------------
Dacia 1310 - ph-99-aob 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2007, 19:43
Post #14


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai si de obicei fisa numarul 1 nu e indreptata spre aripa stanga ??? biggrin.gif sa zicem ca nu s-a umblat de loc la acel angrenaj . Din cate stiu la motorul meu e standard asa cum trebuie sa lucreze un motor normal.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Nov 2007, 19:53
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Asa e. dar hai sa ajutam baiatul asta, vad ca a schimbat aproape tot.


--------------------
Dacia 1310 - ph-99-aob 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 20:06
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(PH-06-BOA @ 27 Nov 2007, 19:11)
Scoate furtunul din supapa de la servo, astupa-l cu un surub sau ceva fix, porneste motorul, si daca merge normal( bine),e servo de vina. Se poate repara. Rateuri in carburator =benzina putina(aer fals), rateuri in toba=curent putin(baterie,bobina,platina ,C).Pinionul de la delco se schimba foarte usor, cu un surub mai lung,sau chiar cu o surubelnita mai lata, se extrage din locasul lui, dar nu inainte de a pune motorul in faza de aprindere la nr.1(sa se vada semnul de pe volanta, si luleaua sa fie orientata catre fisa de la nr.1). Fanta de pe pinion, care se cupleaza cu delcoul, este impartita in parti inegale. Acea fanta (ca pentru surubelnita) trebuie sa fie orientata perpendicular pe blocul motor, partea mica spre stanga operatorului. Privind partea de cuplare a delcoului, se va vedea doi pini ce intra in fanta pinionului, la fel, asezati excentric, tocmai pentru a nu se putea monta altfel. Nu se aseaza in locasul lui , daca e pus gresit.
*




rateuri in carburator=benzina putina?nu cred.cand am inversat fisele aveam rateuri in carburator si cand aveam avansul mult spre dreapta la fel.

rateurile in toba de fapt is detonari, asta e din aprindere.se regleaza avansul, eventual platina.se intampla atunci cand nu se face aprinderea de la prima compresie ci de la a 2 a.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L - VN - ?? - ??? 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLUM
post 27 Nov 2007, 20:23
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 August 07




Maine dau un print la toate sfaturile si ma duc cu foile la masina si ma apuc de treaba. Baiatul ala care mi-a schimbat distributia, mi-a reglat culbutorii si mi-a montat si chiuloasa si a umblat si la delcou mi-a zis ca poate sa mai fie chiuloasa fisurata ce inseamna ca nu are cum sa se observe. Simtomele astea le facea si inainte de a umbla la delcou.Carburatorul este reglat -metoda cu tigara sau creionul.Maine va ce fac daca nu mai ramane sa cumpar un delcou si sa fac rost de o chiuloasa ca una noua e 5-6 milioane. MULTUMESC TUTUROR SI MII DE SCUZE.


--------------------
dacia 1410 berlina - GR 05 MAY 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 20:26
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




nu te grabi sa arunci cu banii.

de ce sa cumperi delcou?il poti regla cum s-a zis mai sus.

ce zici tu cu tigara sau creionul, asta e doar la CNC(Camera de Nivel Constant).Aici nu prea ai treaba.

eventual , daca poate cineva sa confirme, ma gandesc la jiglorul de progresiune.

stiu ca ala mai da randament prost, dar nu afecteaza ralantiul.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L - VN - ?? - ??? 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Nov 2007, 20:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu cumpara nici un delcou. Banuiesc ca la service a reglat avansul, asa ca nu cred sa fie montat delcoul aiurea (nu pornea deloc daca era putin deplasat, daramite montat prost.
Incearca mai intai cu o alta bobina, sau fa urmatorul test: scoti fisa centrala si o apropii de masa (foloseste un patent sa nu te curenteze prea rau smile.gif ) apoi pune pe cineva sa dea la cheie. Trebuie sa obtii o scanteie puternica, albastra.
Chiar daca bobina e noua, mai sunt probleme.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2007, 20:31
Post #20


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca era fisurata aveai alte probleme tu ai probleme de aprindere si e prost reglat avansul daca motorul tremura . Cel mai bine e sa invarti de elice si verifici pe volanta sau pe pistonul numarul 1 cu o mica surubelnita maximul pistonului iar daca luleaua ma rog rotorul de distributie nu are alama spre fisa numarul 1 care e de obicei indreptata spre aripa stanga scoti delcoul il asezi cu lamela de alama spre aripa stanga si il introduci usor in locasul lui . Il prinzi dupa aceea cu surubul montezi capacul de delco bujia nr.1 si dai cheie.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLUM
post 27 Nov 2007, 20:33
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 August 07




Am schimbat 3 seturi de jigloare si am mai schimbat si membrana la pompa de sprit de pe carburator. Acum am un carburator nou pe masina, binenteles ca le-am spalat ,curatat cu decarburol si le-am suflat bine cu compresorul ( am un prieten care are o tinichigerie si am toate conditile). Am luat de la un prieten careia ii merge masina foarte bine, am luat carburator, bobina , delcou cu tot cu fise si capac si tot asa face.A si aprindere electronica montata.Ieri am vrut sa-i dau foc dar m-au oprit prietenii.

This post has been edited by GOLUM: 27 Nov 2007, 20:36


--------------------
dacia 1410 berlina - GR 05 MAY 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 20:37
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




ai spalat membrana la pompa de sprit? smile.gif

vezi ca o ataca, o dizolva.

fii calm ca se face, doar e dacie.asa e ea, te face cu nervii, dar se repara.
maine(cica e soare) poti face tot ce ti-am zis noi pe forum.

de abia astept un raspuns sa ne zici ce ai rezolvat.

iti urez multa bafta, rabdare si nervi de otel.

numai bine


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L - VN - ?? - ??? 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2007, 20:38
Post #23


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cum sa-i dai foc ??? degeaba pui alt delco de la amici tai sau carburatorul . Tu nu intelegi prima la mana carburatorul se regleaza in asa fel cum ati lucreaza propiul motor nu e standard pentru toate daciile acelasi reglaj fiindca divera avansul cat l-ar fi scos ei acel motor tapan. Dupa aceea delcoul poti pune 100 de jucari daca nu e reglat dupa primul piston ca sa dea scantee pe fisa numarul 1 degeaba le pui pe masina.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLUM
post 27 Nov 2007, 20:44
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 August 07




M-as duce acum dar ma cert cu nevasta ca si asa numai am trai cu ea ca vede ca cumpar mereu piese , asa ca maine ma bag cu totul in motorul ala si dupa aia va zic ce am facut.


--------------------
dacia 1410 berlina - GR 05 MAY 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2007, 20:57
Post #25


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Asa sunt femeile fetele in genere nu-i inteleg pe baieti desi ai iubesc asa cum se daruiesc masinilor asa se daruiesc si lor cu multa dragoste nic pe mine nu ma inteleg gagicile .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 27 Nov 2007, 21:49
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




de curiozitate,dupa ce ai pus bujiile noi ,mergea bine?daca da ,si acum sunt afumate,e prost reglata aprinderea.Eu tocmai am scapat de problema asta,era avansu;l vacuumatic,culmea,credeam ca nu are influenta asa de mare,in 3 minute imi afuma bujiile.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Nov 2007, 22:49
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




aceste fenomene o poate da condesatorul defect ( am vazut ca ai schimbat delcoul) eu am intilnit la cineva alta situatie
totusi sa nu fie si benzina de proasta calitate am intilnit mai demult un caz de mai mare risul : persoana respectiva avea gpl si cind a venit la munca i s-a oprit motorul si nu stia de ce apoi am remediat acea problema (se alimenta si pe gaz si benzina ) hai sa pornim pe benzina sa facem reglajele , o porneste dar nu mergea deloc bine parca mergea in trei nu se accelera intreupea daca o lasai la relanti se oprea ,etc cu alte cuvinte mergea ca dracu m-am chinuit o jumatate de ora pina cind am mi-a dat prin cap sa desfact gitul de lebada de la carburator la filtru si am incercat metoda de desundare a carburatorului cu podul palmei , nici nu m-am chinuit mult si la un moment dat s-a oprit motorul si din carburator au iesit niste stropi albi , eu repede apa in benzina am desfcut filtrul decantor si am turnat "benzina" pe o suprafata plana de beton apoi i-am dat foc cu bricherta si surpriza ardea cu un fum negru parca era gaz iar dupa ardere raminea o substanta uleioasa nu m-a venit crede ochilor , ca sa ma conving am mai scos un pic si i-am dar foc de data asta pe o tabla acelasi lucru , cind mi-am dat seama ca am muncit o jumatate de ora degeaba cu benzinariile lor cu tot ( saracu bagase de vreo 60 roni "benzina"care poate fi folosita pentru aprins focul) parerea mea este ATENTIE DE UNDE BAGATI BENZINA

This post has been edited by bygy007: 27 Nov 2007, 22:57


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Nov 2007, 22:49
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca spune ca a pus alt delcou si face la fel? Eu ma indoiesc de regljul la culbutori(fie si in servis) Fa asa: pune nr 1 in faza de aprindere (semnul de pe volanta , si luleaua in dreptul fisei de la 1.) si verifica culbutorii TOT la nr.1, cu mana libera sa simti jocul de aprox.0,15-20.Daca-i mai mare, nu e grav,dar face zgomot.Lera da eroare daca sunt concavitati intre coada supapei si culbutor,dar in sensul ca va fi joc mai mare. Daca jocul e in limita normala, treci la urmatorul, rotind viblochenul (arborele) cu 180 de grade, pana simti ca scapa din compresie(pistonul ajunge sus) si luleaua se roteste cu 90 de grade,ajungand in dreptul fisei de la 3. Verifici (eventual reblezi) la nr.3. Din nou rotesti arborele cu 180 de grade , acum vei avea si semnul de la volanta vizibil ,dar pentru cil.4. Luleaua e orientata catre plotul fisei nr.4 si verifica culbutorii de la cilindru 4 . Urmeaza acelasi lucru si pentru 2. Daca totul a fost normal, cauta un furtun de cauciuc care sa-l poti etansa bine pe filetul bujiilor, scoti bujiile pe rand si repeti toate fazele descrise mai sus, numai ca, nu mai verifici culbutori,ci supape, sufland cu furtunul (cu gura) pe gaura bujiei, fiecare la randul ei,adica, lulea la nr.1 - sufli in cil. 1.... Daca se aude in carburator, defecta supapa de admisie. Daca se aude in toba, defecta supapa de evacuare.Daca simti ca nu scapa, totul e corect. Sper c-ai inteles.


--------------------
Dacia 1310 - ph-99-aob 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 28 Nov 2007, 12:59
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Ca sa nu deschid alt topic.

Ce se poate remedia in cazul in care apas pe acceleratie si iau piciorul usor sau/si mai repede, iar atunci motorul se detureaza singur, adica scade sub cele 800-850 rpm la cat este el reglat, iar in cele din urma revine la in 2-3 secunde maxim.



--------------------
Opel Astra Z16XE - B 2001
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 28 Nov 2007, 13:22
Post #30


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.295
Joined: 24 June 07




Nu cumva ti se intampla atunci cand franezi ? huh.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 00:31
Forum Renault