DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Becul ala galben si enervant, nu se mai aprinde cand e gol rezervorul.

argon
post 1 Dec 2005, 22:34
Post #1


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Indicatorul de benzina merge perfect, arata chiar precis, dar cand e pe gol rezervorul nu se mai aprinde becul galben.
Pana sa nu se mai aprinda deloc se mai aprindea cu intermitente cand era gol rezervorul..deci nu cred ca e ars becul...de fapt nu stiu..deaia intreb...
Ce sa fie? ceva la sonda? de acolo e controlat ? sau din bord? daca cumva e ars becul cum ajung cel mai usor la el?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Dec 2005, 09:19
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nimeni ? sad.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 2 Dec 2005, 09:33
Post #3


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Cred ca e becul ars, se schimba relativ usor, trebuie sa ai mana mai subtire. ai grija cand schimbi becul sa nu tragi firele afara.

This post has been edited by Dreamer: 2 Dec 2005, 09:33


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Dec 2005, 09:40
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Dreamer @ 2 Dec 2005, 09:33)
Cred ca e becul ars, se schimba relativ usor, trebuie sa ai mana mai subtire. ai grija cand schimbi becul sa nu tragi firele afara.
*




O sa incerc sa schimb becul...dar stie cineva de unde e controlat acel bec? de la sonda sau de la acul indicator....


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 2 Dec 2005, 10:05
Post #5


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




De la sonda din rezervor. Poti testa becul, desfacand sonda ... o pui in pozitie de minim ... ca si cum rezervorul ar fi gol. Daca nu se aprinde becul, dar indicatul de pe bord arata ca rezervorul este gol, atunci becul este ars.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Dec 2005, 10:08
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Dreamer @ 2 Dec 2005, 10:05)
De la sonda din rezervor. Poti testa becul, desfacand sonda ... o pui in pozitie de minim ... ca si cum rezervorul ar fi gol. Daca nu se aprinde becul, dar indicatul de pe bord arata ca rezervorul este gol, atunci becul este ars.
*




La sonda vin 2 fire...nu sti unul e pentru ac si unul pentru bec? o sa le pun pe rand la masa si daca se aprinde becul inseamna ca e contactul de la sonda...gresesc?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 2 Dec 2005, 10:16
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.451
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




nu gresesti, asa se face verificarea
primul fir pus la masa ar trebui sa-ti duca acul la maxim, si al 2-lea sa aprinda becul./


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 2 Dec 2005, 10:17
Post #8


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




In momentul in care scoti sonda din rezervor, indicatorul va cobori la minim, deoarece nu mai are lichid in care sa stea plutitorul. Nu trebuie sa deconecteze nici un fir de la sonda. Pune un fir pe corpul sondei , iar celalalt capat al firului pe caroserie, sa fii sigur ca are masa. Nu mai stiu exact daca unul din cele 2 fire este masa.
Eu totusi inclin sa cred ca este becul ars smile.gif


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Dec 2005, 11:59
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Rezolvat.. smile.gif

Am pornit intai de la bec...am bord scoica...nu se poate ajunge la bec oricat de subtirica si indemanatica ar fi mana, decat daca se da cochilia volanului si cutia de acte jos.
Buuun, am vazut ca nu se poate ajunge la bec, si am desfacut firele de la sonda.
Firele au un conector de plastic pe ele, am desfacut conectorul si papucii firului pt bec erau desfacuti...le-am conectat calumea si problema rezolvata.
Sper numai sa nu se arda becul, ca e foarte dificil de schimbat, nu ar fi problema de dat jos cutia de acte si cochilia, dar stiti foarte bine ca odata desfacute suruburile alea nu mai prind la insurubare sad.gif marfa romaneasca....deaia ma feresc sa desfac asa ceva...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 2 Dec 2005, 14:18
Post #10


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




hmmm.... ar fi cazul sa fac si eu verificarea asta, ca nici mie nu mi se aprinde beculetul ala cand e acul jos. am lasat la un moment dat acul sa stea mult pe rosu si tot nu se aprindea. pana la urma a fost 1:0 pt bec, ca am pus benzina (nu voiam sa raman in pana prostului pe cine stie unde).

la nova cum ajung la sonda? doar scot mocheta din portbagaj?


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 2 Dec 2005, 19:21
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(bertro @ 3 Dec 2005, 00:18)

la nova cum ajung la sonda? doar scot mocheta din portbagaj?
*



Nu e prea complicat: sub mocheta se vede un capac/4 suruburi cu cheia de 10; sub capac e rezervoru' Pe rezervor ai un capac ( daca-i cu injectie, ai niste furtune) ;oricum ai 2-4 fire la un conector ( 4 la injectie, 2 la alea cu carburator) Atentie la injectie, firele groase sunt de la pompa de benzina Albastru +, negru masa.


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
X-taz
post 2 Dec 2005, 21:01
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 26 July 05




este de la plutitorul din rezervor... dry.gif


--------------------
dacia 1310 break - CT-05-SUM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 3 Dec 2005, 17:48
Post #13


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.930
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




nu stiu fratilor de ce vreti sa mearga martorul de benzina, ca e tare enervant. eu am bord de cn cu ceasuri turcesti - martorul de benzina este imens si deranjeaza noaptea (ba se aprinde ba se stinge la fiecare curba sau groapa) norocul meu ca acum s-a ars becul sau nu mai face contact in rezervor. mie ii ajunge indicatorul!


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yakuza_nk
post 9 Dec 2005, 15:53
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 9 December 05




La Dacia berlina pe plutitor exista doua fire. Unul GALBEN pt indicatorul de nivel minim (becul acela enervant) shi unul MOV pt indicatorul de nivel. Cea mai simpla verificare se face punind firul (cu ajutorul altui fir) la masa. Daca becul se aprinde inseamna ca sa dus contactul de pe plutitor sau sa oxidat din cauza apei din benzina biggrin.gif. Daca e asa se scoate plutitorul shi se curata bine contactul pt nivel minim (este un fel de tablita acolo) sau cumparati unul nou biggrin.gif.


--------------------
Dacia 1310 L - GL 09 FNC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
``GTI``
post 9 Dec 2005, 19:11
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 May 05




becul s-ar putea sa nu fie fixat bine dar oricum cumpara un bec nou,
excl.gif excl.gif Pt a verifica becul excl.gif excl.gif trebuie sa scoti plutitoru si il dai pe minim dar vezi sa faca masa cu rezervorul(zgarie un pic vopseaua de pe el)
daca NU face masa nu arata decat acul nu si becul excl.gif excl.gif
Cu ocazia asta curata si partea de metal a plutitorului cu smirgel si piulita cu care vine fixat, toata faza e sa faca masa!!!

Eu am avut aceasta problema si tot asa imi facea pana mi-am dat seama ca nu facea masa.....

Vreifica si acul daca itit arata bine , adica pui pluitoru la linia aia din mijloc si te uiti prin lunta pana in bord si vezi daca merge corect wink.gif


--------------------
dacia 1310 - bv
Audi A6 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torvalds
post 10 Dec 2005, 14:55
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 11 February 05




asta intra la sectiunea "asa face toate" smile.gif ...
nici mie nu mi se aprinde becu' ala, dar nu ma chinui sa il fac, pentru ca la dacia cealalta m-o mancat in zona posterioara si am umblat la plutitor ... ba chiar l-am adus in casa sa il desfac , i-am lipit contactele cu ciocanul de lipit ( In casa, nu la fata locului ... smile.gif ) ... si intr-un final imi indica bine , se aprindea si "enervantu" .Partea proasta a fost ca am mirosit a benzina vreo saptamana ... desi m-am spalat pe maini cu toate Arielurile, Pururile sau alte prostii de genu ...
Deci las-o asa , atata timp cat se misca ...e ok ( iar atunci cand nu mai merge , becu ala o sa fie cea mai mica problema... radmasa.gif )
Numai Bine!


--------------------
Hyundai 1500 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 29 Dec 2005, 13:59
Post #17


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




QUOTE(argon @ 2 Dec 2005, 10:08)
La sonda vin 2 fire...nu sti unul e pentru ac si unul pentru bec?  o sa le pun pe rand la masa si daca se aprinde becul inseamna ca e contactul de la sonda...gresesc?
*



Nici la mine nu se aprinde becul care daca s-ar aprinde ar deveni sacaitor dar la masina mea nu am decat un fir care pleaca de la sonda la bord.Oare de aceea nu mi se aprinde becul, fi ramas numai firul pt indicator?? huh.gif
Si daca este asa unde vine acel fir pt bec?


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Dec 2005, 14:22
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Bejenaru Ionut @ 29 Dec 2005, 13:59)
Nici la mine nu se aprinde becul care daca s-ar aprinde ar deveni sacaitor dar la masina mea nu am decat un fir care pleaca de la sonda la bord.Oare de aceea nu mi se aprinde becul, fi ramas numai firul pt indicator?? huh.gif
Si daca este asa unde vine acel fir pt bec?
*




Capatul sondei are 2 mufe, poate ai sonda numai cu o mufa..dar ma indoiesc..senzorul ce comanda becul galben se afla pe sonda incorporat.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aicidincolo
post 12 Feb 2006, 23:23
Post #19


in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina !


Group: Members
Posts: 161
Joined: 13 March 05
From: Valcea&Bucuresti




o sa ma apus si io sa vad ce are,am Nova, doar ca eu tre sa dau jos butelia de GPL , sa desfac capacul catre pompa de benzina sa caut pe acolo cere e de la sonda? stie cineva cum e la nova GTI? (pompa de benzina in rezervor...?) ??


--------------------
DACIA LOGAN 2006 - VLxxXXX
chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 12 Feb 2006, 23:31
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




daca nu ai pompa pe motor in dr filtrului de ulei(cam pe mijloc)inseamna ca o ai in rezervor.dar de ce vrei sa umbli acolo?ai montat electromotorul?


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 23 Oct 2008, 12:32
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




care stie cum se poate face ca plutitorul(din rezervor) sa se miste mai greu,ideea este ca nu prea as mai vrea sa vad indicatorul de la benzina ba plin,ba gol cand plec de pe loc,sau problema este de la ceas?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 23 Oct 2008, 12:48
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Si eu caut raspuns.
Diaconuliviu wrote:
"1. Litrometrul e real ca topaie la balansuri. Ceasul de presiune ulei insa n-am vazut sa topaie decit daca e el defect, sonda defecta (face contact intermitent pe o lamela interna, ma rog, mai complicat de explicat) sau daca uleiul ajunge in instalatie "cu noduri", adica, nivel foarte mic, supapa de suprapresiune (aia cu bila de pe pompa) decalibrata sau cu gunoaie sau, ulei neconform, uzat, contaminat.

Condensator se poate pune pe litrometru intre masa si punctul "cald" (cel de semnal de la sonda), valoare 200-1000 uF (e prin incercari, functie de reactie, n-am testat practic) legat cu + la firul cald si - la masa (la valoarea aia mai greu de gasit nepolarizat). Atentie, +C la fir de semnal sinda NU la + aparat (litrometrul are 3 fire:+,- si semnal)."

Ar mai putea fi din plutitor spart?!?
http://www.daciaclub.ro/imbunatatiri-bord-t125663.html


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 23 Oct 2008, 13:21
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(adrianne @ 23 Oct 2008, 12:48)
Si eu caut raspuns.
Diaconuliviu wrote:
"1. Litrometrul e real ca topaie la balansuri. Ceasul de presiune ulei insa n-am vazut sa topaie decit daca e el defect, sonda defecta (face contact intermitent pe o lamela interna, ma rog, mai complicat de explicat) sau daca uleiul ajunge in instalatie "cu noduri", adica, nivel foarte mic, supapa de suprapresiune (aia cu bila de pe pompa) decalibrata sau cu gunoaie sau, ulei neconform, uzat, contaminat.

Condensator se poate pune pe litrometru intre masa si punctul "cald" (cel de semnal de la sonda), valoare 200-1000 uF (e prin incercari, functie de reactie, n-am testat practic) legat cu + la firul cald si - la masa (la valoarea aia mai greu de gasit nepolarizat). Atentie, +C la fir de semnal sinda NU la + aparat (litrometrul are 3 fire:+,- si semnal)."

Ar mai putea fi din plutitor spart?!?
http://www.daciaclub.ro/imbunatatiri-bord-t125663.html
*


si varianta in romana??? radmasa.gif soryy dar nu pricep nimic


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Oct 2008, 13:23
Post #24


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




solutia nu e imobilizarea plutitorului, nu faci nimic asa, eventual se va rupe tija de la suprasolicitare, solutia e un condensator potrivit la locul potrivit...apropos, tine si de ceasurile de bord, de cand am schimbat EP-urile cu Takosan acul topaie mult mai putin..dar totusi misca, nu sta fix ca la Cielo sau alte masini.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Oct 2008, 13:27
Post #25


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ps:ca sa schimbi becu de la benzina nu se da jos cutia de acte sau altceva ci se desfac cele 3 cleme,2 mufe si cablu de km si se da tablou de bord afara:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 23 Oct 2008, 13:30
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




deci....mai bine o las asa,sa schimb ceasurile nu as vrea pt ca sunt cele originale,iar treaba cu condensatorul ma cam depaseste


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Oct 2008, 13:31
Post #27


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ydaniel @ 23 Oct 2008, 14:27)
ps:ca sa schimbi becu de la benzina nu se da jos cutia de acte sau altceva ci se desfac cele 3 cleme,2 mufe si cablu de km si se da tablou de bord afara:)
*




Daca nu-mi spuneai dupa 3 ani nu stiu ce ma faceam 04.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 23 Oct 2008, 13:58
Post #28


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ydaniel @ 23 Oct 2008, 14:27)
se desfac cele 3 cleme,2 mufe si cablu de km si se da tablou de bord afara:)
*




Mai degraba 2 cleme si 3 mufe apoi restul.... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 23 Oct 2008, 18:30
Post #29


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




in functie de varianta pot fi 2 sau 3 mufe, si 2 sau 3 cleme...(una e in partea de jos a ceasurilor unde la CN se prinde in 2 holzsuruburi)..... cool.gif .......


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 23 Oct 2008, 18:31
Post #30


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




Eu am alta problema legata de bec. Se aprinde desi mai am 10 L in rezervor ... si sa va spun de ce.... S-a aprins becul....am mai mers cam 20-30 km maxim cu becul aprins....dupa care am mers la peco sa fac FULL....si la 37L mi-a aruncat benzina afar din rezervor....rezervorl find de 47 sau 48 pana in gura rezervorului....deci ... este eronat cam cu 10-11L .... care sa fie problema?


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2024 - 08:53
Forum Renault