reglare amestec
![]() ![]() ![]() |
reglare amestec
razvanarghius |
![]()
Post
#1
|
||
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
infundat?
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Daca nu ai gasit nimic pe forum, poti sa dai mai multe detalii ?
Care surub ? ca are 2 la exterior - cel cu arc, sau fara ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
apollo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
ala nu e de amestec , ci e de dozaj.
amestecul vine gata omonegizat.cel putin asa stiu de la argon. ![]() cred ca nu ai spalat bine carburatorul.e infundat cu ceva. @Adrian - e cel cu arc pe el ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
E bine ca nu se mai regleaza amestecul
![]() This post has been edited by djasu82: 5 Dec 2007, 21:45 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
Dar ai incercat sa reglezi cu motorul rece sau cald?
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
La cald se regleaza
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
stiu ca la cald ,dar nu stim cum a reglat cel in cauza amestecul
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Probabil e infundat traseul, slabeste surubul de pozitionare a clapetei de acceleratie de tot, sa nu se mai sprijine pe el, daca moare motorul e infundat traseul de ralanti, si isi trage amestec exclusiv pe la clapeta.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
razvanarghius |
![]()
Post
#10
|
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
lam reglat la cald. nu e infundat nimic pt ca leam suflat toate canalele si iese aerul.
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
spala carburatorul si mai sufla-l odata..e posibil prima oara doar sa fi "desprins" gunoaiele din el..desi la carbul de dacie e putin probabil dar alta solutie nu vad
ai incercat sa scoti complet surubul si sa suflii pe acolo ? |
--------------------
x
y
2009
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Incearca metoda cu palma pe carburator, daca o stii, o sa se desfunde aproape sigur traseul la ralanti
![]() Nu uita ca inainte sa slabesti de tot surubul de pozitionare a clapetei de acceleratie, sa-si traga doar pe traseul de ralanti. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@Argon
Sa inteleg ca daca slabesti surubul de pozitionare a clapetei de acceleratie de tot , ar trebui sa moara motorul sau ce anume ??? La mine il scutura putin iar turatia este undeva sub 500 ,cu aprindere clasica si nu moare ,ii rau ???? ![]() Apoi cand ii cresc turatie din surubul clapetei de acceleratie ,incep sa am rateuri in evacuare si motorul nu merge regulat,are fluctuatii ale relantiului rezultate cu rateuri in evacuare,(carburatorul este curatat azi,furtun cu diuza nou, aprinderea este toata noua ,avansul este la scanteie ,reglat cubutori dupa metoda lui Liviu) si continua sa dea rateuri si sa imi fluctueze turatia ,oare de ce ??? ![]() ![]() Cand ii obturez de tot furtunul cu diuza,ii scade din turatie dar se stabilizeaza si mersul motorului la relanti , in ture nu am treaba merge pana in5000-6000 de ture lejer si trage de sparge ,cand este cald nu ezita la accelerare ,ca din tun se duce ,toate problemele apar la relanti ,indiferent de vreme porneste la sfert si nu da rateuri abia dupa cateva zeci de secunde Sincer problema deja ma depaseste |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pai cat vrei sa-i maresti turatia ??? stabilizeazo la 800 de ture atunci cand ai motorul cald si reglezai relantiu din surubul de amestec mai reduci un pic turatia iar mai reglezi din surubul de amestec si gata.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
[quote=Minel,8 Dec 2007, 18:23]
@Argon Sa inteleg ca daca slabesti surubul de pozitionare a clapetei de acceleratie de tot , ar trebui sa moara motorul sau ce anume ??? La mine il scutura putin iar turatia este undeva sub 500 ,cu aprindere clasica si nu moare ,ii rau ???? ![]() Apoi cand ii cresc turatie din surubul clapetei de acceleratie ,incep sa am rateuri in evacuare si motorul nu merge regulat,are fluctuatii ale relantiului rezultate cu rateuri in evacuare,(carburatorul este curatat azi,furtun cu diuza nou, aprinderea este toata noua ,avansul este la scanteie ,reglat cubutori dupa metoda lui Liviu) si continua sa dea rateuri si sa imi fluctueze turatia ,oare de ce ??? ![]() ![]() Cand ii obturez de tot furtunul cu diuza,ii scade din turatie dar se stabilizeaza si mersul motorului la relanti , in ture nu am treaba merge pana in5000-6000 de ture lejer si trage de sparge ,cand este cald nu ezita la accelerare ,ca din tun se duce ,toate problemele apar la relanti ,indiferent de vreme porneste la sfert si nu da rateuri abia dupa cateva zeci de secunde Sincer problema deja ma depaseste [/qud daca zici ca da rateuri sa nu fie cumva vro supapa.....sau mai multe |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Desfa surubul de relanti o 1/2 tura si vezi daca iti creste turatia motorului, daca da schimba cu altul pana cand functioneaza rotund,...posibil supapa care nu etanseaza se aude ca un suierat in corpul carburatorului.
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
se regleaza cam in felul urmator
din surubul clapetei se aduce turatia la 900 rpm din surubul de amestec se cauta maximul de turatie se repeta pana nu mai poate fi crescuta turatia din surubul de amestec cateodata reglajul asta nu "iasa" bine iar masina tinde sa dea in nas la trecerea din regimul de relanti in regim de progresiune (accelerare) daca se intampla asta,se da carbul jos de pe masina si se regleaza clapeta de acc. la limita deschiderii primului orificiu de progresiune,apoi relantiul se regleaza doar din surubul de amestec bineinteles inainte de orice reglaj,trebuie aprinderea pusa la punct inclusiv reglaj avans |
--------------------
x
y
2009
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Sa inteleg ca tu nu ai sub carburator pata calda cu stut prin care intra aer de la carburator detalii3ck0.th.jpg ci modelul cel vechi . Ma intreb de ce vrei tu sa ridici turatia ??? la 800 de ture lasao la 600 unde motorul toarce frumos. Am vazut daci care la 600 -500 de ture asa de frumos torcea si avea si presiune la ulei 0.9 bari. Mai umbla la surubul de amestec in asa fel la turatia pe care tu o doresti sa ai un maxim de turatie . Se simte o mica crestere a turatiei , surubul de amestec face in asa fel sa moara motorul nu clapeta de acceleratie
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#19
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Toate reglajele au fost facute cu motorul cald alternand intre reglajul amestecului din surubul orizontal si cel de la clapeta de acceleratie , sunt momente cand functioneaza impecabil si momente cand fluctueaza turatia cu vreo 30-50 de ture completandu-se cu rateuri in evacuare , in carburator nu da si nici nu a dat vreo data rateuri , la trecerea de la mersul in relanti in regim normal ,motorul nu ezita o clipa ca din pusca o ia ,
Ieri i-am schimbat si platoul de la delcou ,i-am montat platina noua la 0,4 , bujiile sunt noi, Brisk,condensatorul,fisele Urziceni(In Caras nu stiu de unde sa cumpar Tesla ![]() Dupa toate astea (imi cer scuze daca ma repet ) motorul merge un pic mai bine ,variaza cu vreo 20-40 de ture iar rateurile din evacuare persista dar nu mai sunt asa de dese ,ma gandeam ca la supapele de evacuare sa le las un joc un pic mai mare ,sincer chiar raman fara idei ![]() Va multumesc tuturor pt sfaturi !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#20
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Mai redu putin din avans ca e mare si ati va dispare rateurile
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#21
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Avansul este reglat la scanteie ,cu volanta la semn si luleaua in dreptul cilindrului 1 , motorul are demaraj foarte bun fara ezitari si urca in ture fara probleme in 6000 iar in legatura cu viteza, fara probleme ajunge in 140 si mai mult dar nu vreau eu ,ca totusi este dacie ,ma rog , repet problema asta apare doar in relanti cu mersul neregulat si rateurile in evacuare , deja ma dispera si o sa obisnuiesc ,sper sa nu ,dar ...
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
cred ca la mine e o problema cu avansul,nu prea are demaraj dar la viteza se duce,zic eu am mers asta-vara cu 130 pe gpl reglat pe consum mic si cu motor de 1289..dar nu prea trage si are raspunsul slab la acceleratie...sa fie de la avansul prea mic?
|
--------------------
x
y
2009
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Minel avansul se regleaza dinamiccc e lege pentru ori ce dacie sau masina straina , mentionez mai redu din avans fiindca il ai mare
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 8 Dec 2007, 21:49) Ma intreb de ce vrei tu sa ridici turatia ??? la 800 de ture lasao la 600 unde motorul toarce frumos. Am vazut daci care la 600 -500 de ture asa de frumos torcea si avea si presiune la ulei 0.9 bari. Esti plin de teorie, dar practic cum iti sta la rece motorul cu consumatori la turatiile de care vorbesti? Practic iarna la cald motorul se regeala la 1000 rpm la ralanti fara consumatori, asta daca vrei sa-ti mai si incarce bateria, si sa nu-ti palpaie farurile. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#25
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@djasu82
Avansul a fost tot asa reglat de cand am masina si eu i-am facut toate reglajele si a functionat impecabil ,nici nu auzeai motorul si am incercat si ce ai descris tu mai sus in privire cu reglatul avansului ,si tot aveam rateuri in evacuare si motorul mergea neregulat ,acum functioneaza mai bine,tot mai sunt rateuri in evacuare si variatii de turatie de vreo 30-50 de ture ,relantiul este undeva cu motorul cald pe la 950 fara consumatori ; functioneaza impecabil cateva secunde apoi mers neregulat si rateu in evacuare , parca am senzatia ca intrerupe in momentul rateului ,asa se descrie cel mai bine "boala" motorului meu ,sincer nu stiu de unde intrerupe |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#26
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
argon motorul imi sta cu toti consumatori la rece la 500 de ture iar la cald in 800 de ture multumit si nu sunt plin de teorie
![]() This post has been edited by djasu82: 9 Dec 2007, 16:13 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#27
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@djasu82
Furtunul acela cu diuza este nou iar diuza la fel,deci nici asta nu este si nici futunul de la servo ,deja ii de domeniul SF ,cred ca o sa ma obisnuiesc cu rateurile si fluctuatiile de turatie de vreo 50 de ture si dau muzica mai tare ![]() Tocmai azi am verificat bujiile si nu le afuma ,mers normal prin oras schimbat la 2300-2800 vitezele,un mecanic mai vechi care a lucrat la ACR acum mult timp mi-a spus ""las-o mai asa ,ca o sa isi dea drumul la drum "" Va multumesc pt sfaturi si km muuuuuuuuuulti fara probleme !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#28
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Imposibil ai tu ceva alternatorul incarca bine ??? ia sa decuplezi firul de excitatie de la alternator
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Nici nu-i indicat sa stea motorul in 500...dar daca tu vrei asa asta e... si mai depinde si de starea motorului....un motor dus sigur are becurile aprinse la 500 cel putin palpaie.
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Adrian_Boy |
![]() ![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Credeti ca daca se monteaza o aprindere electronica la problema lui Minel se rezolva ?
This post has been edited by Adrian_Boy: 9 Dec 2007, 20:59 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:07 |