reglare amestec
![]() ![]() ![]() |
reglare amestec
Minel |
![]() ![]()
Post
#31
|
||
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|||
gygy |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 May 07 From: Iasi ;) ![]() |
Am si eu o intrebare : Ce este infundat la carb , daca, atunci cand accelerez brusc da rateuri si motorul da sa moara?? Daca accelerez usor si constant merge bine.
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
1.3 12v
- IS-xx-xxx
|
|
Minel |
![]()
Post
#33
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Pompa de sprit ,jicloarele cele 2 care sunt cu bila , sau poate sa iti scape benzina pe la ciocul de papagal care puverizeaza benzina !
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Minel |
![]()
Post
#34
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Tocmai de jos vin si am ramas mirat ,de ce masina dupa ce o pornesc (am aprindere clasica ,deocamdata
![]() Ati mai intalnit asa ceva ??? ![]() This post has been edited by Minel: 11 Dec 2007, 17:29 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#35
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca iti merge ok la rece si mai rau la cald, supape/culbutori mai mult ca sigur.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Stalin |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 September 06 ![]() |
Nu stiu ce motoare aveti voi da relanti de 500 eu n-am vazut in viata mea, de obicei cum cobori sub 700 face urat si da sa se inece, daca zici ca sta stabil la 500 inseamna ca ceva nu e in regula
|
--------------------
Dacia
1410
1995
|
|
Minel |
![]()
Post
#37
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@Argon
Asta ma gandeam si eu ,o sa verific din nou culbutorii si o sa le las un joc un pic mai mare , sa vad ce o sa iasa @Stalin Chiar daca ii inghetat afara motorul al mine porneste la sfert cu aprindere clasica dupa vreo 3-4 sprituri si soc jumatate si apoi cheie si o tin turata din pedala pana in 1200-1500 max si dupa vreo 25-30 de secunde o las doar un pic cu socul tras si tine relantiul ,de ce fie ceva in neregula cand functioneaza motorul al turatii mici bine ??? |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#38
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la mine la 800 merge acceptabil spre nasol, sub 700 face ca toti dracii, si la 600 da sa rupa suportii de cat tremura, cel mai cursiv si fara nici o vibratie merge la 900-950, din masina nici nu-l simti ca e pornit daca e muzica mai tare.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#39
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Daca la rece motorul functioneaza impecabil si pe masura ce se incalzeste incepe sa dea rateuri in evacuare si intreruperi de vreo 30-50 de ture ,inseamna ca jocurile la culbutori sunt ok iar pe masura ce se incalzeste (din cate stiu eu metalul se dilata la caldura ) deci distanta la culbutori se mareste , mai are rost sa verific culbutorii sau mai ales sa le maresc distanta un pic ???
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#40
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu marii nimic, verifica la rece sa aiba distanta prescrisa. Nu-i verifica la cald!. Daca sunt bine la rece, o sa fie si la cald, nu se dilata tijele tale mai tare decat la celelalte motoare. E posibil sa fie si una sau mai multe supape.
Inca ceva, la cald, cand incepe sa faca figuri, desfa surubul de amestec 1-2 ture si vezi daca se amelioreaza. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
ai acel furtun de la filtru de aer la galerie?
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#42
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@Sorin_18
Am acel furtun de la galerie la filtru si clapeta pe inchis ,deci exclus filtrul din start ,ca este nou @Argon Daca ar fi vreo supapa este normal sa faca numai la cald ??? Am incercat cu desurubarea o jumatate de tura si nici o imbunatatire,la fel Am impresia ca ar fi o intrerupere de genu' (care nu arre interval regulat ) 1. a unui fir sau (contact) care la rece face contact bun,iar pe masura ce se incalzeste ,contactul sa nu mai fie ferm ci doar partial si denota mersul motorului 2. a unei depuneri care pe masura ce se incalzeste motorul nu mai este inerta si obtureaza un canal de alimentare sau amestec Ar singurele variante plauzibile in afara de supape,dar am dubii datorita faptului ca aprinderea este toata noua si reglata foarte bine la fel si carburatia incepand de la rezervor pana la carburator(stat 48 de ore in Decarbusolv si suflat cu aer de 12 atm. in fabrica si inlocuit si garniturile de teflon de la clapeta acceleratie ) , This post has been edited by Minel: 12 Dec 2007, 10:49 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
msanyix |
![]()
Post
#43
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
Sugestii:
1. Scoate furtunul dintre capacul de la ulei si carburator, vezi daca iti merge mai lin. Poate ca ai vre-un segment rupt si gazele la ulei sunt mari. Am patit-o si eu mai demult aveam 3 segmenti rupti, daca infundam furtunul acela imi arunca joja de la ulei afara asa presiune facea. 2. Vezi daca nu este infundat gaura in stutul de la galerie unde vine furtunul acela cu diuza ce se conecteaza la carb Succes |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
Minel |
![]()
Post
#44
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@msanyx
Verificat ce ai scris mai sus de mai multe ori si nu am treaba,tot la fel se comporta , iar stutul de la galerie il curat o data pe luna sau mai degraba il verific si daca este nevoie curat ,deci nici asta nu este Iti multumesc pt. sugestii , o zi buna !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
dar daca o turezi cum iti merge?..in sarcina cum merge??
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#46
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Am scris si mai sus ,in sarcina merge de sparge,nu papa ulei ,nimic, urca lejer pana in 5000-6000 ,fara probleme,nu bate, nu nimic,doar rateuri in evacuare si mers neregulat cu intreruperi de 30-50 de ture in rest mai mult decat bine !!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
apollo |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Rateuri in evacuare?Te referi la detonari?
acul de la turometru scade brusc si apoi isi revine? la mine asa face cand e calda.am acele detonari. mai umblu putin la platina si avans si merge rotund. tin ca cred ca atunci cand distanta e mica apar aceste detonari. am pus platina noua si am rulat putin cu ea.la inceput mergea perfect, in timp au aparut aceste detonari la esapament.acel piciorus care calca pe ax se mai tocise putin si imi micsorase distanta la platina.am reglat iar si n-am mai avut probleme. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Minel |
![]()
Post
#48
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@Apollo
Exact ,rateuri in evacuare si variatii mici ale turometrului intre 20-50 de ture impreuna cu mers neregulat in momenul respectiv Abia astept sa primesc aprinderea electronica si senzorul de la d-ul Gotronic sa vad daca mai face ,numai bine si va multumes tuturor pt sugestii |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
la relanti sa perfect dar am ceva sdruncinaturi in sarcina dc?
![]() |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#50
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Iti da si in nas ??? probabil ca iti sunt infundate gaurile de progresiune care fac trecerea de la functionarea motorului din relanti la mersul normal ,sau probleme la circuitul de alimentare care in relanti debiteaza o presiune si in sarcina alta ,destul de mare cat sa traga si aer fals si de acolo zdruncinarile ,parerea mea !! bafta !!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 9 Dec 2007, 19:40) [...]Culbutori sunt reglati nu cu metoda lu liviu ci asa cum se regleaza pe stand [...] ![]() 1. Nu e metoda mea ci una din metodele folosite (asta daca te referi la mine si la metoda "cilindru in comprimare"). 2. Cit despre metoda "evacuarii deschise", no comment, ca si despre cea "in doua rotatii". Prietenii stiu de ce. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
am aflat ce era era bobina la care am izolat bornele si acum merge perfec...mai trebui sa o schimb cat de curand:
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#53
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Dupa un drum de dus-intors pana la TM ieri am fost dezamagit de prestatia masinii mele in relanti cand stateam prin ale cozi , azi ,dupa ce m-am documentat mai mult am hotarat sa cobor la masina si sa o fac cu era .
Am curatat bujiile (erau caramizii totusi ) si le-am reglat la 0,7 ; mi-am reglat culbutorii la 0,20 A si 022-0.25 E ,apoi am refacut distanta la platina o idee mai mare decat 0,4 ,in prealabil le-am curatat si mi-am montat vechiul capac de delcou (negru cu contacte de aluminiu) ,am refacut avansul la scanteie si apoi i-am mai luat cam un grad ,am verificat totul din nou si apoi cheie Am ramas masca sa aud si sa simt ca masina numai intrerupea iar dupa un drum de vreo cativa km ,am tras in parcare au umblat un pic pe la surubul de amestec la carburator si masina mea toarce acum ca pe vremuri, iti este si drag sa o asculti ![]() Am primit si recomandata de la Gotronic ,maine o ma duc sa ridic coletul si o si montez Daca pe clasic functioneaza bine ,sigur o sa fiu invidiat in parcare de multi dacioti ![]() This post has been edited by Minel: 13 Dec 2007, 18:55 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#54
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Te sfatuiesc sa repui capacul de delco cel nou cu pastilele din cupru , eu cred ca tu ai avut belele la culbutori atata pot spune . Priveste aici acel CDi realizat de mine ce scantee poate degaja.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#55
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Tare clipu' ,
![]() ![]() Sa ne auzim de bine ,abia astept sa ma duc sa imi ridic coletul de la Gotronic ![]() This post has been edited by Minel: 14 Dec 2007, 07:07 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
salut,am si eu o mica mare problema... dacia mea daca nu este pornita timp de 2 zile porneste foarte greu si daca porneste motorul nu se accelereaza moare la relanti se accelereaza treptat(cand e mai cald si se poate accelera) toate astea dureaza cam o jumatate de ora 20 de min.de unde sa fie problema??eu ma gandeam la bobina,are cineva idee cum se poate masura bobina??apropo am si acele rateuri in carburator.
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#57
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Bobina se masoara cu un multimetru digital sau analogic . Se trece pe scala 100 ohmilor si se masoara primarul bobineei de inductie adica borna de + care vine de la contact si borna care pleaca spre platina (RUP) se citeste valori cuprinse intre 2.5-4 ohmi daca valorile sunt mai mari sau mai mici primarul bobinei e defect. Dupa aceea se trece la masurarea secundarului bobinei se trece aparatul pe scala de 20 k si se masoara intre borna de plus de la bobina si borna centala tot de la bobina valorile trebuie sa fie intre 7 k - 9k peste aceste valori bobina e arsa sub aceste valori bobina e strapunsa . Se mai masoara sa nu dea bornele bobinei la carcasa de metal a bobinei de inductie.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
adi_adyta |
![]()
Post
#58
|
![]() VINILURI IEFTINE Group: Members Posts: 50 Joined: 6 December 07 ![]() |
AM MERS FARA JIGLERUL DE RELANTI DIN OTOPENI PANA IN DR. TABEREI.
BINE INTELES NU AM COBORAT TURATIA SUB 3000. DUPA CE I-AM PUS JIGLERUL MERGE CA TOTI DRACII , DA RATEURI SE INEACA ETC. NU MAI STA PORNIT. CE SOLUTII IMI DATI SA O REPUN IN FUNCTIUNE? |
--------------------
dacia
1300
1972
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
figurile astea se intampla doar la relanti???
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#60
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
adi_adyta ia legatura CU TGG2K fiindca cu siguranta iti spune ce si cum, eu ma abtin.
This post has been edited by djasu82: 22 Dec 2007, 20:12 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:16 |