Din nou despre taxa de prima inmatriculare, valoare, recuperare ...
![]() ![]() ![]() |
Din nou despre taxa de prima inmatriculare, valoare, recuperare ...
klaus |
![]()
Post
#241
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
Cypher4laguna |
![]()
Post
#242
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
![]() De abia astept primul magazin de mancare second hand deschis de cei doi in Bucuresti!!! O sa fie un succes rasunator! ![]() This post has been edited by Cypher4laguna: 15 Feb 2008, 10:02 |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
argon |
![]()
Post
#243
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Deci din 2011 se scot toate Daciile pana in 2000, si Daewoo-urile pana in 97 printre altele? ce aberatii, niciunde, in nici o tara din lumea asta nu se intampla asa ceva, doar la noi, ca suntem mai romani asa...ca in alte tari din UE sigur nu se va intampla..
ce au sa mai apara la topice acum, cu zvonuri gen 3 prezoane.. ![]() This post has been edited by argon: 15 Feb 2008, 10:11 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#244
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o nelamurire impletita cu indignarea unui om de rand care simte ca a fost luat de prost timp de 16 ani de cand sunt alegator.
Cum dracu-si fac astia planuri de 2011, cand ei la toamna or sa zboare din jilturile alea? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#245
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
O mana de prosti.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
daciafan |
![]()
Post
#246
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
astia chiar ne sfideaza
|
--------------------
/
/
/
|
|
441529 |
![]()
Post
#247
|
![]() Administrator de blocuri Group: Members Posts: 160 Joined: 14 January 07 From: Comuna Bucuresti ![]() |
Eu am curaj sa pun pariu ca asemenea specimene se vor regasi si in guvernele viitoare. Poate chiar astia... Pentru ca toti politicienii sunt curve ordinare. Pe ei ii intereseaza mai mult soarta lor decat a tarii asa ca nu vor ezita deloc ca, la toamna, in caz de nevoie sa refaca orice fel de alianta care le-ar garanta ciolanul in continuare.
Raman la concluzia ca suntem o tara de prosti condusa de cei mai prosti dintre noi. 15 Feb 2008, 13:23: Eu am curaj sa pun pariu ca asemenea specimene se vor regasi si in guvernele viitoare. Poate chiar astia... Pentru ca toti politicienii sunt curve ordinare. Pe ei ii intereseaza mai mult soarta lor decat a tarii asa ca nu vor ezita deloc ca, la toamna, in caz de nevoie sa refaca orice fel de alianta care le-ar garanta ciolanul in continuare. Raman la concluzia ca suntem o tara de prosti condusa de cei mai prosti dintre noi. This post has been edited by 441529: 15 Feb 2008, 13:23 |
--------------------
Renault Megane
Nissan Pathfinder 2.5 dci SE+ 174 CP
Nissan Urvan 2.4i
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
... cand codobaturoiul peste codobatura, cand codobatura peste codobaturoi ... doamne cat de offtopic sunt !
![]() @vis-a-vis: Esti sigur? Ai ceva informatie, ca eu nu mai sper ?! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
daciafan |
![]()
Post
#249
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
a treia varianta de calcul a taxei auto aici
16 Feb 2008, 13:00: si uite cine trage in prezent foloasele incertitudinilor ce privesc taxa auto astia-s hotii This post has been edited by daciafan: 16 Feb 2008, 13:00 |
--------------------
/
/
/
|
|
MiticaLGN |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 29 January 07 From: Bucuresti ![]() |
"Premierul a precizat că CE are în plan să scoată din circulație vehiculele non-euro începând cu anul 2011, ceea ce ridică din nou problema importului de mașini vechi. "Atunci, cum pot eu privi cu detașare că se importă vehicule non-euro, sau cu un nivel de poluare ridicat, pe care știu că va trebui să le scoatem din circulație?", a spus Tăriceanu."
Pai si ce face, se duce in batatura la nenea ala din Alba si ii ridica dacia cu 6 roti? O sa ii aresteze Trabanul vecinei de la 2? ![]() Ce sa zic, mister Tariceanu ma dezamageste si pe mine, care sunt cu vederi liberale si mai de dreapta ![]() Propuns sa strangem niste bani pentru Distonocalm sa poate privi mister problema mai cu detasare. Ne face cineva o reteta ? ![]() |
--------------------
Logan Prestige
KIA CEED SW BEST
2007
|
|
daciafan |
![]()
Post
#251
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
ma ofer eu sa-i scriu o reteta dar aceasta nu va cuprinde doar un simplu Distonocalm
|
--------------------
/
/
/
|
|
aphophis |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(daciafan @ 16 Feb 2008, 12:24) a treia varianta de calcul a taxei auto aici <span class='edit'>16 Feb 2008, 13:00:</span> si uite cine trage in prezent foloasele incertitudinilor ce privesc taxa auto astia-s hotii nu inteleg unde e legatura. 20.000 a vandut la extern si la intern. La intern sunt la nivelul pe care il aveau in 2006 (ianuarie 2006: 7313 bucati cu tot cu papuci), de fapt au si scazut putin. Ca vand mai mult la extern, bravo lor, inseamna ca masina e apreciata afara |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
maddan |
![]()
Post
#253
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca taxa ar fi anuala, aplicabila tuturor masinilor in functie de gradul de poluare, si suportabila social, as fi super de acord.
Si baza de calcul sa fie o masina non-euro cu motor de 1300 cmc, care sa fie taxata cu 150E pe an. Taxa sa creasca in functie strict de emisiile de CO2 si noxe, nu de valoarea masinii sau de vechimea ei. Eventual si cilindreea sa joace un rol. Prin comparatie, o masina Euro 4 cu 1300 cmc sa plateasca doar 10E pe an (de obicei polueaza sub 120g/km). O masina Euro 4 care polueaza intre 130-140g/km sa fie taxata cu 15E pe an, una Euro 3 care polueaza asisjderea sa fie taxata cu 20E/an (intra in calcul si alte noxe), samd. Ca sa atenueze impactul social, guvernul sa acorde din fondurile stranse o prima de casare de 300E pentru masinile aflate in proprietate de cel putin 1 an (ca sa previna specula, si nu mai mult de 1 pe familie pe an). Tot din banii stransi, Guvernul sa includa 200.000 de masini pe an in programul Rabla, cu o medie de 1500E pe masina casata, dati ca avans pentru o masina noua. Iaca. Se impaca si industria auto, care nu este distrusa, se incurajeaza si cumpararea de masini noi, se incurajeaza si scaparea de rablele non-euro deja existente (numai in parcare la mine sunt 5 rable de acest gen, care ocupa 5 locuri de parcare fie si pentru ca proprietarii lor, care nu merg cu ele, nu platesc nimic practic pentru a le tine acolo. Daca ar fi arsi la buzunar cu 150E-200E pe an, sa vezi cum le-ar duce la casat!), se descurajeaza si importul de rable non-euro foarte vechi. Oricum, intr-un sondaj, sub 15% dintre romani au declarat ca ar aduce in Romania masini mai vechi de 15 ani. Romanii nu sunt atat de prosti pe cat ni-i zugraveste Guvernul. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
Merced |
![]()
Post
#254
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Si eu sunt oarecum de acord cu acest tip de taxare. Mi se pare mai civilizat, chiar orientat spre protectia mediului. Iar oricum eu imi mentin parerea pe care am expus-o si mai inainte, si daca n-ar exista taxa Dacia ar duce-o bine mersi, la cat de mare e cererea pentru export de Logan ar fi avut unde sa se duca masinile. Oricum si in cazul in care ar disparea taxa multi oameni care ar avea bani de un Logan ar lua unul, nu BMW de 20 de ani... Si eu as face la fel.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#255
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(maddan @ 17 Feb 2008, 21:49) Oricum, intr-un sondaj, sub 15% dintre romani au declarat ca ar aduce in Romania masini mai vechi de 15 ani. Romanii nu sunt atat de prosti pe cat ni-i zugraveste Guvernul. Exact. Sunt destepti. Una au declarat in sondaj, ca sa induca guvernul in eroare si alta vor face cand se scoate taxa ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
os |
![]()
Post
#256
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Daca-mi permiteti: asta cu CO2 e de fapt vrajeala care sa permita impozitarea multipla (in acest caz, dubla): CO2 provine exclusiv din combustibilul consumat si este in cea mai mare masura la fel de mare per kg acelasi fel de combustibil ars de motor (adica cifra e diferita la benzina fata de motorina). Ori - combustibilul este deja impozitat si accizat.
Mai mult, impozitul pe combustibil este mai just decit impozitul pe timp (pe an) caci masina nu produce CO2 cind sta - ci numai cind arde combustibil. De ce sa plateasca mai putin impozit (pe emisia de CO2) o masina cu consum specific mic, dar care merge tot timpul - decit una cu consum mare, care merge numai duminica? Daca vorbim de alt ecomponente ale gazelor de avacuare (CO, NOx, particule, samd) situatia se schimba caci aici emisia depinde de tipul masinii - asa ca aici s-ar justifica o taxa in functie de clasa de poluare si probabil de exemplu de puterea maxima (la rindul ei mai justa decit cilindreea). Dar vorbim degeaba: singura preocupare a guvernului este sa mai mulga niste bani. Sunt ferm convins ca aspecte cum ar fi justetea impozitarii, efectul social-economic si alte semenea fineturi ii lasa pe onor guvernantii absolut indiferenti. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
argon |
![]()
Post
#257
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca o sa bage taxarea dupa co2, o sa plateasca mai mult cei cu motoare mai mari, cu cat e motorul mai mare, emite mai mult co2, si aia cu motoare mici, fie euro4 sau non euro vor plati aproximativ la fel.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
os |
![]()
Post
#258
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Repet: CO2 provine din combustibilul ars: cu cit e consumul mai mare (si carburantul e ars si nu scos pe esapament) cu atit mai mult CO2. Nu conteaza cilindreea motorului (decit prin faptul ca influenteaza consumul). Toti acesti factori sunt deja impozitati la pompa de alimentare.
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#259
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
platim accize la benzina, taxa de drum si taxa de prima inmatriculare sau cum io mai zice...vi se pare insuficient?
din cate am citit pe aici voi sunteti de acord cu nush ce pricipiu care sta acum la baza calculului cuantumului taxei de prima inmatriculare fratilor, treziti-va taxa e ilegala imorala si ce mai vreti voi nu sunt un anarhist dar taxa asta simt ca isi bate joc de noi de ratiunea noastra This post has been edited by daciafan: 18 Feb 2008, 10:09 |
--------------------
/
/
/
|
|
adip |
![]()
Post
#260
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Problema mare a capetelor luminate pomenite aici ramane tot returnarea banilor
![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
argon |
![]()
Post
#261
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(os @ 18 Feb 2008, 10:06) Repet: CO2 provine din combustibilul ars: cu cit e consumul mai mare (si carburantul e ars si nu scos pe esapament) cu atit mai mult CO2. Nu conteaza cilindreea motorului (decit prin faptul ca influenteaza consumul). Toti acesti factori sunt deja impozitati la pompa de alimentare. Cu cat un motor e are o cilindree mai mare consuma mai mult. Un motor mic, fie non euro sau euro 4 consuma la fel, chiar mai putin cel non euro, vezi cazul Tico non euro, Matiz euro 4(dar asta probabil e din cauza greutatii). Alt exemplu, Dacia euro 2 consuma la fel ca Dacia non euro, deci Co2 e cam la fel. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ov |
![]()
Post
#262
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
argon |
![]()
Post
#263
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu trebuie sa o iei ad literam, si sa compari motoare de cilidree apropiata, aici intervin alte variabile cum ar fi masa masinii, etajarea cutiei, etc. In principiu, un motor de 1,2 consuma mai putin decat unul de 2 litri, de exemplu.
De asemena nu intereseaza pe nimeni cat consumi tu, intereseaza ce da producatorul, ori nu cred ca la 1,6 benzina consumul oficial e mai mic ca la 1,2. Producatorul da de asemenea si cantitatea de co2 pe km. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ov |
![]()
Post
#264
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai tot in principiu ne iau si astia banii cand accizeaza dupa capacitate si nu dupa cat polueaza efectiv rabla respectiva
![]() ca fapt divers, iti arat ca (la acelasi stil de mers) iti scot consum asemanator (ca sa nu zic mai bun) cu golf V 2.0 fsi benzina decat cu fabia 1.2 HTP benzina. Strict in Bucuresti ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
argon |
![]()
Post
#265
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ideea era ca impozitarea functie de co2 e o aberatie. O vaca polueaza cu co2 zilnic mai mult decat o masina, pe aia cine o taxeaza??
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ov |
![]()
Post
#266
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
o taxeaza mulgatorul cand o lasa fara lapticul pe care-l bem noi
![]() ideea e ca impozitarea functie de CO2 chiar nu mi se pare o aberatie ![]() EDIT: ca sa aduc unele lamuriri. Ideea in sine nu mi se pare, dar acu' m-am prins defapt cum au ei de gand sa impoziteze, si cu asta nu-s de acord. Mda, my mistake ![]() This post has been edited by Ov: 18 Feb 2008, 11:14 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
"Episodul isteriei taxei auto capătă noi dimensiuni. Neprofesionalismul și modestia intelectuală a celor care răpund de noua stare de fapt a României va rămîne în antologia UE la capitolul “incredibil, dar adevărat”. Povestea taxei auto a ajuns în punctul în care a încălcat brutal legea, scoțînd bani pe nedrept din buzunarul proprietarilor de mașini! Încasarea taxei de primă înmatriculare de la „autoturismele personale” s-a făcut fără a exista nicio prevedere legală în Codul Fiscal. Aceasta este declarația-bombă a senatorului Radu Berceanu, care explică cum a fost posibil să se ajungă aici. El a precizat că legea privind instituirea taxei de primă înmatriculare, adoptată în 2006, a fost modificată în mai multe dăți, ultima oară printr-o ordonanță de urgență pe care a propus-o chiar el, în decembrie 2006. „După adoptarea legii, m-am trezit în birou cu tiriștii și camionagiii care amenințau cu blocarea arterelor de circulație. Cînd a fost adoptată acea lege, se adoptase o grilă după care se calculau taxele. Dar pe ei nu i-a interesat decît pînă la mașinile de teren și cele puternice, dar nu s-au mai gîndit și la cei cu camioane, care au capacitate de 20.000 de cai putere. Dacă voiai să-ți iei un cap-tractor care face 25.000 de euro, mai plăteai taxe de 20.000 de euro. Am făcut un proiect de ordonanță prin care am propus niște modificări, cum era și normal”, a explicat Berceanu, susținînd că proiectul care viza modificarea Codului Fiscal a fost înaintat către Ministerul Finanțelor care l-a introdus pur și simplu, fără a se mai uita pe el. “În legea prin care a fost instituită taxa de primă înmatriculare scria ceva de genul: se aplică taxa autovehiculelor, inclusiv cele comerciale, conform grilei. În ordonanța pe care am propus-o, am venit cu o modificare, respectiv: se aplică taxa autovehiculelor comerciale, conform grilei. Cei de la Ministerul Finanțelor probabil că nu s-au mai uitat și au luat articolul și l-au pus în lege”, a adăugat Berceanu, precizînd că, în acel moment, în Codul Fiscal nu exista prevedere pentru încasarea taxei de la persoanele fizice. „Mi-a sărit acest lucru în ochi acum cîteva zile, cînd m-am dus într-o emisiune televizată, la care a participat și domnul Ghișe și care îmi tot scria că și eu am semnat pentru legea cu taxa de înmatriculare. El făcea referire de fapt la această ordonanță OUG nr.110, prin care am propus modificările. După emisiune am luat legea și am rămas cu gura căscată. Băieții luaseră cuvînt cu cuvînt ce-am scris eu în ordonanță și care făcea referire doar la autoturismele comerciale și au pus-o în lege, astfel că în actul normativ nu mai apar mașinile personale”, a afirmat Berceanu.
Concluzia senatorului este simplă: persoanele care au plătit taxa de primă înmatriculare își pot recupera „foarte ușor” banii pentru că nu există prevedere legală prin care să fie percepută această taxă. “Se face scandal degeaba pentru că statul nu poate lua acea taxă. Doar autoturismele comerciale trebuie s-o plătească”, a mai spus Berceanu. Ordonanța de urgență pentru modificarea Codului Fiscal, invocată de vicepreședintele Senatului, Radu Berceanu, prevede că „intră sub incidența taxei speciale autoturismele și autovehiculele comerciale cu masa totală maximă autorizată de pînă la 3,5 tone inclusiv, cu excepția celor special echipate pentru persoanele cu handicap și a celor ale misiunilor diplomatice, oficiilor consulare și membrilor acestora, precum și altor organizații și persoane străine cu statut diplomatic, care își desfășoară activitatea în România”. Taxa este aplicată și autovehiculelor comerciale cu masa totală maximă autorizată de peste 3,5 tone, inclusiv celor destinate transportului de persoane cu un număr de peste opt locuri pe scaune în afara conducătorului auto. În dicționarul explicativ al limbii române, autoturismul este definit ca fiind „automobilul cu care se transportă un număr redus de persoane”, iar un autovehicul este considerat acel vehicul care servește la “transportul oamenilor sau al bunurilor”. Aceste prevederi ale ordonanței de urgență au fost aprobate de Guvern în decembrie 2006, nu au mai fost modificate și sînt încă în vigoare!" SURSA:http://www.telegrafonline.ro/1203285600/articol/47323/taxa_auto_nu_a_luat_in_considerare_autoturismele_personale.html |
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
danielvoina |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 2 November 06 ![]() |
Dacia propune inlocuirea taxei auto
Marti, 18.12.2007 "Directorul general al Automobile Dacia a apreciat ca eliminarea taxei auto va injumatati vanzarile uzinei de la Pitesti pe piata interna si va determina concedierea mai multor mii de angajati. Potrivit lui Fourmont, Romania are cel mai vechi parc de automobile din Europa. Astfel, din cele circa patru milioane de vehicule aflate in circulatie, 25% au peste 20 de ani, 45% au peste 15 ani si 60% au mai mult de zece ani. Fourmont a spus ca cele 1,6 milioane de vehicule cu o vechime de peste 15 ani polueaza la fel de mult ca 80 de milioane de unitati care respecta standardele Euro 4 in domeniul emisiilor de dioxid de carbon." Pai mai daca nu sunteti competenti plecati in .... mea de unde ati venit sau faceti masini ieftine si bune, nu toate răgăliile de masini.... Din cauza asta nici ARO nu se mai fabrica, voi chiar nu ati invatat ca cine nu rezista concurentei moare? La ARO nu s-a mai adus nimic nou zeci de ani, sau s-a schimbat modelul foarte putin de cand s-a fabricat, si a fost bagat pe gat romanilor zeci de ani pentru ca nu se putea cumpara din afara nimic, si cum s-a dat drumul putin la granite, a murit ARO, pai nu din cauza managementului defectuos??? Acum vreti sa faceti la fel cu Loganul? Lasati romanii sa aleaga ce masini sa-si cumpere nu mai protejati fabrica de la Mioveni! Daca vor sa reziste pe piata sa vina cu ceva nou, sa imbunatateasca linia de productie, nu sa ne oblige, sub forma ca nu stiu cati someri vor fi, sau etc., sau mai stiu eu ce alte prostii... pai e simpla ecuatia: produceti masini comparabile calitativ cu cele din U.E., la acelasi pret, shi atunci n-o sa mai plangeti atat ca se dau drumul la granite!!! Facetii voi sa planga pe nemti ca se dau drumul la granite, veniti voi cu 3-4 modele de masini comparabile cu cele nemtesti, putin mai ieftine, de aceeasi calitate, shi o sa vedeti ca fabrica de la mioveni se va extinde foarte mult, o sa fie locuri de munca pentru 10 judete acolo! Pai poti compara un rahatel ca loganul nou full option, cu un Audi din 2003-2004 la fel?, sa nu mai vorbim de B.M.W. sau alte masini mult mai bune ca loganul nou..., pe care eu le-as prefera in locul loganului, chit ca sunt SH-uri... Bafta la toti posesorii de dacii! Le urez "sanatate" celor care protejeaza uzinele necompetitive Dacia! Scrieti-le si voi sanatate va rog! |
--------------------
Dacia injectie
Berlina
2000
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#269
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
ma incearca acum un sentiment de deplina satisfactie pentru faptul ca unii dintre "colegi de forum" s-au declarat pentru aceasta taxa sau au venit cu tot felul de propuneri
de fapt ea (taxa) nici nu exista pentru autovehiculele necomerciale ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dacia propune inlocuirea taxei!!!! care taxa fratilor??? ea nu exista!!!! This post has been edited by daciafan: 18 Feb 2008, 11:33 |
--------------------
/
/
/
|
|
maddan |
![]()
Post
#270
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Io zic ca Radu Berceanu abereaza
![]() Taxa actuala face in mod clar referire la autoturisme. Cat despre necesitatea unei taxe suplimentare, avand in vedere ca deja platim poluarea prin accize... Trebuie sa intelegem ca Dacia, Ford si altii care produc aici in Romania creaza totusi si locuri de munca. Foarte multe chiar. Lipsa oricarui sistem care sa incurajeze productia autohtona (dar atentie! care sa fie si conform legilor europene!) va duce intr-adevar la pierderea a zeci de mii de locuri de munca. In orice tara care are productie auto exista sisteme de taxare care sa incurajeze cumpararea de produse noi si care sa descurajeze prezenta pe strazi a masinilor mai vechi de 15 ani. De ce credeti ca nemtii si francezii le dau atat de ieftin pe-alea vechi? Noi nu putem face exceptie, pentru ca pe termen mediu am pierde, ca stat, foarte mult. Deci un sistem de taxare trebuie sa existe, pentru ca simpla vorba buna "luati-va masini mai noi" nu merge ![]() Totul e ca acest sistem sa fie unul suportabil si echitabil, nu unul aberant ca cel de acum sau ca cel care se preconizeaza. Taxarea la pompa nu este echitabila si pentru ca o Dacie non-euro poate consuma tot la fel in oras ca un motor Euro4 de cilindree similara sau putin mai mare dar polueaza de 50 de ori mai mult! In plus, sunt numai in Bucuresti cel putin 100.000 de rable care nu se misca de pe loc si ocupa degeaba locuri de parcare, pentru ca proprietarii lor nu sunt obligati prin niciun fel de taxa sa se debaraseze de ele. Daca s-ar putea face altfel decat printr-o taxa, as fi primul care sa sustina absenta acesteia. Dar asa... Oricum, un lucru e clar: taxa in forma actuala si in cea preconizata nu doar ca este stupida, este si non-sustenabila. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 15:06 |