Pozitie rezervor benzina?, Unde este mai bine sa fie situat?
![]() ![]() ![]() |
Pozitie rezervor benzina?, Unde este mai bine sa fie situat?
Valentin Grama |
![]()
Post
#1
|
||
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|||
sorin1983 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
eu as opta pentru varianta intre amortizoare... unul model "Canada" daca le stii inclusiv cu busonul pe aripa din stanga spate sub aerisire. si as face un perete "de foc" in spatele banchetei unde sunt tablele alea in V .nu cred ca ai probleme cu cursul pe bagaje...
si ma gandesc ca si greutatea va fi ok acolo ca nu e in extreme situat ![]() This post has been edited by sorin1983: 29 Dec 2007, 16:44 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.356 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, modificarile pe care le faci tu afecteaza siguranta masinii si sunt complet ilegale.
Daca totusi vrei sa le faci, tin sa te anunt ca normele europene in vigoare prevad ca rezervorul de carburant trebuie situat in interiorul ampatamentului masinii si in afara habitaclului. Eu recomand cu caldura sa te lasi de astfel de modificari, caci o sedere in sectorul de arsi al unui spital nu e un sejur prea placut. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#4
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Sorin1983 - ar fi o alegere buna varianta 2 dpdv al sigurantei, dar implica un rezervor mic si un spatiu la fel de mare in portbagaj :-( Crezi ca stabilitatea nu ar fi afectata? E adevarat ca 30 de kg (estimate de mine) nu-s o greutate prea mare dar eu si asa am rabla cam sus... si diferenta de inaltime dintre fostul loc al rezervorului si cei nou este de vre-o 40 cm - poate jumate de metru. Daciile "Canada" se comportau la fel ca cele normale in curbe, cand aveau rezervorul plin? Si ce capacitate avea rezervorul lor? Daca se pune rezervorul doar pe pragul acela inalt, cu greu se strang 30 de kg.
Einstein1984, mi-ar placea sa aflu mai multe despre siguranta si lege, in privinta rezervoarelor . Am cateva intrebari pe care te rog sa le consideri a fi de bun simt: - Esti sigur ca sunt ilegale sau doar crezi?Din prima fraza se poate intelege ca doar crezi, iar din a doua se intelege ca sunt ilegale. - Am un vecin cu un opel break care are rezervorul sub bancheta din spate (de altfel, de la el am varianta 3). Deci nu are rezervorul in habitaclu? sau ... poftim, un break obisnuit... (dacia break, sa zicem). - Sau poate ca rezervoarele puse sub bancheta din spate au spatiu separat? (habar n-am - n-am apucat sa-l intreb si asta pe vecin) -In interiorul ampatamentului inseamna intre axe. Deci vine in interior, in habitaclu. Presupun ca ai vrut sa spui in interiorul masinii (adica nu rezervor extern). Ok, nu rezervor extern, asta nu-i o problema. Intrebare generala: Cum este afectata stabilitatea daca 50 de kg dispar din portbagaj, kilograme situate dupa axa spate si apar 100 sa spunem, intre cele doua axe, aproape de cea spate? Presupun ca masina va avea tendinta de a lua curbele mai strans decat in mod normal? (nu stiu sigur daca subvirare este termenul potrivit) This post has been edited by Valentin Grama: 29 Dec 2007, 20:56 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu l-aș pune în pământ... Ca la PECO...
Fă niște calcule de fizică și vei afla cum se schimbă statica și dinamica automobilului după astfel de transformare... Vrei să mergi cu ea pe drumurile publice, după asta? În cazul ăsta ar trebui să te mai gândești... Încalci legea, dar poate mai important, atentezi la viața ta și a celor din jur... This post has been edited by Catalin Marinarul: 29 Dec 2007, 20:25 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#6
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu sunt capabil sa fac astfel de calcule, Catalin. Sunt sofer si mecanic amator, nu inginer.
Desigur ca vrea sa merg pe drumurile publice apoi - de ce mi-as mai bate capul daca as vrea sa o tin doar in garaj? Si tocmai pentru a nu crea pericole, vreau sa aud pareri, pentru a proceda cum este mai bine. Uite, stiu de exemplu ca rezervoarele de benzina nu trebuiesc inchise etans pentru ca depresiunea creata de pompa de benzina le va sparge. Stiu ca pentru a nu se crea valuri care sa loveasca si sa sparga in cele din urma rezervorul, acesta are in interior un anume labirint, etc. Stiu unele lucruri dar nu le stiu pe toate. Pentru aceea sunt aici - pentru a afla lucrurile pe care nu le stiu. Si de la inceputul topicului si pana acum s-au adunat ceva intrebari pe care le-am scris cu litere ingrosate, pentru a fi mai usor de sesizat. Cine ma ajuta cu ele? This post has been edited by Valentin Grama: 29 Dec 2007, 20:58 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu cred că vei găsi aici ce cauți.
Dacă nu te pricepi, cel mai bine nu faci. Nu înțeleg în ce scop vrei să faci asta? |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#8
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu-mi place cum este structurat portbagajul unei dacii clasice. Vreau mai mult loc in portbagaj. Cu ocazia aceasta refac si structura portbagajului - dacia mea este din 75 si are nevoie de petice in cateva zone. Pentru a-i face un fund nou, am cumparat deja 2mp de tabla galvanizata de 0.6. Ar trebui sa-mi ajunga. Daca e cazul, mai pot cumpara - costa 30Ron o foaie. Voi folosi pop nituri de 3.3 si acolo unde este cazul, voi pune ceva ranforsari.
Oricum, toata treaba a pornit de la faptul ca vechiul rezervor nu mai poate fi remediat - are mai mult de 10 ani si este pa. A avut fund de alama chiar, dar este terminat si chiar nu se mai poate face ceva cu el. Nu am vrut sa cumpar unul nou pentru ca vreau sa-mi fac eu unul, de conceptie proprie - prezinta unele avantaje acest lucru. Pentru asta am facut rost de 2 bucati de 2 metri patrati pe 1 metru de talba galvanizata de 0.4, pe care am de gand sa le transform intr-un rezervor "custom". Va fi lipit cu cositor si apa tare, cu ajutorul unui ciocan de lipit de 300W. Mentionez ca pana acum am mai efectuat operatii de cositorire dar pe lucruri mai mici. Acum stii ce am de gand sa fac, Catalin. Dai o mana de ajutor, si tu si ceilalti, la problema sigurantei si stabilitatii? This post has been edited by Valentin Grama: 29 Dec 2007, 21:20 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
adip |
![]()
Post
#9
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(Valentin Grama @ 29 Dec 2007, 21:18) Nu-mi place cum este structurat portbagajul unei dacii clasice. Vreau mai mult loc in portbagaj. Nu-i mai bine s-o schimbi cu un break? Si scapi si de toate problemele pe care le presupune transformarea pe care o vrei tu. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#10
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu vreau să te ajut într-o astfel de tentativă.
Ca un pont, roagă un student ce a făcut de curând rezistența materialelor, și mecanică, pe la orice facultate cu profil tehnic, să îți calculeze modificările date de variația maselor față de axa spate, și deasemenea momentele ce apar... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#11
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Poza de mai jos reprezinta portbagajul meu. Zona rosie o voi taia cat de curand si tot fundul trebuie sa fie adus la nivelul zonei verzi. Mare inginerie nu este dar pentru ca nu vreau sa ma pomenesc cu cine stie ce dandana, prefer sa intreb mai intai.
IMG_0001.jpg ( Size: 34.76k ) Number of downloads: 266 Nu, nu vreau sa o schimb cu un break, Adip. In privinta asta, daca mi-ai vedea masina m-ai intreba de ce nu o schimb cu oricare alta. Eu o vreau pe asta, doar ca nu stock. Si acum este randul portbagajului si rezervorului sa fie modificat. Cele doua dungi albastre se poate sa fie capetele lonjeroanelor? Asa mi s-a spus dar din cate stiu eu, lonjeranele sunt mai scurte. Alea ar trebui sa fie niste intarituri de tabla si atat, zic eu. Catalin, o sa caut un astfel de om dar este putin probabil sa gasesc pe cineva capabil sa faca niste calcule care sa se potriveasca cu realitatea. Am sa incerc, oricum. Pana atunci, n-am mai facut nimeni tampenia asta cu rezervorul si portbagajul? Sa fiu eu oare unicul caruia i-a trecut asa ceva prin cap? ![]() Apropo, nu se poate ca poza sa fie afisata direct mare? Am facut-o special pe 640/480 ... This post has been edited by Valentin Grama: 30 Dec 2007, 00:44 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
ATM |
![]()
Post
#12
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca ma bag si eu sa dau cu mucii in tavan:
Nu stiu daca lonjeroanele tale vin chiar pe acolo pe unde le-ai desenat tu, dar trec si prin/pe dedesubtul portbagajului. Si afirm asta pentru ca am modelul de Dacie din *94, ala CN2. Ei bine, bara spate (aia din plastic) se pune pe o intaritura metalica, intaritura e prinsa de corpul masinii prin 2 urechi, urechile se prind de lonjeroane. ![]() Ca sa mai dau in continuare, intreb si eu: daca tu lasi in jos podeaua pana la nivelul minim (adica al scutului de rezervor, ca mai jos oricum n-ai unde )evacuarea pe unde o mai scoti? Prin lateral, ca la camioane? ca altfel, dac-o scoti tot pe traseul normal, dar lasat in jos (ca de...daca cobori nivelul portbagajului cobori si nivelul evacuarii), atunci prima piatra mai maricica fix in toba ti se opreste. Aceeasi intrebare daca incerci sa o parchezi pe o bordura...nu cumva pleci cu bordura dupa tine? Ca parere personala, ceea ce incerci tu sa faci e munca dracului, chin, si rezultatul sigur n-o sa te multumeasca. Plus ca modifici si centrul de greutate si aerodinamica masinii (ca totusi curent de aer ai si pe dedesubt, nu numai pe capota). Este de laudat ca ai vointa sa incerci, dar in locul tau as lasa-o balta. Nu se merita. This post has been edited by ATM: 30 Dec 2007, 02:58 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
kta |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai fain e sa-ti cumperi un "fuel-cell" cum au masinile de curse. Cu ala poate chiar obtii o omologare.
Mai e o varianta mai usor de gasit cu un rezervor de "plastic" folosit la barcile cu motor. Sunt niste norme de siguranta pe care le indeplineste ![]() ![]() |
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#14
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Cu evacuarea nu mi-am batut capul inca, ATM. Este o solutie si scoaterea tevii pe lateral, dar oricum, teava de evacuare este suficient de subtire incat se incadreaza sub noul portbagaj fara probleme. Buba ar fi unde pun toba finala pentru ca asa cum ai spus si tu, nu o sa mai aiba loc. Pentru asta sunt doua solutii - ori sub podea, ori in loc de 2 tobe, una singura, prevazuta cu site duble. La urma urmei legea nu prevede in mod expres numarul tobelor ci cantitatea de zgomot emisa. Cata vreme se respecta poluarea sonora nu cred ca o sa fie o problema ca posed o singura toba. Vad eu ce fac cu tobele dupa ce termin portbagajul, pentru ca in privinta evacuarii am niste planuri.
Desi pare, nu este multa munca. Cu flexul, tabla de dacie se taie numaidecat. Si de facut la loc - e chestie de pop nituri (100 de bucati - 10Ron) si de ceva platbande dure, pentru ranforsari, pe unde e cazul. Despre toate acestea voi face un topic separat, cu descrierea exacta a modificarilor. Oricum, de la acest topic nu doresc decat pareri in legatura cu cea mai buna pozitie in care se poate pune rezervorul. La varianta 3 am gasit un nou dezavantaj, apropo: 3 - Sub bancheta din spate. Contra: In caz de nevoie nu se mai poate scoate bancheta spate, pentru spatiu in interior. Dezavantaj major? Later edit: Kta, pai asta e ideea - nu vreau sa cumpar un rezervor pentru ca nu va avea forma pe care o vreau eu. Nici unul standard de dacie nu are forma dorita de mine, pentru ca tai portbagajul si nu se va mai potrivi. Un rezervor strain cu atat mai mult nu va avea ce forma vreau. Rezervorul se face, nu-i problema. E chestie de cositor si de cateva ore de lipituri. Intrebarea este unde e mai bine sa-l pun? This post has been edited by Valentin Grama: 30 Dec 2007, 14:29 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Rezervorul e o chestie mai complexa decat lipituri + cositor. Adica, trebuie sa fie si sigur.
Daca tai acele intarituri albastre si te loveste cineva, din spate, nu e prea bine. In ce priveste centrul de greutate etc, ia o berlina cu benzina putina, ia un prieten gras, pe bancheta din spate, si o canistra de benzina, langa el(ca sa nu ramai fara), si vezi cum se comporta. Cred ca mai bine sa fie inauntru rezervorul, decat unde e in mod normal. Nu stiu sigur.... |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#16
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
In locul intariturilor marcate cu albastru, desigur ca voi pune altele, doar ca mai jos, la noul nivel al portbagajului.
Mda, rezervorul trebuie sa fie si sigur, iar in privinta asta nu stiu cat de bine stau. Am ceva planuri de siguranta si cand voi face rezervorul, voi expune aici ce am facut pentru a va da cu parerea despre siguranta lucrarii, in baza pozelor si a explicatiilor pe care le voi posta. Oricum, sugestia ta m-a lamurit, EXtenSion. Da ... daca stau sa ma gandesc, cred ca intre doua persoane de 75kg, care stau pe bancheta din spate si 150 kg in portbagaj, se prefera persoanele pe bancheta din spate, dpdv al stabilitatii. In orice caz, si pe mine ma atragea mai mult varianta 3, cu toate ca prezinta ceva dezavantaje dpdv al sigurantei. O sa fac rezervorul mai sigur si nu cred ca o sa apara probleme. Cel care are ceva de spus despre constructia rezervoarelor de combustibil construite (manual) din tabla galvanizata de 0.4 lipita cu cositor, sa o faca. Voi aprecia toate sfaturile, parerile si chiar lucrurile neverificate, auzite de la altii. Pozitia rezervorului s-a ales - mergem pe varianta 3. Lucrarile vor incepe de maine cred, si va voi tine la curent cu mersul lor. Si multumesc tuturor pentru implicare. This post has been edited by Valentin Grama: 30 Dec 2007, 20:27 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
OAP |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Valentin Grama @ 30 Dec 2007, 15:25) Oricum, de la acest topic nu doresc decat pareri in legatura cu cea mai buna pozitie in care se poate pune rezervorul. Acolo unde l-a pus proiectantul. Si sa fie rezervor originar ![]() This post has been edited by OAP: 31 Dec 2007, 00:21 |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
ROK |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incoruptibil Group: Members Posts: 226 Joined: 10 November 06 From: Bucuresti ![]() |
@Valentin Grama: daca vrei am eu un rezervor tip "canada" se monteaza intre amortizoare
PS: este si capitonat pe o parte (buzunare pt scule) |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#19
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(OAP @ 31 Dec 2007, 00:20) Ai postat prea tarziu ca sa salvezi dacia de la taiere, Oap. Am adoptat varianta 3. Si oricum, daca nu ar fi fost v3, ar fi fost alta - 2 sau 1. Dacia oricum nu ramanea stock. Maine voi face operatiile pregatitoare. Daca am noroc si ma misc bine, apuc sa o si tai maine. Promit poze cu "masacrul". Later edit: Multumesc frumos Rok dar doresc sa fac personal rezervorul. Asa cum am spus pe undeva mai sus, prezinta avantaje acest lucru. Materialele pentru el deja sunt cumparate. Nu l-am facut inca pentru ca nu ii stiam pozitia si deci nu ii stiam forma si dimensiunile. M-am hotarat asupra pozitiei iar maine voi avea si dimensiunile exacte - le cunosc doar cu aproximatie. This post has been edited by Valentin Grama: 31 Dec 2007, 00:36 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#20
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pozitia rezervorului nu afecteaza atat de mult tinuta de drum la dacie, ca doar nu-i masina de curse sa conteze fiecare zecime de secunda pe viraje.
Forma rezervorului care-l vei confectiona, va fi una patratoasa si va manca foarte mult spatiu sau va fi prea mic in volum. Spatiul acela sub podeaua portbagajului e destul de mic si greu accesibil. De fapt nu rezolvi mare lucru, pentru ca e foarte ingust la partea din spate, tot nu vei putea baga ceva voluminos fara sa atinga in capacul portbagajului. Castigul de spatiu in portbagaj e infim, fata de cat va ocupa noua "inventie". Plus de asta, sper ca te vei obisnui cu mirosul de benzina care va fi omniprezent in habitaclu. Dupa parerea mea, ai facut rahatu' praf. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#21
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Sper ca tinuta de drum sa nu fie afectata. Sper, pentru ca din zona aceea vor disparea destul de multe kg. Barile clasice de fier nu mai exista deja, scutul si toba dispar maine dim, rezervorul este scos si nu o sa fie pus tot acolo si oricum, tot fundul portbagajului va deveni neted, facut dintr-o tabla care nu cantareste prea mult. Ceva greutate dispare, asa ca nu pot spera decat ca asta sa fie de bine.
Cat despre castigul de spatiu, este unul semnificativ - portbagajul clasic de dacie are 360L. La acestia se adauga 50, obtinuti prin scoaterea rezervorului si inca vre-o 70 obtinuti prin lasarea podelei portbagajului la nivelul scutului. (se poate observa din poza din postul #11 ca zona rosie este mai mare decat zona verde). Prin urmare voi fi foarte aproape de 500L. Din pacate, potrivit estimarilor mele, nu voi putea atinge 500L ci doar voi fi aproape de respectiva valoare. Dimensiunile maxime ale rezervorului nu le stiu sigur - voi da valorile maine seara, dupa ce fac masuratori exacte. Din calcule aproximative, exista spatiu mai mult decat suficient - intre 60L minim si 160L maxim (in cel mai bun caz). Vedem. Tu ai spus despre spatiu, Vis-a-vis pentru ca te gandesti la bancheta clasica de dacie. Nu voi folosi o bancheta clasica pentru ca risipeste spatiu. Cat despre miros, daca rezervorul este construit corect, nu ar trebui sa existe miros. Teoretic, recunosc. Dar ca masura de prevedere, vis a vis de asta, busonul nu va fi situat in habitaclu. Oricum, cu modificarile aduse portbagajului si construirii unui rezervor custom voi face un topic separat, cu poze si explicatii. This post has been edited by Valentin Grama: 31 Dec 2007, 02:25 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#22
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Adica ai taiat consolele din portbagaj????
Pai ai facut volum, dar nu poti cara mai mult de-o ceapa degerata-n el, ca se-ndoaie hardughia ![]() This post has been edited by vis-a-vis: 31 Dec 2007, 02:26 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#23
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu le-am taiat inca. Daca am noroc si ma misc repede, le tai maine dimineata. Daca nu, le tai miercuri sau joi (marti e sarbatoare si miercuri am niste treaba pe la sv). De taiat oricum le tai, si asta cat mai curand. Sper sa apuc sa o fac maine. In locul lor se va pune niste platbanda lata (si destul de groasa), care se gaseste in zona Obor. E vre-o 20Ron o bucata, din cate stiu.
This post has been edited by Valentin Grama: 31 Dec 2007, 02:31 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#24
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai si cum sustine greutatea din portbagaj, platbanda aia?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#25
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
QUOTE(Catalin Marinarul @ 29 Dec 2007, 21:32) Nu vreau să te ajut într-o astfel de tentativă. Ca un pont, roagă un student ce a făcut de curând rezistența materialelor, și mecanică, pe la orice facultate cu profil tehnic, să îți calculeze modificările date de variația maselor față de axa spate, și deasemenea momentele ce apar... ![]() ![]() QUOTE(kta @ 30 Dec 2007, 10:07) Mai e o varianta mai usor de gasit cu un rezervor de "plastic" folosit la barcile cu motor. Sunt niste norme de siguranta pe care le indeplineste ![]() ![]() ba e bidon;) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Reed |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Imi amintesc ca acu vreo 20 ani Ford a platit o avere unei tanti a carei sot beat a intrat cu masina drept intr-un tir si masina a luat foc. Concluzia a fost ca Ford a vrut sa faca o economie de 1,6$ scotind o garnitura de etansare/amortizare de pe la rezervor. Mai gindeste-te cam ce vrei sa faci tu...
This post has been edited by Reed: 31 Dec 2007, 16:24 |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#27
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Am dat jos toba, scutul, stopurile, lampile spate, numarul.. bla bla bla si m-am pus pe taiat. Poza cu toate porcariile scoase:
8_pentru_site.jpg ( Size: 26.27k ) Number of downloads: 208 Cu taiatul, treaba a mers al naibii de greu - nu ma asteptam sa dau de tabla de unu jumate prin portbagaj ![]() Nu am taiat decat o bucatica mica de tabla pentru ca am realizat ca astazi lumea va dormi dupa amiaza mai mult decat oricand, asa ca .. tools down. Poza cu ce am taiat : (lipseste bucata de sus, uitati-va bine. Cea de jos face parte din noul fund) 13_pentru_site.jpg ( Size: 43.48k ) Number of downloads: 200 Reed, te asigur ca voi lua toate masurile de precautie vis a vis de constructia rezervorului. De altfel, pe masura ce lucrarile avanseaza, le voi arata tuturor si sper ca veti fi de acord cu executia lor. |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#28
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
sfatu meu: mai bine cumperi un rezervor nou si cu restu de bani repari masina;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Reed |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Valentin, noi NU suntem si NU putem fi comisie de avizare. Daca tu vrei sa il modifici, treaba ta, dar nu incerca sa faci raspunzatori si pe altii care nu au caderea sa iti ofere vreo garantie.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#30
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Desigur ca nu va fac raspunzatori. Imi asum responsabilitatea pentru faptele mele. Apelez la acest forum datorita expresiei "doua capete sunt mai bune decat unul", atat tot
![]() Gasit intr-un topic de pe forum: QUOTE(Daddy @ 25 Jul 2004, 13:07) Au fost construite Dacii cu un rezervor numit " tip canada " care era montat intre telescoapele din spate ( gen Audi 80 ) si avea alimentarea pe aripa, capacitate 60 litri. Multa lume avea montata ambele rezervoare, si ala normal chiar modificat ( se elimina scutul de sub rezervor si se suda un fund mai jos ) de se ajungea pe la 60-70 litri, astea toate avand scopul de a putea transporta gazolina in liniste, daca erai gasit cu canistre in portbagaj era o problema mare. Si inainte de "90 puteai sa ai un rezervor de x tone ca tot nu primeai mai mult decat aveai dreptul pe cartela, adica 20 litri pe luna pt autoturisme si 4 litri pt motociclete. Ma miram eu sa fiu singurul daciot cu portbagaj modificat.. This post has been edited by Valentin Grama: 1 Jan 2008, 15:45 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:14 |