BATERIE INCARCATA LA REDRESOR, se descarca daca o tin mai mult la incarcat
![]() ![]() ![]() |
BATERIE INCARCATA LA REDRESOR, se descarca daca o tin mai mult la incarcat
skorpio_bog |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|||
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
un acumulator uscat are acelas principiu ca la acumulatori"uzi"ce contin electrolit,numai ca ce uscati au pasta in loc de electrolit,pune la incarcat fara sa scoti doapele
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 15 Feb 2011, 10:04 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#33
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Mersi de raspuns. L-am pus de aseara la incarcat, insa am desfacut cele 6 doape. Al meu nu are nici o pasta. Are electrolit, se vede prin doape lichidul cum bolboroseste si sunt toate cele 6 celule cu lichidul la limita normala. Se pare ca eticheta cu maintenance free, do not open e pusa la misto ca sa nu umbli la baterie si sa se strice mai repede. Cred ca e doar o chestie de marketing.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
bygy007 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
piata de consum , s-a stricat iei alta cam asta e ideea , s-a facut ochiu alb (lipsa electrolit) alta
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
"do not open e pusa la misto ca sa nu umbli la baterie si sa se strice mai repede. Cred ca e doar o chestie de marketing."nui pusa la misto alea nu se deschid in procesul de incarcare se degajeaza gaze nocive si inflamabile si tocmai deaia nu se recomanda deschiderea si mai ales ca nu e facut de un specialist si nu un amator.
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Andyno |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
am obs de vro 2 zile ca bateria invarte greu....a 3 a zi a fost moarta. nu stiu care i cauza ca nu am nici nu consumator...bun.
bateria este rombat si ochiul s a facut negru...am pus o pe redresor 4 ore si a luat o la sfert... am mers cu ea prin oras ..dar becul nu s a facut verde! nu am pornit masina 3 zile si bateria nu s a descarcat...nu stiu ce mmasii a a avut. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
atunci vezi si tu incarcarea ei daca iti incarca alternatorul sa nu ai probleme cu alternatorul sau sa ai contact imperfect unde se face legatura borna de baterie fir
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#38
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Bateria e de vina,eu am Rombat model de benzina(nu mai stiu exact parca de 55A) cumparata in iunie 2010 si in iarna asta cred ca de cel putin 2 ori pe saptamana am descarcato,o lasam seara si dimineata nu mai invartea,pana am incarcat-o si seara o iau jos de pe masina si o duc la caldura,o pun dimineata pe masina si nam treaba cu ea.Pana sa o cumpar pe asta am avut un bosh care 7 ani n-am avut probleme cu ea.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
nu stiu cum e la tine,dar eu am baterie de 80Ah de la hankook si trage de rupe,iar cealata este noua neformatata de la Solite trimisa la un bun amic la timisoara si mai am una noua in tipla,trage bateria invarte avion electromotorul
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 16 Feb 2011, 11:24 Attached thumbnail(s) Imagine0068.jpg ( Size: 225.8k ) Number of downloads: 3206 Imagine0024.jpg ( Size: 124.57k ) Number of downloads: 3037 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
maho |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Sper ca "saibele" (inelele) alea care se vad pe borne sunt de cauciuc...
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
![]() |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
maho |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
De ce inversa ?
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
asa e ia din fabrica era noua in cutie e carton neformata cu tipla de aluminiu peste ochiuri,dopurile separat puse in cutie 3 cate 3 in pungi,si separat am cumparat electrolit am formato,si mai am una de 88 de amperi noua,si la un pret de 150lei bucata plus electrolitul 50 de lei plus manopera mea 50 de lei 250 baterie ,ne statuta prin depozit sa magazin formata cu lunile,asta stiu ca era goala noua ,lucea plumbul inauntru pus electrolitul la formare si aleluia,daca mai e cineva interesat de o baterie de 88Ah si 12 V mai am una la 150lei neformata noua
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Andyno |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 16 Feb 2011, 10:18) atunci vezi si tu incarcarea ei daca iti incarca alternatorul sa nu ai probleme cu alternatorul sau sa ai contact imperfect unde se face legatura borna de baterie fir incarca 14.7 cu tot ce poate aprinde la masina....asta la relanti. mp3-ul, l-am pus pe contact. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
la 800-900rpm ai 14,7 cu toti consumatorii?nu e bine deloc,e mult fara consumatori oare cat oi avea?(intrebare retorica),ai probleme mai degraba cu releul,spunene si noua tipul lui,electronic sau mecanic?
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Daca bateria are dopuri nu e o problema cu 14,7 V.Mai ales iarna.Bateriile cu calciu absorb mult mai putin curent la tensiune marita decat cele clasice,doar ca peste 14,2...14,4V consuma ceva apa in timp.Dar daca are dopuri se completeaza.Chiar la 16V nu absorb un curent distrugator ci sub C/10 cand s-au incarcat.
Andyno,in 4 ore de incarcare normala n-ai umplut complet bateria cu energie.La un curent C/10(valoarea capacitatii in Ah/10) se lasa 12 ore.Martorul e de obicei verde cam la peste 75% incarcata. Bv-08-fgm,ai o baterie obosita la care a crescut rezistenta interna si astfel debiteaza mai greu curenti mari.Obosita nu inseamna neaparat si sa se descarce stand,dar la rece rezistenta electrica interna creste(reactiile chimice sunt mai lente)si nu mai poate da curentul de pornire.Dupa ce se mai incalzeste foarte probabil sa nu mai ai probleme pana iarna viitoare. |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
acuma acumulatorul e obosit in sensul ca nu e respectat incarcarea sau exploatarea ei,desi bateria cind o cumperi este verificata incarcarea de cei ce iti vand produsul,pe parcurs se poate ivi probleme cu alternatorul sau releul,si la bateriile ce au contructia veche cu electrolit acid sufuri densitate 1,28gr/cm3 trebuie vizualizat asa mai ocazional si nivelul de electrolit,si o baterie ce sta luni de zile eu zic ca incepe sa imbtraneasca sau se sufateaza,apropo iti poti lua un circuit antisufatare
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Andyno |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
este pe injectie si am releu electronic din 2000 ...fara consumatori am 14.2 si ceva...
la mine cand dau drumul la cosumatori creste turatia cam cu 1000 rpm. eu am doua dacii, si bateria rombat care a murit subit dar care si a revenit, o am pe dacia carburatie pe care o pornesc cam la 1 sapt. becul inca este negru dar bateria nu s-a mai descarcat. This post has been edited by Andyno: 16 Feb 2011, 15:11 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
ochiul magic
![]() |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Chiar ai facultate?Ca dupa postul anterior...
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
da am facut facultatea de electronica dar nu vreu sa fac pe deteptul sau istetul incerc sa vorbesc pe limbajul mesterilor nu pe limbaj de inginer imi displace idea de maretie
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Poate ca am fost eu cam rautacios,dar nu e vorba de limbaj de inginer sau de mester,de terminologie sau de a face sau nu pe desteptul ci de limba romana in general.Nu cred ca un pic de punctuatie,de corectitudine gramaticala face rau cuiva.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
cu respect stimabil Tudor Badescu multumesc de atentionare,pe viitor o sa am grija sa scriu respectand gramatica limbii si literaturii romane ,dar se mai strecoara in criza de timp din dorinta de a ajuta stimabilii posesori de dacie
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
tony_oa |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 August 07 ![]() |
Buna, are cineva idee daca bateriile "Fulmen Intense+" cod: FP04 / 640A si 62A/h au capacul lipit peste celule ? , mai exact nu mai vrea sa semnalizeze incarcarea pe acel plutitor optic cu toate ca este incarcata (verificata ca si tensiune nominala in gol dupa ce a stat la incarcat peste 16 Ore lasata apoi 10 ore si masurat la borne are: 12.97v.c.c.) si banuiesc o eventuala lipsa nivel ca si electrolit.... are deja trei ani , porneste chiar si la -18gr.C fara nici cea mai mica ezitare dar cum spun "nu vrea sa se mai faca VERDE" si nu reusesc sa-i scot capacul, o fi deci oare lipit necesitind generator de aer cald pentru decapsulare ? , pe laterala are un orificiu "antiexplozie".
OK.- alta intrebare are cineva idee de acest aparat ? " Battery Life Saver - BLS-12/24-B" http://www.batterylifesaver.com/using/using.htm , http://www.solarelectricinc.com/Battery-Li...2-A-12-24-B.htm http://www.battery-rechargeable-charger.co...&products_id=32 sau: http://www.google.ro/search?q=BLS-12/24-B+...N&start=10&sa=N "ABUREALA ?" , a testat cineva un astfel de dispozitiv ? are cineva idee cum lucreaza ? eu l-as face, banuiesc ca este un generator "dinti de ferastrau" cuplat capacitiv pe firele ce-l alimenteaza (se recomanda chiar sa nu fie lasat mai mult de doua zile fara ca sa se porneasca masina , existind riscul descarcarii acesteia) de aceea intreb are cineva un astfel de dispozitiv ? poate da vreo informatie ? frecventa - forma de unda - nivel virf la virf ? , poate efectua masuratori pe un frecventmetru..... eventual osciloscop ?? . Multumesc This post has been edited by tony_oa: 19 Feb 2011, 13:26 |
--------------------
DACIA
Berlina Inj.
2003
- SV08HCG
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
cu tot respectul nu vad de ce te ai chinui cu "ochiul magic" ,sa te chinui sa decapsulezi un acumulator auto ,mai ales ca daca pui feon cald la decapsulare risti sa se degaje prin evaporare vapori de sulf , care sint foarte nocivi,atat timp cat bateria ta merge birci,te deranjeaza un amarat de "ochi magic"?dar daca nu aveai ochiul magic sau nu se inventa?e un circuit antisulfatare ceace ai expus tu,nu stiu daca cineva are osciloscop si are laborator de cercetari electronice dar cei ce construiesc acumulatori in principiu au la baza economica sa garanteze 4 ani ,ce ar fi daca ar face acumulatori ce nu se ar deteriora nicodata,si apoi sintem obisnuiti cu conceptul sa tina o viata([I]99ani),are ore de functionare +/ - garantate de producator in functie de explotare.
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
tony_oa |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 August 07 ![]() |
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 19 Feb 2011, 13:38) cu tot respectul nu vad de ce te ai chinui cu "ochiul magic" ,sa te chinui sa decapsulezi un acumulator auto ,mai ales ca daca pui feon cald la decapsulare risti sa se degaje prin evaporare vapori de sulf , care sint foarte nocivi,atat timp cat bateria ta merge birci,te deranjeaza un amarat de "ochi magic"?........... da ai dreptate in ce priveste "acel ochi" , nu el in principiu ma deranjeaza ca-i verde sau nu....... ci faptul ca este posibil sa fi scazut nivelul de electrolit (evaporata apa distilata) , insemnind cresterea densitatii specifice a solutiei de electrolit si posibilitatea de a ramine elementii (partea superioara) "in aer" ambele situatii fiind "nesanatoase" pentru baterie. De aceea intrebam de capac... el in principiu nefiind 100% etans (ca la cele cu gel sau ermetice) existind acel orificiu "deschis" antiexplozie. cit despre viata bateria este buna, iarna trecuta in acele citeva zile de -27...-29gr.C nu a facut probleme (la prima cheie, mai degraba am avut probleme cu uleiul din cutie trebuind sa tin citeva minute ambreiajul calcat) , iarna asta in doua dimineti la -17...-18gr.C "la prima cheie" ..... si pentru lipsa apei sa "o faultez" .... Fulmenul (este fabricata chiar in Franta) este o marca cit de cit mai "rasarita" insa si scumpa..... Cit priveste acel dispozitiv , intreb si eu caci as avea posibilitatea sa-l fac (am experienta si am dotarile tehnice necesare : http://web.clicknet.ro/yo8llx/ ) insa nu am gasit INCA detalii in ce prveste principiul functionarii-frecventei & tensiunii repetitive virf la virf folosite desulfatarii.... Multumesc pentru raspuns si atentia acordata subiectului. |
--------------------
DACIA
Berlina Inj.
2003
- SV08HCG
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
stimabil tony_oa daca acumulatorul a fost exploatat la paramentri lui respectiv incarcare 13,8-14,4 descarcare mai putin de 50% si nu in cicluri dese, nu riscati sa scada nivelul de electrolit respectiv consecinta ramand in aer partea superioara a gratarelor ,la repetate randuri de incarcare in procesul ce implica incarcare se elimina hidrogen ,respectiv scaderea nivelului si apoi cresterea densitati peste 1.28gr/cm3 a electrolitului,si apoi e gandita logic in asa fel sa se strice neputand fi decapsulata si implicit completat apa distilata,bateria se autodistruge,apoi vad ca sinteti radio amator incercati cumva http://www.elforum.ro/search.php?search_id=egosearch si se va oferii sigur o solutie si raspunsuri.
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 19 Feb 2011, 14:25 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
tony_oa |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 August 07 ![]() |
Deci ideea este ca pote sa fie lipit.... da, cunosc fenomenul si consecintele scaderii nivelului respectiv cresterea densitatii, intrebam aici pe Acest forum Auto poate s-a intilnit careva cu aspectul deschiderii unei astfel/model de baterie.... chiar si pe forumuri RU sau FR se afirma " daca bateria e capsulata nu inseamna ca nu se poate deschide capacul " . Folosesc chiar si sursa de incarcare in inpulsuri , respectiv incarcare 1/10 respectiv descarcare 1/100 (Tehnium nr.: 9/1986 - incarcare 10...18 ore) sau sursa de u&c constant -I4115- (vezi sch. atasata) pentru "dusuri rapide" de incarcare.
Cit priveste incarcarea si ciclurile ideeale "dumnezeu cu mila" ..... doar ai masina si stii ca pot aparea in timp anumite situatii cind "regula de laborator" nu poate fi respectata sau cind vara temperatura sub capota poate "usca scrumbia" ..... Multam - Tony This post has been edited by tony_oa: 19 Feb 2011, 15:09 Attached thumbnail(s) I4115.jpg ( Size: 719.17k ) Number of downloads: 2925 redresor_in_comutatie_auto.jpg ( Size: 153.71k ) Number of downloads: 2547 |
--------------------
DACIA
Berlina Inj.
2003
- SV08HCG
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
am studiat scheme la prima vedere nu pun la indoiala nimica de acolo ,redresorul pe impulsuri are mai multe atu-uri fata de un redresor clasic din pasiune am realizat si partea de acumulatorist o meserie periculoasa la tot pasul,ma rog nu exclud idea decapsularii unui acumulator auto ceva in trecut am realizat si astfel de operati periculoase dar am ramas la idea totul se repara depinde daca merita,daca nu se arunca la centru de reciclare si nou idea de baza ca totul e de unica folosinta.
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
argon |
![]()
Post
#60
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am pus o baterie cu 12,3 la borne la incarcat, cu un redresor mic AEM de 6 A, dupa 4 ore tensiunea a ajuns la 14,8, si se auzea cum sfaraie, o mai las sau e incarcata corespuncator?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:34 |