Se opreste motorul, Se opreste motorul
![]() ![]() ![]() |
Se opreste motorul, Se opreste motorul
radone |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
- BZ-05-KJZ
|
|||
liviu2004 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Se opreste cand esti pe benzina sau pe gaz?
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
bloodem |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
liviu2004 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Habar n-am. Parca am mai auzit ca porneste si pe gaz. In schimb sunt foarte multi cu masini pe gaz care au probleme de relanti.
This post has been edited by liviu2004: 18 Jan 2008, 22:35 |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
radone |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 05 ![]() |
pai porneste pe benzina, deci toate probleme mi le face pe benzina, gazul cupleaza abia dupa ce s-a incalzit bine motorul si apar 2 liniute la temperatura
|
--------------------
Dacia
Logan
- BZ-05-KJZ
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#6
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Radone, poate daca calci si ambreiajul cand pui frana nu se mai opreste motoru' ...
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Marso |
![]()
Post
#7
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
AR-18-MOS ar fi culmea sa ai dreptate =))
|
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
radone |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 05 ![]() |
mda....nu era cazul sa adaugi un asemenea comentariu....nu oi fi vreun smecher la volan, dar totusi, am si eu vreo 80000 km facuti in 4 ani de cand am permisul. si stii ce? este chiar incredibil, dar motorul se opreste si daca apas pe ambreiaj si daca nu
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
- BZ-05-KJZ
|
|
denwer |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
Atunci ai probleme la ambreaj;il calci degeaba.
|
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
constantin_stan78 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 January 07 ![]() |
la cat este reglat relantiul?
daca relantiul este sub normal (800ture) se intampla ca atunci cand calci frana porneste servofrana (ca si la servodirectie) care papa din turatii .... si daca trage pana sub 500ture sunt sanse reale sa se opreasca motorul....pt asta se merge in service pt reglarea motorului..eventual o diagnosticare. |
--------------------
Dacia
Logan 1,4MPI
Oct.2007 - Laureat
- Numere negre Tot respectul pt posesorii de Dacii
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(constantin_stan78 @ 21 Jan 2008, 13:40) ![]() Am niste indoieli reale ca la service iti pot regla relantiul sa fie pe la alte turatii. Cel putin in nici un caz cu softurile de diagnoza de la service. In cazul initiatorului probabil e o problema de motoras pas cu pas. O fi vaselina prea "inghetata" pe el, ceva prin zona. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
radone |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 05 ![]() |
acum a mai aparaut o problema, cand pun frana mi se aprinde martorul de la stopul de ceata . doar clipeste cand apas pe pedala la frana.nu mai stiu ce sa mai zic
|
--------------------
Dacia
Logan
- BZ-05-KJZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
ca sa scutesc o operatiune de search prin forum, desi problema e dezbatuta si analizata pe celu putin 5-6 topicuri:
Verifici triplele spate, oxidari, contacte imperfecte, inclusiv prinderile de masa de pe caroserie. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
radone |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 05 ![]() |
multumesc
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
- BZ-05-KJZ
|
|
vio22 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 5 January 08 ![]() |
Si eu patesc la fel. AI gasit ceva defect?
|
--------------------
logan
ambition 1,6
2006
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#16
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Ce patesti la fel? Probleme la ralanti sau cele cu stopurile?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
djidji_thebest |
![]()
Post
#17
|
![]() untest Group: Members Posts: 235 Joined: 6 December 07 ![]() |
De ce se opreste motorul la relanti? Am instalatie GPL.
This post has been edited by djidji_thebest: 29 Jun 2008, 17:13 |
--------------------
Renault
Laguna AUTHENTIQUE
2001 1.6 16v
- MS 87 DJI
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#18
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Mai precis ... Cand se opreste? Imediat dupa pornire? In trafic ... ?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
kiss16 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 25 June 08 ![]() |
este perfect normal si de inteles ca atunci cand ai pus gaz pe o masina proiectata sa functionezze pe benzina vei avea anumite incoveniente
lipsa putere..RALENTI INSTABIL... propritatile termo chimice ale benzinei nu sunt aceleasi cu cele ale gazului nu cred ca re rost sa vorbim d putrre calorica, masa molara a carburantilor etc... concluzie gazul are alta putere calorica deci enrgie chimica transformata in energie mecanica diferita de a benzinei la ralenti fortele de frecare pe care tb sa le invinga motorul sunt greu de compensat de energia furnizata de arderea gazului arderea benzinei va furniza o presiune mai mare pe capul cilindrului decat arederea gazului . |
--------------------
dacia
kissfm
2008/logankissfm1.6
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#20
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
@kiss16, vezi ca ai cam dat cu mucii in fasole la faza cu "ralenti"(cred ca te referi la ralanti) instabil. Daca esti din Arad, vino la mine si te dau o tura cu Logan GPL, si o sa observi ca nu e absolut nicio diferenta intre mersul pe GPL si cel pe benzina. Repet, absolut nici o diferenta!
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
vad |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu daca este aceeasi problema, dar.....si eu am patit acelasi lucru, mi se oprea la stop imediat dupa ce plecam cu ea, sau fluctua putin relanti-ul intre 700 - 800 turatii, uneori (dupa ce se incalzea bine) imi satatea relanti-ul la 1500 rotatii si scadea doar cand ii dadeam un soc de consum (AC pornit, faruri+proiectoare)....chiar mai mult tremura motorul, iar cand o calcam pe benzina, avea tendinta aceea de a da in nas...si zic eu, cred ca am rezolvat problema....
1. am reglat culbutorii, - de la asta mi s-a mai intamplat pe la 60 mii sa dea tendinta ca se ineaca, 2. am desfacut si curatat cu un spray corpul clapeta (lichidul cand curgea din el era efectiv negru cu mal), am sters bine corpul calapeta si am insistat cu spray-ul in acel orificiu unde se spune ca ar fi by-pass (regleaza electonic nivelul de aer) - daca mai face cineva asta sfat, dupa curatare scoateti borna de la plus-ul bateriei cat montati corpul si flitru la loc (sa se reseteze parametrii computerului), apoi porniti masina si o lasati 2-5 minute sa meraga la relanti pt a isi rescrie parametrii (asa scrie in cartea de service) momentan nu mai am problema....si-a revenit. This post has been edited by vad: 3 Jul 2008, 11:10 |
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|
kodrix |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru tanar Group: Members Posts: 220 Joined: 20 July 05 ![]() |
Aceeasi problema si la mine la 84.000km: daca franam dintr-o data pana la oprie si cu ambreiajul calcat motorul se subtura f. mult pana ce se oprea. Citind pe forum cum ca motorasul pas cu pas ar fi vinovatul m-am dus la un mecanic si i-am cerut sa mi-l desfaca si curete. In total m-a costat 20 RON atentia mecanicului insa acum masina nu mai are probleme. Din pacate grabindu-ma nu l-am mai pus sa curete si corpul clapeta da nu-i bai ca o sa mi-l curat singur cand voi avea timp.
In concluzie o piesa importanta de verificat in cazul aparitiei simptomelor descrise mai sus asa cum tot sustine klaus de ceva timp este motorasul pas cu pas. This post has been edited by kodrix: 4 Jul 2008, 14:11 |
--------------------
-
-
- Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km Logan 1.4MPI 2009 E0 Logan 1.4MPI 2009 Ambiance |
|
unEL |
![]()
Post
#23
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Cam aceeasi problema si eu. Mie nu mi se oprea dar scadea ingrozitor, adica pina la 100-150 rot/min.
Dar s-a rezolvat cu putin metanol in rezervor. Era de la benzina proasta, sau de la jegul acumulat pe instalatie. Acum totul e perfect, si am relantiul la 500rot/min. Atentie mare de unde alimentati. |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
nykyfiranescu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 January 07 From: SIBIU ![]() |
Acelasi lucru il pateam si eu.
Am fost in garantie la service de N ori si nimic. Am gasit un mos care ma pus sa pun Metabond in motorina si dupa vreo 800 de km nu am mai avut nici o problema. De atunci am facut vreo 9000 km si nu am mai avut nimic. Tin sa precizez ca am alimentat numai de la pompe serioase si inainte si dupa deci nu asta era cauza. |
--------------------
DACIA LOGAN L90
AMBIANCE 1,5 DCI
01.10.2006
- SB05NEW
|
|
TWK |
![]()
Post
#25
|
![]() Rider on the Storm Group: Members Posts: 190 Joined: 21 February 07 ![]() |
QUOTE(klaus @ 21 Jan 2008, 14:46) Am niste indoieli reale ca la service iti pot regla relantiul sa fie pe la alte turatii. Cel putin in nici un caz cu softurile de diagnoza de la service. Se poate regla, am un prieten caruia, cand si-a luat masina ii statea relantiul la 1200 rpm chiar si dupa ce temperatura ii ajungea la 4 liniute; si i l-au reglat in juma' de ora in service (am fost cu el). |
--------------------
Logan
1.4
2007
|
|
klaus |
![]()
Post
#26
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Asa stiu si eu cetateni care aveau filtru de aer prost pus si ii tragea aer fals si statea relantiul la cuca macaii...
Faptul ca la repozitionare filtrului a coborat relantiul la normal nu inseamna ca a fost reglat. TWK, iti recomand sa te duci la un service si sa le spui ca ai vrea ca relantiul sa stea la 900 rpm, nu la 750, si sa-i rogi sa ti-l regleze asa. Sa nu uiti sa treci pe aici sa ne spui ce au zis cei din service. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Ii fac aia o gaura de 2mm in corpul clapeta (sub clapeta)
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
dragos_ciulica |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 January 03 From: Bucharest. ![]() |
Mi se intampla si mie - motorul se opreste la relanti. Se pare ca e doar atunci cand e rece, dar nu sunt 1oo% sigur.
Prima oara, a fost acum vreo 2-3 luni (aproape 6o.ooo). S-a intamplat de vreo 2 ori, cand stateam la semafor. Am crezut c-o fi doar vre'un glinch, sau benzina din apa, samd. Dupa, pret de vreo 8.ooo km, totul a fost foarte bine. Chiar uitasem de asta. Pana ieri. Dupa ce am scos masina din parcare, a inceput balciul: am dus-o pana la servici (5-6km) numai din frana de motor, calcat frana si acceleratia in acelasi timp, etc. Dupa 3-4 km, a inceput sa-si "revina": turometrul scade pana la 1oo, dupa care incepe sa creasca usor, usor pana pe la 1ooo, dupa care sa revina la 8-9oo si sa stea acolo constant. Temperatura la motor era de "4 liniute". Seara, am facut un drum de vreo 1km, in care nu s-a intamplat nimic (ora 7). A mers bine. Dupa vreo 2 ore, cand sa ma indrept spre casa, a inceput iara. De'asta zic ca nu sunt 1oo% sigur ca e doar cand motorul este rece. Am pus benzina in general de la statiile serioase (!?) din Bucuresti, deci sansele ca sa fie doar din benzina, zic eu, sunt mici. Am programare la service saptamana viitoare. Va tin la curent cu ce gandacei mi-au gasit. Logan Ambition 1.6 MPI, _doar_ benzina, 68.ooo km, revizii facute la timp, samd. |
--------------------
Dacia
LGN
Ambition, 2005
- TR 11 DOI Dragos Ciulica
Horn broken. Watch for finger. |
|
klaus |
![]()
Post
#29
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Motoras pas cu pas.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dragos_ciulica |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 January 03 From: Bucharest. ![]() |
QUOTE(klaus @ 28 Aug 2008, 10:00) Intr-adevar, pare destul de probabil sa fie asta. Am gasit pe forum un post cu un HOWTO de Curatare "motoras pas cu pas" reglare ralanti.. Problema e ca din punct de vedere tehnico-mecanic, sunt o persoana cu 2 maini stangi, si nu cred c-o sa ma bag sa fac asa ceva, chiar daca pare destul de usor din ce a descris AlexV acolo. Ce vreau sa intreb acum: - a mai trecut cineva prin asta si s-a dus la service? Poate sa-mi spuna si mie cam cat o sa ma coste? Stiu ca exista notiunea de "depinde cat de nashpa e", dar m-ar intersa macar estimativ; - Aveam de gand sa fac un drum in week-end pana la mare, cu posibilitatea extinderii pana la Varna intr-una din zile. Ma mai "tine" - sa zicem - 1oookm? Cam care ar fi riscurile? Multumesc. |
--------------------
Dacia
LGN
Ambition, 2005
- TR 11 DOI Dragos Ciulica
Horn broken. Watch for finger. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:26 |