Aeroterma, Curge si iar curge .. :(
![]() ![]() ![]() |
Aeroterma, Curge si iar curge .. :(
apollo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
||
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|||
variable_dynamics |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Apollo, sunt doua posibilitati:
1 - sa iti intre apa pe la capacul aerotermei si sa se scurga prin aeroterma in masina. 2 - calorifer spart. Locul pe unde zici ca iti curge ma face sa inclin catre varianta 2. Am patit recent ca tine,era caloriferul. L-am schimbat. Eu am dat 109 RON pe el. Merge si cel de SuperNova parca. De Solenza nu stiu,dar presupun ca da. De obicei,caloriferul nu se "sparge" propriu-zis ci etansarea bazinului se duce naibii. Se poate remedia...am eu in plan sa incerc la cel vechi,dar n-am timp momentan. Te stiu baiet istet,cred ca te descurci tu cu demontatul/montatul. ![]() Spor la lucru. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
da..mersi
![]() am uitat sa zic ca acel capac de la ventilator, e etansat cu silicon. Da Doamne sa fi uitat sa astup vreo gaura ca altfel inclin spre varianta 2 ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
paulica |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai da si tu cu destu' p-acolo si dupa aia pune pe limba. Dar vezi sa nu fi murdar de ulei, ciocolata e.t.c. Sigur n-o sa mori. Daca e dulce imi pare rau sa-ti spun dar ai pus-o, e CALORIFERUL. Asta daca ai antigel in instalatie, daca n-ai decât apa nu ai cum sa-ti dai seama.
Bafta |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
merge caloriferul de DSN sau SLZ?
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
paulica |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
De DSN da ca de fapt este unul si acelasi. De SLZ din câte stiu eu nu merge. Dar mai sapa ca un user a pus de BMW ursulet.
|
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(paulica @ 16 Nov 2007, 20:18) De DSN da ca de fapt este unul si acelasi. De SLZ din câte stiu eu nu merge. Dar mai sapa ca un user a pus de BMW ursulet. da, am vazut acel topic.dar sincer, nu-mi convine ca e mai lung cu vreo 4cm si mai ingust putin. deci imi iesa putin in afara aerotermei si sigura ma incurca la picioare. am gasit de DSN la 70RON. mai trebuie alta modificare. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
lvl100 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 5 November 06 ![]() |
QUOTE am gasit de DSN la 70RON. mai trebuie alta modificare. Mai trebuie facuta modificare la caloriferul de SN, sau te refereai la altceva ? |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
apollo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
un calorifer de DSN sa pun pe nova, ar trebui sa fie montat fara nici un fel de modificare sau adaptare.am vazut ca-s identice.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
E aceeasi aeroterma,din cate stiu eu. Deci nu ar trebui sa existe modificari
Spor la lucru! |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
apollo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
da...mersi
ma gandeam sa il repar cu poxilina ceva.macar sa-mi permita ca sa-i mai lungesc viata cu 2 saptamani pana cand fac rost de bani ![]() offf....cred ca-mi iau 1310.prea multe probleme la nova. ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu-l arunci cand iei altul. Gasesc eu o solutie sa-l repar si pe al meu si o sa scriu aici.
![]() |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
99MMH |
![]()
Post
#13
|
![]() eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jurul meu prind curaj. Group: Members Posts: 185 Joined: 17 July 07 ![]() |
@ apollo - man, nasol momentul, am trecut si eu prin asta, apa care speram sa picure din alte etansari cu exteriorul s-a dovedit a fi de la caloriferul aerotermei. De lipit cu ceva prafuri dalea care se pun in apa am incercat dar degeaba, nu a tinut. Am mers la un magazin unde am gasit (din prima
![]() Partea complcata deabea acum incepe, ca sa il schimbi tre sa dai jos aeroterma din masina, adic sub bord este prinsa in 4 prezoane cu piulite (iti trebuie o tubulara de 10 sau de 11 nu mai stiu sigur).Am considerat ca asa trebuie procedat pentru ca nu am reusit sa scot caloriferul din aeroterma deoarece cele 2 conducte de apa ramaneau mult iesite in compartimentul motor. Pentru a lucra mai usor,eu am demontat toata consola centrala, am demontat-o si dat-o afara din masina si cu aceasta ocazie am curatat si aeroterma de praf. Cam asta ar fi in mare, oricum este ceva de munca, dar cu rabdare si nitica indemanare reusesti. ![]() Spor la treaba! ![]() |
--------------------
Logan
ambition 1,6 MPI;1,5dci; Nova GT
2006,2007,1998
- MMH E o teorie si, ca toate teoriile general acceptate, o prostie in toata regula.
|
|
apollo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
mersi mult.de acum, se poate inchide.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
apollo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
asa, ca de incheiere, scuzati cele 2 posturi consecutive
![]() ar merge facut ceva. variable , ai vazut ca pe partea interioara a caloriferului, de unde pleaca elementii, e ca un fel de tavita acolo. am reusit eu sa fac ceva, dar m-a complicat.puteam sa torn plumb topit in acea parte, dar eu am facut un perete acolo unde vine garnitura la capac,am infundat gaurile cu niste dopuri de lemn si am turnat plumbul. am stat o gramada sa mai rad din el, ca nu intra capacul.am reusit pana la urma, se etansa bine, dar am ciupit eu undeva elementul si curgea pe acolo. in rest, nu mai curgea pe unde a curs prima data.dar daca puneam acel plumb pe celalalta parte, cred ca era mai bine. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mastersync |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 23 August 07 ![]() |
aceiasi problema si la mine , se plange sotia ca`i ploua in cizme
![]() nu mai am chef sa schimb la ea , nu prea mai merita, nici de spalat n`am mai spalato , nu mai zic ce e in interior , totusi e buna ...si`o vand , daca e cineva interesat ...o dau ieftin . 1600 euro . imi vine bijuteria azi ![]() ![]() cu kit tuning interior si exterior din germany ![]() This post has been edited by mastersync: 19 Nov 2007, 06:54 |
--------------------
Dacia
NOVA GT
1999-2000
- PH 99 CDR
|
|
Georginho |
![]()
Post
#17
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
S-o stapanesti sanatos mastersync!!!
![]() ![]() |
--------------------
***
***
***
|
|
apollo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
bem?
in fine.unde gasesc si eu calorifer ieftin mdar nou sa fie?stie cineva preturile? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Da apollo,stiu ce zici tu...insa plumbul topit nu mi s-a parut o alternativa foarte buna. In fine,eu m-am gandit la fludor topit prima data.
![]() Ramane de vazut ce si cum...insa nu cred ca e iremediabil...cel putin pana nu il stric de tot pe al meu vechi incercand sa il repar ![]() Un calorifer e cam vreo 100 RON in Bucuresti. Am inteles ca se gaseste si mai ieftin...cam de pe la 80 RON in sus. Spor! LaterEdit si OffTopic: In alta ordine de idei...Cine da de baut? ![]() This post has been edited by variable_dynamics: 20 Nov 2007, 15:06 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
apollo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
mastersync trebuie sa dea.
![]() ![]() scuze de off-topic. variable, am rezolvat-o si cu arcurile si cu caloriferul(cacofonie acceptata? ) Am gasit de import care are 16 elementi uniti intre ei nu prin capac ci prin tevi.deci mult mai bun. Stii cat am dat pe el?55RON, nu mi-a venit sa cred.i-am zis vanzatorului sa se uite de 3 ori la pret. problema e ca am un T-eu dupa pompa de apa care s-a rupt.nu gasesc sa iau altu.daca ii pun cu aerisitor, is prea mici gaurile, deci debit redus.i-am pus T-eu de furtune de gradina ![]() acum bate aerul prin calorifer de rupe. am pus si alte arcuri pe spate.de camera de franare de RABA.2 spire da-te jos, o ranga, imbracat gros si juma de ora de munca si gata.nu bate nimic, nu intinde amortizorul la maxim, is flexibile si mai rigide fata de ce aveam de mergeam pe tampoane. Mai e topicul cu "arcuri" ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari. Ai gasit bine,si la pret e bun. A avut nevoie de modificari,adaptari,ceva? Da caldura destula?
Cu T-ul stiu. Iti inteleg "durerea" nici eu nu l-am gasit pe nicaieri(cica ar fi o raritate...vezi Dinozaurii ![]() ![]() In legatura cu arcurile....inovatoare solutia adoptata de tine. Tine-ne la curent cu mersul masinii ... si al lucrurilor cu arcurile ![]() Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 20 Nov 2007, 15:55 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
apollo |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
m-ai inteles gresit cu aerul.nu e in calorifer. e aerul impins de motorul de climatizare prin calorifer.are viteza si suflul mult mai mare decat prin caloriferul vechi.
despre caldura, ce pot sa zic.se incalzeste mai repede si baga caldura. cu acul de la apa la jumatate, pot sta in tricou in masina. cat despre arcuri, am mai avut pe o supernova si au fost foarte bune.pacat ca oala la masina a fost crapata inainte de a monta arcurile. se lasa masina o jumatate de palma dupa care am pus 7 persoane si nu s-a mai lasat.nu bat arcurile sau spirele intra perfect in oala. cand am avut accidentul, arcurile si amortizoarele proaste au facut in asa fel sa nu ma rastorn. masina sta perfect dreapta, o pot incarca acum...ce sa mai zic? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
paulica |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Apollo de ce nu facusi bre o poza la calorifer?
Du-te si roaga vânzatorul sa faci o poza la un calorifer. This post has been edited by paulica: 24 Nov 2007, 20:57 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Apollo,vezi ca nu numai eu sunt cu solicitarea?
![]() ![]() Deci,asteptam cu interes.... |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
apollo |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
am sa fac poza...tre sa ajung la magazinul cu pricina care e putin mai departe de mine.saptamana asta care vine voi face poze
![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
apollo |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
si asa cum am zis, poze cu acel calorifer.
faza e ca pe el am vazut ca e lipit 120 RON dar pe cutie era 54 ron.Oricum, e acelasi model dar poza facuta la alt magazin. tot 55 ron ramane ![]() acolo unde e capacul la spate, e doar de forma.ca turul vine impreunat cu returul prin tevi sub forma de semicerc.ceea ce e mai bine. This post has been edited by apollo: 29 Nov 2007, 15:48 Attached thumbnail(s) P11_29_07_13.04.jpg ( Size: 129.96k ) Number of downloads: 161 P11_29_07_13.04_1_.jpg ( Size: 134.66k ) Number of downloads: 164 P11_29_07_13.04_2_.jpg ( Size: 120.72k ) Number of downloads: 162 P11_29_07_13.05.jpg ( Size: 136.38k ) Number of downloads: 172 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
paulica |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Apollo pe caloriferul din poze scrie RomRadiatoare si tu ziceai ca ala facut din tevi este de import. Sigur sunt identice?
This post has been edited by paulica: 12 Dec 2007, 22:50 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
apollo |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(paulica @ 12 Dec 2007, 22:50) Apollo pe caloriferul din poze scrie RomRadiatoare si tu ziceai ca ala facut din tevi este de import. Sigur sunt identice? stiu. pe cel care l-am luat eu scria altceva, in rest totul e la fel.cred ca si gramajul ca amandoua sunt la fel de usoare, in comparatie cu cel de fabrica de pe nova. 55 RON si se merita.mult mai multa caldura am in masina acum. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Executron |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare tot in aceasta categorie.
Am aflat azi ca am caloriferul spart (maica-mea mi-a confirmat suspiciunea). E spart de 3-4 ani. Cica i-a bagat mecanicu nu stiu ce solutie si l-a carpit dar acum iar cred ca sunt probleme. Sunetul de bolborosit uneori poate proveni de la calorifer spart nu? Problema nu e asta, insa. Problema e ca mi se abureste cam rau de tot masina uneori (cam prea mult mi se pare mie). Ar putea avea aici o influenta caloriferul spart? Daca da, ce as putea face in afara de schimbarea sa. Mentionez ca am caldura din belsug, chiar prea cald ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#30
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Bolboroseala se aude și la caloriferele perfect etanșe.
Dacă e spart, întradevăr se aburesc destul de puternic geamurile. Ce să-i faci? Am mai zis pe undeva cum am rezolvat eu... Dat jos, scoase cele 2 capace laterale, scoase sau rupte acele garnituri, și înlocuite cu silicon special rezistent la temperatură (cel pentru garnitura de chiuloasă). Etanșarea la mine a ieșit perfect, n-am mai avut probleme. În plus am articulat cele 2 conducte ce ies din calorifer, pentru a putea fi demontat fără a scoate toată aeroterma. Erau și poze pe undeva... Le-am pus într-un topic la SN, cu numele "nu bagă caldură", dacă am reținut bine... Asta pe vremea când nu exista secțiunea Nova... ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:50 |