DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ambreiaj hidraulic logan., de cand si pe ce versiuni?

Amedeus
post 14 Feb 2008, 22:19
Post #31


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Progresul nu inseamna neaparat mai complicat. Daca asta pe cablu merge perfect, nu vad avantajul celui hidraulic. Si in cazul unei defectiuni, eu zic ca e mai scump si mai dificil de intervenit la cel hidraulic, dect la cel actionat prin cablu. Daca placa de presiune ar fii de dimensiuni mai mari si mai greu de actionat, atunci da.


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 14 Feb 2008, 22:44
Post #32


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Toate vorbaria asta cu ambreiajele imi aduce amintre ca trebuie sa reglez si eu cablul la ambreiaj ca tine prea sus... tongue.gif
Aia cu ambreiaj hidraulic dorm linistiti acuma... radmasa.gif


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 14 Feb 2008, 22:58
Post #33


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Da, dar pe asta il reglezi cum iti place. smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Feb 2008, 23:59
Post #34


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ambreiajul pe cablu are in genere cursa mai lunga, pentru a opune mai putina rezistenta. Acest lucru conduce la mai multe restrictii in ceea ce priveste pozitionarea pedalelor.
Pe romana, la ambreiajul hidraulic pedalele pot fi pozitionate mai ergonomic.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Feb 2008, 15:04
Post #35


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Toti treceti cu vedere diferenta esentiala dintre cele doua sisteme:

1. Inlocuit cablu ambreiaj = x ore tehnologice
2. Reparat ambreiaj hidraulic = cel putin 2x ore tehnologice
1a.Cablu de ambreiaj = x lei
2a.Pompa ambreiaj = xxx lei
Cam asta veti citi in facturi cind veti merge in service.
Cit de des pica ambreiajul hidraulic? pai hai sa ne facem o ideie !
Cit de des pica pompa de frina? de n ori la 1000 de masini
Intre doua frinari, putem schimba vitezele si de 10 ori. Deci actionarea pompei de ambreiaj se va face de 10 ori mai des decit cea a pompei de frina. Rezulta ca popmpa ambreiajului va cadea de n X 10 ori la 1000 masini.
Ne umplem de avantaje si comoditati !

Off topic: imi place mai mult cel hidraulic, dar tot ii vad dezavantajele pentru utilizatorii masinii saracului.

This post has been edited by corbex: 20 Feb 2008, 15:11


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 20 Feb 2008, 15:11
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




M-ai convins.
Anunt: Schimb ambreiaj hidraulic cu unul clasic, pe cablu. Ofer diferenta.

P.S. Vrei sa-ti arat o masina din '84 caruia ii functioneaza ambreiajul hidraulic original fara cusur si azi?


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Feb 2008, 16:12
Post #37


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Multumesc, am condus si d'asta...!

Off topic: Nu trebuie sa te simti atacat la lingurica, discutia e de principiu, nu personala, nu se refera la masina ta, care, evident, e cea mai cea ! Si ulucile se intorc dupa ea cind treci pe ulita.
Iti arat si eu o femeie nascuta in '84 care arata mai bine decit una nascuta in '89. Dovedeste asta ceva? party.gif

This post has been edited by corbex: 20 Feb 2008, 16:37


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 20 Feb 2008, 22:06
Post #38


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




QUOTE(corbex @ 20 Feb 2008, 15:04)
T
Cit de des pica pompa de frina?  de n ori la 1000 de masini
Intre doua frinari, putem schimba vitezele si de 10 ori. Deci actionarea pompei de ambreiaj se va face de 10 ori mai des decit cea a pompei de frina. Rezulta ca popmpa ambreiajului va cadea de n X 10 ori la 1000 masini.
*



E....uite asta e motivul pentru care eu schimb fara sa calc ambreiajul . Dar la fel fac si la ambreiajul pe cablu...asa ca am grija si le protejez pe ambele. tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Feb 2008, 22:08
Post #39


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Urmând aceste teorii, Fred Flinstone era foarte norocos...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 20 Feb 2008, 22:16
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




@corbex Conform teoriei tale despre masini ar trebui sa ne cumparam numai masini cu cat mai putine dotari. Nu de altceva dar daca nu ai ceva nu se strica nu? Cred ca mai gasesti vreun trabi prin targ. Surprinzator ca in acelasi mod alegi si femeile.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 20 Feb 2008, 22:25
Post #41


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




@Vet ,mare dreptate ai, se poate... Mie mi-a inghetat odata cablul si schimbam vitezele de numa' numa'! Totul e sa "nimeresti" turatia optima.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Feb 2008, 22:40
Post #42


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(adiya @ 20 Feb 2008, 23:16)
@corbex Conform teoriei tale despre masini ar trebui sa ne cumparam numai masini cu cat mai putine dotari.
*



Citusi de putin! Unele dotari sint mai mult decit binevenite: servofrina, servodirectia, turbina, cele 2-3 supape in plus pe cilindru, abs, esp.
Altele sint doar de marketing.
De mirare-i doar ca intre ABS si CD, cei mai multi aleg CD-ul. De, abs-ul e sub masina, nu vede nimeni!
Si cind intra abs-ul in functiune, va speriati si dati fuga la mecanic ca vi s-a stricat masina radmasa.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 20 Feb 2008, 23:33
Post #43


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




QUOTE(BZN @ 20 Feb 2008, 22:25)
@Vet ,mare dreptate ai, se poate... Mie mi-a inghetat odata cablul si schimbam vitezele de numa' numa'! Totul e sa "nimeresti" turatia optima.
*


Stiu ca se poate! Eu fac treaba asta mai mereu (exceptie....aglomeratia)


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 21 Feb 2008, 00:48
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Cu ce telefon ti-ai facut poza din avatar?


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 21 Feb 2008, 10:49
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(klaus @ 14 Feb 2008, 20:57)
Pasaricile mele imi ciripesc ca de fapt incepe sa se renunte la cutia JH3 la dacia, si se trece la JR5, anexata cu ambreiajul hidraulic.
*




si pe berlina? ca pe dacia.ro am vazut la mcv


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Crrisstian
post 21 Feb 2008, 15:23
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 14 February 08




Probabil ca se manevreaza "foarte usor" pe loc un logan cu 200 kg in portbagaj si vreo 4 pasageri pe langa sofer, fara servodirectie smile.gif, mai ales ca in Bucuresti ai foarte des ocazia sa virezi rotile pe loc. ABS-ul este o masura de siguranta si utilitatea lui depinde foarte mult si de sofer (daca masina este condusa de o femeie care intra in panica si apasa pedala de frana cu ambele picioare si in acelasi timp trage si de volan in toate directiile, atunci clar ii trebuie abs). Dupa gandirea unora ar fi trebuit sa ramanem la 1310 ca era cel mai simplu de intretinut smile.gif

21 Feb 2008, 15:30:
Am uitat sa adaug. Ce parere are Domnul Klaus despre schimbatul vitezelor fara debraiere? Mie nu mi se pare prea orotodoxa treaba.

This post has been edited by Crrisstian: 21 Feb 2008, 15:30


--------------------
Dacia Logan Laureate / 1.5 dCI 85CP / 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 21 Feb 2008, 16:24
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(corbex @ 20 Feb 2008, 16:04)
Deci actionarea pompei de ambreiaj se va face de 10 ori mai des decit cea a pompei de frina. Rezulta ca popmpa ambreiajului va cadea de n X 10 ori la 1000 masini.


Bullshit...pardon, calcul eronat biggrin.gif

QUOTE(Crrisstian @ 21 Feb 2008, 16:23)
Ce parere are Domnul Klaus despre schimbatul vitezelor fara debraiere? Mie nu mi se pare prea orotodoxa treaba.
*



Nush` ce parere are domnu Klaus dar eu nu sunt de acord cu schimbarea fara debraiere.


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Feb 2008, 16:27
Post #48


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(MAERSK @ 27 Jan 2008, 09:03)
E ceva mai moale pedala, ține de confort...
Si mai putin zgomot in habitaclu transmis prin cablu. Cele doua bile albe, surclaseaza bila neagra venita de la pistonase. Eu m-as risca sa am hidraulic ...
QUOTE(MAERSK @ 29 Jan 2008, 17:25)
decât pierde presiune unul din pistonașe
PS. Am condus masina cu ambreiaj hidraulic. Singura problema a fost cand a fost schimbat lichid-ul de "frana" cu altul mai dubios si au fost distruse garniturile dupa cateva saptamani. In rest, nici o problema.

This post has been edited by IRONICK: 21 Feb 2008, 16:34


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Feb 2008, 16:33
Post #49


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




[quote=OAP,21 Feb 2008, 17:24]
Bullshit...pardon, calcul eronat biggrin.gif

Calculul nu e nici corect, nici eronat, e ipotetic. Am pus cifre pentru a sugera niste ordine de marime.
M-am temut ca daca scriu (x) x (y) x (z) o sa dai buzna la biblioteca.
Nu prea esti obisnuit cu abstractii !

This post has been edited by corbex: 21 Feb 2008, 16:42


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Crrisstian
post 21 Feb 2008, 16:55
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 14 February 08




Corbex, chiar si ipotetic vorbind, la notiunile mele de mecanica extrem de limitate pompa de frana nu reprezinta acelasi lucru cu pompa de ambreiaj asa ca nu le poti inlocui intr-o formula. Si din punct de vedere fizic cred ca debraierea necesita o presiune mult mai mica pe conducte decat franarea.. parerea mea.


--------------------
Dacia Logan Laureate / 1.5 dCI 85CP / 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Feb 2008, 18:33
Post #51


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




da, dar nu presiunea uzeaza pistonul ci frecarea de peretii cilindrului.
Orice dispozitiv se poate defecta, n-am zis despre debreierea prin cablu c-ar fi mai buna, am zis ca e mai ieftina. Ambreiajul hidraulic ofera un plus de confort contra unei diferente de pret.

This post has been edited by corbex: 21 Feb 2008, 18:33


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 24 Feb 2008, 10:44
Post #52


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Am condus cateva masini cu ambreiaj hidraulic (vorbim aici de mai mult de 1000 km), cea mai ieftina era SupeRNova si cea mai scumpa Opel Antara si pot sa spun ca din punct de vedere al confortului (la apasarea ambreiajului) e fix-pix. radmasa.gif Cand ma cobor din Antara si urc in Logan aproape ca trec cu pedala de ambreiaj prin podea si prima impresie e ca am rupt cablul de ambreiaj. radmasa.gif . In schimb servo directia zici ca e stricata asa de greu merge (fata de Opel). smile.gif

P.S. am avut ocazia sa fac in ultimul timp cateva drumuri prin oras cu o Skoda Octavia 2 (1.6 MPI) , nou-nouta si pot sa spun ca abreiajul nu merge mai usor dar nici mai greu ca pe Logan.

This post has been edited by Amedeus: 24 Feb 2008, 10:52


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 24 Feb 2008, 11:09
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




De cand cumpara Skoda motoare de la Renault?


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 24 Feb 2008, 11:26
Post #54


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Nu cumpara. Termenul MPI inseamna injectie multi-punct (nu e inventat si utilizat doar de Renault smile.gif ). Am scris chestia asta pentru a se intelege ca nu e diesel si nici FSI. Masina are un motor de 1600 cmc MPI 102 CP/75 kW (nu e modelul FSI, care e ceva mai puternic la 115 CP) . Deci, probabil nu e Renault ca astia se lauda ca e VW. radmasa.gif

This post has been edited by Amedeus: 24 Feb 2008, 11:44

Attached thumbnail(s)
octavia.jpg ( Size: 292.94k ) Number of downloads: 616


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adizu
post 8 Mar 2008, 14:52
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 20 February 08




clar este mai bun un ambreiaj hidraulic decat unul pe cablu la care au inceput sa apara probleme la furca(de aia incep sa merga mai greu pune-ti pe cineva sa apese pedala si bagati capul la cutie sa vedeti cum scartaie) si te costa reparatia ca si cum ai face ambreiajul de nou


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambiance 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 9 Mar 2008, 11:27
Post #56


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Au inceput sa apara probleme cu ambreiajul hidraulic :
http://www.daciaclub.ro/Problema-ambreiaj-t104374.html
Sper sa fie un caz izolat. sad.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 10 Mar 2008, 12:05
Post #57


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




QUOTE(Amedeus @ 9 Mar 2008, 11:27)
Au inceput sa apara probleme cu ambreiajul hidraulic :
http://www.daciaclub.ro/Problema-ambreiaj-t104374.html
Sper sa fie un caz izolat.  sad.gif
*



smile.gif Si eu intrasem la idei cand am vazut chestia asta.... . Pana la urma nu curge pompa (ceea ce era grav)....ci pierde lichid pe la furtunasul care intra in pompa (ceea ce din fericire nu e asa grav ) .


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 11 Mar 2008, 18:54
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




pana la urma cum se sta cu ambreiajul la Prestige versiunea 1.6 16v ? este sau nu hidraulic la momentul de fata? si cutia este sau nu JH3
as vrea insa date cat mai sigure (eventual de la posesori de asa ceva cumparat de curand)

si ca parere personala intre SuperNova si Solenza nu am sesizat nici o diferenta de usurinta in manevrare ci poate de cursa a ambreiajului (mult mai scurta la SNova)


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 11 Mar 2008, 21:57
Post #59


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Cel hidraulic de pe SN nu merge mai usor, din contra. sad.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-gula
post 23 Mar 2008, 15:35
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 15 March 08
From: Brasov




Mia venit acum pe 19 loganul ... un 1.4 MPI ABS plus ... ambreaju e hidraulic pe tote motorizarile mai putin pe 1.4. Ambreiaju tine foarte jos (doar la cele pe benzina).

24 Mar 2008, 13:51:
Dap ... am vazut ca se vorbeste si de optionale precum CD sau ABS ... au am ales ABS ... CD lam pus dupaia.
Intre ambreaj hidraulic si cabu ... eu avand 1.4 logic e pe cablu ... celelalte dupa cum am metionat au hidraulic. Eu unu ma bucur ca al meu e pe cablu pt ca imi permit sa mai stau cu el la podea in traficul ingrozitor la ore de varf din BV si Bucuresti unde mergi 2 m mai stai 15 sec mai mergi 2 metri .... macar sunt multumit ca astia de la dacia au rezolvat problema cu ambreajele care tineu sus, pe benzinare acum toate tin foarte jos si nu mai necesita reglare ulterioara. eu chiar sunt multumit

This post has been edited by K-gula: 24 Mar 2008, 13:51


--------------------
Dacia Logan ABS+, 1.4MPI 11.03.2008 - BV-08-KED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 07:46
Forum Renault