Jocul suruburilor la ansamblul filtrului de aer
![]() ![]() ![]() |
Jocul suruburilor la ansamblul filtrului de aer
dany_el |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 6 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA LOGAN
LAUREATE FICUS 1.6
- B-XX-UYJ Am Logan...deci am probleme???
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Care capac ... negru? Cumva e vorba de filtru de aer (mai spre gri-verde)?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Mano |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 14 April 05 ![]() |
QUOTE(dany_el @ 1 Sep 2005, 13:11) Pai acum vine cea mai tare si anume cea care cauza huruitul acela la 3000 de ture.Am descoperit ca acel capac negru de plastic de pe motor(cel inscriptionat cu marca Renault)avea un joc sus_jos de aprox.2-3mm desi suruburile erau stranse la maxim.Am adaugat acolo ceva saibe din cauciuc si am anulat jocul acela si acum masinuta tace si nu se mai aude nimik la turatia 3000-3500 ture. M-ai confirma cineva ca a rezolvat problema uruitului la turatii de peste 3000 in acest fel? Eu am verificat si la mine nu apare jocul capacului la filtru de aer, e bine fixat. Apare un joc foarte mic (si asta daca tragi bine) a intregii cutii a filtrului, probabil din cauza incalzirii garniturilor de cauciuc ce sunt puse la fixarea cutiei filtrului de corpul motor (am verificat cu motorul cald). A mai facut cineva operatiunea descrisa de dany_el? |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- IS xx xxx
|
|
Slider |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
M-am uitat si eu la capacul ala...nu se misca deloc. Asa ca....
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Flores |
![]()
Post
#5
|
![]() ALIEN Group: Members Posts: 372 Joined: 24 March 05 From: behind enemy lines ![]() |
Mie la revizia de 15000Km mi-a pus mecanicosul doua saibe la cutia filtrului de aer, fara sa-i zis eu si fara sa verifice daca are joc. Explicatia lui a fost ca in timp apare un mic joc si poate fi sursa de zgomot, se stie prin service-uri de problema!
|
--------------------
Opel Zafira 1.9CDTI-
Dacia Logan
Laureate 1.6 Mio C230
If it has tits or wheels it will give you problems ! |
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si e vorba de prinderea cutiei filtrului in intreg, nu despre capacul ei...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ICET |
![]()
Post
#7
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Se misca si la dsn si nu avea zgomot la 3000rpm ca loganul! |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
Mano |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 14 April 05 ![]() |
Merci de informatii. Preventiv voi pune si eu niste saibe din cuciuc la fixarea cutiei filtrului de corpul motor.
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- IS xx xxx
|
|
AL |
![]()
Post
#9
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Atentie, fixarea aia nu trebuie sa fie solidara!!!!!!!!!!...special este pevazuta sa aiba un joc... cand o sa ajugna sa va traga aer fals la imbinareacorpului clapeta cu galeria cu geometrie variabila, sa nu va mirati !!!... mecanicul care a pus saibe din proprie initiativa, a facut-o ca sa ia un ban de la cineva necunscator... nu-i mai lasati sa faca ciobaneli gratuite (adica pe banii vostrii, dar fara rost)!!!! ... e fix la fel cu turnatul uleiului in capul surubului de la amortizoarele din fata la DSN sau SLZ... e fara rost dar are darul sa sensibilizeze clientul...
eu ii rog pe cei care au facut asta sa intrebe la Vocea Clientului sau sa reclame ca li s-a facut in service si ca li se pare ciudat, si sa intrebe daca e corect sau nu ce au facut in service... astept si eu raspunsul! |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
costi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Al si la mine la DSN am jocul ala si ma gindeam sa pun singur niste saibe.
Totusi nu cred ca jocul a existat din start. Saibele respective sint dintr-um material moale care s-a intarit din cauza temp din comp motor. Tu zici sa le lasam asa? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Jocul a existat din start sigur. Saibele sunt facute special MAI MICI/SUBTIRI decat distanta (ca sa zic asa...).
Este cam aceeasi treaba cu surubul lipsa de la bobina de inductie (acolo e lipsa din cauza dilatatiilor termice care au dat la f. multe clio cu 4 suruburi de prindere crapaturi in bobina)... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Mano |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 14 April 05 ![]() |
Intrebarea ramane daca acel mic joc poate fi sursa de zgomot la turatii de peste 3000. Daca da inseamna ori:
-pentru alte masini e rezolvata altfel fixarea pentru a dispare sursa de zgomot -alte masini sunt mai bine antifonate si nu se mai aude aceasta sursa de zgomot. Pana la urma e clar ca printr-o antifonare mai buna nu se mai aud zgomote indiferent care e sursa lor. Totusi printr-o fixare mai buna cu saibe de cauciuc ansablul nu devine neaparat rigid astfel incat sa duca la distrugerea sistemului de fixare (craparea plasticului) sau sunt eu prea optimist? |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- IS xx xxx
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
A punctat cineva mai sus obiectiv. Si la SupeRNova era acel joc normal al filtrului de aer dar nu se auzea nimic la 3000 rpm. Nu cred sa fie de acolo.
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
costi |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
ICET |
![]()
Post
#15
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
O chestie care am sesizat-o mai de mult,dar nu eram sigur ca e de la cutia filtrului de aer:nu mai vibreaza pedala de acceleratie!Am dat jos saibele care le-am pus si a inceput vibratia(asta ca sa ma conving).Deci la mine prin adaugarea de saibe la acele suruburi,am scapat de masajul la talpa!
This post has been edited by ICET: 10 Sep 2005, 13:08 |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
Tudor B |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
La slz nu exista acel joc al filtrului de noua, am verificat treaba asta la achizitionarea masinii, jocul apare pe parcurs.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
tumpi |
![]()
Post
#17
|
![]() tumpi Group: Members Posts: 137 Joined: 25 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Cand am luat masina nu era nici un joc la acel capac. Se pare ca din cauza caldurii acele saibe de cauciuc se strang si apare acel joc. Eu am remediat situatia adaugand o garnitura subtire de obartain (de robinet). Sper sa reziste la temperatura mare.
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Kiss FM
- b Kiss Fm 1.6 2008
|
|
Dsign |
![]()
Post
#18
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce probleme existentiale isi pun unii... fara suparare, am avut supernova 3 ani... destul cit sa mesteresc pe la ea... lasati masina asa cum e, ca n-are nimic la prinderea corpului filtrului de aer. nu de acolo vin zgomote...
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
klaus |
![]()
Post
#19
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Am facut o proba pe filtrul de aer nou nout al lui kAndrei.
Intr-adevar, garniturile noi de cauciuc de pe filtru de aer sunt mai feste si se lasa cu timpul. Acuma, este adevarat ca prinderea mai festa de motor reduce "elasticitatea" corpului filtrului, in special la vibratii, ceea ce ar putea duce la joc la imbinarea corpului clapeta cu galeria, insa eu cred ca utilizarea unei solutii mai elastice nu ar dauna si ar rezolva si jocul carcasei filtrului. Eu ma gandesc la utilizarea unor puncte de silicon pose pe saibe. Problema este ca e necesar un silicon cu elasticitate mare si cu rezistenta le temperaturi ridicate. Sunt in studiu... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
george_slz |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Eu zic ca o garnitura de cauuciuc suplimentara ajuta mai mult decat lipsa ei. Ce vehementi sunt unii din cauza ca mecanicii au facut asta in service.
|
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
costi |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce tot incercam sa reinventam roata, adaosuri, silicoane...
Garnitura aia care s-a "tasat" dupa o vreme nu se gaseste in magazine ? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
B47CVJ |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 25 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine a aparut jocul acela la filtrul de aer in jur de 5 mm, si am rezolvat problema cu doua saibe mai groase de 5 mm. Suruburile merg desfacute cu o cgeie tubulara de 10 fara nici o problema. Nu merg stranse mai mult suruburile deoarece nuau filet mai mult deci nu incercati varianta cu strangerea lor.
|
--------------------
Dacia
Logan
- B47CVJ
|
|
Smeagol |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru ... Group: Members Posts: 238 Joined: 18 November 05 From: Timisoara ![]() |
Confirm aparitia jocului.
Solutie: ca si mai sus, voi adauga doua saibe piesei de cauciuc. Mi se pare aiurea ca nu au pus o saiba din fabrica: cauciucul este asa de mare fata de surub, incat acesta nu "calca" pe toata suprafata. Este si normal sa apara jocul. De trepidat, trepideaza pe la 3000 de ture. Eu unul il aud de afara, dar nu pot sa bag mana in foc ca este o sursa importanta de zgomot ... Sper sa pot reveni cu niste poze la bucsele astfel create. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2006, 1.6 MPI
- TM 10 ??? "Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
|
|
babone |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 23 April 05 ![]() |
QUOTE(Smeagol @ 22 Feb 2006, 14:31) Confirm aparitia jocului. Solutie: ca si mai sus, voi adauga doua saibe piesei de cauciuc. Mi se pare aiurea ca nu au pus o saiba din fabrica: cauciucul este asa de mare fata de surub, incat acesta nu "calca" pe toata suprafata. Este si normal sa apara jocul. Tocmai de aceea nu au pus din fabrica saibe metalice! Sa nu zdrangane cand capata joc! Cu saibele metalice ori ai rigidizat ansamblul, ceea ce nu e bine, ori va zdrangani in continuare! Nici vechea d1300 nu avea saibe la tampoanele de la filtru de aer prins pe contraaripa! Solutia este fie ingrosarea tamponului cu ceva elastic, gen silicon, etc, fie inlocuirea tampoanelor cu altele mai lungi, dar tot elastice. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Estate
2008, 1.5dci 78kw
|
|
mitzaciobanu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 21 May 05 From: Brasov ![]() |
Si eu am avut acel zgomot pe la 2500 - 3000 rpm, si eram ferm convins ca e de la jocul ansamblul filtrului de aer, pana am descoperit cablul de acceleratie, care atingea capota...
O mica repozitionare a acelui cablu a eliminat sursa zgomotului |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 MPI Ambition - 2005
- BV
|
|
parpanel |
![]()
Post
#26
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
mai oameni buni, mi-am luat logan sa nu mai surubaresc la dacia veche. nu cred ca vibratia aia la 3000 ture e de la filtrul de aer.
|
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
babone |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 23 April 05 ![]() |
QUOTE(parpanel @ 22 Feb 2006, 22:45) mai oameni buni, mi-am luat logan sa nu mai surubaresc la dacia veche. nu cred ca vibratia aia la 3000 ture e de la filtrul de aer. Parpanel, cu ultima fraza tind sa fiu de acord. Nici eu nu cred ca vibratiile la turatii mari vin exclusiv sau majoritar de la jocul cutiei filtrului. La ce joc e acolo, ar trebui sa vibreze si la relanti, insa paradoxal nu o face, si nici la turatii mai mari. Cu prima ta fraza nu mai sunt de acord de vre-o sase luni iar Logan mi-am luat de vre-o opt.... ![]() This post has been edited by babone: 23 Feb 2006, 11:15 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Estate
2008, 1.5dci 78kw
|
|
Smeagol |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru ... Group: Members Posts: 238 Joined: 18 November 05 From: Timisoara ![]() |
OK,
Mi-am facut nenorocirea. Am pus saibe si garnituri de cauciuc mai groase. Ca si remarca - a disparut un zgomot la 3000 de ture, dar s-ar putea sa am eu "auzenii" ... ceea ce nu-i exclus. Ca si idee, am pus garnituri de cauciuc de dacie, care sunt mai inalte si doua saibe care sa le preseze din ambele parti. In pozele alaturate se vad doar saibele de sus... De observat ca in spate, cutia filtrului de aer are o prindere similara cu cea de pe fata, dar acolo nici vorba de joc ! This post has been edited by Smeagol: 23 Feb 2006, 13:05 Attached thumbnail(s) SurubStanga.JPG ( Size: 88.65k ) Number of downloads: 76 SurubDreapta.JPG ( Size: 91.98k ) Number of downloads: 69 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2006, 1.6 MPI
- TM 10 ??? "Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
|
|
klaus |
![]()
Post
#29
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
As dori sa citez din mars, care a avut o experienta interesanta cu rigidizarea filtrului cu bucse:
QUOTE(mars @ 6 Jun 2006, 22:12) Mai nou, la 3000 rpm vibreaza pedala de acceleratie destul de tare. Revin. Pedala facea asa ca a pus omul 2 saibe la prinderile cutiei filtrului, cica sa nu se mai miste... De dimineata a mers ok, cum a dat caldura iar a inceput... Deci rigidizarea filtrului de motor duce la eliminarea elasticitatii corpului clapeta si pedala de acceleratie vibreaza odata cu motorul. Am zis ca poate e interesant. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
klaus |
![]()
Post
#30
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Revin si citez si din spiridon de pe acelasi topic de la solenza:
QUOTE(spiridon @ 7 Jun 2006, 22:48) mars, eu am patit o faza asemanatoare: juca filtrul de aer, i-am pus garnituri suplimentare, dar am schimbat si garnitura dintre corp clapeta si galerie (e in jur de 120k - cred ca de atita vibrat s-a decalibrat), Aici avem motivul enuntat cel mai des pentru care nu se pun saibele alea suplimentare si se lasa filtru sa joace liber: din vibratiile induse de filtru de aer, solidar cu corpul clapeta, se strica garnitura dintre corpul clapeta si galerie, si trage aer fals. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:01 |