Eliminare catalizator Dacia Berlina 1.4i
![]() ![]() ![]() |
Eliminare catalizator Dacia Berlina 1.4i
liviuflesner |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 24 February 04 From: Iasi ![]() |
|
||
-------------------- Hai cu Dacia!
|
|||
klaus |
![]()
Post
#32
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(liviuflesner @ 21 Mar 2005, 00:17) is curios si eu ce fel de catalizator au daciile noastre? stiu la alea straineze ca daca le scoti catalizatoru sonda lamda va inregistra o evacuare bogata in noxe si deci va da semnal la calculator de avarie. consecinta: motorul va functiona in regim de avarie, cu , consum mare. aceasta comanda se da de catre sonda in cazu defectarii catalizatorulu(ca sa ajungi la service) sau in cazu in care-l scoti. corect?! asa invatasi la scoala Au catalizator ceramic.... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Yva |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru anormal Group: Members Posts: 94 Joined: 10 July 04 From: Timisoara ![]() |
Un prieten de-al meu, si-a bulit cumva catalizatorul. Si din cate am inteles si zgomotul a crescut la viteze mai mari, nu numai consumul. A zis ca dupa 100 km/h face destul de urat masinutza. Acuma nu stiu daca a zis la vrajala sau nu. Inca nu am fost cu el cu masina, ca eu sunt mai slab de inima cand e vorba sa merg cu el. Si daca ii casuna lui sa-mi arate cum huruie masina, inchid ochii si cu o mana ma prind de frana de mana si alta de maneru ala de sus.
|
--------------------
VW
GOLF 4
2001
- TM86PSY Want me to press Accelerate?
|
|
liviuflesner |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 24 February 04 From: Iasi ![]() |
|
-------------------- Hai cu Dacia!
|
|
gheorghita88 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 25 November 08 From: pitesti ![]() |
baieti catalizatorul merge dat jos dar nu iti mai ajunge saxofonul la celalalte tobe asa k ii sudati o bucsa de aproxamativ 10 cm nu exista nici crestere de consum si nu se aude nici urat dar NU O SA MAI TRECETI ITP NICIODATA asa k nu il dati jos pentru k nu da la noxe, trebuie sa iasa noxe de euro2 si o sa iasa noxe de noneuro.
10 Apr 2009, 17:35: dar daca se gaseste cineva sa il dea jos il cumpar eu k eu nu vreau sa raman fara catalizator This post has been edited by gheorghita88: 10 Apr 2009, 17:35 |
--------------------
renault
laguna 2 grandtour
2002 1,8 16v
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#36
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La Laguna?
Pai daca vrei sa cumperi, deja ai ramas fara ![]() Altfel, "Buna dimineata!" |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Tamas |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 April 10 ![]() |
ciao si eu spun sa nul dati jos pentru ca nu dejaba le-au pus acolo
![]() |
--------------------
Dacia
li (injectie)
2004 06
- SJ 82 TOM
|
|
vali09 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
cu prieteni la itp nui nici o problema...
tata a lucrat la taxi si cand a primit pe atunci o noua dacie injectie prima operatie pe care iau facuto masinii a fost sai dea catalizatorul jos ca sa consume mai putin sa nu se incalzeasca motorul prea tare........ asta urmeaza sai fac si eu la a mea in zilele urmatoare nu e nevoie de nici o teava, adica: il dau jos, tai cu flexul o gaura mai mare direct pe el in partea care vine in sus spre masina, scot tot ce e acolo, indoi la loc bucata taiata doar pe 3 parti si o sudez bine, dupa care montez tot saxofonul inapoi astfel el va fi sub masina dar de forma ![]() spor la treaba care vreti. va salut |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#39
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Sa vezi cand te opreste ARR intr-un control de rutina,sa vezi ce te premiaza.O sa-ti dai pumni in cap la greu.Inteleg pe cei carora li s-au defectat catalizatorul si costa 800 Ron cel original,dar care nu dispun sau nu-si permit.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#40
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
hai sa fim seriosi acuma,daca o luam in serios si ai motorul mai obosit si cu catalizator tot nu-ti ies noxele.....mai ales ca este totusi DACIA ,nu ies la altele straine care in acte sunt euro 2 apoi la dacie,care daca le faci o verificare sa zici mersi daca iti mai iese euro 1 asa ca cine vrea nare decat sa-si dea catalizatorul jos ca la itp to cu o mica atentie treceti
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
vali09 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
cam asa e Paul.daca ma opreste raru..................
dar decat sa fiarba intruna...azi lam spart partial fara sa tai sau sa sudez pe el pana la urma..adeci nu exista urme ca am umblat eu la el...masina nu mai trecea de 120 dar in seara asta a trecut si de 130 doar ca nu am avut spatiu. relantiul insa e tot cam tremurator...aici nu sa schimbat nimic...doar ca trage un gram mai bine si se incalzeste mai putin....merci pentru interes..raman dator |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Ov |
![]()
Post
#44
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca-i infundat catalizatorul primul semn e incalzirea rapida a motorului, si daca ai si cea mai mica problema cu circuitul de racire, va fierbe. Mie cand mi se infundase catalizatorul, apa ajungea la temperatura optima in 2-3 minute si de acolo se chinuia termostatul s-o tina cat de cat sa nu fiarba
![]() ... si al 2-lea semn e reducerea puterii motorului. Cum el are ambele semne, e foarte posibil sa fie catalizatorul dus (adica spart, si resturile sparturii au infundat fagurele) Sfatul meu este sa-l inlocuiesti cu altul. Masina asta a fost facuta sa polueze mai putin, incearca s-o mentii in specificatii. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
faptul e consumat deja, eu nu eram convins ca e catalizatorul de vina, nici acum nu cred, m-as fi dat la el cand as fi terminat celelalte optiuni, si daca era intact si partial infundat as fi incercat o solutie sa-l curat/desfund fiinca nu-mi plac modificarile care reduc perfomantele masinii (poluarea face parte) si nici n-am chef sa dau cu banu in halul ala
si la mine se incalzeste destul de repede motorul, poate si in 5 min. ca mai am de urcat cava deal spre locul de munca , eu cred ca e vremea prea calda pentru aceste motoare, as fi si eu curios sa verific daca am catalizatorul partial infundat dar nu cunosc nici o metoda, stiti voi vre-una? This post has been edited by danciusergiu84: 12 Aug 2010, 09:25 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#46
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Oups
![]() Oameni buni e 3 milioane jumate si e de inox. Il tai pe ala vechi si il sudezi pe asta nou. Asa am facut eu la solenza mea si mere mai bine decat cel original ![]() Apropo...mie miau iesit noxele mult mai mici decat norma euro 2. Sa inchinat si ala de la ITP. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
argon |
![]()
Post
#47
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#48
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
asta e faza ca e euro 2 masina mea si in acte, si fara catalizator ajunge non-euro, si tot nu scap de dat cu banu la ITP
eu consider norma de poluare o performanta, deoarece catalizatoarele fara o ardere cat mai buna si completa nu fac mare lucru, la fel si un motor cu ardere buna si completa fara catalizator, in plus de asta din cate stiu eu fiecare cauta sau isi doreste o masina cu norma de poluare cat mai mare intre noi fie vorba nici voua nu cred ca va place sa stati in spatele unei masini care mai scoate ceva noxe cum sunt cele pe carburatie, cum e vara si mai merg cu geamurile deschise dupa o masina deasta in coloana de nici nu-l pot depasi e ca si cum as avea nasul in esapamentul aluia, cand pot merge cu geamurile inchise mai scap ca dau aeroterma pe recirculare binenteles fiecare face ce vrea, sau cat poate (financiar) This post has been edited by danciusergiu84: 12 Aug 2010, 10:22 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
argon |
![]()
Post
#50
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la o masina non euro cu motorul in stare buna nu simti nici o noxa de la ala din fata.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
fara suparare, daca nu simti un lucru poti nega ca exista?
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
argon |
![]()
Post
#52
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu e mare diferenta de la non euro la euro 2, nu ti-am zis sa scoti catalizatorul, chiar inlocuieste-l daca poti sa fii ok legal, doar ca motorul de Dacie cu injectie monopunct tras de par la Euro 2 merge mai bine fara catalizator, are mai multa vana si consuma mai putin. Stand in trafic in spatele unei asemenea masini cu catalizator sau fara iti garantez ca nu vezi/simti diferenta.
Apropos, catalizatorul incepe sa functioneze dupa aprox 10 km de mers, asa ca in oras la drumuri scurte poluezi fix la fel cu sau fara el. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
sunt de acord ca nu e diferenta mare euro2/non-euro si stiu ca nu esti pentru demontarea lui, dar nu sunt la fel de increzator ca si tine ca acea crestere de putere cu care sunt de acord aduce dupa sine si o scadere de consum, explicatia mea ar fi ca odata cu evacuarea mai completa a gazelor are loc si o umplere cu volum mai mare de amestec proaspat (nu uita ca injectia corecteaza adaosul de aer cu adaos de benzina), intr-adevar daca motorului ii creste puterea si soferul mentine constant puterea obtinuta din motor acest lucru se realizeaza cu o apasare mai mica a acceleratiei, dar trebuie tinut cont ca si amestecul se imbogateste mai mult fiind necesar
una peste alta situatia de pe "teren" poate avea rezultate diferite fata discutiile de la birou L.E. - dupa mintea mea functionarea catalizatorului e data de atingerea temperaturii optime de lucru nu de un nr. de km sau timp de functionare This post has been edited by danciusergiu84: 12 Aug 2010, 11:07 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#54
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(iuliano_smile @ 12 Aug 2010, 09:30) Oups ![]() Oameni buni e 3 milioane jumate si e de inox. Il tai pe ala vechi si il sudezi pe asta nou. Asa am facut eu la solenza mea si mere mai bine decat cel original ![]() Apropo...mie miau iesit noxele mult mai mici decat norma euro 2. Sa inchinat si ala de la ITP. N-are importanta daca e din inox sau nu tot asa rezista la socuri. Conteaza ceramica din el si sa-si faca reactiile mult timp fara probleme .Banuiesc ca nu e original,acela costa cel putin dublu.Sper sa te tina. This post has been edited by Paulorossi: 12 Aug 2010, 10:56 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
la socuri tot asa rezista, indiferent daca e de inox sau nu, dar se stie ca rugina e inamicul nr. 1 al sistemului de evacuare
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
argon |
![]()
Post
#56
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(danciusergiu84 @ 12 Aug 2010, 10:43) L.E. - dupa mintea mea functionarea catalizatorului e data de atingerea temperaturii optime de lucru nu de un nr. de km sau timp de functionare exact, si aceasta temperatura e in legatura cu cat timp functioneaza, gazele de evacuare il aduc la acea temperatura, vara e mai putin de 10 km, am zis in medie. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vali09 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
e foarte adevarat ca ar trebui la un moment dat sa il schimb pe cel spart cu unul nou...dar cand voi rezolva si celelalte probleme care imi ingreuneaza motorul...mai ales ca masina asta a avut problema cu fietul de noua...e dacie...
iar intre i.t.p+poluare , si , a nu fierbe eu am ales momentan varianta 2 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#58
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
pe tine cat te tin tobele de fier? tin macar de la un itp la urmatorul?
eu am scapat ca prin urechile acului la ultimul itp din 2008 cu tobele schimbate in 2007 finala nici macar n-o mai am din iarna, iar intermediara e coapta buna de aruncat poate se vede gaura deja, cat despre catalizator mi se pare ca la mine e cel original adica are 10 ani si nu vad motive sa-l schimb, acuma tu decizi daca preferi fierul in loc de inox L.E. - acum am obs. ca nu ai injectie deci vb in necunostiinta de cauza, ce vreau sa-ti spun e ca diferenta intre masina ta si a mea e ca daca ma tin tobele macar jumate cat tin la tine eu ma bucur, la mine se degaja mult mai multi vapori pe evacure, atat de multi incat unii dau gaura in tobe sa se scurga condensul This post has been edited by danciusergiu84: 12 Aug 2010, 13:38 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#60
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 12 Aug 2010, 10:56) N-are importanta daca e din inox sau nu tot asa rezista la socuri. Conteaza ceramica din el si sa-si faca reactiile mult timp fara probleme .Banuiesc ca nu e original,acela costa cel putin dublu.Sper sa te tina. De tinut tine...da ala al meu original de solenza e 14 milioane ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:33 |