DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fratilorrrrr ajutati-ma, ca-i dau foc!, Zmuceste in trafic si se opreste la stop

birkof
post 11 Jul 2008, 20:50
Post #1


birkof


Group: Members
Posts: 184
Joined: 14 August 07




Deci nu o mai suport, de doua ori am fost cu ea la doctor si ala habar n'are ce are.
I-am facut reivizia de 70000, mi-a schimbat bujii, mi-a verificat pompa de benzina (inclusiv rezervor) ... totul cica e ok, insa merge ca o varza. Zmuceste in trafic, ca si cum nu mai are benzina, se opreste la stop (am observat ca se opreste decat daca e scoasa din viteza si piciorul luat de pe ambreiaj). Acum cateva zile i-am dat jos senzorul de turatii si l-am sters/curatat, chiar nu mai stiu ce sa aiba ...
Maine am de facut un drum mai lung si tare imi e sa nu raman prin padure cu ea, ca acolo uit de ea smile.gif

Toate bune,
si astept un semn divin.


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 11 Jul 2008, 21:01
Post #2


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Daca face figuri doar la relanti, eu as banui corpul clapeta.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
birkof
post 11 Jul 2008, 21:02
Post #3


birkof


Group: Members
Posts: 184
Joined: 14 August 07




Nu numai. Si in mers, in special treptele de viteze mari (3,4si 5), zmuceste de zici ca ai intrat in stalp sad.gif

This post has been edited by birkof: 11 Jul 2008, 21:02


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 11 Jul 2008, 21:28
Post #4


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




E defect probabil senzorul de turatie sau corpul clapeta. Fisele de bujii au fost schimbate?


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_ms
post 11 Jul 2008, 21:32
Post #5


membru explorator


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 August 07
From: TG MURES




tocmai aceeasi problema am rezolvat-o si eu ieri:simptome la fel ca ale tale.problema?pompa de benzina.am schimbat-o,am spalat si rezervorul,si acu toate bune si frumoase.
succes


--------------------
Renault MEGANE 2 2003
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Jul 2008, 21:52
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Vezi cosmin_ms, d-aia n-are ursu coada... Pai nu zisesi tu pe celalat topic ca la turatie trage bine, numai la relanti naspa? Si acu zici ca si la turatie si alte viteze...

birkof, in cazul tau (iregularitati si la relanti si la turatie mai mare si alte trepte de viteza) eu as suspecta cel ami mult alimentarea: Pompa de benzina si respectiv injectoarele.
Daca ai schimbat bujiile (si sper ca si distanta intre electrozi corespunde) ar mai putea fi din bobina, insa la bobina defectul e mai rar.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
birkof
post 11 Jul 2008, 23:57
Post #7


birkof


Group: Members
Posts: 184
Joined: 14 August 07




Ideea e in felul urmator, la ultima verificare la service mi-a fost demontat rezervorul implicit pompa, verificata si rasverificata, si cica era totul ok acolo ... injectoarele au fost curatate (cu solutie presupun)
Deci ce ar mai fi?

Toate bune


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 12 Jul 2008, 08:40
Post #8


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




pompa de benzina au verificato cita presiune baga in injectoare?eu mi-am schimbat ansamblul pompa benzina ca nu imi mai indica la bord.si cel drept am facut bine ca nu mai avea nici un gram de contact plutitorul


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin007
post 12 Jul 2008, 09:56
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 336
Joined: 27 January 07
From: Zimnicea




eu am patit la fel, am schimbat bobina si a mers, dar cel mai bine cand iti face figuri mergi cu ea la un servis dacia si bago la tester si iti v-a spune ce nu merge


--------------------
dacia solentza 2004 CONFORT - TR31MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
birkof
post 12 Jul 2008, 11:56
Post #10


birkof


Group: Members
Posts: 184
Joined: 14 August 07




Surpriza, a fost bagata si pe tester si nimic, nicio problema sad.gif
I s-a verificat si presiune, cica e in parametri normali.
Ar mai fi bobina de inductie, am inteles ca daca se incalzeste tare e posibil sa dea rateuri, e adevarat?

Toate bune.

This post has been edited by birkof: 12 Jul 2008, 11:56


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 12 Jul 2008, 14:58
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Presiunea benzinei cum a fost verificata?


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
birkof
post 13 Jul 2008, 23:19
Post #12


birkof


Group: Members
Posts: 184
Joined: 14 August 07




Salut, eu am zis exact cum mi s-a spus de la service ... presupun ca pe tester iti apare asa ceva, dau cu presupusul si eu smile.gif
Insa, supriza ... dupa un drum mai lung ... la dus, prin soare, aceleasi probleme, insa la intors, pe seara, rece afara, a mers ca unsa smile.gif

Ce mama naibii sa fie?
Toate bune.


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 14 Jul 2008, 00:33
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Presiunea de alimentare se controleaza cu ajutorul unui manometru montat pe rampa injectoarelor si trebuie sa fie 3,5 atm.
Canistra de carbon,mai exact supapa purjare este in regula?
Scoate busonul rezervorului,mergi fara el si vezi daca mai face.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 14 Jul 2008, 07:41
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




Incep sa cred ca testerul clip e frectie la probleme mai subtile. In mod normal orice problema a motorului trebuie sa se lase cu un incident la citire

This post has been edited by Fancyman: 14 Jul 2008, 07:43


--------------------
SLZ/LGN/Passat 1,4MPI/0,9Tce/1,4TSI Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 14 Jul 2008, 10:59
Post #15


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Eu cred ca "frectie" sunt cei care citesc testerele CLIP si nu stiu sa le interpreteze. biggrin.gif


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
birkof
post 14 Jul 2008, 11:29
Post #16


birkof


Group: Members
Posts: 184
Joined: 14 August 07




Deci problema, cred eu, ca e atunci cand "o chestie" e prea calda ... pentru ca pe racoare parca si motorul 'toarce' mai bine, si fara probleme.

cristio_79, habar n-am ce-i supapa mentionata de tine, nu ma pricep, insa nu mi-ar fi greu sa o verific, asta dupa ce dau de ea.

Eu v-am zis exact ce mi-a zis si mie dobitocul ala de la service.

Toate bune.

This post has been edited by birkof: 14 Jul 2008, 11:30


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 14 Jul 2008, 12:08
Post #17


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




se poate din cauza busonului de benzina sa fie vinovat.pe timp cald se creeaza gaze in rezervor si pompa de benzina nu mai trage benzina ci gaze.iar noaptea rece merge struna.parerea mea mergi pe timp cald fara buson.o intrebare cind lasi masina in soare dupa un timp se aude un zgomot in spatele masini atunci este busonul(problema intilnita la super nova).bafta


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 14 Jul 2008, 13:07
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




radmasa.gif
1. pompa nu "trage" gaze , ci numai benzina ! Daca ajunge sa traga gaze / aer se arde !
2. "pe timp cald fara buson" ramane fara benzina in cateva zeci de minute de mers .

" o intrebare cind lasi masina in soare dupa un timp se aude un zgomot in spatele masini atunci este busonu" . CUM ?


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 14 Jul 2008, 17:29
Post #19


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




da mariuse am o DSN la servici care face un zgomot ciudat pompa de benzina cind este tinuta in soare si la fel se vaida si colegul meu ca ii merge urit cind este soare afara .deci a fost la service si iau spus ca totul este ok.a schimbat busonul de benzina si surpriza nu mai face zgomotul ala si merge si bine .totul este posibil

14 Jul 2008, 17:34:
acest buson de benzina trebuie sa aibe o gaurica mica cit un burghiu de 2 mm ptr iesirea gazelor

This post has been edited by ramsen: 14 Jul 2008, 17:34


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Jul 2008, 18:13
Post #20


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(ramsen @ 14 Jul 2008, 18:29)
acest buson de benzina trebuie sa aibe o gaurica mica cit un burghiu de 2 mm ptr iesirea gazelor
*

blink.gif Ce trebuie?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 14 Jul 2008, 18:47
Post #21


membru


Group: Members
Posts: 4.553
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




E clar, arunca busonu' ala nenorocit ermetic radmasa.gif

PS: birkof, asculta-l pe cristio_79

This post has been edited by tatabobu: 14 Jul 2008, 18:47


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 14 Jul 2008, 18:54
Post #22


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




La, logan, simptome absolut identice, problema s-a dovedit a fi de la senzorul de turatie. Cum hac-urile nu apareau mereu, nici alora la diagnosticarea in service nu le aparea nimic. A trebuit sa gasesc un mecanic amabil, care s-a plimbat cu ea in jurul service-ului pana a inceput sa hac-aie si abia atunci si-au dat seama ce are.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ianacosti
post 14 Jul 2008, 20:03
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 6 August 07
From: Brasov-Campulung AG





birkof de unde esti?

Daca esti din Brasov sau C-lung poate o bag la ddt2000.

E imposibil sa nu apara ceva pe calculator, ca doar nu e dacia 1300.


--------------------
DACIA SOLENZA 2005 - BV 78 EDM
SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
birkof
post 14 Jul 2008, 23:33
Post #24


birkof


Group: Members
Posts: 184
Joined: 14 August 07




Din pacate, cam departe ... din Bucuresti.
Yeeee, fericire ... s-a lasat racoare, merge masina struna smile.gif)

Maine promit ca am sa-i desfac tot si sa iau la curatat, corpul clapeta, MPP & stuff ... sa vedem pe urma cum o sa mearga.

Toate bune.




--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
birkof
post 10 Aug 2008, 23:51
Post #25


birkof


Group: Members
Posts: 184
Joined: 14 August 07




Iuhuuu, revin cu noi informatii ...
Pana astazi am crezut ca i-am dat de cap. Fisele bujii ... cum se oprea masina, ridicam capota, le zgandaream putin si o luam din prima.
Astazi am schimbat fisele de bujii cu unele noi noute, din pacate problema n-a disparut. Dupa vre'o 20 de km, in mers, la vre'o 90-100/h se oprea brusc motorul. Ridic capota si scot mufa de alimentare bobina de indcutie si SURPRIZA ... porneste din prima ... Pe un drum de 80 de km mi s-a intamplat chestia asta de vre'o 4 ori, si bineineltes de fiecare data am scos mufa care alimenteaza bobina de inductie si am bagat-o la loc.

In concluzie, problema electrica. Un contact este imperfect (ori mufa tata, ori mufa mama). Maine am sa iau mufa aia la analizat si eventual sa-i dau cu niste srpay contact, sa-i misc putin cracii aia de la mufa tata, sau ... naiba sa o ia.

Orice sugestie e binevenita.
Multumesc guys.

Toate bune.

This post has been edited by birkof: 10 Aug 2008, 23:53


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 11 Aug 2008, 15:23
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Scoate toate fisele pe rand , le cureti si le bagi FERM inapoi . Probabil din cauza vibratiilor , a diferentelor de temperatura sau a unui sofer f dibaci in a curata compartimentul motor s-a slabit acel fisa . Eu nu as pune spray de contacte la fise !
Ai putea sa incerci si cu alt set de fise sa vezi daca nu cumva se mai rezolva si alte probleme .

This post has been edited by marius80_eugen: 11 Aug 2008, 15:25


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 11 Aug 2008, 19:47
Post #27


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




De ce sa nu dea cu spray de contacte la fise?!


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
birkof
post 11 Aug 2008, 20:02
Post #28


birkof


Group: Members
Posts: 184
Joined: 14 August 07




QUOTE(birkof @ 10 Aug 2008, 23:51)
Fisele bujii ... cum se oprea masina, ridicam capota, le zgandaream putin si o luam din prima.
Astazi am schimbat fisele de bujii cu unele noi noute, din pacate problema n-a disparut.

marius_eugen, tocmai ce-am schimbat fisele, fi atent la ce spun smile.gif
Sigur e de la kkt ala de mufa de la alimentare bobina inductie, am sa-i dau cu niste spray contact

Toate bune.


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 12 Aug 2008, 08:14
Post #29


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




bravo birkof vezi ca tot tu ai gasit solutia.si la mine tot eu am rezolvat cu atinsul jentilor.si merg bine mersi tot cu jentile KM si mai pun si greutate si nu imi mai ating.toate cele bune.BAFTA


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 13 Aug 2008, 23:07
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Mai tata , NU da cu spray de contact la bobina de inductie si fise ! Ala poate sa ia foc sau sa aiba alte efecte asupra cauciucului cand incepe sa se incinga zona . Prin fisele alea trece curent puternic si nu stii cam ce efect are daca ramane lichid in capul fiselor la bujii de ex si incep sa se incalzeasca .
Spray-ul ala are efect la tensiuni mia mici si temperaturi medii , contacte electronice si electrice de anumite categorii . Nu oriunde este un contact electric , dai cu spray din ala si totul este ok .

Eu iti recomand sa iei un alta fisa principala care vine la bobina , daca si tu zici ca aia e , nu mai indrepta / stramba nimic prin fise , pt ca mai devreme sau mai tarziu vor ceda iar si nu stii ce probleme iti vor face atunci .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 15:43
Forum Renault