DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consum exagerat 1310

djasu82
post 17 Feb 2008, 08:47
Post #31


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Refaci motorul . Mai inatai schimba garnitura de la pompa de benzina dupa aceea verifica daca ai returul infundat de la pompa de benzina spre rezervor . Cauta cum se regleaza carburatorul... Faci rost de o aprindere eletronica. Schimbi uleiul cu efl 10w40 un filtru man si iti v-a scade consumul. Dai o importanta culbutorilor.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 17 Feb 2008, 21:05
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(masalko @ 17 Feb 2008, 08:20)
desi am schimbat multe din componenetele care se uzeaza periodic la dacie tot nu am rezolvat problema consumului
am fost la un mecanic si mi-a zis ca modul in care conduc masina imi genereaza consumul urias!
dar eu cand am cumparat masina am fost varza si am turat-o aiurea ca nu gaseam treptele de viteza,am fost prin multe locuri cu ea si abia daca imi lua mai mult de 8.5 la suta ,iar acum nu scade sub 14 nicicum!ce sa ii mai fac?
e de vina carburatorul?
cineva imi spunea ca dupa cum pocane motorul s-ar putea sa ajunga benzina in el si de aici consumul exagerat(???)va rog sa ma lamuriti sipe mine sau macar sa ma indrumati pe ce sa pun mana ca mna termina la buzunar
*


verifica leiul sa nu miroasa a benzina daca miroase schimba membrana pompei de benzina si bineinteles si uleiul,filtru de aer ,filtru de benzina bujiile regleazale sau schimbale(recomand sinterom)si bineinteles regleaza carburatorul si verifica returul.multa bafta.

This post has been edited by Sorin_18: 17 Feb 2008, 21:05


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nc_bif123
post 27 Feb 2008, 12:47
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 February 08




Si eu am avut o problema asemanatoare era returul infundat, dar nici acum nu scade consumul sub 10. Ii mai pot face cva sa mai scada din consum?


--------------------
Dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seby9966
post 27 Feb 2008, 13:51
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 December 07
From: IASI




As fi curios daca ai putea sa te duci la expertul de Minel.... radmasa.gif
El cu manuta lui ti-ar face sa consume 20.Sper sa nu te superi...sper ca nici el sa nu se supere...dar aici e prostia noastra a romanilor.Electricianul din Germania nu isi peticeste singur izmenle cand se rup in cur...se duce la croitor.Sper ca intelei ce vreau sa zic.Cauta un meserias bun.....tine-te de el (in sensul ca numai el iti va umbla in masina) cand iti cere 15 ron pe o lucrare da-i 20 ....si o sa vezi cum se rezolva treaba.In rest....bafta la noroc.Cand ii dai de cap sa ne spui si noua ce a avut.


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 TX 1989 - IS-01-XMD
Proietare si executie intalatii electrice, termice, sanitare.Case inteligente-0744996602,0731760222
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 27 Feb 2008, 14:21
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Lasa-ma cu mecanicii, poti sa-i dai si 1000RON ca tot nu face treaba buna...Cu aprinderea pusa la punct, carburatorul curatat si reglat si motor cat de cat in parametrii poti scoate consumuri omenesti. Ii mai pui o aprindere electronica si cam atat...astea mai bine le faci tu, decat sa apelezi la mecanic, parerea mea.


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 27 Feb 2008, 14:35
Post #36


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(seby9966 @ 27 Feb 2008, 13:51)
As fi curios daca ai putea sa te duci la expertul de Minel.... radmasa.gif
El cu manuta lui ti-ar face sa consume 20.Sper sa nu te superi...sper ca nici el sa nu se supere...dar aici e prostia noastra a romanilor.Electricianul din Germania nu isi peticeste singur izmenle cand se rup in cur...se duce la croitor.Sper ca intelei ce vreau sa zic.Cauta un meserias bun.....tine-te de el (in sensul ca numai el iti va umbla in masina) cand iti cere 15 ron pe o lucrare da-i 20 ....si o sa vezi cum se rezolva treaba.In rest....bafta la noroc.Cand ii dai de cap sa ne spui si noua ce a avut.
*





Nu doresc sa iti raspund cu aceiasi moneda pt ca nu ma cobor la nivelul tau ,dar daca sti sa faci ceva de ce sa nu iti faci tu cu mana ta ,faci categoric mai bine decat vreun " mecanic " de la coltul blocului sau vreun service autorizat .
Ca o informatie pt tine ,mie imi consuma mixt undeva intre 6,5-7 L la 100 km ,ceea ce zic eu ca este bine , pt o masina de 13 ani
Acum daca tu nu ai nici o tangenta cu mecanica ,normal sa indrumi oamenii la service
Stiam ca rolul forumului este de a da rezolva probleme si de a da sfaturi tocmai pt ca omul doreste sa faca cu mana lui si sa nu recurga la indrumarile unor persoane de genul tau care nu s-ar sinchisi sa stranga vreun surub sau sa regleze ceva "ca doar ii dacie si merge si asa "
Ma lasa rece astfel de replici fara nici o baza solida doar goana dupa posturi si mistouri !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seby9966
post 27 Feb 2008, 14:42
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 December 07
From: IASI




Man...nu ma intelege gresit.Dar asa este.Sincer iti spun nu am avut nici pe departe intentia de a face misto.Cat despre consumul pe care tu il bagi la inaintare...da-mi voie (cu cunostiintele mele precare ce e drept de mecanica sa nu cred).Am si eu o dacie din 89-deci are saraca 19 ani.Iarna in oras nu scad sub 9-10 nici sa ma tai......Am facut u drum lung......4 persoane si si am iesit la 7,5 (cu numerose opriri,etc....)Stii ce m-a secat?Faptul ca pe forum toti sunt destepti si vb dupa manual...sau din experienta.Dar sa fii la fata locului si sa vezi ca le-ai incercat pe toate si tot cu draci iti ia.....nu iti vine sa ii dai foc?Sau ...si mai bine sa apelezi la AJUTOR SPECILIZAT?Inca o data imi pare rau daca te-ai simtit ofensat....


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 TX 1989 - IS-01-XMD
Proietare si executie intalatii electrice, termice, sanitare.Case inteligente-0744996602,0731760222
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 27 Feb 2008, 14:57
Post #38


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Tu nu esti obligat sa crezi ce spun sau ce scriu unii forumisti ,dar eu iti spun din proprie experienta ca daca totul este in parametri (carburatie ,alimentare ,aprindere ) poti sa scoti asemenea consumuri , eu am si aprindere + senzor si o elica cu 4 pale si mi-s multumit de cosumul pe care il am ,probabil si alti au asemenea imbunatatiri si au consum similar !
Consumul este legat de starea motorului ,de reglaje , etc...


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 27 Feb 2008, 16:02
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Nu pot decat sa confirm spusele lui Minel, cu aprinderea si carburatia puse la punct nu exista sa nu ai consum bun. Si eu am AT011 si uis+elica, reduc si astea consumul cu aprox 1L/100km, chiar daca sunt multi care nu cred, dar asa este. Afara mai mult de 6,5/100km nu iese niciodata, de regula am 6 sau chiar mai putin daca merg linistit.


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seby9966
post 27 Feb 2008, 16:22
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 December 07
From: IASI




ok.Spuneti-mi ce e"AT011 si uis+elica" cat costa...ed unde cumpar asa ceva in iasi.....si gasesc eu pe cine sa le monteze
Mc anticipat


28 Feb 2008, 11:42:
Da.... radmasa.gif exact cum ma asteptam.Cum vine cineva cu o intrebare concreta...nimeni nu mai stie nimik. laugh.gif
Bravo mai fratilor."Multumesc" cu adaci plecaciuni pt lectiile de mecanica pe care, cu atata sarg le citeati de prin carti sau de pe alte forumuri.Astept tousi un meserias care stie ce vb si care ma poae lamuri in legatura cu dispozitivul la care se face referire mai sus:pret, ce este, monta etc.

This post has been edited by seby9966: 28 Feb 2008, 11:42


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 TX 1989 - IS-01-XMD
Proietare si executie intalatii electrice, termice, sanitare.Case inteligente-0744996602,0731760222
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Feb 2008, 12:00
Post #41


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




gasesti tot ce te intereseaza cu functia search, inclusiv cum sa le montezi singur. Spune daca nu te descurci si o sa caut eu pentru tine. Macar incearca.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psihoursu
post 28 Feb 2008, 12:45
Post #42


posesor de Bugatti 1310


Group: Members
Posts: 139
Joined: 15 August 07




am auzit la un nene ca i-a astupat nus ce la difuzor si ca ii consuma super putin si ca are si putere ceea ce nu prea imi vine sa cred. La dacia mea i-am pus jiglere mai mici si intradevar imi consuma mai putin dar ma rugam de ea sa plece de pe loc


--------------------
dacia 1310/ 1997 - B 04 MOC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaby_19_4you
post 4 Mar 2008, 05:09
Post #43


The Red Fury / YGY


Group: Members
Posts: 100
Joined: 3 March 08
From: bucuresti - militari




schimba setul de jiglere! asa am patit si eu cu un set de SRL cu gauri mari si imi consuma peste 15l/100km , dar avea si putere motorul...mult mai mare!
eu am rezolvat problema cu un set nou de jiglere din pitesti...piese de uzina!


--------------------
DACIA/DACIA/RENAULT 1410/1310/SYMBOL 1.4 16V 1991 TLX / 1987 XX / 2006 FULL - 77-KIS/54-YGY/93-SNC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nocivu
post 4 Mar 2008, 08:10
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 3 March 08




salve am si eu o problema cu consumul la dacie 1310 L berlina `99 ma usuca la buzunar 9 % benzina si 9,5 % pe gaz cum pot sa fac sa scad si eu consumul ma poate ajuta cineva din bucuresti ? mentzionez ca locuiesc in com Magurele Ilfov ma pot deplasa in Buc fara probleme .
Sunt incepator imi este frica sa schimb si platina smile.gif) sa nu cumva sa fac ceva gresit la ea smile.gif Sunt dependent de masina si ma usuca la buzunar cu un salariu de 7 mil .....
Aprinderea eu zic ca este ok vavans ok daca trag furtunasul de la vacum motorul isi schimba mersul ... merge mai prost nitel .... porneste la sfert de cheie cand ie calda dim porneste la a 2 cheie cu soc tras
Multumesc

This post has been edited by nocivu: 4 Mar 2008, 08:17


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 4 Mar 2008, 17:46
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Consum de 9 litri la suta de km urban pe vreme rece la Dacia este foarte bine!
Nu ai ce repara la ea, eventual sa te obisnuiesti tu cu ideea...
Totusi, nu strica sa ii pui o aprindere electronica. wink.gif


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
masalko
post 5 Mar 2008, 13:14
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 25 January 08
From: SIBIU




am obs ca mai toata lumea face raportul cantitatii de benzina alimentate la nr de km parcursi pe care cred ca ii iau din bord(cadranul kilometrajului)la mine problema este (si am mentionat-o in alt topic) ca imi patineAZA kilometrajul si dupa ce se incalzeste uleiul din cutia de viteza nu mai merge deloc
asa ca nr de km pe care ii citesc eu nu cred ca sunt cei reali


--------------------
dacia 1310 1310 tx -1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 5 Mar 2008, 19:44
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




S-ar putea sa fie necesar sa inlocuiesti pinionul de plastic din cutia de viteze care invarte cablul de kilometraj.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
masalko
post 10 Mar 2008, 18:12
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 25 January 08
From: SIBIU




si iata ca dupa lupte seculare am reusit sa rezolv problema consumului de benzina!
iam spus socrului meu de problema consumului exagerat si ma intrebat ce alte simtome are masina si iam spus ca se aud pocnituri pe teava de esapament,si ca imi tot mananca apa!acu el nu a avut niciodata dacia insa a avut un opel si ptr ca mai demult nu prea se gaseau piese sia confectionat singur carburatorul si tot felul de alte dichisuri.Mia zis asa
daca bataile din teava de esapament sunt ritmice atunci e clar ca am o scanteie care vine mai tarziu si benzina ptr acel timp de scanteie se duce pe apa sambetei!ori nu lucreaza una din bujii ori platina ceva nu e in regula cu ea sau in cel mai rau caz sa modificat unul din arcele de cerc de pe rotorul din delcou(acel unghi dwell)la indrumarea lui am cump o platina franceza,un condensator nou si sa le inlocuiesc
leam pus pe cele noi am reglat platina la 0,4mm am curatat capacul delco,pipa de contact,pus condensatorul si am remontat delcou doar ca mam incurcat la fise!prin doua carti am gasit 2 pozitii diferite dew conectarew a fiselșor dar nimic masina nu mai pornea sad.gif
am gasit manualul de reperatii ptr dacia 1310 si acolo scrie clar ca ordinea este 1 3 4 2 cu ment ca prima fisa se leaga la borna sdin dreptul capsulei de vacuum iar primul cilindru este cel de la volanta!
am trecut la partea cu curatatul bujiilor prima cam neagra,a doua si atreia cam la fel A PATRA ERA CA NOUA!CAND MAUIT LA FISA VAD CA E CAM RUGINITA O CURAT SI MA UIT MAI BINE SI OBSERV CANU IESEAU LITELE DIN CABLU!!! PE LA JUM,ATEA FISEI AM DAT DE CABLURI!!! biggrin.gif Am montat totul la loc miam pus si turometru de la socru meu si mere daciuta ca unsa nu mai pusca nimic! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif consumul e beton dar mai tre umblatr la culbutori ca se aude un zgomot ciudat in rest DACIA 1310 mere brici!


--------------------
dacia 1310 1310 tx -1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 2 Jun 2008, 18:01
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




As vrea sa incerc sa mai fac si eu ceva sa imi scada consumul deoarece acum este undeva pe la 12,5 (numai urban dar in conditii de semi aglomeratie) si sincer nu prea bag piciorul prea tare in ea!
Motoru merge stabil, relanti-ul este undeva la 800rpm,am si aprindere electronica(cea cu senzor)!Cam ce as putea sa schimb pt a mai cobora putin consumul!Multumesc
edit:am verificat bujiile si erau si umede si cam afumate!

This post has been edited by ANTIdacie: 2 Jun 2008, 19:36


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 2 Jun 2008, 21:34
Post #50


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




umblii la supape , la culbutori

UIS

ELICA

schimbi filtrul de aer


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 2 Jun 2008, 21:41
Post #51


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




mentioneaza - elice prelucrata, aia simpla e de cacao.....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 2 Jun 2008, 22:00
Post #52


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




clar ca prelucrata, in nici un caz in starea originala... poate doar daca vrei sa o pui la toba de esapament


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 3 Jun 2008, 07:01
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




dar din ce cauza bujiile erau umede si afumate?


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 3 Jun 2008, 07:25
Post #54


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ANTIdacie @ 3 Jun 2008, 07:01)
dar din ce cauza bujiile erau umede si afumate?
*




Astea ar cam fi principalele motive :

1 Amestecul este prea bogat.
2 Bujie prea rece pentru motorul respectiv. Daca pui de nova pe 1300 se vor afuma.
3 Defectiuni la aprindere (tensiune mica pe bujie) si bujia nu lucreaza tot timpul
Cauzele pot fi bobina pe duca, platina reglata incorect, capacul de delco fisurat, lulea care se misca pe ax, condensator, fise etc.
4 Bujie defecta
5 Mers pe distante scurte cu socul tras fara ca motorul sa se incalzeasca.
6 Temperatura motorului e prea mica (termostat defect)
7 Mers subturat.(De obicei la mers subturat se depune mai multa calamina in motor)


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 3 Jun 2008, 08:00
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




1 Amestecul este prea bogat.: nu imi dau seama cum este reglat!Ce simptome are daca e amestecul prea bogat?
2 Bujie prea rece nu este cazul deoarece acum merg cu sinterom 14/18 care sunt pt motor de 1300 eu avand 1400

3 Defectiuni la aprindere: excludem platina deoarece am aprindere,capacul e bun,luleaua e destul de stabila,fisele sunt bune si condensator nu am deci ranamane bobina pe care am masurat-o acum 2-3 luni si era cat de cat in paramertri din ce imi aduc eu aminte!


4 o bujie defecta nu pot spune deoarece toate se comporta la fel

5 socul in trag doar la pornire si il tin man 10 secunde!

6 termostatul lucreaza cum trebuie

7 nu pot sa spun ca merg cam nervos dar nici subturat


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Jun 2008, 08:03
Post #56


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(tzepesch @ 2 Jun 2008, 22:34)
UIS

ELICA


*



sugerezi sa le monteze? ideea e ca trebuie sa elimine cauza, nu sa o ascunda, nu am nici UIS nici elica, nu afuma bujiile, si pe vremea asta consuma maxim 10 in oras.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 3 Jun 2008, 08:14
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




exact daca e o prb vreau sa o rezolv!

This post has been edited by ANTIdacie: 3 Jun 2008, 08:17


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 3 Jun 2008, 08:53
Post #58


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




@Antidacie

Ai verificat returul pompei de benzina ?

This post has been edited by Minel: 3 Jun 2008, 08:59


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Jun 2008, 08:54
Post #59


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




sectiunea cu bancuri e in alta parte!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 3 Jun 2008, 08:57
Post #60


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(argon @ 3 Jun 2008, 08:54)
sectiunea cu bancuri e in alta parte!
*




Ok, imi cer scuze, o sa editez postul !! blush.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 17:37
Forum Renault