Sal! Am si eu o neliniste in legatura cu temperatura apei la motor. (sunt incepator in ale soferiei) . Sa va povestesc:
Dupa vreo 25 de km de mers cu 70-75 km/h , ajung in parcare, parchez eu si cand cobor vad o pata de apa de 20 cm latime sub masina , am deschis capota si am vazut ca apa scursa era din vasul de expansiune. Mentionez ca am cam forjat-o in ziua aceea. Pornesc motorul si ma uit la indicatorul de temp. al apei care era trecut de jumatate dar inca u ajunsese la dunga dinaitea zonei hasurate...
Am cateva ipoteze
1. Ar putea fi de la ventilator, zic eu , necunoscator presupun ca nu functioneaza corespunzator (am mai avut probleme cu el, nu pornea sau ceva de geneul se mira un prieten ca e prea incind motorul, ), dar in mers am inteles ca nu are asa mare importanta. ( Oricum am mai avut probleme cu ventilatorul , cand mi s-au ars mai multe sigurante...alta poveste... nu mai pornea de loc) 2. Un prieten mi-a recomandat sa scot termostatul si sa verific daca mai functioneaza ( in momentul incidentului eu am pus mana si pe radiator care era cald, deci am presupus ca se face circuitul) problema cu scosul termostatului este ca eu nu am habar cum se scoate, si nici banuti pentru mecanici, asa ca daca credeti ca ar trebui sa scot termostatul va rog sa ma ajutati si cu niste instructiuni eventual o schema ceva ms si raman dator.