Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Schimbare motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
dvirus
Cine detine informatii cu privire la codurile motoarelor va rog sa le posteze aici

De ex: motorul de 1310 care il am pe masina are codul 810-99* (daca imi amintesc corect)

Ma gandeam daca se poate obtine inscrierea unui anumit motor cu caracteristici asemanatoare cu cel de dacie care are acelasi cod cu o varianta mai puternica (spre ex: motorul de r5 aspirat pe care poate fi adaugat carburatorul si turbina + anexe)

Btw. In caz ca se intreaba cineva de rost: http://www.rarom.ro/cs-uploads/11_8_anexal.pdf
KTC
Din lege stiam ca se pot omologa pe masina doar motoare cu +40% putere fata de motorul original. Poti sa schimbi blocul motor cu un 1.4 sau 1.6 ... si schimbi axele si chiulasa cu orice altceva de la Renault. Asta e o varianta sa ramai la limita legalitatii si fara sa schimbi motorul.
dvirus
QUOTE(KTC @ 22 Apr 2008, 11:02)
Din lege stiam ca se pot omologa pe masina doar motoare cu +40% putere fata de motorul original. Poti sa schimbi blocul motor cu un 1.4 sau 1.6 ... si schimbi axele si chiulasa cu orice altceva de la Renault. Asta e o varianta sa ramai la limita legalitatii si fara sa schimbi motorul.
*


Pai da. Dar daca vrei ceva mai multa performanta nu poti face acelasi lucru cu un motor care are +40% putere deja omologat pe masina? biggrin.gif
KTC
N-ai inteles ideea. Omologhezi un 1.6 normal care se incadreaza deja in cei 40% de ex si pe urma faci ce vrei din el. Ramai cu blocul motor (placuta cu serii), schimbi axe, chiulasa, carb, etc. Si poate poate te apropii de 90-100 CP.

Daca te arunci direct sa omologhezi un motor de golf2 sau alpine sigur n-o sa-l omologheze nimeni.
dvirus
Engines

* 0.8 L (845 cc) 8-valve I4; 36 bhp (26 kW); top speed: 120 km/h (75 mph)
* 1.1 L (1108 cc) 8-valve I4; 45 bhp (33 kW); top speed: 135 km/h (84 mph)
* 1.3 L (1289 cc) 8-valve I4; 55 bhp (40 kW); top speed: 140 km/h (87 mph) (automatic)
* 1.3 L (1289 cc) 8-valve I4; 64 bhp (46 kW); top speed: 151 km/h (94 mph)
* 1.4 L (1397 cc) 8-valve I4; 63 bhp (46 kW); top speed: 142 km/h (88 mph) (automatic)
* 1.4 L (1397 cc) 8-valve I4; 93 bhp (67 kW); top speed: 175 km/h (109 mph); 0-100 km/h: 8.9 s
* 1.4 L (1397 cc) turbo 8-valve I4; 110 bhp (81 kW); top speed: 185 km/h (115 mph); 0-100 km/h: 9.1 s
* 1.4 L (1397 cc) turbo 8-valve I4; 160 bhp (118 kW); top speed: 201 km/h (125 mph); 0-100 km/h: 6.9 s

Spre exemplu omologhezi motorul de 1.4 cu 63 CP, dupa care pastrezi ce poate fi pastrat si il convertesti in cel turbo. (Blocul motor este acelasi nu?)
anndi
Nu este acela bloc! Dar motorul de 1,4 de reno se poate omologa fara probleme pe dacia, dupa care iei placuta de pe cel de reno de 1,4, o pui pe cel de reno turbo si il plantezi pe masina. Si ai dacia turbo perfect legal!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.