Generalitati:
-numararea pistoanelor incepe de la volanta spre radiator (cilindrul 1 este cel mai apropiat de bord).
-ordinea supapelor (de la volanta spre radiator):
piston 1 = evacuare-admisie
piston 2 = admisie-evacuare
piston 3 = evacuare-admisie
piston 4 = admisie-evacuare
Concluzie:
ordinea supapelor (8) de la volanta spre radiator este : E-A-A-E-E-A-A-E
Mod de reglare:
-se scoate din viteza.
-se invarte de elicea de la radiator (posibil sa patineze cureaua de la alternator, in acest caz trebuie sa se invarta cu mina si fulia nu doar cureaua) pina supapa de evacuare de la cilindrul 1 ajunge in punctul cel mai de jos (deschisa complet).in acest moment se regleaza jocul la supapa de admisie de la cilindrul 3 (0,15) si la supapa de evacuare de la cilindrul 4 (0,20).
-se invarte de elice pina supapa de evacuare de la pistonul 3 ajunge in punctul cel mai de jos (deschisa complet). in acest moment se regleaza jocul la supapa de admisie de la pistonul 4 (0,15) si de la supapa de evacuare de la pistonul 2 (0,20)
-se invarte de elice pina supapa de evacuare de la pistonul 4 ajunge in punctul cel mai de jos (deschisa complet). in acest moment se regleaza jocul la supapa de admisie de la pistonul 2 (0,15) si de la supapa de evacuare de la pistonul 1 (0,20)
-se invarte de elice pina supapa de evacuare de la pistonul 2 ajunge in punctul cel mai de jos (deschisa complet). in acest moment se regleaza jocul la supapa de admisie de la pistonul 1 (0,15) si de la supapa de evacuare de la pistonul 3 (0,20)
Scule necesare: cheie de 10 (preferabil inelara de buna calitate, pt a nu strica piulita), patent, lera. Cu cheia de la bujii se desfac piulitele care tin capacul de chiulasa.