QUOTE
As mai avea o problema legata de indicatorul (!). Dupa un wekend in care nu am avut ce face si am dat cu apa pe la motor s-a aprins (nu stiu daca cele 2 evenimente sunt corelate). Lichi de frana am. Daca scot firele din capac ramane aprins. Daca scot firul din pompa se stinge. Care ar putea sa fie cauza?
Teoretic, traductorul ICP este actionat(adica pompa este in mod de avarie/bypass). Asta ar insemna ca ai o cadere de presiune pe circuitul primar de frana(frana fata).
PRACTIC, se aplica ce am zis mai sus(la "teoretic") insa este foarte posibil ca traductorul ICP(sonda aceea de unde ai scos firul) sa fi "luat apa" - ai zis ca ai dat cu apa pe la motor...?!?!...in sfarsit...
Intai demontezi sonda ICP si o RESETEZI( cauta pe forum cum faci asta), daca problema nu se remediaza, cumperi sonda ICP noua, o montezi si daca becul ramane aprins incepi verificarile de etanseitate ale sistemului de franare(garnituri etrieri,racorduri flexibile etrieri,garnituri cilindri receptori, conducte, garniturile din pompa de frana)
QUOTE
Am descoperit insa ceva. Inainte varia turatia doar la relanti. Probabil mai putin de 100 rpm. Acum accelerez la 1500 si turatia fluctueaza (se si simte cum intrerupe). Turez la 3000. Acceasi poveste.
Cateva posibilitati:
a) senzor turatie: - uzura accentuata a varfului acestuia -> trebuie senzor nou;
- contact imperfect in mufa senzorului de turatie -> spray de contacte electrice din belsug;
conectica injectie(contacte imperfecte): iei toate mufele cablajului de injectie(injector,potentiometru clapeta,etc) si le cureti cu spray de contacte.
Intreruperi in sarcina mai poate cauza:
- circuitul de alimentare cu combustibil(verifica/schimba filtrul de benzina, masoara presiunea/debitul pompei de combustibil) Pentru valori de presiune si debit foloseste functia SEARCH. Ai nevoie de un T de racord si un manometru. Masuratorile le poti face si tu. S-a mai discutat, use SEARCH.
-aprinderea(conectica, fise bujii, bujii)
-potentiometru clapetei de acceleratie(defect mai rar si mai putin probabil decat ce-am scris mai sus). Acesta se curata sau se schimba(dupa caz)
Spor la treaba!
Numai bine.